Ze heeft op het moment geen stem meerquote:Op maandag 26 maart 2007 08:50 schreef Katewalker het volgende:
Waarom loopt Palma te fluisteren
Gisternacht hebben ze niks bewerkstelligd, maar dat hebben ze gisterochtend fijntjes goed gemaakt.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:40 schreef Kaleddis het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat Brian en Amanda voor de tweede achtereenvolgdende nacht niets bewerkstelligd hebben ?
En dat doet hij als Huub met Lieke is, als Huub met Gaby is, als Huub met weet ik veel wie isquote:Op maandag 26 maart 2007 09:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia en Huub zaten even rustig en gezellig in de tuin te praten, sigaretje erbij. Opdringerig komt Eric meteen aanlopen in zijn bekende ietwat nichterige stijl. Hij begint me steeds meer te irriteren, geen moment geeft hij Huub nog vrijheid om ff met Sylvia te praten.
[afbeelding]
LEKKER BELANGRIJK>>>>>>PFFFFquote:Op maandag 26 maart 2007 09:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia en Huub zaten even rustig en gezellig in de tuin te praten, sigaretje erbij. Opdringerig komt Eric meteen aanlopen in zijn bekende ietwat nichterige stijl. Hij begint me steeds meer te irriteren, geen moment geeft hij Huub nog vrijheid om ff met Sylvia te praten.
[afbeelding]
wat dat betreft vind ik Jaio veel enger. Die blijft altijd in slaapkamer hangen als Amanda zich aan het omkleden is, vuile vieze gluurder.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Graag gedaan. Waarom moet Eric op zijn nichterigheid aangesproken worden. Huub is ook een halve nicht. en als je niemand anders in de Villa hebt is het logish dat je daarnaar toe trekt...en is de opmerking van mijn voorganger dus een beetje ondoordacht! klaar...quote:Op maandag 26 maart 2007 09:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dank je voor deze uiterst waardevolle toevoeging.
met makeup ook hoor..quote:Op maandag 26 maart 2007 09:34 schreef Charmian het volgende:
Amanda lijkt zonder make-up op die vrouw in die anti-rookreclame die langzaam aan het verschrompelen is.
Ja maar alles wat Huub zegt blijft nooit langer dan 5 minuten hangen, vanavond is het weer bij de konijnen af en dat is jammer.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
Goeiemorgen ........ Huub weet het aardig te brengen naar Amanda en ze geeft hem een dikke knuffel. Mooi begin van de week ...
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat heb ik toch een pleurishekel aan die Herma
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat heb ik toch een pleurishekel aan die Herma
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:47 schreef Charmian het volgende:
Waarom kijkt Japio altijd zo boos alstie aan het eten is. Dat voedsel heeft 'm toch niks gedaan?
Zat me net hetzelfde af te vragen.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:47 schreef Charmian het volgende:
Waarom kijkt Japio altijd zo boos alstie aan het eten is. Dat voedsel heeft 'm toch niks gedaan?
Jawel het heeft hem zo dik gemaakt, vandaar zjn woedequote:Op maandag 26 maart 2007 09:47 schreef Charmian het volgende:
33 was ook een grapje, ik weet eigenlijk niet hoe oud ze precies is geworden maar in ieder geval ouder ja.........quote:
Oh was het een grapje.... tis maandag he..quote:Op maandag 26 maart 2007 09:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
33 was ook een grapje, ik weet eigenlijk niet hoe oud ze precies is geworden maar in ieder geval ouder ja.........
![]()
Als je hem ziet eten wordt je al beroerd. Ik zou niet eens met hem aan tafel willen zitten.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:47 schreef Charmian het volgende:
46quote:Op maandag 26 maart 2007 09:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
33 was ook een grapje, ik weet eigenlijk niet hoe oud ze precies is geworden maar in ieder geval ouder ja.........
![]()
hij vind het gewoon een beetje weinigquote:Op maandag 26 maart 2007 09:47 schreef Charmian het volgende:
Goeie cap! .... ik ben zó vies van die man dat ik niets aan zou willen raken wat hij zou hebben aangeraakt. Ik zou eisen dat hij zijn eigen koelkast zou krijgen ofzo.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je hem ziet eten wordt je al beroerd. Ik zou niet eens met hem aan tafel willen zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |