Succes in ieder gevalquote:Op zondag 12 november 2006 20:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dan wordt het maat 40 trenchcoat voor mijEn ik ga hem bemachtigen, het moet gewoon
![]()
Alleen de Scandinavische landen en ons landje kunnen gebruik maken van de H&M online shop.quote:Op zondag 12 november 2006 20:41 schreef poohy het volgende:
[..]
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen weten V&R ook via de website te koop is![]()
Als het lukt om ze te bemachtigen wel ja... Dan wil ik een 38 en een 40 in beige én zwartquote:Op zondag 12 november 2006 20:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Alleen de Scandinavische landen en ons landje kunnen gebruik maken van de H&M online shop.
Ik zou trouwens gewoon 2 maten bestellen. Je kan het immers altijd retour doen.
Helemaal 100% zeker niet. Gewoon proberen in ieder geval.quote:Op zondag 12 november 2006 20:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
En is het nou zeker dat die kortingscode van 25% op de V&R collectie werkt?
bedankt voor de tip!quote:Op zondag 12 november 2006 20:39 schreef amaranta het volgende:
ik adviseer jullie om voor de zekerheid een maatje meer te nemen....een jas, ook een trenchcoat, mag best ietsjes ruimer zitten...
Of wat Henkie zegt, plaatsen op Marktplaats of Ebay. Kijken wat een gek er voor geeftquote:Op zondag 12 november 2006 20:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik wilde voor mt 40 gaan maar ga nu toch maar mt 42 doen. Of als het lukt doe ik ze beiden bestellen, kan er toch dan 1 retourneren![]()
Vrij weinig, heel veel mensen die (vandaag nogquote:Op zondag 12 november 2006 20:41 schreef poohy het volgende:
[..]
Succes in ieder geval![]()
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen weten V&R ook via de website te koop is![]()
ja inderdaad, 100% zeker dat ik hem dan kan verkopen, dan maak ik er zeer waarschijnlijk nog winst op ook. Maar goed, eerst maar afwachten of het me uberhaupt lukt om er 1 te bemachtigen.quote:Op zondag 12 november 2006 20:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Of wat Henkie zegt, plaatsen op Marktplaats of Ebay. Kijken wat een gek er voor geeft.
Zweden is gewoon dezelfde tijdzonde hoor...quote:Op zondag 12 november 2006 20:59 schreef schatje het volgende:
Nou ja, ik hoop dat iedereen kan slagen.
Maareh, in Zweden is het toch een uur later?
Dan kunnen zij daar in feite het magazijn al leeg plunderen![]()
.
In Den Haag ook.quote:Op zondag 12 november 2006 21:10 schreef Aventura het volgende:
Ik liep trouwens vanmiddag langs de H&M (Kalvertoren), en daar staan in de etalage de trouwjurk en twee smokings. Als die jurk echt zo zeldzaam is, waarom houden ze er dan eentje van in de etalage? Dat vroeg ik me af...
Ik vroeg mezelf dus ook al af waaróm die dingen zo populair zijn. Ik vind ze aartslelijkquote:Op zondag 12 november 2006 21:19 schreef schatje het volgende:
Ik heb in ieder geval een hele andere voorstelling van een trouwjurk. Ik hoef echt geen grote strik op mijn borsten.
Deze collectie voor de vrouwen vind ik op een enkele ding na sowieso niets aan. Voor de heren vind ik er wel dingen tussen zitten.quote:Op zondag 12 november 2006 21:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vroeg mezelf dus ook al af waaróm die dingen zo populair zijn. Ik vind ze aartslelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |