welke cruise/tocht is wel aan te raden dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
De pizza cruise is wel leuk, hoor, maar daar zit geen ´levende´ gids bij, daar staat de gidscomputer aan
Die vaartjes waar jij kijkt kan iedereen een kaartje voor kopen tot nog 5 minuten van tevoren. Ik werk op reserveringen, dus vaak bedrijfsuitjes, familiefeestjes.. vaak bij ontbijtjes, lunches, diners en borrelsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
welke cruise/tocht is wel aan te raden dan?met een sprekende gids welteverstaan (lees: jij)
netweer op, zonnetje is er nog steeds
nu maar aan de slag met 'Goederenstromen'
meestequote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:36 schreef Goover het volgende:
En ik was er 1 post eerder dan PieterBas:
Stage SC #14 nog 2 maanden voor de meeste!
Ja. Maar iedereen doet dat foutquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zou Zosk snel pm-en over zijn faut.
van tevorenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Die vaartjes waar jij kijkt kan iedereen een kaartje voor kopen tot nog 5 minuten van te voren. Ik werk op reserveringen, dus vaak bedrijfsuitjes, familiefeestjes.. vaak bij ontbijtjes, lunches, diners en borrels
Dus dat wordt een boor huren![]()
en wat gaat dat kosten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Die vaartjes waar jij kijkt kan iedereen een kaartje voor kopen tot nog 5 minuten van te voren. Ik werk op reserveringen, dus vaak bedrijfsuitjes, familiefeestjes.. vaak bij ontbijtjes, lunches, diners en borrels
Dus dat wordt een boor huren![]()
preciesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:44 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Als we met een aantal fokkers gaan, kunnen we de kosten delen
staan alleen contactgegevens en een formulier om te reserverenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Moet je even bij Canal Company Groups kijken. Bovenaan aanklikken.
Drilboot, klopboot, kolombootmachine, tandartsbootquote:
nietes.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staan alleen contactgegevens en een formulier om te reserveren
Die jongen heeft toch geld als drek joh. Afstudeervergoeding jeweetsquote:
dikke dukus man.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die jongen heeft toch geld als drek joh. Afstudeervergoeding jeweets![]()
ik was al te verquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
nietes.
Uitvouwmenu aan de linker zijkant. Dat blauwe. En dan iets aanklikken.
Een boot huren voor een uur ex drankjes-wat dan ook is ¤260
Maar personeel krijgt op reserveringen 50% korting![]()
Valt nog wel mee danquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
nietes.
Uitvouwmenu aan de linker zijkant. Dat blauwe. En dan iets aanklikken.
Een boot huren voor een uur ex drankjes/wat dan ook is ¤260. En er passen zo'n 50 mensen op een boot
Maar personeel krijgt op reserveringen 50% korting![]()
Haha, goed hee!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:49 schreef MichielPH het volgende:
Eveline van Heumen, ik heb het eindelijk gezien!
*schouderklopje graag*
Kan bij de betere doe het zelf zaag.. ik bedoel zaakquote:
No preblemos. Schud ik zo ff uit de mouwquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:49 schreef Damzkieee het volgende:
260-50% = 130euro voor een uurgedeeld door een man of 15
zetten we het ff in de OP: 'geïnteresseerden voor een boottoch met lienelien als gids'quote:
Bewijs dan het tegendeel maarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
zeg, geen negatieve uitlatingen over mijn geweldige werk hè!![]()
WAOARR KAN IK ME AALMDLEHN?? ZEG!!@!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zetten we het ff in de OP: 'geïnteresseerden voor een boottoch met lienelien als gids'
Ik bedoel met een boottochtje voor onsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
Uh, Amsterdam is een geweldige stad, en ik kan heel goed gidsen![]()
Jij steekt je enthousiasme ook niet onder stoelen of banken hequote:
Wat voor een tegendeel moet ik dan bewijzen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik bedoel met een boottochtje voor ons
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jij steekt je enthousiasme ook niet onder stoelen of banken he
Geen denk ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wat voor een tegendeel moet ik dan bewijzen?
He doe es niet zo vervelend. Bewijs maar dat die negatieve uitlatingen nonsens waren bedoel ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wat voor een tegendeel moet ik dan bewijzen?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:58 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Geen denk ik.
Volgens mij doelt hij gewoon op bootneuqen..
Euh, ik kijk wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:58 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Geen denk ik.
[..]
Geen denk ik.
[..]
Geen denk ik.
Ik doe niet vervelend maar ik snap je nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
He doe es niet zo vervelend. Bewijs maar dat die negatieve uitlatingen nonsens waren bedoel ik.
Niet booRneuken ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:58 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Geen denk ik.
quote:nou, hier komt hij dan, een overzicht van mensen die een boottocht in Amsterdam willen doen, met de lieftallige lienelien als gids:
- ReMcOrE
- Teije
Benieuwd of ze in het echt ook zo vreselijk tenenkrommend isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, hier komt hij dan, een overzicht van mensen die een boottocht in Amsterdam willen doen, met de lieftallige lienelien als gids:
- ReMcOrE
- Teije
- Damzkieee
(alleen het overzicht quoten en je naam erbij zetten...)
ik woon vlakbij Enschede, en ik kom gewoonquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:02 schreef Teije het volgende:
Goed dan, omdat ik zo dichtbij woon. (alleen als ik remcore mag betasten)
Omdat ik me verveelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik woon vlakbij Enschede, en ik kom gewoon
en waarom wil je mij nou weer betasten?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:06 schreef Damzkieee het volgende:
Als Teije eruit ziet zoals die neger in zn fobo dan mag je wel oppassen Remcore.
Hopen dat hij nog kan zitten daarnaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:06 schreef Damzkieee het volgende:
Als Teije eruit ziet zoals die neger in zn fobo dan mag je wel oppassen Remcore.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Benieuwd of ze in het echt ook zo vreselijk tenenkrommend is![]()
Whehequote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, hier komt hij dan, een overzicht van mensen die een boottocht in Amsterdam willen doen, met de lieftallige lienelien als gids:
- ReMcOrE
- Teije
- Damzkieee
- Freshthinking
Hij krijgt een staanplaats op de boor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hopen dat hij nog kan zitten daarna![]()
M'n thee ging d'r vandoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij krijgt een staanplaats op de boor.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
whehehehequote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
- ReMcOrE
- Teije
- Damzkieee
- Freshthinking
- Roycoooooo
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hopen dat hij nog kan zitten daarna![]()
ik denk dat lienelien gewoon een leuk meisje (van bijna 21) isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk dat lienelien gewoon een leuk meisje (van bijna 21) is
misschien zelfs wel een beetje liefquote:
Babbelen? Zei jij iets dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:09 schreef Goover het volgende:
[..], valt volgens mij wel mee. Maarja kan je moeilijk opmaken uit 10 min babbelen in een lawaaierige zaal..
je bent toch gewoon een leuke meisje? en een goede gids?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Babbelen? Zei jij iets dan?![]()
![]()
En ja, dat valt mee![]()
leuk, jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je bent toch gewoon een leuke meisje? en een goede gids?
en ook een goede gids?quote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en ook een goede gids?
(heb je er trouwens 'bezwaar' tegen als je voor een groep Fok!-kers moet staan?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |