Altijd fijn om te lezen dat je kritiek gegrond isquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
omdat zn activiteit de laatste maand alles te wensen overliet en GAM nodig toe is aan verandering, die ik zonder actieve medemods niet waar kan maken.
Hij heeft geen interesse?quote:
1. ik heb nog geen sollicitaities gezienquote:
Sorry man, dat wist ik niet, ben al tijden niet in de SC topics geweest en zag nog geen nieuw topic dus was niet op de hoogte, wat is er precies gebeurd ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De bedoeling was om deze reeks tot nader order op slot te houden
Omdat er daar veelvuldig gebaggerd werd is er met de instemming van yvonne, eventjes een tijdelijke adempauze ingelast.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry man, dat wist ik niet, ben al tijden niet in de SC topics geweest en zag nog geen nieuw topic dus was niet op de hoogte, wat is er precies gebeurd ?
Grtz,
Matthijs
wat valt er nog te praten dan? Er werd al stukken minder gebaggerd dan een aantal weken terug en dat is wat jullie wilden en nu is het topic alsnog op slot...quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heb iig geduld tot de derde mod ook gekozen is, dan p[raten we verder
Met een beetje geduld zul je zien dat GAM binnenkort een geheel andere opzet krijgt, daar valt een SC best mee te combineren, maar gewoon niet meer op de huidige manier.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:39 schreef Tain het volgende:
[..]
wat valt er nog te praten dan? Er werd al stukken minder gebaggerd dan een aantal weken terug en dat is wat jullie wilden en nu is het topic alsnog op slot...
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met een beetje geduld zul je zien dat GAM binnenkort een geheel andere opzet krijgt, daar valt een SC best mee te combineren, maar gewoon niet meer op de huidige manier.
ben benieuwdquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met een beetje geduld zul je zien dat GAM binnenkort een geheel andere opzet krijgt, daar valt een SC best mee te combineren, maar gewoon niet meer op de huidige manier.
Op het moment dat het er de tijd voor is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoe laat gaat de SC weer open?
moet niet al te lang meer duren i guessquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoe laat gaat de SC weer open?
Het is al 17:00quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Op het moment dat het er de tijd voor is.
Toch staat het best wel duidelijk in het volgende topicquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:38 schreef Mokz het volgende:
Ok. Blijf het een beetje maf vinden maar ja.
Hoezo dat MMaRsu?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
Mag je ook wel het PSP topic sluiten nietwaar?
Dan zullen we beter op die topics letten MMaRsu, daarbij kan je met die downgrades ook homebrew spelen, en alhoewel zowat iedereen die die die dingen downgrade dat gewoon doet om warez op te spelen, blijft het een enigzins geldig excuus (ik heb tenminste niet het idee dat je met een NOCD crack dat wel kan).quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:06 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat daar hardstikke vaak over downgraden en flashen naar 1.5 firmware wordt gepraat, met die firmware kun je namelijk games vanaf je memory stick spelen, incl gedownloade games.
Grappige is dat met pc games, een exe soms niet eens werkt. Soms kopen mensen een game legaal in de winkel en hij werkt niet, soms lost een NOCD dit zelfs op.
Je draait de zaken om, een NOCD is puur bedoeld om een game te spelen op de manier zoals het niet door de producent bedoeld is, het downgraden van een PSP kan je ook doen om legale homebrew te spelen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:23 schreef Mokz het volgende:
Ja, en een NOCD is ook homebrew, en als je de officiele CD hebt is het niet per se illegaal. Misschien in de EULA, maar niet in de nederlandse wetgeving.
Ok, dan gaan we die zaken vanaf nu toch gewoon harder aanpakken?, zo'n probleem hoeft dat niet te zijn. Alleen heb ik daar eerst een verbeterde FAQ voor nodig en wat support achter de schermen dus gaat dat nog wat tijd kosten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:29 schreef MMaRsu het volgende:
Homebrew is ook niet bedoeld op de PSP, en downgraden al helemaal niet.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ok, dan gaan we die zaken vanaf nu toch gewoon harder aanpakken?, zo'n probleem hoeft dat niet te zijn. Alleen heb ik daar eerst een verbeterde FAQ voor nodig en wat support achter de schermen dus gaat dat nog wat tijd kosten.
Ach MMaRsu, jij bent zelf hier mod geweest dus jij weet net zo goed als ik dat het er hebben over warez danwel cracks van kwaad tot erger gaat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:34 schreef MMaRsu het volgende:
Het maakt mij niet uit hoor, maar ik vind dat een NOCD aanraden zonder links of whatever, niet zo erg, just trying to make a point ^^
je moet de grens ergens trekken, jij doet dat op jaartal, ik doe dat op striktheid.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:34 schreef Mokz het volgende:
[..].
Ik vind het gewoon raar dat een suggestie voor een NOCD crack bij een zeer oude game (waar een NOCD crack gewoon de enige oplossing kan zijn omdat het spel niet meer de CD drivers kan herkennen) word verwijderd. In een thread over c&c3 is 't logisch, zo'n oud spel maakt toch niet uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |