En gisteren ontvangenquote:
ja veroncia is keihard overnieuw begonnenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:47 schreef NieTTus het volgende:
Kate leeft hier nog![]()
Hmm ik heb al series gezien, waar Ziva inmiddels haar intrede heeft genomen...
Ik ga de boel wel kopen/downen, en dan lekker op de bank, onder een dekentje onder het genot van een pot thee bekijken
Beetje vaag, hoe ze de serie uitzenden....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb het maar in spoilers gezet, niet iedereen heeft seizoen 4 gekeken
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:06 schreef Etcetera het volgende:
ik niet
ik vond ze wel bij elkaar passen. Tony was een heel ander persoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb het maar in spoilers gezet, niet iedereen heeft seizoen 4 gekeken
www.play.com verkoopt ze voor 21 euri per stuk tot en met S4quote:Op woensdag 17 september 2008 23:48 schreef NieTTus het volgende:
Overigens zie dat dvdigital ze het voordeligst verkoopt van allemaal! 38 euries per seizoen (in vergelijking: bol verkoopt ze voor 49.99 per seizoen...)
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:22 schreef Viro het volgende:
[..]
ik vond ze wel bij elkaar passen. Tony was een heel ander persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar heb je zeker paypall ofzo voor nodigquote:Op donderdag 18 september 2008 16:32 schreef dirtyolero het volgende:
[..]
www.play.com verkoopt ze voor 21 euri per stuk tot en met S4
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:45 schreef Viro het volgende:
[..]en dat werd ook wel tijd natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en dat werd ook wel tijd natuurlijkMoest gelijk terug denken aan de ep waarin ziva zei dat ze nooit een relatie met tony zou willen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Moest gelijk terug denken aan de ep waarin ziva zei dat ze nooit een relatie met tony zou willen hebben.In veel promo's wordt geroepen dat 'Season 5 the season of answers is' maar geloof me, je blijft uiteindelijk nog met genoeg vragen zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In veel promo's wordt geroepen dat 'Season 5 the season of answers is' maar geloof me, je blijft uiteindelijk nog met genoeg vragen zitten
Creditcard lukt wel.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:42 schreef Etcetera het volgende:
daar heb je zeker paypall ofzo voor nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Ziva. Nog minder dan een week![]()
With four other people
And aliens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en SBS is (als ik het goed heb hoor, weet het niet helemaal zeker) nu in seizoen 4. Volgens mij komt de aflevering Sharif Returns erop.
[ Bericht 15% gewijzigd door Etcetera op 21-09-2008 11:03:57 ]It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
quote:Op zondag 21 september 2008 10:25 schreef Etcetera het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en SBS is (als ik het goed heb hoor, weet het niet helemaal zeker) nu in seizoen 4. Volgens mij komt de aflevering Sharif Returns erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dus helaas nog wel even voordat sbs6 weer back on track is.
Misschien ook maar de dvdboxen bestellen!.
![]()
er zijn natuurlijk ook andere manieren om aan afleveringen te komen
en ik vermoedde al dat je door m'n spoiler niets meer wilde wetendaarom niks meer ingevuld dan dat
With four other people
And aliens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok ik beken, kan het niet langer voor mezelf houden. Jenny is mijn favo charater sinds ze directeur is van ncis. Ik heb een trekje van gibbs blijkbaar, ik heb een onwijze zwak voor redheads. Vooral voor jenny.![]()
ik vind Jenny niet zo tof eerlijk gezegd. Ze is knapen ik vind het wel cool dat zij en Gibbs iets met elkaar gehad hebben, maar kom op, de manier zoals zij zich continu met onderzoeken bemoeit? En de manier waarop ze Tony gebruikt heeft voor haar eigen spelletjes? Bah
maar goed, ik heb dan ook een zwak voor Gibbs en Tony
With four other people
And aliens![]()
Oh yes! ik zie net dat het vanavond weer start, even nog de vorige finale kijken ben alweer de helft vergeten.![]()
![]()
WooooooooW!
Zojuist 601 bekeken, wat een enorm spannende aflevering!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb 'm nog niet binnenkan vanaf hier de server niet aanzetten
vanavond
With four other people
And aliens![]()
Holy fuck zeg!
Wat een super eerste aflevering weer, daarom houd ik ook zoveel van deze show!
Ze weten je altijd wel te verrassen met plot twists, dat einde zag ik nooit aankomen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En director Vance vind ik ook een relaxte kerel, veel male beter te pruimen dan Jenny.
En natuurlijk Abby was weer schattig zoals altijd
NCIS![]()
![]()
Nou, afknapper: Peter R. in de rerunquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:04 schreef Jnk18 het volgende:
Oh yes! ik zie net dat het vanavond weer start, even nog de vorige finale kijken ben alweer de helft vergeten.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage![]()
omg![]()
![]()
ik zit nu een kwartier te kijken en ik ben weer helemaal verslingerd
With four other people
And aliens![]()
quote:Op woensdag 24 september 2008 13:42 schreef Jnk18 het volgende:
Holy fuck zeg!
Wat een super eerste aflevering weer, daarom houd ik ook zoveel van deze show!
Ze weten je altijd wel te ve rrassen met plot twists, dat einde zag ik nooit aankomen!En Tony was weer grappig als altijd. Heb zo om hem gelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En director Vance vind ik ook een relaxte kerel, veel male beter te pruimen dan Jenny.
En natuurlijk Abby was weer schattig zoals altijd
NCIS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nieuwe seizoen is in ieder gaval goed begonnen.![]()
Damn, dat was one hell of a season premiere!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet ik doorgaan
Vermoeden-spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En leuk toekomstig nieuws (geen inhoudelijjke spoilers)quote:Exclusive: NCIS Investigates Gibbs' Past; Ralph Waite Guest-Stars
This season, NCIS will do something it has rarely done: Tell us a little something about Leroy Jethro's background. TVGuide.com has learned exclusively that in the Oct. 14 episode, when a pair of Marines are ambushed, the NCIS team's investigation leads them to no less than Gibbs' hometown. There, viewers will meet Gibbs' father - played by guest-star Ralph Waite (The Waltons, Cool Hand Luke) - as well as learn secrets about the enigmatic special agent.
"Taking Gibbs [played by Mark Harmon] back to his roots was something we've talked about doing for some time," executive producer Shane Brennan tells us. "It was an easy creative decision to make, but a challenging story to tell."
The writers of the hit CBS drama, of course, met the challenge, and are excited to serve up a precious glimpse into their lead character's origins. "The episode is a little piece of magic, with revelations about how Gibbs grew into the man we all admire and respect," says Brennan. "It is a funny, revealing and emotionally powerful story that I think fans of the show will talk about for the rest of the season. Prepare to get choked up."
[ Bericht 21% gewijzigd door Etcetera op 24-09-2008 20:57:47 ]It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Heartlandis mijn favoriete seizoen 6 aflevering tot nu toe
en het is nu al een series classic
simpelweg subliem
![]()
With four other people
And aliens
Forum Opties Forumhop: Hop naar: