Nu wel als het goed is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:56 schreef Hi_flyer het volgende:
Linkje naar de site klopt niet helemaal.
Owh ja oeps, zie het nu ook staan op mn blaadje...quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:14 schreef parselmouth het volgende:
Nee, nog een nachtje langer slapen, de boel komt online te staan in de nacht van 12 op 13 november
Is er ook een zwarte? Die wil ik dan ook wel erg graag.. komt die wel online?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:58 schreef parselmouth het volgende:
't Was wel een korte affaire inderdaad
Ik denk dat ik toch maar voor de zwarte trenchcoat ga (okay, ik ga het proberen).
[afbeelding]
Valt toch net wat mooier te combineren met (smalle!) spijkerbroeken dan die camel, naar mijn mening.
Waar moet je deze code precies invullen, want als je dit doet bij vul eventuele kortingsnummers in, geeft ie aan dat het nr onjuist isquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:39 schreef schatje het volgende:
kortingscode:
7236, welkomstaanbieding van 25% korting op een artikel naar keuze in de online shop, geldig tot 26-12-2006.
ik vind deze zo wijd aan de onderkant, lijkt wel een rokje zoquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:58 schreef parselmouth het volgende:
't Was wel een korte affaire inderdaad
Ik denk dat ik toch maar voor de zwarte trenchcoat ga (okay, ik ga het proberen).
[afbeelding]
Valt toch net wat mooier te combineren met (smalle!) spijkerbroeken dan die camel, naar mijn mening.
Bij mij pakt ie 'm wel. Ik heb het net even getest.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:32 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Waar moet je deze code precies invullen, want als je dit doet bij vul eventuele kortingsnummers in, geeft ie aan dat het nr onjuist is![]()
Het zou lullig van H&M zijn als dat niet het geval is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:02 schreef cultheld het volgende:
Zou die code ook geldig zijn voor de Viktor & Rolf collectie?
Derderderderquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:05 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind deze zo wijd aan de onderkant, lijkt wel een rokje zo
vind ik de mijne echt veul mooierderder
Volgens mij krijgt de shop gewoon een aparte "afdeling", net als bij Madonna <3 H&M wasquote:Op zondag 12 november 2006 15:46 schreef MadGuy het volgende:
Aangezien er via een online shop dus wel te bestellen blijkt, zou er dan ook nieuwe aanvoer in de winkels komen?
Ik denk overigens dat het om een online shop speciaal voor V&R gaat...
Jepquote:Op zondag 12 november 2006 16:21 schreef cultheld het volgende:
Kun je gewoon met internetbankieren betalen?
quote:Op zondag 12 november 2006 15:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb er vannacht al over gedroomdIk had een niet-bestaand haltertopje met een grote strik voor 75 euro gekocht
Ik ben sowieso altijd wel tot na middernacht op, dus ik ga eens even aanschouwen hoe snel alles weg isquote:Op zondag 12 november 2006 17:27 schreef poohy het volgende:
[..]
![]()
Nog een paar uurtjesWie van jullie gaat er een poging wagen?
Ik in ieder geval niet. Al is het alleen al omdat ik morgenochtend om 6.00 uur op moet staan![]()
Waarom probeer je niet te ruilen via Marktplaats?quote:Op zondag 12 november 2006 17:30 schreef Originele_Naam het volgende:
Effe een vraagje: Denken mensen dat heel veel mensen hun niet passende kleding treugbrengen, want ik heb 2 tshirt en die passen niet en om nou om marktplaats te verkopen. Ik heb liever dat ik kan ruilen bij de H&M, zou dat kunnen?
H&M Maattabel mannenquote:Op zondag 12 november 2006 18:05 schreef Originele_Naam het volgende:
bij h&m online???
Maar degenen die zo'n bedrag bieden zijn natuurlijk ook niet helemaal goed bij hun hoofd...quote:Op zondag 12 november 2006 18:47 schreef Bartjebart het volgende:
En twee meiden die alleen voor die Trouwjurk zijn gegaan om em daarna door te verkopen... ze hadden al een bod van 1200.-... te zot voor woorden...
Dat soort mensen verdienen het om verlies te maken. Net als die kaartjeswoekeraars bij concertenquote:Op zondag 12 november 2006 18:47 schreef Bartjebart het volgende:
Beetje jammer die tip... geef de die-hard online-h&m-shoppers eerst de kans
Net bij Life&Cooking trouwens een aantal mensen die echt alleen maar naar de H&M zijn geweest om door te verkopen... een jongen van 18 met een giga stapel kleding en van elk artikel minimaal 1 maat bij zich... dat gaat dus echt wel ver inderdaad...
En twee meiden die alleen voor die Trouwjurk zijn gegaan om em daarna door te verkopen... ze hadden al een bod van 1200.-... te zot voor woorden...
Die lui zijn gewoon 'tzelfde als die lui die alle kaartjes opkopen bij concerten en dan voor meer doorverkopen, bah.quote:Op zondag 12 november 2006 18:47 schreef Bartjebart het volgende:
Beetje jammer die tip... geef de die-hard online-h&m-shoppers eerst de kans
Net bij Life&Cooking trouwens een aantal mensen die echt alleen maar naar de H&M zijn geweest om door te verkopen... een jongen van 18 met een giga stapel kleding en van elk artikel minimaal 1 maat bij zich... dat gaat dus echt wel ver inderdaad...
Neem de Carhartt Ranger Jacket, die is pas kwaliteitquote:Op zondag 12 november 2006 20:03 schreef Maxxieh het volgende:
Shit! Wilde vandaag een jas bestellen van divided, zo'n model:
[afbeelding]
Maar helaas is ie niet meer te verkrijgen op de site!
Ook 4x zo duur, en ik dacht "oh leuk jasje voor erbij!"..quote:Op zondag 12 november 2006 20:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Neem de Carhartt Ranger Jacket, die is pas kwaliteit
Dat is een handige tip idd.quote:Op zondag 12 november 2006 20:23 schreef parselmouth het volgende:
Ja en daar betaal je ook 160 euro meer voor.
Er kwam vandaag een meisje naar me toe met DE trenchcoat, in het zwart, wat is dat ding ongefelijk mooi.
Ze raadde me aan een maatje groter te nemen dan dat ik normaal doe, omdat hij redelijk klein valt, dus bij deze meteen een tip voor de mensen die vanavond gaan bestellen!
199quote:Op zondag 12 november 2006 20:23 schreef parselmouth het volgende:
Ja en daar betaal je ook 160 euro meer voor.
Er kwam vandaag een meisje naar me toe met DE trenchcoat, in het zwart, wat is dat ding ongefelijk mooi.
Ze raadde me aan een maatje groter te nemen dan dat ik normaal doe, omdat hij redelijk klein valt, dus bij deze meteen een tip voor de mensen die vanavond gaan bestellen!
Succes in ieder gevalquote:Op zondag 12 november 2006 20:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dan wordt het maat 40 trenchcoat voor mijEn ik ga hem bemachtigen, het moet gewoon
![]()
Alleen de Scandinavische landen en ons landje kunnen gebruik maken van de H&M online shop.quote:Op zondag 12 november 2006 20:41 schreef poohy het volgende:
[..]
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen weten V&R ook via de website te koop is![]()
Als het lukt om ze te bemachtigen wel ja... Dan wil ik een 38 en een 40 in beige én zwartquote:Op zondag 12 november 2006 20:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Alleen de Scandinavische landen en ons landje kunnen gebruik maken van de H&M online shop.
Ik zou trouwens gewoon 2 maten bestellen. Je kan het immers altijd retour doen.
Helemaal 100% zeker niet. Gewoon proberen in ieder geval.quote:Op zondag 12 november 2006 20:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
En is het nou zeker dat die kortingscode van 25% op de V&R collectie werkt?
bedankt voor de tip!quote:Op zondag 12 november 2006 20:39 schreef amaranta het volgende:
ik adviseer jullie om voor de zekerheid een maatje meer te nemen....een jas, ook een trenchcoat, mag best ietsjes ruimer zitten...
Of wat Henkie zegt, plaatsen op Marktplaats of Ebay. Kijken wat een gek er voor geeftquote:Op zondag 12 november 2006 20:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik wilde voor mt 40 gaan maar ga nu toch maar mt 42 doen. Of als het lukt doe ik ze beiden bestellen, kan er toch dan 1 retourneren![]()
Vrij weinig, heel veel mensen die (vandaag nogquote:Op zondag 12 november 2006 20:41 schreef poohy het volgende:
[..]
Succes in ieder geval![]()
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen weten V&R ook via de website te koop is![]()
ja inderdaad, 100% zeker dat ik hem dan kan verkopen, dan maak ik er zeer waarschijnlijk nog winst op ook. Maar goed, eerst maar afwachten of het me uberhaupt lukt om er 1 te bemachtigen.quote:Op zondag 12 november 2006 20:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Of wat Henkie zegt, plaatsen op Marktplaats of Ebay. Kijken wat een gek er voor geeft.
Zweden is gewoon dezelfde tijdzonde hoor...quote:Op zondag 12 november 2006 20:59 schreef schatje het volgende:
Nou ja, ik hoop dat iedereen kan slagen.
Maareh, in Zweden is het toch een uur later?
Dan kunnen zij daar in feite het magazijn al leeg plunderen![]()
.
In Den Haag ook.quote:Op zondag 12 november 2006 21:10 schreef Aventura het volgende:
Ik liep trouwens vanmiddag langs de H&M (Kalvertoren), en daar staan in de etalage de trouwjurk en twee smokings. Als die jurk echt zo zeldzaam is, waarom houden ze er dan eentje van in de etalage? Dat vroeg ik me af...
Ik vroeg mezelf dus ook al af waaróm die dingen zo populair zijn. Ik vind ze aartslelijkquote:Op zondag 12 november 2006 21:19 schreef schatje het volgende:
Ik heb in ieder geval een hele andere voorstelling van een trouwjurk. Ik hoef echt geen grote strik op mijn borsten.
Deze collectie voor de vrouwen vind ik op een enkele ding na sowieso niets aan. Voor de heren vind ik er wel dingen tussen zitten.quote:Op zondag 12 november 2006 21:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vroeg mezelf dus ook al af waaróm die dingen zo populair zijn. Ik vind ze aartslelijk
Boh en die smoking voor vrouwen dan, die vind ik echt superstylish...quote:Op zondag 12 november 2006 21:21 schreef Aventura het volgende:
Ik heb de jurk en de smoking toch even aandachtig bestudeerd, zo voor die etalage.
De jurk is ook niet helemaal mijn stijl. Maar als ik een vent was...Die smoking is toch wel heel erg strak hoor. Strak qua vormgeving en snit dan he. Als je als man de kans krijgt, moet je 'm zeker scoren.
De Madonna collectie waren gewoon H&M kleding uitgekozen door haar en haar crew. Alleen het trainingspak is speciaal voor ontworpen. Ik heb gehoord dat het wel aardig heeft verkocht.quote:Op zondag 12 november 2006 21:27 schreef amaranta het volgende:
Ik ben ook niet van plan om ook maar iets te kopen. Heb ik ook niet gedaan toen er een collectie van was...[insert naam] en iets met madonna...
Ik hou niet zo van hartjes en tierelantijntjes. En juist V & F hebben iets met hartjesquote:Op zondag 12 november 2006 21:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Persoonlijk vind ik dat juist de VRvrouwencollectie veel mooier is dan die voor mannen
Volgens mij is de H&M in gesprek met Pradaquote:Op zondag 12 november 2006 21:42 schreef linebear het volgende:
wie is de volgende die gaat ontwerpen trouwens !?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |