Natasia maakt steeds vaker hatelijke opmerkingen richting Amanda. Ze kan het niet hebben dat Amanda haar plaats bij Brian heeft overgenomen. Vanacht heeft Brian duidelijk aangeven Japio boven Amanda te verkiezen, Natasia keert zich tegen Amanda - de ideale tijd voor SHE om Amanda binnen te halen........quote:Op maandag 26 maart 2007 09:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
Met heel veel leedvermaak vertelt Natasia tegen Amanda dat Tilly er om 10 uur is. Amanda heeft haar huiswerk niet gemaakt ..... Natasia gooit er een gemeen lachje tegenaan.
daar was huub vanmorgen al druk mee bezig........quote:Op maandag 26 maart 2007 09:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia maakt steeds vaker hatelijke opmerkingen richting Amanda. Ze kan het niet hebben dat Amanda haar plaats bij Brian heeft overgenomen. Vanacht heeft Brian duidelijk aangeven Japio boven Amanda te verkiezen, Natasia keert zich tegen Amanda - de ideale tijd voor SHE om Amanda binnen te halen........
Of de ideale tijd om Amanda ook bij SHE uit te sluiten en de exit van de ordinaire del te 'bewerkstelligen. Al heb ik liever dat Jaapio vertrekt. Dat monster is zo suf en saai. Hoe vaak kun je naar een dikzak kijken die eet? Niet vaak.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia maakt steeds vaker hatelijke opmerkingen richting Amanda. Ze kan het niet hebben dat Amanda haar plaats bij Brian heeft overgenomen. Vanacht heeft Brian duidelijk aangeven Japio boven Amanda te verkiezen, Natasia keert zich tegen Amanda - de ideale tijd voor SHE om Amanda binnen te halen........
Ze is erg jaloers op de aandacht die BRian aan Amanda geeft ja ... ze wil het liefst elke dag horen dat ze bovenaan Brian's lijstje staat. Dat van Jaap/Brian hoorde ik vanmorgen Amanda tegen Huub vertellen. Handige zet van Brian .... dát soort dingen blijft nogal lang hangen bij Amanda.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
da's waar maar als amanda vertrekt heeft brian geen neukpoppetje meerquote:Op maandag 26 maart 2007 10:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Of de ideale tijd om Amanda ook bij SHE uit te sluiten en de exit van de ordinaire del te 'bewerkstelligen. Al heb ik liever dat Jaapio vertrekt. Dat monster is zo suf en saai. Hoe vaak kun je naar een dikzak kijken die eet? Niet vaak.
kolererequote:Op maandag 26 maart 2007 10:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio zit weer kamerbreed, benen ver naast de stoel .....
[afbeelding]
Zeker weten, Huub was heel duidelijk naar haar. En het viel me op dat ze Huub geen ongelijk gaf in zijn mening over Brian. Ook het dansen met Huub, gisteravond, was zo'n signaal dat Huub 'werkt' aan Amanda.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
daar was huub vanmorgen al druk mee bezig........![]()
Lekke band ? Of losse ketting ? Reden genoeg om niet te fietsen !quote:Op maandag 26 maart 2007 10:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
Heeft Jaap al gefietst ?
Hmm wat gek er zit nu ook een easy-acces gat aan de achterkant. Kan me niet herinneren dat hij dat besteld had.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
Eric's pak komt érg gekrompen terug van de stomerij. Slechte zaak zeg.
ja jaap is ook asociaalquote:Op maandag 26 maart 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
Waarom wil Jaap altijd van iedereen weten die daar komt hoeveel omzet zij draaien?
Dat is toch niet normaal.
Eric heeft een stropdas gekregen van die man die Jaap aan ging kleden tijdens de fotoshoot. Eric is er blij mee.
Jaap: dat mag ook wel met die booming omzet.
Zo asociaal.
8 kinderen !quote:Op maandag 26 maart 2007 10:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien leuk om dat bedrijf wat Jaap gebruikt voor de promotie van dikke mensen kleding een mailtje te sturen in de trant van:
Hallo,
Ik ben Ria van 37, 8 kindere en 140 kilo schoon aan de haak. Ik ben zo ontsteld dat jullie vrouwenhater en sexueel gefrustreerde Jaap uit DGK gebruiken voor jullie campagne dat ik voortaan geen kleding meer bij jullie koop
Ik ben een jongen van 29 jaar..niet dat je echt denk dat ik een Ria met 8 kinderen ben.quote:
Jaap is een onbeschoft stuk vreten. Brian heeft een blinde vlek voor Jaap's 'spiegeltjes en kraaltjes gedrag'.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
Zo asociaal.
ja effe boodschappen doen, niet interessant dit....quote:Op maandag 26 maart 2007 10:19 schreef noekje het volgende:
Ah nee, geen pianoles. Ben die huiswerk halfuurtjes behoorlijk zat aan het worden.
Zo te zien ben jij nogal invloedrijk! Meteen een streamswitch!quote:Op maandag 26 maart 2007 10:19 schreef noekje het volgende:
Ah nee, geen pianoles. Ben die huiswerk halfuurtjes behoorlijk zat aan het worden.
Hij's wel erg leuk ja ...... zo muzikaal ook.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou met die pianoleraar in de klep van de piano gaan liggen..maken we samen wel muziek
Ik word er plaatsvervangend misselijk van van dat gezeik van die Lieke. Ze kon van mij meteen opzouten.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:34 schreef Clank het volgende:
Nou, dit wordt niks tussen Lieke en Huub.. hij moet zich nu al verantwoorden voor niks.
Voor mij een teken dat Huub het niet gaat volhouden met Lieke. Ze eist hem kennelijk exclusief op, en dat wil Huub niet. Niet in het spel en niet daarbuiten.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
Lieke roept Huub ter verantwoording. Ze heeft gehoord dat hij gister de jacuzzi ingedoken is met een meisje - of dat wilde. Ze wil respect van Huub dus geen combinatie meer van meisjes en jacuzzi's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |