Je mag zelf ook wat verzinnen. geef je visie, weet ik veel. Typ!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Waar mag ik uit kiezen?
Tietenfoto's doen het altijd goedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:16 schreef CherryLips het volgende:
O, dit topic loopt ook als een tiet zie ik.
Dat was ook de opzet eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Lijkt me handiger als er 1 stelling per keer wordt besproken. Maar hé, wie ben ik.
Idd ik ga ook eens een dag werkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:16 schreef CherryLips het volgende:
O, dit topic loopt ook als een tiet zie ik.
Je moet je baas ook gewoon zeggen dat je een laptop mét internet op je bureau wilt hebben t.b.v. van je sexleven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:45 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Idd ik ga ook eens een dag werken
en we zijn al weer 5 pagina's verder
Staat dat niet bij iedereen in de arbeidsvoorwaarden dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je moet je baas ook gewoon zeggen dat je een laptop mét internet op je bureau wilt hebben t.b.v. van je sexleven.
* martijn_AR bladert door de AV...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Staat dat niet bij iedereen in de arbeidsvoorwaarden dan?.
Ze hebben je in het ootje genomen!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:55 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
* martijn_AR bladert door de AV...
nope![]()
quote:Nice people finish last en voor sommigen was er uberhaupt geen hoop.
nou dan ga ik er ook maar leuk iets over zeggenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:10 schreef martijn_AR het volgende:
maar even ontopic. Ik hou me maar vast aan een eerder gemaakt statement :
[..]
Nee hoor, het is zo. Maar ach, ik kan er goed mee leven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat een absurde statement is dat nou weer!
Als je dat denkt is het idd zo, vicieuze cirkel enzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, het is zo. Maar ach, ik kan er goed mee leven.
jij hebt het hele relatie gebeuren al op gegeven op je 3 geloof ik majaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, het is zo. Maar ach, ik kan er goed mee leven.
Nee hoor, ik ga nog steeds recht vooruit, alleen lekker alleen zonder de balast van een relatie aan mn poot. Ik heb bij mn laatste relatie wel gemerkt dat het niets was voor mij, ik heb mn vrijheid hard nodig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als je dat denkt is het idd zo, vicieuze cirkel enzo.
M'n diamanten huwelijk haal ik in ieder geval niet meerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:10 schreef martijn_AR het volgende:
maar even ontopic. Ik hou me maar vast aan een eerder gemaakt statement :
[..]
Wie wel tegenwoordigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n diamanten huwelijk haal ik in ieder geval niet meer.
Vrijheid is een subjectief gegeven. Het is een gevoel. Het zit dus tussen de oren en niet in de relatie. Als je je niet prettig voelt in een relatie wordt het een balast. En balast is niet handig. Maar dat wil niet zeggen dat dit geldt voor elke relatie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga nog steeds recht vooruit, alleen lekker alleen zonder de balast van een relatie aan mn poot. Ik heb bij mn laatste relatie wel gemerkt dat het niets was voor mij, ik heb mn vrijheid hard nodig.
Ja, daar ben ik niet zo goed in. Dus ben ik beter af alone.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:59 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Vrijheid is afspraken maken en elkaar ruimte gunnen, dat blijft onderhandelen.
Of je komt iemand tegen met wie de onderhandelingen soepeltjes verlopenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik niet zo goed in. Dus ben ik beter af alone.
Ik reken er niet meer op. Ik heb collega's die 50 zijn, die zijn gewoon mij over 20 jaar. Best triest.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:03 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Of je komt iemand tegen met wie de onderhandelingen soepeltjes verlopen
het schijnt ook automatisch te moeten gaan..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik niet zo goed in. Dus ben ik beter af alone.
Ik heb er erg veel moeite mee om het toe te geven (ook tegenover mijzelf), maar deze gedachten zijn mij de laatste paar maanden niet geheel vreemd...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:05 schreef thaleia het volgende:
Ik wil wel weer eens iets serieus. Godzijdank heb ik geen hevige kinderwens zoals sommige van m'n even oude en even single vriendinnen, dus het hoeft niet op stel en sprong te gebeuren, maar ik wil wel weer eens iets serieus. Zolang je single bent kun je best weleens het bed delen met iemand, als je dat wilt, maar het is dan toch gewoon veel afstandelijker dan wanneer je er echt diepe gevoelens bij hebt. Ik wil wel weer eens voelen hoe het is als die diepe gevoelens er wel zijn
Ik doe niet meer aan gevoelens, been there, didn't like it. Een leven zonder emotie, dat is voor mij het hoogst haalbare in het leven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:05 schreef thaleia het volgende:
Ik wil wel weer eens voelen hoe het is als die diepe gevoelens er wel zijn
Q niet! Q houdt standquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:24 schreef thaleia het volgende:
Ach ga toch weg QZodra je tegen een charmante deerne aanloopt ga je onherroepelijk voor de bijl
De kans alleen dat dat gebeurt is uiteraard nihil. Ik ben al jaren geen vrouw meer tegengekomen die mij ook maar minimaal interesseerde. Ik zie het ook niet gebeuren dat dat gaat veranderen de komende jaren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:24 schreef thaleia het volgende:
Ach ga toch weg QZodra je tegen een charmante deerne aanloopt ga je onherroepelijk voor de bijl
Bier bedriegt niet. Bier is eerlijk, Bier........quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:26 schreef Misstique het volgende:
Bovendien heeft Q vrouwen vervangen door bier. Dát is zijn grote liefde.
Zo Herkenbaarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:27 schreef Q. het volgende:
Ik ben al jaren geen vrouw meer tegengekomen die mij ook maar minimaal interesseerde.
Bier is vies.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:27 schreef martijn_AR het volgende:
Bier bedriegt niet. Bier is eerlijk, Bier........
Jij begint de voordelen ook in te zien?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:27 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Nee, ik probeer me in te levenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij begint de voordelen ook in te zien?.
Same here, jarenlang hetzelfde gedacht. Tot het toch gebeurde.quote:
Uiteindelijk verkiest (bijna) iedereen hoe dan ook een relatie boven het single zijn. Je probeert het niet voor niks telkens opnieuw, hoe vaak het ook is mis gelopen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb er erg veel moeite mee om het toe te geven (ook tegenover mijzelf), maar deze gedachten zijn mij de laatste paar maanden niet geheel vreemd...
Q2.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:27 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Bedankt voor de samenvatting.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:39 schreef Dhr_JJ het volgende:
Hoe dan ook, je kan uit beide (single en relatie) je voordelen halen
Precies. Einde topicquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:42 schreef martijn_AR het volgende:
Om er weer maar eens een dooddoener in te gooien:
Alles heeft zijn voors en zijn tegens
Is dat niet gewoon zelfbescherming? Dat je je interesse bij voorbaat al wegstopt omdat het hopeloos lijkt?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
De kans alleen dat dat gebeurt is uiteraard nihil. Ik ben al jaren geen vrouw meer tegengekomen die mij ook maar minimaal interesseerde. Ik zie het ook niet gebeuren dat dat gaat veranderen de komende jaren.
Ook. De ervaring leert dan ook dat dat meer dan noodzakelijk is. Maar ik heb ook dingen meegemaakt waardoor het me allemaal niet meer interesseert eigenlijk....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon zelfbescherming? Dat je je interesse bij voorbaat al wegstopt omdat het hopeloos lijkt?
Ik ben ook niet snel in een gozer geïnteresseerd hoor. De laatste die ik leuk vond waren allebei zwaar christelijk, één van die twee zag en ziet me niet eens staan, ik ben als lucht voor hem. Het schiet niet echt op zo.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon zelfbescherming? Dat je je interesse bij voorbaat al wegstopt omdat het hopeloos lijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |