Euh, juist, ik bedoelde die vriendin van Kelly, hoe heet ze ook alweer.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:37 schreef Etcetera het volgende:
Kelly is al overleden hoor
maar je hebt waarschijnlijk wel gelijkTony is best
trouwens
En wat voor seizoensfinale !!! Erg spannend eind. Zal mij benieuwen hoe dit verder gaat.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:32 schreef Etcetera het volgende:
was die zak niet dichtgeplakt met een nicotine patch
oh, de seizoensfinale hevanavond in amerika
![]()
2 uur lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Alpha and the Omega
Ik krijg nu iig weer een heads-up wanneer het nieuwe seizoen precies van start gaat!quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:51 schreef Etcetera het volgende:
handig dat je dat ontdekt nadat je de seizoensfinale hebt gezien ja![]()
ik moet een nieuwe serie zoeken denk ik
Woah!quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:20 schreef Etcetera het volgende:
8 september, aflevering 1 van seizoen 6: Heartland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 31% gewijzigd door bob1234 op 22-05-2008 13:39:41 ]
nopequote:Op donderdag 22 mei 2008 13:24 schreef BossFight het volgende:
[..]
Woah!
Thanks!
In agenda zet.
Maar wacht, dat is toch niet de Nederlandse Air datum he?
Ik moet die aflevering nog kijken, razend nieuwsgierig nu..quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:24 schreef rembrand20 het volgende:
[..]
En wat voor seizoensfinale !!! Erg spannend eind. Zal mij benieuwen hoe dit verder gaat.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:34 schreef bob1234 het volgende:
wat een finale ben benieuwd hoe ze dat gaan doen volgend jaar,idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:43 schreef mellowpimp het volgende:
[..]
idd.Ja daar ben ik ook benieuwd naar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |