zijn niet gemaakte foetus.quote:
wat is dit voor enge Rus??quote:
Meer van we worden ouder maar willen het niet weten.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:55 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het maar een raar stel gasten...
Een hoog hippie gehalte enzo...
oude rocker!quote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft die zanger gesnoven ofzo. Hij kan niet stil staan en haalt steeds z'n neus op.
Daarnaast praat ie ook met een beetje dubbele tong.
duh die gaan nu ook optredenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef nueffeniet het volgende:
hey das die gast van de time bandits
Ik zal het je sterker vertellen. Ze zijn het allemaal!quote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef nueffeniet het volgende:
hey das die gast van de time bandits
Zelfkennis is niet zijn sterkste kantquote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
Muzikant: '...en doe lekker mee'.
Brian: 'met welk instrument?'
oh ja, alsof Brian zo'n ruime keuze heeft !
Triangelquote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
nou, neem die jongen nu eens serieusquote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o nee hé brian wil een gedicht gaan voordragen
nu maar hopen dat iedereen keihard gaat lachen..
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:58 schreef STAP01 het volgende:
Brain: Fuck Puta. Al lopend naar de slaapkamer!
Je hebt het nu over Billie.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nog even en Jan van Veen wordt er bij gehaald.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian zoekt een paar van zijn juweeltjes uit om later op de avond voor te dragen onder het genot van een wijntje en eventueel lichte sfeermakende vioolklanken...
volgens mij is het alleen de orginele zanger die verder is gegaan onder die naam, beetje a'la Boney Mquote:Op zondag 25 maart 2007 21:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen. Ze zijn het allemaal!
Zo, is dat even schrikken.![]()
Dan gaat de boel op MUTEquote:Op zondag 25 maart 2007 21:57 schreef koppiesoep het volgende:
OMG, Brriiiiiian gaat zijn gedichten erbij halen.![]()
Volgens mij denkt hij op het moment: "Hoe heet ik ook alweer!?"quote:Op zondag 25 maart 2007 21:59 schreef nueffeniet het volgende:
die gast van time bandits zal wel denken: tering kep hoog in de top 40 gestaan meer dan 1 keer en nu sta ik hier omfg niet te geloven
Ja das meer dan 20 jaar geleden please ....quote:Op zondag 25 maart 2007 21:59 schreef nueffeniet het volgende:
die gast van time bandits zal wel denken: tering kep hoog in de top 40 gestaan meer dan 1 keer en nu sta ik hier omfg niet te geloven
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:02 schreef yellowfirst het volgende:
De gitarist kijkt behoorlijk verdwaasd en denkt: Waar ben ik nu weer beland?
Oh?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:01 schreef nueffeniet het volgende:
kan nooit compleet klinken zonder drum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |