ik ben ingehaakt bij #48quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat zal een hele mooi prestatie zijn![]()
Voetbal kijken, is er voetbal vandaag dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben ingehaakt bij #48
@ miss-scofield: hier alles wel goed, ben in een positieve bui vandaag, gaat goedkomenvanavond bezig met laatste dingen voor Abraham (lekker buiten) en dan voetbal kijken ofzo
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:
Oeeeh, klinkt mij als muziek in de orenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:24 schreef francis997 het volgende:
[..]
idd, weinig school bijna klaar met stage dan, en genieten van het weer
dan was het lekker zomerquote:
Jong Oranje-Jong Ierland oefenpotjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voetbal kijken, is er voetbal vandaag dan?
topwedstrijd, daarvoor kijk je naar tvquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan was het lekker zomeren dan had ik mijn diploma binnen
en vanavond is Jong Oranje - Jong Ierland
dat leek me nou leuk. wat kost zoiets lienelien?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:24 schreef ReMcOrE het volgende:
(en dan bedoel ik niet met z'n allen 1 rondvaartboot volmaken, met lienelien als gids...)
nee voetbalvrouwenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
topwedstrijd, daarvoor kijk je naar tv![]()
dat is beter te doen dan het het 'echte' Oranjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jong Oranje-Jong Ierland oefenpotjeBij gebrek aan beter best ok.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
dat leek me nou leuk. wat kost zoiets lienelien?
Hier ook, plus dat ik begin juli op vakantie gaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan was het lekker zomeren dan had ik mijn diploma binnen
en vanavond is Jong Oranje - Jong Ierland
dat sowieso.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is beter te doen dan het het 'echte' Oranje![]()
Wij hadden Principes van Marketing van Kotler.. Ook wel het telefoonboek genoemd.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wij hadden Principes van Marketing van Kotler.. Ook wel het telefoonboek genoemd.![]()
Bij Marketing een keer verplicht reclames zitten kijken. Komt er een Nivea reclame voorbij. Vraag de docente... Wat valt je op?
Ik: Dat Nivea wel heel vaak het Arische Ras gebruikt tijdens hun reclame, wat in 90% van hun reclames een blonde vrouw is met blauw ogen te vinden is.
Zij: Dat was me nog niet opgevallen, maar het juiste antwoord was dat er veel met blauw gewerkt wordt..
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wij hadden Principes van Marketing van Kotler.. Ook wel het telefoonboek genoemd.![]()
Tentamens leren is echt onmogelijk uit dat boek..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Ja hebben wij ook, en dat ding leest me toch verrot weg
![]()
Eenschquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tentamens leren is echt onmogelijk uit dat boek..
Ik ben er nog maar 4 weken, hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:24 schreef ReMcOrE het volgende:
maar ff heel serieus lienelien:
wat zou je graag willen hebben voor je verjaardag?misschien kunnen wij met z'n allen wat leuks voor je regelen
(en dan bedoel ik niet met z'n allen 1 rondvaartboot volmaken, met lienelien als gids...)
had je het toch goed met die blauwe ogenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij Marketing een keer verplicht reclames zitten kijken. Komt er een Nivea reclame voorbij. Vraag de docente... Wat valt je op?
Ik: Dat Nivea wel heel vaak het Arische Ras gebruikt tijdens hun reclame, wat in 90% van hun reclames een blonde vrouw is met blauw ogen te vinden is.
Zij: Dat was me nog niet opgevallen, maar het juiste antwoord was dat er veel met blauw gewerkt wordt..
![]()
ja, dat wel jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had je het toch goed met die blauwe ogen
Ik geloof rond #13 of #14quote:
Het was eigenlijk niet echt serieus bedoeldquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/BCG-matrix
ik heb de laatste topics van HansU nog meegemaakt, en toen ik net begon was Zosk ook nog zeer actiefquote:
Ik heb de meeste die nu doorgestreept staan nog meegemaakt. Mijn stage begint nu ook al tegen zijn einde te lopen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb de laatste topics van HansU nog meegemaakt, en toen ik net begon was Zosk ook nog zeer actief
Wel joh, alleen je hebt zelf meer verstand van:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:41 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Het was eigenlijk niet echt serieus bedoeld![]()
Dat kan je dan mooi in je nawoord opnemen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb de meeste die nu doorgestreept staan nog meegemaakt. Mijn stage begint nu ook al tegen zijn einde te lopen.
Als ik nummer 113 haal, dan heb ik er 100 Stage SC topic meegemaakt![]()
van de doorgestreepten ken ik: HansU, Zosk, ijsmeis, ChatGirl, Goover, NrSiX, Renesite (ook van AH-forums) en T1andonlyquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb de meeste die nu doorgestreept staan nog meegemaakt. Mijn stage begint nu ook al tegen zijn einde te lopen.
Als ik nummer 113 haal, dan heb ik er 100 Stage SC topic meegemaakt![]()
OOOH dan is dat 9 tot 6 ook niet zo erg....quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
OOOH dan is dat 9 tot 6 ook niet zo erg....
En nog effe en dan moet je 49 weken per jaarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Volgend jaar moet ik er zo 20 weken, hoor![]()
iddquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En nog effe en dan moet je 49 weken per jaar
Haha, dan krijg ik zeker geen voldoende voor mijn stage (van schoolquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:51 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dat kan je dan mooi in je nawoord opnemen!kopier dan direct ff de usernames uit de OP in je dankwoord
![]()
wat is er moeilijk aan Navision dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:58 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Het bedoeld jusit dat ik het niet kan![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Haha, dan krijg ik zeker geen voldoende voor mijn stage (van school)
Graag wil ik alle deelnemers van het Fok! Stage Slowchat topic bedanken voor het bieden voor de steun die zij mij hebben gegeven in de afgelopen 8 a 9 maanden.
Verder wil ik Douwe Egberts bedanken voor de vele liters koffie die zij voor mij hebben gezet. Connexxion voor hun slechte dienstregeling. De RET voor de slechte metro en busverbinding. Tevens gaat mijn dank uit naar Batavus voor het bouwen van mijn fiets.
De pizza cruise is wel leuk, hoor, maar daar zit geen ´levende´ gids bij, daar staat de gidscomputer aanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
idd
maarre, lienelien: hoe zou je dat vinden als je gids moest zijn in een rondvaartboot vol met Fok!-kers???
(bijvoorbeeld deze: http://www.canal.nl/ne/product.php?pr_id=22&theme_id=4)
Nou....ben zo laks ingesteld dat ik al 3x niet heb deelgenomen aan een lesperiode. Heb er begin April wel toets van....werk aan de winkel dusquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is er moeilijk aan Navision dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |