Ep 17/18 of zoiets toch?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:52 schreef OFfSprngr het volgende:
NCIS is al bijna ter hoogte van de afleveringen in de VS, als je elke keer 2 eps doet schiet het op, nog 1,5/2 maanden en dan loopt het gelijk.
17 Mei van dit jaar volgens bol.comquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:52 schreef DarkSamba het volgende:
Jammer, kan vanavond niet kijken![]()
Weet iemand trouwens wanneer seizoen 3 op dvd uitkomt. dacht ergens rond deze tijd..
Dat blijven ze niet de hele tijd doen hoor.quote:Op zondag 1 april 2007 21:20 schreef Stark het volgende:
ik vind NCIS niet meer zo leuk meer. Reden is omdat het steeds tegen moslims gaat en zo verkeerd beeld tegenover moslims geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook ja, waarom een nieuw topic eigenlijk?????quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:38 schreef Viro het volgende:
Oh hier zit iedereen en ik maar kijken in de oude topic![]()
![]()
seizoen 3 is afgelopen. Er werd gevraagt voor een nieuw topic voor seizoen 4 omdat het eerste topic toch al bijna vol wasquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:54 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik zat ook nog in dat oude topic te kijken / posten...
Gooi daar dan tenminste een slotje op ofzo
Sowieso niet echt handig, aparte topics voor verschillende seizoenen van dezelfde serie op dezelfde zender.
hij was inderdaad erg fijn!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:23 schreef Feya het volgende:
Abby: (to Gibbs) And his underwear are boxer briefs, like you wear, Gibbs.
Gibbs: You're fishing, Abs.
Abby: So are they regular boxers? (Gibbs walks out) Trunks? Bikinis? Nothing?
Geweldig![]()
Tony: (yells and points) Chick Fight!
Abby: (After witnessing the showdown between the husband and wife) Wow! I gotta come up here more often!
Ik vond hem leuk![]()
Ja ik weet ook niet wat er aan de hand was, heel raar.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:29 schreef FallenAngel666 het volgende:
De aflevering van gisteren was wel heel plotseling afgelopen
Er zijn vaker plotselinge overgangen geweest van de ene naar de andere aflevering, maar voglens mij is er dit keer een blokje van een paar minuten weggevallen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat er aan de hand was, heel raar.
Het was een vreemd einde , maar je hebt alleen de aftiteling gemist.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:01 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Er zijn vaker plotselinge overgangen geweest van de ene naar de andere aflevering, maar voglens mij is er dit keer een blokje van een paar minuten weggevallen.
wewt! vanavond zeker kijken dan, vorige week gemist door overwerkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:35 schreef Feya het volgende:
Vanavond met het zusje van McGee![]()
Sarah: Are you guys being nice to me because Tim's my big brother?
Tony: No, I'm always nice to hot girls.![]()
Have fun![]()
Ty voor de tipquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:57 schreef firestorm_99 het volgende:
ze gaan het nu ook weer op maandag uitzenden opletten dus!!!
Misschien vanwege z'n 'schoonmoeder'quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:28 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een paar dingen gemist (helaas... meot maar eens seizoenen gaan kopen denk ik)
what is up met Gibbs en die blonde dame?
waarom is Tony toch niet al te happy met dat samenwonen (hij zag er niet blij uit in elk geval)
Oei, da's alweer een tijd terug, ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:00 schreef Etcetera het volgende:
thanks
ga je nog 's langshoppen bij de AKQ SC?
Kate was voor Ziva. We zitten nu in de herhalingen en bij aflevering 12 van seizoen 3. Dit voorjaar krijgen we als het goed is weer nieuwe afleveringen, waardoor we de acties van The Frog weer verder kunnen volgen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:34 schreef martijn29 het volgende:
even een topic kick
welk seizoen zitten we nu in nederland
Want we hebben nu Ziva ipv Kate
Seizoen 2 disc 4 aflv. doubleganger vind ik TOP van alles 2quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:28 schreef Etcetera het volgende:
heeft iemand de dvd'sis dat een beetje de moeite waard of niet?
Die is idd erg grappig, vooral hoe DiNozzo en Primo niets bereiken bij Kate en de andere damequote:Op woensdag 30 januari 2008 17:55 schreef martijn29 het volgende:
[..]
Seizoen 2 disc 4 aflv. doubleganger vind ik TOP van alles 2
CSI ben ik in dezelfde tijd gaan volgen als NCIS, alleen actiever (zowel Las Vegas als later New York). Ik volg geen CSI meer maar NCIS wel. Ik kende het kunstje van CSI wel een beetje (niet dat dat van NCIS nou zo origineel isquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:58 schreef Mark het volgende:
Ik ben blij dat seizoen 5 inmiddels ook uitgezonden wordt, al zijn de oude afleveringen nog steeds erg goed (zoals gisteren "Shalom").
Ik denk ook over een DVD aanschaf, maar vind de prijzen bij Bol toch nog pittig, ergens anders goedkoper?
De interactie tilt (wat mij betreft) de serie uit boven het niveau van de diverse CSI's: de humor, de typische trekjes en de terugkerende items, dat zie ik verder niet terug in die series. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik die al tijden niet meer gezien heb en alleen nog NCIS volg
187 euro voor 4 seizoenen, nog steeds veel geldquote:
Niemand dwingt je ze in 1 keer te kopenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:25 schreef Mark het volgende:
[..]
187 euro voor 4 seizoenen, nog steeds veel geld
Als het maar niet Jethro isquote:Op zondag 20 april 2008 22:53 schreef Etcetera het volgende:er gaat een regular de serie verlaten
http://community.tvguide.(...)Scoop-Whos/800037033
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat het fout is
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 21 april 2008 08:37 schreef Etcetera het volgende:
ik hoop dat het geen van allen is
maar heb wat youtubes gezocht met promo's enzo en ik heb een vermoedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat het fout is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Naja, vallen op, ze voelt wel wat voor m. Meer dan voor Tony, denk ik. Tony is te bravourig, McGee is wat gewoner, liever.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:14 schreef Etcetera het volgende:
euh... ziva valt op McGee
ik heb nog niks gezien van seizoen 5 en ben nog niet eens halverwege seizoen 4 maar WHEN THE HELL DID THAT HAPPEN
Euh, juist, ik bedoelde die vriendin van Kelly, hoe heet ze ook alweer.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:37 schreef Etcetera het volgende:
Kelly is al overleden hoor
maar je hebt waarschijnlijk wel gelijkTony is best
trouwens
En wat voor seizoensfinale !!! Erg spannend eind. Zal mij benieuwen hoe dit verder gaat.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:32 schreef Etcetera het volgende:
was die zak niet dichtgeplakt met een nicotine patch
oh, de seizoensfinale hevanavond in amerika
![]()
2 uur lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Alpha and the Omega
Ik krijg nu iig weer een heads-up wanneer het nieuwe seizoen precies van start gaat!quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:51 schreef Etcetera het volgende:
handig dat je dat ontdekt nadat je de seizoensfinale hebt gezien ja![]()
ik moet een nieuwe serie zoeken denk ik
Woah!quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:20 schreef Etcetera het volgende:
8 september, aflevering 1 van seizoen 6: Heartland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 31% gewijzigd door bob1234 op 22-05-2008 13:39:41 ]
nopequote:Op donderdag 22 mei 2008 13:24 schreef BossFight het volgende:
[..]
Woah!
Thanks!
In agenda zet.
Maar wacht, dat is toch niet de Nederlandse Air datum he?
Ik moet die aflevering nog kijken, razend nieuwsgierig nu..quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:24 schreef rembrand20 het volgende:
[..]
En wat voor seizoensfinale !!! Erg spannend eind. Zal mij benieuwen hoe dit verder gaat.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:34 schreef bob1234 het volgende:
wat een finale ben benieuwd hoe ze dat gaan doen volgend jaar,idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:43 schreef mellowpimp het volgende:
[..]
idd.Ja daar ben ik ook benieuwd naar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
Jammer dat het toch vrij lastig te lezen is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:52 schreef Etcetera het volgende:
dit topic loopt nauwelijks door
oh ja, er was iemand van een amerikaans forum die een screenshot heeft gemaakt van wat Vance (of Mr. Toothpick) heeft gedaan op het laatst.
http://farm3.static.flickr.com/2096/2511519888_c055516c17_o_d.png
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh, en dit klopt al niet meer. Heartland wordt wel gemaakt, maar is niet de seizoen 6 premiere aflevering, het is onbekend hoe die heet. ik ga er wel vanuit dat 8 september de premiere is.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:20 schreef Etcetera het volgende:
8 september, aflevering 1 van seizoen 6: Heartland
Yep, teleurstellend. Al is het leuk mevrouw Todd weer eens te zienquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Op Veronica zijn ze ook weer opnieuw begonnen zie ik...
Iemand enig idee waarom Sasha Alexander er mee is gestopt?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:43 schreef Mark het volgende:
[..]
Yep, teleurstellend. Al is het leuk mevrouw Todd weer eens te zien
[ Bericht 3% gewijzigd door rembrand20 op 06-06-2008 14:20:47 (Spoiler van gemaakt) ]Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
En bedankt...........quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:59 schreef rembrand20 het volgende:
Iemand enig idee waarom Sasha Alexander er mee is gestopt? Of waarom Jenny er meer gestopt is?
Je hebt gelijkt, mijn excuus. Heb er nu een spoiler van gemaakt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:11 schreef Mark het volgende:
[..]
En bedankt...........
Ik heb wel eens gelezen dat Sasha er mee gestopt was omdat er een enorm hoog werktempo werd aangehouden, en zij zwanger wilde worden. Haar dochter is inderdaad het jaar daarop geboren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
geloof me, dát is absoluut niet de grootste verrassingquote:
Bronquote:Populaire crimeserie samen met House op nieuwe dinsdagavond
De hitserie NCIS is vanaf 8 juli te zien bij SBS 6. In deze serie onderzoekt de Naval Criminal Investigative Service misdrijven die binnen de Amerikaanse marine worden gepleegd. Samen met House vormt NCIS de nieuwe serie-avond op dinsdag bij SBS 6.
In NCIS moet een team van speciaal opgeleide mensen misdrijven zien op te lossen, waar marinepersoneel bij betrokken is. De elite-eenheid wordt geleid door speciaal agent Leroy Jethro Gibbs (Mark Harmon). Samen met zijn teamleden probeert hij elke zaak tot een goed einde te brengen waarbij een onorthodoxe werkwijze niet wordt geschuwd.
Gibbs wordt geassisteerd door voormalig detective Anthony Dinozzo (Michael Weatherly). Zij worden daarnaast ondersteund door forensisch deskundige Abby Sciuto (Pauley Perrete) en medisch onderzoeker Donald Mallard (David McCallum).
NCIS is in de Verenigde Staten een van de best bekeken crimeseries op televisie en trekt ook in Nederland veel kijkers. Bovendien is uit onderzoek gebleken dat NCIS én House de meest gewaardeerde series van Nederland zijn.
Je gaat het bijna verwachtenquote:
Jammer de eerste 4 seizoenen alleen. Ik heb die al liggen hiero...k heb van 5 helemaal niks gezien zou handing zijn als die snel uitkwam in een dvd box. Kan ik eindelijk weer eens hier mee pratenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:44 schreef Etcetera het volgende:
oh, en wie de dvd-boxen wil hebben: ze zijn in de aanbieding op bol.com
En gisteren ontvangenquote:
ja veroncia is keihard overnieuw begonnenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:47 schreef NieTTus het volgende:
Kate leeft hier nog![]()
Hmm ik heb al series gezien, waar Ziva inmiddels haar intrede heeft genomen...
Ik ga de boel wel kopen/downen, en dan lekker op de bank, onder een dekentje onder het genot van een pot thee bekijken
Beetje vaag, hoe ze de serie uitzenden....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb het maar in spoilers gezet, niet iedereen heeft seizoen 4 gekeken
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:06 schreef Etcetera het volgende:
ik niet
ik vond ze wel bij elkaar passen. Tony was een heel ander persoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb het maar in spoilers gezet, niet iedereen heeft seizoen 4 gekeken
www.play.com verkoopt ze voor 21 euri per stuk tot en met S4quote:Op woensdag 17 september 2008 23:48 schreef NieTTus het volgende:
Overigens zie dat dvdigital ze het voordeligst verkoopt van allemaal! 38 euries per seizoen (in vergelijking: bol verkoopt ze voor 49.99 per seizoen...)
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:22 schreef Viro het volgende:
[..]
ik vond ze wel bij elkaar passen. Tony was een heel ander persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar heb je zeker paypall ofzo voor nodigquote:Op donderdag 18 september 2008 16:32 schreef dirtyolero het volgende:
[..]
www.play.com verkoopt ze voor 21 euri per stuk tot en met S4
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:45 schreef Viro het volgende:
[..]en dat werd ook wel tijd natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en dat werd ook wel tijd natuurlijkMoest gelijk terug denken aan de ep waarin ziva zei dat ze nooit een relatie met tony zou willen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Moest gelijk terug denken aan de ep waarin ziva zei dat ze nooit een relatie met tony zou willen hebben.In veel promo's wordt geroepen dat 'Season 5 the season of answers is' maar geloof me, je blijft uiteindelijk nog met genoeg vragen zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In veel promo's wordt geroepen dat 'Season 5 the season of answers is' maar geloof me, je blijft uiteindelijk nog met genoeg vragen zitten
Creditcard lukt wel.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:42 schreef Etcetera het volgende:
daar heb je zeker paypall ofzo voor nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Ziva. Nog minder dan een week![]()
With four other people
And aliens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en SBS is (als ik het goed heb hoor, weet het niet helemaal zeker) nu in seizoen 4. Volgens mij komt de aflevering Sharif Returns erop.
[ Bericht 15% gewijzigd door Etcetera op 21-09-2008 11:03:57 ]It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
quote:Op zondag 21 september 2008 10:25 schreef Etcetera het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en SBS is (als ik het goed heb hoor, weet het niet helemaal zeker) nu in seizoen 4. Volgens mij komt de aflevering Sharif Returns erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dus helaas nog wel even voordat sbs6 weer back on track is.
Misschien ook maar de dvdboxen bestellen!.
![]()
er zijn natuurlijk ook andere manieren om aan afleveringen te komen
en ik vermoedde al dat je door m'n spoiler niets meer wilde wetendaarom niks meer ingevuld dan dat
With four other people
And aliens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok ik beken, kan het niet langer voor mezelf houden. Jenny is mijn favo charater sinds ze directeur is van ncis. Ik heb een trekje van gibbs blijkbaar, ik heb een onwijze zwak voor redheads. Vooral voor jenny.![]()
ik vind Jenny niet zo tof eerlijk gezegd. Ze is knapen ik vind het wel cool dat zij en Gibbs iets met elkaar gehad hebben, maar kom op, de manier zoals zij zich continu met onderzoeken bemoeit? En de manier waarop ze Tony gebruikt heeft voor haar eigen spelletjes? Bah
maar goed, ik heb dan ook een zwak voor Gibbs en Tony
With four other people
And aliens![]()
Oh yes! ik zie net dat het vanavond weer start, even nog de vorige finale kijken ben alweer de helft vergeten.![]()
![]()
WooooooooW!
Zojuist 601 bekeken, wat een enorm spannende aflevering!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb 'm nog niet binnenkan vanaf hier de server niet aanzetten
vanavond
With four other people
And aliens![]()
Holy fuck zeg!
Wat een super eerste aflevering weer, daarom houd ik ook zoveel van deze show!
Ze weten je altijd wel te verrassen met plot twists, dat einde zag ik nooit aankomen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En director Vance vind ik ook een relaxte kerel, veel male beter te pruimen dan Jenny.
En natuurlijk Abby was weer schattig zoals altijd
NCIS![]()
![]()
Nou, afknapper: Peter R. in de rerunquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:04 schreef Jnk18 het volgende:
Oh yes! ik zie net dat het vanavond weer start, even nog de vorige finale kijken ben alweer de helft vergeten.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage![]()
omg![]()
![]()
ik zit nu een kwartier te kijken en ik ben weer helemaal verslingerd
With four other people
And aliens![]()
quote:Op woensdag 24 september 2008 13:42 schreef Jnk18 het volgende:
Holy fuck zeg!
Wat een super eerste aflevering weer, daarom houd ik ook zoveel van deze show!
Ze weten je altijd wel te ve rrassen met plot twists, dat einde zag ik nooit aankomen!En Tony was weer grappig als altijd. Heb zo om hem gelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En director Vance vind ik ook een relaxte kerel, veel male beter te pruimen dan Jenny.
En natuurlijk Abby was weer schattig zoals altijd
NCIS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nieuwe seizoen is in ieder gaval goed begonnen.![]()
Damn, dat was one hell of a season premiere!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet ik doorgaan
Vermoeden-spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En leuk toekomstig nieuws (geen inhoudelijjke spoilers)quote:Exclusive: NCIS Investigates Gibbs' Past; Ralph Waite Guest-Stars
This season, NCIS will do something it has rarely done: Tell us a little something about Leroy Jethro's background. TVGuide.com has learned exclusively that in the Oct. 14 episode, when a pair of Marines are ambushed, the NCIS team's investigation leads them to no less than Gibbs' hometown. There, viewers will meet Gibbs' father - played by guest-star Ralph Waite (The Waltons, Cool Hand Luke) - as well as learn secrets about the enigmatic special agent.
"Taking Gibbs [played by Mark Harmon] back to his roots was something we've talked about doing for some time," executive producer Shane Brennan tells us. "It was an easy creative decision to make, but a challenging story to tell."
The writers of the hit CBS drama, of course, met the challenge, and are excited to serve up a precious glimpse into their lead character's origins. "The episode is a little piece of magic, with revelations about how Gibbs grew into the man we all admire and respect," says Brennan. "It is a funny, revealing and emotionally powerful story that I think fans of the show will talk about for the rest of the season. Prepare to get choked up."
[ Bericht 21% gewijzigd door Etcetera op 24-09-2008 20:57:47 ]It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Heartlandis mijn favoriete seizoen 6 aflevering tot nu toe
en het is nu al een series classic
simpelweg subliem
![]()
With four other people
And aliens![]()
Verdorie... en ik maar denken dat het nog pas dinsdagavond was.... zodat ik pas morgen kon kijken...![]()
Gauw maar even kijken naar deze episode..![]()
![]()
vandaag maar eens de eerst episodes van seizoen 6 binnen halen. Kijken of het mij bevalt.
Moet zeggen dat seizoen 5 meer vragen bij kriijgt dan beantwoord. Meer zeg ik niet.![]()
Who cares, ik downloadOh ja, USA topic: [USA] ..::NCIS::.. Seizoen 6
With four other people
And aliens![]()
Mag ik kicken???
Ik volg het ook altijd, maar weet eigenlijk niet precies wanneer de nieuwste afleveringen precies komen.
Ik kijk op maandagavond.![]()
Dinsdagavond worden in Amerika nieuwe afleveringen uitgezonden, dus woensdag kijkenIk begin trouwens afkickverschijnselen te krijgen, al 2 weken pauze
Gelukkig deze week weer
With four other people
And aliens
Forum Opties Forumhop: Hop naar: