En gisteren ontvangenquote:
ja veroncia is keihard overnieuw begonnenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:47 schreef NieTTus het volgende:
Kate leeft hier nog![]()
Hmm ik heb al series gezien, waar Ziva inmiddels haar intrede heeft genomen...
Ik ga de boel wel kopen/downen, en dan lekker op de bank, onder een dekentje onder het genot van een pot thee bekijken
Beetje vaag, hoe ze de serie uitzenden....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb het maar in spoilers gezet, niet iedereen heeft seizoen 4 gekeken
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:06 schreef Etcetera het volgende:
ik niet
ik vond ze wel bij elkaar passen. Tony was een heel ander persoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb het maar in spoilers gezet, niet iedereen heeft seizoen 4 gekeken
www.play.com verkoopt ze voor 21 euri per stuk tot en met S4quote:Op woensdag 17 september 2008 23:48 schreef NieTTus het volgende:
Overigens zie dat dvdigital ze het voordeligst verkoopt van allemaal! 38 euries per seizoen (in vergelijking: bol verkoopt ze voor 49.99 per seizoen...)
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:22 schreef Viro het volgende:
[..]
ik vond ze wel bij elkaar passen. Tony was een heel ander persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar heb je zeker paypall ofzo voor nodigquote:Op donderdag 18 september 2008 16:32 schreef dirtyolero het volgende:
[..]
www.play.com verkoopt ze voor 21 euri per stuk tot en met S4
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |