ik heb het al eens eerder bedacht: ik wil een emoticon waarin één smiley een hengel heeft en de andere met zijn lip aan het haakje hangt...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik was niet aan het klierenIk klier niet 24/7
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik heb het al eens eerder bedacht: ik wil een emoticon waarin één smiley een hengel heeft en de andere met zijn lip aan het haakje hangt...
je was niet aan het klieren nee, weetikwel.
quote:
En ik ben naar alle waarschijnlijkheid nog een aantal gradaties kritischer, kun je nagaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Dus ik pak het al jaren verkeerd aan met mijn queeste naar de meest ideale partner?
Oh jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:02 schreef Sunshine2006 het volgende:
En hoe vindt TS het single zijn dan???
Bij mij betekent het dat je alleen beter af bent, maar wat jij er van wil maken hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:04 schreef OldJeller het volgende:
Het was sarcastisch, DAYZY.
'Better off alone' is relatie. Of is het gewoon de titel van een zomers nummer jaren geleden?
En hoe uit zich dat?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ik ben naar alle waarschijnlijkheid nog een aantal gradaties kritischer, kun je nagaan.
Hoe lang ben je singlequote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:13 schreef Matty___ het volgende:
Single zijn bevalt 9 van de 10 dagen prima![]()
Dat betekent altijd 'heel graag'.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bij mij betekent het dat je alleen beter af bent, maar wat jij er van wil maken hoor![]()
Neuken is geen relatie ehquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat betekent altijd 'heel graag'.
Veel mensen ontkennen dat, maar als ze een leuk iemand ontmoeten, zitten ze diezelfde avond nog te ketsen.
iets meer dan 2 jaarquote:
Stond in het weekend een artikel over in de Volkskrant. Volgens die journaliste spelen veel single-vrouwen (het artikel ging over vrouwen) van een jaar of 30 de happy single, maar zijn ze ondertussen naarstig op zoek naar een partner.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat betekent altijd 'heel graag'.
Veel mensen ontkennen dat, maar als ze een leuk iemand ontmoeten, zitten ze diezelfde avond nog te ketsen.
Dat is ook heel logisch, want als een man weet dat iemand wanhopig is betekent dit:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Stond in het weekend een artikel over in de Volkskrant. Volgens die journaliste spelen veel single-vrouwen (het artikel ging over vrouwen) van een jaar of 30 de happy single, maar zijn ze ondertussen naarstig op zoek naar een partner.
Wie zegt dat ik elke avond loop te neuken en ondertussen better off alone schreeuwquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik mij af hoe je 'better off alone' bedoelde, Queen_NewBee.![]()
Ik heb niemand dat nog zien posten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik elke avond loop te neuken en ondertussen better off alone schreeuw![]()
Nee! Waarom?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:26 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik heb niemand dat nog zien posten.
Maar dat zou wel de beste praktisering van 'Better off alone' zijn.![]()
Vanavond samen single blijven?quote:
Na een maandje ofzo heb ik een redelijk inzicht in wat voor vlees ik in de kuip heb, vervolgens ga ik m'n lijstje erbij pakken en kijken waar ze wel en waar ze níet aan voldoet.quote:
Je hebt een lijstje?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Na een maandje ofzo heb ik een redelijk inzicht in wat voor vlees ik in de kuip heb, vervolgens ga ik m'n lijstje erbij pakken en kijken waar ze wel en waar ze níet aan voldoet.
En aan de dingen waar ze niet aan voldoet ga ik me daarna echt dóód ergeren waarna ik de hele boel beeindig...
Tja, da's nu eenmaal m'n naieve "Oeh, oeh, ergens is er toch echt de perfecte vrouw voor me en voor minder doe ik het niet" denkwijze...
But hey, I'm working on it!.
Ha, die vraag was retorisch hè?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt een lijstje?
Is die lang?.
Try me, babyquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jij hebt echt die corrigerende tik nodig, waar we het over hadden.
Je hunkert er naar.
Niet alleen lang, maar ook nog eens behoorlijk gedetailleerd...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt een lijstje?
Is die lang?.
Dus alle vrouwen zijn bedriegsters. Helder.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Niet alleen lang, maar ook nog eens behoorlijk gedetailleerd...
Nah, laat ik het zo stellen, ik heb rond m'n 22e alle exen op een hoop gegooid, daar alle goede eigenschappen van opgeteld en die samengevoegd tot de perfecte vriendin....
Voldoet een vrouw daar niet aan dan is het een BEDRIEGSTER! EEN CHARLATAN! EEN FACADE!.
.
Je laat er geen gras over groeien, hè.. je wilt keihard getried worden?quote:
Jij bent met Dagobert! Is hij al vegetarisch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:37 schreef Misstique het volgende:
[singles] is weer terug?.
Nostalgie..
Bijna goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:47 schreef OldJeller het volgende:
Jij bent met Dagobert!
Nee, hij houdt van vleesch.quote:Is hij al vegetarisch?
daarintegen zijn er ook zat vrouwen die dan een knappe scharrel daarnaast hebben...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze zei "minder". En daar heeft ze gelijk in. Aan de andere kant vinden vrouwen opleidingsniveau, geld, en status van de potentiele partner weer belangrijker dan de man.
Pheno!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:50 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Vernieuwendquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pheno!.
Die opmerking moet je weer minimaal eens per dag plaatsen..
Wat een onzin. Vrouwen willen over het algemeen toch wel iemand met hetzelfde intelligentieniveau. Iemand kan nog zo knap zijn, maar als er verder niks onder de kap zit, is het gauw afgelopen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:51 schreef koffiegast het volgende:
[..]
daarintegen zijn er ook zat vrouwen die dan een knappe scharrel daarnaast hebben...
opleidingsniveau...kdenk dat dat er amper toedoet, je kunt nog zo slim zijn en redelijk verzorgd uitzien maar toch zal die vrouw voor een knapperd kiezen. Denk meeste mannen ook, denk ik zelf niet, kzoek al niet naar de knapste af
Ik ook. Who cares.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vernieuwend
Maar dan heb ik nog een (verkapte) SC in MyAT staan
geldt dat voor alle vrouwen? doubtful...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat een onzin. Vrouwen willen over het algemeen toch wel iemand met hetzelfde intelligentieniveau. Iemand kan nog zo knap zijn, maar als er verder niks onder de kap zit, is het gauw afgelopen..
Zó is het echt, vraag maar! On behalf of me.quote:
Nee, hij houdt van soep met worteltjes!quote:[..]
Nee, hij houdt van vleesch.
qua relatiemateriaal heb je gelijk, dan wil ik ook echt wel iemand waarmee ik een fatsoenlijk gesprek kan voeren....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat een onzin. Vrouwen willen over het algemeen toch wel iemand met hetzelfde intelligentieniveau. Iemand kan nog zo knap zijn, maar als er verder niks onder de kap zit, is het gauw afgelopen..
Voor de vrouwen uit mijn omgeving wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
geldt dat voor alle vrouwen? doubtful...
maar je beschrijft wel mijn doelgroep,
Voor seks hoeft ie echt de wortel van 6234532 niet uit zn hoofd te wetenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:56 schreef n8 het volgende:
[..]
qua relatiemateriaal heb je gelijk, dan wil ik ook echt wel iemand waarmee ik een fatsoenlijk gesprek kan voeren....
.... voor sex is t natuurlijk wat anders![]()
Dat dus. En het is maar net waar je naar op zoek bent. Als je geen relatie wil en het is puur voor de sex, dan maakt het niet uit of de persoon in kwestie je ook op andere manieren kan boeien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:56 schreef n8 het volgende:
[..]
qua relatiemateriaal heb je gelijk, dan wil ik ook echt wel iemand waarmee ik een fatsoenlijk gesprek kan voeren....
.... voor sex is t natuurlijk wat anders![]()
kut avatarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Voor seks hoeft ie echt de wortel van 6234532 niet uit zn hoofd te weten
Je moet dan ook 'smorgens weggaan voordat ze wakker wordt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat dus. En het is maar net waar je naar op zoek bent. Als je geen relatie wil en het is puur voor de sex, dan maakt het niet uit of de persoon in kwestie je ook op andere manieren kan boeien..
Laat die wortels nu eens achterwege!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Behalve m'n ideale vrouw natuurlijk... Die's ge-wel-digquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dus alle vrouwen zijn bedriegsters. Helder.
Ik wens je veel succes met je queeste. Wie weet kom je haar ooit nog tegen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Behalve m'n ideale vrouw natuurlijk... Die's ge-wel-dig. (en een illusie
. )
wel een leuke avatarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes met je queeste. Wie weet kom je haar ooit nog tegen.
Maar wat doe je in de tussentijd?
ah joh, iedereen creëert toch zijn eigen waarheid.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Behalve m'n ideale vrouw natuurlijk... Die's ge-wel-dig. (en een illusie
. )
ik moet ze nog tegenkomen lijkt het welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Single
mja zit er niet zo mee,ben het gewend en ik zie wel of en wanneer er iets op mn pad komt
Ow en dat zal ik ook zeker doen maar dan moet er toch eerst iemand op het pad komen die daar de moeite waard voor isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker.
Maar soms moet je toch echt tot de conclusie komen dat er te lang niks op je figuurlijke pad komt, alsof je in een bos loopt. Dus moet je zelf actie ondernemen.
JIj bent intelligent?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik moet ze nog tegenkomen lijkt het wel![]()
iets van 2496.9!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Is dat sinds kort?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Single
mja zit er niet zo mee,ben het gewend en ik zie wel of en wanneer er iets op mn pad komt
Je bent nog haske jong johquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik moet ze nog tegenkomen lijkt het wel![]()
en de andere helft via rekenmachine?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:23 schreef koffiegast het volgende:
[..]
iets van 2496.9!
half uit het hoofd lolz![]()
3 weken ofzo alweer en de ander heeft ook alweer een tijdje een anderquote:
En dat is oud?quote:
Ik heb ook gewoon nog stap-/slaap-/bankloungevriendinnen, dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes met je queeste. Wie weet kom je haar ooit nog tegen.
Maar wat doe je in de tussentijd?
Maar soms moet je niet gewoon je pad rustig blijven volgen, maar ergens afslaan naar iets vernieuwends.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ow en dat zal ik ook zeker doen maar dan moet er toch eerst iemand op het pad komen die daar de moeite waard voor is
Nou, dat dcht ik dus ook. Lekker met me eigen dingen bezig zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:29 schreef B-FliP het volgende:
Heb mijn leven min of meer toegewijd aan muziek... Heb momenteel geen behoefte aan een
relatie, en kom verder ook niets tekort...
Wist ik niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
3 weken ofzo alweer en de ander heeft ook alweer een tijdje een ander
That's the spirit!quote:ach dan ben ik liever single
Kwestie van vertrouwen, lijkt me, maar ik heb het vaker gehoord.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon nog stap-/slaap-/bankloungevriendinnen, dus dat komt wel goed.
Maar ja, leg maar eens aan een eventueel nieuwe vriendin uit dat het voor een man daadwerkelijk mogelijk is om met een vrouw in bed te liggen ZONDER dat hij zijn pik er in probeert te hangen.
Aan seks heb ik geen tekort hoor... En ja, natuurlijk voel ik lentekriebels en zie ik al dat mooisquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:36 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Nou, dat dcht ik dus ook. Lekker met me eigen dingen bezig zijn.
Maar die meiskes kleden zich nu alweer strak zeg, strakke topjes, sweaters, strakke jeans.
BH-tjes die de buste complimenteus naar voren gooien.
Overal kijken ze weer nieuwsgieirg naar je en lopen te gniffelen..
Lente doet iets met mensen.
MWUHAHAHA!
Alleen ben ik lelijk en zijn mesiejs alleen weggeglegd voor knapperds als kasta
Kunnen de vrouwen alhier alsjeblieft dit fabeltje uit de wereld helpen? Ten eerste: beauty is in the eye of the beholder. Ten tweede heeft het heel veel met je houding te maken en of je tevreden bent met jezelf, dat straal je uit en dat is aantrekkelijk. Verder zijn zaken als gevoel voor humor hebben en een goede gesprekspartner zijn ook heel belangrijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:36 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Alleen ben ik lelijk en zijn mesiejs alleen weggeglegd voor knapperds als kasta
Ah wacht, ik zit hier dus fout. Dit is een topic voor degenen die niet hoepeloos zijn,quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:44 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Aan seks heb ik geen tekort hoor... En ja, natuurlijk voel ik lentekriebels en zie ik al dat moois
alleen zal k wel heel flink de kat uit de boom kijken mocht ik weer verliefd worden voordat
ik er aan denk om een relatie te starten...
Niet allemaal tegelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kunnen de vrouwen alhier alsjeblieft dit fabeltje uit de wereld helpen? Ten eerste: beauty is in the eye of the beholder. Ten tweede heeft het heel veel met je houding te maken en of je tevreden bent met jezelf, dat straal je uit en dat is aantrekkelijk. Verder zijn zaken als gevoel voor humor hebben en een goede gesprekspartner zijn ook heel belangrijk.
Ik kan wel vertellen dat veel vrouwen die ik ken Kasta niets vinden, helpt dat ook?quote:
hee! jij was niet single... of inmiddels wel?quote:
Je laat je vriendinnen altijd meelezen als je op FOK! zitquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik kan wel vertellen dat veel vrouwen die ik ken Kasta niets vinden, helpt dat ook?
Wat is dit nu weer voor loze opmerking, flapdrol.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je laat je vriendinnen altijd meelezen als je op FOK! zit?
Je helpt nietquote:
Het is of dat of je bent irl vriendjes met kasta... Take ur pick UABquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor loze opmerking, flapdrol.
Wats het probleem?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:48 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Ah wacht, ik zit hier dus fout. Dit is een topic voor degenen die niet hoepeloos zijn,
maar gewoon geen relatie hebben.
Solly![]()
OK. mazzel..
Yep!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kunnen de vrouwen alhier alsjeblieft dit fabeltje uit de wereld helpen? Ten eerste: beauty is in the eye of the beholder. Ten tweede heeft het heel veel met je houding te maken en of je tevreden bent met jezelf, dat straal je uit en dat is aantrekkelijk. Verder zijn zaken als gevoel voor humor hebben en een goede gesprekspartner zijn ook heel belangrijk.
Ik krijg niet echt bijval inderdaad. DAMES!quote:
ja ja Ik ik!!! komt ie dan:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw....quote:
Dank je. Hear hear.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:03 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Yep!Iedereen heeft weer een andere smaak en om aantrekkelijk over te komen hoe je heus niet superknap te zijn. Er is ook nog zoiets als uitstraling charisma en spontaniteit.
![]()
Daar zijn ze al. Zo, hebben we cliché #1 weer besprokenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik krijg niet echt bijval inderdaad. DAMES!.
Wat lul je nou kerelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:04 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw....
uh-oh we vervallen in slowchat.
de Mighty 'Queen Bee' zal al gauw haar roelerende scepeter en aanwezigheid laten gelden. en alle slowchatters doen verbleken.(brace yourselfs...)
Ik vriendjes met Kastaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is of dat of je bent irl vriendjes met kasta... Take ur pick UAB
Welke slowchatters? Ik zie ze niet, want dat mag hier nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:04 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw....
uh-oh we vervallen in slowchat.
de Mighty 'Queen Bee' zal al gauw haar roelerende scepeter en aanwezigheid laten gelden. en alle slowchatters doen verbleken.(brace yourselfs...)
Tiek heeft gelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat je ontopic moet blijven!quote:
Mannen hoeven niet enorm knap te zijn om succes te hebben bij mooie vrouwen. Dan kom je inderdaad ver met charisma, zelfvertrouwen, spontatiteit e.d.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:03 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Yep!Iedereen heeft weer een andere smaak en om aantrekkelijk over te komen hoe je heus niet superknap te zijn. Er is ook nog zoiets als uitstraling charisma en spontaniteit.
![]()
Ik dacht dat 'jongetjes' het niet zo goed deden bij jonge vrouwenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:04 schreef n8 het volgende:
[..]
ja ja Ik ik!!! komt ie dan:
Ik heb het wel gehad met scharrels dat ik ze onwijs heet en woest aantrekkelijk vind. Stel ik ze voor aan me vrienden zeggen ze: "ik dacht dat je zei dat ie knap was" Maar dat maakt t voor mij niet minder aantrekkelijk....
.... die metromannen vind ik maar niets btw, doe mij maar rauwe seksualiteit, t liefst als ze nog jong en ongeremd zijn![]()
Op naar #2.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar zijn ze al. Zo, hebben we cliché #1 weer besproken
Ja, we waren het er toch al over eens dat we bij alleen seks voornamelijk naar het uiterlijk kijken en bij relatie minder? Oidquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
quote:
Je vergeet geldquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Mannen hoeven niet enorm knap te zijn om succes te hebben bij mooie vrouwen. Dan kom je inderdaad ver met charisma, zelfvertrouwen, spontatiteit e.d.
Bij vrouwen ligt het anders.
Ik lees het toch heel anders, zeker omdat ík niet postequote:
Nou dan... Je zegt dat de vrouwen die jij kent Kasta niets vinden. Hoe weet je dat? Je laat foto's van Kasta zien als je op stap bent?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik vriendjes met KastaGrappig ben je wel
Mooi en lelijk is subjectief. Dat hebben we eerder al vastgesteld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zie trouwens altijd mooie mannen met lelijke vrouwen en mooie vrouwen met lelijke mannen
Je komt niet vaak buiten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zie trouwens altijd mooie mannen met lelijke vrouwen en mooie vrouwen met lelijke mannen
Dat is de enige optie inderdaad. Haal je fotos maar snel weg als je ze hebt, want ik begin om 1400 weer met printenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou dan... Je zegt dat de vrouwen die jij kent Kasta niets vinden. Hoe weet je dat? Je laat foto's van Kasta zien als je op stap bent?
totally guess again!! Die ondeugende ogen enz!!! I like, en t liefst als ze een klein beetje verlegen zijn of zo mooi kunnen blozen!! Nee, oudere jongens zijn mij iets te serieus iod, en ik vind t wel spannend met een jongere jongen!! Heeft iets heel anders dan met een ervaren oudere partnerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'jongetjes' het niet zo goed deden bij jonge vrouwen
Jonkies hebben voor (jonge) vrouwen toch geen "aanzien" (tenzij ze 2M zijn)?
achja, guess i'll have 2 guess again..
Oh ja, sorryquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi en lelijk is subjectief. Dat hebben we eerder al vastgesteld..
Ja, dat beschreef ik onder het 'e.d.'quote:
Nee, nooit. Mijn gordijnen zitten ook altijd dichtquote:
Ik denk het ook... Meestal zijn mensen in een relatie vergelijkbaar qua 'mooiheid'quote:
Ah, je hebt zo'n beroepquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, nooit. Mijn gordijnen zitten ook altijd dicht![]()
Omdat het bij jou op straat zo is is dat wel correct, maar omdat het bij mij op straat zo is ben ik gek en kom ik niet op straat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk het ook... Meestal zijn mensen in een relatie vergelijkbaar qua 'mooiheid'
Zo, cliché #2 ook weg. Nog iemand een andere?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:14 schreef n8 het volgende:
ik val echt niet voor geld, golddiggers![]()
Nee, ik zorg wel voor mezelf hoor![]()
brrrr.. vampier!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, nooit. Mijn gordijnen zitten ook altijd dicht![]()
Bij mij gaat dat meestal van *Boem* en ik ben t... Ik kan niet proberen verliefd te worden op, of moeitequote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word ook moeilijk verliefd trouwens, ben eigenlijk nog nooit echt verliefd geweest uit mezelf zeg maar, ben altijd erg terughoudend ook en afwachtend. Bij mijn beide sort of relaties kwam de toenadering van de andere kant.
Alle vrouwen zijn aanhankelijk en needy.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, cliché #2 ook weg. Nog iemand een andere?
Ik hoef hem niet elke dag te zien en die dagen dat het wel is is 3 uur genoegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn aanhankelijk en needy.
alleen als ze ongesteld zijn natuurlijk.... maar gewoon een mega-milka reep voldoet dan wel hoor!! Overigens heb ik t ook wel eens andersom gehadquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook zo? Ik zie het overal.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee gewoon omdat het heel erg logisch is dat mensen iets vergelijkbaars vinden. Uitzonderingen zijn er altijd maar over het algemeen zal je als gewone man/vrouw geen topmodel aan de haak skaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omdat het bij jou op straat zo is is dat wel correct, maar omdat het bij mij op straat zo is ben ik gek en kom ik niet op straat.
Aha, nee okay.
Je hebt Destiny's Child - Independant woman te serieus genomen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:14 schreef n8 het volgende:
ik val echt niet voor geld, golddiggers![]()
Nee, ik zorg wel voor mezelf hoor![]()
Ik ga hier ook niet mee verderquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee gewoon omdat het heel erg logisch is dat mensen iets vergelijkbaars vinden. Uitzonderingen zijn er altijd maar over het algemeen zal je als gewone man/vrouw geen topmodel aan de haak skaan.
bruce lee en oosterse vechtkunst in je avatar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef n8 het volgende:
[..]
alleen als ze ongesteld zijn natuurlijk.... maar gewoon een mega-milka reep voldoet dan wel hoor!! Overigens heb ik t ook wel eens andersom gehaddat de man meer aandacht van mij wilde hebben en minder een eigen leven had.... dan moet ie natuurlijk gelijk optiefen
![]()
Dat is wat Emancipatie doet met vrouwen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je hebt Destiny's Child - Independant woman te serieus genomen.
T is ontopicquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ga hier ook niet mee verderIk kom gewoon nooit de deur uit en jij hebt gelijk
Nou ontopic
Ah, een neanderthaler, ze bestaan nog.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Dat is wat Emancipatie doet met vrouwen.
Het verklooit de natuurlijke gang van zaken.
Is dat boeiend voor hier? Of de muziek die je luistert?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:22 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
bruce lee en oosterse vechtkunst in je avatar.
doe je aan martial-arts?
Waarom zwanger?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:25 schreef Misstique het volgende:
Vrouwen moeten aan de ketting! Barefoot and pregnant, zeg ik je!
Laat dat pregnant maar wegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:25 schreef Misstique het volgende:
Vrouwen moeten aan de ketting! Barefoot and pregnant, zeg ik je!
Zwangere vrouwen zijn heel mooi.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom zwanger?
Waarom geen mooie vrouwen?
En zó is het!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Dat is wat Emancipatie doet met vrouwen.
Het verklooit de natuurlijke gang van zaken.
Veel vrouwen wel... Te vaak heb ik me als huis-entertainer/psycholoog/teddybeer moetenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:17 schreef Misstique het volgende:
Oh. Wij delen nog altijd de rekening. Ik wíst dat ik iets verkeerd deed aan m'n relatie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En zó is het!
Als puntje bij paaltje komt moet jij de rekening van het diner betalen.
Dan doe je iets niet goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En zó is het!
Als puntje bij paaltje komt moet jij de rekening van het diner betalen.
Dat is net zoals zeggen: 'het gaat alleen om het innerlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen zijn heel mooi..
Maar wat er uit komt na 9 maandenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen zijn heel mooi..
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Wij delen nog altijd de rekening. Ik wíst dat ik iets verkeerd deed aan m'n relatie.
Terwijl ze tegenover je zit en je hoopvol aankijkt omdat het bordje met de rekening tussen jullie in ligt, probeer jij zo goed mogelijk "quote:
Nou ik val doorgaans niet op van die oude mannetjes hoor. Liefst rond mn eigen leeftijd, 2 of 3 jaar ouder hooguit. en misschien 1 jaar jonger, anderhalf jaar jonger ook weleens gehad (niet meer hoor...). Dat gaat tenminste langer mee en lig je meer mee op 1 lijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'jongetjes' het niet zo goed deden bij jonge vrouwen
Jonkies hebben voor (jonge) vrouwen toch geen "aanzien" (tenzij ze 2M zijn)?
achja, guess i'll have 2 guess again..
nee, ik wil gewoon niet op me zussie of me ma lijkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je hebt Destiny's Child - Independant woman te serieus genomen.
Dan ga je gewoon om met de verkeerde vrouwen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Terwijl ze tegenover je zit en je hoopvol aankijkt omdat het bordje met de rekening tussen jullie in ligt, probeer jij zo goed mogelijk "" na te bootsen.
Dat is minder inderdaad.quote:
In vind zwangere vrouwen serieus mooi hoor. Ze hebben een bepaalde uitstraling.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is net zoals zeggen: 'het gaat alleen om het innerlijk
Ik was vergeten om op "mute" te drukken terwijl ik Beyonce in haar, toendertijd, nieuwe clip zat te bekijken. Dat komen die catchy(quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:32 schreef n8 het volgende:
[..]
nee, ik wil gewoon niet op me zussie of me ma lijken![]()
ennuh, je bent toch niet zo'n metro-man die naar destiny's child luisterd he![]()
Zo van; Ik heb nog steeds honger inderdaad.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
In vind zwangere vrouwen serieus mooi hoor. Ze hebben een bepaalde uitstraling..
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zo van; Ik heb nog steeds honger inderdaad.
Whehehe, alsof ze me uberhaupt in real life kennenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik kan wel vertellen dat veel vrouwen die ik ken Kasta niets vinden, helpt dat ook?
Ik heb mijn mening over jou niet eens gegeven, dus dit hele bericht doet me ook zeer weinigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Whehehe, alsof ze me uberhaupt in real life kennen.
Doe jij eens een gok hoeveel vrouwen ooit tegen me gezegd hebben dat ze me niets vinden, of nog beter, aangaven níet te snappen waarom vrouwen zich in godsnaam met mij inlieten...
Hell, vrij logisch, ik schrijf zelfs columns waarin ik ze ronduit en volledig afzeik.
Maar weeg dat af tegen een leuke, gezellige zelfs enigszins komische babbel, mensenkennis, inzicht in de vrouwelijke denkwijze en een acceptabel koppie, et voila, na 1 avondje stappen vinden ze me onwijs tof en willen ze zo snel mogelijk nogmaals afspreken...
Djeez, de vrouwelijke, naieve denkwijze die in de meeste gevallen ook nog eens gespeend is van ook maar enige mensenkennis baart me echt steeds meer zorgen...
Naja, op zich aandoenlijk (en ook eigenlijk wel zorgwekkend) dat ik kennelijk een dusdanige indruk op je gemaakt heb dat je zelfs je vriendinnen vertelt over iemand die je uitsluitend online kent...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat is de enige optie inderdaad. Haal je fotos maar snel weg als je ze hebt, want ik begin om 1400 weer met printen![]()
Lijkt me ook vrij logisch aangezien het niet eens over jou gingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb mijn mening over jou niet eens gegeven, dus dit hele bericht doet me ook zeer weinig
Je reageert op mijn postquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij logisch aangezien het niet eens over jou ging.
Je bent wel net op tijd, kun je niet even wat nieuwe foto's plaatsen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, op zich aandoenlijk (en ook eigenlijk wel zorgwekkend) dat ik kennelijk een dusdanige indruk op je gemaakt heb dat je zelfs je vriendinnen vertelt over iemand die je uitsluitend online kent...
Nou ja, kent, kent... Over iemand die je een enkele keer hebt zien posten.
Het idee van een forum is geboren!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je reageert op mijn posten mijn inhoud
quote:
Ja want dat is ons ultieme doel in het leven...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar ik moest wel lachen, chapeau.
blij zijn, met of zonder partnerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja want dat is ons ultieme doel in het leven...
Dus als jij post dat je een hekel hebt aan pedo's en ik reageer daar vervolgens op met een betoog tegen pedo's, dan noem ik, volgens jou theorie, jou dus een pedo?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:53 schreef Queen_Bee het volgende:
Je reageert op mijn posten mijn inhoud
Nee, en jouw* theorie, hè.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus als jij post dat je een hekel hebt aan pedo's en ik reageer daar vervolgens op met een betoog tegen pedo's, dan noem ik, volgens jou theorie, jou dus een pedo?
Uh... Alrighty then....
Doe ik niet. Sowieso gaat dit over één post. Daarbij gaat dit over een post waarin naar míj verwezen wordt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zo stel je het toch echt hoor, doosje van me...
Haha ik kijk voor het eerst pas goed naar je avaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:55 schreef Misstique het volgende:
Goed. Wie heeft er een stelling?
Stellingen en discussiepunten uit de laatste paar reeksen:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:55 schreef Misstique het volgende:
Goed. Wie heeft er een stelling?
en de waarheid:quote:JoeyT neukt kipjes met borderline.
Als je in een goede relatie zitquote:Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie.
Kasta is niet mijn typequote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hoezo bevalt het je niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:12 schreef hugo2409 het volgende:
Ellow, ik kom mij ook even melden bij het single zijn. Ik ben het nu een paar weken (geloof alweer bijna een maand), het bevalt me niet.
Om meteen een stelling te beantwoorden, kies ik de stelling:
- Hoe komt het dat je single bent?
- In de eerste relatie (3 jaar geduurd) aan de kant gezet voor een ander, in de tweede relatie(maand geduurd -_-') was ik te lief en besluitloos blijkbaar
offtopic: Ik ben een nogal nieuwe member, ik zit al een tijd op het forum te lezen maar heb nog niet gepost hier. Doe me geen pijn enzo.![]()
Ik zoek principieel niet naar relatiemateriaal op m'n werk, of bedoel je dat niet?quote:Bij sommige beroepen bestaat een groter gevaar single te blijven dan bij andere beroepen.
Nachtenlang door musicerenquote:Wat doe je als single nu veel meer dan tijdens je relatie?
Ligt eraan, het is min of meer een leerproces van waar je op moet letten wat bij jou past/belangrijkquote:Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim?
Is een bewuste keuze...quote:Hoe het komt dat je single bent?
Ik denk dat dat heel erg verschilt, en hoe moeilijk je het voor jezelf maakt...quote:Nice people finish last en voor sommigen was er uberhaupt geen hoop.
Zeker, het zelfbeeld is waar je mee moet leven... Het beeld wat anderen van je hebben is voor iedereenquote:Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken.
Idd, waar je zelf de punten van geluk legt... Al leef je wel in een samenleving en een sociale kring...quote:Geluk hangt af van anderen als je niet wil dat het aan jezelf ligt.
Het begint met aantrekkingskracht, en begint vrijwel altijd met het uiterlijk...quote:Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om de uiterlijk presentatie!
Hoe vaker je iets doet, hoe lager de drempel...quote:Mannen zijn makkelijker, omdat wij normaliter de moeite tot versieren moeten doen. Als een vrouw dit dan doet, dan is het extra makkelijk. Tranceptor deelt die ervaring.
Ik denk dat dat voor veel mensen verschillend is, bij mij is t niet zo zeer erkenning, maar ik vind het leukquote:Fotoboeksingles zijn op zoek naar erkenning dat ze er leuk uit zien, in tegenstelling tot niet-fotoboeksingles.
Is een tegenstelling tot de stelling hierboven... Wederom denk ik dat dat bij veel mensenquote:Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek.
Je werkt in de bio-industrie?quote:JoeyT neukt kipjes met borderline.
Ligt eraan of je partner meerookt... 2 relaties terug had ik een meisje met wie ik de sterren van dequote:Singles roken meer wiet dan bezette mensen en neuken minder.
Ligt eraan hoe beinvloedbaar je bent... Aangezien veel mensen dat zijn, denk ik wel datquote:Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie.
Volgens mij bevalt het me niet omdat ik er niet meer aan gewend ben. Ik heb eerst 3 jaar in een relatie gezeten daarna een maand(niet eens) zonder, waarna ik iemand tegenkwam waarbij het echt liefde op het eerste gezicht was. Maar blijkbaar niet zo erg, aangezien ik nu 2 maanden later weer alleen bent. Dus ik moet nog afkicken van een relatie denk.quote:
Ligt eraan hoe je het precies bedoelt. Er zijn veel meer mensen die een relatie met een militair eerder uit de weg gaan dan een relatie met een directeur van de bank.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Stellingen en discussiepunten uit de laatste paar reeksen:
[quote]Bij sommige beroepen bestaat een groter gevaar single te blijven dan bij andere beroepen.
Gewoon, Queen_Bee tijdquote:Wat doe je als single nu veel meer dan tijdens je relatie?
Dat ligt er toch helemaal aan waarom de voorgaande relatie niet werkte.quote:Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim?
Mijn leven is nog een mess en ik heb nu de energie even niet om tijd in een ander te steken.quote:Hoe het komt dat je single bent?
Ik ken potten zonder passend dekselquote:Nice people finish last en voor sommigen was er uberhaupt geen hoop.
Depends. Er zit vaak een kern van waarheid in, en als dat negeatief is en jij denkt "Zolang ik er maar niet mee zit" maakt dat niet uit als je vrijgezel wil blijven nee. Maar als zoveel mensen erover struikelen doen potentiele partners dat vast ookquote:Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken.
Nee.quote:Geluk hangt af van anderen als je niet wil dat het aan jezelf ligt.
Iedereen kijkt op de eerste plaats naar het uiterlijk. Niemand die denkt "Goh, zij heeft vast een leuk innerlijk! Daar ga ik even mee praten"quote:Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om de uiterlijk presentatie!
Nee, wat een onzin. Ik zie graag foto's van anderen zodat ik weet tegen wie ik het heb, en ik denk dat anderen dit ook hebben.quote:Fotoboeksingles zijn op zoek naar erkenning dat ze er leuk uit zien, in tegenstelling tot niet-fotoboeksingles.
Hoeft ook niet.quote:Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek.
Als hij daar blij van wordt.quote:JoeyT neukt kipjes met borderline.
Dat ligt er toch helemaal aanquote:Singles roken meer wiet dan bezette mensen en neuken minder.
Nee. Singles zijn over t algemeen egoistischer omdat ze niet hoeven in te schikken en mensen met een relatie welquote:Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie.
Niet overdrijven, jij kunt niet daten én niet klaarkomen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh ja
Ik houd van alleen zijnMaar ik houd ook van een vriend hebben, soms
Samen naar bed gaanSamen wakker worden
Tedere aanrakingen, wilde seks
Maar me dunkt dat ik atm better off alone ben![]()
Inderdaad, wie ben jij?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar hé, wie ben ik.
Als dat echt zo is, snap ik werkelijk niet waarom jij altijd de noodzaak voelt je te verdedigen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Whehehe, alsof ze me uberhaupt in real life kennen.
Doe jij eens een gok hoeveel vrouwen ooit tegen me gezegd hebben dat ze me niets vinden, of nog beter, aangaven níet te snappen waarom vrouwen zich in godsnaam met mij inlieten...
Hell, vrij logisch, ik schrijf zelfs columns waarin ik ze ronduit en volledig afzeik.
Maar weeg dat af tegen een leuke, gezellige zelfs enigszins komische babbel, mensenkennis, inzicht in de vrouwelijke denkwijze en een acceptabel koppie, et voila, na 1 avondje stappen vinden ze me onwijs tof en willen ze zo snel mogelijk nogmaals afspreken...
Djeez, de vrouwelijke, naieve denkwijze die in de meeste gevallen ook nog eens gespeend is van ook maar enige mensenkennis baart me echt steeds meer zorgen...
Ik kan mezelf behoorlijk intersubjectief zien, oftewel, ik zie mijn eigen persoontje ook gewoon als discussieonderwerp.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:40 schreef dawg het volgende:
Als dat echt zo is, snap ik werkelijk niet waarom jij altijd de noodzaak voelt je te verdedigen.
pick anyquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:07 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja idd bij welke stelling zijn we?
Wil ook meedoen![]()
Je mag zelf ook wat verzinnen. geef je visie, weet ik veel. Typ!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Waar mag ik uit kiezen?
Tietenfoto's doen het altijd goedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:16 schreef CherryLips het volgende:
O, dit topic loopt ook als een tiet zie ik.
Dat was ook de opzet eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Lijkt me handiger als er 1 stelling per keer wordt besproken. Maar hé, wie ben ik.
Idd ik ga ook eens een dag werkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:16 schreef CherryLips het volgende:
O, dit topic loopt ook als een tiet zie ik.
Je moet je baas ook gewoon zeggen dat je een laptop mét internet op je bureau wilt hebben t.b.v. van je sexleven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:45 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Idd ik ga ook eens een dag werken
en we zijn al weer 5 pagina's verder
Staat dat niet bij iedereen in de arbeidsvoorwaarden dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je moet je baas ook gewoon zeggen dat je een laptop mét internet op je bureau wilt hebben t.b.v. van je sexleven.
* martijn_AR bladert door de AV...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Staat dat niet bij iedereen in de arbeidsvoorwaarden dan?.
Ze hebben je in het ootje genomen!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:55 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
* martijn_AR bladert door de AV...
nope![]()
quote:Nice people finish last en voor sommigen was er uberhaupt geen hoop.
nou dan ga ik er ook maar leuk iets over zeggenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:10 schreef martijn_AR het volgende:
maar even ontopic. Ik hou me maar vast aan een eerder gemaakt statement :
[..]
Nee hoor, het is zo. Maar ach, ik kan er goed mee leven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat een absurde statement is dat nou weer!
Als je dat denkt is het idd zo, vicieuze cirkel enzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, het is zo. Maar ach, ik kan er goed mee leven.
jij hebt het hele relatie gebeuren al op gegeven op je 3 geloof ik majaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, het is zo. Maar ach, ik kan er goed mee leven.
Nee hoor, ik ga nog steeds recht vooruit, alleen lekker alleen zonder de balast van een relatie aan mn poot. Ik heb bij mn laatste relatie wel gemerkt dat het niets was voor mij, ik heb mn vrijheid hard nodig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als je dat denkt is het idd zo, vicieuze cirkel enzo.
M'n diamanten huwelijk haal ik in ieder geval niet meerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:10 schreef martijn_AR het volgende:
maar even ontopic. Ik hou me maar vast aan een eerder gemaakt statement :
[..]
Wie wel tegenwoordigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n diamanten huwelijk haal ik in ieder geval niet meer.
Vrijheid is een subjectief gegeven. Het is een gevoel. Het zit dus tussen de oren en niet in de relatie. Als je je niet prettig voelt in een relatie wordt het een balast. En balast is niet handig. Maar dat wil niet zeggen dat dit geldt voor elke relatie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga nog steeds recht vooruit, alleen lekker alleen zonder de balast van een relatie aan mn poot. Ik heb bij mn laatste relatie wel gemerkt dat het niets was voor mij, ik heb mn vrijheid hard nodig.
Ja, daar ben ik niet zo goed in. Dus ben ik beter af alone.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:59 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Vrijheid is afspraken maken en elkaar ruimte gunnen, dat blijft onderhandelen.
Of je komt iemand tegen met wie de onderhandelingen soepeltjes verlopenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik niet zo goed in. Dus ben ik beter af alone.
Ik reken er niet meer op. Ik heb collega's die 50 zijn, die zijn gewoon mij over 20 jaar. Best triest.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:03 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Of je komt iemand tegen met wie de onderhandelingen soepeltjes verlopen
het schijnt ook automatisch te moeten gaan..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik niet zo goed in. Dus ben ik beter af alone.
Ik heb er erg veel moeite mee om het toe te geven (ook tegenover mijzelf), maar deze gedachten zijn mij de laatste paar maanden niet geheel vreemd...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:05 schreef thaleia het volgende:
Ik wil wel weer eens iets serieus. Godzijdank heb ik geen hevige kinderwens zoals sommige van m'n even oude en even single vriendinnen, dus het hoeft niet op stel en sprong te gebeuren, maar ik wil wel weer eens iets serieus. Zolang je single bent kun je best weleens het bed delen met iemand, als je dat wilt, maar het is dan toch gewoon veel afstandelijker dan wanneer je er echt diepe gevoelens bij hebt. Ik wil wel weer eens voelen hoe het is als die diepe gevoelens er wel zijn
Ik doe niet meer aan gevoelens, been there, didn't like it. Een leven zonder emotie, dat is voor mij het hoogst haalbare in het leven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:05 schreef thaleia het volgende:
Ik wil wel weer eens voelen hoe het is als die diepe gevoelens er wel zijn
Q niet! Q houdt standquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:24 schreef thaleia het volgende:
Ach ga toch weg QZodra je tegen een charmante deerne aanloopt ga je onherroepelijk voor de bijl
De kans alleen dat dat gebeurt is uiteraard nihil. Ik ben al jaren geen vrouw meer tegengekomen die mij ook maar minimaal interesseerde. Ik zie het ook niet gebeuren dat dat gaat veranderen de komende jaren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:24 schreef thaleia het volgende:
Ach ga toch weg QZodra je tegen een charmante deerne aanloopt ga je onherroepelijk voor de bijl
Bier bedriegt niet. Bier is eerlijk, Bier........quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:26 schreef Misstique het volgende:
Bovendien heeft Q vrouwen vervangen door bier. Dát is zijn grote liefde.
Zo Herkenbaarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:27 schreef Q. het volgende:
Ik ben al jaren geen vrouw meer tegengekomen die mij ook maar minimaal interesseerde.
Bier is vies.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:27 schreef martijn_AR het volgende:
Bier bedriegt niet. Bier is eerlijk, Bier........
Jij begint de voordelen ook in te zien?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:27 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Nee, ik probeer me in te levenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij begint de voordelen ook in te zien?.
Same here, jarenlang hetzelfde gedacht. Tot het toch gebeurde.quote:
Uiteindelijk verkiest (bijna) iedereen hoe dan ook een relatie boven het single zijn. Je probeert het niet voor niks telkens opnieuw, hoe vaak het ook is mis gelopen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb er erg veel moeite mee om het toe te geven (ook tegenover mijzelf), maar deze gedachten zijn mij de laatste paar maanden niet geheel vreemd...
Q2.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:27 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Bedankt voor de samenvatting.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:39 schreef Dhr_JJ het volgende:
Hoe dan ook, je kan uit beide (single en relatie) je voordelen halen
Precies. Einde topicquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:42 schreef martijn_AR het volgende:
Om er weer maar eens een dooddoener in te gooien:
Alles heeft zijn voors en zijn tegens
Is dat niet gewoon zelfbescherming? Dat je je interesse bij voorbaat al wegstopt omdat het hopeloos lijkt?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
De kans alleen dat dat gebeurt is uiteraard nihil. Ik ben al jaren geen vrouw meer tegengekomen die mij ook maar minimaal interesseerde. Ik zie het ook niet gebeuren dat dat gaat veranderen de komende jaren.
Ook. De ervaring leert dan ook dat dat meer dan noodzakelijk is. Maar ik heb ook dingen meegemaakt waardoor het me allemaal niet meer interesseert eigenlijk....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon zelfbescherming? Dat je je interesse bij voorbaat al wegstopt omdat het hopeloos lijkt?
Ik ben ook niet snel in een gozer geïnteresseerd hoor. De laatste die ik leuk vond waren allebei zwaar christelijk, één van die twee zag en ziet me niet eens staan, ik ben als lucht voor hem. Het schiet niet echt op zo.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon zelfbescherming? Dat je je interesse bij voorbaat al wegstopt omdat het hopeloos lijkt?
Mmja, ik als Turkse viel regelmatig op Oerhollandse jongens, dat wil ook niet altijd even goed werkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook niet snel in een gozer geïnteresseerd hoor. De laatste die ik leuk vond waren allebei zwaar christelijk, één van die twee zag en ziet me niet eens staan, ik ben als lucht voor hem. Het schiet niet echt op zo.
en dat ze het niet menenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:05 schreef liefie_ het volgende:
dus ik denk dat als mensen zeggen van ja het zit er gewoon allemaal niet meer in en zo dat dat is vanwege een vervelende relatie in t verleden of andere ervaring of zo...
nou ja ik denk dat veel mensen het misschien ook wel oprecht denkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:19 schreef thaleia het volgende:
[..]
en dat ze het niet menen
Ik geloof er niets van dat zovelen hier werkelijk nooit meer iets willen en werkelijk geloven dat het er niet in zit en dat op zo jonge leeftijd al. Ik geloof eerder dat wij in dit topic nogal dol zijn op drama. Ik hou daar ook wel van, maar over mijn liefdestoekomst lukt het me maar niet om te doemdenken.
Uiteraard!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ja ik denk dat veel mensen het misschien ook wel oprecht denken
maar ik denk alleen dat het voor zon 90% van de mensen hier allemaal wel mee valt en wel "op zn pootjes terecht komt"
eenschquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar ik denk alleen dat het voor zon 90% van de mensen hier allemaal wel mee valt en wel "op zn pootjes terecht komt"
Ik denk dat door die instelling mensen vaak minder goed doen op relatie gebied dan ze eigenlijk zouden kunnen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ja soms heb je gewoon tijd nodig om jezelf wel zeg maar klaar te voelen voor een relatie en die manier van denken te doen veranderenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik denk dat door die instelling mensen vaak minder goed doen op relatie gebied dan ze eigenlijk zouden kunnen.
Dat heb ik nou nooit. Daar zou je uit kunnen concluderen dat ik dan misschien onbewust toch nog niet wil, maar daar geloof ik niet in. Soms kom ik nl ineens iemand tegen waardoor ik er ineens helemaal klaar voor benquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:51 schreef liefie_ het volgende:
terwijl ik nu zoiets heb van ja misschien is het zo gek nog niet en opeens zie ik overal interresante mensen
ik zeg ook niet dat ze er eerst niet waren of dat ze allemaal opeens leuker zijn gewordenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:01 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit. Daar zou je uit kunnen concluderen dat ik dan misschien onbewust toch nog niet wil, maar daar geloof ik niet in. Soms kom ik nl ineens iemand tegen waardoor ik er ineens helemaal klaar voor benMaar omgekeerd werkt het zo bij mij niet: dat ik er klaar voor ben en dan ineens allemaal leuke mannen tegenkom.
Het zou met vacatures trouwens ook wel zo mogen werken, want ik wil best eens een andere baan
Dan is het handig om te weten dat je zonder emoties (de incompentie in het herkennen en tonen daarvan, dat is) je veel meer irrationele keuzes maakt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan gevoelens, been there, didn't like it. Een leven zonder emotie, dat is voor mij het hoogst haalbare in het leven.
Ik denk dat al dat gebeuren en de stres je wel laat voelen dat je leeft.quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:04 schreef Friek_ het volgende:
Toch verheerlijk ik dat 'bezette' leven helemaal niet, het vreet namelijk vrije tijd, geld maar vooral vrijheid. Je krijgt er ineens een stel verantwoordelijkheden ten opzichte van iemand anders erbij. Niet alleen in seksuele zin (mits je een monogame relatie hebt), maar ook in emotionele zin. Je kan niet zomaar alles doen, je moet rekening houden met diegene waarmee je leeft op dat moment.
Dat ligt niet aan het feit of je single of bezet bent, maar hoe je je leven inricht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:33 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Ik denk dat al dat gebeuren en de stres je wel laat voelen dat je leeft.
Als single zijnde gebeurt er mischien geen reet in je leven.
' k doe zelf veel meer wanneer er om mij heen meer gebeurt. Mijn leven nu is gewoon saai.
(ook geen goeie reklame voor mezelf)
Dat heeft niets met goed aanpakken te maken. Als je je niet vrij kan voelen in een relatie, maak het dan maar uit. Siamese tweeling gedragquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Die vrijheid kun je ook krijgen binnen een relatie als je dat goed aanpakt denk ik
Mensen met een gebrek aan hobby's/eigen bezigheden dus.quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heeft niets met goed aanpakken te maken. Als je je niet vrij kan voelen in een relatie, maak het dan maar uit. Siamese tweeling gedrag
En ik dacht dat ik saai wasquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mensen met een gebrek aan hobby's/eigen bezigheden dus.
Lijkt me geen onrealistische gedachte als het in 27 jaar nog nooit gelukt is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:19 schreef thaleia het volgende:
werkelijk geloven dat het er niet in zit en dat op zo jonge leeftijd al.
Kwestie van nog meer tijd... maar ik begrijp dat het kut voelt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lijkt me geen onrealistische gedachte als het in 27 jaar nog nooit gelukt is.
juist nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:31 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Kwestie van nog meer tijd... maar ik begrijp dat het kut voelt.
Sommigen zullen altijd alleen blijven hoor. Maar idd, voordat je het loodje legt kun je niet zeggen dat het nooit voor je weggelegd zal zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:31 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Kwestie van nog meer tijd... maar ik begrijp dat het kut voelt.
Dat laatste is waar, maar op een gegeven moment hoeft het denk ik ook niet meer.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Sommigen zullen altijd alleen blijven hoor. Maar idd, voordat je het loodje legt kun je niet zeggen dat het nooit voor je weggelegd zal zijn.
Als je een droommeisje ontmoet en je bent 40, zou je dan nee zeggen omdat je zo lang hebt moeten wachten? Of is er een andere reden?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat laatste is waar, maar op een gegeven moment hoeft het denk ik ook niet meer.
Jij bent te jong voor mij, zul je bedoelenquote:
Dat weet ik niet, vermoedelijk niet, maar misschien ook wel. Maar dat kun je pas echt beoordelen als het zo ver is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:43 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Als je een droommeisje ontmoet en je bent 40, zou je dan nee zeggen omdat je zo lang hebt moeten wachten?
Juist, maar het keert zich dus ook om dat je niet zeker weet dat je zou afwijzen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, vermoedelijk niet, maar misschien ook wel. Maar dat kun je pas echt beoordelen als het zo ver is.
Welke fase date jij dan? Als ik vragen magquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Jij bent te jong voor mij, zul je bedoelen![]()
Ik date mannen die in een bepaalde levensfase zitten, die fase zit jij vermoedelijk nog niet in. En nee, ik knap af op mannen met kinderen maar ik wil wel graag een zekere mate van volwassenheid terugzien bij mannen. In jouw specifieke geval knapte ik af op de rel met Rianne.![]()
Daarvoor vond ik je bestmaar toen had ik nog die relatie
![]()
Ik denk mannen die een beetje weten wat ze willen bereiken en op die koers zitten. Die dus een soort zekerheid hebben, en niet onvolwassen aankloten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:56 schreef Dhr_JJ het volgende:
[..]
Welke fase date jij dan? Als ik vragen mag![]()
Je kan zekerheid hebben en onvolwassen aankloten toch?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:58 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Ik denk mannen die een beetje weten wat ze willen bereiken en op die koers zitten. Die dus een soort zekerheid hebben, en niet onvolwassen aankloten.
Het blijft een gis
Over het algemeen mannen die bezig zijn met hun carriere en die zich niet echt af laten leiden door relaties. Meestal zijn dat mannen van een jaar of 28, of ouder. Zelfstandige types die hun ruzies niet op een forum uitvechten enzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:56 schreef Dhr_JJ het volgende:
[..]
Welke fase date jij dan? Als ik vragen mag![]()
Misschien heb ik ook totaal ongelijk. We zullen het wel merkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:02 schreef Dhr_JJ het volgende:
[..]
Je kan zekerheid hebben en onvolwassen aankloten toch?![]()
Waarom zulke mannen? Ben jij ook bezig met een carriere? En laat je je ook niet afleiden door relaties?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Over het algemeen mannen die bezig zijn met hun carriere en die zich niet echt af laten leiden door relaties. Meestal zijn dat mannen van een jaar of 28, of ouder. Zelfstandige types die hun ruzies niet op een forum uitvechten enzo. Gewoon het type normale man die al eerder een relatie heeft gehad of heeft samengewoond, iemand met levenservaring.
Als ik zulke mannen tref ben ik ook niet afgeleid neequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:08 schreef Dhr_JJ het volgende:
[..]
Waarom zulke mannen? Ben jij ook bezig met een carriere? En laat je je ook niet afleiden door relaties?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:09 schreef lavAzza het volgende:
Omdat ze denkt dat ze minder gezeik veroorzaken omdat ze steviger in hun schoenen staan en meer levenservaring hebben. Het gaat dus allemaal wat soepeler en relaxter? Niet het standaard jaloezie / control-freak gezeur.
Ok ik hou op met voor je te praten
Nou dan ben ik toch ouder dan een 23-jarigequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Jij snapt het! Is wel redelijk wat ik bedoel ja, ik denk wel dat oudere mannen mij meer ruimte kunnen/willen geven dan de doorsnee 23-jarige die nog erg bezig is zijn territorium af te bakenen en niet rustig kan wachten tot ik naar hem toekom. Bovendien: ik ben erg gecompliceerd af en toe, oudere mannen trekken dat veel beter en reageren daar, zoals het hoort, redelijk laconiek op waarmee ik de ruimte krijg om zelf te ontdekken dat ik fout bezig ben enzo.
Er zijn altijd uitzonderingen he? Het wil echt niet zeggen dat iemand minimaal 28 moet zijn, heulemaal niet want er zijn ongetwijfeld genoeg mannen van mijn leeftijd die wel zo volwassen zijn en er zijn er ook van 28 die voor 17 door kunnen. Maar doorgaans verwacht je bovenstaande karaktertrekken bij mannen van eind twintig of ouder.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:13 schreef lavAzza het volgende:
Yay, ben ik niet compleet nutteloos voor een territorium afbakende 23-jarige![]()
Goed plan! Weet je meteen of dat meer / minder of evenveel je ding is als mannen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Trouwens: nu ik toch single ben wil ik mijn lesbische kant ook eens gaan ontdekken maar ik wil dat niet via internet regelen. Dus binnenkort ga ik lekker naar een gaybar!
Zo, experimenteel typquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Trouwens: nu ik toch single ben wil ik mijn lesbische kant ook eens gaan ontdekken maar ik wil dat niet via internet regelen. Dus binnenkort ga ik lekker naar een gaybar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |