abonnement Unibet Coolblue
pi_44897978






vervolg van:
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

andere topics:
H&M gaat nieuwe keten lanceren
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

h&m site:
hm.com

laatste nieuws:
quote:
- 'M by Madonna' Collection debuts in stores March 2007

H&M the international retail giant and their head of design Margareta van den Bosch have teamed up with Madonna to create a line of clothing and accessories that are scheduled to arrive in all stores carrying the women’s wear collection, around the world in March 2007, it was announced today.

The 'M by Madonna' fashion line will reflect Madonna's timeless, unique and always glamorous style. A long standing cultural icon whose enormous global influence on how people dress and look is without equal, Madonna worked hand in hand with Margareta van den Bosch to create a wardrobe of clothing and accessories that represent her own personal and modern spin on her very own wardrobe staples.

'Madonna has an impressive feel for fashion and trends. She was extraordinarily style conscious, passionate and was involved in even the smallest details of every design. There is no doubt that Madonna's influence is reflected by the 'M by Madonna' line', stated Margareta van den Bosch regarding the collaboration.

'I've made no secret of my love of fashion over the years. Working with Margareta and H&M was an exciting and new creative challenge for me. I'm really happy with the results and look forward to wearing 'M by Madonna' along with the rest of the world', concluded Madonna.

Madonna, the multi-Grammy winning singer, video visionary, children’s book author, human rights activist and cultural phenomenon just completed the most successful concert tour of any female artist in music history. Her most recent cd Confessions On A Dance Floor debuted at No. 1 in 29 countries.

Founded in Sweden in l947, H&M which has over 1,300 stores in 24 countries is synonymous around the world with affordable, up to date and high quality fashion. The company’s collections are created by their own designers.
bron
pi_44898050
Is er eigenlijk al bekend hoe die nieuwe H&M gaat heten?

Hij komt volgens mij in Den Haag... of nie?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_44898144
Klopt, verder is er bij mijn weten niets bekend over de naam.
quote:
H&M start 'traditionelere' winkelformule
AMSTERDAM – Hennes & Mauritz komt met een nieuwe, hoger gepositioneerde retailformule. De belangrijkste pijlers van het concept zijn kwaliteit en klassiekers.

Volgens Erik Knijnenburg, directeur H&M Nederland, zijn de collecties van de nieuwe keten 'traditioneler, maar nog steeds modisch'. Het prijsniveau zal hoger liggen dan bij H&M.

Den Haag
De keten wordt gelanceerd in Londen en in Duitsland. De eerste Nederlandse vestiging zal in het voorjaar haar deuren openen in Den Haag. De naam van de nieuwe formule is nog niet naar buiten gebracht. Wel is duidelijk dat die op geen enkele manier het verband zal leggen met H&M.
bron
pi_44907477
heerlijk die catalogus!!!
Voices tell me I'm the shit.
pi_44910493
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:21 schreef MissJ het volgende:
V&R staat niet meer op de site... maar is er nog wel heb ik ontdekt!
je moet alleen wel de bestelcodes weten.

Heb net het roze striktopje (wist de code omdat ik m eerder had besteld, maar die is retour gegaan omdat de maat te groot was, heb nu een kleinere kunnen bestellen) in mijn shoppingbag gelegd

wat ik nog heel graag zou willen van de V&R collectie... is dat zwarte bloesje met korte mouwen met aan de bovenkant doorschijnende hartjes.... Weet heel toevallig iemand wat de bestelcode van dit bloesje is...???
MissJ, zou je mij misschien die bestelcode kunnen mailen of hier neer zetten? Ik wil die top
nog heeeel graag proberen te bestellen!

De nieuwe kortingscode is 7376! (25%)
pi_44911175
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:22 schreef schatje het volgende:
Klopt, verder is er bij mijn weten niets bekend over de naam.
[..]

bron
Hier gaan we zeker een kijkje nemen
pi_44919752
quote:
Op maandag 1 januari 2007 11:29 schreef Angel88 het volgende:
MissJ, zou je mij misschien die bestelcode kunnen mailen of hier neer zetten? Ik wil die top
nog heeeel graag proberen te bestellen!

De nieuwe kortingscode is 7376! (25%)
12-4149 is de bestelcode van het topje met strik.
amokaapjeeh O+
pi_44920980
hardstikke bedankt heb meteen besteld nou hopen dat ie past.
Het kon gelukkig nog bij mijn andere bestelling:


lief vestje met strik


leuk topje


en nog een shirtje
pi_44931596
vind hem tegenvallen, afgelopen half jaar is H&M sowieso wat minder dan anders, vind ik
pi_44934314
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:18 schreef Bartjebart het volgende:
Is er eigenlijk al bekend hoe die nieuwe H&M gaat heten?

Hij komt volgens mij in Den Haag... of nie?
Daar woon ik
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_44934316
quote:
wat ik nog heel graag zou willen van de V&R collectie... is dat zwarte bloesje met korte mouwen met aan de bovenkant doorschijnende hartjes.... Weet heel toevallig iemand wat de bestelcode van dit bloesje is...???
even mezelf quoten
Niemand die deze code weet.... ??
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_44935743
Oh die catalogus
Geweldige dingen staan erin. Moet me echt gaan inhouden om niet alles te kopen...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:21:39 #13
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44936413
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:29 schreef JacMar het volgende:
Ik had een hele lijst met mooie kleren die ik wilde bestellen..Kan het pas in maart geleverd worden
Waar moet je trouwens de kortingscode invoeren?
Welk(e) kledingstuk(ken) kan pas in maart geleverd worden?
Ik zoek weer iets om mn bestelling op te splitsen ivm de verzendkosten
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:47:59 #14
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_44936830
Ik zie nu dat het eerste blousje hal maart geleverd kan worden en de onderste twee vestjes in februari



Vooral het onderste vestje had ik graag willen hebben



pi_44936882
Ik heb hier laatst eens iemand gezien die een bodywarmer gekocht had.
Kan hem nergens meer vinden op de site.

Wie kan me helpen?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:02:57 #16
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44937102
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 11:51 schreef Koningin het volgende:
Ik heb hier laatst eens iemand gezien die een bodywarmer gekocht had.
Kan hem nergens meer vinden op de site.

Wie kan me helpen?
In de outlet bij overige kleding staat er nog een.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:05:26 #17
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44937151
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 11:47 schreef JacMar het volgende:
Ik zie nu dat het eerste blousje hal maart geleverd kan worden en de onderste twee vestjes in februari
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral het onderste vestje had ik graag willen hebben
Thanx!!! Truc weer gelukt.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44937290
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:02 schreef Roeji het volgende:

[..]

In de outlet bij overige kleding staat er nog een.
Ja, die bedoel ik.
Alleen niet meer in mijn maat
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:21:24 #19
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44938734
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:11 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ja, die bedoel ik.
Alleen niet meer in mijn maat
Damn dat is jammer. Ik zou die wel in de gaten blijven houden, soms staan er ineens weer andere maten bij. Van retourzendingen ofzo. Misschien heb je dan nog geluk.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44945736
Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was
pi_44946530
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:15 schreef EyesOpen het volgende:
Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was
Dan:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.

M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.
amokaapjeeh O+
pi_44947046
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:15 schreef EyesOpen het volgende:
Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was
Dat probleem heb ik dus ook, ik wacht al sinds begin dec. Het werd toen half dec, toen eind dec, toen begin jan en nu half jan. . Ik heb vandaag ff met de klantenservice gebeld. Er werd mij verteld dat je dus nooit een bestelling boven de 500 euro kunt doen, ter voorkoming van fraude. (dit mogen ze wel op de website zetten trouwens!). En als je een bestelling wijzigt, dan begin je steeds opnieuw met 'wachten' zeg maar en wordt je bestelling tegengehouden. Je moet ongeveer 7 dagen niks aan je bestelling veranderen (dit geldt vooral voor grotere bestellingen), voordat het systeem hem in behandeling neemt. Dit klopt trouwens niet altijd , want heb ik hier gelezen dat mensen kleding hadden besteld en binnen 2 dagen hun bestelling hadden ontvangen . Maar ik heb nu dus een paar dingen uit mijn bestelling gehaald, zodat iik onder die 500 euro zit, en als het goed is, wordt mijn bestelling dan volgende week EINDELIJK behandeld , laten we t hopen ...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:04:07 #23
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_44947071


Deze is zooo leuk!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_44947142
ik vind het iet wat tegenvallen deze collectie...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44947440
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:03 schreef Burbujas het volgende:
Dat probleem heb ik dus ook, ik wacht al sinds begin dec. Het werd toen half dec, toen eind dec, toen begin jan en nu half jan. . Ik heb vandaag ff met de klantenservice gebeld. Er werd mij verteld dat je dus nooit een bestelling boven de 500 euro kunt doen, ter voorkoming van fraude. (dit mogen ze wel op de website zetten trouwens!). En als je een bestelling wijzigt, dan begin je steeds opnieuw met 'wachten' zeg maar en wordt je bestelling tegengehouden. Je moet ongeveer 7 dagen niks aan je bestelling veranderen (dit geldt vooral voor grotere bestellingen), voordat het systeem hem in behandeling neemt. Dit klopt trouwens niet altijd , want heb ik hier gelezen dat mensen kleding hadden besteld en binnen 2 dagen hun bestelling hadden ontvangen . Maar ik heb nu dus een paar dingen uit mijn bestelling gehaald, zodat iik onder die 500 euro zit, en als het goed is, wordt mijn bestelling dan volgende week EINDELIJK behandeld , laten we t hopen ...
Dit geld blijkbaar inderdaad niet altijd. Ik heb al 2 keer een bestelling van meer dan 500 euro geplaatst, welke gewoon geleverd is. En ook al meerdere malen dingen aan een bestelling toegevoegd welke dan echt niet 7 dagen hoefde te wachten.

Het begint er steeds meer op te lijken dat het er gewoon vanaf hangt welke persoon je bestelling behandeld.
amokaapjeeh O+
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:45:20 #26
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44948268
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:45 schreef Coconut het volgende:

[..]

Dan:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.

M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.
Dat eerste lijkt me stug aangezien ik verleden maand in 2 weken tijd 3 of 4 bestelling heb ontvangen terwijl de betaling van de bestelling uit november nog niet was gedaan.
Dat 2e kan kloppen, mijn huidige bestelling is nu ook al meerdere malen verschoven. En mijn laatste retourzending is idd nog onderweg.

Ach ja ik zie het wel. Mn betalingen van de gestuurde maandfactuur waren iig ruim op tijd binnen bij h&m, dat zou het dus niet kunnen zijn, lijkt me.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:59:02 #27
70004 niksan
net een beetje meer
pi_44948725
Waar kun je de kortingscode invoeren bij je bestelling??
De site zegt: bij stap 2, maar ik kan niet vinden waar ik die korting kwijt kan
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_44948767
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:18 schreef Coconut het volgende:

[..]

Dit geld blijkbaar inderdaad niet altijd. Ik heb al 2 keer een bestelling van meer dan 500 euro geplaatst, welke gewoon geleverd is. En ook al meerdere malen dingen aan een bestelling toegevoegd welke dan echt niet 7 dagen hoefde te wachten.

Het begint er steeds meer op te lijken dat het er gewoon vanaf hangt welke persoon je bestelling behandeld.
Jij bent dan ook speciaal
pi_44948825
Van alles wat hier wordt genoemd is niet van mij op toepassing maarja.. we wachten het maar af ik heb idd best een grote bestelling liggen maar ik zie wel wat er gebeurt na 1 week.. ik heb al mailtje gestuurd naar klantenservice ben benieuwd wat ze zeggen..
pi_44949190
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:59 schreef niksan het volgende:
Waar kun je de kortingscode invoeren bij je bestelling??
De site zegt: bij stap 2, maar ik kan niet vinden waar ik die korting kwijt kan
Meteen nadat je op shoppingbag hebt geklikt.

pi_44949397
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:45 schreef Roeji het volgende:
Dat eerste lijkt me stug aangezien ik verleden maand in 2 weken tijd 3 of 4 bestelling heb ontvangen terwijl de betaling van de bestelling uit november nog niet was gedaan.
Dat 2e kan kloppen, mijn huidige bestelling is nu ook al meerdere malen verschoven. En mijn laatste retourzending is idd nog onderweg.

Ach ja ik zie het wel. Mn betalingen van de gestuurde maandfactuur waren iig ruim op tijd binnen bij h&m, dat zou het dus niet kunnen zijn, lijkt me.
Het hangt er natuurlijk ook wel vanaf om wat voor bedrag het gaat wat je moet betalen, lijkt me dat dat voor zich spreekt.
amokaapjeeh O+
pi_44949419
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:00 schreef Burbujas het volgende:
Jij bent dan ook speciaal
Wat doe je dom? Twee winterjassen, 2 pakken en nog wat kleine dingetjes en je zit zo aan dat bedrag
amokaapjeeh O+
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:26:18 #33
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_44949582
Mijn pakje staat nu al op geleverd . Niet dat track & trace al een pakje vindt, maar het betekent in ieder geval dat H&M mijn zending al heeft aangemeld. Echt vlot, ik heb vrijdag besteld .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_44949913
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:26 schreef MaLo het volgende:
Mijn pakje staat nu al op geleverd . Niet dat track & trace al een pakje vindt, maar het betekent in ieder geval dat H&M mijn zending al heeft aangemeld. Echt vlot, ik heb vrijdag besteld .
jaa hier baal ik dus van ik wacht al weken op m'n bestelling en dan lees ik hier dat sommige wsl gewoon binnen een week hun bestelling binnenkrijgen...
pi_44950000
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:37 schreef EyesOpen het volgende:
jaa hier baal ik dus van ik wacht al weken op m'n bestelling en dan lees ik hier dat sommige wsl gewoon binnen een week hun bestelling binnenkrijgen...
Bel dan gewoon naar de klantenservice
amokaapjeeh O+
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:46:07 #36
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_44950226
Ik heb nog nooit eerder wat besteld en mijn bestelling is niet zo groot. 100 euro. Misschien dat ze nieuwe klanten willen paaien met snelle service .

Dat je minstens 7 dagen niets moet wijzigen voordat je bestelling onder handen wordt genomen is echt onzin, ik heb vrijdagavond mijn bestelling afgemaakt.

EyesOpen, waarom bel je niet even met de klantenservice? Misschien dat je dan direct antwoord krijgt.

Edit: dat zegt de schrijfster boven mij ook al, wakker worden MaLo
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:56:48 #37
70004 niksan
net een beetje meer
pi_44950644
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:13 schreef schatje het volgende:

[..]

Meteen nadat je op shoppingbag hebt geklikt.

[afbeelding]
Thanks!

[ Bericht 28% gewijzigd door niksan op 02-01-2007 20:34:08 ]
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:49:54 #38
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44952568
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:19 schreef Coconut het volgende:

[..]

Het hangt er natuurlijk ook wel vanaf om wat voor bedrag het gaat wat je moet betalen, lijkt me dat dat voor zich spreekt.
In elk is mn retourzending aangekomen en dus al verwerkt. Blijkt nu dus dat ik veel te veel heb betaald afgelopen maand, toen ik de maand factuur heb overgemaakt.

Nog een klein handigheidje mbt de maandfactuur, ik heb m gewoon in 2 keer betaald (ik krijg nl nogal onregelmatig mn loon). Gaat prima, als je maar voor de vervaldatum hebt betaald.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44953069
ik ga even goed op dieet om in de jurk uit het vierde plaatje uit de OP te passen .
Tap tap tap
pi_44954322
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:20 schreef Coconut het volgende:

[..]

Wat doe je dom? Twee winterjassen, 2 pakken en nog wat kleine dingetjes en je zit zo aan dat bedrag
Zogenaamd boven de 500 euro bestellen, maar niet weten dan je dan geen verzendkosten betaalt, mens wie hou je voor de gek
pi_44954813
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:39 schreef Burbujas het volgende:
Zogenaamd boven de 500 euro bestellen, maar niet weten dan je dan geen verzendkosten betaalt, mens wie hou je voor de gek
Zeg slimpie, je vergeet even dat wanneer je altijd iets in bestelling hebt staan wat pas over een aantal weken/maanden geleverd kan worden, je nooit meer verzendkosten betaald
amokaapjeeh O+
pi_44958325
quote:
Op zondag 31 december 2006 11:41 schreef Burbujas het volgende:
Weet iemand vanaf welke bedrag je geen verzendkosten meer betaalt? Kan het zo snel niet vinden op de site.
quote:
Op zondag 31 december 2006 11:53 schreef Coconut het volgende:
Je betaald altijd verzendkosten.
Eerst zeggen dat je altijd verzendkosten betaalt en vervolgens jezelf tegenspreken , wie is er nou de slimmerd, jij of ik
pi_44958766
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:13 schreef Burbujas het volgende:

[..]


[..]

Eerst zeggen dat je altijd verzendkosten betaalt en vervolgens jezelf tegenspreken , wie is er nou de slimmerd, jij of ik
Ow anders ga je even ergens anders zo kinderachtig doen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_44959011
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:13 schreef Burbujas het volgende:
Eerst zeggen dat je altijd verzendkosten betaalt en vervolgens jezelf tegenspreken , wie is er nou de slimmerd, jij of ik

Heb ik gezegd dat ik altijd verzendkosten betaal?
Ik dacht inderdaad dat wanneer je dit trucje niet toepast, je altijd verzendkosten betaald. Echter heb ik alleen bij m'n eerste twee bestellingen verzendkosten betaald en sindsdien zorg ik ervoor dat ik altijd iets in bestelling heb staan wat pas over langere tijd geleverd kan worden.
Volgens mij ben ik zelfs degene geweest die dit trucje om de verzendkosten te omzeilen heeft geopperd. Dus lees je voortaan eerst even goed in voordat je bijdehand gaat doen newbie
amokaapjeeh O+
pi_44960340
net voor het eerst online besteld, ben benieuwd
pi_44960361
Ok... anders gaan we gewoon even niet meer over de verzendkosten zeuren...
pi_44967918
De trui/capbribroek set (en de rest van mijn bestelling natuurlijk) is binnen en hij zit heerlijk! Hij valt eerder klein van groot vind ik.
Klussen deel 1 en 2
pi_44968427
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:03 schreef sheonlydreams86 het volgende:
De trui/capbribroek set (en de rest van mijn bestelling natuurlijk) is binnen en hij zit heerlijk! Hij valt eerder klein van groot vind ik.
Oh welke maat heb je dan besteld?

Ik krijg mn pakje denk ik vandaag of morgen
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:10:30 #49
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44969776
Ik haat pastels. Toch een bestelling geplaatst!





  woensdag 3 januari 2007 @ 13:16:32 #50
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44969957
Ik zie trouwens de capribroek en het truitje niet bij mijn besteloverzicht staan, klopt dat?
pi_44970197
Ik heb besteld:

Voor mij:



Die krijg ik er gratis bij!



Voor vriend:





En 35 euro goedkoper uit de outlet:


[ Bericht 5% gewijzigd door cinnamongirl op 03-01-2007 13:29:37 ]
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:27:02 #52
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_44970297
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef Aventura het volgende:
Ik zie trouwens de capribroek en het truitje niet bij mijn besteloverzicht staan, klopt dat?
Dat vestje met het lint vind ik ook erg mooi Ik wilde het ook bestellen, maar het kan pas half februari geleverd worden

Ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen en de gratis set (capribroek en vest)..Ik vind de vestjes die ik besteld heb niks, dus die gaan weer terug..Maar wat doe ik dan met de set?
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:33:29 #53
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44970484
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:27 schreef JacMar het volgende:

[..]

Dat vestje met het lint vind ik ook erg mooi Ik wilde het ook bestellen, maar het kan pas half februari geleverd worden

Ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen en de gratis set (capribroek en vest)..Ik vind de vestjes die ik besteld heb niks, dus die gaan weer terug..Maar wat doe ik dan met de set?
Ja, zo jammer!! Ik heb de capribroek en vestjebij mijn bestelling gevoegd, ik dacht dat he automatisch ging. Ik denk dat jij die set gewoon mag houden hoor.
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:51:42 #54
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_44970994
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:33 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja, zo jammer!! Ik heb de capribroek en vestjebij mijn bestelling gevoegd, ik dacht dat he automatisch ging. Ik denk dat jij die set gewoon mag houden hoor.
Dat hoop ik maar, want als ik ervoor moet betalen stuur ik 'm terug

[ Bericht 1% gewijzigd door JacMar op 03-01-2007 13:59:53 ]
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:58:04 #55
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44971156
Die set zou ook niet mijn eerste keuze zijn, maar hij lijkt me wel handig voor om in huis in rond te keutelen of om daadwerkelijk in te gaan sporten
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:59:38 #56
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_44971208
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:58 schreef Aventura het volgende:
Die set zou ook niet mijn eerste keuze zijn, maar hij lijkt me wel handig voor om in huis in rond te keutelen of om daadwerkelijk in te gaan sporten
Precies
pi_44973957
Ik heb mn pakje ik had dat setje besteld in maat 36/38, dat heb ik normaal ook en het paste gewoon
Ik had ook nog iets anders besteld in 36/38 maar die mouwen zijn eigenlijk wat te kort, dat heb ik wel vaker
know'm sayin?
×
word? word.
pi_44977451
Mijn bestelling is inmiddels in behandeling!!!
Was vandaag even in een aantal H&M winkels in Amsterdam en weet nu ook meteen weer waarom in de online shop zo fijn vind. In de winkels kon ik het allemaal niet vinden en, omdat het uitverkoop is, was het superdruk!
Hoe dan ook ik was/ben op zoek naar jurk 4 en jurk 6 van de OP (jurk 6 in groen), weet iemand of deze artikelen nog moeten binnenkomen ofzo?
Gek op mooie kleding.
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:14:57 #59
70004 niksan
net een beetje meer
pi_44979606
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:02 schreef MissFrodo het volgende:
Mijn bestelling is inmiddels in behandeling!!!
Was vandaag even in een aantal H&M winkels in Amsterdam en weet nu ook meteen weer waarom in de online shop zo fijn vind. In de winkels kon ik het allemaal niet vinden en, omdat het uitverkoop is, was het superdruk!
Hoe dan ook ik was/ben op zoek naar jurk 4 en jurk 6 van de OP (jurk 6 in groen), weet iemand of deze artikelen nog moeten binnenkomen ofzo?
Wanneer heb je je bestelling geplaatst??
Ik vroeg me namelijk al af hoelang het ongeveer duurt voordat ze een bestelling in behandeling nemen
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:52:25 #60
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_44980793
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:14 schreef niksan het volgende:

[..]

Wanneer heb je je bestelling geplaatst??
Ik vroeg me namelijk al af hoelang het ongeveer duurt voordat ze een bestelling in behandeling nemen
Ik had mijn bestelling op vrijdag 29 december geplaatst en hij is gisteren in behandeling genomen. Vind ik behoorlijk snel, gezien het feit dat er een weekend en een nieuwjaarsdag tussen zat .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_44982284
Volgens mij heb ik zaterdag de 30ste besteld.
Gek op mooie kleding.
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:45:13 #62
70004 niksan
net een beetje meer
pi_44982644
Ik heb gisteren besteld, dus ik moet mssn nog een paar dagen wachten als ze alles van het weekend nog moeten verwerken
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:03:23 #63
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44983370
Net maar even gebeld waarom mn bestelling nog steeds niet in behandeling was. Blijkt dat ik over mn limiet (?) heen zit. Ik vraag dus; welke limiet en waar staat dat op de site of krijg ik daar een melding van? Je blijkt dus max voor 300 euro te kunnen bestellen. Ga je daar overheen dan krijg je een brief, je kunt dan je limiet laten ophogen naar 500 euro. Het staat dus nergens op de site. Ze waren bij mij alleen vergeten om die brief te sturen. Limiet is nu meteen opgehoogd en mn bestelling gaat nu dus zsm in behandeling.

Ik ga er denk ik toch eens een mail over sturen want je zit nu eigenlijk maar te wachten tot je een ons weegt zonder dat je iets weet. En in die wachttijd voeg je (ik tenminste) toch weer nieuwe dingen toe aan je bestelling en dus blijf je in een cirkeltje ronddraaien. Ik vind dat dit toch duidelijk op de site moet staan en dat zodra je bestelling die limiet bereikt, dat je dan een melding (ofwel via pop-up ofwel via mail) moet krijgen zodat je tenminste weet wat er is.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44994267
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:22 schreef alors het volgende:

[..]

Oh welke maat heb je dan besteld?

Ik krijg mn pakje denk ik vandaag of morgen
36/38, ik heb meestal 36 onder en 38 boven, en beide delen zitten bij mij een beetje strak (maar nog wel goed), dus het lijkt eerder op maat 36 dan op 38...
Klussen deel 1 en 2
  donderdag 4 januari 2007 @ 09:32:55 #65
70004 niksan
net een beetje meer
pi_44997710
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:45 schreef niksan het volgende:
Ik heb gisteren besteld, dus ik moet mssn nog een paar dagen wachten als ze alles van het weekend nog moeten verwerken
Ah, net gecheckt en mijn bestelling is in behandeling
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_44997815
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

36/38, ik heb meestal 36 onder en 38 boven, en beide delen zitten bij mij een beetje strak (maar nog wel goed), dus het lijkt eerder op maat 36 dan op 38...
Hm ik 40 onder en 38 boven, en ik heb maat 40/42 besteld. Dus dat zou dan precies goed moeten passen...
pi_45001269
Ik denk het ook
Klussen deel 1 en 2
pi_45003763
Jaaaa....mijn bestelling is binnen! Superblij met mijn mooie trenchcoat . Op naar de volgende levering.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_45006861
Pakketje is binnen.. Past allemaal prima, alleen de trui van het gratis pak is te groot en de mouwen te kort En ik had een goed zakje (van een shirtje wat ik had bestelt), maar met een verkeerd shirtje erin (wat ik al heb )

Gaat weer lekker :S
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:42:56 #70
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_45022235
In het vorige topic was ik op zoek naar dit truitje van de H&M (Divided):



En ik heb hem gevonden , yesss .
Divided valt altijd wat kleiner toch?
Zal wel goed zitten denk ik.. ja, was zo blij dat ik het even kwijt moest .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:18:29 #71
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45023837
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:42 schreef Little_Angel het volgende:
In het vorige topic was ik op zoek naar dit truitje van de H&M (Divided):

[afbeelding]

En ik heb hem gevonden , yesss .
Divided valt altijd wat kleiner toch?
Zal wel goed zitten denk ik.. ja, was zo blij dat ik het even kwijt moest .
Divided valt volgens mij idd ongeveer een maatje of 2 kleiner. Wel geweldig dat je m nog gevonden hebt
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45027170
Tof truitje
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_45027191
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:09 schreef Setambre het volgende:
Tof truitje
Wat doe jij hier
Voices tell me I'm the shit.
pi_45027231
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:10 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Wat doe jij hier
Kijken naar al dat moois dat H&M heeft gemaakt

Jij?
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_45027241
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:11 schreef Setambre het volgende:

[..]

Kijken naar al dat moois dat H&M heeft gemaakt

Jij?
Ik ook!
Voices tell me I'm the shit.
pi_45031186
Mijn bestelling is onderweg!
De bestelling van mijn vriend die op dezelfde dag gedaan is nog niet maar de bestelling die ik gisteren op zijn klantnummer gedaan heb is in behandeling.
Zal nog even afwachten hoe het gaat met zijn bestelling anders bel ik volgende week wel even naar klantenservice.
Gek op mooie kleding.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 09:56:08 #77
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_45031247
Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor? Het is me een beetje onduidelijk
pi_45031391
Weer iemand met een domme vraag

Ik had het zwarte jurkje van de voorkant van de catalogus besteld en een skinnyjeans. Het jurkje zit/staat geweldig, maar van de skinny heb ik eigenlijk een beetje spijt, vooral nadat ik in het vorige topic las dat ie nog wijder wordt. En ik heb m ook niet nodig, want ik héb wel een skinny. Anyway, ik wil m dus graag retourneren. Ik woon niet ver van de H&M, dus ik wilde het gewoon in de winkel terugbrengen (het postkantoor is veel verder weg ). Nu is er iets wat ik niet helemaal snap. Op het afleveringsbewijs staat het volgende:
quote:
Je kunt retourartikelen afgeven bij de winkel: Neem deze afleveringsbewijs/factuur mee. Je kunt ruilen of geld terugkrijgen. Bij afgifte van een retourartikel in de winkel worden er geen kosten terugbetaald. Bij contante terugbetaling kan een legitmiatiebewijs gevraagd worden.
Ligt het nou aan mij, of zijn zin 3 en 4 nogal tegenstrijdig?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:06:32 #79
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_45031430
Mijn pakje wordt vandaag of morgen bezorgd

Ik denk dat ze met kosten verzendkosten e.d. bedoelen. Dat je die dus niet terugkrijgt. Ik weet het niet hoor, maar dat denk ik .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:10:16 #80
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_45031498
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weer iemand met een domme vraag

Ik had het zwarte jurkje van de voorkant van de catalogus besteld en een skinnyjeans. Het jurkje zit/staat geweldig, maar van de skinny heb ik eigenlijk een beetje spijt, vooral nadat ik in het vorige topic las dat ie nog wijder wordt. En ik heb m ook niet nodig, want ik héb wel een skinny. Anyway, ik wil m dus graag retourneren. Ik woon niet ver van de H&M, dus ik wilde het gewoon in de winkel terugbrengen (het postkantoor is veel verder weg ). Nu is er iets wat ik niet helemaal snap. Op het afleveringsbewijs staat het volgende:
[..]

Ligt het nou aan mij, of zijn zin 3 en 4 nogal tegenstrijdig?
Een beetje wel hè? Maar terug sturen kan ook?
pi_45031533
Het postkantoor is veel verder weg, dus ik fiets dan liever sowieso even naar de H&M om eventueel eerst te vragen Maar ik dacht als iemand hier het weet is het ook klaar! Ik denk eigenlijk dat MaLo wel gelijk zal hebben. Of zouden ze reiskosten bedoelen die je hebt gemaakt om bij de winkel te komen?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_45031659
Volgens mij kun je de spullen die je niet wilt gewoon terugbrengen naar de winkel en dan je geld terug krijgen. Hiermee bespaar je ook nog die ene euro aan retourkosten die je per post wel betaald. Reiskosten (wel leuk bedacht) en verzendkosten worden nooit vergoed dus ook niet in de winkel. Ik weet dit niet zeker en vraag mij inderdaad wel af of dat ook verschillend is per betaalmanier. Dus of je per acceptgiro, maandfactuur of creditcard betaalt. Maar in de winkel kunnen ze het je vast ook vertellen.
Gek op mooie kleding.
pi_45031982
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ligt het nou aan mij, of zijn zin 3 en 4 nogal tegenstrijdig?
Ze bedoelen dat je in de winkel puur het bedrag van het kledingstuk terugkrijgt, en niet de verzendkosten.

Oeps, wat MaLo zegt dus.
pi_45032063
Ok, superbedankt voor het meedenken allemaal! Dan fiets ik zo even naar de H&M.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:43:16 #85
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_45032098
Mijn pakje komt vandaag . De status is: chauffeur is onderweg
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_45032570
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:37 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ze bedoelen dat je in de winkel puur het bedrag van het kledingstuk terugkrijgt, en niet de verzendkosten.

Oeps, wat MaLo zegt dus.
En als je het terugstuurt moet je een euro extra betalen he?
pi_45034231
Yesh.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:34:00 #88
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_45035417
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:18 schreef Roeji het volgende:

[..]

Divided valt volgens mij idd ongeveer een maatje of 2 kleiner. Wel geweldig dat je m nog gevonden hebt
Dan zal het wel goed zitten .
Ik heb maat 40 gekocht, normaal heb ik bij de H&M 36/38 dus ik hoop dat het goed zit!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:55:05 #89
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_45038264
Jeeejj! Mijn pakje is binnen! Eén shirtje is wat te groot, de overige kledingstukken passen perfect! Ik kan mijn moeder wel blijmaken met dat shirtje. Mijn dochter is zo blij met haar zomerkleertjes, ze loopt nu in een rokje en een shirtje in de kamer, hahahaha.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_45039199
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:04 schreef Koningin het volgende:

[..]

En als je het terugstuurt moet je een euro extra betalen he?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.
pi_45042658
De mijne is ook eindelijk verzonden, hopelijk heb ik hem morgen binnen
pi_45043745
Ik heb voor kerst een bestje gekocht wat voor 28 euro op de site staat, bij de H&M in Utrecht wassie echt met veel korting voor 12 euro... vind het wel raar dat er zoveel verschillen in zitten!
Verder heb ik met kerst een kledingbon van de H&M gekregen twv 50 euro, moet nog eens geod kijken hoe ik die ga besteden
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:28:32 #93
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45043819
Ach, zo had ik in de winkel een sjaal gekocht voor 12 euro, die je op de site kunt meebestellen voor maar iets van 3 euro...
pi_45084052
Yes pakket vandaag binnengekregen en hoewel sommige ingen niet zo best waren/vielen heb ik toch aardig wat gehouden.
Ben er dan ook erg blij mee.
De trui van het gratis pak is leuk maar die broek vind ik dus echt vreselijk raar. Maat is prima maar de onderkant van de pijpjes, geen gezicht... Maar wel leuk dat je het erbij krijgt
Gek op mooie kleding.
pi_45085161
M'n jas binnen, hij zit perfect .
pi_45086131
Ik weet niet wat ik moet doen.... Ik ben ZO verliefd op die rode zomerjas van 50 euro maar ik heb allereerst geen geld en ten tweede heb ik nog een goede zomerjas.... Ik wou dat ik hem nooit gezien had, nu ben ik verliefd
I had a signature once. It was awful.
pi_45088551
Ik vind die ene trenchcoat van 40 euro geweldig, maar ik vrees dat half Nederland hem gaat kopen, en dat vind ik dan weer minder tof..
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:50:00 #98
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45090085
Nu heb ik toch aardig de pest in op h&m. In de eerste plaats beantwoorden ze mn mails niet. En ten tweede is mn bestelling ineens niet meer Manco bij track & trace, maar er is geen zending met die code oid. Alsof mn bestelling een stap terug in het hele verzendproces heeft gedaan. En ten derde, ze berekenen me verzendkosten voor een nalevering. Die ik dus mooi niet ga betalen.

Ik denk dat dit toch mn laatste bestelling is. Ik vind het allemaal heel leuk en aardig en wil best op een bestelling wachten. Maar ik wil niet opgelicht of voor de gek gehouden worden.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45091693
Ik heb juist een hele goede ervaring met klantenservice. Ik wou een jurk en de maat was er niet meer maar ze zijn er achter aan gegaan en hebben hem nog wel in die maat kunnen vinden. Het antwoord was ook redelijk snel.
  zondag 7 januari 2007 @ 00:05:52 #100
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_45094834
Ik was vandaag niet thuis en toen ik thuis kwam had ik een bonnetje van TNT in de bus. Er staat alleen niets op aangekruist. Nu weer ik niet of het paketje nou op het postkantoor ligt of dat hij nog een keer bezorgt wordt.
Op mijn mijn status overzicht staat bij gisteren; Zending niet afgeleverd bij 1e afleverpoging. 2e afleverpoging volgt. en bij vandaag; Zending zit in afleverroute en Chauffeur is onderweg. Betekend dat nou dat vandaag al de tweede keer was of komt er nog een keer? (gister was ik overdag ook niet thuis)

Ik ben erg nieuwsgierig dus ik hoop dat het op het postkantoor ligt, dan kan ik hem maandag direct uit mijn werk ophalen.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_45095153
Je kan ook tnt bellen om te vragen of het bij een kiala punt kan worden afgegeven zodat je het zelf kunt ophalen. Want na 2 of 3 keer sturen ze de boel terug naar waar het vandaan kwam.
  zondag 7 januari 2007 @ 01:08:47 #102
7242 WarPuppy
Paddestoel
pi_45097070
Wanneer komt er weer een nieuwe collectie?
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_45100903
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef maok het volgende:
Ik was vandaag niet thuis en toen ik thuis kwam had ik een bonnetje van TNT in de bus. Er staat alleen niets op aangekruist. Nu weer ik niet of het paketje nou op het postkantoor ligt of dat hij nog een keer bezorgt wordt.
Op mijn mijn status overzicht staat bij gisteren; Zending niet afgeleverd bij 1e afleverpoging. 2e afleverpoging volgt. en bij vandaag; Zending zit in afleverroute en Chauffeur is onderweg. Betekend dat nou dat vandaag al de tweede keer was of komt er nog een keer? (gister was ik overdag ook niet thuis)

Ik ben erg nieuwsgierig dus ik hoop dat het op het postkantoor ligt, dan kan ik hem maandag direct uit mijn werk ophalen.
Ik heb ook zoiets meegemaakt. 1ste keer was ik niet thuis. Kreeg een tnt-briefje dat ze de volgende werkdag gingen leveren. Volgende dag was ik ook niet thuis. Dus kreeg een 2de briefje in m'n brievenbus dat ik er niet was en er stond een adres van het dichtbijzijnde postkantoor waar het was gebracht. Volgende werkdag na 10:00 kon ik het ophalen. Dus dat opgevolgd. Geen problemen dus.
pi_45101795
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:50 schreef Roeji het volgende:
Nu heb ik toch aardig de pest in op h&m. In de eerste plaats beantwoorden ze mn mails niet. En ten tweede is mn bestelling ineens niet meer Manco bij track & trace, maar er is geen zending met die code oid. Alsof mn bestelling een stap terug in het hele verzendproces heeft gedaan. En ten derde, ze berekenen me verzendkosten voor een nalevering. Die ik dus mooi niet ga betalen.

Ik denk dat dit toch mn laatste bestelling is. Ik vind het allemaal heel leuk en aardig en wil best op een bestelling wachten. Maar ik wil niet opgelicht of voor de gek gehouden worden.
Mijn email beantwoorden ze ook niet.. Hier zijn 2 van de 2 bestellingen ookal niet echt om over te juichen, terwijl je toch wel meer van ze verwacht
  zondag 7 januari 2007 @ 09:39:25 #105
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_45102048
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:50 schreef Roeji het volgende:
Nu heb ik toch aardig de pest in op h&m. In de eerste plaats beantwoorden ze mn mails niet. En ten tweede is mn bestelling ineens niet meer Manco bij track & trace, maar er is geen zending met die code oid. Alsof mn bestelling een stap terug in het hele verzendproces heeft gedaan. En ten derde, ze berekenen me verzendkosten voor een nalevering. Die ik dus mooi niet ga betalen.

Ik denk dat dit toch mn laatste bestelling is. Ik vind het allemaal heel leuk en aardig en wil best op een bestelling wachten. Maar ik wil niet opgelicht of voor de gek gehouden worden.
Dat is niet netjes van H&M. Kun je ze morgen niet even bellen en om opheldering vragen? Het lijkt er nu inderdaad op dat je zending eerst is aangemeld bij TPG, maar nu weer teruggemeld is? Hoe staat je bestelling bij H&M op Mijn pagina?
Ja, ik zou echt even bellen. Laat ze het maar uitzoeken!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 7 januari 2007 @ 10:39:24 #106
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45102459
quote:
Op zondag 7 januari 2007 09:39 schreef MaLo het volgende:

[..]

Dat is niet netjes van H&M. Kun je ze morgen niet even bellen en om opheldering vragen? Het lijkt er nu inderdaad op dat je zending eerst is aangemeld bij TPG, maar nu weer teruggemeld is? Hoe staat je bestelling bij H&M op Mijn pagina?
Ja, ik zou echt even bellen. Laat ze het maar uitzoeken!
Op Mijn pagina staat ie "in behandeling". Maar dat stond ie ook toen het pakketje al op Manco stond. Daar is dus niks verandert.
Morgen ga ik zeker weer bellen, kost alleen steeds geld. Dus ik had gehoopt dat ze ook op mails zouden reageren. De klantenservice (telefoon) ook altijd goed geholpen, soms zit er wel eens iemand die niet zoveel zin heeft Maar goed, dat boeit me niet, zolang ik netjes behandelt word en een antwoord op mn vraag krijg.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45103946
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef maok het volgende:
Ik was vandaag niet thuis en toen ik thuis kwam had ik een bonnetje van TNT in de bus. Er staat alleen niets op aangekruist. Nu weer ik niet of het paketje nou op het postkantoor ligt of dat hij nog een keer bezorgt wordt.
Op mijn mijn status overzicht staat bij gisteren; Zending niet afgeleverd bij 1e afleverpoging. 2e afleverpoging volgt. en bij vandaag; Zending zit in afleverroute en Chauffeur is onderweg. Betekend dat nou dat vandaag al de tweede keer was of komt er nog een keer? (gister was ik overdag ook niet thuis)

Ik ben erg nieuwsgierig dus ik hoop dat het op het postkantoor ligt, dan kan ik hem maandag direct uit mijn werk ophalen.
Als je in totaal 2 briefjes hebt dat de postbode is geweest, ligt het waarschijnlijk wel bij het postkantoor.
Alleen kun jij met een briefje waar niks op is ingevuld geen pakket ophalen.
Beetje vreemd dat een postbode niks invult. Dat is namelijk gewoon verplicht.
  zondag 7 januari 2007 @ 13:10:08 #108
57434 Marloes
Digital Love
pi_45105446
Weet iemand wanneer het in de winkels ligt.. de nieuwe collectie?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  zondag 7 januari 2007 @ 13:11:56 #109
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_45105491
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:10 schreef Marloes het volgende:
Weet iemand wanneer het in de winkels ligt.. de nieuwe collectie?
Mijn moeder zei dat ze een aantal dingen uit de gids al had gezien in de winkel. Ik heb haar aangebracht als lid en heb als kado die lange bloes uitgezocht, in het zwart. Ben benieuwd wanneer haar kleren komen (en dus mijn bloes )
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 7 januari 2007 @ 13:15:53 #110
123170 alors
zlata1234
pi_45105603
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:10 schreef Marloes het volgende:
Weet iemand wanneer het in de winkels ligt.. de nieuwe collectie?
Nu al voor een deel. Ik heb al best veel zien hangen in de winkel
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 7 januari 2007 @ 13:28:17 #111
123170 alors
zlata1234
pi_45105963
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:11 schreef MaLo het volgende:

[..]

Mijn moeder zei dat ze een aantal dingen uit de gids al had gezien in de winkel. Ik heb haar aangebracht als lid en heb als kado die lange bloes uitgezocht, in het zwart. Ben benieuwd wanneer haar kleren komen (en dus mijn bloes )
Huh? Krijg je iets als je iemand anders lid maakt
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 7 januari 2007 @ 13:35:01 #112
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_45106146
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:28 schreef alors het volgende:

[..]

Huh? Krijg je iets als je iemand anders lid maakt
Staat in de gids. Als iemand anders wat bestelt met de kaart uit de gids, kun jij als "aanbrenger" op die zelfde bestelkaart een kado kiezen . Zit ergens middenin de gids.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_45106160
quote:
Op zondag 7 januari 2007 10:39 schreef Roeji het volgende:

[..]

Op Mijn pagina staat ie "in behandeling". Maar dat stond ie ook toen het pakketje al op Manco stond. Daar is dus niks verandert.
Morgen ga ik zeker weer bellen, kost alleen steeds geld. Dus ik had gehoopt dat ze ook op mails zouden reageren. De klantenservice (telefoon) ook altijd goed geholpen, soms zit er wel eens iemand die niet zoveel zin heeft Maar goed, dat boeit me niet, zolang ik netjes behandelt word en een antwoord op mn vraag krijg.
de klantenservice is ook op zondag open...
Persoonlijke service bieden we je:
maandag t/m vrijdag 08.00 - 21.00 uur en zaterdag en zondag 09.00 - 17.00 uur
dit staat op de site dus als je wil kun je vandaag al bellen...
  zondag 7 januari 2007 @ 13:41:42 #114
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45106339
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:35 schreef EyesOpen het volgende:

[..]

de klantenservice is ook op zondag open...
Persoonlijke service bieden we je:
maandag t/m vrijdag 08.00 - 21.00 uur en zaterdag en zondag 09.00 - 17.00 uur
dit staat op de site dus als je wil kun je vandaag al bellen...
Ja klopt, ik wacht alleen even of morgen misschien nog mn bestelling alsnog terug verandert naar Manco ofzo. Misschien dat er met de track en trace iets is fout gegaan ipv bij h&m.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zondag 7 januari 2007 @ 13:44:48 #115
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_45106435
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:41 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ja klopt, ik wacht alleen even of morgen misschien nog mn bestelling alsnog terug verandert naar Manco ofzo. Misschien dat er met de track en trace iets is fout gegaan ipv bij h&m.
Als je nu meteen met H&M belt, weet je of het aan de track&trace ligt of bij de H&M
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 7 januari 2007 @ 13:58:35 #116
123170 alors
zlata1234
pi_45106893
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:35 schreef MaLo het volgende:

[..]

Staat in de gids. Als iemand anders wat bestelt met de kaart uit de gids, kun jij als "aanbrenger" op die zelfde bestelkaart een kado kiezen . Zit ergens middenin de gids.
Oh nou dat ga ik meteen even doen dan Ik ken wel iemand die dat wil
know'm sayin?
×
word? word.
pi_45109502
Hoe zit dat nou met die levertijden? Ik had een vestje en een korte broek besteld en nu zie ik staan levertijd half maart!

Klopt dat ook daadwerkelijk of krijg je je bestelling meestal sneller?
  zondag 7 januari 2007 @ 15:19:36 #118
123170 alors
zlata1234
pi_45109695
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:58 schreef alors het volgende:

[..]

Oh nou dat ga ik meteen even doen dan Ik ken wel iemand die dat wil
Ik kan em niet vinden.. Bij zitten er alleen 2 dingen in om voor een vriendin de catalogus te bestellen en een bestelformulier voor mezelf.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_45135400
Die aktie voor als een vriendin iets via jou besteld staat ergens in het midden van de brochure.

Wilde net gaan bellen om te vragen waar de bestelling van mijn vriend bleef en dacht laat ik toch eerst nog even checken naar de status nu. En ja hoor keurig in behandeling.
Gaat dus helemaal goed komen.
Gek op mooie kleding.
  maandag 8 januari 2007 @ 11:52:34 #120
123170 alors
zlata1234
pi_45138247
Hmm.. ik kreeg de catalogus wel voordat mijn bestelling in behandeling werd genomen, misschien ligt het daaraan? Ik heb em iig nu nog maar een keer besteld

[ Bericht 21% gewijzigd door alors op 08-01-2007 12:04:28 ]
know'm sayin?
×
word? word.
pi_45145436
Das gek je zou toch denken dat alle catalogussen hetzelfde zijn
Gek op mooie kleding.
  maandag 8 januari 2007 @ 17:47:24 #122
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_45149394
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:46 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Ik heb ook zoiets meegemaakt. 1ste keer was ik niet thuis. Kreeg een tnt-briefje dat ze de volgende werkdag gingen leveren. Volgende dag was ik ook niet thuis. Dus kreeg een 2de briefje in m'n brievenbus dat ik er niet was en er stond een adres van het dichtbijzijnde postkantoor waar het was gebracht. Volgende werkdag na 10:00 kon ik het ophalen. Dus dat opgevolgd. Geen problemen dus.
Ik ben net naar het postkantor geweest maar het pakje was er nog niet, er waren meer paketjes van de 6e nog niet daar. Ik hoop niet dat de bezorger mijn pakje heeft gejat.

Het trouwens wel vreemd, het papiertje van TNT is van de 6e maar op de 5e was er volgens de status info ook al een keer geprobeerd af te leveren maar daar heeft de postbode helemaal niets van achter gelaten. (en op die van de 6e had ie dus niets aangekruist) Op de status info staat trouwens wel dat het op het postkantoor ligt.

Ik ga morgen nog wel een keer
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:53:43 #123
70004 niksan
net een beetje meer
pi_45174447
Wat vreemd, ik kreeg vandaag mijn pakketje terwijl Track & Trace dat nog helemaal niet had aangegeven

Een uur geleden keek ik op Track& Trace en toen stond er dit:

Zending gesorteerd in sorteercentrum op 8-01-2007

Of is dit het teken dat ik de volgende dag bij mijn brievenbus moet liggen
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_45174822
Ik kreeg net een mail dat ik m'n pakketje op kan halen
(alleen ik ben verkouden en het is niet zo'n lekker weer, dus ik weet nog niet of ik het vandaag wel ga halen )
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:21:50 #125
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45178526
Mijn pakket is inmiddels ook weer terug op weg naar mij!! Er was volgens mij iets gigantisch mis met het track en trace gebeuren de laatste dagen. Steeds foutmeldingen enzo.
Ben eens benieuwd wanneer het afgeleverd word.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:37:28 #126
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_45179071
bij mij staat er nu nog een keer dat hij op het postkantoor ligt, ik ga zo nog maar een keer kijken.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:07:10 #127
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_45182325
En mijn paketje is er

Van de 13 dingen gaan er 4 weer terug. (was naar de winkel terug brengen nou goedkoper?)

Totaal ¤52,92 voor 9 dingen
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_45182408
als je naar de winkel terugbrengt hoef je niet 1 euro extra te betalen.. als je het via de retoursticker doet moet je 1 euro bij het te betalen bedrag optellen
  woensdag 10 januari 2007 @ 09:00:06 #129
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45202974
Zijn er nog meer mensen met inlogproblemen op de h&msite? Of word ik geblocked
Krijg steeds error unknown als ik probeer in te loggen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45203007
Hier geen problemen
pi_45213072
Ooh echt vaag krijg net een briefje van de H&M binnen over dat er geen grenzen zijn voor hoeveel je koopt bij de H&M maar wel een limiet voor verschillende betaalwijzes en nu moet ik onder rembours gaan betalen ofsoiets maar dan wel een nieuw bezorgaders kiezen WTF? echt vaag ik ga nu naar de klantenservice bellen...
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:25:42 #132
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45215649
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef EyesOpen het volgende:
Ooh echt vaag krijg net een briefje van de H&M binnen over dat er geen grenzen zijn voor hoeveel je koopt bij de H&M maar wel een limiet voor verschillende betaalwijzes en nu moet ik onder rembours gaan betalen ofsoiets maar dan wel een nieuw bezorgaders kiezen WTF? echt vaag ik ga nu naar de klantenservice bellen...
Heb ik ook net gekregen, heel vaag idd. Ben benieuwd wat ze tegen je zeggen. Ik wacht daar even op alvorens ik ga bellen. Ga het nog maar eens proberen te ontcijferen wat ze precies bedoelen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45216153
ik heb gebeld en ik kreeg echt zo'n mega droge jongen/man aan de telefoon die niet echt moeite deed om mij te helpen mja limiet voor acceptgiro was dus 400 euro daar zat ik overheen en ik moest dan gewoon het bedrag wat ik eroverheen zat overmaken... dus dat heb ik net dan maar even gedaan en dan die 400 kun je wel gewoon via acceptgiro betalen zei die.. en ik kreeg het pakketje dan wel gewoon thuisgestuurd.. hij zei eerst dat ik het bij een kiala punt moest ophalen maar daar had ik geen zin in... mja ik bel morge wel nog een keer om te kijken of het wel goed is gekomen nu...
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:50:53 #134
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45216757
Huh? Ik heb vandaag gewoon mn pakket gekregen. Ook al zat ik over de 400. Ik snap er niks meer van. Ik heb een week of wat geleden gebeld met de vraag waarom het zolang duurde en toen vertelde dat meisje me iets over een limiet van 300 euro. Die heeft ze toen meteen verhoogd (naar wat weet ik niet, maar goed) en ik zou mn pakketje dan zsm krijgen. Vandaag dus ontvangen, niks rembours of vooruit betalen. Gewoon zo gekregen.
Dan ga ik iig niet meer bellen, die brief had ik dus eigenlijk niet meer hoeven ontvangen aangezien alles al geregeld is/was.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45217172
Oh dan heb jij echt geluk gehad... ja ik vond degene die ik aan de lijn had ook niet echt behulpzaam ofso nja.. ik hoop dat ik nu snel m'n pakket binnenkrijg...
  woensdag 10 januari 2007 @ 18:27:21 #136
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45220033
Ik heb die brief net nog eens bekeken, maar er staat in dat ze me beloofd hadden om tot een bepaald bedrag te mogen bestellen en dan een maandfactuur te krijgen. Ik vind het wel leuk dat ze dat zeggen, maar ik heb het nergens gelezen. Laat staan dat ze me een 'belofte' hebben gedaan.

Beetje raar allemaal, maar goed. Ik heb mn pakket en ga morgen verder met passen (was een beetje erg veel ).
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45250166
Overgebleven artikelen van Gift of the Day staan nu onder outlet.
pi_45250494
ooh thanks for the update.. maar ik zie er niet echt iets leuks tussenzitten..
  donderdag 11 januari 2007 @ 16:55:39 #139
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45254489
Heb nog zo'n pyjama en de badjas besteld. Ik had al een pyjama ervan en die is best oke voor dat geld.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45257584
Weet iemand toevallig wanneer de zwembroeken in de winkel komen te hangen? Of hangen ze er al? Ik moet namelijk echt die bruine zwembroek met ruitjes hebben.
pi_45257642
De bruine ruitjes zwembroek heeft mijn vriend besteld en die wordt rond maart verwacht.
Gek op mooie kleding.
pi_45258406
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:34 schreef MissFrodo het volgende:
De bruine ruitjes zwembroek heeft mijn vriend besteld en die wordt rond maart verwacht.
Volgens internet nu issie gewoon op voorraad hoor...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_45258652
Maart pas? Owkee, das nog best ver weg... Ze hangen altijd ineens in de rekken en zijn dan ook snel weg. Voor mn gevoel zijn ze er altijd veel eerder dan maart... Misschien ga ik em dan ook maar online bestellen. Al ben je tegen de tijd dat ie komt al vergeten hoe die er uitziet en heb je misschien al vel leukere gezien.
pi_45259081
Mijn gratis joggingpak past goed, heerlijke pyama

Een van de shirtjes die ik had besteld (maat M) was veel en veel te groot, dat leek wel een xl
De andere in 36 past perfect
  donderdag 11 januari 2007 @ 19:14:34 #145
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_45259240
Ik vind de zomercollectie ook een beetje tegenvallen, veel van hetzelfde. Toch heb ik een stuk of 11 leuke dingetjes gezien
pi_45261957
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:00 schreef Koor het volgende:
Maart pas? Owkee, das nog best ver weg... Ze hangen altijd ineens in de rekken en zijn dan ook snel weg. Voor mn gevoel zijn ze er altijd veel eerder dan maart... Misschien ga ik em dan ook maar online bestellen. Al ben je tegen de tijd dat ie komt al vergeten hoe die er uitziet en heb je misschien al vel leukere gezien.
Als je leukere hebt gezien stuur je het met hetzelfde gemak toch gewoon weer terug?;)
  donderdag 11 januari 2007 @ 20:31:06 #147
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45262309
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef lienelien het volgende:
Mijn gratis joggingpak past goed, heerlijke pyama

Een van de shirtjes die ik had besteld (maat M) was veel en veel te groot, dat leek wel een xl
De andere in 36 past perfect
Same here. Had een mega bestelling (ook spullen voor mn moeder erbij) maar driekwart past gewoon niet. Terwijl me exact hetzelfde kledingstuk in een andere kleur wel in diezelfde maat prima past. Ook de jeans. In de ene verzuip ik in mt 32 en bij de andere pas ik er niet eens in en het is hetzelfde model
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45266539
Ja ik vind sowieso dat de H&M wel beetje achteruitgaat met kwaliteit en maten enso...
pi_45266784
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:17 schreef EyesOpen het volgende:
Ja ik vind sowieso dat de H&M wel beetje achteruitgaat met kwaliteit en maten enso...
enso?
I had a signature once. It was awful.
pi_45267010
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:31 schreef Roeji het volgende:

[..]

Same here. Had een mega bestelling (ook spullen voor mn moeder erbij) maar driekwart past gewoon niet. Terwijl me exact hetzelfde kledingstuk in een andere kleur wel in diezelfde maat prima past. Ook de jeans. In de ene verzuip ik in mt 32 en bij de andere pas ik er niet eens in en het is hetzelfde model
Ja soms is het wel een beetje raar idd. Ik heb ook wel eens een shirtje gepast in maat S en toen waren de mouwen te kort, pakte ik een M zaten de mouwen echt heel erg strak, was bij de S helemaal niet zo Foutje ofzo denk ik..
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 11 januari 2007 @ 22:49:04 #151
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45267760
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:27 schreef alors het volgende:

[..]

Ja soms is het wel een beetje raar idd. Ik heb ook wel eens een shirtje gepast in maat S en toen waren de mouwen te kort, pakte ik een M zaten de mouwen echt heel erg strak, was bij de S helemaal niet zo Foutje ofzo denk ik..
Ik vind het dan wel veel foutjes worden, ik baal dr enorm van dat ik een bestelling plaats er dan hoopvol op zit te wachten en het dan weer praktisch allemaal retour kan sturen. Ze zullen daar ook wel denken....

Maar goed, ik ga morgen dan toch maar eens de h&m hier in de stad doorspitten op datgene wat ik graag wil hebben. Een mooi pak.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45267821
Dat met die maten heb ik ook weleens gemerkt in de winkel. Dan zat het truitje net een beetje raar ergens, dus dan pakte ik dezelfde maat en die zat dan wel goed. Maar dat heb ik ook bij andere winkels. En met schoenen trouwens ook .
Tap tap tap
pi_45270534
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:49 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ik vind het dan wel veel foutjes worden, ik baal dr enorm van dat ik een bestelling plaats er dan hoopvol op zit te wachten en het dan weer praktisch allemaal retour kan sturen. Ze zullen daar ook wel denken....

Maar goed, ik ga morgen dan toch maar eens de h&m hier in de stad doorspitten op datgene wat ik graag wil hebben. Een mooi pak.
Volgens mij beginnen ze mij in de winkel ook al te herkennen als diegene die de spullen terug komt brengen... ongeveer elke maand 1 bestelling voor zowel mij als mijn zusje, waarvan altijd wel 1 artikel terug gaat...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:52:40 #154
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_45285827
Vraagje, ik heb de catalogus aangevraagd, maar ik heb hem nog steeds niet. Nu las ik hier al dat het even kan duren, maar hoe lang duurde het bij jullie?

En bestellen doe je dus via internet, maar niet via de webshop? Want die is niet zo heel uitgebreid vind ik.
Ik wacht dus nog maar even af!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:27:25 #155
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45289027
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij beginnen ze mij in de winkel ook al te herkennen als diegene die de spullen terug komt brengen... ongeveer elke maand 1 bestelling voor zowel mij als mijn zusje, waarvan altijd wel 1 artikel terug gaat...
Iets retour brengen naar de winkel is ook niks, daar kennen ze me ook al. Ik pas meestal de kleding op mn gemak thuis ipv in zo'n hokje met afgrijselijk licht en wat veel te warm en te klein is. Dus regelmatig kan dan iets weer retour.

Overigens, kan dit? Ik twijfel of ik zo'n strakke jeans wel kan hebben. (mn kont is in mijn ogen toch meer van t formaat: klein bijzettafeltje )

[ Bericht 9% gewijzigd door Roeji op 12-01-2007 20:36:34 ]
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45299088
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:27 schreef Roeji het volgende:

[..]

Iets retour brengen naar de winkel is ook niks, daar kennen ze me ook al. Ik pas meestal de kleding op mn gemak thuis ipv in zo'n hokje met afgrijselijk licht en wat veel te warm en te klein is. Dus regelmatig kan dan iets weer retour.

Overigens, kan dit? Ik twijfel of ik zo'n strakke jeans wel kan hebben. (mn kont is in mijn ogen toch meer van t formaat: klein bijzettafeltje )
als je een dame bent... gezien het postuur
Ja ziet er leuk uit!
Voices tell me I'm the shit.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:18:28 #157
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45299332
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:11 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

als je een dame bent... gezien het postuur
Ja ziet er leuk uit!
Euh ja , nog altijd van het vrouwelijke geslacht
Owkee dan wordt die jeans ook maar aan mn collectie toegevoegd (had er ook nog geen ). Maar 9,90 voor een jeans is dan toch ook wel erg verleidelijk.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45299354
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:18 schreef Roeji het volgende:

[..]

Euh ja , nog altijd van het vrouwelijke geslacht
Owkee dan wordt die jeans ook maar aan mn collectie toegevoegd (had er ook nog geen ). Maar 9,90 voor een jeans is dan toch ook wel erg verleidelijk.
¤9,90 maar?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:44:19 #159
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45300172
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:19 schreef lienelien het volgende:

[..]

¤9,90 maar?
Jep, op de site waren de afgelopen week regelmatig jeans voor 9,90 in de aanbieding. Ik had een 'lading' laten komen aangezien ik de modellen en maten niet precies wist. Ik heb er nu nog 4 liggen die retour gaan.
2x art.nr 11-2441 - mt 32/32 & mt 34/32
1x art.nr 11-2599 - mt 32
1x art.nr 46-3919 - mt 33
Mocht er iemand interesse hebben, dan kunnen we wel iets regelen Maar wel op kort termijn, maandag stuur ik de hele zaak retour als er geen animo voor is.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45303105
Hier zijn jullie

Ik zag volgens mij Bhuddy van Fok! vandaag in m'n H&M, een vriend van 'm kwam vragen of ze een superschattig konijnenbabypakje ook een maatje kleiner hadden Toch?

En trouwens, we hebben een Viktor en Rolf sale. Omdat wij (Beursplein, Rotterdam) een van de weinige winkels in NL zijn die nog in grote hoeveelheden viktor en rolf heeft (alles wat over was werd verdeeld over Amsterdam Kalvertoren en Rotterdam Beursplein, naar het schijnt) en we het dus niet kwijt raken gaat het voor veel minder weg.

Bijv de framboosroze zijden kimono is ipv 79,90 nu 39,90, de angoratrui met strik 24,90 etc.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 08:56:29 #161
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45307487
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 00:10 schreef parselmouth het volgende:
Hier zijn jullie

Ik zag volgens mij Bhuddy van Fok! vandaag in m'n H&M, een vriend van 'm kwam vragen of ze een superschattig konijnenbabypakje ook een maatje kleiner hadden Toch?

En trouwens, we hebben een Viktor en Rolf sale. Omdat wij (Beursplein, Rotterdam) een van de weinige winkels in NL zijn die nog in grote hoeveelheden viktor en rolf heeft (alles wat over was werd verdeeld over Amsterdam Kalvertoren en Rotterdam Beursplein, naar het schijnt) en we het dus niet kwijt raken gaat het voor veel minder weg.

Bijv de framboosroze zijden kimono is ipv 79,90 nu 39,90, de angoratrui met strik 24,90 etc.
Wow een V&R sale. Zit er toevallig dat zwart shirt met dat roze lint erop gedrukt nog bij in maatje L? En wat kost ie?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45308647
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 00:10 schreef parselmouth het volgende:
Hier zijn jullie

Ik zag volgens mij Bhuddy van Fok! vandaag in m'n H&M, een vriend van 'm kwam vragen of ze een superschattig konijnenbabypakje ook een maatje kleiner hadden Toch?

En trouwens, we hebben een Viktor en Rolf sale. Omdat wij (Beursplein, Rotterdam) een van de weinige winkels in NL zijn die nog in grote hoeveelheden viktor en rolf heeft (alles wat over was werd verdeeld over Amsterdam Kalvertoren en Rotterdam Beursplein, naar het schijnt) en we het dus niet kwijt raken gaat het voor veel minder weg.

Bijv de framboosroze zijden kimono is ipv 79,90 nu 39,90, de angoratrui met strik 24,90 etc.
Nop, wasn't me. Gister niet in R'dam geweest... Helaas. En sowieso zul je me nooit vinden in de H&M koopgoot.
pi_45312814
quote:
[b]Op zaterdag 13 januari 2007 00:10

Bijv de framboosroze zijden kimono is ipv 79,90 nu 39,90, de angoratrui met strik 24,90 etc.
hebben ze die angoratrui nog in S?
pi_45315767
Roze lintenshirt weet ik niet zeker of we die nog hebben, angoratrui volgens mij wel, maar weet niet zeker of het maat S is.
Zal morgen even kijken, want dan moet ik weer werken.

@Bhuddy: dan leek je er echt op... Ook dezelfde jas enzo
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:50:02 #165
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45318765
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:17 schreef parselmouth het volgende:
Roze lintenshirt weet ik niet zeker of we die nog hebben, angoratrui volgens mij wel, maar weet niet zeker of het maat S is.
Zal morgen even kijken, want dan moet ik weer werken.
Ik wacht met spanning af
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45318786
Even een vraagje he. Krijg net een brief van de H&M, waarin ze vermelden 'Je ongebruikte bestedingsruimte bedraagt 105,75'. Wat betekent dit precies? Uit die brief zelf word ik niet veel wijzer eigenlijk. Maar het komt over alsof ik dit bedrag nu vrij zou mogen besteden, wat me erg vreemd (en tof )zou lijken, dit bedrag heb ik gewoon betaald voor de kleding van H&M.
pi_45324330
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Even een vraagje he. Krijg net een brief van de H&M, waarin ze vermelden 'Je ongebruikte bestedingsruimte bedraagt 105,75'. Wat betekent dit precies? Uit die brief zelf word ik niet veel wijzer eigenlijk. Maar het komt over alsof ik dit bedrag nu vrij zou mogen besteden, wat me erg vreemd (en tof )zou lijken, dit bedrag heb ik gewoon betaald voor de kleding van H&M.
Ik kreeg vandaag een soortgelijke brief met je hebt geld bij ons tegoed en bovendien heb je een ongebruikte bestedingsruimte van 115,60, snap het ook niet maar zal wel goed zijn
Gek op mooie kleding.
pi_45329352
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:17 schreef parselmouth het volgende:
@Bhuddy: dan leek je er echt op... Ook dezelfde jas enzo
Toeval dan Maar uh, als ik nog een keer in jouw H&M kom, zal ik je wel roepen hoor
  zaterdag 13 januari 2007 @ 22:54:32 #169
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45329543
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Even een vraagje he. Krijg net een brief van de H&M, waarin ze vermelden 'Je ongebruikte bestedingsruimte bedraagt 105,75'. Wat betekent dit precies? Uit die brief zelf word ik niet veel wijzer eigenlijk. Maar het komt over alsof ik dit bedrag nu vrij zou mogen besteden, wat me erg vreemd (en tof )zou lijken, dit bedrag heb ik gewoon betaald voor de kleding van H&M.
Volgens mij zit het zo: je mag bij de H&M maar tot een bepaald bedrag bestellen. Ik denk om het risico voor hen te minderen. Ik geloof dat dat bedrag zo rond de 300 ligt. Waarschijnlijk heb jij dan een kleine 200 nog openstaan bij ze en mag je voor nog eens 100 euro bestellen voordat je aan je limiet voor die maand zit.
pi_45337949
Ze hebben trouwens maar bitter weinig jeans momenteel. In de Outlet al helemaal niets!
  zondag 14 januari 2007 @ 14:23:11 #171
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45342136
@ Cinnamongirl: mocht je een van deze zoeken, ze gaan maandag retour.
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:44 schreef Roeji het volgende:

[..]

Jep, op de site waren de afgelopen week regelmatig jeans voor 9,90 in de aanbieding. Ik had een 'lading' laten komen aangezien ik de modellen en maten niet precies wist. Ik heb er nu nog 4 liggen die retour gaan.
2x art.nr 11-2441 - mt 32/32 & mt 34/32
1x art.nr 11-2599 - mt 32
1x art.nr 46-3919 - mt 33
Mocht er iemand interesse hebben, dan kunnen we wel iets regelen Maar wel op kort termijn, maandag stuur ik de hele zaak retour als er geen animo voor is.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45342250
@Roeji: heb je daar foto's van?
  zondag 14 januari 2007 @ 15:44:05 #173
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45344536
Nee geen foto's. Ik kan ze wel maken als je wilt.
Ik zal eerst de types even geven:
Loyal fit, waist regular 32 - leg bootcut
Loyal fit, waist regular 33 - leg bootcut
Foto 1
Foto 2
Foto 3

De kleur van Loyal is gewoon normaal jeansblauw, niet te donker en niet zo fel als op een van de foto's. Beetje verkeerde lichtinval.

Star fit, waist low 32 - leg bootcut 32
Star fit, waist low 34 - leg bootcut 32
Foto 1
Foto 2

De kleur van de Star is boven aan wat lichter en wordt steeds donkerder. Vanaf ongeveer de knieën is ie zeer donkerblauw van kleur (dark denim noemen ze t geloof ik )

[ Bericht 35% gewijzigd door Roeji op 14-01-2007 16:20:04 ]
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45367426
Spijkerbroeken staan weer volop op de site!
Gek op mooie kleding.
pi_45367659
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:44 schreef Roeji het volgende:
Nee geen foto's. Ik kan ze wel maken als je wilt.
Ik zal eerst de types even geven:
Loyal fit, waist regular 32 - leg bootcut
Loyal fit, waist regular 33 - leg bootcut
Foto 1
Foto 2
Foto 3

De kleur van Loyal is gewoon normaal jeansblauw, niet te donker en niet zo fel als op een van de foto's. Beetje verkeerde lichtinval.

Star fit, waist low 32 - leg bootcut 32
Star fit, waist low 34 - leg bootcut 32
Foto 1
Foto 2

De kleur van de Star is boven aan wat lichter en wordt steeds donkerder. Vanaf ongeveer de knieën is ie zeer donkerblauw van kleur (dark denim noemen ze t geloof ik )
Superbedankt voor alle moeite!
Ik heb alleen een grotere lengte nodig.
pi_45367732
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:29 schreef MissFrodo het volgende:
Spijkerbroeken staan weer volop op de site!
Ik vind het weinig hoor, bij 'broeken'en 'Divided'staan dezelfde broeken, in totaal maar 10 modellen.
pi_45367867
Ik snap geen bal van die jeansmaten Kan ook nergens uitleg daarover vinden.
pi_45368214
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:45 schreef Anitra het volgende:
Ik snap geen bal van die jeansmaten Kan ook nergens uitleg daarover vinden.
Van de site:

Jeansmaten worden vaak aangegeven in inches, bijv. 30/32. Het eerste cijfer geeft de taillemaat aan en het tweede cijfer de binnenbeenlengte. Voor zowel heren als dames worden dezelfde maten gebruikt. Hieronder worden de inchmaten weergegeven in centimeters.

26" = 66 cm 27" = 69 cm 28" = 71 cm 29" = 74 cm
30" = 76 cm 31" = 79 cm 32" = 81 cm 33" = 84 cm
34" = 86 cm 36" = 91 cm 38" = 96 cm

Zelf gevonden:

In damesconfectiematen:
27 = maat 34
29 = maat 36
31 = maat 38
32 = maat 40
34 = maat 42
36 = maat 44

Grofweg kun je ook je confectiemaat nemen minus 8.
pi_45368614
Thanks! Ik kon het niet vinden.
  maandag 15 januari 2007 @ 12:40:04 #180
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45369331
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:37 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Superbedankt voor alle moeite!
Ik heb alleen een grotere lengte nodig.
Geen probleem Succes met je zoektocht Is moeilijk tegenwoordig om leuke en goed passende jeans te vinden.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  maandag 15 januari 2007 @ 12:43:57 #181
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45369448
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:59 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Van de site:

Jeansmaten worden vaak aangegeven in inches, bijv. 30/32. Het eerste cijfer geeft de taillemaat aan en het tweede cijfer de binnenbeenlengte. Voor zowel heren als dames worden dezelfde maten gebruikt. Hieronder worden de inchmaten weergegeven in centimeters.

26" = 66 cm 27" = 69 cm 28" = 71 cm 29" = 74 cm
30" = 76 cm 31" = 79 cm 32" = 81 cm 33" = 84 cm
34" = 86 cm 36" = 91 cm 38" = 96 cm

Zelf gevonden:

In damesconfectiematen:
27 = maat 34
29 = maat 36
31 = maat 38
32 = maat 40
34 = maat 42
36 = maat 44

Grofweg kun je ook je confectiemaat nemen minus 8.
Das een goeie!! Maar volgens mij hangt t er wel vanaf of er wel of geen stretch in zit. Maat 33 met stretch past perfect (beetje ruim zelfs, maar dat vind ik fijn) en maat 33 zonder stretch krijg ik niet eens aan. Maat 34 zonder stretch past wel, maar dan moet ik niet gaan zitten want dan word spontaan alles overal afgekneld.
Overigens heb ik het over bootcut modellen, modellen met een rechte pijp geldt dit natuurlijk niet voor.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45369870
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:50 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ik wacht met spanning af
Heb het helaas niet kunnen checken voor je gisteren, stond heel de dag kassa .
Maar ik ga morgen weer even langs, moet regelen dat ik tijdelijk part-time kan komen werken bij de H&M (ivm stoppen met school), dan zal ik het gelijk even aan m'n collega's vragen!
  maandag 15 januari 2007 @ 13:01:28 #183
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45369953
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:58 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Heb het helaas niet kunnen checken voor je gisteren, stond heel de dag kassa .
Maar ik ga morgen weer even langs, moet regelen dat ik tijdelijk part-time kan komen werken bij de H&M (ivm stoppen met school), dan zal ik het gelijk even aan m'n collega's vragen!
Geen probleem
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45370512
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:58 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Heb het helaas niet kunnen checken voor je gisteren, stond heel de dag kassa .
Maar ik ga morgen weer even langs, moet regelen dat ik tijdelijk part-time kan komen werken bij de H&M (ivm stoppen met school), dan zal ik het gelijk even aan m'n collega's vragen!
Volgens mij heb ik gister bij je afgerekend?! Begane grond? Je stond met een jongen met zwart haar, piercings, vlammen op zijn arm, zwart blousje?
pi_45370561
Hahaha, grappig!
Ik stond de tweede kassa van links (uit het oogpunt van de klant..), heel de dag, behalve tussen 15.00 en 15.30 want toen had ik pauze
pi_45370614
Je hebt daar toch maar twee kassa's? De tweede van links is dan gewoon de rechter!
pi_45370752
Nee, dan denk ik dat je in de war bent met een ander filiaal
Ik werk in de koopgaat en daar hebben we op de 3 kassablokken met ieder 4 kassa's en boven bij de lingerie nog een kassablok met twee kassa's.
pi_45371372
Oh, i kdacht je toch echt te herkennen aan je fotoboek.. Mwoeah, dan niet :p
pi_45407568
Ik vind die geruite zwembroek voor mannen in de spring collectie zo leuk, beetje bruinig, niet te opvallend geruit. Misschien maar eens bestellen/kopen binnenkort voor vriendje .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_45411558
Hahaha, volgens mij zijn er veel liefhebbers voor die zwembroek! Zodra iemand em in de winkel ziet hangen moet ie het hier even melden. Ik ga em dan gelijk kopen en wil dr snel bij zijn!
pi_45450943
Ik heb de catalogus binnen, en ondanks dat er weinig in staat voor de man, toch nog wat leuks gezien. Binnenkort maar 'ns kijken in de winkel (één van die dingen is die zwembroek natuurlijk, die moet ik hebben voor Bali )
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:02:15 #192
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45450971
Flink balen, mijn bestelling is opgeschort naar 'eind januari'. Dit terwijl ik op 3 januari mijn bestelling heb geplaatst.
pi_45451371
Ik kreeg vandaag een folder van H&M via de post, 10% korting op de hele catalogus!
pi_45451660
10%? Krijgt iedereen die of alleen degene met de folder? Ik wil ook
pi_45451762
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:21 schreef Bhuddy het volgende:
10%? Krijgt iedereen die of alleen degene met de folder? Ik wil ook
Die krijg je denk ik als je ook de catalogus kreeg.
In de folder staat een kortingscode. De bestelling moet uiterlijk voor 1 februari gedaan zijn.
pi_45452133
Gaaf, dan hoop ik dat 'em ook krijg!
pi_45456192
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:24 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Die krijg je denk ik als je ook de catalogus kreeg.
In de folder staat een kortingscode. De bestelling moet uiterlijk voor 1 februari gedaan zijn.
1 feb? Lekker op tijd dan, maar goed ik kijk er naar uit...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_45456944
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:02 schreef Aventura het volgende:
Flink balen, mijn bestelling is opgeschort naar 'eind januari'. Dit terwijl ik op 3 januari mijn bestelling heb geplaatst.
Hier precies hetzelfde, eerst stond er half januari.. en nu opeens: Helaas te laat, eind januari.
Zeker balen!
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_45500021
Dames dat weten jullie wel hoop ik
Kan je iets wat je in filiaal A heb gekocht terug brengen naar filiaal B?
pi_45500097
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:34 schreef UncleSam het volgende:
Dames dat weten jullie wel hoop ik
Kan je iets wat je in filiaal A heb gekocht terug brengen naar filiaal B?
Absoluut. Maar alleen in hetzelfde land. Een broek gekocht in de H&M in Berlijn kun je niet hier terugbrengen.
pi_45501869
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:37 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Absoluut. Maar alleen in hetzelfde land. Een broek gekocht in de H&M in Berlijn kun je niet hier terugbrengen.
Jawel, die kun je hier ook terug brengen. Je kunt de spullen overal ter wereld bij de H&M terug brengen. Soms zit er alleen een prijsverschil in (verschillende valuta) en krijg je het bedrag terug waarvoor het weer opnieuw verkocht zal worden.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_45502406
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:45 schreef Jurk het volgende:

[..]

Jawel, die kun je hier ook terug brengen. Je kunt de spullen overal ter wereld bij de H&M terug brengen. Soms zit er alleen een prijsverschil in (verschillende valuta) en krijg je het bedrag terug waarvoor het weer opnieuw verkocht zal worden.
Je hebt gelijk, ik was in de war met de Zara. Daar staat het ook op de bon!
pi_45502726
Tot 1 februari 2007 krijg je 10% korting op al je aankopen. Deze aanbieding geldt voor artikelen uit de H&M-modecatalogi en in de H&M Shop online, maar niet voor kleding die in prijs is verlaagd. Je hoeft alleen maar kortingscode 7392 in te vullen.

amokaapjeeh O+
pi_45502747
pi_45505861
De klantenservice is vandaag echt fantastisch bereikbaar
Al sinds half 9 vanochtend probeer ik erdoor te komen, maar er zijn steeds rond de 20 wachtenden voor me
amokaapjeeh O+
  vrijdag 19 januari 2007 @ 14:52:21 #206
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45505925
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:20 schreef Coconut het volgende:
Tot 1 februari 2007 krijg je 10% korting op al je aankopen. Deze aanbieding geldt voor artikelen uit de H&M-modecatalogi en in de H&M Shop online, maar niet voor kleding die in prijs is verlaagd. Je hoeft alleen maar kortingscode 7392 in te vullen.

Hm, ik weet dat die code met terugwerkende kracht gebruikt kan worden op een uitstaande bestelling. Alleen is mijn bestelling al een keer ongevraagd verschoven van half naar eind januari. Ik ben bang dat als ik de kortingscode nu invoer, de levering nog later zal zijn...En dat wil ik echt niet!
pi_45506195
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:20 schreef Coconut het volgende:
Tot 1 februari 2007 krijg je 10% korting op al je aankopen. Deze aanbieding geldt voor artikelen uit de H&M-modecatalogi en in de H&M Shop online, maar niet voor kleding die in prijs is verlaagd. Je hoeft alleen maar kortingscode 7392 in te vullen.

Ik ga toch weer nadenken over een bestelling... ik ben gewoon zo verliefd op die rode zomerjas.....
I had a signature once. It was awful.
pi_45507062
Ik op dat groen met wit gestreepte jurkje van divided
Dus die gaat volgende week ook in de bestelling (alleen ik krijg lekker standaard 20% korting )
pi_45507578
H&M spijkerbroeken
Als je ze net koopt zitten ze perfect, maar na twee keer dragen hangen ze en is de vorm er totaal eruit. Ik koop ze nooit meer.
pi_45507635
toch maar een bestelling geplaatst... een bikini uit de outlet, een rok uit de outlet en deze twee...





Eind feb is de levering, de jas is niet op voorraad
I had a signature once. It was awful.
pi_45507977
Die rok wilde ik eerst ook bestellen maar ik wacht eerst maar totdat m'n bestelling komt... ik hoop dat die morgen komt want er staat al in behandeling vanaf 16 jan.
pi_45516374
Voor de mannen is het best rommel wat ze hebben voor de lente. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat wat ze in de online shop hebben de hele collectie is? Alleen die polotjes zijn aardig, voor de rest is het veelal zooi, meer van hetzelfde en restanten van vorig seizoen.
pi_45518803
Is inderdaag zo ongeveer alles wat ze hebben (voorzover ik weet dan). Maar ik vind dat 't er best leuk spul tussen zit. Ik wil de volgende spullen bestellen binnenkort (zie in de catalogus):

Pagina Letter
162.......B (Zwart)
175.......C (Grijs)
179.......A (Lichtblauw)
185.......A (Donkerbruin)
194.......B
(Misschien ook 177 E in Donker denimblauw)

Nog eventjes sparen

[ Bericht 6% gewijzigd door Bhuddy op 19-01-2007 22:04:45 ]
pi_45518880
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:35 schreef 16meter het volgende:
Voor de mannen is het best rommel wat ze hebben voor de lente. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat wat ze in de online shop hebben de hele collectie is? Alleen die polotjes zijn aardig, voor de rest is het veelal zooi, meer van hetzelfde en restanten van vorig seizoen.
Er staat inderdaad niet veel soeps in voor mannen, en voor kids ook niet, eigenlijk. Gelukkig is de collectie in de winkel veel uitgebreider.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_45518989
Als het nodig wordt maar eens een kijkje in de winkel gaan nemen dan.
pi_45520257
Ik vind het altijd jammer dat de H&M altijd leuke kleren voor de dames heeft maar voor de heren altijd saai
pi_45521845
Oh voor de mensen die nog vroegen voor Viktor & Rolf:
Die frambooskleurige angoratrui hangt er nog een paar keer in maat S en ook een keer in XS.
Lintenshirtjes hebben we niet meer...
pi_45533525
ik heb m'n bestelling eindelijk binnen!! maar echt megastom dat die kortingscode van 10% er net is.. bijna alles wat ik heb besteld komt uit de catalogus en nu heb ik dus geen 10% korting...
pi_45533669
Kreeg net bij de post een soort flyer die de 10% kortingscode aangeeft. Net heb ik zitten neuzen op de site en deze jurk vind ik toch wel erg leuk:



Ik ben alleen heel erg aan het twijfelen over de maat: van H&M rokken heb ik altijd maat 40, maar ik vraag me af of dat voor de bovenkant wel ruim genoeg is. In het groen vind ik hem eigenlijk ook wel heel leuk, maar om een of andere reden ziet de blauw-witte jurk er wat degelijker uit qua materiaal.

Is er al iemand de deze jurk besteld heeft en zo ja, hoe valt hij?
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_45533756
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:14 schreef bladibladibla het volgende:
Kreeg net bij de post een soort flyer die de 10% kortingscode aangeeft. Net heb ik zitten neuzen op de site en deze jurk vind ik toch wel erg leuk:

[afbeelding] [afbeelding]

Ik ben alleen heel erg aan het twijfelen over de maat: van H&M rokken heb ik altijd maat 40, maar ik vraag me af of dat voor de bovenkant wel ruim genoeg is. In het groen vind ik hem eigenlijk ook wel heel leuk, maar om een of andere reden ziet de blauw-witte jurk er wat degelijker uit qua materiaal.

Is er al iemand de deze jurk besteld heeft en zo ja, hoe valt hij?
Enig is die inderdaad
Maar je kunt ook 2 maten/kleuren bestellen en de rest terugbrengen/sturen, kost niks, of een euro. Dan weet je zeker dat je goede maat erbij zit
know'm sayin?
×
word? word.
pi_45533920
Ja, dat is mijn plan nu ook.



Deze rok gaat ook besteld worden. Lijkt me heerlijk voor de zomer.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_45539740
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:14 schreef bladibladibla het volgende:
Kreeg net bij de post een soort flyer die de 10% kortingscode aangeeft. Net heb ik zitten neuzen op de site en deze jurk vind ik toch wel erg leuk:

[afbeelding] [afbeelding]

Ik ben alleen heel erg aan het twijfelen over de maat: van H&M rokken heb ik altijd maat 40, maar ik vraag me af of dat voor de bovenkant wel ruim genoeg is. In het groen vind ik hem eigenlijk ook wel heel leuk, maar om een of andere reden ziet de blauw-witte jurk er wat degelijker uit qua materiaal.

Is er al iemand de deze jurk besteld heeft en zo ja, hoe valt hij?
Ik weet alleen dat bloesjes altijd erg krap vallen. Schijnt dat de Nederlandse vrouw wat grotere borsten heeft...
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_45540189
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:28 schreef parselmouth het volgende:
Ik op dat groen met wit gestreepte jurkje van divided
Dus die gaat volgende week ook in de bestelling (alleen ik krijg lekker standaard 20% korting )
Is ie helemaal uitverkocht .
Nou ja, dan maar even kijken bij de Lijnbaan en naast de V&D.
pi_45542482
ik heb dat jurkje in het zwart, maat 36. Hij past mij echt perfect, maar ik heb niet bepaald grote borsten (70B). Voor grotere borsten, zou ik toch een grotere maat nemen denk ik...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_45571180
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:14 schreef bladibladibla het volgende:
Kreeg net bij de post een soort flyer die de 10% kortingscode aangeeft. Net heb ik zitten neuzen op de site en deze jurk vind ik toch wel erg leuk:

[afbeelding] [afbeelding]

Ik ben alleen heel erg aan het twijfelen over de maat: van H&M rokken heb ik altijd maat 40, maar ik vraag me af of dat voor de bovenkant wel ruim genoeg is. In het groen vind ik hem eigenlijk ook wel heel leuk, maar om een of andere reden ziet de blauw-witte jurk er wat degelijker uit qua materiaal.

Is er al iemand de deze jurk besteld heeft en zo ja, hoe valt hij?
Mijn schoonzusje heeft hem in het zwart.
Hij valt klein uit, zij heeft zeker een maat groter dan normaal moeten nemen.
  maandag 22 januari 2007 @ 12:24:59 #226
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45575180
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:14 schreef bladibladibla het volgende:
Kreeg net bij de post een soort flyer die de 10% kortingscode aangeeft. Net heb ik zitten neuzen op de site en deze jurk vind ik toch wel erg leuk:

[afbeelding] [afbeelding]

Ik ben alleen heel erg aan het twijfelen over de maat: van H&M rokken heb ik altijd maat 40, maar ik vraag me af of dat voor de bovenkant wel ruim genoeg is. In het groen vind ik hem eigenlijk ook wel heel leuk, maar om een of andere reden ziet de blauw-witte jurk er wat degelijker uit qua materiaal.

Is er al iemand de deze jurk besteld heeft en zo ja, hoe valt hij?
Die is cuuuute! Was gisteren in H&M, alle maten afgezien van maat 44 waren weg
Gaat snel dus...als je hem wilt zou ik hem snel bestellen.
pi_45581417
Aventura, jij had toch ook 3 januari besteld??
Mijn levering is nu weeeeer verplaatst naar begin februari! Hoe zit dat bij jou?
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_45581813
Vanaf morgen ligt de nieuwe schoenencollecties in sommige filialen van H&M!
  maandag 22 januari 2007 @ 16:38:13 #229
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45583141
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef Nilasha het volgende:
Aventura, jij had toch ook 3 januari besteld??
Mijn levering is nu weeeeer verplaatst naar begin februari! Hoe zit dat bij jou?
Aaaargh! Ja dus. Ik vind dit echt heel vervelend. Een aantal van die kledingstukken wilde ik graag aan op mijn verjaardagsfeestje eind januari, en op mijn verjaardag zelf (4 feb.) Gaat dus mooi niet lukken zo.
* Aventura boos is
pi_45583229
Hoe kan het nou dat er elke keer bestellingen van mensen worden verplaatst? Ik heb daar echt nog nooit last van gehad!
Eergisteren besteld en nu al in behandeling!
Vind het echt vreemd.
  maandag 22 januari 2007 @ 16:42:21 #231
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45583265
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:40 schreef nieky het volgende:
Hoe kan het nou dat er elke keer bestellingen van mensen worden verplaatst? Ik heb daar echt nog nooit last van gehad!
Eergisteren besteld en nu al in behandeling!
Vind het echt vreemd.
Ik heb al drie keer eerder besteld, nooit eerder problemen gehad.
pi_45583427
Hier ook bij vorige bestelling nooit iets misgegaan..
If gymnastics were easy, it would be called football!
  maandag 22 januari 2007 @ 19:44:50 #233
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_45584692
Ik heb via de kaart in de catalogus wat besteld voor mijn moeder, maar dat is ook nog steeds niet binnen. Duurt al meer dan twee weken, terwijl mijn eigen bestelling in een week binnen was. Het grote nadeel van het bestellen via de kaart is, dat je geen ordernummer hebt zodat je even na kunt kijken hoelang het nog duurt .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_45588162
Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice omdat mijn bestelling ook steeds werd vertraagd. Ze zeiden dat het op het moment top druk is en ze de hoeveelheid bestellingen niet aan kunnen. Het was goed dat ik even belde, want nu is de bestelling meteen in behandeling genomen.
Maar het lijkt erop dat iedereen aan het 'klagen' is, want ik had vorige week ook al een paar keer geprobeerd te bellen en toen waren er steeds rond de 20 wachtenden voor me. Gisteren 17, dus maar blijven hangen.. Na 21 minuten had ik eindelijk iemand aan de telefoon.
amokaapjeeh O+
pi_45588222
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef Nilasha het volgende:
Aventura, jij had toch ook 3 januari besteld??
Mijn levering is nu weeeeer verplaatst naar begin februari! Hoe zit dat bij jou?
Ik had op 2 januari besteld en het is al binnen sinds 9 januari
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:57:57 #236
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_45590184
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:00 schreef parselmouth het volgende:
Vanaf morgen ligt de nieuwe schoenencollecties in sommige filialen van H&M!
Hoe weet je in welke filialen van de HM schoenen verkocht worden?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:26:48 #237
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45590972
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 09:15 schreef Coconut het volgende:
Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice omdat mijn bestelling ook steeds werd vertraagd. Ze zeiden dat het op het moment top druk is en ze de hoeveelheid bestellingen niet aan kunnen. Het was goed dat ik even belde, want nu is de bestelling meteen in behandeling genomen.
Maar het lijkt erop dat iedereen aan het 'klagen' is, want ik had vorige week ook al een paar keer geprobeerd te bellen en toen waren er steeds rond de 20 wachtenden voor me. Gisteren 17, dus maar blijven hangen.. Na 21 minuten had ik eindelijk iemand aan de telefoon.
Heb nu ook al een paar pogingen gedaan om te bellen, elke keer weer meer dan 25 wachtenden voor me. Daar ga ik dus niet achter hangen, ik probeer het straks wel weer.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45591824
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:26 schreef Roeji het volgende:
Heb nu ook al een paar pogingen gedaan om te bellen, elke keer weer meer dan 25 wachtenden voor me. Daar ga ik dus niet achter hangen, ik probeer het straks wel weer.
Ja echt veel he Of ze worden echt plat gebeld, of ze hebben veel minder mensen bij de klantenservice zitten. Eerder hoefde je nooit te wachten..
amokaapjeeh O+
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:56:33 #239
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45591892
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:54 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ja echt veel he Of ze worden echt plat gebeld, of ze hebben veel minder mensen bij de klantenservice zitten. Eerder hoefde je nooit te wachten..
Het lijkt me stug dat ze de hele dag door continu meer dan 20 personen in de wachtrij hebben staan, ik gok dus op het laatste.

Volgens mij hebben ze het bandje aangepast, ik krijg nu alleen maar te horen: 'Er zijn meer dan 5 wachtenden voor u". Zijn er dat dan 6 of 60?

Mogen oorbellen overigens geruild worden, als je ze online besteld? -> ja dus, net ook maar even gevraagd.


Net eindelijk iemand aan de lijn gekregen, in totaal 25minuten aan de lijn gehangen inclusief wachten. Gesprek zelf was misschien 1,5minuut.
De reden waarom bestellingen dus niet meteen worden verzonden, maar steeds verschoven, heeft te maken met de maximale limiet van wat je mag bestellen. Zit je daarboven, dan wachten ze tot je ófwel genoeg retour stuurt zodat je weer onder je limiet zit. Ófwel ze wachten op je betaling.

Dus als je bestelling steeds verschoven is: betalen of iets retour sturen

[ Bericht 16% gewijzigd door Roeji op 23-01-2007 12:27:49 ]
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:20:12 #240
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45629520
Dat is onzin, aangezien mijn saldo op 0 staat...Zie nu dat mijn bestelling pas half februari wordt geleverd. Belachelijk!!
pi_45629713
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:20 schreef Aventura het volgende:
Dat is onzin, aangezien mijn saldo op 0 staat...Zie nu dat mijn bestelling pas half februari wordt geleverd. Belachelijk!!
Wat ik zei: ze hebben het te druk. Als ik jou was zou ik toch maar bellen, dan wordt je bestelling tenminste meteen in behandeling genomen.
amokaapjeeh O+
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:34:32 #242
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45629965
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:25 schreef Coconut het volgende:

[..]

Wat ik zei: ze hebben het te druk. Als ik jou was zou ik toch maar bellen, dan wordt je bestelling tenminste meteen in behandeling genomen.
Ja, ik ben dat wel van plan! Maar of het zin heeft, ik heb het idee dat ze maar 2x per maand verzenden, halverwege de maand en aan het begin van de maand? Dat maak ik op uit die levertijden. Of is dat niet zo?
pi_45630164
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:34 schreef Aventura het volgende:
Ja, ik ben dat wel van plan! Maar of het zin heeft, ik heb het idee dat ze maar 2x per maand verzenden, halverwege de maand en aan het begin van de maand? Dat maak ik op uit die levertijden. Of is dat niet zo?
Volgens mij zetten ze dat meer voor het gemak neer, als indicatie.
Even nagekeken wanneer bestellingen van mij zijn verstuurd; 2e / 9e / 12e /10e / 7e / 22e van de maand. Dat 'begin', 'half' en 'eind' zijn dus echt gewoon indicaties
amokaapjeeh O+
pi_45630259
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:57 schreef Klare het volgende:

[..]

Hoe weet je in welke filialen van de HM schoenen verkocht worden?
Hm, ik had ongelijk, ze waren er gisteren nog niet. Zal nog wel ff een gil geven als ze er liggen.
Kan je helaas niet zeggen in welke filialen schoenen verkocht worden, weet in elk geval dat Beursplein in Rotterdam ze zal gaan verkopen
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:56:07 #245
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45632773
Jammer, met de klantenservice gesproken (ik moest trouwens iets van 5 minuten wachten), maar ik krijg geen voorrang ofzo en de bestelling werd ook niet gelijk in behandeling genomen. Ze 'verzekerde' me echter wel dat ik mijn bestelling begin februari krijg, 'maar als je het volgende week nog niet hebt, moet je maar weer even bellen'. Right...Verder wist ze wel te vertellen dat de achterstand werd veroorzaakt door de decemberdrukte, maar dat ze het binnen een maand wel weer op de rails hebben.
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:06:24 #246
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_45633202
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:44 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Hm, ik had ongelijk, ze waren er gisteren nog niet. Zal nog wel ff een gil geven als ze er liggen.
Kan je helaas niet zeggen in welke filialen schoenen verkocht worden, weet in elk geval dat Beursplein in Rotterdam ze zal gaan verkopen
Dat is een beetje uit de buurt
Zal eens in Arnhem/Nijmegen gaan kijken. Heb in Londen een paar laarzen gezien waar ik echt verliefd op ben geworden. En natuurlijk weer zo stom om ze daar niet te kopen
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:06:30 #247
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_45633205
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:56 schreef Aventura het volgende:
Jammer, met de klantenservice gesproken (ik moest trouwens iets van 5 minuten wachten), maar ik krijg geen voorrang ofzo en de bestelling werd ook niet gelijk in behandeling genomen. Ze 'verzekerde' me echter wel dat ik mijn bestelling begin februari krijg, 'maar als je het volgende week nog niet hebt, moet je maar weer even bellen'. Right...Verder wist ze wel te vertellen dat de achterstand werd veroorzaakt door de decemberdrukte, maar dat ze het binnen een maand wel weer op de rails hebben.
Misschien was het ook niet zo slim van H&M om de nieuwe catalogus in de toch al drukke decembermaand te verspreiden . Hopelijk heb je snel je kleding, wachten op kleding duurt zooooo lang!

Ik ga de klantenservice maar mailen vanavond, waar de bestelling van mijn moeder blijft. Ik wil mijn gratis bloes . Mijn moeder vindt het allemaal te lang duren, die dacht dat ze net als ik met een week, twee weken haar bestelling zou hebben.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_45633688
Volgens de website zou mijn bestelling gisteren afgeleverd zijn. Nou niet dus. Ook geen briefje in de bus van de postbode, en de buren hebben ook niets gezien. Dus ik heb de klantenservice gebeld, en dat meisje (dat overigens met zo'n zwaar Antilliaans accent praatte dat ik haar maar moeilijk kon verstaan) vertelde dat "afgeleverd" betekent dat het er binnenkort aan komt en dat ik nog maar even moet wachten Als het er vrijdag niet is (of als ik binnenkort de buurvrouw in mijn kleren zie rondlopen ) dan toch maar weer eens bellen.

Oh en ik erger me aan het "catalooooogus" op het bandje van de klantenservice, laat ze voor het inspreken tenminste iemand inhuren die weet waar de klemtoon ligt
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_45636347
Hm, inmiddels is een vrouw die een stuk of 10 huizen verderop woont m'n pakje komen brengen, ze hadden het bij haar afgegeven. Ik word gek van de post hier Maar daar kan H&M natuurlijk niks aan doen.

Waar ze wel wat aan kunnen doen is het geschuif met de levertijden! De broek die nog moet komen stond eerst op midden februari, toen eind februari, en nu begin maart. En hij moet in februari mee op vakantie. Ik bestel toch niet op 14 januari iets om het anderhalve maand later pas geleverd te kunnen krijgen?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_45636514
Dat geschuif is echt stom... Toen ik ging bestellen stond alles behalve de jas op eind jan, de jas op begin feb. Gister stond alles op begin feb en de jas op half feb. Als ik nu kijk staat alles op begin feb....
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:12:46 #251
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_45639114
Ik heb ze zojuist maar gemaild voor mijn moeder. Ik hoop dat ze snel reageren.

Wat irritant dat ze zo schuiven met de levertijden! Hebben ze dat altijd gedaan of is dat pas sinds kort? Ik heb zelf vorige maand pas voor het eerst besteld, dus ik ben nog niet echt een ervaringsdeskundige .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_45639496
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:57 schreef Klare het volgende:

[..]

Hoe weet je in welke filialen van de HM schoenen verkocht worden?
In Amsterdam weet ik dat ze ze op het Spui gaan verkopen en in de Kalvertoren, verder weet ik het niet uit mn hoofd, zal eens kijken. In ieder geval dus ook in het filiaal van Parselmouth, en volgens mij ook in Groningen en Maastricht.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  woensdag 24 januari 2007 @ 20:04:03 #253
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45641103
In maastricht verkopen ze al een tijdje schoenen, wel een beetje rare modellen. Jaren 60 stijl of iets in die trant.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45647916
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:22 schreef Jurk het volgende:

[..]

In Amsterdam weet ik dat ze ze op het Spui gaan verkopen en in de Kalvertoren, verder weet ik het niet uit mn hoofd, zal eens kijken. In ieder geval dus ook in het filiaal van Parselmouth, en volgens mij ook in Groningen en Maastricht.
Verder helemaal niet???
Weet je eigenlijk waarom dat niet online staat? je kunt namelijk bij de storeselector ingeven welke merken je wilt hebben zeg maar, maar daar staan geen schoenen bij...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 24 januari 2007 @ 23:04:46 #255
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_45648055
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:12 schreef MaLo het volgende:
Ik heb ze zojuist maar gemaild voor mijn moeder. Ik hoop dat ze snel reageren.

Wat irritant dat ze zo schuiven met de levertijden! Hebben ze dat altijd gedaan of is dat pas sinds kort? Ik heb zelf vorige maand pas voor het eerst besteld, dus ik ben nog niet echt een ervaringsdeskundige .
Ze schuiven altijd al, dacht ik. Bij mij was dat ook zo, erg vervelend maarja.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_45648454
Weet iemand hier dat als je niet binnen 14 dagen retourneert of dat een groot probleem is?

Want ik zit een beetje met een zending die dus ook verlaat is, en daar zit een andere maat bij, en dat wilde ik nog graag even vergelijken..
Maar het artikel is waarschijnlijk uitverkocht (outlet) dus ik zal morgenvroeg kijken of ie er weer is, anders zou ik hem ook bij die zending nog kunnen doen. Maar als dat niet kan zit ik dus met een probleem..
know'm sayin?
×
word? word.
pi_45648763


Voila, het allereerste plaatje van Madonna's collectie voor H&M. Ziet er classy uit, moet ik zeggen.

De bril is hier wat beter te zien:

pi_45648987
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Verder helemaal niet???
Weet je eigenlijk waarom dat niet online staat? je kunt namelijk bij de storeselector ingeven welke merken je wilt hebben zeg maar, maar daar staan geen schoenen bij...
Jawel, er zijn nog wel meer filialen, onder andere die op Schiphol. Ik zal vrijdag even nakijken waar de schoenen nog meer verkocht gaan worden.
Ik weet niet waarom het niet online staat, misschien omdat het een vrij nieuw concept is.
Ik heb vandaag vluchtig de lijst gezien met shops die schoenen gaan verkopen, maar ik weet echt niet meer welke erop stonden. Het waren er best wel veel.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_45649049
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:16 schreef alors het volgende:
Weet iemand hier dat als je niet binnen 14 dagen retourneert of dat een groot probleem is?

Want ik zit een beetje met een zending die dus ook verlaat is, en daar zit een andere maat bij, en dat wilde ik nog graag even vergelijken..
Maar het artikel is waarschijnlijk uitverkocht (outlet) dus ik zal morgenvroeg kijken of ie er weer is, anders zou ik hem ook bij die zending nog kunnen doen. Maar als dat niet kan zit ik dus met een probleem..
Je hebt 30 dagen om het retour te brengen in de winkel, dus ik neem aan dat dat met online goederen ook geen probleem is.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_45649122
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:33 schreef Jurk het volgende:

[..]

Je hebt 30 dagen om het retour te brengen in de winkel, dus ik neem aan dat dat met online goederen ook geen probleem is.
Ja, dat vroeg ik me dus ook af... Maar dat is nergens te vinden..
pi_45649439
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:35 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ja, dat vroeg ik me dus ook af... Maar dat is nergens te vinden..
Ga er maar van uit. In de winkel kun je het zowieso binnen 30 dagen retour brengen, ook online verkopen.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_45649486
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:44 schreef Jurk het volgende:

[..]

Ga er maar van uit. In de winkel kun je het zowieso binnen 30 dagen retour brengen, ook online verkopen.
Ah mooi. Dan kom ik toch nog van mijn shirtje maatje 36-valt-als-een-maatje-40 af
pi_45649501
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:31 schreef Jurk het volgende:

[..]

Jawel, er zijn nog wel meer filialen, onder andere die op Schiphol. Ik zal vrijdag even nakijken waar de schoenen nog meer verkocht gaan worden.
Ik weet niet waarom het niet online staat, misschien omdat het een vrij nieuw concept is.
Ik heb vandaag vluchtig de lijst gezien met shops die schoenen gaan verkopen, maar ik weet echt niet meer welke erop stonden. Het waren er best wel veel.
Euhm toevallig ook een winkel in het oosten? (Enschede of zo?)

Alvast bedankt voor het zoeken!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_45649552
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:25 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]

Voila, het allereerste plaatje van Madonna's collectie voor H&M. Ziet er classy uit, moet ik zeggen.

De bril is hier wat beter te zien:

[afbeelding]
Mooie trenchcoat zo te zien ja! Die bril vind ik niks, niet echt mijn model en ik heb liever goud

Heb trouwens van de week nog hele foute, maar wel leuke pumps uit het magazijn gegrist.
Ze waren al superoud, dus kreeg er 70% korting over en dan nog m'n personeelskorting
Dus iets van eh... 5 euro ofzo



En nog een hele grote foute bril met dik cremekleurig montuur en gouden pootjes met diamantjes op de scharniertjes enzo. En nog een zwarte skinny van divided (was maar 20 euro!).
pi_45649733
Parselmouth, heb je toevallig het departmentboek gezien? Er staan zulke mooie pumps in.. ..in drie kleuren... - Die gaan, als het goed is, toch binnenkort binnenkomen....
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_45649981
Nee nog niet!
Ik dacht echt dat ze de 23e binnen zouden komen, maar dan verwar ik die datum dus weer met iets anders blijkbaar.
Overmorgen ga ik gelijk even kijken

Ik heb zaterdag kick-off voor de weekendhulpen, om 8 uur 's ochtends aanwezig zijn
Overigens m'n laatste weekend als weekendhulp, die week erna ben ik een heuse part-timer...
pi_45650144
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:33 schreef Jurk het volgende:

[..]

Je hebt 30 dagen om het retour te brengen in de winkel, dus ik neem aan dat dat met online goederen ook geen probleem is.
Oke, ja dat van de winkel wist ik, nja goed ik ga wel voor de 30 dagen, hadden ze het maar duidelijker aan moeten geven.
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 25 januari 2007 @ 09:04:44 #268
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45653973
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:48 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Mooie trenchcoat zo te zien ja! Die bril vind ik niks, niet echt mijn model en ik heb liever goud

Heb trouwens van de week nog hele foute, maar wel leuke pumps uit het magazijn gegrist.
Ze waren al superoud, dus kreeg er 70% korting over en dan nog m'n personeelskorting
Dus iets van eh... 5 euro ofzo

[afbeelding]

En nog een hele grote foute bril met dik cremekleurig montuur en gouden pootjes met diamantjes op de scharniertjes enzo. En nog een zwarte skinny van divided (was maar 20 euro!).
Zijn die zwart met goud die pumps? Vind ze overigens niet heel erg fout, vind ze wel leuk vooral zo onder die zwarte broek Ze zijn verder dus nergens meer te krijgen?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45654396
Ik vind die Madonna-bril wel vet...
pi_45666274
quote:
H&M opent 170 nieuwe winkels
STOCKHOLM – De van oorsprong Zweedse modeketen Hennes & Mauritz opent dit jaar 170 nieuwe winkels. Daarbij past de lancering van de nieuwe concept stores onder de naam Collection of Style.
Dat meldt de BBC. H&M liet weten dat de nettowinst met 18 procent is gestegen tot 3,8 miljard Zweedse kronen in de drie maanden tot 30 november. In december werd bovendien een verkoopstijging van 16 procent geboekt ten opzichte van dezelfde maand een jaar eerder.

Collection of Style mikt op de bovenkant van de markt. De eerste vestiging opent in maart aan Regent Street in Londen. Later in het jaar moeten er nog tien van deze winkels bijkomen. Daarnaast komt het bedrijf met onder meer beddengoed, gordijnen en handdoeken, die via de webshop en catalogi worden aangeboden.
bron
pi_45666490
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:04 schreef Roeji het volgende:

[..]

Zijn die zwart met goud die pumps? Vind ze overigens niet heel erg fout, vind ze wel leuk vooral zo onder die zwarte broek Ze zijn verder dus nergens meer te krijgen?
Thanks! Nee, ze zijn al een paar seizoenen oud en dit paar lag al een hele tijd in het magazijn helemaal in z'n eentje (in mijn maat). Je zou het kunnen vragen bij andere winkels, maar dan liggen ze hoogstwaarschijnlijk niet in de winkel zelf.
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:15:05 #272
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45666602
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:11 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Thanks! Nee, ze zijn al een paar seizoenen oud en dit paar lag al een hele tijd in het magazijn helemaal in z'n eentje (in mijn maat). Je zou het kunnen vragen bij andere winkels, maar dan liggen ze hoogstwaarschijnlijk niet in de winkel zelf.
Mmm dan heb ik pech. Hier in maastricht zullen ze die toch niet hebben liggen. Veel plezier ermee!!
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45674146
Ik kan haast niet wachten op de rest van de Madonna spullen, ben heel erg benieuwd...
Gek op mooie kleding.
pi_45683198
Nieuww spring collection erop, maar wat een onpraktische kleren zeg... Jassen met 3 kwartmouwen, hoe komen ze erop? En ik vond die beige nog wel zo mooi, had em al n tijdje op het oog
know'm sayin?
×
word? word.
pi_45683625
Ja, een jas met 3/4 mouw vind ik ook niet echt praktisch .
Ben dan wel alweer een tijdje opzoek naar een goedkoop capeje, en die mag wel 3/4 mouw hebben, graag zelfs, want dan staat het zo cute.
Morgen maar eens even kijken.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:40:11 #276
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_45698048
Jassen met 3/4 mouwen .

Het eerste deel van het pakje van mijn moeder is vandaag bezorgd. De rest komt pas eind februari! Zo ook mijn geschenk, de zwarte lange bloes
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_45703770
Er komt ook een trenchcoats voor kids.. hij staat al online, maar komt in de winkel nog in andere kleuren. (Wel gewoon met normale mouwen, trouwens).
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_45708504
H&M spijkerbroeken zijn ok

heb dr nu 3.. vandaag nog dit model gekocht



nice
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_45710516
Jippie, mn bestelling staat op verzonden! Al kan track&trace 'm niet vinden...
I had a signature once. It was awful.
pi_45713481
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:20 schreef VixenFromHell het volgende:
H&M spijkerbroeken zijn ok

heb dr nu 3.. vandaag nog dit model gekocht

[afbeelding]

nice
Die is indd erg leuk, heb m zelf ook gepast in de winkel maar vond de pijpen te smal, hou meer van flared.

Ik wil al heeeeel lang de Chiq spijkerbroek hebben, laag model met wijde pijpen en met soort van ronde zakken (lijkt beetje op de zakken van jouw broek) . Hij hangt overal in maat 30 of zo, erg groot iig. Nergens in mijn maat en op de site issie er ook niet. Gvd

[ Bericht 2% gewijzigd door Andoire op 26-01-2007 23:48:19 ]
Что было, то прошло..
pi_45720436
Ik pas de spijkerbroeken van de h&m niet
Voices tell me I'm the shit.
pi_45735231
Ohh, ze hadden zulke leuke shirtjes voor kinderen! Wit met grote rode harten er op, wit met grote groene appels erop, bruin met roze olifanten erop en roze met witte wolken erop. Helemaal geweldig, alleen waarom gaan nou JUIST die shirtjes maar tot 128 . In 164 pas ik nog wel
pi_45736606
Vraagje voor de medewerkers:
Wat gebeurd er eigenlijk met al die leuke materialen die steeds bij de H&M in de etalages staan? Ik zie volgens mij nooit hetzelfde materiaal voor een tweede keer terug. Kan dat kloppen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_45736939
Nog 2 nachtjes slapen en dan... *legt slaapzak vast bij brievenbus*
I had a signature once. It was awful.
pi_45737486
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
Vraagje voor de medewerkers:
Wat gebeurd er eigenlijk met al die leuke materialen die steeds bij de H&M in de etalages staan? Ik zie volgens mij nooit hetzelfde materiaal voor een tweede keer terug. Kan dat kloppen?
Ik neem aan dat je de achtergronden en materialen bedoeld? Die worden vaak een seizoen lang gebruikt, daarna worden ze opgeslagen voor eventueel een volgend seizoen of ze worden verkocht aan het personeel.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_45738328
Heb je nog een Viktor & Rolf podium gescoord, Jurk
pi_45743789
Wij hadden geen V&R. Ik geloof niet dat ik ooit wat gekocht heb.....Ik vind de Madonna ( en kerst ) disco-bol wel leuk...maar wat moet je ermee..?
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_45745765
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:24 schreef Jurk het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je de achtergronden en materialen bedoeld? Die worden vaak een seizoen lang gebruikt, daarna worden ze opgeslagen voor eventueel een volgend seizoen of ze worden verkocht aan het personeel.
Ja die bedoelde ik inderdaad... aangezien de kleding uit de winkel komt en de poppen weer gebruikt worden natuurlijk

Maar jullie hebben volgens mij voor de kinderafdeling van die onwijs schattige schoolbankjes gehad... (al wel een tijdje terug volgens mij...)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_45745884
Net voor ruim 100 euro besteld, hoe bedoel je impulsaankoop .
pi_45751533
Net wat dingetjes besteld (kon gister werkelijk op Lijnbaan niks vinden wat ik wou )




Ben er erg blij mee, alleen wachten tot april op die zwembroek

Nog een vraagje: Als ik m'n bestelling in 2 zendingen laat verzenden (zwembroek apart), moet ik dan 2 x verzendkosten betalen?

[ Bericht 6% gewijzigd door Bhuddy op 28-01-2007 11:56:21 ]
  zondag 28 januari 2007 @ 11:54:25 #291
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_45751820
quote:
Op zondag 28 januari 2007 01:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Net voor ruim 100 euro besteld, hoe bedoel je impulsaankoop .
Wil ik ook, maar ik heb geen geld meer
  zondag 28 januari 2007 @ 18:40:14 #292
123170 alors
zlata1234
pi_45765584
quote:
Op zondag 28 januari 2007 11:40 schreef Bhuddy het volgende:
Net wat dingetjes besteld (kon gister werkelijk op Lijnbaan niks vinden wat ik wou )

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

Ben er erg blij mee, alleen wachten tot april op die zwembroek

Nog een vraagje: Als ik m'n bestelling in 2 zendingen laat verzenden (zwembroek apart), moet ik dan 2 x verzendkosten betalen?
Volgens mij niet, anders moet je het even proberen, dan komen de eventule verzendkosten er wel bij te staan Je kunt het altijd wel weer terugdraaien
know'm sayin?
×
word? word.
pi_45765676
quote:
Op zondag 28 januari 2007 11:40 schreef Bhuddy het volgende:
Net wat dingetjes besteld (kon gister werkelijk op Lijnbaan niks vinden wat ik wou )

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

Ben er erg blij mee, alleen wachten tot april op die zwembroek

Nog een vraagje: Als ik m'n bestelling in 2 zendingen laat verzenden (zwembroek apart), moet ik dan 2 x verzendkosten betalen?
Leuke dingen! En je betaald gewoon 1x verzendkosten.
amokaapjeeh O+
pi_45767338
Dankje
  zondag 28 januari 2007 @ 21:56:36 #295
83645 Andoire
... .. ...
pi_45772911
Owkee, vandaag weer in 3 H&M's geweest , nergens "mijn" spijkerbroek
Degenen die er werken; enig idee of ie nog terug komt/ bijgevuld wordt? ( t gaat om de stretcherige donkerblauwe CHiq broek met die ronde zakken en wijde pijpen, maat 27).

Waarom staat die als enige niet online
Что было, то прошло..
pi_45773053
Aargh die trenchcoat voor heren is ook te hard gegaan, ik wilde morgen bestellen maar nu zijn mijn maten uitverkocht! Iemand enig idee of die trenchcoat nog volop in de winkel hangt? (Rotterdam het liefst)
pi_45773099
Volgens mij hadden wij nog wel wat hangen, maar dat weet ik niet zeker.
Kan woensdag wel ff voor je kijken?
pi_45773294
Graag!
Thanks!
  zondag 28 januari 2007 @ 22:22:14 #299
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_45776734
Morgen komt mijn pakje binnen!!
I had a signature once. It was awful.
  maandag 29 januari 2007 @ 02:03:43 #301
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_45779773
quote:
Op zondag 28 januari 2007 21:59 schreef Maxxieh het volgende:
Aargh die trenchcoat voor heren is ook te hard gegaan, ik wilde morgen bestellen maar nu zijn mijn maten uitverkocht! Iemand enig idee of die trenchcoat nog volop in de winkel hangt? (Rotterdam het liefst)
pics?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')