Dat kun je beter hier vragen denk ikquote:Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef SlimShady het volgende:
over het nieuws op Games.Fok...
welke website is jullie meest-gebruikte bron?.
ik wil niks missen namelijk.
die zocht ik. thx.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kun je beter hier vragen denk ik:
Het grote FOK!games complimenten en klachten topic #6
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:36 schreef Gamedemon het volgende:
Jezus wat een tyfus baggeraars in het vorige Slow chat topic, Net wanneer de SC de goede kant op ging krijg je van dat soort triangle josties
Waarom werd er niet tegen gemod?
Ok, thanks for teh_infoquote:Op woensdag 18 april 2007 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
Rayman ging net weg, ik ging net lunchen. Toen ik terug kwam was het topic al vol en aangezien ik weet dat de Koffie SC maar één topic van een reeks volbaggert heb ik het laten zitten.
Ze kwamen ook in de BoF-reeks, daar heb ik ze wel weggejaagd.
Nah, ze gaan maar mooi terug naar hun eigen reeksquote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef Heintje het volgende:
Ik vond het ook vreemd maar uiteindelijk wel grappig.
Maar ijsmeis. Die BoF reeks is niks anders dan offtopic SC. Daar paste ze mooi bij.
Ik vind alles best.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
Vind je het echt erg als ik het gewoon per week doe? Dan is er genoeg tijd om in te reageren. En zo kan ik/jullie/jij wat langer nadenken over een volgend onderwerp (wat eventueel dan ook meteen actueel kan zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |