Hij heet Roland lees ik op pianootjequote:Op zondag 25 maart 2007 22:18 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom staat er een kok achter de toetsen ?
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:23 schreef yellowfirst het volgende:
Lou Reed?
nou.........quote:Op zondag 25 maart 2007 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Eerlijk is eerlijk, leuk van Brian dat hij meedoet...
Jazeker, alleen jammer dat hij hierna besluit blueszanger te gaan worden.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Jazeker, alleen jammer dat hij hierna besluit blueszanger te gaan worden.
Water drink je niet uit van die kleine glaasjes..quote:Op zondag 25 maart 2007 22:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Drinkt die zanger nou jonge jenever? .... dan gaat het wel érg hard.
Neem er nog een (zie icon)quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
Fireeeeeeeeeeeeeeeeeeee
die kwam mee met de bandquote:Op zondag 25 maart 2007 22:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wie is die zangeres?
Ze komt me verdomd bekend voor, maar verder helpen mijn hersens me vanavond niet.
En wie is dat wat kleinere donkerharige grietje met paardestaart dat daarnet naast Huub stond?![]()
-edit: en nu naast Sylvia...
ik ken toch ook nummers van Elvis!?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Alle nummers zijn 20+ jaar oud, Amanda is 19 - ze kent de nummers niet ......
[afbeelding]
eerste geen idee, tweede dat is nou Silviaquote:Op zondag 25 maart 2007 22:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wie is die zangeres?
Ze komt me verdomd bekend voor, maar verder helpen mijn hersens me vanavond niet.
En wie is dat wat kleinere donkerharige grietje met paardestaart dat daarnet naast Huub stond?![]()
-edit: en nu naast Sylvia...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |