ik heb het al eens eerder bedacht: ik wil een emoticon waarin één smiley een hengel heeft en de andere met zijn lip aan het haakje hangt...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik was niet aan het klierenIk klier niet 24/7
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik heb het al eens eerder bedacht: ik wil een emoticon waarin één smiley een hengel heeft en de andere met zijn lip aan het haakje hangt...
je was niet aan het klieren nee, weetikwel.
quote:
En ik ben naar alle waarschijnlijkheid nog een aantal gradaties kritischer, kun je nagaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Dus ik pak het al jaren verkeerd aan met mijn queeste naar de meest ideale partner?
Oh jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:02 schreef Sunshine2006 het volgende:
En hoe vindt TS het single zijn dan???
Bij mij betekent het dat je alleen beter af bent, maar wat jij er van wil maken hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:04 schreef OldJeller het volgende:
Het was sarcastisch, DAYZY.
'Better off alone' is relatie. Of is het gewoon de titel van een zomers nummer jaren geleden?
En hoe uit zich dat?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ik ben naar alle waarschijnlijkheid nog een aantal gradaties kritischer, kun je nagaan.
Hoe lang ben je singlequote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:13 schreef Matty___ het volgende:
Single zijn bevalt 9 van de 10 dagen prima![]()
Dat betekent altijd 'heel graag'.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bij mij betekent het dat je alleen beter af bent, maar wat jij er van wil maken hoor![]()
Neuken is geen relatie ehquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat betekent altijd 'heel graag'.
Veel mensen ontkennen dat, maar als ze een leuk iemand ontmoeten, zitten ze diezelfde avond nog te ketsen.
iets meer dan 2 jaarquote:
Stond in het weekend een artikel over in de Volkskrant. Volgens die journaliste spelen veel single-vrouwen (het artikel ging over vrouwen) van een jaar of 30 de happy single, maar zijn ze ondertussen naarstig op zoek naar een partner.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat betekent altijd 'heel graag'.
Veel mensen ontkennen dat, maar als ze een leuk iemand ontmoeten, zitten ze diezelfde avond nog te ketsen.
Dat is ook heel logisch, want als een man weet dat iemand wanhopig is betekent dit:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Stond in het weekend een artikel over in de Volkskrant. Volgens die journaliste spelen veel single-vrouwen (het artikel ging over vrouwen) van een jaar of 30 de happy single, maar zijn ze ondertussen naarstig op zoek naar een partner.
Wie zegt dat ik elke avond loop te neuken en ondertussen better off alone schreeuwquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik mij af hoe je 'better off alone' bedoelde, Queen_NewBee.![]()
Ik heb niemand dat nog zien posten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik elke avond loop te neuken en ondertussen better off alone schreeuw![]()
Nee! Waarom?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:26 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik heb niemand dat nog zien posten.
Maar dat zou wel de beste praktisering van 'Better off alone' zijn.![]()
Vanavond samen single blijven?quote:
Na een maandje ofzo heb ik een redelijk inzicht in wat voor vlees ik in de kuip heb, vervolgens ga ik m'n lijstje erbij pakken en kijken waar ze wel en waar ze níet aan voldoet.quote:
Je hebt een lijstje?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Na een maandje ofzo heb ik een redelijk inzicht in wat voor vlees ik in de kuip heb, vervolgens ga ik m'n lijstje erbij pakken en kijken waar ze wel en waar ze níet aan voldoet.
En aan de dingen waar ze niet aan voldoet ga ik me daarna echt dóód ergeren waarna ik de hele boel beeindig...
Tja, da's nu eenmaal m'n naieve "Oeh, oeh, ergens is er toch echt de perfecte vrouw voor me en voor minder doe ik het niet" denkwijze...
But hey, I'm working on it!.
Ha, die vraag was retorisch hè?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt een lijstje?
Is die lang?.
Try me, babyquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jij hebt echt die corrigerende tik nodig, waar we het over hadden.
Je hunkert er naar.
Niet alleen lang, maar ook nog eens behoorlijk gedetailleerd...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt een lijstje?
Is die lang?.
Dus alle vrouwen zijn bedriegsters. Helder.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Niet alleen lang, maar ook nog eens behoorlijk gedetailleerd...
Nah, laat ik het zo stellen, ik heb rond m'n 22e alle exen op een hoop gegooid, daar alle goede eigenschappen van opgeteld en die samengevoegd tot de perfecte vriendin....
Voldoet een vrouw daar niet aan dan is het een BEDRIEGSTER! EEN CHARLATAN! EEN FACADE!.
.
Je laat er geen gras over groeien, hè.. je wilt keihard getried worden?quote:
Jij bent met Dagobert! Is hij al vegetarisch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:37 schreef Misstique het volgende:
[singles] is weer terug?.
Nostalgie..
Bijna goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:47 schreef OldJeller het volgende:
Jij bent met Dagobert!
Nee, hij houdt van vleesch.quote:Is hij al vegetarisch?
daarintegen zijn er ook zat vrouwen die dan een knappe scharrel daarnaast hebben...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze zei "minder". En daar heeft ze gelijk in. Aan de andere kant vinden vrouwen opleidingsniveau, geld, en status van de potentiele partner weer belangrijker dan de man.
Pheno!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:50 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Vernieuwendquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pheno!.
Die opmerking moet je weer minimaal eens per dag plaatsen..
Wat een onzin. Vrouwen willen over het algemeen toch wel iemand met hetzelfde intelligentieniveau. Iemand kan nog zo knap zijn, maar als er verder niks onder de kap zit, is het gauw afgelopen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:51 schreef koffiegast het volgende:
[..]
daarintegen zijn er ook zat vrouwen die dan een knappe scharrel daarnaast hebben...
opleidingsniveau...kdenk dat dat er amper toedoet, je kunt nog zo slim zijn en redelijk verzorgd uitzien maar toch zal die vrouw voor een knapperd kiezen. Denk meeste mannen ook, denk ik zelf niet, kzoek al niet naar de knapste af
Ik ook. Who cares.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vernieuwend
Maar dan heb ik nog een (verkapte) SC in MyAT staan
geldt dat voor alle vrouwen? doubtful...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat een onzin. Vrouwen willen over het algemeen toch wel iemand met hetzelfde intelligentieniveau. Iemand kan nog zo knap zijn, maar als er verder niks onder de kap zit, is het gauw afgelopen..
Zó is het echt, vraag maar! On behalf of me.quote:
Nee, hij houdt van soep met worteltjes!quote:[..]
Nee, hij houdt van vleesch.
qua relatiemateriaal heb je gelijk, dan wil ik ook echt wel iemand waarmee ik een fatsoenlijk gesprek kan voeren....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat een onzin. Vrouwen willen over het algemeen toch wel iemand met hetzelfde intelligentieniveau. Iemand kan nog zo knap zijn, maar als er verder niks onder de kap zit, is het gauw afgelopen..
Voor de vrouwen uit mijn omgeving wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
geldt dat voor alle vrouwen? doubtful...
maar je beschrijft wel mijn doelgroep,
Voor seks hoeft ie echt de wortel van 6234532 niet uit zn hoofd te wetenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:56 schreef n8 het volgende:
[..]
qua relatiemateriaal heb je gelijk, dan wil ik ook echt wel iemand waarmee ik een fatsoenlijk gesprek kan voeren....
.... voor sex is t natuurlijk wat anders![]()
Dat dus. En het is maar net waar je naar op zoek bent. Als je geen relatie wil en het is puur voor de sex, dan maakt het niet uit of de persoon in kwestie je ook op andere manieren kan boeien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:56 schreef n8 het volgende:
[..]
qua relatiemateriaal heb je gelijk, dan wil ik ook echt wel iemand waarmee ik een fatsoenlijk gesprek kan voeren....
.... voor sex is t natuurlijk wat anders![]()
kut avatarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Voor seks hoeft ie echt de wortel van 6234532 niet uit zn hoofd te weten
Je moet dan ook 'smorgens weggaan voordat ze wakker wordt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat dus. En het is maar net waar je naar op zoek bent. Als je geen relatie wil en het is puur voor de sex, dan maakt het niet uit of de persoon in kwestie je ook op andere manieren kan boeien..
Laat die wortels nu eens achterwege!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Behalve m'n ideale vrouw natuurlijk... Die's ge-wel-digquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dus alle vrouwen zijn bedriegsters. Helder.
Ik wens je veel succes met je queeste. Wie weet kom je haar ooit nog tegen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Behalve m'n ideale vrouw natuurlijk... Die's ge-wel-dig. (en een illusie
. )
wel een leuke avatarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes met je queeste. Wie weet kom je haar ooit nog tegen.
Maar wat doe je in de tussentijd?
ah joh, iedereen creëert toch zijn eigen waarheid.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Behalve m'n ideale vrouw natuurlijk... Die's ge-wel-dig. (en een illusie
. )
ik moet ze nog tegenkomen lijkt het welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Single
mja zit er niet zo mee,ben het gewend en ik zie wel of en wanneer er iets op mn pad komt
Ow en dat zal ik ook zeker doen maar dan moet er toch eerst iemand op het pad komen die daar de moeite waard voor isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker.
Maar soms moet je toch echt tot de conclusie komen dat er te lang niks op je figuurlijke pad komt, alsof je in een bos loopt. Dus moet je zelf actie ondernemen.
JIj bent intelligent?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik moet ze nog tegenkomen lijkt het wel![]()
iets van 2496.9!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Is dat sinds kort?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Single
mja zit er niet zo mee,ben het gewend en ik zie wel of en wanneer er iets op mn pad komt
Je bent nog haske jong johquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik moet ze nog tegenkomen lijkt het wel![]()
en de andere helft via rekenmachine?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:23 schreef koffiegast het volgende:
[..]
iets van 2496.9!
half uit het hoofd lolz![]()
3 weken ofzo alweer en de ander heeft ook alweer een tijdje een anderquote:
En dat is oud?quote:
Ik heb ook gewoon nog stap-/slaap-/bankloungevriendinnen, dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes met je queeste. Wie weet kom je haar ooit nog tegen.
Maar wat doe je in de tussentijd?
Maar soms moet je niet gewoon je pad rustig blijven volgen, maar ergens afslaan naar iets vernieuwends.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ow en dat zal ik ook zeker doen maar dan moet er toch eerst iemand op het pad komen die daar de moeite waard voor is
Nou, dat dcht ik dus ook. Lekker met me eigen dingen bezig zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:29 schreef B-FliP het volgende:
Heb mijn leven min of meer toegewijd aan muziek... Heb momenteel geen behoefte aan een
relatie, en kom verder ook niets tekort...
Wist ik niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
3 weken ofzo alweer en de ander heeft ook alweer een tijdje een ander
That's the spirit!quote:ach dan ben ik liever single
Kwestie van vertrouwen, lijkt me, maar ik heb het vaker gehoord.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon nog stap-/slaap-/bankloungevriendinnen, dus dat komt wel goed.
Maar ja, leg maar eens aan een eventueel nieuwe vriendin uit dat het voor een man daadwerkelijk mogelijk is om met een vrouw in bed te liggen ZONDER dat hij zijn pik er in probeert te hangen.
Aan seks heb ik geen tekort hoor... En ja, natuurlijk voel ik lentekriebels en zie ik al dat mooisquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:36 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Nou, dat dcht ik dus ook. Lekker met me eigen dingen bezig zijn.
Maar die meiskes kleden zich nu alweer strak zeg, strakke topjes, sweaters, strakke jeans.
BH-tjes die de buste complimenteus naar voren gooien.
Overal kijken ze weer nieuwsgieirg naar je en lopen te gniffelen..
Lente doet iets met mensen.
MWUHAHAHA!
Alleen ben ik lelijk en zijn mesiejs alleen weggeglegd voor knapperds als kasta
Kunnen de vrouwen alhier alsjeblieft dit fabeltje uit de wereld helpen? Ten eerste: beauty is in the eye of the beholder. Ten tweede heeft het heel veel met je houding te maken en of je tevreden bent met jezelf, dat straal je uit en dat is aantrekkelijk. Verder zijn zaken als gevoel voor humor hebben en een goede gesprekspartner zijn ook heel belangrijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:36 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Alleen ben ik lelijk en zijn mesiejs alleen weggeglegd voor knapperds als kasta
Ah wacht, ik zit hier dus fout. Dit is een topic voor degenen die niet hoepeloos zijn,quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:44 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Aan seks heb ik geen tekort hoor... En ja, natuurlijk voel ik lentekriebels en zie ik al dat moois
alleen zal k wel heel flink de kat uit de boom kijken mocht ik weer verliefd worden voordat
ik er aan denk om een relatie te starten...
Niet allemaal tegelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kunnen de vrouwen alhier alsjeblieft dit fabeltje uit de wereld helpen? Ten eerste: beauty is in the eye of the beholder. Ten tweede heeft het heel veel met je houding te maken en of je tevreden bent met jezelf, dat straal je uit en dat is aantrekkelijk. Verder zijn zaken als gevoel voor humor hebben en een goede gesprekspartner zijn ook heel belangrijk.
Ik kan wel vertellen dat veel vrouwen die ik ken Kasta niets vinden, helpt dat ook?quote:
hee! jij was niet single... of inmiddels wel?quote:
Je laat je vriendinnen altijd meelezen als je op FOK! zitquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik kan wel vertellen dat veel vrouwen die ik ken Kasta niets vinden, helpt dat ook?
Wat is dit nu weer voor loze opmerking, flapdrol.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je laat je vriendinnen altijd meelezen als je op FOK! zit?
Je helpt nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |