Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
geeft niet, ik vermoedde al zoietsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik had niet eens door dan de andere dicht was....![]()
En je hebt hem nog wel zelf dichtgegooid...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik had niet eens door dan de andere dicht was....![]()
ken ik niet....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:44 schreef OA het volgende:
Rotjeknor is hier om den hoek!![]()
Doe mij een bakkie!![]()
weet ik.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:47 schreef OA het volgende:
[..]
En je hebt hem nog wel zelf dichtgegooid...![]()
Das een klein dorpje onder de rook van Schiedam...quote:
Nee...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
weet ik.........maar ben zo druk bezig met andere dingen...
![]()
ik zie toch geen thee-straf aankomen he....![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:48 schreef OA het volgende:
[..]
Das een klein dorpje onder de rook van Schiedam...
Wonen zo'n kleine 600.000 mensen...![]()
voor strax iig.....eet smakelijk....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga om 12.00 uur lunchen![]()
En dan hopen dat ik in het zonnetje niet in slaapdonder.
Om een of andere reden ben ik best wel moe. En het is pas dinsdag![]()
ik zie niksquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG.....!!!!.....nou hopen dat de anderen het niet gezien hebben....![]()
Zoals gebruikelijk in deze topicreeks, wordt het met de mantel der liefde bedekt....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG.....!!!!.....nou hopen dat de anderen het niet gezien hebben....![]()
Succes!quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:52 schreef OA het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk in deze topicreeks, wordt het met de mantel der liefde bedekt....![]()
![]()
Daar ga ik zeker mijn best voor doen vanavondquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
voor strax iig.....eet smakelijk....![]()
![]()
...eneuhhhh...misschien wat eerder naar bed...
![]()
?
Ja, zoeen liefde in dit topic.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:52 schreef OA het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk in deze topicreeks, wordt het met de mantel der liefde bedekt....![]()
![]()
Oeps sorryquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
......ssttt...niet zo hard....
!!!!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:48 schreef OA het volgende:
[..]
Das een klein dorpje onder de rook van Schiedam...
Wonen zo'n kleine 600.000 mensen...![]()
niet te vergeten goeie muziek.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:02 schreef Kuukske het volgende:
Ja. Eten achter m'n computertje. Ideaal.
Raampje open, frisse lentelucht die naar binnen waait.
Een warm welkom op deze warme dag.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:41 schreef mcDavid het volgende:
zo'n warm welkom op zulks een warme dag!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
nah....Snowpatrol....![]()
ik heb niet eens een radio thuis....![]()
quote:
Ik wou net aan je vragen of het al gedaan is.quote:
IJsjes en zwembaden!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:04 schreef Kuukske het volgende:
GEBAK!!!
Ik had de variant met een laagje chocola er omheenquote:
Ik heb lekker een mokka gebakje opquote:
Hahaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik had de variant met een laagje chocola er omheen.
Lag gister zomaar in m'n keukenkastje.
Hoe kom je eigenlijk op die ondertitel en signature? Was er zovaak verwarring?
de zon schuift zo langzaam maar zeker weer op mijn dak en in mijn raam, dus ik kan er de rest van de middag nog even vrolijk van genieten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:32 schreef OA het volgende:
Zo, weer terug van het zonnen!![]()
Zo een uurtje in de zon doet een mens goed!![]()
Nu eerst weer een bak leut!![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:33 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
HahaJa inderdaad! Maar nog steeds weleens
![]()
als ie de hele dag op je buro staat, gaat ie dalijk weg zeker...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:35 schreef Kuukske het volgende:
De zon staat al de hele dag op m'n bureau. Het is hier dan ook aan den warme kant. Zonder airco.
Haha, ja dan is het wel duidelijk inderdaadquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe dat zo, gezien de platen in je fobo...
Heee Heart_worm, alles goed kerel?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:40 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Haha, ja dan is het wel duidelijk inderdaad![]()
Maar met gewoon reageren ofzo, word ik heel vaak aangesproken met hij![]()
Heeeey!!! Ja hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heee Heart_worm, alles goed kerel?![]()
![]()
Nou ja, dan hoef je over zon niet echt te klagen iigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:38 schreef Kuukske het volgende:
Nah, zit hier een beetje op een lullige hoek van het gebouw. Zoeen hoek waar de zon dus de hele dag op schijnt. Dus pas rond 5 uur verkast 'ie eens naar een andere kant. Maarja daar heb ik niet zoveel aan. En dan kom ik thuis en staat daar de avondzon vol op m'n kamer.
whehe, okquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:40 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Haha, ja dan is het wel duidelijk inderdaad![]()
Maar met gewoon reageren ofzo, word ik heel vaak aangesproken met hij![]()
Hadden ze bij T-mobile nog wat zinnigs te melden...?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de zon schuift zo langzaam maar zeker weer op mijn dak en in mijn raam, dus ik kan er de rest van de middag nog even vrolijk van genieten.
Zo eerst maar (weer) eens met t mobiel aan de telefoon hangen, waarom ze nou weer geld van me willen hebben
Ik moest vandaag betalen aan het incassobureau, maar dat gaat 'm niet worden
Ik heb eerst maar even contact opgenomen met transfair, en een melding gedaan dat ik bezwaar teken tegen deze vordering, en toen vertelden zij mij daar, dat ik nu een maand de tijd heb, om een brief naar hun (transfair) te schrijven, met de situatie daarin beschreven, en zoveel mogelijk bewijsmateriaal mee te sturen... Dan regelen zij dat met T-mobile.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
Hadden ze bij T-mobile nog wat zinnigs te melden...?
Ik snap het.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
... juni, oktober en november.
De tussenliggende maanden werden er geen abonnementskosten geheven
Snap jij het, snap ik het
Foutjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik snap het.Ze hebben bij t-mobile gewoon een foutje gemaakt!
![]()
Die lui lijken vaak ook maar wat te doen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb eerst maar even contact opgenomen met transfair, en een melding gedaan dat ik bezwaar teken tegen deze vordering, en toen vertelden zij mij daar, dat ik nu een maand de tijd heb, om een brief naar hun (transfair) te schrijven, met de situatie daarin beschreven, en zoveel mogelijk bewijsmateriaal mee te sturen... Dan regelen zij dat met T-mobile.
Het is opzich ook vrij raar, want ik heb al eerder een keer een deurwaarder voor t-mobile aan de deur gehad, waarna ik direct met t-mobile belde, en zij zelf aangaven dat het klopte wat ik zei, en dat het ingetrokken zou worden, wat daarna ook gebeurd is, dus ik begrijp absoluut niet waarom ze nou in eens ook weer aankomen met nog een aanmaning.
abonnement is gestopt in februari '06, en dit bedrag bestaat uit abonnementskosten van juni, oktober en november.
De tussenliggende maanden werden er geen abonnementskosten geheven
Snap jij het, snap ik het
Frits!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Lekkere zaken weer bij T-Mobile eer-ik!
Dus je hebt geen brief gekregen toen het tijdelijk is omgezet naar prepaid?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:18 schreef eer-ik het volgende:
Deurwaarderskantoor is ook ingeschakeld toen.
Maar goed, dat maakt het niet leuker ofzo
Het probleem is ook eigenlijk die concrete bewijzen.
Daar heb ik niet zoveel van.
Dat komt ook wel, omdat ik op een aparte manier mijn abonnement heb beeindigd
Wellicht dat het daar fout is gegaan.
Ik had een keer te laat betaald, en toen sloten ze voor een maand lang, m'n telefoon niet meer aan.
Toen belde ik op, en zei: weet je wat, laat 't maar prepaid (dat hadden ze ervan gemaakt namelijk).
Zij gezegd: ja, is goed.
Ging allemaal best, totdat ze weer rekeningen gingen sturen.
Weer gebeld, toen zeiden ze: ja, we maken er maar weer abonnement van, want dat doen we gewoon altijd na een paar maanden.
Ik zo: ja, maar ik heb toch aangegeven dat het prepaid moet blijven, kijk maar in je computer.
M'n nummer bestond ook niet meer trouwens, stond niet meer in hun systeem.
Toen opeens stond mijn nummer in hun systeem onder 2 adressen, waardoor ze dachten (hoe dom kan je zijn) dat ik 2 keer abonnementskosten wilde betalen, en op 2 adressen ingeschreven wilde staan, op 1 abonnement
Waarom zou ik in godsnaam 2 keer willen betalen voor 1 abonnement
Toen kwam iemand van het hoofdkantoor erachter dat het prepaid moest blijven, alles weer teruggedraaid, en daardoor hoefde ik die kosten niet te betalen.
Maar nu moet dat dus weer wel ofzo, ik begrijp er weinig van.
Grote probleem is nu dus wel, dat ik geen harde bewijzen heb dat ik dat abonnement niet meer heb.
Ze kunnen zelf ook wel zien in die computer dat ik al dik een jaar geen seconde meer gebeld heb via dat nummer, maar goed, dat zal hun een worst wezen.
Ik hoop dat ik van KPN een uitdraai kan krijgen van de gespreksduren en de aantal keren dat ik gebeld heb, zodat ik daarmee aan kan tonen dat ik verschrikkelijk vaak aan de telefoon heb gezeten met die mensen.
Oh, het enige wat ik nog wel heb trouwens, is een brief of 6, waarin staat dat ik nog geld van t-mobile krijg, omdat ik teveen betaald heb.
In de periode dat m'n abonnement afgesloten is dus.
Ik zal even kijken...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:21 schreef eer-ik het volgende:
OA, kan jij voor mij 't typenummer en serienummer even opzoeken van de senseo @ je werk?
Dat hebben ze nodig lees ik op de site...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |