quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zelfs bij jou zijn ze terug te vinden
De stand van je wenkbrouwen, de spieren rond je ogen, een open houding... noem maar op
sluit zich volledig bij BB aanquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:20 schreef BabblingBrook het volgende:
Goedemorgen zusammen
en het loopt hier toch ook al helemaal storm vandaagquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef BabblingBrook het volgende:
En ik? Ik zit hier al heel de dag mensen te mailen en te smsen = verveling
Nou, zo'n mailtje heb je vrij snel uit hoor...quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bewaard die voor straks zodat hij weer wat te lezen heeft in de trein naar huis toe![]()
en een reply sturen kost al helemaal geen moeitequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, zo'n mailtje heb je vrij snel uit hoor...
komt goed uitquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:32 schreef wonderer het volgende:
Ik moet het bestand nog even goed opslaan en een stel instructies tikken, dan mail ik het
en nu ook een warme rugzakquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:42 schreef wonderer het volgende:
Jullie hebben mail.
maar wel dubbelzijdig hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:50 schreef wonderer het volgende:
Heheheh, heb je het op je werk uitgeprint?Lekker goedkoop.
quote:
Je mag het hebben hoor';)quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:35 schreef wonderer het volgende:
Laat het doorsturen naar je philips-account?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:05 schreef wonderer het volgende:
Pm kan toch niet? Als Fok het niet doet?
Ach, ik heb het toch te druk met lezen om ook nog een druk forum bij te houden, dus het komt me wel goed uit nuquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:24 schreef wonderer het volgende:
Yeah, sorry.
wel simplicity dus, maar absoluut geen sensequote:Op woensdag 28 maart 2007 18:05 schreef DR34M3R het volgende:
en ik ben ook weer terug.
Damn, alle niet-philips-websites zijn geblokkeerd nu op het werk. Kan ik overdag helemaal niks meer... *baal*
En wonderer, die mail had ik allang gezien natuurlijk
dat wordt dus de komende dagen weer volop klagen bij de jongens van systeembeheer ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:47 schreef DR34M3R het volgende:en niet dat internet....
Maar stroek, ja, je hebt gelijk. Het mooie is, we kunnen nu vanalles niet meer wat wel moet voor het werk... CBS, bankbetalingen....
Wat?!quote:
Arthurquote:
Eerst via de officiële weg ja. Maar daarna ga ik kijken of één van die jongens niet wat voor me kan regelenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dus de komende dagen weer volop klagen bij de jongens van systeembeheer ?
Oh. Ja. Gemeen ben ik hè?quote:
Het komt heel goed over. Ik heb mijn eerste commentaar er al bij staan. Wil je die alvast hebben, of wachten tot ik het buiten het "gewone" lezen morgen nog eens kritisch nagelezen heb?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh. Ja. Gemeen ben ik hè?
Kwam het wel goed over? Ik vind persoonlijk dat het laatste stuk met de acceptatie wel erg kort is, maar verlengen wordt alleen maar herhaling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |