zeggen, maar jullie zijn me voor....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:33 schreef Sebasser het volgende:
fipo
Dat gaat je geen tweede keer lukken...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:37 schreef Sebasser het volgende:
en centraal
Jawel, kijk maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat gaat je geen tweede keer lukken...
Niet zoooooo......quote:
dankjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:43 schreef DR34M3R het volgende:
Ik vind die paarse mooi.
Je lijkt Bassie wel.quote:
Moet ik nu ook vragen wat ik je ooit misdaan heb?quote:
We kunnen hem zo noemen als afkorting van zijn username.quote:
Hey, BB is terug!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:50 schreef BabblingBrook het volgende:
Leuke kettingen, ik zou ze alleen nooit zelf kopen, veel te meisje-achtig.
dankjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:50 schreef BabblingBrook het volgende:
Leuke kettingen, ik zou ze alleen nooit zelf kopen, veel te meisje-achtig.
Ik wel. Ik gebruik hem alleen nooit.quote:
Ik wist al met haar eerste post dat je dat zou vinden. Haar ondertitel hequote:BB is cool.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:56 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik prop al mn rotzooi in mn jaszakken. Daar selecteer ik mn jassen op.
Geen jaszakken? Afgekeurd.
*LOL*quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:56 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik prop al mn rotzooi in mn jaszakken. Daar selecteer ik mn jassen op.
Geen jaszakken? Afgekeurd.
Ja die moeten er ook zijn. Ik ben ook wel een meisjes-meisje hoor. Maar met flinke vleug Tomboy.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dankje
ik ben dan ook een beetje een girly girl
Maak er dan een hooravond vanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:00 schreef liefie_ het volgende:
bleeegh ik heb zo weer een kijkavond en ik heb totaaaal geen zin
Ik ga een lijstje maken met wat ik hem allemaal moet vragen, geloof ikquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
Nog een kloon van mij
En dan een half uur staan zoeken naar je sleutel tussen de rotzooi![]()
@wonderer: moet je Ang3l maar eens vragen wat er ooit uit de mijne komt....
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga een lijstje maken met wat ik hem allemaal moet vragen, geloof ik
Zie je nou!quote:
Kan opa het niet bijhouden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:13 schreef Stroekie het volgende:
wat gaan jullie hard vandaag zeg !!!!!!!!!!!
volgens mij moet je daar minimaal 1 dag voor gaan uittrekkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga een lijstje maken met wat ik hem allemaal moet vragen, geloof ik
in t begin werd ik er ook erg gestresst vanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:09 schreef BabblingBrook het volgende:
Kijkavonden zijn vreselijk. Ik heb er zoveel gehad! Op een gegeven moment was ik bijna voor de trein gesprokken die me bracht naar één van zulke avonden. Voor mij geen kijkavonden meer. Ik koop wel een huis.
Ja, kom dan onderhand eens uit de kastquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:00 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ja die moeten er ook zijn. Ik ben ook wel een meisjes-meisje hoor. Maar met flinke vleug Tomboy.
Word ik nu ook lesbisch ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:13 schreef wonderer het volgende:
Nou staat ie in je AT, SF...
Was je dat nog niet dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Word ik nu ook lesbisch ?![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
in t begin werd ik er ook erg gestresst van
maar de laatste tijd vind ik mezelf zo leuk dat ik de mensen die mij niet willen alleen maar te achtelijk vind om uberhaubt bij te wonen en geen enkele kamer is toch mooi genoeg voor mij
maja dat zal volgende week ook wel over zijn haha
Voor vooruitquote:
Ik dacht dat arrogantie juist als negatief werd bestempeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Dat is de instelling. Dat straal je dan ook uit, en je zult zien, dan ben je zo onder de pannen. Mensen houden van mensen die van zichzelf houden.
Er IS een verschil tussen van jezelf houden en arrogant zijn hoor. Maar ook bij sollicitatiegesprekken e.d. is het een enorme pré als je er op die manier instapt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat arrogantie juist als negatief werd bestempeld.
God nee, 2 zijn er van mij. 3 lopen er rond bij mijn vriendjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:23 schreef maedel het volgende:
zeg, BB, zijn die katten allemaal tegelijk in jouw woning?
Maar zien mensen dat verschil ook?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Er IS een verschil tussen van jezelf houden en arrogant zijn hoor. Maar ook bij sollicitatiegesprekken e.d. is het een enorme pré als je er op die manier instapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |