zeggen, maar jullie zijn me voor....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:33 schreef Sebasser het volgende:
fipo
Dat gaat je geen tweede keer lukken...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:37 schreef Sebasser het volgende:
en centraal
Jawel, kijk maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat gaat je geen tweede keer lukken...
Niet zoooooo......quote:
dankjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:43 schreef DR34M3R het volgende:
Ik vind die paarse mooi.
Je lijkt Bassie wel.quote:
Moet ik nu ook vragen wat ik je ooit misdaan heb?quote:
We kunnen hem zo noemen als afkorting van zijn username.quote:
Hey, BB is terug!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:50 schreef BabblingBrook het volgende:
Leuke kettingen, ik zou ze alleen nooit zelf kopen, veel te meisje-achtig.
dankjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:50 schreef BabblingBrook het volgende:
Leuke kettingen, ik zou ze alleen nooit zelf kopen, veel te meisje-achtig.
Ik wel. Ik gebruik hem alleen nooit.quote:
Ik wist al met haar eerste post dat je dat zou vinden. Haar ondertitel hequote:BB is cool.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:56 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik prop al mn rotzooi in mn jaszakken. Daar selecteer ik mn jassen op.
Geen jaszakken? Afgekeurd.
*LOL*quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:56 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik prop al mn rotzooi in mn jaszakken. Daar selecteer ik mn jassen op.
Geen jaszakken? Afgekeurd.
Ja die moeten er ook zijn. Ik ben ook wel een meisjes-meisje hoor. Maar met flinke vleug Tomboy.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dankje
ik ben dan ook een beetje een girly girl
Maak er dan een hooravond vanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:00 schreef liefie_ het volgende:
bleeegh ik heb zo weer een kijkavond en ik heb totaaaal geen zin
Ik ga een lijstje maken met wat ik hem allemaal moet vragen, geloof ikquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
Nog een kloon van mij
En dan een half uur staan zoeken naar je sleutel tussen de rotzooi![]()
@wonderer: moet je Ang3l maar eens vragen wat er ooit uit de mijne komt....
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga een lijstje maken met wat ik hem allemaal moet vragen, geloof ik
Zie je nou!quote:
Kan opa het niet bijhouden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:13 schreef Stroekie het volgende:
wat gaan jullie hard vandaag zeg !!!!!!!!!!!
volgens mij moet je daar minimaal 1 dag voor gaan uittrekkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga een lijstje maken met wat ik hem allemaal moet vragen, geloof ik
in t begin werd ik er ook erg gestresst vanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:09 schreef BabblingBrook het volgende:
Kijkavonden zijn vreselijk. Ik heb er zoveel gehad! Op een gegeven moment was ik bijna voor de trein gesprokken die me bracht naar één van zulke avonden. Voor mij geen kijkavonden meer. Ik koop wel een huis.
Ja, kom dan onderhand eens uit de kastquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:00 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ja die moeten er ook zijn. Ik ben ook wel een meisjes-meisje hoor. Maar met flinke vleug Tomboy.
Word ik nu ook lesbisch ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:13 schreef wonderer het volgende:
Nou staat ie in je AT, SF...
Was je dat nog niet dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Word ik nu ook lesbisch ?![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
in t begin werd ik er ook erg gestresst van
maar de laatste tijd vind ik mezelf zo leuk dat ik de mensen die mij niet willen alleen maar te achtelijk vind om uberhaubt bij te wonen en geen enkele kamer is toch mooi genoeg voor mij
maja dat zal volgende week ook wel over zijn haha
Voor vooruitquote:
Ik dacht dat arrogantie juist als negatief werd bestempeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Dat is de instelling. Dat straal je dan ook uit, en je zult zien, dan ben je zo onder de pannen. Mensen houden van mensen die van zichzelf houden.
Er IS een verschil tussen van jezelf houden en arrogant zijn hoor. Maar ook bij sollicitatiegesprekken e.d. is het een enorme pré als je er op die manier instapt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat arrogantie juist als negatief werd bestempeld.
God nee, 2 zijn er van mij. 3 lopen er rond bij mijn vriendjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:23 schreef maedel het volgende:
zeg, BB, zijn die katten allemaal tegelijk in jouw woning?
Maar zien mensen dat verschil ook?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Er IS een verschil tussen van jezelf houden en arrogant zijn hoor. Maar ook bij sollicitatiegesprekken e.d. is het een enorme pré als je er op die manier instapt.
Zolang je niet gaat schreeuwen: "Ik ben de beste, aanbid mij!" Zullen ze het niet doorhebben hoorquote:
quote:
Ik schrok al. Wij hebben er twee, en ik moet zeggen, dat is ook wel genoeg.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:24 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
God nee, 2 zijn er van mij. 3 lopen er rond bij mijn vriendje
Een schildpadjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik schrok al. Wij hebben er twee, en ik moet zeggen, dat is ook wel genoeg.
WIj hebben er ook zo eentje net als die Nina in je fotoboek![]()
Oh, da's niet aan mij besteed, kleine nuancesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De kleine nuances in de lichaamstaal.
Weet ik wel maar het komt snel over als arrogant.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:29 schreef liefie_ het volgende:
ik zou mezelf echt niet als arrogant omschrijven
ik weet dat er dingen zijn waarin in ik niet super goed ben maar ook dingen die wel heel tof zijn aan mij
en de ene week vind ik t 70%- 30% en toevallig deze week 30%-70% dus dat is mooi meegenomen
Zelfs bij jou zijn ze terug te vindenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, da's niet aan mij besteed, kleine nuances
@ liefie: niet naar haar luisteren, ga lekker met deze stemming naar de kijkavond en je zult het zien, binnenkort heb jij een nieuwe plek!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik wel maar het komt snel over als arrogant.
Daarnaast vind ik persoonlijk arrogantie helemaal niet zo vervelend, zolang het maar wortelt in iets dat inderdaad goed is. Je kunt jezelf wel de beste vinden, maar als je het niet bent, wordt het irritant
dat ben ik niet met je eensquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik wel maar het komt snel over als arrogant.
Welk van de 3 in je ondertitel is de oorzaak vandaag?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:34 schreef Sebasser het volgende:
tvp
ik weet tquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
@ liefie: niet naar haar luisteren, ga lekker met deze stemming naar de kijkavond en je zult het zien, binnenkort heb jij een nieuwe plek!
Dat wil niet zeggen dat ik ze bij anderen kan lezen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zelfs bij jou zijn ze terug te vinden
De stand van je wenkbrouwen, de spieren rond je ogen, een open houding... noem maar op
De steenkool.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Welk van de 3 in je ondertitel is de oorzaak vandaag?
Da's wel een punt ja. Maar goed, zoals ik al zei, ik zie het verschil wel, en het kan me niet zoveel schelen verder, het ging meer over of anderen dat ook snappen. Ik hoor best vaak "wow, arrogant!" of "ik wil niet arrogant doen, maar" als iemand iets positiefs over zichzelf zegt, vandaar. 't Is maar een observatie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eens
jezelf tof vinden is iets totaal anders als arrogant
arrogant is jezelf per definitie beter vinden dan anderen terwijl als je jezelf leuk vind kun je anderen nog best leuk vinden
die moet je ook niet roken...quote:
Iedereen moet naar mij luisteren want ik heb altijd gelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
@ liefie: niet naar haar luisteren, ga lekker met deze stemming naar de kijkavond en je zult het zien, binnenkort heb jij een nieuwe plek!
Dat moet je pratenquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iedereen moet naar mij luisteren want ik heb altijd gelijk
Bring it on!quote:
quote:
Je blijft me verrassen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:00 schreef wonderer het volgende:
Ik ben druk, ik heb geen tijd voor een rel.
Net een stapel warme onderbroeken opgevouwen
Wist ik tochquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:14 schreef wonderer het volgende:
Nee... de onderbroeken waren warm, ze kwamen net uit de droger.
Hoewel ik wel zo'n thermobroek heb ja, voor als het heel koud is.
Ja. tot volgende week hèquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wist ik toch
maar voor straks, welterusten, en tot morgen allemaal
nee dat was 2 weken geledenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:12 schreef wonderer het volgende:
Oh toch. Ik dacht dat dat morgen was.
Goed rondgekeken? Was het een leuk huis? Dat huis met de ex?
vast welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:31 schreef wonderer het volgende:
Dan nog.
Succes, hopelijk vind je de perfecte kamer.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zelfs bij jou zijn ze terug te vinden
De stand van je wenkbrouwen, de spieren rond je ogen, een open houding... noem maar op
sluit zich volledig bij BB aanquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:20 schreef BabblingBrook het volgende:
Goedemorgen zusammen
en het loopt hier toch ook al helemaal storm vandaagquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef BabblingBrook het volgende:
En ik? Ik zit hier al heel de dag mensen te mailen en te smsen = verveling
Nou, zo'n mailtje heb je vrij snel uit hoor...quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bewaard die voor straks zodat hij weer wat te lezen heeft in de trein naar huis toe![]()
en een reply sturen kost al helemaal geen moeitequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, zo'n mailtje heb je vrij snel uit hoor...
komt goed uitquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:32 schreef wonderer het volgende:
Ik moet het bestand nog even goed opslaan en een stel instructies tikken, dan mail ik het
en nu ook een warme rugzakquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:42 schreef wonderer het volgende:
Jullie hebben mail.
maar wel dubbelzijdig hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:50 schreef wonderer het volgende:
Heheheh, heb je het op je werk uitgeprint?Lekker goedkoop.
quote:
Je mag het hebben hoor';)quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:35 schreef wonderer het volgende:
Laat het doorsturen naar je philips-account?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:05 schreef wonderer het volgende:
Pm kan toch niet? Als Fok het niet doet?
Ach, ik heb het toch te druk met lezen om ook nog een druk forum bij te houden, dus het komt me wel goed uit nuquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:24 schreef wonderer het volgende:
Yeah, sorry.
wel simplicity dus, maar absoluut geen sensequote:Op woensdag 28 maart 2007 18:05 schreef DR34M3R het volgende:
en ik ben ook weer terug.
Damn, alle niet-philips-websites zijn geblokkeerd nu op het werk. Kan ik overdag helemaal niks meer... *baal*
En wonderer, die mail had ik allang gezien natuurlijk
dat wordt dus de komende dagen weer volop klagen bij de jongens van systeembeheer ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:47 schreef DR34M3R het volgende:en niet dat internet....
Maar stroek, ja, je hebt gelijk. Het mooie is, we kunnen nu vanalles niet meer wat wel moet voor het werk... CBS, bankbetalingen....
Wat?!quote:
Arthurquote:
Eerst via de officiële weg ja. Maar daarna ga ik kijken of één van die jongens niet wat voor me kan regelenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dus de komende dagen weer volop klagen bij de jongens van systeembeheer ?
Oh. Ja. Gemeen ben ik hè?quote:
Het komt heel goed over. Ik heb mijn eerste commentaar er al bij staan. Wil je die alvast hebben, of wachten tot ik het buiten het "gewone" lezen morgen nog eens kritisch nagelezen heb?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh. Ja. Gemeen ben ik hè?
Kwam het wel goed over? Ik vind persoonlijk dat het laatste stuk met de acceptatie wel erg kort is, maar verlengen wordt alleen maar herhaling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Morgen is het pas donderdag. Normale werktijden.quote:
er komen er hier anders genoeg die graag een mooie man zien hoor'. Sterker nog, ik denk dat wij in de meerderheid zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:14 schreef wonderer het volgende:
Oh wacht, dit is het lesbeau topic, nevermind
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Stroekie op 28-03-2007 20:47:56 ]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:34 schreef Stroekie het volgende:Pas op met wat je zegt tegenwoordig! Voor je het zegt wordt je beticht van 'demonisering'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door DR34M3R op 28-03-2007 20:49:31 ]Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
zo beter ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt tegenwoordig! Voor je het zegt wordt je beticht van 'demonisering'
En nu iin spoiler-tag graag.quote:
quote:
stop maar in een teilje dan zwengel ik hier de Miele wel aanquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg Stroek, lieverd, kun je even de afwas komen doen?
Kom er aan!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stop maar in een teilje dan zwengel ik hier de Miele wel aan
Het huidige persoon dat de VS zo verafgood heeft klaarblijkelijk weinig kaas gegeven van het reilen en zeilen in de Amerikaanse politiek, gezien het feit dat het 'demoniseren' zo veelvuldig in de mond neemt, niks is vergeleken met het 'mud throwen' in de VS.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt tegenwoordig! Voor je het zegt wordt je beticht van 'demonisering'
fijna avond nogquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kom er aan!iedereen, tot morgen dan maar
Collega'squote:Op woensdag 28 maart 2007 20:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Morgen is het pas donderdag. Normale werktijden.
Vrijdag 07.00 - 18.00
Maandag 07.00 - 21.00
Dinsdag 07.00 - 19.00
Woensdag evt 07.00 - 18.00
Kun je nagaan, dan zie je elkaar in 2 dagen al 26 uur, en dan vaak dinsdags toch nog ff op msn....
Wat maakt dat ons?
fraaie boel daar als ze daar niet op reageren of actie ondernemenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:33 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben ziek, 38 graadjes, hoofdpijn en keelpijn, en ik heb de hele dag geslapen en niks gegeten. De begleiding deed geen ene fuck. Gelukkig kwam mijn moeder langs, met een bakje yoghurt ibuprofen, thermometer, rijstewafels, sinasappelsap, en een kan thee
.
Die woont in Almerequote:Op woensdag 28 maart 2007 23:43 schreef wonderer het volgende:
Lekkere begeleiding dan. En Eduard?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
fraaie boel daar als ze daar niet op reageren of actie ondernemen![]()
en een glaasje vers cranberrysap![]()
Ja zo schiet het met die balansdag natuurlijk nooit opquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:15 schreef soapie het volgende:
* Schaal met broodjes naar binnen pleurt!!
[afbeelding]
zet een vers groot glas cranberry sap klaar voor Sitethiefquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:35 schreef Sitethief het volgende:
Ik zit aan mijn 'ontbijt' twee kale rijstewafels............
*ontbijt*quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:15 schreef soapie het volgende:
* Schaal met broodjes naar binnen pleurt!!
[afbeelding]
Hallo zonnestraaltjequote:Op donderdag 29 maart 2007 17:18 schreef DR34M3R het volgende:
goeiesmiddags!
nou neequote:Op donderdag 29 maart 2007 17:25 schreef DR34M3R het volgende:
Vertel eens, iedereen een fijne dag gehad na een nacht vol fijne dromen?
Sterker nog, de zon laat zich inmiddels af en toe zien. En ach, als wat regendruppeltjes het ergste is wat je overkomen is vandaag, dan mag je toch niet klagen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou nee
ik was vanochtend dus zeiknat geregend op dat kleine stukje tussen de bus en het kantoor![]()
maar ben ondertussen wel weer opgedroogd hoor![]()
heb jij mij horen klagen dan ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sterker nog, de zon laat zich inmiddels af en toe zien. En ach, als wat regendruppeltjes het ergste is wat je overkomen is vandaag, dan mag je toch niet klagen?
Ja precies. Zo erg is dat toch niet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat regendruppeltjes?
rondom het Evoluon was toch in mijn ogen sprake van een kleine hoosbuiquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat regendruppeltjes?
Dan moet je maar vroeger opstaan, dan heb je daar geen last vanquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rondom het Evoluon was toch in mijn ogen sprake van een kleine hoosbui![]()
en ja ik weet het, ik ben zo'n zoete jongen dat ik gemaakt ben van suiker, dus smelt bij de minste druppels![]()
Inderdaad. Zolang het daarbij blijft. En zolang ik daarna weer opwarm. En zolang ik niet voor één uur school doorweekt ben geraakt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja precies. Zo erg is dat toch niet?
Dat had ik ook gedaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan moet je maar vroeger opstaan, dan heb je daar geen last van![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:42 schreef DR34M3R het volgende:
Mannen blijven watjes....
quote:
Ik heb wel veel gedroomd ja... maar gewoon het standaard rare spul, niks bijzonders. Ziekenhuis dat half instortte en ik met een ziek jongetje op zoek ging naar zijn behandelend arts, de musical-acteur Jeroen Phaff, die een rode fleecetrui met ritsen aanhad en zich nogal depri voelde omdat hij het jongetje niet kon helpen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:25 schreef DR34M3R het volgende:
Vertel eens, iedereen een fijne dag gehad na een nacht vol fijne dromen?
Suiker smelt niet van water, suiker lost opquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rondom het Evoluon was toch in mijn ogen sprake van een kleine hoosbui![]()
en ja ik weet het, ik ben zo'n zoete jongen dat ik gemaakt ben van suiker, dus smelt bij de minste druppels![]()
Nou da's een geruststellende gedachtequote:Op donderdag 29 maart 2007 17:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Suiker smelt niet van water, suiker lost op
Je hebt het maar druk 's nachts....quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb wel veel gedroomd ja... maar gewoon het standaard rare spul, niks bijzonders. Ziekenhuis dat half instortte en ik met een ziek jongetje op zoek ging naar zijn behandelend arts, de musical-acteur Jeroen Phaff, die een rode fleecetrui met ritsen aanhad en zich nogal depri voelde omdat hij het jongetje niet kon helpen.
En ik zat in een vliegtuig dat een noodlanding moest maken op de snelweg en die stomme auto's gingen niet opzij.
De manier van afslanken!! Nu baal ik dat ook ik niet van suiker ben...quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou da's een geruststellende gedachte![]()
en gelukkig duurt het dan nog wel een poosje voor ik volledig ben opgelost![]()
Mhm. Ik was ook vrij moe toen de wekker ging en we lagen er juist zo vroeg in.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:07 schreef soapie het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk 's nachts....
Vet lost niet op in waterquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De manier van afslanken!! Nu baal ik dat ook ik niet van suiker ben...
Nee, maar water verdrijft vet welquote:
Altijd. Al weet ik niet wat ik moet verwachten na jequote:Op donderdag 29 maart 2007 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vandaag een foto gemaakt van mezelf. Zien?
Eckart. Wieso?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef DR34M3R het volgende:
mooi gedaan hoor!
Zeg, ik was aan het vergelijken in je fobo, en zag dat je vwo doet in E, Mag ik vragen welke school?
Ik heb ook VWO gedaan in E. Maar ik zat op het van Maerlant.quote:
Je zat me niet uit te lachen hè?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:07 schreef wonderer het volgende:
Wheheh.
Misschien kun je hem nog ooit gebruikenquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:30 schreef wonderer het volgende:
Ik zie het al helemaal op een pagina staan, met veel wit erbij
ja lijkt me heerlijk om die gave te hebben om kort van stof te kunnen zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Korte dialogen kunnen zo geweldig zijn.
Dan is je dat bij deze geluktquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:38 schreef wonderer het volgende:
Yeah. Ik ben er alleen niet zo goed in
ik prop er altijd wat achter. Een gedachte of een actie of zo. Alleen dialoog lukt me bijna nooit (en dit is natuurlijk valsspelenquote:
sinds wanneer zit jij om woorden verlegen ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:12 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Volgens mij heb jij een andere betekenis voor die afkorting..quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:12 schreef Sebasser het volgende:
tvp
fijne avond nogquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:13 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben er zo weer weg van. Tot morgen (wat later dan anders)
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een andere betekenis voor die afkorting..
Vertel!
nou ja lang genoeg uit gesteld, ik ga gewoon de proef op de som nemenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oei, als ik dan zometeen van de spanning maar kan slapen![]()
Heeft die ene huisgenoot niet wat anders spul?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:25 schreef Sitethief het volgende:
Zijn er nog levenden?
Ik raak zowat verslaafd aan paracethamol en ibuprofen.
Wiet heeft niet zoveel effect op mij, trouwens, ik heb ontzettende keelpijn, dus erg veel schiet ik er niet mee opquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heeft die ene huisgenoot niet wat anders spul?
Ik ga volgende maand meedoen met een schrijfmarathon, elke dag 750 woorden. Dat wordt een fantasy. Daarna ga ik verder met deel twee.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:57 schreef Sitethief het volgende:
Zolang Arthur maar niet burgerlijk wordt.
Is dit trouwens het complete verhaal, ik bedoel ga je nu een nieuw project beginnen of blijf je nog ff bij Arthur hangen (los van het feit dat je een uitgeverij zoekt)
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga volgende maand meedoen met een schrijfmarathon, elke dag 750 woorden. Dat wordt een fantasy. Daarna ga ik verder met deel twee.
Yup, ik heb genoten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:28 schreef BabblingBrook het volgende:
Die film 300. Iemand al gezien?
zet liters vers sinaasappelsap, cranberrysap, kamillethee, rooibosthee, en heet water en whisky klaar om een warme grog te makenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:30 schreef Sitethief het volgende:
Ik voel me nog steeds niet lekker,. Stem is ook weg aan het gaan, damnit morgen moet ik fit zijn...............
Watte?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet liters vers sinaasappelsap, cranberrysap, kamillethee, rooibosthee, en heet water en whisky klaar om een warme grog te maken
Ja prachtig. Visueel echt geweldig, en als je van bloedpsetters en afhaksels houdt kom je ook aan je trekken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:28 schreef BabblingBrook het volgende:
Yep, toffe film maar je moet niet voor het verhaal gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:28 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik doe mee aan de prijsvraag op de FP, om ze te winnen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:28 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik zei misschien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
Hi there!
ff kijken, waar is sebas'uitleg?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
nee wacht, ik weet het. topic vol potten natuurlijk
Nee hoor, voordat het zo ver komt.... Maar ik ben wel bang dat je me hier maandag niet ziet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:46 schreef wonderer het volgende:
Je hoeft toch niet in het weekend te werken nu?
Die is Eindhoven leegkopenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:52 schreef wonderer het volgende:
Waarom is Stroekie trouwens niet online?
ja he.... die blonde lokken van me zijn maar geverfd hoorquote:
Nou, hij moet online komenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor, voordat het zo ver komt.... Maar ik ben wel bang dat je me hier maandag niet ziet.
[..]
Die is Eindhoven leegkopen
o ja? en waarom dan wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |