Ik ben aan het aftellenquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:15 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dat zijn de echte stagiairs.. Doorbikkelen tot zes uur![]()
Dat doe ik al vanaf het begin van m'n stagequote:Op dinsdag 14 november 2006 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben aan het aftellen![]()
.
Nog maar 43 minuten.
Wel goed dat je 'n aantal vooruitzichten hebt. Mijn planning is normaliter 'n stuk minderquote:Op woensdag 15 november 2006 09:09 schreef Mathijz het volgende:
Zo, donderdag ochtend afspraak op school, waarna donderdagmiddag de herrie op het bedrijf begint
GVRquote:Op woensdag 15 november 2006 09:16 schreef Theamerican het volgende:
lekker mee kijken welke film kijken ze?
djeez, lees een krant ofzoquote:Op woensdag 15 november 2006 09:18 schreef Stranger het volgende:
OV-staking? Als in geheel of alleen in jouw kutdorp?
In de grote stedenquote:Op woensdag 15 november 2006 09:18 schreef Stranger het volgende:
Ja, las het net inderdaad op de fpquote:Op woensdag 15 november 2006 09:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
djeez, lees een krant ofzo![]()
en ja, in mijn kutdorp, amsterdam...![]()
![]()
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 15 november 2006 09:18 schreef Stranger het volgende:
Google en het nieuws volgen doet wonderenquote:Op woensdag 15 november 2006 09:23 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook afin de krant las ik dat er tussen 9 en 4 geen bussen zouden rijden. Ik ben nu wel fijn op m'n stageplek, maar ik moet ook nog 'n keer naar huis toe.
Naar mijn weten i het alleen stadsvervoer in Den Haag en R'dam. Maar weet iemand hoe die staking nu werkelijk in elkaar zit?
nouja ik heb die CD wel thuis, en ben al 1 keer opgeweest met 10 fout gezakt. Maar op de cd zit ik telkens op 6 foutquote:Op woensdag 15 november 2006 09:52 schreef T1andonly het volgende:
Als je je 'n beetje voorbereid hebt dan valt het eigenlijke examen best mee.
Ik heb zo'n cd-roms gehad met theorie-examen erop en daar slaagde ik 8 van de 10 keer niet en op m'n echte examen heb'k het er met 1 fout vanaf gebracht. (ook nog 'n domme fout ook)
het gaat er ook niet om of je iets doet op je stagequote:Op woensdag 15 november 2006 10:18 schreef achterdeur het volgende:
Ah... het altijd mooie "Stage" topic...
Ik doe nu zeker wat... spamme op fok!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
het gaat er ook niet om of je iets doet op je stage![]()
Dat is:quote:Op woensdag 15 november 2006 10:33 schreef Rann het volgende:
werk? wasdat ?
kan ook leuk zijn, voor een uurtjequote:Op woensdag 15 november 2006 10:45 schreef Rianne84 het volgende:
had ik ook maar een ict stage...
ik zie de hele dag alleen maar vrouwen die zeiken over hun luie man![]()
en hoe was het in London?quote:Op woensdag 15 november 2006 10:45 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Zo ik ben ook weer terug uit het regenachtige London. Wat een dag, ben gesloopt nu en heb het nog zo druk deze dagen.
Ik zit hier met dikke, slaperige oogjes en moet zo de straat op (in de regen) om een paar jongeren te interviewen. Daarna maar snel naar huis anders trek ik het niet meer
Ja te gek, in een dag heel veel gezien en gedaan. London is al helemaal in kerststemming! Maar zwaar vermoeiend allemaal, vooral dat vliegen hakt er toch altijd weer enorm in bij mij. Kost zoveel energiequote:
ja, kan ik me voorstellen. zoveel drukte en alles moet vlug vlug op zo'n vliegveld.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:53 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja te gek, in een dag heel veel gezien en gedaan. London is al helemaal in kerststemming! Maar zwaar vermoeiend allemaal, vooral dat vliegen hakt er toch altijd weer enorm in bij mij. Kost zoveel energie
ah succes, goed geleerd?quote:
jij ook succesquote:Op woensdag 15 november 2006 10:56 schreef Freshthinking het volgende:
Zometeen gesprek met de chef, ben benieuwd.
Hij gaat je vertellen dat je teveel op 'Fok' zitquote:Op woensdag 15 november 2006 10:56 schreef Freshthinking het volgende:
Zometeen gesprek met de chef, ben benieuwd.
HTML is nog te doenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:23 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb helemaal geen ICT/programmeeer of technische achtergrond, maar ik ben nu wel mooi 'n nieuwsbrief in HTML aan't schrijven.Het gaat me beter af dan ik verwacht had.
Ik vond mezelf al 'n hele held dat ik 'n "interne link" in die nieuwsbrief gekregen heb. Normale mensen noemen dat gewoon een "anchor" dacht ik.quote:
basisscholen op woensdag maar halve dagen.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:32 schreef Rann het volgende:
omfg 1,5 uur ?!...
Ik zit hier tot 4....
Nada, noppes, niks.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:45 schreef miss-scofield het volgende:
Dat zijn wel leuke stages allemaal!!
En niemand krijgt een echte vergoeding?
Je loopt stage op een basisschool maar kan wel lekker internetten?! Hoe dat zo... Ik heb 3 jaar lesgegeven op een basisschool.. ze hadden amper internet..laat staan dat ik er dehele dag op kon zittenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
basisscholen op woensdag maar halve dagen.
ik doe een ICT stage, dus niet als leraarquote:Op woensdag 15 november 2006 11:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Je loopt stage op een basisschool maar kan wel lekker internetten?! Hoe dat zo... Ik heb 3 jaar lesgegeven op een basisschool.. ze hadden amper internet..laat staan dat ik er dehele dag op kon zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |