abonnement Unibet Coolblue
pi_43452814




Rennen voor Viktor & Rolf
Opgewonden stormen de klanten van de H&M in de Amsterdamse Kalverstraat de roltrap af om als eerste de designerkleding van ontwerpersduo Viktor & Rolf te bemachtigen. De scherp geprijsde collectie die Viktor & Rolf eenmalig voor de Zweedse keten H&M maakte, vloog gisteren in rap tempo de deur uit. Modeminnend Nederland liet zich weer van haar beste kant zien: er werd getrokken, geschreeuwd en gevochten om de kleding van de ontwerpers. Niet zo gek, want het was een unieke kans om een echt designerstuk van ’s lands succesvolle ontwerpers voor een prikkie te scoren.
Gistermiddag was er op internet al een levendige handel in de kleding ontstaan. Op speurders.nl werd 150 euro gevraagd voor de trenchcoat (naast de bruidsjurk één van de meest populaire stukken uit de collectie) die in de winkel 99 euro kostte.
bron

filmpje van de Elle

vervolg van:
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

andere topics:
H&M gaat nieuwe keten lanceren
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

h&m site:
hm.com

kortingscode:
7236, welkomstaanbieding van 25% korting op een artikel naar keuze in de online shop, geldig tot 26-12-2006.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 11-11-2006 14:57:30 ]
  zaterdag 11 november 2006 @ 14:56:10 #2
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_43453115
Linkje naar de site klopt niet helemaal.

Het is wel een zwaar geraffineerd mooie site zeg! Met mooi orgelmuziekje bij de bruidsjurk
pi_43453121
Weet iemand toevallig of H&M basic coltruitjes heeft die voor niet meer dan 90% uit polyesther of een ander zweetstofje bestaan?

Ik heb vorige week even snel gekeken, maar alles is zo nylon-achtig en dat vind ik echt niet mooi. Helemaal 100% katoen hoeft ook niet, want met een beetje elastan of iets soortgelijks zit het wel wat mooier.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_43453179
't Was wel een korte affaire inderdaad

Ik denk dat ik toch maar voor de zwarte trenchcoat ga (okay, ik ga het proberen).

Valt toch net wat mooier te combineren met (smalle!) spijkerbroeken dan die camel, naar mijn mening.
pi_43453184
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 14:56 schreef Hi_flyer het volgende:
Linkje naar de site klopt niet helemaal.
Nu wel als het goed is.
pi_43453369
Ohhh vanavond om 12 uur!!

Als je nog heel graag op internet wilt bestellen word het nachtinternetten!
Ik weet niet of het al algemeen bekend was maar vanacht komt de collectie in de shop, mijn tante heeft kledingzaken en met iemand van H&M gesproken...


Succes!!
pi_43453528
Nee, nog een nachtje langer slapen, de boel komt online te staan in de nacht van 12 op 13 november
pi_43453581
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:14 schreef parselmouth het volgende:
Nee, nog een nachtje langer slapen, de boel komt online te staan in de nacht van 12 op 13 november
Owh ja oeps, zie het nu ook staan op mn blaadje...
pi_43454205
Beter dan dat mensen de kleding die ze toch niet willen terugbrengen, dan die zielige paupers die het op Marktplaats en andere verkoopsites proberen te verkopen voor meer.
pi_43454430
Die trenchcoat is idd wel leuk, maar ik heb al een trenchcoat van de H&M dus ik hoef 'm eigenlijk toch niet
  zaterdag 11 november 2006 @ 16:15:42 #11
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_43454952
Ik heb gister mijn eerste online bestelling geplaatst Verwachte leveringsdatum is half november Vanmiddag ook nog even bij H&M geweest maar het was nogal druk
pi_43455624
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 14:58 schreef parselmouth het volgende:
't Was wel een korte affaire inderdaad

Ik denk dat ik toch maar voor de zwarte trenchcoat ga (okay, ik ga het proberen).
[afbeelding]
Valt toch net wat mooier te combineren met (smalle!) spijkerbroeken dan die camel, naar mijn mening.
Is er ook een zwarte? Die wil ik dan ook wel erg graag.. komt die wel online?
pi_43456152
er hing niets meer
Voices tell me I'm the shit.
pi_43456850
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 14:39 schreef schatje het volgende:
kortingscode:
7236, welkomstaanbieding van 25% korting op een artikel naar keuze in de online shop, geldig tot 26-12-2006.
Waar moet je deze code precies invullen, want als je dit doet bij vul eventuele kortingsnummers in, geeft ie aan dat het nr onjuist is

Is er hier trouwens iemand in het bezit van een trenchcoat? Ik zit namelijk te twijfelen of ik morgen maat 34 of 36 zal bestellen. Dus ik vroeg me af hoe ze vallen, klein of groot ??

[ Bericht 3% gewijzigd door Burbujas op 11-11-2006 17:54:46 ]
pi_43457618
Zou die code ook geldig zijn voor de Viktor & Rolf collectie?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43457688
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 14:58 schreef parselmouth het volgende:
't Was wel een korte affaire inderdaad

Ik denk dat ik toch maar voor de zwarte trenchcoat ga (okay, ik ga het proberen).
[afbeelding]
Valt toch net wat mooier te combineren met (smalle!) spijkerbroeken dan die camel, naar mijn mening.
ik vind deze zo wijd aan de onderkant, lijkt wel een rokje zo

vind ik de mijne echt veul mooierderder
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_43457987
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:32 schreef Burbujas het volgende:

[..]

Waar moet je deze code precies invullen, want als je dit doet bij vul eventuele kortingsnummers in, geeft ie aan dat het nr onjuist is
Bij mij pakt ie 'm wel. Ik heb het net even getest.



quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:02 schreef cultheld het volgende:
Zou die code ook geldig zijn voor de Viktor & Rolf collectie?
Het zou lullig van H&M zijn als dat niet het geval is.
pi_43458569
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:05 schreef milagro het volgende:

[..]

ik vind deze zo wijd aan de onderkant, lijkt wel een rokje zo

vind ik de mijne echt veul mooierderder
Derderderder

Nee, door die wijde onderkant denk ik ook dat het alleen mooi gaat staan met skinnyjeans of een panty/maillot eronder. Zal met een gewone bootcut broek volgens mij best wel raar staan.
Maar goed, ik heb 4 skinnyjeans en ik draag ook vaak genoeg rokjes/jurkjes met een maillot er onder, dus dat is niet zo'n probleem
pi_43462906
Ik snap niet waarom H&M nog reclame maakt voor die V&R actie als er toch niks meer te krijgen is?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_43463143
Euhm online bestellingen morgennacht?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43466048
Jup!
Maareh, is het niet mogelijk om alvast artikelen in je winkelmandje te leggen? Ik hoorde zoiets ? weet iemand dat?
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_43466197
Denk het niet. Zou wel erg oneerlijk zijn he...


MAAR als het zo is, dan hoor ik dat graag
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43470216
Komt er een speciale V&R shop, of gaat het via de gewone webshop?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_43478512
Aangezien er via een online shop dus wel te bestellen blijkt, zou er dan ook nieuwe aanvoer in de winkels komen?

Ik denk overigens dat het om een online shop speciaal voor V&R gaat...
pi_43478593
Ik heb er vannacht al over gedroomd Ik had een niet-bestaand haltertopje met een grote strik voor 75 euro gekocht
pi_43479345
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:46 schreef MadGuy het volgende:
Aangezien er via een online shop dus wel te bestellen blijkt, zou er dan ook nieuwe aanvoer in de winkels komen?

Ik denk overigens dat het om een online shop speciaal voor V&R gaat...
Volgens mij krijgt de shop gewoon een aparte "afdeling", net als bij Madonna <3 H&M was
pi_43479398
Kun je gewoon met internetbankieren betalen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43479477
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:21 schreef cultheld het volgende:
Kun je gewoon met internetbankieren betalen?
Jep Tenminste, overschrijven via MijnPostbank wel

[ Bericht 2% gewijzigd door Chanty87 op 12-11-2006 17:28:06 ]
  zondag 12 november 2006 @ 17:27:16 #29
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_43481220
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb er vannacht al over gedroomd Ik had een niet-bestaand haltertopje met een grote strik voor 75 euro gekocht


Nog een paar uurtjes Wie van jullie gaat er een poging wagen?
Ik in ieder geval niet. Al is het alleen al omdat ik morgenochtend om 6.00 uur op moet staan
pi_43481239
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:27 schreef poohy het volgende:

[..]



Nog een paar uurtjes Wie van jullie gaat er een poging wagen?
Ik in ieder geval niet. Al is het alleen al omdat ik morgenochtend om 6.00 uur op moet staan
Ik ben sowieso altijd wel tot na middernacht op, dus ik ga eens even aanschouwen hoe snel alles weg is
pi_43481317
Effe een vraagje: Denken jullie dat heel mensen zijn die hun niet passende kleding treugbrengen, want ik heb 2 tshirt en die passen niet en om nou op marktplaats te verkopen. Ik heb liever dat ik kan ruilen bij de H&M, zou dat kunnen?

edit: weet iemand de hoe die maten werken voor pakken ?

[ Bericht 17% gewijzigd door Originele_Naam op 12-11-2006 17:35:51 ]
pi_43481328
Ik hoef pas 10 uur op morgen, dus áls er een zwarte versie van de trenchcoat is wil ik 'm wel te pakken proberen te krijgen. Weet iemand misschien hoe hij valt, dan kan ik gokken welke maat ik moet nemen
pi_43481477
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:30 schreef Originele_Naam het volgende:
Effe een vraagje: Denken mensen dat heel veel mensen hun niet passende kleding treugbrengen, want ik heb 2 tshirt en die passen niet en om nou om marktplaats te verkopen. Ik heb liever dat ik kan ruilen bij de H&M, zou dat kunnen?
Waarom probeer je niet te ruilen via Marktplaats?

De kans dat er bij de H&M twee t-shirts in de goede maten terug gebracht worden is denk ik erg klein...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43482076
Zal ik effe doen, maar ik hoef niet 2 shirts te ruilen, eentje is ook goed en de andere terugbrengen ofzo

edit: weet iemand wat die maten bij pakken betekenen, niet dat ik strx een te groot/klein pak koop online

[ Bericht 35% gewijzigd door Originele_Naam op 12-11-2006 18:01:51 ]
pi_43482356
er is online een matentabel beschikbaar
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43482422
bij h&m online???
  zondag 12 november 2006 @ 18:08:04 #37
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43482533
Een van de voordelen van het hebben van een grote maat is dat je jezelf bij dit soort akties nooit op hoeft te fokken, nerveus hoeft te zijn of ruzie hoeft te maken in de winkel. Ik weet toch al dat m'n maat er niet bijhangt

Overigens heb ik nu pas door dat er een online shop is heb meteen maar even een bestelling gedaan. Gelukkig zitten de grote maten er ook gewoon bij. Jammer genoeg geen eigen shop, maar ja, je kunt niet alles hebben.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43482666
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:05 schreef Originele_Naam het volgende:
bij h&m online???
H&M Maattabel mannen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43482826
14.gif
pi_43483591
Misschien een tip voor de mensen die vanavond voor het eerst bij H&M bestellen. Maak alvast een account aan om het bestel proces straks met de verwachte drukte zo snel mogelijk te laten verlopen.

Verder vind ik al die handel op Marktplaats en Ebay echt walgelijk. Ik hoop echt dat H&M in het vervolg de spelregel invoert dat je maar maximaal 2 a 3 artikelen mag kopen. Het moet wel leuk blijven.
pi_43483731
Beetje jammer die tip... geef de die-hard online-h&m-shoppers eerst de kans

Net bij Life&Cooking trouwens een aantal mensen die echt alleen maar naar de H&M zijn geweest om door te verkopen... een jongen van 18 met een giga stapel kleding en van elk artikel minimaal 1 maat bij zich... dat gaat dus echt wel ver inderdaad...
En twee meiden die alleen voor die Trouwjurk zijn gegaan om em daarna door te verkopen... ze hadden al een bod van 1200.-... te zot voor woorden...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43483826
Net account aangemaakt, maar wat je zegt schatje, 2 of 3 artikelen zou minder chaos veroorzaken
Vraagje komt het gewoon op de FP van h&m shop
hoop wel dat het minder druk wordt dan op 9 november, toen was het niet normaal
pi_43484203
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:47 schreef Bartjebart het volgende:

En twee meiden die alleen voor die Trouwjurk zijn gegaan om em daarna door te verkopen... ze hadden al een bod van 1200.-... te zot voor woorden...
Maar degenen die zo'n bedrag bieden zijn natuurlijk ook niet helemaal goed bij hun hoofd...

Ik verwacht wel een enorme drukte straks, de site zal wel vastlopen of heel erg traag worden.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_43484672
Ik zit klaar om straks eventueel wat te gaan bestellen, alleen zijn de kosten me niet helemaal duidelijk. Als je wilt betalen per acceptgiro, dan zijn de kosten toch enkel 4,90 voor het verzenden? En als je wilt ruilen in de winkel kost het je niets, als je het terug wilt zenden kost het 1 euro?
pi_43485334
Dat klopt Rens, en kortingscode 7236 geeft 25% korting op een artikel naar keuze (geldig tot 26-12-2006).
pi_43485449
Dankje
pi_43485536
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dankje
Graag gedaan hoor.
  zondag 12 november 2006 @ 19:51:32 #48
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43485642
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:47 schreef Bartjebart het volgende:
Beetje jammer die tip... geef de die-hard online-h&m-shoppers eerst de kans

Net bij Life&Cooking trouwens een aantal mensen die echt alleen maar naar de H&M zijn geweest om door te verkopen... een jongen van 18 met een giga stapel kleding en van elk artikel minimaal 1 maat bij zich... dat gaat dus echt wel ver inderdaad...
En twee meiden die alleen voor die Trouwjurk zijn gegaan om em daarna door te verkopen... ze hadden al een bod van 1200.-... te zot voor woorden...
Dat soort mensen verdienen het om verlies te maken. Net als die kaartjeswoekeraars bij concerten
pi_43486079
Shit! Wilde vandaag een jas bestellen van divided, zo'n model:


Maar helaas is ie niet meer te verkrijgen op de site!
pi_43486333
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:47 schreef Bartjebart het volgende:
Beetje jammer die tip... geef de die-hard online-h&m-shoppers eerst de kans

Net bij Life&Cooking trouwens een aantal mensen die echt alleen maar naar de H&M zijn geweest om door te verkopen... een jongen van 18 met een giga stapel kleding en van elk artikel minimaal 1 maat bij zich... dat gaat dus echt wel ver inderdaad...
En twee meiden die alleen voor die Trouwjurk zijn gegaan om em daarna door te verkopen... ze hadden al een bod van 1200.-... te zot voor woorden...
Die lui zijn gewoon 'tzelfde als die lui die alle kaartjes opkopen bij concerten en dan voor meer doorverkopen, bah.
Dat ze met hun kop op televisie willen zeg , ik had me de ogen uit de kop geschaamd .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_43486627
Och de ogen uit de kop geschaamd, hallo tis ook weer geen hoogverraad ofzo, je hebt het wel over 900 euro, die je zo dus verdient he, alleen door vroeg op te staan.... Ik moet er harder voor werken...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 12 november 2006 @ 20:21:01 #52
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43486771
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:03 schreef Maxxieh het volgende:
Shit! Wilde vandaag een jas bestellen van divided, zo'n model:
[afbeelding]

Maar helaas is ie niet meer te verkrijgen op de site!
Neem de Carhartt Ranger Jacket, die is pas kwaliteit
pi_43486834
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

Neem de Carhartt Ranger Jacket, die is pas kwaliteit
Ook 4x zo duur, en ik dacht "oh leuk jasje voor erbij!"..
pi_43486875
Ja en daar betaal je ook 160 euro meer voor .

Er kwam vandaag een meisje naar me toe met DE trenchcoat, in het zwart, wat is dat ding ongefelijk mooi .
Ze raadde me aan een maatje groter te nemen dan dat ik normaal doe, omdat hij redelijk klein valt, dus bij deze meteen een tip voor de mensen die vanavond gaan bestellen!
pi_43486915
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:23 schreef parselmouth het volgende:
Ja en daar betaal je ook 160 euro meer voor .

Er kwam vandaag een meisje naar me toe met DE trenchcoat, in het zwart, wat is dat ding ongefelijk mooi .
Ze raadde me aan een maatje groter te nemen dan dat ik normaal doe, omdat hij redelijk klein valt, dus bij deze meteen een tip voor de mensen die vanavond gaan bestellen!
Dat is een handige tip idd.
Whatever I want.
pi_43487015
Nou weet ik niet of ik dan op 38 of 40 zal gokken, mócht het vanavond al lukken...
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_43487094
Haha. Ik zit met hetzelfde probleem voor de heren trenchcoat. Ik heb normaal een 48, maar een jas die een maat groter is, is wel handiger in verband met truien of een colbert wat eronder aanmoet.

Zijn er eigenlijk heren op FOK! die zo'n trenchcoat hebben bemachtigd of ben ik de enige sukkel die ze mooi vind?

Overigens weet ik nog niet zeker of ik hem bestel...
  zondag 12 november 2006 @ 20:32:27 #58
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43487174
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:23 schreef parselmouth het volgende:
Ja en daar betaal je ook 160 euro meer voor .

Er kwam vandaag een meisje naar me toe met DE trenchcoat, in het zwart, wat is dat ding ongefelijk mooi .
Ze raadde me aan een maatje groter te nemen dan dat ik normaal doe, omdat hij redelijk klein valt, dus bij deze meteen een tip voor de mensen die vanavond gaan bestellen!
199

Maar ik had ook niet anders verwacht dat het krap zou zijn
  zondag 12 november 2006 @ 20:32:57 #59
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_43487188
1200 euro geboden op die jurk
huilen, omte huilen vind ik het...
voor1200 euro heb je een normale jurk van een willekeurig ander merk
pi_43487216
Ik ga er ook voor vannacht
wil die zwarte trenchcoat... en ben niet de enige lees ik.
Hij lijkt me echt heel erg mooi. Nu maar hopen dat ik de goede maat bestel, als bestellen uberhaupt gaat lukken natuurlijk
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_43487382
Dan wordt het maat 40 trenchcoat voor mij En ik ga hem bemachtigen, het moet gewoon
  zondag 12 november 2006 @ 20:39:45 #62
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_43487424
ik adviseer jullie om voor de zekerheid een maatje meer te nemen....een jas, ook een trenchcoat, mag best ietsjes ruimer zitten...
  zondag 12 november 2006 @ 20:41:42 #63
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_43487478
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dan wordt het maat 40 trenchcoat voor mij En ik ga hem bemachtigen, het moet gewoon
Succes in ieder geval
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen weten V&R ook via de website te koop is
pi_43487508
Dankjewel, maar ik ben echt bang dat die site uit de lucht is om 0:00 en ga echt niet de hele nacht lopen F5'en . Maar ik hoop dat het gaat lukken!
  zondag 12 november 2006 @ 20:47:42 #65
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_43487708
Anders moet je misschien vrienden of kennissen even inschakelen Als ze de jas weten te bemachtigen krijgen ze een krat bier
pi_43487801
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:41 schreef poohy het volgende:

[..]

Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen weten V&R ook via de website te koop is
Alleen de Scandinavische landen en ons landje kunnen gebruik maken van de H&M online shop.

Ik zou trouwens gewoon 2 maten bestellen. Je kan het immers altijd retour doen.
  zondag 12 november 2006 @ 20:51:00 #67
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43487829
Of verkopen via marktplaats
  zondag 12 november 2006 @ 20:51:24 #68
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_43487841
Inderdaad, je raakt ze echt wel kwijt
pi_43487853
En is het nou zeker dat die kortingscode van 25% op de V&R collectie werkt?
pi_43487902
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:50 schreef schatje het volgende:

[..]

Alleen de Scandinavische landen en ons landje kunnen gebruik maken van de H&M online shop.

Ik zou trouwens gewoon 2 maten bestellen. Je kan het immers altijd retour doen.
Als het lukt om ze te bemachtigen wel ja... Dan wil ik een 38 en een 40 in beige én zwart
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_43487951
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
En is het nou zeker dat die kortingscode van 25% op de V&R collectie werkt?
Helemaal 100% zeker niet. Gewoon proberen in ieder geval.
pi_43487970
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:39 schreef amaranta het volgende:
ik adviseer jullie om voor de zekerheid een maatje meer te nemen....een jas, ook een trenchcoat, mag best ietsjes ruimer zitten...
bedankt voor de tip!
Ik wilde voor mt 40 gaan maar ga nu toch maar mt 42 doen. Of als het lukt doe ik ze beiden bestellen, kan er dan 1 retourneren
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_43488024
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:54 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ik wilde voor mt 40 gaan maar ga nu toch maar mt 42 doen. Of als het lukt doe ik ze beiden bestellen, kan er toch dan 1 retourneren
Of wat Henkie zegt, plaatsen op Marktplaats of Ebay. Kijken wat een gek er voor geeft .
pi_43488056
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:41 schreef poohy het volgende:

[..]

Succes in ieder geval
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen weten V&R ook via de website te koop is
Vrij weinig, heel veel mensen die (vandaag nog ) kwamen vragen waar de Viktor en Rolf collectie hing, keken me met grote ogen aan toen ik zei dat het ook via internet ging (maar dat heb ik natuurlijk zo min mogelijk verkondigd, speciaal voor jullie kansen vannacht )
pi_43488103
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Of wat Henkie zegt, plaatsen op Marktplaats of Ebay. Kijken wat een gek er voor geeft .
ja inderdaad, 100% zeker dat ik hem dan kan verkopen, dan maak ik er zeer waarschijnlijk nog winst op ook. Maar goed, eerst maar afwachten of het me uberhaupt lukt om er 1 te bemachtigen.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_43488171
Nah, ik heb met mezelf afgesproken dat ik hem gewoon terugbreng naar de winkel, omdat ik die marktplaatswoekeraars echt asociaal vind en daar wil ik dus echt niks mee te maken hebben.
pi_43488227
Nou ja, ik hoop dat iedereen kan slagen .

Maareh, in Zweden is het toch een uur later?

Dan kunnen zij daar in feite het magazijn al leeg plunderen .
pi_43488362
Dat mag niet hoor!
  zondag 12 november 2006 @ 21:03:51 #79
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_43488393
Ik ga vanavond als ik nog wakker ben ook proberen die zwarte trench te bemachtigen
Een maatje groter is veiliger, je kunt altijd nog de knopen verzetten als de jas echt te groot is
pi_43488480
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:59 schreef schatje het volgende:
Nou ja, ik hoop dat iedereen kan slagen .

Maareh, in Zweden is het toch een uur later?

Dan kunnen zij daar in feite het magazijn al leeg plunderen .
Zweden is gewoon dezelfde tijdzonde hoor...

en als het daar een uur later is, dan hebben wij dus de mogelijkheid om het magazijn te plunderen terwijl het daar nog 23:00 uur is...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43488623
Je hebt gelijk Bartjebart .
  zondag 12 november 2006 @ 21:10:39 #82
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43488649
Ik liep trouwens vanmiddag langs de H&M (Kalvertoren), en daar staan in de etalage de trouwjurk en twee smokings. Als die jurk echt zo zeldzaam is, waarom houden ze er dan eentje van in de etalage? Dat vroeg ik me af...
pi_43488781
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:10 schreef Aventura het volgende:
Ik liep trouwens vanmiddag langs de H&M (Kalvertoren), en daar staan in de etalage de trouwjurk en twee smokings. Als die jurk echt zo zeldzaam is, waarom houden ze er dan eentje van in de etalage? Dat vroeg ik me af...
In Den Haag ook.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_43488856
In Rotterdam ook. Om de mensen die ernaast piesten te pesten
  zondag 12 november 2006 @ 21:16:43 #85
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43488902
Volgens mij zijn er echt wel meer dan 1000 van gemaakt Of hoe creeer je een hype.
pi_43489013
Ik heb in ieder geval een hele andere voorstelling van een trouwjurk. Ik hoef echt geen grote strik op mijn borsten.
  zondag 12 november 2006 @ 21:21:21 #87
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43489086
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:19 schreef schatje het volgende:
Ik heb in ieder geval een hele andere voorstelling van een trouwjurk. Ik hoef echt geen grote strik op mijn borsten.
Ik vroeg mezelf dus ook al af waaróm die dingen zo populair zijn. Ik vind ze aartslelijk

Zou het dan écht alleen de naam zijn? (smaken verschillen natuurlijk, maar die strik vind ik écht iets teveel van het goeie)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 12 november 2006 @ 21:21:25 #88
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43489089
Ik heb de jurk en de smoking toch even aandachtig bestudeerd, zo voor die etalage.
De jurk is ook niet helemaal mijn stijl. Maar als ik een vent was...Die smoking is toch wel heel erg strak hoor. Strak qua vormgeving en snit dan he. Als je als man de kans krijgt, moet je 'm zeker scoren.
  zondag 12 november 2006 @ 21:25:01 #89
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43489236
Tja, ergens vind ik ook érg vet. Maar voor 100euro meer heb je een pak dat voor je versteld wordt en van betere kwaliteit is @ suitsupply.
Die trenchcoat voor mannen is wel een favoriet tho
pi_43489269
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:21 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik vroeg mezelf dus ook al af waaróm die dingen zo populair zijn. Ik vind ze aartslelijk
Deze collectie voor de vrouwen vind ik op een enkele ding na sowieso niets aan. Voor de heren vind ik er wel dingen tussen zitten.
  zondag 12 november 2006 @ 21:27:17 #91
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_43489345
Ik ben ook niet van plan om ook maar iets te kopen. Heb ik ook niet gedaan toen er een collectie van was...[insert naam] en iets met madonna...
pi_43489463
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:21 schreef Aventura het volgende:
Ik heb de jurk en de smoking toch even aandachtig bestudeerd, zo voor die etalage.
De jurk is ook niet helemaal mijn stijl. Maar als ik een vent was...Die smoking is toch wel heel erg strak hoor. Strak qua vormgeving en snit dan he. Als je als man de kans krijgt, moet je 'm zeker scoren.
Boh en die smoking voor vrouwen dan, die vind ik echt superstylish...
pi_43489467
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:27 schreef amaranta het volgende:
Ik ben ook niet van plan om ook maar iets te kopen. Heb ik ook niet gedaan toen er een collectie van was...[insert naam] en iets met madonna...
De Madonna collectie waren gewoon H&M kleding uitgekozen door haar en haar crew. Alleen het trainingspak is speciaal voor ontworpen. Ik heb gehoord dat het wel aardig heeft verkocht.

Van de Karl Lagerfeld en Stella McCartney collectie heb ik wel het e.e.a. gekocht.
  zondag 12 november 2006 @ 21:30:37 #94
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_43489482
Ik kom eerlijk gezegd zelden nog bij de hEnM
  zondag 12 november 2006 @ 21:33:46 #95
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43489615
Ik wist niet eens dat Stella iets met hm had gedaan tot een maand of 2 geleden .

Persoonlijk vind ik dat juist de VRvrouwencollectie veel mooier is dan die voor mannen
  zondag 12 november 2006 @ 21:36:02 #96
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_43489710
Dat filmpje!

een troep hyena's
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_43489890
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:

Persoonlijk vind ik dat juist de VRvrouwencollectie veel mooier is dan die voor mannen
Ik hou niet zo van hartjes en tierelantijntjes. En juist V & F hebben iets met hartjes .

Maar goed, smaken verschillen hè? Gelukkig maar .
pi_43489962
wie is de volgende die gaat ontwerpen trouwens !?
pi_43489999
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:42 schreef linebear het volgende:
wie is de volgende die gaat ontwerpen trouwens !?
Volgens mij is de H&M in gesprek met Prada
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43490003
Het gerucht gaat dat er iets van Prada aan zit te komen, maar niets is bevestigd.
pi_43490101
Mevrouw Prada zei eerder het volgende:
quote:
Geen Prada voor H&M
Vorig jaar zei Miuccia over de Prada voor H&M roddel: "I have talked about it as they did ask me. I think it is an interesting concept and I would love to work on an entire collection using inexpensive materials." En daar moesten we het maar mee doen. De first lady van het huis heeft een nieuwe uitspraak gedaan...

Ter gelegenheid van de Waist Down – Skirts of Miuccia Prada exhibitie sprak New York Magazine laatst met Miucciu Prada. Voornamelijk vertelde ze over de rokken van de tentoonstelling, maar een vraag ging over de Hennes roddel.

‘They’ve asked me. I always said no, not because I don’t like the idea, I just don’t like the idea of doing bad copies of what I’m doing. And I don’t have the time, and maybe even the ability, to do a collection with them. If you want to do a collection that costs less, you have to do it with different materials and different ideas’, aldus Miuccia.

Uiteindelijk dus geen happy end voor H&M en fashionista’s met een studentenbudget. Maar ik begrijp Miuccia’s beslissing wel; het gaat ten koste van Prada’s hoge kwaliteit om H&M’s prijsklasse te bereiken. Snik, het blijft jammer. Okay, wie volgt? (NMH)
bron
pi_43490177
wellicht ook gelukkig maar... als gaat iedereen er uit zien als die patseriger marokaantjes en zo... en willen we dat !?

Niet racistisch bedoeld trouwens
  zondag 12 november 2006 @ 21:49:48 #103
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43490239
De site heeft overigens nu al problemen. Ik probeerde iets extra te bestellen, maar loop steeds stuk omdat het bestellen niet gaat. "probeer het binnenkort opnieuw aub"

Dit beloofd niet veel goeds voor vannacht.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 12 november 2006 @ 21:50:41 #104
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43490267
Ik heb een uur geleden wat dingen besteld, zonder problemen.
pi_43490494
Inderdaad, liever een andere ontwerper samen met H&M dan Prada. Die vind ik over het algemeen niet echt mooie kleding hebben.
pi_43490528
Jammer dat ik de maten niet van te voren kan zien, dat zou tijd schelen bij het bestellen!
  zondag 12 november 2006 @ 21:57:21 #107
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43490536
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:50 schreef Aventura het volgende:
Ik heb een uur geleden wat dingen besteld, zonder problemen.
De spullen die ik eerder vanavond bestelde kon ik ook zonder problemen verwerken. Ik was echter iets vergeten en wilde dat nu alsnog bestellen. Dat lukt dus niet...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 12 november 2006 @ 21:58:36 #108
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43490588
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:57 schreef flugeltje het volgende:

[..]

De spullen die ik eerder vanavond bestelde kon ik ook zonder problemen verwerken. Ik was echter iets vergeten en wilde dat nu alsnog bestellen. Dat lukt dus niet...
Misschien zitten er op dit moment al teveel mensen op de site in afwachting tot de verkoop om middernacht?
pi_43490609
Vind het niet jammer dat Prada geen H&M kleding gaat ontwerpen: het merendeel van de herenkleding vind ik foeilelijk.
pi_43490678
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:56 schreef parselmouth het volgende:
Inderdaad, liever een andere ontwerper samen met H&M dan Prada. Die vind ik over het algemeen niet echt mooie kleding hebben.
Ik zou Tom Ford wel strak vinden. Alleen heb ik het idee dat ie zijn neus ophaal voor een keten als H&M.
  zondag 12 november 2006 @ 22:01:06 #111
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43490696
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:58 schreef Aventura het volgende:

[..]

Misschien zitten er op dit moment al teveel mensen op de site in afwachting tot de verkoop om middernacht?
Ik begin dat idee wel te krijgen inderdaad. Helaas dan maar, heb een mailtje naar de klantenservice gestuurd. Hopelijk willen ze het bij de bestaande bestelling voegen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 12 november 2006 @ 22:02:23 #112
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43490750
De shop gaat 00:01 CET open, Central European Time, dus gewoon onze tijd
pi_43490803
D&G ft H&M


hoeveel is er nou beschikbaar op die webshop? of is daar niets van bekend.
pi_43490813
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:47 schreef linebear het volgende:
wellicht ook gelukkig maar... als gaat iedereen er uit zien als die patseriger marokaantjes en zo... en willen we dat !?

Niet racistisch bedoeld trouwens
Die lopen 99 van de 100 keer in namaak Prada.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43490832
Dior lijkt me wel vet, al verwacht ik dan dat er van die lelijke goedkope J'adore H&M-achige shirtjes komen of andere babyblauw/roze kleding.
pi_43491097
Even een test bestelling gedaan. Ik kom nu zonder enige moeite door het bestel proces.

pi_43491210
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:10 schreef schatje het volgende:
Even een test bestelling gedaan. Ik kom nu zonder enige moeite door het bestel proces.

[afbeelding]
En gelijk geannuleerd?

Duur geintje als de testbestelling toch niet opeens geannuleerd blijkt te zijn
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 12 november 2006 @ 22:14:37 #118
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43491221
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:10 schreef schatje het volgende:
Even een test bestelling gedaan. Ik kom nu zonder enige moeite door het bestel proces.

[afbeelding]
Ik nog steeds niet, als ik in de betaalprocedure kom krijg ik een foutmelding. Ik mag dus m'n bestelling wel doen en vervolgens gaat ie ook naar m'n persoonlijke gegevens, maar als ik dan naar het betaalscherm wil gaan krijg ik te zien dat m'n bestelling in behandeling is en of ik het binnenkort opnieuw wil proberen. Erg vreemd...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43491257
heb ik van de week ook gehad... behoorlijk irritant...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 12 november 2006 @ 22:16:19 #120
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43491283
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:15 schreef Bartjebart het volgende:
heb ik van de week ook gehad... behoorlijk irritant...
Weet je wat de oorzaak daarvan is? (heb je je bestelling nog kunnen doen?)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43491290
Ik raad je aan je cache en cookies eens te deleten in je browser en refresh dan de pagina!
pi_43491362
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:16 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Weet je wat de oorzaak daarvan is? (heb je je bestelling nog kunnen doen?)
Nee de oorzaak heb ik niet kunnen vinden... een dag later probeerde ik opnieuw de bestelling te doen, bleek echt in het allerlaatste scherm dat ie mijn bestelling wel opgeslagen had en bestelde ik opeens alles dubbel
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 12 november 2006 @ 22:20:42 #123
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43491457
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik raad je aan je cache en cookies eens te deleten in je browser en refresh dan de pagina!
Heeft helaas geen effect. Nu maar hopen dat ik m'n bestelling niet dubbel krijg
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43491470
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En gelijk geannuleerd?

Duur geintje als de testbestelling toch niet opeens geannuleerd blijkt te zijn
Voor voltooien geannuleerd ja.

@ Flugeltje, ik maak gebruik van FF en niet van IE. Misschien zit daar het verschil in. Ik weet het anders ook niet.
  zondag 12 november 2006 @ 22:22:32 #125
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43491520
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:21 schreef schatje het volgende:

[..]

Voor voltooien geannuleerd ja.

@ Flugeltje, ik maak gebruik van FF en niet van IE. Misschien zit daar het verschil in. Ik weet het anders ook niet.
Het zijn gelukkig geen artikelen waarvan ik bang hoef te zijn dat ze morgen niet meer op de site staan

Ik heb de klantenservice gemaild, hoop dat ze reageren en anders doe ik morgen gewoon een nieuwe poging.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43491607
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het zijn gelukkig geen artikelen waarvan ik bang hoef te zijn dat ze morgen niet meer op de site staan

Ik heb de klantenservice gemaild, hoop dat ze reageren en anders doe ik morgen gewoon een nieuwe poging.
Nee dat dacht ik ook... Ik had een broek in het bruin besteld, maar een dag later stond ie niet meer op de site...
naja wil je niet 'bang' maken of zo hoor...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 12 november 2006 @ 22:26:11 #127
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43491670
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee dat dacht ik ook... Ik had een broek in het bruin besteld, maar een dag later stond ie niet meer op de site...
naja wil je niet 'bang' maken of zo hoor...
De artikelen die ik écht wilde hebben staan gewoon al in bestelling. De extra bestelling was slechts een impulsaankoop, dus als ik 'm niet heb zal ik er niet minder om slapen. Het is geen Victor en Rolf
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43491744
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:26 schreef flugeltje het volgende:

[..]

De artikelen die ik écht wilde hebben staan gewoon al in bestelling. De extra bestelling was slechts een impulsaankoop, dus als ik 'm niet heb zal ik er niet minder om slapen. Het is geen Victor en Rolf
Oooow dat scheelt dan inderdaad
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 12 november 2006 @ 22:46:26 #129
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_43492386
Ik probeer net e.e.a. aan te klikken op de site;
tijdelijk een technisch probleem.. probeer het later nog eens.

Begint al goed
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_43492434
Ik heb geen zin meer om te wachten... kijk morgen wel of er nog iets over is. Succes iedereen die nog iets wil bemachtigen!
pi_43492492
Voor iedereen die straks gaat proberen om een V&R te bemachtigen....veel succes, ik hoop dat het lukt . (De trouwjurk en schoenen zijn niet via internet te bemachtigen, maar als het goed is, de rest wel)
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_43492558
ik hoop dat ik een sweater (of 2) kan bemachtigen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43492773
Die roze schoenen vond ik echt walgelijk .
Zwarte pumps waren wel stylish, alleen vind ik het te duur voor zulke schoenen, want zo bijzonder zijn ze niet.

En de schoenen voor heren vond ik tof (Y). Waren die met die kroko-print nou ook van V&R? Zag ze van de week langs komen en die waren echt super!
pi_43492923
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:56 schreef parselmouth het volgende:
Die roze schoenen vond ik echt walgelijk .
Zwarte pumps waren wel stylish, alleen vind ik het te duur voor zulke schoenen, want zo bijzonder zijn ze niet.

En de schoenen voor heren vond ik tof (Y). Waren die met die kroko-print nou ook van V&R? Zag ze van de week langs komen en die waren echt super!
Schoenen? Ik heb echt volgens mij nog nooit schoenen bij de H&M gezien...

ergens hoopte ik trouwens dat de V&R schoenen online te bestellen waren...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43493008
Sommige filialen verkopen wel schoenen. Beursplein in Rotterdam ook, zit vaak genoeg best hele toffe shit tussen, echt leer en dan niet eens heel erg duur (van die mooie hoge 'paardrij'laarzen voor 90 euro ).
  zondag 12 november 2006 @ 23:10:46 #136
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_43493265
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:49 schreef Jurk het volgende:
Voor iedereen die straks gaat proberen om een V&R te bemachtigen....veel succes, ik hoop dat het lukt . (De trouwjurk en schoenen zijn niet via internet te bemachtigen, maar als het goed is, de rest wel)
Volgens mij is de trouwjurk wel via de webshop te verkrijgen. Op de H&M site zelf (www.hm.com) kun je de collectie bekijken en bij sommige items staat het icoontje van een winkelwagentje en bij anderen niet. Helaas staan bij de items waar ik wel interesse in had geen icoontjes........... Toch maar zo naar bed dus.....
pi_43493267
damn... toevallig in 't Oosten?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43493308
En we gaan steeds meer schoenen verkopen! En ik zit elk jaar al aan mijn bestedingslimiet, komen er ook nog schoenen bij....
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_43493535
Neeej dat is goehoed! ik wil dat jullie ook schoenen gaan verkopen in Enschede of Hengelo
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43493587
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:11 schreef Jurk het volgende:
En we gaan steeds meer schoenen verkopen! En ik zit elk jaar al aan mijn bestedingslimiet, komen er ook nog schoenen bij....
Die enkellaarsjes
pi_43493857
Kan niet wachten, ik ga die smoking proberen te kopen
pi_43493914
Is het al twaalf uur?
pi_43493935
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:18 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Die enkellaarsjes
Ja zeg, ik blijf aan de gang....heb je die glitterballerina's op de kids al gezien??
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  zondag 12 november 2006 @ 23:31:32 #144
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_43494062
hoe gaat t eigenlijk in zn werk, als je iets in je shoppingcart dropped, dan heb je het? Of pas bij definitief verzenden op het eind?

Oftewel, ik laad mn wagentje vol, maar ondertussen kan alles al uitverkocht zijn voor ik bij betalen aankom? Of is t voor mij als t in mn wagentje ligt?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_43494183
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:31 schreef Roeji het volgende:
hoe gaat t eigenlijk in zn werk, als je iets in je shoppingcart dropped, dan heb je het? Of pas bij definitief verzenden op het eind?
Dat weet ik eigenlijk niet. Normaal gesproken is je bestelling afgehandeld als je alles doorgelopen hebt. Maar normaal gesproken is er natuurlijk niet zo'n run op de kleding als nu. Vorig jaar is "Stella" ook op internet te koop geweest in Scandinavie, en dat was een mega-succes. Ik denk dat het vanavond gewoon een kwestie is van geluk.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_43494194
Laatst bij een 'normale' bestelling had ik ook iets in mn wagentje gedaan, bij de laatste stap van t bestellingsproces was het ineens uitverkocht.. dus weet niet of het een foutje van de site was of dat het echt ineens uitverkocht raakte in de tijd tussen het bestellen en voltooien van de bestelling..
  zondag 12 november 2006 @ 23:36:32 #147
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_43494243
mm dan dus maar met meerdere vensters werken en hopen dat het goed gaat. Wil maar 2 dingetjes.
Word overigens dat witte t-shirt nog online verkocht? Ik zie het niet tussen de collectie staan, maar kwam t op marktplaats tegen. Dat wat het personeel de dagen vantevoren droeg, bedoel ik.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_43494289
KOmt het op de voorpagina van die online shop?
pi_43494362
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:36 schreef Roeji het volgende:
mm dan dus maar met meerdere vensters werken en hopen dat het goed gaat. Wil maar 2 dingetjes.
Word overigens dat witte t-shirt nog online verkocht? Ik zie het niet tussen de collectie staan, maar kwam t op marktplaats tegen. Dat wat het personeel de dagen vantevoren droeg, bedoel ik.
Oe, die zijn dus niet voor de verkoop bedoeld....Shirts die het personeel aan had, zijn geen collectie-items. En volgens mij heb je een groot probleem als je die als personeel zijnde aanbiedt. Als je baas daar achter komt, dan.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_43494375
Valt tegen, heel veel items zijn helemaal niet meer te koop online.
pi_43494396
Er zijn witte shirts in de verkoop geweest...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43494422
Huh die shirts werden in Den haag massaal aangeboden, ik heb er 2 alleen te kleine maat :S.
Denk dat ik ze ga ruilen of terugbrengen
pi_43494426
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:27 schreef Jurk het volgende:

[..]

Ja zeg, ik blijf aan de gang....heb je die glitterballerina's op de kids al gezien??
Ja, maar zoiets heb ik al Vijftien euro bij de axi-schoen
Vroeg vandaag ook een collega of ik ze van de kids had, ben toen maar even gaan kijken en die zijn ook best cute!

En met dat artikel in je winkelwagen... volgens mij is hij van jou zodra ie in je kar ligt. Ik heb onlangs een trui voor m'n vriend besteld en m'n broertje wilde dezelfde hebben. Ik had die voor m'n vriend al in dat karretje gelegd en een uurtje later ook voor m'n broertje, maar dat kon toen niet meer omdat ie uitverkocht was. Die van m'n vriend werd gewoon geleverd (ook geen vertragingen ofzo).
  zondag 12 november 2006 @ 23:43:18 #154
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_43494445
Is dit een algemeen H&M topic? Zo ja, H&M Beurstraverse Rotterdam: broeken verkopen zonder knoop is not-done.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_43494470
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:42 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Ja, maar zoiets heb ik al Vijftien euro bij de axi-schoen
die heb ik ook
pi_43494481
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:43 schreef TC03 het volgende:
Is dit een algemeen H&M topic? Zo ja, H&M Beurstraverse Rotterdam: broeken verkopen zonder knoop is not-done.
Retour brengen?
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_43494501
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:43 schreef TC03 het volgende:
Is dit een algemeen H&M topic?
Lezen is wel lastig
pi_43494529
Ik zag het net toevallig bij de FAQ staan op de H&M site..

Als je een artikel in de shoppingbag legt, controleren wij of het op voorraad is. Vervolgens wordt het bij stap 2 bij de kassa voor je gereserveerd. In een enkel geval kan het voorkomen dat een andere klant het laatste artikel koopt, voordat we dat voor jou hebben kunnen reserveren.
pi_43494534
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:44 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

die heb ik ook
Axi-schoen 98% crap maar soms hebben ze zuuuuuulke toffe schoentjes voor die prijs
*kuch offtopic*
pi_43494563
Spannend, straks valt het allemaal wel mee met de drukte online.
pi_43494597
Enig idee wat zo de slimste manier is om de webshop te benaderen? Komt er een apart kopje V&R bij de gewone webshop, of kun je op het winkelwagentje klikken wat nu ook al bij de collectie te zien is?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_43494619
Vraag ik me ook af ja.. heb nu dus 2 vensters open staan met beide mogelijkheden
pi_43494639
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:46 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Axi-schoen 98% crap maar soms hebben ze zuuuuuulke toffe schoentjes voor die prijs
*kuch offtopic*
Divided had ook hele leuke ballerina's, voor maar 14,90 (en dan natuurlijk nog 20% korting).
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_43494729
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:50 schreef Jurk het volgende:

[..]

Divided had ook hele leuke ballerina's, voor maar 14,90 (en dan natuurlijk nog 20% korting).
20% . Ik was laatst vergeten dat ik 20% korting kreeg. Ging ik aan het eind van de dag een tas afrekenen van 20 euro en toen vroeg een collega nog net op tijd "heb je je personeelspas nou al?" Oh ja . En toen werd ie dus 15 euro nog iets
pi_43494764
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:53 schreef parselmouth het volgende:

[..]

20% . Ik was laatst vergeten dat ik 20% korting kreeg. Ging ik aan het eind van de dag een tas afrekenen van 20 euro en toen vroeg een collega nog net op tijd "heb je je personeelspas nou al?" Oh ja . En toen werd ie dus 15 euro nog iets
God, die van mij vertoond al slijtplekken.....
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_43494790
Nog eventjes!
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_43494853
ARGH, heb ik me vrijdag of zo geregistreerd, heb ik per ongeluk de mail met het klantnummer verwijderd en alleen de pin nog
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43494872
Zal de site zometeen uberhaupt wel toegankelijk zijn
Что было, то прошло..
pi_43494892
hoe lang nog??
pi_43494913
laden v site duurt lang bij mij nu..
pi_43494932
Hier ook, noooooo!
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_43494942
Traag....
pi_43494947
Idem hier.

Waarom ook proberen.
pi_43494951
De site heeft al moeite !
  maandag 13 november 2006 @ 00:01:12 #175
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_43494956
de hele zooi hangt
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_43494970
Doet het!
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_43494978
shit shit shit hier lukt het ook niet
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_43494988
er is niks zichtbaar in de shop
pi_43495015
Blijft hangen op 71% hier
Что было, то прошло..
pi_43495017
kunnen die stomme scandinaviers niet offline gaan
pi_43495030
Het laadt net de titel hier Mijn God, hadden ze netzogoed wat extra servers in kunnen zetten
pi_43495036
Gaat lekker.............
quote:
Tijdelijk technisch probleem

Dit ligt niet aan jou; probeer het straks nog een keer.
Als je een vraag wilt stellen aan onze klantenservice, dan kun je ook telefonisch of via de fax contact met ons opnemen. Natuurlijk helpen we je ook graag als je artikelen wilt bestellen.

Klantenservice H&M
Tel: 0900 - 0401055 (5 cent per minuut)
Fax: 0900 - 0401059
pi_43495037
Ik heb al een trui en stropdas... nu nog in de kassa komen
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_43495044
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
kunnen die stomme scandinaviers niet offline gaan
Idd! Ga slapen ofzo!
  maandag 13 november 2006 @ 00:04:29 #185
130081 manou
me love me boyfriend
pi_43495047
vriendin van mij kan de v&r collectie online niet eens in de shop vinden...vage bedoeling..hier iemand al geluk gehad??
pi_43495049
Hahaha lekkere site hebben ze daar, mn vriendin probeert wat te bestellen maar het laadt amper.
pi_43495062
laadt goed
  maandag 13 november 2006 @ 00:05:11 #188
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43495070
Verdomme ik kom niet in die kut kassa
pi_43495086
heb op dames geklikt in de V&R shop, hij laadt nu heeeel langzaam..
pi_43495126
De voorraad wordt hier al vijf minuten gecheckt. Lijkt Alberto wel.
pi_43495128
de voorraad wordt gecheckt..
pi_43495142
ik heb wat ik wil
NWC: 3445 7628 8614 7793
pi_43495146
Ga allemaal effe weg willen jullie
pi_43495155
LOL, naar de kassa. Ik twijfel nu ineens heel erg.
pi_43495157
Ik heb een jas en een broek
pi_43495158
Ik ben ver gekomen, wacht nu of de check out wil laden...
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_43495166
waar staat de collectie uberhaubt?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 13 november 2006 @ 00:08:36 #198
130081 manou
me love me boyfriend
pi_43495175
ik denk dat je echt meeste kans had om naar een winkel toe te gaan afgelopen donderdag...ik heb zelf wel moeten vechten maar heb wat ik graag wilde hebben....ik probeer nu online te komen om ff te kijken maar sjeeezus wat is die site nu langzaam...veel vrouwen online haha
pi_43495183
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:07 schreef MadGuy het volgende:
De voorraad wordt hier al vijf minuten gecheckt. Lijkt Alberto wel.
Ik moest hardop lachen

En ik krijg steeds te zien dat er een technisch probleem is
Что было, то прошло..
pi_43495193
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
waar staat de collectie uberhaubt?
Op de subsite van V&R op www.hm.com
pi_43495196
ik heb het in mijn karretje is et nu ook al van mij :S
pi_43495212
Ik ben voorbij stap 2, net mn betalingsmiddel ingevuld, volgens mij heb ik 'm nu!
pi_43495218
Waar hebben jullie die pagina gevonden? Ik zie nog gewoon de standaard H&M online shop...
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43495219
ben te ongeduldig voor dit soort dingen .
pi_43495229
aah me zenuwen gaan eraan
pi_43495251
zit me echt op te vreten hier!! zo traag....
  maandag 13 november 2006 @ 00:11:30 #207
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_43495254
dit is zenuwslopend, niet leuk meer
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  maandag 13 november 2006 @ 00:11:37 #208
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43495260
W00t het is ons (mij en parselmouth) gelukt! Trenchcoat is besteld, dus ik kan mijn orderproces staken (mijn inloggen ging niet meer ofzo anders had ik gewonnen ).
pi_43495263
Ik kom er echt niet door... Zelfs niet met een 8Mbit verbinding Lekker snugger dit.
pi_43495264
Zow, de jas voor me zus te pakken, en nu kijken of ze me willen laten afrekenen :p
pi_43495273
Hij wil niet naar de checkout!
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_43495282
Ik ga al 5 minuten naar stap twee.

Wat nou extra aanbieding? Ik wil naar de kassa!
  maandag 13 november 2006 @ 00:12:58 #214
130081 manou
me love me boyfriend
pi_43495292
gaat echt tee traag jammer!!
pi_43495299
hij moet nu opschieten hoor
  maandag 13 november 2006 @ 00:13:35 #216
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43495309
Ik heb dat wollen jurkje! Met korting nog wel

En de trenchcoat ook. Op de trench 19,90 korting, op de jurk nog eens 7,99.
pi_43495312
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:12 schreef MadGuy het volgende:
Ik ga al 5 minuten naar stap twee.

Wat nou extra aanbieding? Ik wil naar de kassa!
ja ik dus ook niet leuk!
pi_43495314
hehe ik wil die sweatshirt
maar dit gaat traag
pi_43495315
Hahaha, wel komisch allemaal...
pi_43495316
Ik heb twee sweaters besteld .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43495333
Ik kap ermee. Die tyfussite laadt niet en áls ie al werkt is het van: technisch probleem blabla.
Что было, то прошло..
pi_43495350
Iemand nog gegaan voor de bruidsjurk?
Ik vind hem trouwens wel mooi.
pi_43495361
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:13 schreef Aventura het volgende:
Ik heb dat wollen jurkje! Met korting nog wel

En de trenchcoat ook. Op de trench 19,90 korting, op de jurk nog eens 7,99.
Wtf, ik kom niet eens in die shop
Что было, то прошло..
  maandag 13 november 2006 @ 00:15:14 #224
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43495363
Hij kwam eerst niet verder richting de checkout, bleef ie hangen op een witscherm javascript error ofzo..
mhehehe er wordt bij mij nu pas om mijn gegevens gevraagd trage site
pi_43495371
sjees, dit was toch te voorspellen?
ik wil naar stap 3!
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_43495376
Ik zit ook, samen met mijn mama, in spanning op de h&M site, maar zelfs de plaatjes duren al een eeuwigheid!! Trouwjurk is zelfs al uitverkocht, geniaal!!
pi_43495381
Zwarte trenchcoat met 25% korting is besteld!!
pi_43495384
H&M en internet: net zo'n zootje als in de winkel.
pi_43495385
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:09 schreef cultheld het volgende:
Waar hebben jullie die pagina gevonden? Ik zie nog gewoon de standaard H&M online shop...
Je moet naar de pagina gaan waar de collectie van V & F is te zien (inspiration drop down menu).
  maandag 13 november 2006 @ 00:16:06 #230
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43495394
De trouwjurk was al binnen een halve seconde uitverkocht ofzo
pi_43495404
Kutsite daar
pi_43495410
vet dat de korting werkt .
pi_43495416
YESSSSSSSSSSSS!!!!!

en met korting zelfs
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_43495420
Ben ik eindelijk in de shop, kan ik de jsaal niet vinden.

Ben ik te laat?
Pff
pi_43495421
die jurk zou toch helemaal niet via de site verkocht worden?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 13 november 2006 @ 00:17:30 #236
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43495423
Gelukkig is de kassa wél snel.
Alleen hoef ik die jas nu niet meer .
pi_43495424
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:15 schreef MadGuy het volgende:
H&M en internet: net zo'n zootje als in de winkel.
pi_43495430
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:17 schreef imago het volgende:
YESSSSSSSSSSSS!!!!!

en met korting zelfs
pi_43495435
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:15 schreef schatje het volgende:

[..]

Je moet naar de pagina gaan waar de collectie van V & F is te zien (inspiration drop down menu).
dank, 't is inmiddels al gelukt
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43495437
Zo ik heb alles wat ik wilde hebben.
pi_43495438
Nog steeds de standaard shop hier trouwens
  maandag 13 november 2006 @ 00:18:00 #242
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43495440
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:17 schreef imago het volgende:
YESSSSSSSSSSSS!!!!!

en met korting zelfs
Wat heb jij gekocht?
pi_43495449
Nou, ik heb nu dus de trenchcoat en t grijze colbertje, woepie
NWC: 3445 7628 8614 7793
pi_43495475
*zweet van voorhoofd veegt*

de trench dus, in 38 én 40, in het zwart

ik durfde niet meer te treuzelen en ook nog op de beige te gokken, ben naar de checkout gesneld vriendje was nog zenuwachtiger dan ik, maar het is gelukt
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  maandag 13 november 2006 @ 00:19:13 #245
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43495481
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:18 schreef Chanty87 het volgende:
Nog steeds de standaard shop hier trouwens
Je moet ook op de .com kijken, niet in de shop
pi_43495497
hij laadt nog steeds bij mij
pi_43495506
zit hier echt met een rode kop naar mn computer te schreeuwen
pi_43495507
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:19 schreef Aventura het volgende:

[..]

Je moet ook op de .com kijken, niet in de shop
Ben onderweg, maar gaat echt bedroevend sloom nog steeds.
pi_43495510
Ik kreeg een error. Het leek zo voorspoedig te gaan.
pi_43495519
Ik ben niet verder gekomen dan de technischestoring-melding.
HA-TE-LIJK!

Что было, то прошло..
  maandag 13 november 2006 @ 00:20:37 #251
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43495527
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:19 schreef imago het volgende:
*zweet van voorhoofd veegt*

de trench dus, in 38 én 40, in het zwart

ik durfde niet meer te treuzelen en ook nog op de beige te gokken, ben naar de checkout gesneld vriendje was nog zenuwachtiger dan ik, maar het is gelukt
Ik had de trench ook in 38 en 40, uiteindelijk heb ik 38 er maar uitgetieft. Ik heb normaal maat 38, maar ik houd rekening met een te klein vallend model en evt. trui die ik er nog onder aan heb.
  maandag 13 november 2006 @ 00:21:01 #252
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43495541
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:19 schreef imago het volgende:
*zweet van voorhoofd veegt*

de trench dus, in 38 én 40, in het zwart

ik durfde niet meer te treuzelen en ook nog op de beige te gokken, ben naar de checkout gesneld vriendje was nog zenuwachtiger dan ik, maar het is gelukt
Dan zijn wij een van de weinigen als ik het zo hoor
pi_43495559
Klopt het dat als je op Naar De Kassa drukt je gewoon een wit scherm ziet en geen activiteit verder?
  maandag 13 november 2006 @ 00:21:56 #254
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43495571
Maak niet de fout door steeds te klikken en refreshen.
Gewoon wachten.
Op een gegeven moment leek het bij mij bevroren te zin, en opeens begon het weer te bewegen.
pi_43495573
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:20 schreef Aventura het volgende:

Ik had de trench ook in 38 en 40, uiteindelijk heb ik 38 er maar uitgetieft. Ik heb normaal maat 38, maar ik houd rekening met een te klein vallend model en evt. trui die ik er nog onder aan heb.
Degene die ik over heb kan toch weer terug, of met vette winst verkocht worden natuurlijk
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_43495574
Teh internets ftw! Hier is het "hey wat heb jij gekocht dan?", terwijl het 9 november was van "Kutwijf, ik had die trench eerst ffs ! "
pi_43495581
heeft iedereen wat ie wil ?
  maandag 13 november 2006 @ 00:22:32 #258
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43495590
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:21 schreef MadGuy het volgende:
Klopt het dat als je op Naar De Kassa drukt je gewoon een wit scherm ziet en geen activiteit verder?
Heb geduld, nergens op klikken!
pi_43495594
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:21 schreef Aventura het volgende:
Maak niet de fout door steeds te klikken en refreshen.
Gewoon wachten.
Op een gegeven moment leek het bij mij bevroren te zin, en opeens begon het weer te bewegen.
vriendje: "NEE! NIET F5! AFBLIJVEN! WACHTEN!"
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  maandag 13 november 2006 @ 00:23:09 #260
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_43495609
ik sta in de rij voor de kassa
Ben eens benieuwd of het gaat lukken
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_43495614
Het duurt nu wel erg lang, 5 groene streepjes onderaan en komen er geen bij
pi_43495618
*doet een vreugdedansje*

heb het wollen jurkje!! wist niet eens dat je hem online kon bestellen
pi_43495632
Jullie hebben gelijk.

Alleen duurt nu het laden van het inlogscherm weer uuuuren.
pi_43495634
Moet me eerst aanmelde ofzo :s
  maandag 13 november 2006 @ 00:24:32 #265
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43495641
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:23 schreef Flowerbomb het volgende:
*doet een vreugdedansje*

heb het wollen jurkje!! wist niet eens dat je hem online kon bestellen
Er stond geen wagentje bij op de voorkant, maar ik zag hem later toch in de shop. Ik heb hem meteen besteld. Enige leuke kledingstuk in de collectie, samen met die jas
pi_43495668
inderdaad!! daarom ging ik er al van uit dat het geen jurkje voor mij werd.. zag ik hem toch staan!!
heb echt medelijden met mn muisje.. zo hard geklikt
pi_43495689
De trenchcoat is ook uitverkocht geloof ik?
pi_43495696
hehe dat hadden jullie eerder moeten doen zoals schatje vertelde in dit topic
pi_43495702
neee dat mag niet ik wil m!!!
  maandag 13 november 2006 @ 00:27:12 #270
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_43495713
damn de panty is uitberkocht voor ik door de kassa heen was. Balen
Nu heb ik alleen dat lintentruitje, ook oke
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_43495721
Als ik een artikel in me mandje heb en ik bij de kassa an het wachten ben (..) en op de keuze pagina die link niet meer aanwezig is om hem in een mandje te stoppen....... ben ik dan te laat????
pi_43495729
die jeans... grootste maat is 34
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43495731
zal ik f5'en? zit al 10 min geen beweging in.
pi_43495732
Alleen de panty staat er nog bij die trenchcoat Ik bewonder mijn geduld trouwens even wel
pi_43495751
De heren trenchcoat is ook uitverkocht, zegt-ie hier.
pi_43495765
Niet gelukt dus, jammer

[ Bericht 86% gewijzigd door Burbujas op 13-11-2006 00:36:25 ]
pi_43495776
krijg je eigenlijk geen bevestiging van je bestelling op je mail ofzo? weet niet meer of je je mail moest opgeven. begin opeens te twijfelen of het echt wel is gelukt
pi_43495786
t ziet er naar uit dat ik 'm dus niet te pakken ga krijgen.. nouja hou me aanbevolen voor de trench zwart maat 40 als iemand die dubbel heeft
pi_43495789
ik geef het op....... sorry zus van me
pi_43495791
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:28 schreef MadGuy het volgende:
De heren trenchcoat is ook uitverkocht, zegt-ie hier.
Goh. Toch ben ik een beetje verdrietig nu.
pi_43495794
Nouja, over een paar dagen wordt het hopelijk weer bijgevuld... Dat wordt 's ochtends vroeg opstaan
  maandag 13 november 2006 @ 00:30:46 #282
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43495811
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
t ziet er naar uit dat ik 'm dus niet te pakken ga krijgen.. nouja hou me aanbevolen voor de trench zwart maat 40 als iemand die dubbel heeft
Als-ie mij niet past denk ik aan je
  maandag 13 november 2006 @ 00:31:45 #283
130081 manou
me love me boyfriend
pi_43495839
bestelling ging opeens heeel makkelijk...ben bang dat er veel fout gaat bij de verwerking van deze collectie...
pi_43495845
pff, wat een brak systeem!
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_43495851
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:30 schreef Aventura het volgende:

[..]

Als-ie mij niet past denk ik aan je
ok tof
pi_43495855
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:30 schreef Chanty87 het volgende:
Nouja, over een paar dagen wordt het hopelijk weer bijgevuld... Dat wordt 's ochtends vroeg opstaan
Volgens mij was het een eenmalige actie ..
pi_43495860
hoe krijgen jullie die korting dan?
pi_43495872
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:31 schreef manou het volgende:
bestelling ging opeens heeel makkelijk...ben bang dat er veel fout gaat bij de verwerking van deze collectie...
dat gevoel heb ik dus ook ga er dan ook maar niet van uit dat ik iets thuis krijg
pi_43495875
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:32 schreef Apekoek het volgende:
hoe krijgen jullie die korting dan?
kortingscode 7236

en ik had m'n bevestigingsmailtje meteen binnen
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_43495888
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:32 schreef Burbujas het volgende:

[..]

Volgens mij was het een eenmalige actie ..
Meen je dat nou? Hebben ze dan van elk product 10 exemplaren ofzo
pi_43495890
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:30 schreef Chanty87 het volgende:
Nouja, over een paar dagen wordt het hopelijk weer bijgevuld... Dat wordt 's ochtends vroeg opstaan
Nee, het is allemaal eenmalig. Tenminste, dat was 9 november ook zo, dus zal ' t op internet ook wel zo gaan vermoed ik.

Check in elk geval de retourneringen in de winkel zo nu en dan, ik heb vandaag nog 10 teruggekomen V&R's teruggehangen.
pi_43495898
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:32 schreef imago het volgende:

[..]

kortingscode 7236

en ik had m'n bevestigingsmailtje meteen binnen
Bij die trench à 149 euro zei de site dat de waarde van de artikelen te laag was om de korting over te rekenen...

Ook weird: Er staat uitverkocht bij, maar als ik op doorgaan klik, kom ik op de betaalpagina... Hoe kan dat?
pi_43495914
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:33 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Bij die trench à 149 euro zei de site dat de waarde van de artikelen te laag was om de korting over te rekenen...
Ik had 2 x 99 euro, en die ene werd dus 75
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_43495931
ik krijg deze fout dus:

Je bestelling word behandeld, probeer het binnenkort opnieuw a.u.b.
geen idee wat het betekent
pi_43495940
Vaag. Misschien is dat wel omdat-ie uitverkocht was... Even die betaalsite afwachten. Ik heb voor acceptgiro gekozen. Baadt het niet, dan schaadt het ook niet.
pi_43495960
Heb alvast een nieuw topic geopend, want deze gaat binnen 5 minuten dicht, denk ik zo
pi_43495963
Wanneer jullie nog dat t-shirt willen waar die medewerkers in liepen. Voor de mannen staat hij bij de t-shirten met 'YES' erop.
pi_43495980
Ik zie heel vaak "'uitverkocht" inmiddels. Ben nog steeds bezig met mn vreugdedans
NWC: 3445 7628 8614 7793
  maandag 13 november 2006 @ 00:36:19 #299
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43495984


Too bad

Heuj, net stond er nog sold out over...
pi_43495988
Ik ben echt blij met die sweaters .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')