Ze valt in ieder geval niet echt op innerlijk gezien de murk in het rijtje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wollah, omdat jij niet op uiterlijk valt betekent het dat geen een vrouw dat doet?

quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze valt in ieder geval niet echt op innerlijk gezien de murk in het rijtje.![]()

je zeg het nou wel maar 98% van de vrouwen doen het wel en van die 2 % weten ze het niet eens zeker in welke mate...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:31 schreef Natural_Mystic het volgende:
Het klopt dat vrouwen het uiterlijk van hun partner minder belangrijk vinden dan mannen. Ik ben op de gekste types gevallen, van hippies met grote krullenbossen tot jongens met dreadlocks, marokkanen...alles is wel een keer voorbij gekomen. Het uiterlijk boeit me niet zo. Zelf ben ik nog single en het bevalt wel. Sterker nog, ik heb nog nooit een relatie gehad. Onbewust heb ik toch wel een beetje bindingsangst. Ik voel me nog veel te jong om mezelf aan iemand te binden. Maar aan de andere kant wil ik af en toe wel een relatie, vertrouwd tegen iemand aankruipen...dat doe je bij een one-night-stand niet zo snel.

Een mirakel ontpopt zich vannacht.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:07 schreef kastanova het volgende:
Nah, ik zal me ook maar eens melden dan.

Ok, dit topic komt toevallig met je tussenfase.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben vaker vrijgezel dan gebonden man.

Tot nu toe waren mijn relaties meestal de tussenfasesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok, dit topic komt toevallig met je tussenfase.

En wat is het eindproduct, eeuwige alleenzaamheid?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tot nu toe waren mijn relaties meestal de tussenfases.

Ik heb nog hoop voor hemquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:31 schreef cerror het volgende:
[..]
En wat is het eindproduct, eeuwige alleenzaamheid?

Nah nee, dan nog liever tandjes op elkaar en samenleven met een @random huppelkutjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:31 schreef cerror het volgende:
[..]
En wat is het eindproduct, eeuwige alleenzaamheid?

Je hebt tenminste wel genoeg testritten gehad.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, dan nog liever tandjes op elkaar en samenleven met een @random huppelkutje.

Nee, daar word je gelukkig vanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, dan nog liever tandjes op elkaar en samenleven met een @random huppelkutje.

Och, de meerderheid van de Nederlandse mannen is op dit moment daadwerkelijk gelukkig met zo'n ding, dus dan moet ik het ook kunnenquote:

Dus ik pak het al jaren verkeerd aan met mijn queeste naar de meest ideale partner?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, de meerderheid van de Nederlandse mannen is op dit moment daadwerkelijk gelukkig met zo'n ding, dus dan moet ik het ook kunnen.

Ze zei "minder". En daar heeft ze gelijk in. Aan de andere kant vinden vrouwen opleidingsniveau, geld, en status van de potentiele partner weer belangrijker dan de man.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:11 schreef Queen_Bee het volgende:
En Natural_Mystic, vrouwen vallen zeker wel op uiterlijk. Mannen én vrouwen kijken later alleen minder naar het uiterlijk omdat ze zelf ook aftakelen en doorhebben dat ze de lekkere chickies en lekkere mennekes niet meer kunnen krijgen

Right. Cijfers dan graag. Oh maar jullie vinden het heel belangrijk dat ze lager opgeleid is en minder verdient, dus jullie vnden dat net zo goed belangrijk kerelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze zei "minder". En daar heeft ze gelijk in. Aan de andere kant vinden vrouwen opleidingsniveau, geld, en status van de potentiele partner weer belangrijker dan de man.

Liever niet zeg. Wat moet ik met zo'n domme bimbo? Liever eentje met wat inhoud en wat minder looks dan andersom. Toch ga ik voor zowel looks als intelligentiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Right. Cijfers dan graag. Oh maar jullie vinden het heel belangrijk dat ze lager opgeleid is en minder verdient, dus jullie vnden dat net zo goed belangrijk kerel

Joh, ik weet nog wel dat veel relaties kapot gingen/gaan doordat man niet mans genoeg was om te kunnen accepteren dat vrouwlief meer verdiendequote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:13 schreef freud het volgende:
[..]
Liever niet zeg. Wat moet ik met zo'n domme bimbo? Liever eentje met wat inhoud en wat minder looks dan andersom. Toch ga ik voor zowel looks als intelligentieik ben namelijk optimist.

Zal terug te vinden zijn in elk boek over sociale psychologie, in elk geval wel de mijne.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:21 schreef Queen_Bee het volgende:
En we kunnen zo wel doorgaan hè, maar zonder cijfers is het toch alleen maar gelul dus als iedereen in t vervolg nou zegt "Ik denk" kost dat ook minder posts

Dat heb ik nou nooit begrepen... waarom zou een relatie stuk lopen omdat je vrouw meer verdiende dan jij...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Joh, ik weet nog wel dat veel relaties kapot gingen/gaan doordat man niet mans genoeg was om te kunnen accepteren dat vrouwlief meer verdiende

En dan schoorvoetend te moeten toegeven dat er slimmere intelligentere en succesvollere personen op deze aardkloot rondlopen...en het is nog wel jouw vrouwquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:05 schreef Garisson72 het volgende:
vergeet de maatschappelijke druk niet...
in de kroeg met je vrienden aan een biertje moeten bekennen dat je vriendin intelligenter is danwel meer verdient... HELL!

Daar zal ik echt een traantje om weg pinken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:19 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar, ja, je zult me nog wel op zwart wit betrappen om jullie te klieren, hihi.

Sommige mannenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Jullie maken problemen om niets. Mannen en hun ego![]()

Ja, extremen, om een punt duidelijk te makenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:23 schreef Garisson72 het volgende:
Q_B vindt het leuk om te praten in extremen om haar punt duidelijk te maken te klieren, zo blijkt nu.
Het zit hem in de nuances denk ik - als je een vriendin wil die jou niet bedreigt op intelligentie- of salarisniveau, betekent dat nog niet dat er alleen kapsters voor je overblijven.
En als je goed leest, zie je dat we geen problemen maken. We bespreken iets wat algemeen geldt (en dat is inderdaad dat mannelijke ego...)

Neehee, dit was idd punt duidelijk makenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:23 schreef Garisson72 het volgende:
Q_B vindt het leuk om te praten in extremen om haar punt duidelijk te maken te klieren, zo blijkt nu.
Het zit hem in de nuances denk ik - als je een vriendin wil die jou niet bedreigt op intelligentie- of salarisniveau, betekent dat nog niet dat er alleen kapsters voor je overblijven.
En als je goed leest, zie je dat we geen problemen maken. We bespreken iets wat algemeen geldt (en dat is inderdaad dat mannelijke ego...)

Ik ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ken genoeg vrijgezelle kapsters dus

Net als voetbal en andere massahysteriesporten dus?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:02 schreef martijn_AR het volgende:
Is het echt zo dat de man nog steeds de dominante partij wil zijn...kosten wat kost....
mja tzit vast in de genen en is er dus door eeuwen beschaving niet uit te rammen

Ik nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ken genoeg vrijgezelle kapsters dus

jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Net als voetbal en andere massahysteriesporten dus?

Och arme, maar jij als echt stoere man die tegen een intelligente vrouw kan ( hihi, dat rijmt ) voor jou zijn er genoeg vrijgezelle zakenvrouwenquote:

uh-huh.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Neehee, dit was idd punt duidelijk maken

Mja ik heb me laten vertellen dat daar nog een verborgen potentieel aan relatiepartners ligtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:34 schreef Queen_Bee het volgende: Och arme, maar jij als echt stoere man die tegen een intelligente vrouw kan ( hihi, dat rijmt ) voor jou zijn er genoeg vrijgezelle zakenvrouwen

Nu voel ik me ineens heel geëvolueerd,quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Net als voetbal en andere massahysteriesporten dus?

Ja, maar dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
uh-huh.![]()
ik weet niet of het maatschappelijk meer geaccepteerd wordt. 't is nog steeds zo dat vrouwen voor een gelijke functie gemiddeld minder salaris ontvangen, bijvoorbeeld.
Er zijn wel meer mannen (merk ik ook om mij heen) die emotioneel sterker / stabieler worden, waardoor ze misschien wat beter kunnen accepteren dat vrouwen equal zijn. Maar of dat altijd van harte gaat... dunno.

komop, noem je dat nou klieren?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een ander verhaal.
Dat inderdaad. Oh, zeker nog lang niet altijd van harteMaar wel vaker wat minder moeilijk
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |