Ik had de trench ook in 38 en 40, uiteindelijk heb ik 38 er maar uitgetieft. Ik heb normaal maat 38, maar ik houd rekening met een te klein vallend model en evt. trui die ik er nog onder aan heb.quote:Op maandag 13 november 2006 00:19 schreef imago het volgende:
*zweet van voorhoofd veegt*
de trench dus, in 38 én 40, in het zwart
ik durfde niet meer te treuzelen en ook nog op de beige te gokken, ben naar de checkout gesneldvriendje was nog zenuwachtiger dan ik, maar het is gelukt
Dan zijn wij een van de weinigen als ik het zo hoorquote:Op maandag 13 november 2006 00:19 schreef imago het volgende:
*zweet van voorhoofd veegt*
de trench dus, in 38 én 40, in het zwart
ik durfde niet meer te treuzelen en ook nog op de beige te gokken, ben naar de checkout gesneldvriendje was nog zenuwachtiger dan ik, maar het is gelukt
Degene die ik over heb kan toch weer terug, of met vette winst verkocht worden natuurlijkquote:Op maandag 13 november 2006 00:20 schreef Aventura het volgende:
Ik had de trench ook in 38 en 40, uiteindelijk heb ik 38 er maar uitgetieft. Ik heb normaal maat 38, maar ik houd rekening met een te klein vallend model en evt. trui die ik er nog onder aan heb.
Heb geduld, nergens op klikken!quote:Op maandag 13 november 2006 00:21 schreef MadGuy het volgende:
Klopt het dat als je op Naar De Kassa drukt je gewoon een wit scherm ziet en geen activiteit verder?
vriendje: "NEE! NIET F5! AFBLIJVEN! WACHTEN!"quote:Op maandag 13 november 2006 00:21 schreef Aventura het volgende:
Maak niet de fout door steeds te klikken en refreshen.
Gewoon wachten.
Op een gegeven moment leek het bij mij bevroren te zin, en opeens begon het weer te bewegen.
Er stond geen wagentje bij op de voorkant, maar ik zag hem later toch in de shop. Ik heb hem meteen besteld. Enige leuke kledingstuk in de collectie, samen met die jasquote:Op maandag 13 november 2006 00:23 schreef Flowerbomb het volgende:
*doet een vreugdedansje*
heb het wollen jurkje!! wist niet eens dat je hem online kon bestellen
Goh. Toch ben ik een beetje verdrietig nu.quote:Op maandag 13 november 2006 00:28 schreef MadGuy het volgende:
De heren trenchcoat is ook uitverkocht, zegt-ie hier.
Als-ie mij niet past denk ik aan jequote:Op maandag 13 november 2006 00:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
t ziet er naar uit dat ik 'm dus niet te pakken ga krijgen.. nouja hou me aanbevolen voor de trench zwart maat 40 als iemand die dubbel heeft
ok tofquote:Op maandag 13 november 2006 00:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als-ie mij niet past denk ik aan je
Volgens mij was het een eenmalige actie ..quote:Op maandag 13 november 2006 00:30 schreef Chanty87 het volgende:
Nouja, over een paar dagen wordt het hopelijk weer bijgevuld... Dat wordt 's ochtends vroeg opstaan
dat gevoel heb ik dus ookquote:Op maandag 13 november 2006 00:31 schreef manou het volgende:
bestelling ging opeens heeel makkelijk...ben bang dat er veel fout gaat bij de verwerking van deze collectie...
kortingscode 7236quote:Op maandag 13 november 2006 00:32 schreef Apekoek het volgende:
hoe krijgen jullie die korting dan?
Meen je dat nou? Hebben ze dan van elk product 10 exemplaren ofzoquote:Op maandag 13 november 2006 00:32 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Volgens mij was het een eenmalige actie ..
Nee, het is allemaal eenmalig. Tenminste, dat was 9 november ook zo, dus zal ' t op internet ook wel zo gaan vermoed ik.quote:Op maandag 13 november 2006 00:30 schreef Chanty87 het volgende:
Nouja, over een paar dagen wordt het hopelijk weer bijgevuld... Dat wordt 's ochtends vroeg opstaan
Bij die trench à 149 euro zei de site dat de waarde van de artikelen te laag was om de korting over te rekenen...quote:Op maandag 13 november 2006 00:32 schreef imago het volgende:
[..]
kortingscode 7236
en ik had m'n bevestigingsmailtje meteen binnen
Ik had 2 x 99 euro, en die ene werd dus 75quote:Op maandag 13 november 2006 00:33 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Bij die trench à 149 euro zei de site dat de waarde van de artikelen te laag was om de korting over te rekenen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |