Neequote:Op maandag 26 maart 2007 03:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
is de TT nu wel goed ???
Mist alleen een haakje aan t begin, verder perfectquote:Op maandag 26 maart 2007 03:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
is de TT nu wel goed ???
damn, het gaat me echt niet lukken, sorry ......quote:Op maandag 26 maart 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mist alleen een haakje aan t begin, verder perfect
Ja dus![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 03:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
is de TT nu wel goed ???
Had hem al 15 minuten klaar staan![]()
Boeiend, alsof er nooit een COS titel fout gaatquote:Op maandag 26 maart 2007 03:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
damn, het gaat me echt niet lukken, sorry ......
Jawel, maar ik doe het ieder keer weer fout ... that sucksquote:Op maandag 26 maart 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeiend, alsof er nooit een COS titel fout gaat![]()
Nadenken is een optiequote:Op maandag 26 maart 2007 03:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, maar ik doe het ieder keer weer fout ... that sucks![]()
opent? ff nadenken hequote:Op maandag 26 maart 2007 03:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nadenken is een optie
Wat ben je meer als je een opend ?
Een Topic Titel opend?quote:Op maandag 26 maart 2007 03:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nadenken is een optie
Wat ben je meer als je een TT opend ?
Doe maar eens online zetten zal ik kijken wat ik er mee kanquote:Op maandag 26 maart 2007 03:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand interesse in sound files van de DGK ?? Ik heb ongeveer 1 GB aan audio
van de afgelopen drie maanden, kan ze eventueel online zetten .....
Amanda vraagt nu aan Japio of hij het jammer vindt dat Elly niet komt .....![]()
Ga je me aanvallen op een Tquote:
Alsof ik jou zou aanvallen op een Tquote:Op maandag 26 maart 2007 03:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ga je me aanvallen op een T![]()
Dit is de COS![]()
![]()
Die hoer is gelijk weggegaan toen ze Japio zag (sorry verkeerde adres)quote:Op maandag 26 maart 2007 03:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda (heel direct) naar Japio : "Heb jij het wel eens met een hoer gedaan"
Japio (na heeeel lang nadenken) : "Daar geef ik geen antwoord op"
Kan gebeurenquote:Op maandag 26 maart 2007 03:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik jou zou aanvallen op een T![]()
Ik begreep er gewoon geen fuck van![]()
ik had het niet eens meer gedaan als ik jou was!!quote:Op maandag 26 maart 2007 03:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, maar ik doe het ieder keer weer fout ... that sucks![]()
Dank je wel voor je steunquote:Op maandag 26 maart 2007 03:23 schreef snetje het volgende:
[..]
ik had het niet eens meer gedaan als ik jou was!!
enter
enter
of gewoon op je eigen manier![]()
![]()
hahahahaha, waar haalt j.aap die 150 cp vandaan dan? Gaat hij er vanuit dat hij er nog zolang in zit?quote:Op maandag 26 maart 2007 03:38 schreef r3gi3boy het volgende:
Amanda moet nu al bijna een half uur zich tegen Jaap verdedigen dat haar borsten "echt" zijn.
Jaap is er stellig van overtuigt dat dit niet waar is en zal degene die de gouden tip geeft omtrent de echtheid van haar borsten (de doktor bijv. die ze vergroot heeft) uitnodigen in de gouden kooi voor 150 contactpunten.
Ja joh, zolang er geen paparazzi-momenten zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 06:54 schreef Ionesco het volgende:
weetje, ik vind t saai.
Dat brian er eindelijk achter komt dat ama eigenlijk een omgebouwde man is..Paaaraa ten top...quote:Op maandag 26 maart 2007 07:33 schreef Prospera het volgende:
Matjes, met 1 homo die de ander aftrekt en een hetero die zijn neukertje een zwangerschapstest opdringt? En de ene homo-wannabee heeft een vriendinnetje die de housekeeping doet.
De Zwanger- wannabee stort zich weer in de armen van haar boylover.
Hoe erg wil je dat het wordt??
Yep, zijn vrouwen ook af en toequote:Op maandag 26 maart 2007 07:39 schreef rebellious_angel het volgende:
lol, mijn dag indeling wordt niet bepaald door DGK, als er nu rond ontbijt tijd iets zou gebeuren. Maar alles daar is nog in diepe rust. Overigens, iemand die bi is, is niet gelijk een homo wannabee, dan zouden er heel wat meer homo's zijn. Huub is gewoon bi met een voorkeur voor vrouwen, niets mis mee. Ik vind het een beetje suf om iedere vent die niet gelijk laat merken bang van homo's te zijn, zelf een homo te noemen, zo 40's/50's. Het is 2007, mag een man gewoon bi zijn aub?
Iedereen hier een fijne dag, ik spiek af en toe wel ff op het werk.
Uhh.. Huub die geexpirimenteerd heeft met een homo man, maakt hem nog niet gelijk bi (of homo). Hij gaf duidelijk aan dat het eens maar nooit weer was en als je bi bent, dan wil je nog wel eens. Het is 2007, als je een keer een beetje kloot met een vent/vrouw ben je niet gelijk bi hoor. Maar goed, laat die jongen lekker zonder er een labeltje op te plakken, homo, hetero, bi... wat maakt het uit, hij maakt er geen probleem van, dus waarom wij wel.quote:Op maandag 26 maart 2007 07:39 schreef rebellious_angel het volgende:
Huub is gewoon bi met een voorkeur voor vrouwen, niets mis mee. Ik vind het een beetje suf om iedere vent die niet gelijk laat merken bang van homo's te zijn, zelf een homo te noemen, zo 40's/50's. Het is 2007, mag een man gewoon bi zijn aub?
We hebben er gewoon een nieuwe categorie bij;quote:Op maandag 26 maart 2007 08:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uhh.. Huub die geexpirimenteerd heeft met een homo man, maakt hem nog niet gelijk bi (of homo). Hij gaf duidelijk aan dat het eens maar nooit weer was en als je bi bent, dan wil je nog wel eens. Het is 2007, als je een keer een beetje kloot met een vent/vrouw ben je niet gelijk bi hoor. Maar goed, laat die jongen lekker zonder er een labeltje op te plakken, homo, hetero, bi... wat maakt het uit, hij maakt er geen probleem van, dus waarom wij wel.
Ze heeft op het moment geen stem meerquote:Op maandag 26 maart 2007 08:50 schreef Katewalker het volgende:
Waarom loopt Palma te fluisteren
Gisternacht hebben ze niks bewerkstelligd, maar dat hebben ze gisterochtend fijntjes goed gemaakt.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:40 schreef Kaleddis het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat Brian en Amanda voor de tweede achtereenvolgdende nacht niets bewerkstelligd hebben ?
En dat doet hij als Huub met Lieke is, als Huub met Gaby is, als Huub met weet ik veel wie isquote:Op maandag 26 maart 2007 09:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia en Huub zaten even rustig en gezellig in de tuin te praten, sigaretje erbij. Opdringerig komt Eric meteen aanlopen in zijn bekende ietwat nichterige stijl. Hij begint me steeds meer te irriteren, geen moment geeft hij Huub nog vrijheid om ff met Sylvia te praten.
[afbeelding]
LEKKER BELANGRIJK>>>>>>PFFFFquote:Op maandag 26 maart 2007 09:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia en Huub zaten even rustig en gezellig in de tuin te praten, sigaretje erbij. Opdringerig komt Eric meteen aanlopen in zijn bekende ietwat nichterige stijl. Hij begint me steeds meer te irriteren, geen moment geeft hij Huub nog vrijheid om ff met Sylvia te praten.
[afbeelding]
wat dat betreft vind ik Jaio veel enger. Die blijft altijd in slaapkamer hangen als Amanda zich aan het omkleden is, vuile vieze gluurder.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Graag gedaan. Waarom moet Eric op zijn nichterigheid aangesproken worden. Huub is ook een halve nicht. en als je niemand anders in de Villa hebt is het logish dat je daarnaar toe trekt...en is de opmerking van mijn voorganger dus een beetje ondoordacht! klaar...quote:Op maandag 26 maart 2007 09:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dank je voor deze uiterst waardevolle toevoeging.
met makeup ook hoor..quote:Op maandag 26 maart 2007 09:34 schreef Charmian het volgende:
Amanda lijkt zonder make-up op die vrouw in die anti-rookreclame die langzaam aan het verschrompelen is.
Ja maar alles wat Huub zegt blijft nooit langer dan 5 minuten hangen, vanavond is het weer bij de konijnen af en dat is jammer.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
Goeiemorgen ........ Huub weet het aardig te brengen naar Amanda en ze geeft hem een dikke knuffel. Mooi begin van de week ...
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat heb ik toch een pleurishekel aan die Herma
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:47 schreef Charmian het volgende:
Waarom kijkt Japio altijd zo boos alstie aan het eten is. Dat voedsel heeft 'm toch niks gedaan?
Zat me net hetzelfde af te vragen.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:47 schreef Charmian het volgende:
Waarom kijkt Japio altijd zo boos alstie aan het eten is. Dat voedsel heeft 'm toch niks gedaan?
Jawel het heeft hem zo dik gemaakt, vandaar zjn woedequote:Op maandag 26 maart 2007 09:47 schreef Charmian het volgende:
33 was ook een grapje, ik weet eigenlijk niet hoe oud ze precies is geworden maar in ieder geval ouder ja.........quote:
Oh was het een grapje.... tis maandag he..quote:Op maandag 26 maart 2007 09:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
33 was ook een grapje, ik weet eigenlijk niet hoe oud ze precies is geworden maar in ieder geval ouder ja.........
![]()
Als je hem ziet eten wordt je al beroerd. Ik zou niet eens met hem aan tafel willen zitten.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:47 schreef Charmian het volgende:
46quote:Op maandag 26 maart 2007 09:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
33 was ook een grapje, ik weet eigenlijk niet hoe oud ze precies is geworden maar in ieder geval ouder ja.........
![]()
hij vind het gewoon een beetje weinigquote:Op maandag 26 maart 2007 09:47 schreef Charmian het volgende:
Goeie cap! .... ik ben zó vies van die man dat ik niets aan zou willen raken wat hij zou hebben aangeraakt. Ik zou eisen dat hij zijn eigen koelkast zou krijgen ofzo.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je hem ziet eten wordt je al beroerd. Ik zou niet eens met hem aan tafel willen zitten.
Natasia maakt steeds vaker hatelijke opmerkingen richting Amanda. Ze kan het niet hebben dat Amanda haar plaats bij Brian heeft overgenomen. Vanacht heeft Brian duidelijk aangeven Japio boven Amanda te verkiezen, Natasia keert zich tegen Amanda - de ideale tijd voor SHE om Amanda binnen te halen........quote:Op maandag 26 maart 2007 09:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
Met heel veel leedvermaak vertelt Natasia tegen Amanda dat Tilly er om 10 uur is. Amanda heeft haar huiswerk niet gemaakt ..... Natasia gooit er een gemeen lachje tegenaan.
daar was huub vanmorgen al druk mee bezig........quote:Op maandag 26 maart 2007 09:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia maakt steeds vaker hatelijke opmerkingen richting Amanda. Ze kan het niet hebben dat Amanda haar plaats bij Brian heeft overgenomen. Vanacht heeft Brian duidelijk aangeven Japio boven Amanda te verkiezen, Natasia keert zich tegen Amanda - de ideale tijd voor SHE om Amanda binnen te halen........
Of de ideale tijd om Amanda ook bij SHE uit te sluiten en de exit van de ordinaire del te 'bewerkstelligen. Al heb ik liever dat Jaapio vertrekt. Dat monster is zo suf en saai. Hoe vaak kun je naar een dikzak kijken die eet? Niet vaak.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia maakt steeds vaker hatelijke opmerkingen richting Amanda. Ze kan het niet hebben dat Amanda haar plaats bij Brian heeft overgenomen. Vanacht heeft Brian duidelijk aangeven Japio boven Amanda te verkiezen, Natasia keert zich tegen Amanda - de ideale tijd voor SHE om Amanda binnen te halen........
Ze is erg jaloers op de aandacht die BRian aan Amanda geeft ja ... ze wil het liefst elke dag horen dat ze bovenaan Brian's lijstje staat. Dat van Jaap/Brian hoorde ik vanmorgen Amanda tegen Huub vertellen. Handige zet van Brian .... dát soort dingen blijft nogal lang hangen bij Amanda.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
da's waar maar als amanda vertrekt heeft brian geen neukpoppetje meerquote:Op maandag 26 maart 2007 10:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Of de ideale tijd om Amanda ook bij SHE uit te sluiten en de exit van de ordinaire del te 'bewerkstelligen. Al heb ik liever dat Jaapio vertrekt. Dat monster is zo suf en saai. Hoe vaak kun je naar een dikzak kijken die eet? Niet vaak.
kolererequote:Op maandag 26 maart 2007 10:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio zit weer kamerbreed, benen ver naast de stoel .....
[afbeelding]
Zeker weten, Huub was heel duidelijk naar haar. En het viel me op dat ze Huub geen ongelijk gaf in zijn mening over Brian. Ook het dansen met Huub, gisteravond, was zo'n signaal dat Huub 'werkt' aan Amanda.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
daar was huub vanmorgen al druk mee bezig........![]()
Lekke band ? Of losse ketting ? Reden genoeg om niet te fietsen !quote:Op maandag 26 maart 2007 10:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
Heeft Jaap al gefietst ?
Hmm wat gek er zit nu ook een easy-acces gat aan de achterkant. Kan me niet herinneren dat hij dat besteld had.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
Eric's pak komt érg gekrompen terug van de stomerij. Slechte zaak zeg.
ja jaap is ook asociaalquote:Op maandag 26 maart 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
Waarom wil Jaap altijd van iedereen weten die daar komt hoeveel omzet zij draaien?
Dat is toch niet normaal.
Eric heeft een stropdas gekregen van die man die Jaap aan ging kleden tijdens de fotoshoot. Eric is er blij mee.
Jaap: dat mag ook wel met die booming omzet.
Zo asociaal.
8 kinderen !quote:Op maandag 26 maart 2007 10:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien leuk om dat bedrijf wat Jaap gebruikt voor de promotie van dikke mensen kleding een mailtje te sturen in de trant van:
Hallo,
Ik ben Ria van 37, 8 kindere en 140 kilo schoon aan de haak. Ik ben zo ontsteld dat jullie vrouwenhater en sexueel gefrustreerde Jaap uit DGK gebruiken voor jullie campagne dat ik voortaan geen kleding meer bij jullie koop
Ik ben een jongen van 29 jaar..niet dat je echt denk dat ik een Ria met 8 kinderen ben.quote:
Jaap is een onbeschoft stuk vreten. Brian heeft een blinde vlek voor Jaap's 'spiegeltjes en kraaltjes gedrag'.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
Zo asociaal.
ja effe boodschappen doen, niet interessant dit....quote:Op maandag 26 maart 2007 10:19 schreef noekje het volgende:
Ah nee, geen pianoles. Ben die huiswerk halfuurtjes behoorlijk zat aan het worden.
Zo te zien ben jij nogal invloedrijk! Meteen een streamswitch!quote:Op maandag 26 maart 2007 10:19 schreef noekje het volgende:
Ah nee, geen pianoles. Ben die huiswerk halfuurtjes behoorlijk zat aan het worden.
Hij's wel erg leuk ja ...... zo muzikaal ook.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou met die pianoleraar in de klep van de piano gaan liggen..maken we samen wel muziek
Ik word er plaatsvervangend misselijk van van dat gezeik van die Lieke. Ze kon van mij meteen opzouten.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:34 schreef Clank het volgende:
Nou, dit wordt niks tussen Lieke en Huub.. hij moet zich nu al verantwoorden voor niks.
Voor mij een teken dat Huub het niet gaat volhouden met Lieke. Ze eist hem kennelijk exclusief op, en dat wil Huub niet. Niet in het spel en niet daarbuiten.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
Lieke roept Huub ter verantwoording. Ze heeft gehoord dat hij gister de jacuzzi ingedoken is met een meisje - of dat wilde. Ze wil respect van Huub dus geen combinatie meer van meisjes en jacuzzi's.
ik ookquote:Op maandag 26 maart 2007 09:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
Maar het grappige is dat Huub zich niet laat claimen. Het is op zijn voorwaarden of het is helemaal niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:44 schreef beequeen het volgende:
Geef die Lieke een dweil, opzouten. Waarom denkt ze dat ze Huub kan claimen?
Is goed hoor. Wie wil je eruit hebben? Regel ik zo voor je.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij nogal invloedrijk! Meteen een streamswitch!
Kunnen wij verzoekjes omtrent regiekeuzes en cameravoering voortaan via jou spelen?
quote:Charmian - maandag 26 maart 2007 @ 10:43
Nogmaals: ik vind Lieke niet leuk. Ze past niet in het hele verhaal (voor zover er sprake is van een verhaal).
Lieke en Huub hebben gewoon gevoelens voor elkaar in een best gecompliceerde situatie.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:44 schreef beequeen het volgende:
Geef die Lieke een dweil, opzouten. Waarom denkt ze dat ze Huub kan claimen?
Adrem type ! ... Ik mag die meid wel. Geen cryptisch geouwehoer maar gewoon recht voor z'n raap.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
blij kunt maken"
Lief van je!quote:Op maandag 26 maart 2007 10:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Is goed hoor. Wie wil je eruit hebben? Regel ik zo voor je.
Zodra Lieke er is stop ik al met lezen op fok. Dat is me de laatste twee keer zeer goed bevallen, anders kun je wel op bijna ieder bericht gaan reageren. Ik ben het helemaal met je eens. Lieke is echt een toppertje. Ik vraag me af of het goed blijft gaan met Huub (weet eigenlijk wel bijna zeker van niet), maar voor zo lang het duurt vind ik het leukquote:Op maandag 26 maart 2007 10:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
[..]
Lieke en Huub hebben gewoon gevoelens voor elkaar in een best gecompliceerde situatie.
Voor Huub is het in die zin wat makkelijker dat hij heel bewust voor DGK gekozen heeft.
Waarom zou Lieke niet mogen uitspreken naar Huub wat haar gedachten en gevoelens daarover zijn?
Op mij komt ze over als een nadenkende meid die niet zonder meer alles wil pikken, en dat ook duidelijk naar Huub toe uitspreekt.
Ik geef toe dat ik wat bevooroordeeld ben omdat ik Lieke gewoon een leuke, slimme meid vind, die haar gedachten ook prima kan verwoorden.
Maar What The Fuck zitten al die Huub-fanatics nou steeds zo te emmeren over haar?
Wie zijn jullie om Huub (en Lieke) voor te schrijven wat wel en niet kan, qua verhaallijn etc.
Als je dat zo bezig houdt ga dan lekker solliciteren voor een baantje op de DGK-redactie, ipv in duizend herhalingen te vallen op een of ander internet-forum!
En gelijk heeft hij, zaken gaan voor het meisjequote:Op maandag 26 maart 2007 10:37 schreef Clank het volgende:
Lieke: Je mag een spel zitten maar dit (maakt een gebaar tussen hun twee) is geen spel.
Huub laat haar duidelijk weten dat hij zich niet in zal gaan houden om het spel te spelen.
Lijkt me een slecht plan want met haar gezicht lijkt ze dan een armoedje, zo iemand zonder gezichtsuitdrukkingquote:Op maandag 26 maart 2007 11:03 schreef noekje het volgende:
Syl wil haar haar lichter. Van de zomer wil ze blond.
Ja hallo, Leco hier.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lijkt me een slecht plan want met haar gezicht lijkt ze dan een armoedje, zo iemand zonder gezichtsuitdrukking
Zij heeft alleen een sprekend gezicht als d'r haar rood of bruin is
Was geschreven...Mari van de Ven![]()
Mmmmm, meningen verschillen. Een blonde Sylvia is ook leuk ......quote:Op maandag 26 maart 2007 11:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lijkt me een slecht plan want met haar gezicht lijkt ze dan een armoedje, zo iemand zonder gezichtsuitdrukking
Sylvia moet een pony en stijl zwart/donker haar.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Leco jij moet toch weten dat een kleur het pigment in iemands gezicht naar boven kan halenquote:Op maandag 26 maart 2007 11:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja hallo, Leco hier.
Zij is zo bleek dat deze donkere haarkleur haar alleen maar hard maakt. Lichter haar maakt haar zachter.
Zij heeft echt heel weinig pigment.
Ja dat zou haar zeker goed staanquote:Op maandag 26 maart 2007 11:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Sylvia moet een pony en stijl zwart/donker haar.
Smokey eyes.
Een zwart jasje/colbertje met niks eronder, zwarte pantalon met hakken eronder..en dan in die paal klimmen.
Ja maar bij Syl trekt het donkere alleen de pigment uit haar gezicht. Met lichter haar trekt hij die juist omhoog.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Leco jij moet toch weten dat een kleur het pigment in iemands gezicht naar boven kan halen![]()
Hahaha!quote:Op maandag 26 maart 2007 11:14 schreef Adothehague het volgende:
gaat Jaap nog naar de kapper? Ik wil wel een kaalgeschoren jaap zien
Ja wij vrouwen voelen opeens ook de drang om iets met ons kapsel te willen doenquote:Op maandag 26 maart 2007 11:33 schreef pullup het volgende:
Is er nog iets anders gaande op de streams dan de kapsalon ?
hij houdt zoveel van huub en eigenlijk vindt hij dat hij alleen recht heeft op huub, het zijn toch ook bedgenootjes.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Amanda zit ergens met Tilly, cursus nagelstylistequote:Op maandag 26 maart 2007 11:33 schreef pullup het volgende:
Is er nog iets anders gaande op de streams dan de kapsalon ?
Dan ga ik lekker een stukje wielrennenquote:Op maandag 26 maart 2007 11:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda zit ergens met Tilly, cursus nagelstyliste
Eric en Huub hebben pianoles
Brian en Jaap zijn gesignaleerd bij de sauna en in het zwembad
Dan kun je Japio wel meevragen, fietsen is heel goed voor hem. En we zijn hem meteen kwijt in de villa ....quote:Op maandag 26 maart 2007 11:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan ga ik lekker een stukje wielrennen
Ik heb het al vaak van hem gehoord, al vanaf het begin. Laatst at hij ook niet het nagerecht dat Amanda/Marc hadden gemaakt omdat er fruit in verwerkt was.quote:
met van die vliegjes???quote:Op maandag 26 maart 2007 11:47 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Dus hij eet alleen oud fruit... !?!
Hoho! Niet zo denigrerend over vliegjes!quote:
En daarom heb ik dus zo'n gruwelijke aversie tegen Eric. Het is geen oprechte vriend van Huub.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:12 schreef scanman01 het volgende:
Eric: "We hebben al eerder wat gespeeld. Een beetje ruk en trekwerk. Afgelopen weekend iets meer"
Anita: "Oh God"
Eric: "Je mag het aan niemand vertellen hoor"
Hoezo???quote:Op maandag 26 maart 2007 12:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
En daarom heb ik dus zo'n gruwelijke aversie tegen Eric. Het is geen oprechte vriend van Huub.
Hij zei het wel, maar klonk niet erg overtuigend. Ik kreeg de indruk dat Eric het een beetje probeerde goed te praten.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:16 schreef scanman01 het volgende:
Eric zegt nu dat het al de derde keer was met Huub.... Of de vierde keer.
Hij wekt ook de indruk tegenover Anita dat Huub actief heeft meegedaan, want dus absoluut niet zo is.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij zei het wel, maar klonk niet erg overtuigend. Ik kreeg de indruk dat Eric het een beetje probeerde goed te praten.
Ook al iets op Lieke aan te merkenquote:
Hij is steeds bezig om Huub onderuit te halen op een heel geniepige manierquote:
Ben ik met je eens, Huub maakt er geen toneelsatuk van. Maar hij heeft in hele duidelijke woorden aan Eric uitgelegd dat het eens-en-nooit-meer is. Het is de vraag of eric zich daar aan zal houden. Ik zie hem er toe in staat het gewoon opnieuw te gaan proberen.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij wekt ook de indruk tegenover Anita dat Huub actief heeft meegedaan, want dus absoluut niet zo is.
Maar goed, ik denk niet dat het Huub iets kan schelen
Waarom ben ik meteen een Huub-fanatic (wat ik dus niet ben) als ik zeg dat ik Lieke niet leuk vind? Ik vind haar niet leuk omdat ze niet echt op me overkomt. Als ze een lesbische relatie met Natasia was aangegaan had ik dat ook gevonden. Ik heb het dus over hoe Lieke op mij als persoon overkomt, niet omdat ze een relatie of gevoelens of wat dan ook voor één of andere miljonair heeft. Misschien is ze slim maar ik vind haar niet leuk.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
[..]
Lieke en Huub hebben gewoon gevoelens voor elkaar in een best gecompliceerde situatie.
Voor Huub is het in die zin wat makkelijker dat hij heel bewust voor DGK gekozen heeft.
Waarom zou Lieke niet mogen uitspreken naar Huub wat haar gedachten en gevoelens daarover zijn?
Op mij komt ze over als een nadenkende meid die niet zonder meer alles wil pikken, en dat ook duidelijk naar Huub toe uitspreekt.
Ik geef toe dat ik wat bevooroordeeld ben omdat ik Lieke gewoon een leuke, slimme meid vind, die haar gedachten ook prima kan verwoorden.
Maar What The Fuck zitten al die Huub-fanatics nou steeds zo te emmeren over haar?
Wie zijn jullie om Huub (en Lieke) voor te schrijven wat wel en niet kan, qua verhaallijn etc.
Als je dat zo bezig houdt ga dan lekker solliciteren voor een baantje op de DGK-redactie, ipv in duizend herhalingen te vallen op een of ander internet-forum!
Nee hoor. Ik ken dat hele meisje niet en heb geen hekel aan haar, maar vind het opvallend dat ze er nu elke dag is en het lijkt me ook niet zo goed voor Huub. vandaar.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook al iets op Lieke aan te merkenIk snap het allemaal niet meer hier op FOK. Eerst was Lesley de boosdoener en geldwolf... nu is Lieke de mediageile sloerie... Onvoorstelbaar. Maar ik blijf lekker Lieke/Huub fan
Helaas nu ik dit lees moet ik toegeven dat sommige dingen welk klopppen.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij is steeds bezig om Huub onderuit te halen op een heel geniepige manier
- Hij vertelt zaken waarvan Huub uitdrukkelijk vraagt dit niet te doen en ook zijn eigen ietwat aangedikte eigen versie (zoals nu tegen de kapster)
- Hij heeft al een aantal keer geinsinueerd dat Huub eergisteravond meer gedronken heeft dan toegestaan wat Huub in een lastig parket kan brengen
- Hij heeft Huub al een aantal keer af gevallen tegen Natasia en Amanda over zijn oprechtheid
- Hij komt overal tussen waar Huub is als hij samen met Syl of Lieke wil zijn (ken je plaats)
- De manier hoe hij destijds dat uitje naar de musical opeiste bij Huub (terwijl Huub allang had gezegd dit aan hem te geven)
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Eric is echt vreselijk vals en niet oprecht naar Huub toe, daar ben ik van overtuigd.
hahaha ja hij zei dattie de volgende keer z'n leuter maar in tiramisu of een bak ijs of zo moest stoppenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, Huub maakt er geen toneelsatuk van. Maar hij heeft in hele duidelijke woorden aan Eric uitgelegd dat het eens-en-nooit-meer is. Het is de vraag of eric zich daar aan zal houden. Ik zie hem er toe in staat het gewoon opnieuw te gaan proberen.
eric zal net zolang doorzeuren of proberen totdat hij weer kan sexen met huub, indien het niet op een normale manier kan zie ik hem ertoe in staat om op een bepaalde manier huub te chanteren of te dreigen, nare man die eric.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, Huub maakt er geen toneelsatuk van. Maar hij heeft in hele duidelijke woorden aan Eric uitgelegd dat het eens-en-nooi-meer is. Het is de vraag of eric zich daar aan zal houden. Ik zie hem er toe in staat het gewoon opnieuw te gaan proberen.
Sorry, dan heb ik het verkeerd geschreven. Ik bedoelde niet dat jij dat vond, maar dat dat een vrij gangbare mening is hier op fok.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:24 schreef itsme het volgende:
Waaruit maak je op dat ik Lieke een sloerie vind?En lesley vond ik een leuke meid.
Ben het helemaal met je eens. Sommige mensen hier proberen Lieke de grond in te trappen zonder haar een kans te geven. Het zijn beide twee volwassen mensen en zij kunnen allebei voor zichzelf bepalen wat goed is voor hun tweetjes. En ook ik vind Lieke een toppertje. En een lekker wijf.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook al iets op Lieke aan te merkenIk snap het allemaal niet meer hier op FOK. Eerst was Lesley de boosdoener en geldwolf... nu is Lieke de mediageile sloerie... Onvoorstelbaar. Maar ik blijf lekker Lieke/Huub fan
dat mag hoor..als je maar niet op elke cos er 10 keer op terug komt... geniet er maar van!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze weer eens enorm wordt afgezeken, dan duik ik hier vanzelf weer op. Het is dus eigenlijk altijd een reactie op.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:42 schreef Villalux het volgende:
[..]
dat mag hoor..als je maar niet op elke cos er 10 keer op terug komt... geniet er maar van!
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Sommige mensen hier proberen Lieke de grond in te trappen zonder haar een kans te geven. Het zijn beide twee volwassen mensen en zij kunnen allebei voor zichzelf bepalen wat goed is voor hun tweetjes. En ook ik vind Lieke een toppertje. En een lekker wijf.
[..]
En het mooie is van een vrij land dat iedereen dan ook recht heeft op zijn eigen mening .....quote:Op maandag 26 maart 2007 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry, dan heb ik het verkeerd geschreven. Ik bedoelde niet dat jij dat vond, maar dat dat een vrij gangbare mening is hier op fok.
Daarom mag ik ook zeggen dat ik het met die opmerkingen totaal niet eens ben.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En het mooie is van een vrij land dat iedereen dan ook recht heeft op zijn eigen mening .....
De mening van de een is dan ook niet beter of slechter dan die van een ander.
Wel als een mening gebaseerd is op niets...quote:Op maandag 26 maart 2007 12:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En het mooie is van een vrij land dat iedereen dan ook recht heeft op zijn eigen mening .....
De mening van de een is dan ook niet beter of slechter dan die van een ander.
is waar, maar dan krijg jij hem elke keer van mij........een ieder zijn recht!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze weer eens enorm wordt afgezeken, dan duik ik hier vanzelf weer op. Het is dus eigenlijk altijd een reactie op.
tjonge jonge iemand niet leuk vinden is meteen enorm afzeiken?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze weer eens enorm wordt afgezeken, dan duik ik hier vanzelf weer op. Het is dus eigenlijk altijd een reactie op.
dan laat je het toch doen.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:00 schreef milk-shake het volgende:
de tanden worden 9 tinten lichter gemiddeld............zucht ..wil ik ook![]()
Dat is dan een waardeoordeel ....quote:Op maandag 26 maart 2007 12:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Wel als een mening gebaseerd is op niets...
ik heb net even de prijzen bekeken op wit.nl, toch net iets te duur 400,- tot 600,-quote:
Er zijn bedrijven die het al aanbieden voor 149 euro. Thewhitesmilecompany bijv.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb net even de prijzen bekeken op wit.nl, toch net iets te duur 400,- tot 600,-
Ik respecteer ieders mening.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:02 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat is dan een waardeoordeel ....
En dat is leuk, want dan kunnen er leuke discussies ontstaan.
Je kunt het wel eens niet eens zijn met iemand, maar ik ga er wel vanuit dat de mening van een ieder gerespecteerd wordt. Helaas is dat weleens eens anders.
Ik trap haar niet de grond in, maar ik moet haar ook niet. Van mij mag ze een ander baantje zoeken, buiten dgk welteverstaan. Ik geef haar geen kans omdat ik het gewoon helemaal heb gehad met die zogenaamde stelletjes in dgk. En helaam omdat ze personeel is vind ik het 3 x niks want dan kost het geen cp'en om elkaar te zien en dat vind ik niet fair tegenover de anderen.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Sommige mensen hier proberen Lieke de grond in te trappen zonder haar een kans te geven. Het zijn beide twee volwassen mensen en zij kunnen allebei voor zichzelf bepalen wat goed is voor hun tweetjes. En ook ik vind Lieke een toppertje. En een lekker wijf.
-knip-
Huub is een irritante klootzak, iemand waar je niks mee te maken wil hebben in echte levenquote:Op maandag 26 maart 2007 13:22 schreef noekje het volgende:
Ik kan me de vader van Lieke wel voorstellen. Zoiets wil je toch ook niet voor je dochter. Huub is leuk voor het nichtje van de familie. Leuk voor op verjaardagen en familiedagen maar niet voor je dochter.
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:27 schreef qawl het volgende:
[..]
Huub is een irritante klootzak, iemand waar je niks mee te maken wil hebben in het echte leven
de reden dat Huub veel fans heeft is omdat hij is zoals hij is : een irritante klootzak die zorgt voor ruzie (``entertainment``) in de villa
Precies. Ik vind Lieke niet leuk, ik vind Lieke niet stom, ik vind helemaal niets van Lieke. Ben gewoon de liefdesverhaaltjes een beetje beu. Het buiten lopen, zoenen, samen op een bankje etc.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik trap haar niet de grond in, maar ik moet haar ook niet. Van mij mag ze een ander baantje zoeken, buiten dgk welteverstaan. Ik geef haar geen kans omdat ik het gewoon helemaal heb gehad met die zogenaamde stelletjes in dgk. En helaam omdat ze personeel is vind ik het 3 x niks want dan kost het geen cp'en om elkaar te zien en dat vind ik niet fair tegenover de anderen.
Nogmaals dat blijft een waardeoordeel ....quote:Op maandag 26 maart 2007 13:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik respecteer ieders mening.
Ik vind oordeel als Golddigger gebaseerd op niets. Dit oordeel is op iedereen in DGK van toepassing en om dan 1 persoon daar op af te rekenen en de grond in te boren vind nergens op slaan.
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:28 schreef qawl het volgende:
edit: damn, weer dubbelpost, sorry
ik druk per ongeluk op quote inplaats van wijzig bericht
Ik zou Huub heel erg vermakelijk vinden in het echte leven, als vriend of familielid alleen niet als mijn vriend. Het is een onbetrouwbare hond als het op vrouwen aankomt en zolang ik er geen relatie mee heb vind ik het juist leuk om te zien. Ik zou er vreselijk om kunnen lachen.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:27 schreef qawl het volgende:
[..]
Huub is een irritante klootzak, iemand waar je niks mee te maken wil hebben in echte leven
de reden dat Huub veel fans heeft is omdat hij is zoals hij is : een irritante klootzak die zorgt voor ruzie (``entertainment``) in de villa
Kinderen mogen altijd een kleurtje in hun haar als ze geknipt zijn bij de kapper.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:31 schreef Kinga het volgende:
Waarom heeft Huub geel haar?
ja ja, totdat hij jou zo gaat behandelen zoals hij bijna iedereen behandeld : treiterend, pestend, vuilquote:Op maandag 26 maart 2007 13:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zou Huub heel erg vermakelijk vinden in het echte leven, als vriend of familielid alleen niet als mijn vriend. Het is een onbetrouwbare hond als het op vrouwen aankomt en zolang ik er geen relatie mee heb vind ik het juist leuk om te zien. Ik zou er vreselijk om kunnen lachen.
Volgens mij zei Huub: ""Ik wil met je vrijen ...." waarop Lieke terugfluisterdequote:Op maandag 26 maart 2007 13:27 schreef scanman01 het volgende:
Wie verstond dat wat Lieke net fluisterde?
Nee joh, heb je Huub ooit Syl vuil zien behandelen? Huub is een type die heel loyaal is als je hem in je kamp hebt zitten. Flik je iets bij iemand uit dat kamp dan kom je aan hem. Ik hou van zulke mensen!quote:Op maandag 26 maart 2007 13:33 schreef qawl het volgende:
[..]
ja ja, totdat hij jou zo gaat behandelen zoals hij bijna iedereen behandeld : treiterend, pestend, vuil
Ik wel. Huub is een zeer komische, zeer oprechte en recht-voor-z'n-raap jongen.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:27 schreef qawl het volgende:
[..]
Huub is een irritante klootzak, iemand waar je niks mee te maken wil hebben in echte leven
Zijn wel meer vrouwen die niet anaal willen hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 13:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens mij zei Huub: ""Ik wil met je vrijen ...." waarop Lieke terugfluisterde
"Ik ook met jou, maar het kan/mag niet van achter ...."
Maar ik weet het niet 100% zeker, had net geen audio recorder meelopen![]()
Waarom moet ze een ander baantje zoeken?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik trap haar niet de grond in, maar ik moet haar ook niet. Van mij mag ze een ander baantje zoeken, buiten dgk welteverstaan. Ik geef haar geen kans omdat ik het gewoon helemaal heb gehad met die zogenaamde stelletjes in dgk. En helaam omdat ze personeel is vind ik het 3 x niks want dan kost het geen cp'en om elkaar te zien en dat vind ik niet fair tegenover de anderen.
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Hoe Lieke over de gevoelens van haar vader praat t.o.v Huub zegt mij ook dat ze zeer oprecht is in haar gevoelens. Het is wat mij betreft wel een boeiende verhaallijn, maar de meeste mensen willen nou eenmaal het liefst ruzies zien en niet dit soort zaken.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
En tenslotte: Ik vind Huub & Lieke tot nu toe veruit het leukste stelletje in de Kooi. Bart en Lesley pasten (ook?) prima bij elkaar, maar met name Bart wilde in dat opzicht maar heel weinig van zichzelf blootgeven.
NL en Patricia was helemaal een lachertje, vond ik. Al bleek dat tot mijn verbazing dus wel echt te zijn.
Nu zien we gewoon 2 mensen die niet bang zijn om hun gevoelens en gedachten naar elkaar uit te spreken. Mooi toch!
En het is nog lente ook!
Mooi gesproken, en ja dat lente gevoel helpt echt wel .......quote:Op maandag 26 maart 2007 13:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En tenslotte: Ik vind Huub & Lieke tot nu toe veruit het leukste stelletje in de Kooi. Bart en Lesley pasten (ook?) prima bij elkaar, maar met name Bart wilde in dat opzicht maar heel weinig van zichzelf blootgeven.
NL en Patricia was helemaal een lachertje, vond ik. Al bleek dat tot mijn verbazing dus wel echt te zijn.
Nu zien we gewoon 2 mensen die niet bang zijn om hun gevoelens en gedachten naar elkaar uit te spreken. Mooi toch! En het is nog lente ook!
Het zou me zelfs zeer verbazen als ze van 1 vader zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:53 schreef noekje het volgende:
Hebben Natasia's kinderen allebei verschillende achternamen? Zijn ze niet van dezelfde vader?
Of hoor ik het wéér helemaal verkeerd?
Onwaarschijnlijk dat al haar klanten zic h voorstelden.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou me zelfs zeer verbazen als ze van 1 vader zijn.
Goed punt.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou me zelfs zeer verbazen als ze van 1 vader zijn.
Over wiens redenatie heb je het nu eigenlijk?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:02 schreef qawl het volgende:
Och ja, Huub is tenminste wel eerlijk hoor![]()
Huub wil op mensen hun moeder`s pissen
Huub wil Koran teksten op zijn kont tatoeeren
Huub vind het terecht dat mensen naar Auswitz zouden worden gestuurd
Huub scheldt mensen uit voor ``kut allochtoon``, ``vieze antilliaan`` en ``vieze laffe anti``
Huub wil spuug in mensen hun gezicht wrijven
Etc etc
Maar dat maakt allemaal niet uit want hij is tenminste wel eerlijk
p.s. hoe triest kan je redenatie zijn
Dat ging allemaal over Nathanael, Brian en jaap. Tja, logisch dus.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:02 schreef qawl het volgende:
Huub scheldt mensen uit voor ``kut allochtoon``, ``vieze antilliaan`` en ``vieze laffe anti``
Etc etc
nee, dit ging ook over alle slachtoffers van de 2e wereld oorlog, alle moslims en alle antillianenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ging allemaal over Nathanael, Brian en jaap. Tja, logisch dus.![]()
Ik voel me als Nederlander helemaal niet beledigd door uitspraken die Brian en Natasia hebben gedaan. Die zijn er ook niet vies van. Ik voel me sowieso nooit aangesproken als één iemand wat vindt of zegt. Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:08 schreef qawl het volgende:
[..]
nee, dit ging ook over alle slachtoffers van de 2e wereld oorlog, alle moslims en alle antillianen
Witte tanden.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:09 schreef beequeen het volgende:
Snollie zit nu bijna een uur op de stoel met haar mond open.
Toch lief van Braaaaaaajen dat hij af en toe komt vragen hoe het gaat.
Not dus.
Voor iemand die teksten uit zijn verband rukt en onwetend is over de context wil ik het volgende melden.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:02 schreef qawl het volgende:
Etc etc
Maar dat maakt allemaal niet uit want hij is tenminste wel eerlijk
p.s. hoe triest kan je redenatie zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |