Ep 17/18 of zoiets toch?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:52 schreef OFfSprngr het volgende:
NCIS is al bijna ter hoogte van de afleveringen in de VS, als je elke keer 2 eps doet schiet het op, nog 1,5/2 maanden en dan loopt het gelijk.
17 Mei van dit jaar volgens bol.comquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:52 schreef DarkSamba het volgende:
Jammer, kan vanavond niet kijken![]()
Weet iemand trouwens wanneer seizoen 3 op dvd uitkomt. dacht ergens rond deze tijd..
Dat blijven ze niet de hele tijd doen hoor.quote:Op zondag 1 april 2007 21:20 schreef Stark het volgende:
ik vind NCIS niet meer zo leuk meer. Reden is omdat het steeds tegen moslims gaat en zo verkeerd beeld tegenover moslims geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook ja, waarom een nieuw topic eigenlijk?????quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:38 schreef Viro het volgende:
Oh hier zit iedereen en ik maar kijken in de oude topic![]()
![]()
seizoen 3 is afgelopen. Er werd gevraagt voor een nieuw topic voor seizoen 4 omdat het eerste topic toch al bijna vol wasquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:54 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik zat ook nog in dat oude topic te kijken / posten...
Gooi daar dan tenminste een slotje op ofzo
Sowieso niet echt handig, aparte topics voor verschillende seizoenen van dezelfde serie op dezelfde zender.
hij was inderdaad erg fijn!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:23 schreef Feya het volgende:
Abby: (to Gibbs) And his underwear are boxer briefs, like you wear, Gibbs.
Gibbs: You're fishing, Abs.
Abby: So are they regular boxers? (Gibbs walks out) Trunks? Bikinis? Nothing?
Geweldig![]()
Tony: (yells and points) Chick Fight!
Abby: (After witnessing the showdown between the husband and wife) Wow! I gotta come up here more often!
Ik vond hem leuk![]()
Ja ik weet ook niet wat er aan de hand was, heel raar.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:29 schreef FallenAngel666 het volgende:
De aflevering van gisteren was wel heel plotseling afgelopen
Er zijn vaker plotselinge overgangen geweest van de ene naar de andere aflevering, maar voglens mij is er dit keer een blokje van een paar minuten weggevallen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat er aan de hand was, heel raar.
Het was een vreemd einde , maar je hebt alleen de aftiteling gemist.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:01 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Er zijn vaker plotselinge overgangen geweest van de ene naar de andere aflevering, maar voglens mij is er dit keer een blokje van een paar minuten weggevallen.
wewt! vanavond zeker kijken dan, vorige week gemist door overwerkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:35 schreef Feya het volgende:
Vanavond met het zusje van McGee![]()
Sarah: Are you guys being nice to me because Tim's my big brother?
Tony: No, I'm always nice to hot girls.![]()
Have fun![]()
Ty voor de tipquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:57 schreef firestorm_99 het volgende:
ze gaan het nu ook weer op maandag uitzenden opletten dus!!!
Misschien vanwege z'n 'schoonmoeder'quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:28 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een paar dingen gemist (helaas... meot maar eens seizoenen gaan kopen denk ik)
what is up met Gibbs en die blonde dame?
waarom is Tony toch niet al te happy met dat samenwonen (hij zag er niet blij uit in elk geval)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |