Oei, da's alweer een tijd terug, ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:00 schreef Etcetera het volgende:
thanks
ga je nog 's langshoppen bij de AKQ SC?
Kate was voor Ziva. We zitten nu in de herhalingen en bij aflevering 12 van seizoen 3. Dit voorjaar krijgen we als het goed is weer nieuwe afleveringen, waardoor we de acties van The Frog weer verder kunnen volgen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:34 schreef martijn29 het volgende:
even een topic kick
welk seizoen zitten we nu in nederland
Want we hebben nu Ziva ipv Kate
Seizoen 2 disc 4 aflv. doubleganger vind ik TOP van alles 2quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:28 schreef Etcetera het volgende:
heeft iemand de dvd'sis dat een beetje de moeite waard of niet?
Die is idd erg grappig, vooral hoe DiNozzo en Primo niets bereiken bij Kate en de andere damequote:Op woensdag 30 januari 2008 17:55 schreef martijn29 het volgende:
[..]
Seizoen 2 disc 4 aflv. doubleganger vind ik TOP van alles 2
CSI ben ik in dezelfde tijd gaan volgen als NCIS, alleen actiever (zowel Las Vegas als later New York). Ik volg geen CSI meer maar NCIS wel. Ik kende het kunstje van CSI wel een beetje (niet dat dat van NCIS nou zo origineel isquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:58 schreef Mark het volgende:
Ik ben blij dat seizoen 5 inmiddels ook uitgezonden wordt, al zijn de oude afleveringen nog steeds erg goed (zoals gisteren "Shalom").
Ik denk ook over een DVD aanschaf, maar vind de prijzen bij Bol toch nog pittig, ergens anders goedkoper?
De interactie tilt (wat mij betreft) de serie uit boven het niveau van de diverse CSI's: de humor, de typische trekjes en de terugkerende items, dat zie ik verder niet terug in die series. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik die al tijden niet meer gezien heb en alleen nog NCIS volg
187 euro voor 4 seizoenen, nog steeds veel geldquote:
Niemand dwingt je ze in 1 keer te kopenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:25 schreef Mark het volgende:
[..]
187 euro voor 4 seizoenen, nog steeds veel geld
Als het maar niet Jethro isquote:Op zondag 20 april 2008 22:53 schreef Etcetera het volgende:er gaat een regular de serie verlaten
http://community.tvguide.(...)Scoop-Whos/800037033
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat het fout is
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 21 april 2008 08:37 schreef Etcetera het volgende:
ik hoop dat het geen van allen is
maar heb wat youtubes gezocht met promo's enzo en ik heb een vermoedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat het fout is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Naja, vallen op, ze voelt wel wat voor m. Meer dan voor Tony, denk ik. Tony is te bravourig, McGee is wat gewoner, liever.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:14 schreef Etcetera het volgende:
euh... ziva valt op McGee
ik heb nog niks gezien van seizoen 5 en ben nog niet eens halverwege seizoen 4 maar WHEN THE HELL DID THAT HAPPEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |