En Brian ratelt maar door..heeft niks door............quote:Op zondag 25 maart 2007 21:43 schreef Prosac het volgende:
LOL.. Brian vind dit niet cool.
De buurvrouw heeft Natasia gewaarschuwd voor Brian
Natasia begint met "mmmmm" antwoorden, niet goed.
Dat nieuwtje van die buurvrouw viel een tikkie verkeerd bij Brian. Daar komt hij vast nog een keer op terug.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:43 schreef Prosac het volgende:
LOL.. Brian vind dit niet cool.
De buurvrouw heeft Natasia gewaarschuwd voor Brian
Natasia begint met "mmmmm" antwoorden, niet goed.
Welke?quote:
Daarom besloot ik toch even een capje aan de OP toe te voegenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:45 schreef daWeasel het volgende:
Het leuke is dat haar hoofd altijd boekdelen spreekt, ze gelooft het niet
Tis een manquote:Op zondag 25 maart 2007 21:46 schreef blomst het volgende:
Wil ik die man zien gaat die muts voor de camera staan
20 jaar ouder. Nou dat magquote:Op zondag 25 maart 2007 21:47 schreef solara4 het volgende:
wat heeft hij een oude kop gekregen
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:48 schreef Sonique het volgende:
Dus, brian gelooft alles wat hem geschreven wordt....
Is het misschien leuk als wij hem eens wat briefjes sturen met info die uiteraard niet in z'n voordeel werkt?
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:48 schreef Sonique het volgende:
Is het misschien leuk als wij hem eens wat briefjes sturen met info die uiteraard niet in z'n voordeel werkt?
Amanda is eigenlijk WEL zwanger, maar ze willen het zó spelen dat Huub de vader is!quote:Op zondag 25 maart 2007 21:48 schreef Sonique het volgende:
Das die pianistquote:Op zondag 25 maart 2007 21:50 schreef Prosac het volgende:
Heeft die kerel maar 1 arm?
Dat gedoe komt nog welquote:Op zondag 25 maart 2007 21:51 schreef Varen het volgende:
Brian zou het liefst Amanda uitnodigen voor een sireus gesprek
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
dat amanda regelmatig met natasia rommelt
2 vliegen in één klap
![]()
Hij heeft regenerating skillsquote:Op zondag 25 maart 2007 21:52 schreef Prosac het volgende:
mmmm, raar beeld zeker, nu heeft hij er weer 2![]()
![]()
In gedachte met zijn ongeboren kindquote:Op zondag 25 maart 2007 21:53 schreef yellowfirst het volgende:
Brian lijkt "ietwat" afwezig.................![]()
zijn niet gemaakte foetus.quote:
wat is dit voor enge Rus??quote:
Meer van we worden ouder maar willen het niet weten.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:55 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het maar een raar stel gasten...
Een hoog hippie gehalte enzo...
oude rocker!quote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft die zanger gesnoven ofzo. Hij kan niet stil staan en haalt steeds z'n neus op.
Daarnaast praat ie ook met een beetje dubbele tong.
duh die gaan nu ook optredenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef nueffeniet het volgende:
hey das die gast van de time bandits
Ik zal het je sterker vertellen. Ze zijn het allemaal!quote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef nueffeniet het volgende:
hey das die gast van de time bandits
Zelfkennis is niet zijn sterkste kantquote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
Muzikant: '...en doe lekker mee'.
Brian: 'met welk instrument?'
oh ja, alsof Brian zo'n ruime keuze heeft !
Triangelquote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
nou, neem die jongen nu eens serieusquote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o nee hé brian wil een gedicht gaan voordragen
nu maar hopen dat iedereen keihard gaat lachen..
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:58 schreef STAP01 het volgende:
Brain: Fuck Puta. Al lopend naar de slaapkamer!
Je hebt het nu over Billie.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nog even en Jan van Veen wordt er bij gehaald.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian zoekt een paar van zijn juweeltjes uit om later op de avond voor te dragen onder het genot van een wijntje en eventueel lichte sfeermakende vioolklanken...
volgens mij is het alleen de orginele zanger die verder is gegaan onder die naam, beetje a'la Boney Mquote:Op zondag 25 maart 2007 21:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen. Ze zijn het allemaal!
Zo, is dat even schrikken.![]()
Dan gaat de boel op MUTEquote:Op zondag 25 maart 2007 21:57 schreef koppiesoep het volgende:
OMG, Brriiiiiian gaat zijn gedichten erbij halen.![]()
Volgens mij denkt hij op het moment: "Hoe heet ik ook alweer!?"quote:Op zondag 25 maart 2007 21:59 schreef nueffeniet het volgende:
die gast van time bandits zal wel denken: tering kep hoog in de top 40 gestaan meer dan 1 keer en nu sta ik hier omfg niet te geloven
Ja das meer dan 20 jaar geleden please ....quote:Op zondag 25 maart 2007 21:59 schreef nueffeniet het volgende:
die gast van time bandits zal wel denken: tering kep hoog in de top 40 gestaan meer dan 1 keer en nu sta ik hier omfg niet te geloven
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:02 schreef yellowfirst het volgende:
De gitarist kijkt behoorlijk verdwaasd en denkt: Waar ben ik nu weer beland?
Oh?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:01 schreef nueffeniet het volgende:
kan nooit compleet klinken zonder drum
....en dan maar meteen terug in de tijd - Tom Jones klonk ook een stuk beter met dit nummer.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor toch liever Prince met dit nummer.
doe mij tom jones maar hehequote:Op zondag 25 maart 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor toch liever Prince met dit nummer.
Mag allebei hoor.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
....en dan maar meteen terug in de tijd - Tom Jones klonk ook een stuk beter met dit nummer.
komt omdat ie zo klein is, kleine voetjes maken kleine stapjesquote:Op zondag 25 maart 2007 22:06 schreef ach het volgende:
Huub heeft echt geen gevoel voor ritme he? Hij staat altijd zo raar snel te huppelen iets als hij danst
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
Belgische: na deze zware bevalling.
Oh wat wreed!
Ik zie niet veel verschil, alleen wat dikkerquote:Op zondag 25 maart 2007 22:07 schreef proh het volgende:
Time Bandits zo'n 25 jaar geleden:
[afbeelding]
truste, slaap lekkerquote:
Hij komt vaak in Duitse discothekenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:06 schreef ach het volgende:
Huub heeft echt geen gevoel voor ritme he? Hij staat altijd zo raar snel te huppelen iets als hij danst
Brian/Leadsinger ?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:09 schreef nueffeniet het volgende:
die gast is helemaal naar de klote
See Ya ...quote:
damn, toen was ik 13 of zowat 14, jemig ik word oud!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:07 schreef proh het volgende:
Time Bandits zo'n 25 jaar geleden:
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:11 schreef noekje het volgende:
Ik zong altijd, listen to the man with the golden horse.
Het is dus voice?
Ben OUDquote:Op zondag 25 maart 2007 22:11 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
damn, toen was ik 13 of zowat 14, jemig ik word oud!
waaaaaaaahaaaaaaaaaaa
nou...........quote:Op zondag 25 maart 2007 22:11 schreef Kaleddis het volgende:
Brian staat er echt heel ontspannen bij he ...
kaboutertjes hebben kleine voetjes met zonnebrilletjes op het bolletjequote:Op zondag 25 maart 2007 22:07 schreef Marelle het volgende:
[..]
komt omdat ie zo klein is, kleine voetjes maken kleine stapjes![]()
Gelukkig, ben ik niet de enige. Zat net ook al te rekenenquote:
.. helemaal uit zijn dak ja.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
grijns, van 1967 hier, maar ik ben vermoedelijk niet de enige...quote:Op zondag 25 maart 2007 22:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gelukkig, ben ik niet de enige. Zat net ook al te rekenen![]()
Dat eerste is Brian en dat tweede is juistquote:Op zondag 25 maart 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
Ben ik toondoof, of klopt hier geen fuck van?
Zal wel door de stream van tien komenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:14 schreef Kaleddis het volgende:
Uhm, volgens mij gaat er iets niet helemaal lekker met het ritme/melodie![]()
Je bent goed bezigquote:Op zondag 25 maart 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Brian leeft weer een beetje op...
Doet me denken aan een vrouw die ten huwelijk gevraagd word...
zo te horen wel demins. 't Gaat niet echt lekker.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:14 schreef demins het volgende:
Zijn ze vanavond voor het eerst weer samen?
nu niet meer nee, maar specialized in you vond ik destijds wel een wereld nummer. Kan me nog vele leuke avonden met dat nummer ergens op de achtergrond herinneren.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:14 schreef Soury het volgende:
Ik zou ze nog niet op mijn bruiloft willen hebben![]()
Zat wel te kijken of ik niet per ongeluk het geluid van 2 streams aan had staanquote:
kom op, niet zo kritisch, gewoon lekker rampetampenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:14 schreef Soury het volgende:
Ik zou ze nog niet op mijn bruiloft willen hebben![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:15 schreef eeff het volgende:
ik heb aldoor het gevoel dat ik Amanda hoor zingen...
Ik ben geen mierenneukerquote:Op zondag 25 maart 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Spelfouten-technisch gesproken bedoel je?![]()
![]()
Die durfen niet meer te komen sinds gister alles is ontsmet door de bedmijten moordenaarsquote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:18 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom staat er een kok achter de toetsen ?
*rauwe stem*quote:Op zondag 25 maart 2007 22:19 schreef noekje het volgende:
Ze gaan blues spelen.
'k kan niet wachten...de bewoners en blues.
Hij heet Roland lees ik op pianootjequote:Op zondag 25 maart 2007 22:18 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom staat er een kok achter de toetsen ?
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:23 schreef yellowfirst het volgende:
Lou Reed?
nou.........quote:Op zondag 25 maart 2007 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Eerlijk is eerlijk, leuk van Brian dat hij meedoet...
Jazeker, alleen jammer dat hij hierna besluit blueszanger te gaan worden.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Jazeker, alleen jammer dat hij hierna besluit blueszanger te gaan worden.
Water drink je niet uit van die kleine glaasjes..quote:Op zondag 25 maart 2007 22:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Drinkt die zanger nou jonge jenever? .... dan gaat het wel érg hard.
Neem er nog een (zie icon)quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
Fireeeeeeeeeeeeeeeeeeee
die kwam mee met de bandquote:Op zondag 25 maart 2007 22:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wie is die zangeres?
Ze komt me verdomd bekend voor, maar verder helpen mijn hersens me vanavond niet.
En wie is dat wat kleinere donkerharige grietje met paardestaart dat daarnet naast Huub stond?![]()
-edit: en nu naast Sylvia...
ik ken toch ook nummers van Elvis!?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Alle nummers zijn 20+ jaar oud, Amanda is 19 - ze kent de nummers niet ......
[afbeelding]
eerste geen idee, tweede dat is nou Silviaquote:Op zondag 25 maart 2007 22:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wie is die zangeres?
Ze komt me verdomd bekend voor, maar verder helpen mijn hersens me vanavond niet.
En wie is dat wat kleinere donkerharige grietje met paardestaart dat daarnet naast Huub stond?![]()
zal zo ook wel tegen de koeler gaan staan pissenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Drinkt die zanger nou jonge jenever? .... dan gaat het wel érg hard.
ze komt uit een band ofzo, komt mij ook bekend voorquote:Op zondag 25 maart 2007 22:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wie is die zangeres?
Toen ik deze paint bewerkstelligde was dat nog niet aan de ordequote:
Hoort bij de band zeker?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wie is die zangeres?
Aan mij!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toen ik deze paint bewerkstelligde was dat nog niet aan de orde![]()
Hey verrek, dit is mijn 4999e post...
Waar zal ik mijn 5000e aan besteden![]()
kun je dit Brian niet even toesturen??quote:
Doeiquote:Op zondag 25 maart 2007 22:28 schreef jinca het volgende:
Deze nummers horen nu eenmaal wel bij ieders muzikale opvoeding!!!
Daarom juist. Ik ben getraumatiseerd. Ik kan fire enzo niet meer horen. Mijn grens is 10 jaar geleden bereikt met dit soort bagger.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:28 schreef jinca het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:28 schreef jinca het volgende:
Feesiequote:
liever dit dan de Sukkelboys, best wel leuk...quote:Op zondag 25 maart 2007 22:33 schreef Kinga het volgende:
Wat een bagger band.
Geen enkele behoefte aan, maar ga je gang hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 22:29 schreef Marelle het volgende:
[..]
kun je dit Brian niet even toesturen??
Nou.. van zo'n stel oude rotten verwacht je toch een solide sound. Het is net of ze voor het eerst met elkaar spelen..quote:Op zondag 25 maart 2007 22:33 schreef Kinga het volgende:
Wat een bagger band.
Wees blijquote:
moet je maar niet zeggen dat het bagger isquote:
Twas een muts en is nu nog een grotere Mutsquote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Twas een muts en is nu nog een grotere Muts![]()
zag er toen ook al niet uit.......quote:
Toen hij jong was leek hij op Frank Spencer, uit de serie....Some mother's do have them.quote:
Zong hij dat hele hoge nummer (specialized in you?)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |