abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44970197
Ik heb besteld:

Voor mij:

Die krijg ik er gratis bij!

Voor vriend:

En 35 euro goedkoper uit de outlet:

[ Bericht 5% gewijzigd door cinnamongirl op 03-01-2007 13:29:37 ]
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:27:02 #52
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_44970297
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef Aventura het volgende:
Ik zie trouwens de capribroek en het truitje niet bij mijn besteloverzicht staan, klopt dat?
Dat vestje met het lint vind ik ook erg mooi Ik wilde het ook bestellen, maar het kan pas half februari geleverd worden

Ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen en de gratis set (capribroek en vest)..Ik vind de vestjes die ik besteld heb niks, dus die gaan weer terug..Maar wat doe ik dan met de set?
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:33:29 #53
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44970484
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:27 schreef JacMar het volgende:

[..]

Dat vestje met het lint vind ik ook erg mooi Ik wilde het ook bestellen, maar het kan pas half februari geleverd worden

Ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen en de gratis set (capribroek en vest)..Ik vind de vestjes die ik besteld heb niks, dus die gaan weer terug..Maar wat doe ik dan met de set?
Ja, zo jammer!! Ik heb de capribroek en vestjebij mijn bestelling gevoegd, ik dacht dat he automatisch ging. Ik denk dat jij die set gewoon mag houden hoor.
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:51:42 #54
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_44970994
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:33 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja, zo jammer!! Ik heb de capribroek en vestjebij mijn bestelling gevoegd, ik dacht dat he automatisch ging. Ik denk dat jij die set gewoon mag houden hoor.
Dat hoop ik maar, want als ik ervoor moet betalen stuur ik 'm terug

[ Bericht 1% gewijzigd door JacMar op 03-01-2007 13:59:53 ]
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:58:04 #55
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44971156
Die set zou ook niet mijn eerste keuze zijn, maar hij lijkt me wel handig voor om in huis in rond te keutelen of om daadwerkelijk in te gaan sporten
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:59:38 #56
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_44971208
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:58 schreef Aventura het volgende:
Die set zou ook niet mijn eerste keuze zijn, maar hij lijkt me wel handig voor om in huis in rond te keutelen of om daadwerkelijk in te gaan sporten
Precies
pi_44973957
Ik heb mn pakje ik had dat setje besteld in maat 36/38, dat heb ik normaal ook en het paste gewoon
Ik had ook nog iets anders besteld in 36/38 maar die mouwen zijn eigenlijk wat te kort, dat heb ik wel vaker
know'm sayin?
word? word.
pi_44977451
Mijn bestelling is inmiddels in behandeling!!!
Was vandaag even in een aantal H&M winkels in Amsterdam en weet nu ook meteen weer waarom in de online shop zo fijn vind. In de winkels kon ik het allemaal niet vinden en, omdat het uitverkoop is, was het superdruk!
Hoe dan ook ik was/ben op zoek naar jurk 4 en jurk 6 van de OP (jurk 6 in groen), weet iemand of deze artikelen nog moeten binnenkomen ofzo?
Gek op mooie kleding.
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:14:57 #59
70004 niksan
net een beetje meer
pi_44979606
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:02 schreef MissFrodo het volgende:
Mijn bestelling is inmiddels in behandeling!!!
Was vandaag even in een aantal H&M winkels in Amsterdam en weet nu ook meteen weer waarom in de online shop zo fijn vind. In de winkels kon ik het allemaal niet vinden en, omdat het uitverkoop is, was het superdruk!
Hoe dan ook ik was/ben op zoek naar jurk 4 en jurk 6 van de OP (jurk 6 in groen), weet iemand of deze artikelen nog moeten binnenkomen ofzo?
Wanneer heb je je bestelling geplaatst??
Ik vroeg me namelijk al af hoelang het ongeveer duurt voordat ze een bestelling in behandeling nemen
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:52:25 #60
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_44980793
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:14 schreef niksan het volgende:

[..]

Wanneer heb je je bestelling geplaatst??
Ik vroeg me namelijk al af hoelang het ongeveer duurt voordat ze een bestelling in behandeling nemen
Ik had mijn bestelling op vrijdag 29 december geplaatst en hij is gisteren in behandeling genomen. Vind ik behoorlijk snel, gezien het feit dat er een weekend en een nieuwjaarsdag tussen zat .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_44982284
Volgens mij heb ik zaterdag de 30ste besteld.
Gek op mooie kleding.
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:45:13 #62
70004 niksan
net een beetje meer
pi_44982644
Ik heb gisteren besteld, dus ik moet mssn nog een paar dagen wachten als ze alles van het weekend nog moeten verwerken
dance with the stars."
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:03:23 #63
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44983370
Net maar even gebeld waarom mn bestelling nog steeds niet in behandeling was. Blijkt dat ik over mn limiet (?) heen zit. Ik vraag dus; welke limiet en waar staat dat op de site of krijg ik daar een melding van? Je blijkt dus max voor 300 euro te kunnen bestellen. Ga je daar overheen dan krijg je een brief, je kunt dan je limiet laten ophogen naar 500 euro. Het staat dus nergens op de site. Ze waren bij mij alleen vergeten om die brief te sturen. Limiet is nu meteen opgehoogd en mn bestelling gaat nu dus zsm in behandeling.

Ik ga er denk ik toch eens een mail over sturen want je zit nu eigenlijk maar te wachten tot je een ons weegt zonder dat je iets weet. En in die wachttijd voeg je (ik tenminste) toch weer nieuwe dingen toe aan je bestelling en dus blijf je in een cirkeltje ronddraaien. Ik vind dat dit toch duidelijk op de site moet staan en dat zodra je bestelling die limiet bereikt, dat je dan een melding (ofwel via pop-up ofwel via mail) moet krijgen zodat je tenminste weet wat er is.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44994267
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:22 schreef alors het volgende:

[..]

Oh welke maat heb je dan besteld?

Ik krijg mn pakje denk ik vandaag of morgen
36/38, ik heb meestal 36 onder en 38 boven, en beide delen zitten bij mij een beetje strak (maar nog wel goed), dus het lijkt eerder op maat 36 dan op 38...
Klussen deel 1 en 2
  donderdag 4 januari 2007 @ 09:32:55 #65
70004 niksan
net een beetje meer
pi_44997710
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:45 schreef niksan het volgende:
Ik heb gisteren besteld, dus ik moet mssn nog een paar dagen wachten als ze alles van het weekend nog moeten verwerken
Ah, net gecheckt en mijn bestelling is in behandeling
dance with the stars."
pi_44997815
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

36/38, ik heb meestal 36 onder en 38 boven, en beide delen zitten bij mij een beetje strak (maar nog wel goed), dus het lijkt eerder op maat 36 dan op 38...
Hm ik 40 onder en 38 boven, en ik heb maat 40/42 besteld. Dus dat zou dan precies goed moeten passen...
pi_45001269
Ik denk het ook
Klussen deel 1 en 2
pi_45003763
Jaaaa....mijn bestelling is binnen! Superblij met mijn mooie trenchcoat . Op naar de volgende levering.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_45006861
Pakketje is binnen.. Past allemaal prima, alleen de trui van het gratis pak is te groot en de mouwen te kort En ik had een goed zakje (van een shirtje wat ik had bestelt), maar met een verkeerd shirtje erin (wat ik al heb )

Gaat weer lekker :S
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:42:56 #70
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_45022235
In het vorige topic was ik op zoek naar dit truitje van de H&M (Divided):

En ik heb hem gevonden , yesss .
Divided valt altijd wat kleiner toch?
Zal wel goed zitten denk ik.. ja, was zo blij dat ik het even kwijt moest .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:18:29 #71
63411 Roeji
pi_45023837
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:42 schreef Little_Angel het volgende:
In het vorige topic was ik op zoek naar dit truitje van de H&M (Divided):

[afbeelding]

En ik heb hem gevonden , yesss .
Divided valt altijd wat kleiner toch?
Zal wel goed zitten denk ik.. ja, was zo blij dat ik het even kwijt moest .
Divided valt volgens mij idd ongeveer een maatje of 2 kleiner. Wel geweldig dat je m nog gevonden hebt
Ik ben zo blij, zo blij
pi_45027170
Tof truitje
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_45027191
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:09 schreef Setambre het volgende:
Tof truitje
Wat doe jij hier
Voices tell me I'm the shit.
pi_45027231
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:10 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Wat doe jij hier
Kijken naar al dat moois dat H&M heeft gemaakt

Jij?
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_45027241
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:11 schreef Setambre het volgende:

[..]

Kijken naar al dat moois dat H&M heeft gemaakt

Jij?
Ik ook!
Voices tell me I'm the shit.
pi_45031186
Mijn bestelling is onderweg!
De bestelling van mijn vriend die op dezelfde dag gedaan is nog niet maar de bestelling die ik gisteren op zijn klantnummer gedaan heb is in behandeling.
Zal nog even afwachten hoe het gaat met zijn bestelling anders bel ik volgende week wel even naar klantenservice.
Gek op mooie kleding.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 09:56:08 #77
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_45031247
Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor? Het is me een beetje onduidelijk
pi_45031391
Weer iemand met een domme vraag

Ik had het zwarte jurkje van de voorkant van de catalogus besteld en een skinnyjeans. Het jurkje zit/staat geweldig, maar van de skinny heb ik eigenlijk een beetje spijt, vooral nadat ik in het vorige topic las dat ie nog wijder wordt. En ik heb m ook niet nodig, want ik héb wel een skinny. Anyway, ik wil m dus graag retourneren. Ik woon niet ver van de H&M, dus ik wilde het gewoon in de winkel terugbrengen (het postkantoor is veel verder weg ). Nu is er iets wat ik niet helemaal snap. Op het afleveringsbewijs staat het volgende:
quote:
Je kunt retourartikelen afgeven bij de winkel: Neem deze afleveringsbewijs/factuur mee. Je kunt ruilen of geld terugkrijgen. Bij afgifte van een retourartikel in de winkel worden er geen kosten terugbetaald. Bij contante terugbetaling kan een legitmiatiebewijs gevraagd worden.
Ligt het nou aan mij, of zijn zin 3 en 4 nogal tegenstrijdig?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:06:32 #79
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_45031430
Mijn pakje wordt vandaag of morgen bezorgd

Ik denk dat ze met kosten verzendkosten e.d. bedoelen. Dat je die dus niet terugkrijgt. Ik weet het niet hoor, maar dat denk ik .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:10:16 #80
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_45031498
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weer iemand met een domme vraag

Ik had het zwarte jurkje van de voorkant van de catalogus besteld en een skinnyjeans. Het jurkje zit/staat geweldig, maar van de skinny heb ik eigenlijk een beetje spijt, vooral nadat ik in het vorige topic las dat ie nog wijder wordt. En ik heb m ook niet nodig, want ik héb wel een skinny. Anyway, ik wil m dus graag retourneren. Ik woon niet ver van de H&M, dus ik wilde het gewoon in de winkel terugbrengen (het postkantoor is veel verder weg ). Nu is er iets wat ik niet helemaal snap. Op het afleveringsbewijs staat het volgende:
[..]

Een beetje wel hè? Maar terug sturen kan ook?
pi_45031533
Het postkantoor is veel verder weg, dus ik fiets dan liever sowieso even naar de H&M om eventueel eerst te vragen Maar ik dacht als iemand hier het weet is het ook klaar! Ik denk eigenlijk dat MaLo wel gelijk zal hebben. Of zouden ze reiskosten bedoelen die je hebt gemaakt om bij de winkel te komen?
pi_45031659
Volgens mij kun je de spullen die je niet wilt gewoon terugbrengen naar de winkel en dan je geld terug krijgen. Hiermee bespaar je ook nog die ene euro aan retourkosten die je per post wel betaald. Reiskosten (wel leuk bedacht) en verzendkosten worden nooit vergoed dus ook niet in de winkel. Ik weet dit niet zeker en vraag mij inderdaad wel af of dat ook verschillend is per betaalmanier. Dus of je per acceptgiro, maandfactuur of creditcard betaalt. Maar in de winkel kunnen ze het je vast ook vertellen.
Gek op mooie kleding.
pi_45031982
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ze bedoelen dat je in de winkel puur het bedrag van het kledingstuk terugkrijgt, en niet de verzendkosten.

Oeps, wat MaLo zegt dus.
pi_45032063
Ok, superbedankt voor het meedenken allemaal! Dan fiets ik zo even naar de H&M.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:43:16 #85
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_45032098
Mijn pakje komt vandaag . De status is: chauffeur is onderweg
pi_45032570
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:37 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ze bedoelen dat je in de winkel puur het bedrag van het kledingstuk terugkrijgt, en niet de verzendkosten.

Oeps, wat MaLo zegt dus.
En als je het terugstuurt moet je een euro extra betalen he?
pi_45034231
Yesh.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:34:00 #88
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_45035417
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:18 schreef Roeji het volgende:

[..]

Divided valt volgens mij idd ongeveer een maatje of 2 kleiner. Wel geweldig dat je m nog gevonden hebt
Dan zal het wel goed zitten .
Ik heb maat 40 gekocht, normaal heb ik bij de H&M 36/38 dus ik hoop dat het goed zit!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:55:05 #89
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_45038264
Jeeejj! Mijn pakje is binnen! Eén shirtje is wat te groot, de overige kledingstukken passen perfect! Ik kan mijn moeder wel blijmaken met dat shirtje. Mijn dochter is zo blij met haar zomerkleertjes, ze loopt nu in een rokje en een shirtje in de kamer, hahahaha.
pi_45039199
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:04 schreef Koningin het volgende:

[..]

En als je het terugstuurt moet je een euro extra betalen he?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.
pi_45042658
De mijne is ook eindelijk verzonden, hopelijk heb ik hem morgen binnen
pi_45043745
Ik heb voor kerst een bestje gekocht wat voor 28 euro op de site staat, bij de H&M in Utrecht wassie echt met veel korting voor 12 euro... vind het wel raar dat er zoveel verschillen in zitten!
Verder heb ik met kerst een kledingbon van de H&M gekregen twv 50 euro, moet nog eens geod kijken hoe ik die ga besteden
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:28:32 #93
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45043819
Ach, zo had ik in de winkel een sjaal gekocht voor 12 euro, die je op de site kunt meebestellen voor maar iets van 3 euro...
pi_45084052
Yes pakket vandaag binnengekregen en hoewel sommige ingen niet zo best waren/vielen heb ik toch aardig wat gehouden.
Ben er dan ook erg blij mee.
De trui van het gratis pak is leuk maar die broek vind ik dus echt vreselijk raar. Maat is prima maar de onderkant van de pijpjes, geen gezicht... Maar wel leuk dat je het erbij krijgt
Gek op mooie kleding.
pi_45085161
M'n jas binnen, hij zit perfect .
pi_45086131
Ik weet niet wat ik moet doen.... Ik ben ZO verliefd op die rode zomerjas van 50 euro maar ik heb allereerst geen geld en ten tweede heb ik nog een goede zomerjas.... Ik wou dat ik hem nooit gezien had, nu ben ik verliefd
I had a signature once. It was awful.
pi_45088551
Ik vind die ene trenchcoat van 40 euro geweldig, maar ik vrees dat half Nederland hem gaat kopen, en dat vind ik dan weer minder tof..
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:50:00 #98
63411 Roeji
pi_45090085
Nu heb ik toch aardig de pest in op h&m. In de eerste plaats beantwoorden ze mn mails niet. En ten tweede is mn bestelling ineens niet meer Manco bij track & trace, maar er is geen zending met die code oid. Alsof mn bestelling een stap terug in het hele verzendproces heeft gedaan. En ten derde, ze berekenen me verzendkosten voor een nalevering. Die ik dus mooi niet ga betalen.

Ik denk dat dit toch mn laatste bestelling is. Ik vind het allemaal heel leuk en aardig en wil best op een bestelling wachten. Maar ik wil niet opgelicht of voor de gek gehouden worden.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_45091693
Ik heb juist een hele goede ervaring met klantenservice. Ik wou een jurk en de maat was er niet meer maar ze zijn er achter aan gegaan en hebben hem nog wel in die maat kunnen vinden. Het antwoord was ook redelijk snel.
  zondag 7 januari 2007 @ 00:05:52 #100
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_45094834
Ik was vandaag niet thuis en toen ik thuis kwam had ik een bonnetje van TNT in de bus. Er staat alleen niets op aangekruist. Nu weer ik niet of het paketje nou op het postkantoor ligt of dat hij nog een keer bezorgt wordt.
Op mijn mijn status overzicht staat bij gisteren; Zending niet afgeleverd bij 1e afleverpoging. 2e afleverpoging volgt. en bij vandaag; Zending zit in afleverroute en Chauffeur is onderweg. Betekend dat nou dat vandaag al de tweede keer was of komt er nog een keer? (gister was ik overdag ook niet thuis)

Ik ben erg nieuwsgierig dus ik hoop dat het op het postkantoor ligt, dan kan ik hem maandag direct uit mijn werk ophalen.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')