bronquote:Geen Prada voor H&M
Vorig jaar zei Miuccia over de Prada voor H&M roddel: "I have talked about it as they did ask me. I think it is an interesting concept and I would love to work on an entire collection using inexpensive materials." En daar moesten we het maar mee doen. De first lady van het huis heeft een nieuwe uitspraak gedaan...
Ter gelegenheid van de Waist Down – Skirts of Miuccia Prada exhibitie sprak New York Magazine laatst met Miucciu Prada. Voornamelijk vertelde ze over de rokken van de tentoonstelling, maar een vraag ging over de Hennes roddel.
‘They’ve asked me. I always said no, not because I don’t like the idea, I just don’t like the idea of doing bad copies of what I’m doing. And I don’t have the time, and maybe even the ability, to do a collection with them. If you want to do a collection that costs less, you have to do it with different materials and different ideas’, aldus Miuccia.
Uiteindelijk dus geen happy end voor H&M en fashionista’s met een studentenbudget. Maar ik begrijp Miuccia’s beslissing wel; het gaat ten koste van Prada’s hoge kwaliteit om H&M’s prijsklasse te bereiken. Snik, het blijft jammer. Okay, wie volgt? (NMH)
De spullen die ik eerder vanavond bestelde kon ik ook zonder problemen verwerken. Ik was echter iets vergeten en wilde dat nu alsnog bestellen. Dat lukt dus niet...quote:Op zondag 12 november 2006 21:50 schreef Aventura het volgende:
Ik heb een uur geleden wat dingen besteld, zonder problemen.
Misschien zitten er op dit moment al teveel mensen op de site in afwachting tot de verkoop om middernacht?quote:Op zondag 12 november 2006 21:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De spullen die ik eerder vanavond bestelde kon ik ook zonder problemen verwerken. Ik was echter iets vergeten en wilde dat nu alsnog bestellen. Dat lukt dus niet...
Ik zou Tom Ford wel strak vinden. Alleen heb ik het idee dat ie zijn neus ophaal voor een keten als H&M.quote:Op zondag 12 november 2006 21:56 schreef parselmouth het volgende:
Inderdaad, liever een andere ontwerper samen met H&M dan Prada. Die vind ik over het algemeen niet echt mooie kleding hebben.
Ik begin dat idee wel te krijgen inderdaad. Helaas dan maar, heb een mailtje naar de klantenservice gestuurd. Hopelijk willen ze het bij de bestaande bestelling voegen.quote:Op zondag 12 november 2006 21:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Misschien zitten er op dit moment al teveel mensen op de site in afwachting tot de verkoop om middernacht?
Die lopen 99 van de 100 keer in namaak Prada.quote:Op zondag 12 november 2006 21:47 schreef linebear het volgende:
wellicht ook gelukkig maar... als gaat iedereen er uit zien als die patseriger marokaantjes en zo... en willen we dat !?
Niet racistisch bedoeld trouwens
En gelijk geannuleerd?quote:Op zondag 12 november 2006 22:10 schreef schatje het volgende:
Even een test bestelling gedaan. Ik kom nu zonder enige moeite door het bestel proces.
[afbeelding]
Ik nog steeds niet, als ik in de betaalprocedure kom krijg ik een foutmelding. Ik mag dus m'n bestelling wel doen en vervolgens gaat ie ook naar m'n persoonlijke gegevens, maar als ik dan naar het betaalscherm wil gaan krijg ik te zien dat m'n bestelling in behandeling is en of ik het binnenkort opnieuw wil proberen. Erg vreemd...quote:Op zondag 12 november 2006 22:10 schreef schatje het volgende:
Even een test bestelling gedaan. Ik kom nu zonder enige moeite door het bestel proces.
[afbeelding]
Weet je wat de oorzaak daarvan is? (heb je je bestelling nog kunnen doen?)quote:Op zondag 12 november 2006 22:15 schreef Bartjebart het volgende:
heb ik van de week ook gehad... behoorlijk irritant...
Nee de oorzaak heb ik niet kunnen vinden... een dag later probeerde ik opnieuw de bestelling te doen, bleek echt in het allerlaatste scherm dat ie mijn bestelling wel opgeslagen had en bestelde ik opeens alles dubbelquote:Op zondag 12 november 2006 22:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet je wat de oorzaak daarvan is? (heb je je bestelling nog kunnen doen?)
Heeft helaas geen effect. Nu maar hopen dat ik m'n bestelling niet dubbel krijgquote:Op zondag 12 november 2006 22:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik raad je aan je cache en cookies eens te deleten in je browser en refresh dan de pagina!
Voor voltooien geannuleerd ja.quote:Op zondag 12 november 2006 22:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En gelijk geannuleerd?
Duur geintje als de testbestelling toch niet opeens geannuleerd blijkt te zijn
Het zijn gelukkig geen artikelen waarvan ik bang hoef te zijn dat ze morgen niet meer op de site staanquote:Op zondag 12 november 2006 22:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Voor voltooien geannuleerd ja.
@ Flugeltje, ik maak gebruik van FF en niet van IE. Misschien zit daar het verschil in. Ik weet het anders ook niet.
Nee dat dacht ik ook... Ik had een broek in het bruin besteld, maar een dag later stond ie niet meer op de site...quote:Op zondag 12 november 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zijn gelukkig geen artikelen waarvan ik bang hoef te zijn dat ze morgen niet meer op de site staan
Ik heb de klantenservice gemaild, hoop dat ze reageren en anders doe ik morgen gewoon een nieuwe poging.
De artikelen die ik écht wilde hebben staan gewoon al in bestelling. De extra bestelling was slechts een impulsaankoop, dus als ik 'm niet heb zal ik er niet minder om slapen. Het is geen Victor en Rolfquote:Op zondag 12 november 2006 22:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik ook... Ik had een broek in het bruin besteld, maar een dag later stond ie niet meer op de site...
naja wil je niet 'bang' maken of zo hoor...
Oooow dat scheelt dan inderdaadquote:Op zondag 12 november 2006 22:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De artikelen die ik écht wilde hebben staan gewoon al in bestelling. De extra bestelling was slechts een impulsaankoop, dus als ik 'm niet heb zal ik er niet minder om slapen. Het is geen Victor en Rolf
Schoenen? Ik heb echt volgens mij nog nooit schoenen bij de H&M gezien...quote:Op zondag 12 november 2006 22:56 schreef parselmouth het volgende:
Die roze schoenen vond ik echt walgelijk.
Zwarte pumps waren wel stylish, alleen vind ik het te duur voor zulke schoenen, want zo bijzonder zijn ze niet.
En de schoenen voor heren vond ik tof (Y). Waren die met die kroko-print nou ook van V&R? Zag ze van de week langs komen en die waren echt super!
Volgens mij is de trouwjurk wel via de webshop te verkrijgen. Op de H&M site zelf (www.hm.com) kun je de collectie bekijken en bij sommige items staat het icoontje van een winkelwagentje en bij anderen niet. Helaas staan bij de items waar ik wel interesse in had geen icoontjes........... Toch maar zo naar bed dus.....quote:Op zondag 12 november 2006 22:49 schreef Jurk het volgende:
Voor iedereen die straks gaat proberen om een V&R te bemachtigen....veel succes, ik hoop dat het lukt. (De trouwjurk en schoenen zijn niet via internet te bemachtigen, maar als het goed is, de rest wel)
Die enkellaarsjesquote:Op zondag 12 november 2006 23:11 schreef Jurk het volgende:
En we gaan steeds meer schoenen verkopen! En ik zit elk jaar al aan mijn bestedingslimiet, komen er ook nog schoenen bij....![]()
Ja zeg, ik blijf aan de gang....heb je die glitterballerina's op de kids al gezien??quote:
Dat weet ik eigenlijk niet. Normaal gesproken is je bestelling afgehandeld als je alles doorgelopen hebt. Maar normaal gesproken is er natuurlijk niet zo'n run op de kleding als nu. Vorig jaar is "Stella" ook op internet te koop geweest in Scandinavie, en dat was een mega-succes. Ik denk dat het vanavond gewoon een kwestie is van geluk.quote:Op zondag 12 november 2006 23:31 schreef Roeji het volgende:
hoe gaat t eigenlijk in zn werk, als je iets in je shoppingcart dropped, dan heb je het? Of pas bij definitief verzenden op het eind?
Oe, die zijn dus niet voor de verkoop bedoeld....Shirts die het personeel aan had, zijn geen collectie-items. En volgens mij heb je een groot probleem als je die als personeel zijnde aanbiedt. Als je baas daar achter komt, dan.quote:Op zondag 12 november 2006 23:36 schreef Roeji het volgende:
mm dan dus maar met meerdere vensters werken en hopen dat het goed gaat. Wil maar 2 dingetjes.
Word overigens dat witte t-shirt nog online verkocht? Ik zie het niet tussen de collectie staan, maar kwam t op marktplaats tegen. Dat wat het personeel de dagen vantevoren droeg, bedoel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |