Ben OUDquote:Op zondag 25 maart 2007 22:11 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
damn, toen was ik 13 of zowat 14, jemig ik word oud!
waaaaaaaahaaaaaaaaaaa
nou...........quote:Op zondag 25 maart 2007 22:11 schreef Kaleddis het volgende:
Brian staat er echt heel ontspannen bij he ...
kaboutertjes hebben kleine voetjes met zonnebrilletjes op het bolletjequote:Op zondag 25 maart 2007 22:07 schreef Marelle het volgende:
[..]
komt omdat ie zo klein is, kleine voetjes maken kleine stapjes![]()
Gelukkig, ben ik niet de enige. Zat net ook al te rekenenquote:
.. helemaal uit zijn dak ja.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
grijns, van 1967 hier, maar ik ben vermoedelijk niet de enige...quote:Op zondag 25 maart 2007 22:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gelukkig, ben ik niet de enige. Zat net ook al te rekenen![]()
Dat eerste is Brian en dat tweede is juistquote:Op zondag 25 maart 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
Ben ik toondoof, of klopt hier geen fuck van?
Zal wel door de stream van tien komenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:14 schreef Kaleddis het volgende:
Uhm, volgens mij gaat er iets niet helemaal lekker met het ritme/melodie![]()
Je bent goed bezigquote:Op zondag 25 maart 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Brian leeft weer een beetje op...
Doet me denken aan een vrouw die ten huwelijk gevraagd word...
zo te horen wel demins. 't Gaat niet echt lekker.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:14 schreef demins het volgende:
Zijn ze vanavond voor het eerst weer samen?
nu niet meer nee, maar specialized in you vond ik destijds wel een wereld nummer. Kan me nog vele leuke avonden met dat nummer ergens op de achtergrond herinneren.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:14 schreef Soury het volgende:
Ik zou ze nog niet op mijn bruiloft willen hebben![]()
Zat wel te kijken of ik niet per ongeluk het geluid van 2 streams aan had staanquote:
kom op, niet zo kritisch, gewoon lekker rampetampenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:14 schreef Soury het volgende:
Ik zou ze nog niet op mijn bruiloft willen hebben![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:15 schreef eeff het volgende:
ik heb aldoor het gevoel dat ik Amanda hoor zingen...
Ik ben geen mierenneukerquote:Op zondag 25 maart 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Spelfouten-technisch gesproken bedoel je?![]()
![]()
Die durfen niet meer te komen sinds gister alles is ontsmet door de bedmijten moordenaarsquote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:18 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom staat er een kok achter de toetsen ?
*rauwe stem*quote:Op zondag 25 maart 2007 22:19 schreef noekje het volgende:
Ze gaan blues spelen.
'k kan niet wachten...de bewoners en blues.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |