daarop is toch alleen sonic uitgekomen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:39 schreef vosss het volgende:
Jezus zeg......vraag dan wat de beste game is die op de Sega uitgekomen is ofzo
Toe Jam and Earl!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:39 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
daarop is toch alleen sonic uitgekomen?
ik ben uit '88quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:39 schreef vosss het volgende:
Neeee, volgens mij heb ik daar nog met zo'n gun in m'n handen eendjes van de tv zitten schieten.quote:
Doe allemaal niet zo gemeen zeg, ik zit hier voor de classics, daar heb ik ook mn pong award aan te dankenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:39 schreef vosss het volgende:
ik was meer fan van de asterix gamesquote:
Nou.....aan jou dezel;fde vraag danquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Doe allemaal niet zo gemeen zeg, ik zit hier voor de classics, daar heb ik ook mn pong award aan te danken
Dat was de NES, maar dat maakt niet uit verder hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neeee, volgens mij heb ik daar nog met zo'n gun in m'n handen eendjes van de tv zitten schieten.
Toen kon ik het ding zeg maar nét vasthouden.
Of was dat op de N64. Hmm!
die tijd heb ik ook meegemaaktquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neeee, volgens mij heb ik daar nog met zo'n gun in m'n handen eendjes van de tv zitten schieten.
Toen kon ik het ding zeg maar nét vasthouden.
Of was dat op de N64. Hmm!
Sowwiequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was de NES, maar dat maakt niet uit verder hoor.
ik heb laatst de "nieuwe" duckhunt op de wii gespeeld, lang zo leuk niet meer...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
die tijd heb ik ook meegemaakt![]()
en dan die hond die je uitlacht als je misschiet
Duckhunt![]()
Sssssst. Ik schaam me al genoeg jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:43 schreef Klonk het volgende:
ze is weer blauw, ik wist het, ik wist het, die komt met hangende pootjes terug
Dat had ik laatst met Full Throttle. "Ah, dat vond ik vroeger zo'n cool spel".quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:43 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb laatst de "nieuwe" duckhunt op de wii gespeeld, lang zo leuk niet meer...
sommige spellen zuigen in 3dquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:43 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb laatst de "nieuwe" duckhunt op de wii gespeeld, lang zo leuk niet meer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |