ja effe boodschappen doen, niet interessant dit....quote:Op maandag 26 maart 2007 10:19 schreef noekje het volgende:
Ah nee, geen pianoles. Ben die huiswerk halfuurtjes behoorlijk zat aan het worden.
Zo te zien ben jij nogal invloedrijk! Meteen een streamswitch!quote:Op maandag 26 maart 2007 10:19 schreef noekje het volgende:
Ah nee, geen pianoles. Ben die huiswerk halfuurtjes behoorlijk zat aan het worden.
Hij's wel erg leuk ja ...... zo muzikaal ook.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou met die pianoleraar in de klep van de piano gaan liggen..maken we samen wel muziek
Ik word er plaatsvervangend misselijk van van dat gezeik van die Lieke. Ze kon van mij meteen opzouten.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:34 schreef Clank het volgende:
Nou, dit wordt niks tussen Lieke en Huub.. hij moet zich nu al verantwoorden voor niks.
Voor mij een teken dat Huub het niet gaat volhouden met Lieke. Ze eist hem kennelijk exclusief op, en dat wil Huub niet. Niet in het spel en niet daarbuiten.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
Lieke roept Huub ter verantwoording. Ze heeft gehoord dat hij gister de jacuzzi ingedoken is met een meisje - of dat wilde. Ze wil respect van Huub dus geen combinatie meer van meisjes en jacuzzi's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |