abonnement Unibet Coolblue
pi_42116245


Links
Het ADO Den Haag topic - deel #22
Adodenhaag.nl
Adofans.nl
Fanclub



Hagenezen
Chen
Ludacriss
Thetallguy
Err
Jam
methodmich
HijoDeDios
Aequabilitas
Nucleo
bergkampf
bigben04
Eibertje
woediewokkie

Forepark webcam bouw nieuwe stadion


Selectie
Doelverdedigers:
Josh Wagenaar - 2008
Robert Zwinkels - 2008
Stefan Postma ?

Verdedigers:
Saïd Bakkati - 2008
Christian Kum - 2008
Konstantinos Loumpoutis - 2007
Angelo Martha - 2008
Samir El Moussaoui - 2008
Raymond Riedewald - 2008
Daniël Rijaard - 2007
Alberto Saavedra - 2007
Stijn Vreven - 2007
Goran Buncevjevic - 2007

Middenvelders:
Ferrie Bodde - 2009
Laurent Delorge - 2009
Ronildo Pereira de Freitas *Tininho* - 2008?
Aleksandar Rankovic - 2008?
Levi Schwiebbe - 2007
Jesper Hakansson - 2008
Richard Knopper - 2010
Pascal Bosschaart - 2010

Aanvallers:

Eljero Elia - 2008
Geert den Ouden - 2007
Santi Kolk - 2008
Paulus Roiha - 2007
Wesley Verhoek - 2010
Michaël Mols - 2007
Mark de Vries - 2007
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_42116266
AZ de eerste thuisnederlaag in het nieuwe stadion bezorgen
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_42116791
Inderdaad. Wie gaan er allemaal mee?
pi_42117301
quote:
Spits: 'Scheidsrechter Luinge toch...'

tekst: Jaap Visser

Als Koné 'm nou meteen in de touwen had gejaagd, in plaats van tegen Bosschaart, was het een ander verhaal geweest. Dan had ik gezegd: doelpunt. Wist Koné veel welk drama zich achter zijn rug afspeelde.

Dat wist hij ná het missen van die buitenkans natuurlijk nog niet, maar scheidsrechter Luinge had tijdens de scrimmage voor het ADO-doel toch onderhand wel tot een diagnose mogen komen. Maar het duurde een eeuwigheid voordat Roelof ter plekke was en onderweg had hij al voor een goal van PSV gefloten.

Bij ons in het amateurvoetbal is het goed geregeld. Als er bij een van de 22 iets breekt, is automatisch de noodwet van kracht. Die bepaalt dat het spel meteen wordt stilgelegd, eventueel met terugwerkende kracht. Dat wil zeggen, mocht er na een ongeval per ongeluk nog even zijn doorgeklungeld met een toevalstreffer tot gevolg dan spreken we met z’n allen plus de scheids af dat hij niet zit. Maar doorgaans komt het zover niet, want een botbreuk gaat je op het amateurveld door merg en been. Het onheilspellende geluid komt nog het meest overeen met het kraken van een dorre tak. Te midden van brullend tribunevolk komt zo’n breuk toch wat later aan het licht. De dubbele krak van zaterdagavond is vermoedelijk alleen door het slachtoffer zelf gehoord. En dan komt het er dus op aan hoe lang een Luinge erover doet om vast te stellen dat er een keepersbeen in stukken ligt. Te lang, bleek zaterdagavond in het Zuiderpark. Terwijl ze zich voorin bij PSV van de prins geen kwaad wisten, stond Bosschaart moord en brand te schreeuwen. De ADO-verdediger had gezien hoe keeper Postma erbij lag en stondbij de reboundgoal van Tardelli woest naar Luinge te zwaaien. Maar nee hoor, doelpunt, en in het halfuur dat restte, joegen ze bij ADO vooral op Eindhovense ledematen in plaats van op de gelijkmaker. Luinge liet het maar een beetje begaan. Kennelijk zat hij toch wel met die 0-1. Ik ook.

Dat Koné doorvoetbalde, leekme niet meer dan terecht. Hij had Postma immers niet onheus bejegend, sterker nog, juist het slachtoffer was er op de rand van de zestien nogal woest ingegaan. Maar scheidsrechter Luinge toch. Dat krijg je ervan als je zo’n klus een tikkeltje te zwaarlijvig vanuit de middencirkel meent te kunnen klaren, op routine. ’Stop. Ho nou’, schijnt Bosschaart nog naar de voortdenderende PSV’ers te hebben geroepen Net als in het amateurvoetbal. ’Sportief’, is een kreet die je bij ons dan ook wel hoort. Weet je meteen dat je de bal niet in de goal moet peren, maar een meter of tien naast. Wat trouwens ook nog wel eens gebeurt zonder de noodzaak dat het spel onmiddellijk wordt stilgelegd. Ik heb het een keer of drie meegemaakt, een been in tweeën op het voetbalveld. En dan stond er op maandag in het uitslagenblok van de krant: gestaakt wegens beenbreuk. Want de wedstrijd hervatten nadat de ongelukkige van het veld was gedragen, daar hadden wij nooit zo’n trek in.

Dat ligt bij de profs toch wat gevoeliger. Die jongens móéten wel verder. Vanwege de commerciële belangen. Maar het zou wel chic hebben gestaan, vandaag in de krant. ADO Den Haag – PSV: gestaakt wegens beenbreuk.

bron: http://spitsnet.nl/
pi_42118229
Wat een wedstrijd op zich zaterdag......mijn hart maakte overuren en we hebben een geweldig den haag gezien,voetbal...inzet en vechtlust,die punten komen vanzelf wel.

COME ON THE HAGUE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  maandag 25 september 2006 @ 18:31:38 #6
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_42118368
Ado is the pride of Holland!
pi_42119316
En Luinge was altijd zo'n toffe peer en werd altijd speciaal toegezongen in het Zuiderpark
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_42122574
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:12 schreef Thetallguy het volgende:
en werd altijd speciaal toegezongen in het Zuiderpark
Nu ook weer....eens kijken wanneer jij dit jaar weer een wedstrijd in het zuiderpark mag fluiten.
  vrijdag 29 september 2006 @ 07:33:21 #9
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_42223725
TVP.

Ik woon nu in Japan, alwaar ik Avispa Fukuoka maar tot mijn club heb gebombardeerd. Het is net Den Haag. Fukuoka is ook de derde stad van het land en ze staan ook 18de.

.



Zondag gooi ik om 21:30 de radio aan. COME ON THE HAGUE!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_42223838
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:31 schreef bergkampf het volgende:
http://www.adofans.nl/newsitem_matrix.php?id=00459

Luinge en Postma, schandalig.
Ik snap inderdaad niet waarom Luinge hierop niet wordt aangepakt, iedereen zwijgt er maar over, KNVB, Scheidsrechterscommissie, Luinge zelf, media.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_42261399
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 07:33 schreef JAM het volgende:
TVP.

Ik woon nu in Japan, alwaar ik Avispa Fukuoka maar tot mijn club heb gebombardeerd. Het is net Den Haag. Fukuoka is ook de derde stad van het land en ze staan ook 18de.

.

[afbeelding]

Zondag gooi ik om 21:30 de radio aan. COME ON THE HAGUE!
Wat de neuk moet je daar dan, en maak een leuk verslagje voor Adofans!
[14.gif]
  zondag 1 oktober 2006 @ 07:44:21 #12
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_42274832
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:53 schreef Chen het volgende:

[..]

Wat de neuk moet je daar dan, en maak een leuk verslagje voor Adofans!
Nu je het zegt, dat is best een leuk idee. Ik ga volgende week zondag naar het stadion alhier voor de thuiswedstrijd Avispa Fukuoka - Kashima Antlers. Vandaag, over een kwartier, spelen ze uit tegen Shimuzu S-Pulse waar volgens mij ons oud speler Toda ook rondloopt.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_42278024
Simons toch ook?
[14.gif]
pi_42282850
puntje nummer 1
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_42283345
Yepz en we speelden zeker niet slecht. Twente gaat er over 2 weken aan !
pi_42283375
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 13:05 schreef Chen het volgende:
Simons toch ook?
Die zit bij Türkiyemspor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 1 oktober 2006 @ 20:26:47 #17
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_42289903
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:24 schreef Thetallguy het volgende:
puntje nummer 1
Eindelijk zeg. Het werd tijd, maar wat een belangrijke
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_42292769
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die zit bij Türkiyemspor.
Regillio Simons bedoel ik.
Oja, maar die heeft vroeger bij Kyoto gespeeld

[ Bericht 19% gewijzigd door Chen op 01-10-2006 21:48:03 ]
[14.gif]
  maandag 2 oktober 2006 @ 08:32:40 #19
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_42303121
, 2 - 2.

Jammer dat ik de reactie van van Gaal heb moeten missen. Altijd mooi als die arrogante teringjood een tik op z`n neus krijgt. .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:03:18 #20
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_42311487
En ado staat iig niet meer op de rechstreekse degradatie plek (de laatste plek) maar 17de (Ado eindigt dit seizoen als nummer 12 denk ik)
Ado is the pride of Holland!
pi_42311555
Knappe prestatie in Alkmaar.
Jammer dat jullie er niet met 3 punten vandoor gingen!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42312863
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 08:32 schreef JAM het volgende:
[afbeelding], 2 - 2.

Jammer dat ik de reactie van van Gaal heb moeten missen. Altijd mooi als die arrogante teringjood een tik op z`n neus krijgt. .
hij weet het aan de reis naar Trukije van donderdag
pi_42416389
Jammer, dat altijd als ADO een goed resultaat behaalt tegen een grote club er altijd wel iets te verwijten valt. Dan is het weer omdat er een rode kaart was, dan is het weer omdat ze moe zijn van de EC
[14.gif]
pi_42442803
Hm, hier zitten alle Hagenezen, dus ik vraag het hier nog maar eens: Iemand hier die een leuke kroeg in het centrum weet waar ze BG-NL uitzenden? Ik woon al 22 jaar niet meer in Den Haag (ja ja, een geboren Hagenees, raar maar waar) en normaal kijk ik niet in Den Haag wedstrijden, dus ik heb geen flauw idee.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 05:54:53 #25
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_42446560
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 01:53 schreef -Wolf- het volgende:
Hm, hier zitten alle Hagenezen, dus ik vraag het hier nog maar eens: Iemand hier die een leuke kroeg in het centrum weet waar ze BG-NL uitzenden? Ik woon al 22 jaar niet meer in Den Haag (ja ja, een geboren Hagenees, raar maar waar) en normaal kijk ik niet in Den Haag wedstrijden, dus ik heb geen flauw idee.
Je kan naar de Fiddlers gaan. Dat is wel de tent voor het voetbal, dacht ik zo. Einde/begin van de Schoolstraat.

(Tegenover Hommerson en de Grote Kerk.)
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_42447550
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 05:54 schreef JAM het volgende:

[..]

Je kan naar de Fiddlers gaan. Dat is wel de tent voor het voetbal, dacht ik zo. Einde/begin van de Schoolstraat.

(Tegenover Hommerson en de Grote Kerk.)
Ja, daar ga ik dus heen. Ik dacht juist dat ze daar Engeland/Ierland of Schotland zouden uitzenden, maar die zijn dan al afgelopen. Fiddler is zeer relaxed. .
pi_42481290
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 01:53 schreef -Wolf- het volgende:
Hm, hier zitten alle Hagenezen, dus ik vraag het hier nog maar eens: Iemand hier die een leuke kroeg in het centrum weet waar ze BG-NL uitzenden? Ik woon al 22 jaar niet meer in Den Haag (ja ja, een geboren Hagenees, raar maar waar) en normaal kijk ik niet in Den Haag wedstrijden, dus ik heb geen flauw idee.
Jammer van al dat Ajax gedoe
[14.gif]
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:47:53 #28
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_42640531
Wie gaan er vanavond ook naar Ado Den Haag - Fc Twente ?

Op de website van www.adodenhaag.nl staat bij voorbeschouwing op Ado Den Haag - Fc Twente dat Ado Den Haag voor het laatst in de eredivisie in het seizoen 1989/1990 had gewonnen van Fc Twente.

Dit klopt niet want in het seizoen 2003/2004 wonnen ze met 1-0 lekker op de hoogte zijn ze bij Ado

De info heb ik van adofans.nl



KARAKTERISTIEKEN:

UITSLAG: ADO Den Haag – FC Twente 1-0 (1-0)

OPSTELLING ADO DEN HAAG: Dorus de Vries, Daniël Rijaard, Alberto Saavedra, Jeffrey van As, Youssef el Akchaoui, Kazuyuki Toda (Mirano Carrilho, 80’), Romeo Castelen, Jan-Paul Saeijs, Cedric van der Gun, Roy Stroeve, Leonardo dos Santos (Peter Hofstede, 80’)

DOELPUNTEN: 1-0 Stroeve (21’)

GELE KAARTEN: El Akchaoui, Rijaard, Toda (ADO Den Haag), Grujic (FC Twente)

RODE KAARTEN: -

SCHEIDSRECHTER: F.Schenkels

TOESCHOUWERS: 7.123 (opgave teletekst)

DATUM: 17-APRIL-2004
Ado is the pride of Holland!
pi_42644245
Wordt moeilijk voor Den Haag. Hoogstens een gelijkspel denk ik.
pi_42656586
aaahw
Punk !
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:08:45 #31
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_42660113
Een rode kaart en een penalty, terecht volgens de regels. Maar betekent dat je als daarna bijna kansloos bent met 10 man.

Rare spelregel blijf ik het vinden!

Ik ben voor: Penalty + geel
Ado is the pride of Holland!
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:27:25 #32
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42660597
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:08 schreef bergkampf het volgende:
Een rode kaart en een penalty, terecht volgens de regels. Maar betekent dat je als daarna bijna kansloos bent met 10 man.
Is toch je eigen schuld?

Opzettelijk met je handen een doelpunt voorkomen is zoals je zelf zegt rood.
En wat als die pingel gemist wordt?
Bij wijzen van spreken zijn er voorbeelden zat van ploegen die met 10 man stand hebben weten te houden.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42660665
Den Haag gaat gewoon degraderen dit jaar. Hoogstens nacompetitie. Lijkt mij duidelijk.
pi_42661662
Gvd wat een kanker belg is die Vreven ook. Blijf gewoon van die bal af..... 1-1 en de wedstrijd kan tenminste nog alle kanten op. Nu kreeg ie rood en we waren verdoemd..... GVD GVD GVD.... het is voor mijn rust denk ik beter als ik maar een paar wedstrijden van Ado ga overslaan. Ik ben nu wel overtuigd dat we volgend jaar een divisie lager zullen spelen.
pi_42661744
Ohja ook nog verder --->>> Opgetieft met ADELAAR!!!
pi_42665153
Ben bang dat op deze wijze en met Adelaar als coach nacompetitie het hoogst haalbare is
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:12:59 #37
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_42667530
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 01:03 schreef Ludacriss het volgende:
Gvd wat een kanker belg is die Vreven ook. Blijf gewoon van die bal af..... 1-1 en de wedstrijd kan tenminste nog alle kanten op. Nu kreeg ie rood en we waren verdoemd..... GVD GVD GVD.... het is voor mijn rust denk ik beter als ik maar een paar wedstrijden van Ado ga overslaan. Ik ben nu wel overtuigd dat we volgend jaar een divisie lager zullen spelen.
ach, kan er niet eens rouwig om zijn! Krijgt dat kankerbestuur het deksel op de neus met dat jarenlange gezwets over nieuwe stadions en (wederom nieuwe) gouden bergen....benieuwd hoe ze de begroting sluitend gaan krijgen in een nieuw stadion terwijl je zonder sponsors en met een toeschouwersgemiddelde van 4000 in de eerste divisie vertoeft.....
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:09:38 #38
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_42673949
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 01:03 schreef Ludacriss het volgende:
Gvd wat een kanker belg is die Vreven ook. Blijf gewoon van die bal af..... 1-1 en de wedstrijd kan tenminste nog alle kanten op. Nu kreeg ie rood en we waren verdoemd..... GVD GVD GVD.... het is voor mijn rust denk ik beter als ik maar een paar wedstrijden van Ado ga overslaan. Ik ben nu wel overtuigd dat we volgend jaar een divisie lager zullen spelen.
Met gewoon 90min lang 11man gaan ze wel punten pakken tegen andere ploegen, vond ze de eerste helft best aardig. Het gaat nog wel goed komen, aardige spelers.

Zonder die aktie van Vreven was het dan wel 1-1 geworden maar hadden ze gewoon nog volop kans op een punt of misschien zelfs 3, vanaf de 55ste minuut met 10 man, ja logisch dat je dan grote kans hebt dat je dan uiteindelijk nog een tegengoal krijgt. Met 11 tegen 11 ging ADO de rust in met 1-0 voorsprong. Ik heb nog alle vertrouwen, mooie selectie, gaan vele teams dit seizoen zich nog op verkijken, en dan heb ik het niet alleen over AZ
Ado is the pride of Holland!
pi_42674120
Iemand gister/vandaag nog Sjonnie van Ringelenstein gezien bij TV West?

Hele discussie over Haagse Harry, hij moest minder kankeren omdat dat het imago van ADO Den Haag schaadt en mensen er door geinspireerd raken.
pi_42683271
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 17:16 schreef AminBen het volgende:
Iemand gister/vandaag nog Sjonnie van Ringelenstein gezien bij TV West?

Hele discussie over Haagse Harry, hij moest minder kankeren omdat dat het imago van ADO Den Haag schaadt en mensen er door geinspireerd raken.
John van ringelestein is een weggooier met dat geouwehoer,het zijn dezelfde supporters die overal heen gaan ongeacht dat tyfus voetbal wat den haag laat zien,en ze in het nieuwe stadion in een hok van 15x8 meter wil proppen en dat gezeik van achter het goal staan,dat geloof je toch zeker zelf niet dat ik me na 31 jaar midden noord achter een goal laat proppen...NEVER!
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 23:41:55 #41
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_42684324
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:03 schreef Tigger1968 het volgende:

[..]

John van ringelestein is een weggooier met dat geouwehoer,het zijn dezelfde supporters die overal heen gaan ongeacht dat tyfus voetbal wat den haag laat zien,en ze in het nieuwe stadion in een hok van 15x8 meter wil proppen en dat gezeik van achter het goal staan,dat geloof je toch zeker zelf niet dat ik me na 31 jaar midden noord achter een goal laat proppen...NEVER!
Ja wat is dat voor bullshit. Midden-Noord moet Midden-Noord blijven, en niet opeens een soort van oost of hyundai tribune

1 kant langs de lange zijde, en de andere kant gewoon zuid-tribune zoals het nu is.
Ado is the pride of Holland!
pi_42744563
ADO Den Haag in gesprek met Atteveld?

De geruchten worden steeds sterker dat ADO Den Haag in gesprek is met Raymond Atteveld om Frans Adelaar op te volgen.

Bronnen binnen de club gaven dit al eerder aan maar na de teleurstellende resultaten van ADO Den Haag dit seizoen, lijken de geruchten steeds sterker te worden.

Naar verluidt schijnen ADO Den Haag en Atteveld al orienterende gesprekken te hebben gevoerd. Atteveld behaalde eerder dit jaar zijn diploma Coaches Betaald Voetbal.

Vooral een groot gedeelte van de spelersgroep lijkt de voorkeur te geven aan Atteveld om Adelaar volgend seizoen of eerder op te gaan volgen.

Edit:

Bron: www.ado-online.nl
Non nobis solum sed toti mundo nati. - Not for ourselves, but for the whole world were we born
pi_42766049
Volgens mij lopen ze wat achter ...

hahaha
Non nobis solum sed toti mundo nati. - Not for ourselves, but for the whole world were we born
pi_42766079
Atteveld: "Geen contact met ADO Den Haag"

Raymond Atteveld heeft ontkend dat hij de nieuwe trainer van ADO Den Haag wordt.

De oud-speler van ADO Den Haag werd de laatste weken steeds sterker in verband gebracht met ADO Den Haag om Frans Adelaar te gaan opvolgen.

Adelaar behaalde met ADO Den Haag slechts een punt uit zeven wedstrijden en met de zware uitwedstrijden tegen FC Utrecht en Ajax lijkt hier weinig verandering in te komen.

Atteveld ontkende gister echter dat er een orienterend gesprek is geweest tussen hem en ADO Den Haag. "Er is geen ontact geweest tussen ADO Den Haag en mijzelf."

Vooral de spelersgroep lijkt een sterke voorkeur te hebben voor Raymond Atteveld. Hoe lang Adelaar nog met deze slechte resultaten mag blijven, blijft de grote vraag die onder de ADO Den Haag supporters blijft hangen.
Non nobis solum sed toti mundo nati. - Not for ourselves, but for the whole world were we born
pi_42766765
Opvallend berichtje wat ik zojuist tegenkwam:
http://www.vkmag.com/magazine/comments/9206/
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:58:41 #47
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42771874
hop hop hop hop hopjes

haha.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 15:29:30 #48
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42772773
Auw

Die kan maar beter niet meer gaan keepen bij Ado.
quote:
Stefan Postma in sex DVD

ASTON Villa keeper Stefan Postma is ready to quit the Premiership and move to Spain - after embarrassing details of his kinky sex life were exposed. Postma was in line for a move to Ipswich, but is now likely to go overseas to avoid further humiliation.

The Dutch keeper's former girlfriend revealed last weekend the bizarre sexual antics the pair enjoyed during their three-year relationship. And Postma knows he would become the target of taunting from opposition fans if he remained in England.

Postma's agent Pietr Buter said: "This would not happen in Holland, but in England it is different. Stefan had a girlfriend who was not the right choice but we hope it is all behind us now.

Aston Villa goalkeeper Stefan Postma has spent the week in a bidding war with a Sunday tabloid to buy up a DVD which allegedly shows him being an*lly penetrated by a girlfriend wearing a strap-on"
Dat dikgedrukte.
A.M.A.B
pi_42779121
Daarom staan we dus zo vaak achter
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  woensdag 18 oktober 2006 @ 19:00:08 #51
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42779654
Geen punten maar dildos
pi_42779940
We worden weer genaaid.........nu echt dan.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 22:58:49 #53
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_42789542
Wat een kut, uh rete slechte keeper zeg.
Ado is the pride of Holland!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:54:04 #54
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42791487
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:09 schreef Tigger1968 het volgende:
We worden weer genaaid.........nu echt dan.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 19 oktober 2006 @ 00:15:12 #55
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_42792135
Postma
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 00:15:38 #56
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42792147
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 00:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Postma
zondag
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 19 oktober 2006 @ 00:16:40 #57
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_42792178
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 00:15 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

zondag
Ben je stiekem ook FCU fan
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 00:17:08 #58
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42792189
van alles wat joh
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 19 oktober 2006 @ 00:17:42 #59
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_42792204
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
van alles wat joh
Praat is in 1 topic
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 05:53:21 #60
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_42795197
Dat wijf geeft `m er wel goed van langs zeg! Daar kan Kone nog wat van leren.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  donderdag 19 oktober 2006 @ 05:57:22 #61
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_42795201
Van voor van (ipv naar) achter van links van rechts
Van voor van achter van links van rechts

lala
etc

pi_42800177
Heb me twijfels erbij of hij het ook echt is... erg vaag beeld die video.

Geloof er geen reet van.
Uhmm, niet zo goed uitgedrukt. Geloof er niets van dan maar.
Non nobis solum sed toti mundo nati. - Not for ourselves, but for the whole world were we born
pi_42813460
Zonder rugnummertje is ie lastig te herkennen inderdaad.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42815734
Erg lullig voor Postma, als die jongen daar nou van houd. Laat hem lekker. Misschien is het maar goed dat die de komende tijd niet op de velden te zien is, dit is niet leuk voor hem en ze familie. Hopen dat het snel vergeten wordt !
[14.gif]
pi_42820144
Lekkere sluitpost zo...onze keeper....aandacht richten op utrecht uit,de winst moet een x komen.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:38:44 #66
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42820306
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:30 schreef Chen het volgende:
Erg lullig voor Postma, als die jongen daar nou van houd. Laat hem lekker. Misschien is het maar goed dat die de komende tijd niet op de velden te zien is, dit is niet leuk voor hem en ze familie. Hopen dat het snel vergeten wordt !
nee
pi_42821675
Joh, tieft toch lekker op joh. Het is nu genoeg besproken in DIT topic. Lul maar in dat topic waar jullie elkaar vertellen hoe geil je het vond .
Zondag Utrecht uit, wie gaan er allemaal? Ik heb me kaartje vandaag gehaald
[14.gif]
pi_42836670
Ik ga ook. En we gaan voor de 3 punten.
Non nobis solum sed toti mundo nati. - Not for ourselves, but for the whole world were we born
pi_42837735
Waarom is die foto van die vrouw nog niet op het internet verschenen? Die moet ook even voor lul gezet worden nu.
Misschien kan zij trouwens ook nog wel aangeklaagd worden voor afpersing.
Die vrouw is echt erg. Dit is nog niet klaar denk ik.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 23 oktober 2006 @ 06:13:46 #70
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_42909374
JA JA JA, DAT WAS WEER FIJN.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 23 oktober 2006 @ 23:27:10 #71
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_42914006
Kwamen jullie gezellig buurten bij vak U ?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_42916006
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Kwamen jullie gezellig buurten bij vak U ?
Hing jouw broek op je enkels met je riempje in je handje?
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:58:33 #73
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_42918978
De afgelopen 2 jaar steeds een gelijkspel in de Arena, misschien vanavond weer...(of zelfs meer?!)
Ado is the pride of Holland!
pi_42919260
Ajax moet waken voor onderschatting tegen ADO Den Haag

Na de moeiteloze zege bij Feyenoord van afgelopen zondag wacht Ajax woensdag alweer de volgende opponent in de Eredivisie. ADO Den Haag komt op bezoek. Onderschatting ligt op de loer na het succes in Rotterdam, maar tegen de Hagenaars kan een moment van verslapping duur zijn. Ajax weet dat als geen ander.

De laatste editie van Ajax - ADO in de Eredivisie eindigde dramatisch voor de Amsterdammers. De ploeg speelde een gewonnen wedstrijd door vroege treffers van Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder, maar in de blessuretijd van de tweede helft gaf Ajax de drie punten alsnog uit handen. Eljero Elia en Jan-Paul Saeijs bezorgden ADO een punt.

De aanwijzingen vanaf de zijlijn bij ADO komen woensdagavond niet van Frans Adelaar. De trainer is geschorst en moet in de ArenA op de tribune plaatsnemen. Bij Ajax leek Jaap Stam aan de kant te blijven, maar de verdediger is wellicht toch op tijd hersteld van de blessure die hij opliep tegen Feyenoord.


Overige wetenswaardigheden

- Ajax ontving ADO Den Haag 33 keer in Eredivisieverband in Amsterdam. Ajax won 26 keer en het duel eindigde 5 maal onbeslist. ADO Den Haag ging 2 keer met een overwinning naar huis.
- De laatste uitzege was op 27 augustus 1986, toen FC Den Haag met 3-2 zegevierde.
- Ajax heeft de laatste 4 duels gewonnen.
- Ajax won de laatste 5 thuisduels met AZ (1-0), Vitesse (2-1), RKC Waalwijk (5-0), Vitesse (3-0), NEC (2-0) en FC Groningen (3-2).
- ADO Den Haag en Sparta zijn de enige clubs in de Eredivisie die na 8 duels nog zonder overwinning zijn.
- Maarten Stekelenburg miste dit seizoen als enige Ajacied nog geen minuut.
- Wesley Sneijder scoort makkelijk tegen ADO Den Haag. Hij maakte er 3 in 5 duels.
- Ferrie Bodde miste dit seizoen als enige Hagenaar nog geen minuut.
- Tininho vierde twee dagen voor de wedstrijd zijn 29e verjaardag.
Non nobis solum sed toti mundo nati. - Not for ourselves, but for the whole world were we born
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:15:22 #75
51286 w00h00
Digital man!
pi_42919593
Die hopjes gaan er vanavond gewoon aan!
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:32:30 #76
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42920172
quote:
[b]
Overige wetenswaardigheden


- Tininho vierde twee dagen voor de wedstrijd zijn 29e verjaardag.
Echt waar joh?!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 00:22:44 #77
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_42941269
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:15 schreef w00h00 het volgende:
Die hopjes gaan er vanavond gewoon aan!
Helaas

Ben ik nog op tijd voor een Stefan Postma-post?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_42942659
Whehe, die dildos na afloop op et veld
pi_42944423
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 01:29 schreef Jasza het volgende:
Whehe, die dildos na afloop op et veld
Origineel
Non nobis solum sed toti mundo nati. - Not for ourselves, but for the whole world were we born
pi_42944449
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:15 schreef w00h00 het volgende:
Die hopjes gaan er vanavond gewoon aan!
Waarschijnlijk nog nooit in een stadion geweest.

Misschien wel met een concert van Britney Spears.
Non nobis solum sed toti mundo nati. - Not for ourselves, but for the whole world were we born
pi_42965644
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:32 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Echt waar joh?!
Joh, kanker toch lekker op naar je jodentopic. Achterlijke mongool.
[14.gif]
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:08:52 #82
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_42985706
Morgen thuiswedstrijd tegen: Heracles Almelo en volgende week zaterdag ook weer een thuis wedstrijd tegen: Excelsior.

Die punten gaan nu toch echt komen lijkt me
Ado is the pride of Holland!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:32:04 #83
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_42988304
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:08 schreef bergkampf het volgende:
Morgen thuiswedstrijd tegen: Heracles Almelo en volgende week zaterdag ook weer een thuis wedstrijd tegen: Excelsior.

Die punten gaan nu toch echt komen lijkt me
Ik mag lijen van wel want anders KNIJS IK HET NIET meer. Echt niet. Shit, ik bedoel; ik heb een neefje van zeven en die wil ik opvoeden als een goede en propere Hagenees dus die neem ik altijd mee naar het Zuiderpark en die begint nu te roepen, omdat hij dat van zijn teamgenootjes bij SVV Scheveningen hoort die er blijkbaar ouders op na houden die wat minder hart voor de goede zaak hebben; 'Den Haag verliest altijd, ze zijn echt slecht! Ik ben voor Feijenoord.'

.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_42989183
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 16:32 schreef JAM het volgende:

[..]

Ik mag lijen van wel want anders KNIJS IK HET NIET meer. Echt niet. Shit, ik bedoel; ik heb een neefje van zeven en die wil ik opvoeden als een goede en propere Hagenees dus die neem ik altijd mee naar het Zuiderpark en die begint nu te roepen, omdat hij dat van zijn teamgenootjes bij SVV Scheveningen hoort die er blijkbaar ouders op na houden die wat minder hart voor de goede zaak hebben; 'Den Haag verliest altijd, ze zijn echt slecht! Ik ben voor Feijenoord.'

.
Hoor het wel meer. Erg jammer.

... Tot we eens landskampioen worden.. europees voetbal halen... thuis winnen van manchester united, barcelona ..

Hmm, ik kan nog steeds een beetje dromen Gelukkig maar.

Maar ach, zo goed doet Feyenoord het ook weer niet.
Non nobis solum sed toti mundo nati. - Not for ourselves, but for the whole world were we born
pi_42989513
Laat ze lekker opzouten die succes supporters....den haag zit in je hart en anders niet.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:18:56 #86
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_42998573
hahaha, wat een onzin, net of je in deze tijd met feyenoord geassocieerd wilt worden, ben er gister geweest, 10 keer niks...sfeer kansloos, mensen kansloos en spelersgroep kansloos...den haag pakt dit seizoen 6 punten van feyenoord, geen probleem! wat een baggerclub is dat toch zeg!
Bij den haag is de sfeer veel beter en het voetbal leuker.....
pi_43009804
Vanavond de eerste 3 punten... en daarna gaan er nog vele volgen
Non nobis solum sed toti mundo nati. - Not for ourselves, but for the whole world were we born
pi_43009890
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:18 schreef Backdoorman het volgende:
... net of je in deze tijd met feyenoord geassocieerd wilt worden, ben er gister geweest ...
Uhm, wat klopt hier niet.
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:18 schreef Backdoorman het volgende:
Bij den haag is de sfeer veel beter en het voetbal leuker.....
Nu de punten nog en die komen tegen Heracles wel
Non nobis solum sed toti mundo nati. - Not for ourselves, but for the whole world were we born
pi_43010833
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:04 schreef Nucleo het volgende:

[..]

Uhm, wat klopt hier niet.
[..]

Nu de punten nog en die komen tegen Heracles wel
Nou het is er eentje die zich schaamt voor ze club
[14.gif]
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:58:59 #90
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_43010974
haha wat een onzin, net alsof je als Hagenees zijnde nooit eens een wedstrijd van een andere club mag bezoeken.....maar het is bij Den Haag echt veel gezelliger als in die sfeerloze koude kuip.
pi_43032073
Damn eindelijk gewonnen!! Nou ja Ado komt er aan hoor
pi_43032110
1 westrijd gewonnen en nu komt ADO eraan Maar idd wel knappe en sterke overwinning
pi_43032196
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 12:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
1 westrijd gewonnen en nu komt ADO eraan Maar idd wel knappe en sterke overwinning
Het is dan ook droog bedoelt sjon... maarja de volgende wedstrijden tegen excelsior en sparta. Moet toch minimaal 4 punten uit te krijgen zijn.
pi_43032233
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 12:35 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Het is dan ook droog bedoelt sjon... maarja de volgende wedstrijden tegen excelsior en sparta. Moet toch minimaal 4 punten uit te krijgen zijn.
Ik hoop het wel, wil wel eredivisie wedstrijden zijn in het nieuwe stadion en geen eerste divisie
pi_43033715
Wie gaan er Sparta uit Ik wel iniedergeval. Zijn er hier op fok ook nog de echte die hards? Ik heb dit seizoen alleen az en ajax uit gemist en daardoor zie ik bijna altijd wel de zelfde gasten, maar goed ik vraag me dus af of daar ook wat fokkers bij zitten
[14.gif]
pi_43033800
Ik pak zo nu en dan een uitwedstrijd. Meestal met wat vrienden als we kunnen... meestal ( samen met wat surinamers ) dan ook de enige Hagenees van buitenlandse afkomst Vind ik wel jammer.
pi_43068901
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 13:27 schreef Chen het volgende:
Wie gaan er Sparta uit Ik wel iniedergeval. Zijn er hier op fok ook nog de echte die hards? Ik heb dit seizoen alleen az en ajax uit gemist en daardoor zie ik bijna altijd wel de zelfde gasten, maar goed ik vraag me dus af of daar ook wat fokkers bij zitten
Ik ga ook alles. Heb dit seizoen alleen Ajax gemist (zoals iedereen).
En je ziet inderdaad over het algemeen altijd dezelfde gezichten.
Non nobis solum sed toti mundo nati. - Not for ourselves, but for the whole world were we born
pi_43072930
DIGGER is vandaag jarig, gefeliciteerd man !
[14.gif]
pi_43080584
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:46 schreef Chen het volgende:
DIGGER is vandaag jarig, gefeliciteerd man !
Merci. Uitgerekend vandaag in IJdorp geweest (moest wel, in Rotterdam bestaat geen Italiaans consulaat meer).

Maar het is vandaag bovenal de verjaardag van Diego Maradona
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:19:16 #100
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_43089623
ik ga al 10 jaar heb jarenlang een seizoenskaart gehad...volgend jaar slechts een cc omdat ik het nieuwe stadion niet als zodanig erken ;-)
Mijn leukste uitwedstrijd was een paar jaar terug: met slechts 1 bus naar Haarlem en daar na een 2-0 achterstand en met 10 man nog winnen ook door een goal van Emiel v Eykeren!
Kga wel naar Sparta, lekker dichtbij en belangrijke pot ook....zal wel snel uitverkocht zijn!!
pi_43095762
DIGGER, Nog gefeliciteerd !!!
Non nobis solum sed toti mundo nati. - Not for ourselves, but for the whole world were we born
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:55:05 #102
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43101908
Ik was er afgelopen zaterdag helaas niet, doordat ik het weekendje weg was.

A.S Zaterdag ben ik er absoluut weer bij.

1 zwaluw maakt nog geen zomer zoals Adelaar eerst zei, maar a.s zaterdag ben ik er van overtuigt dat het gewoon weer 3 punten voor ADO Den Haag gaan worden
Ado is the pride of Holland!
pi_43196931
Het Fair Play-klassement wordt als volgt opgesteld:

De vier arbiters beoordelen de clubs per wedstrijd op verschillende punten, namelijk gele en rode kaarten, positief spel, respect voor de tegenstander, respect voor de scheidsrechter, gedrag van de teamofficials en het gedrag van de toeschouwers.


1. AZ
2. RBC
3. De Graafschap
4. FC Twente
5. FC Volendam
6. Roda JC
7. Excelsior
8. Heerenveen
9. PSV
10. Willem II
11. FC Zwolle
12. VVV Venlo
13. NEC
14. FC Groningen
15. Storm. Telstar
16. Emmen
17. BV Veendam
18. MVV
19. AJAX
20. FC Den Bosch
21. AGOVV
22. Sparta
23. Haarlem
24. FC Dordrecht
25. TOP Oss
26. FC Utrecht
27. RKC Waalwijk
28. Fortuna Sittard
29. Go Ahead Eagles
30. FC Eindhoven
31. NAC Breda
32. FC Omniworld
33. Helmond Sport
34. Vitesse
35. Heracles Almelo
36. Cambuur
37. Feyenoord
38. ADO Den Haag
Non nobis solum sed toti mundo nati. - Not for ourselves, but for the whole world were we born
pi_43200727
Zo voorspel baar ook he? Feyenoord en ADO onderaan het fairplay klassement.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43207638
Was te verwachten FC Utrecht op 26? Niet verwacht
[14.gif]
  vrijdag 3 november 2006 @ 16:30:18 #106
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_43208428
Mooi zo, laat die huichelaars in Zeist maar allemaal de kanker krijgen.

.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:53:54 #107
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43211969
Helmond sport op 33?! sfeerloze shit daar, wel hardspel dat compenseert een hoop
Ado is the pride of Holland!
  zondag 5 november 2006 @ 00:03:57 #108
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43248500
Het was drukker dan ik had verwacht, stond weer erg lang in de rij. Ik hoop dat ze in het nieuwe stadion wel meer ingangen hebben voor de noord-side.

Sfeer was top! uitslag redelijk..
Ado is the pride of Holland!
pi_43265488
Heeft er iemand het fragment op film van mols in de blessuretijd?
Ik gheb sterk mijn twijvels over zijn vermeende buitenspel doelpunt.....die 2 van excelsior waren zeker geen buyitenspel,al waren mijn omstanders het er niet mee eens,maar de beelden bewijzen het....onze geprikkelde indiaan bleef 2 x staan.
pi_43269033
Ik was gister ook weer eens in het Zuiderpark. Ik heb het stadion nog nooit zo vol zien zitten! Opvallend tijdnes de wedstrijd vond ik hoe slecht Vreven eigenlijk is en de inzet van Santi Kolk. Wat een blooper is dat. Die loopt daar ook verplicht op het veld. Zet dan Verhoek er maar in. Verder viel Excelsior ook tegen. Maar ADO gaat zn puntjes wel pakken. Gister hadden het er 3 moeten zijn. En Mols stond wel buitenspel in de blessuretijd.
wie zaait zal oogsten.....
  zondag 5 november 2006 @ 22:53:45 #111
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_43276845
Ik moet zeggen, Vreven en Kolk vielen me tegen gisteren. Kum, briljant. Die jongen begint echt heel goed te worden. Verhoek ook. Hij viel maar kort in maar in die tijd ging'ie er wel voor.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_43285428
Ja Kum is idd een talentje! En Mols is echt een goede voetballer. Die jongen heeft echt talent. Jammer dat dit zn laatste seizoen is. Volgend jaar mag er wel een topspits komen.
wie zaait zal oogsten.....
pi_43286413
Kum is toch die gozer die liever voor Duitsland uit wilt komen dan voor Oranje?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43288297
Deutschland uber alles
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_43288354
Gelijk heeft ie. Duitsland doet het europees beter dan Nl
wie zaait zal oogsten.....
  maandag 6 november 2006 @ 16:59:43 #116
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_43295224
DER KUM KOMMT AUS FRANKFURT AM MAINZ. (Dan valt er ook wel iets voor te zeggen.)
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  maandag 6 november 2006 @ 17:00:49 #117
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_43295255
Zeg, waar gaat iedereen a.s. woensdag eigenlijk Den Haag - Duivendrecht kijken?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 7 november 2006 @ 01:47:49 #118
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_43314811
sfeer was wel aardig maar zeker niet top...spel, matig..en dat ze maar twee poortjes opengooien zodat een paar honderd man de eerste 10 minuten missen heb ik maar een woord voor: kankerbestuur! hoe jaag je je klanten weg....gadverdamme!
pi_43320042
Kum heeft gelijk met die kloontjes van v/basten......wie wil er nu met zijn ajax schooltje en heitinga en sneijder in 1 elftal staan.
pi_43332600
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:00 schreef JAM het volgende:
Zeg, waar gaat iedereen a.s. woensdag eigenlijk Den Haag - Duivendrecht kijken?
[14.gif]
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:59:34 #121
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43332834
Donderdag Ajax-Ado 3e ronde gatorade cup live op talpa, maar Den Haag -Duivendrecht, is niet op woensdag
Ado is the pride of Holland!
pi_43362410
Ik snapte em al niet
[14.gif]
  woensdag 8 november 2006 @ 17:11:42 #123
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_43363964
Ja, nee, ik had me vergist. Fiddlers zendt het niet uit. Ergens anders in de stad dat jullie weten?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_43367149
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:11 schreef JAM het volgende:
Ja, nee, ik had me vergist. Fiddlers zendt het niet uit. Ergens anders in de stad dat jullie weten?
Je kan toch thuis kijken? Heeft Fiddlers eigelijk live eredivisie?
[14.gif]
  woensdag 8 november 2006 @ 19:01:43 #125
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_43367881
wie gaan er aanstaande zondag nog meer naar het Kasteel? khad kaartje rij 8 plaats 45....benieuwd of we met 600 man gaan?! wel erg vroeg verzamelen trouwens.
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:36:31 #126
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43424950
Ado is the pride of Holland!
pi_43477628
Ik ben op weg naar het zuiderpark.... kan niet zo langer door gaan.
pi_43479106
Ik kom net uit Rotterdam, wat een kanker wedstrijd. Godverdomme. Kankerzooi.
[14.gif]
pi_43480461
Den Haag gaat degraderen. Kan ook niet anders met zo'n kut trainer.
pi_43481313
Gvd... net terug van de Zuiderpark.... zijn de supporters uit Rotterdam al weg en zijn er maar een mannentje of 30 komen opdagen. Heb in ieder geval geen spelersbus gezien. FOK DAT.... ik ben de rest van het seizoen in ieder geval niet meer te zien in het Zuiderpark.

Heb er genoeg van!
  zondag 12 november 2006 @ 17:32:03 #131
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_43481356
magnifor wat loop jij nou dom te lullen joh, zeker weer achter teletekst gezeten he?? adelaar kan doen wat ie wil maar met zon tam grafzooitje als spelersgroep begint niemand wat!!! Stelletje grafbakken zouden ze met een koord achter de spelersbus moeten binden en zo terug naar den haag!!!! als watjes liepen ze over het veld! dan nemen er bijna 800 Hagenezen de moeite om je achterna te reizen en lever je zo n WANPRESTATIE af!!!!!!!!!!!! Een belediging voor elke ware Den Haag supporter!!!!
Klootzakken zijn! Niet meer en niet minder!
  zondag 12 november 2006 @ 17:33:36 #132
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_43481406
nee ze durfden niet terug want ze weten ook wel wat ze te wachten staat bij terugkomst...sfeer was niet mals om het maar licht uit te drukken!!!!
pi_43481604
Oprotten man.... zodra het 1-1 was gelijk met z'n alle terug wtf is dat voor mentaliteit? Je kon gewoon weer wachten op die 2-1..... degradatie is nu gewoon niet meer te voorkomen en dit allemaal met deze selectie. Het klinkt raar maar wat zou ik Stroeve, Hofstede en van Der Gun graag terug willen.
  zondag 12 november 2006 @ 17:43:09 #134
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_43481690
Heesuuuh Heessuuhh....die had tenminste nog geknokt en ze medespelers verrot gescholden. Maar deze kutjes hebben daar de ballen niet eens voor....wat een ongeinspireerd klote elftal is dit!
Een schande voor de stad, een schande voor de supporters en een aanfluiting voor de eredivisie!
Dit was trouwens meteen mijn laatste uitwedstrijd van dit seizoen!
pi_43482128
Kanker, de kanker. Ik ben dit seizoen alle uitwedstrijden gegaan, maar voorlopig heb ik er ook genoeg van.
[14.gif]
pi_43483175
Nou de wedstrijd excelsior thuis was voorlopig sowieso mijn laatste.... kan het niet meer opbrengen om dat drama in het zuiderpark zien te spelen!
  zondag 12 november 2006 @ 18:37:11 #137
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_43483425
ik ga nog wel want wil nog zoveel mogelijk wedstrijden in het zuiderpark zien, maar volgend jaar ben ik niet meer van de partij. nieuwe stadion te ver weg, te klein en te lelijk...en ook te onzinnig voor een club als den haag.
maar ik was zo en zo al van plan volgend jaar niet meer te komen ;-)
pi_43493406
nah, tis dus over
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  maandag 13 november 2006 @ 00:08:42 #139
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43495179
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:13 schreef Thetallguy het volgende:
nah, tis dus over
Alles is nog mogelijk, volgende week zondag ben ik er wel weer, zoals gebruikelijk iedere thuis wedstrijd.

Heb er nog steeds vertrouwen in dat zelfs de na-competitie gewoon nog ontlopen zal worden doormiddel van een 15e plaats of beter.

Vond het jammer dat ze destijds Roy Stroeve hadden afgedankt aan Emmen, vond het iig altijd een speler met ontzettend veel inzet (veel arbeid) een echte knokker met ook een neusje voor de goal.
Ado is the pride of Holland!
  maandag 13 november 2006 @ 00:35:31 #140
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_43495951
nah bergkampf als je vandaag de HELE wedstrijd gezien had dan zou je wel anders lullen, want het was werkelijk niet om aan te zien zo slecht en droevig en troosteloos....vergelijk het maar een beetje met die pot tegen de joden!!!! En luister maar naar het interview met Vreven op VI.nl en je weet genoeg.....
Het wordt een enkeltje eerste divisie, daar twijfel ik sinds deze week absoluut niet meer aan!
pi_43501681
En is Ricky nog ongedeerd in Den Haag teruggekeerd
pi_43502133
als je eenmaal in de hoek zit waar de klappen vallen zit ook echt alles tegen. Maar Ado mag niet degraderen, zo zonde als het nieuwe stadion net af is. Maar ze halen het wel....Als ze vreven en Kolk verkopen
wie zaait zal oogsten.....
  maandag 13 november 2006 @ 15:04:43 #143
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43508647
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:35 schreef Backdoorman het volgende:
nah bergkampf als je vandaag de HELE wedstrijd gezien had dan zou je wel anders lullen, want het was werkelijk niet om aan te zien zo slecht en droevig en troosteloos....vergelijk het maar een beetje met die pot tegen de joden!!!! En luister maar naar het interview met Vreven op VI.nl en je weet genoeg.....
Het wordt een enkeltje eerste divisie, daar twijfel ik sinds deze week absoluut niet meer aan!
Ik heb de hele wedstrijd al zappend met AJAX- PSV tergelijkertijd gezien via TELE2, uitwedstrijden kijk ik live op tv. Was geen beste wedstrijd, spelers maakte beetje vermoeide indruk. Als ze weer zo gaan spelen met strijd, zoals in de uitwedstrijd tegen AZ heb ik er absoluut nog alle vertrouwen in.
Ado is the pride of Holland!
pi_43509113
Deze voor heel de selectie en de trainer ! Ben het nu echt keihard zat.... zondag actie !! Heel noord blijft de eerste helft leeg.... spandoek erop en met z'n alle spreekkoren richten tegen onze eigen bestuur en trainer.
pi_43517540
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:20 schreef Ludacriss het volgende:
Deze [afbeelding] voor heel de selectie en de trainer ! Ben het nu echt keihard zat.... zondag actie !! Heel noord blijft de eerste helft leeg.... spandoek erop en met z'n alle spreekkoren richten tegen onze eigen bestuur en trainer.
Volledig eens,die tyfus adelaar moet er zondag uit..klaar,net zoals die elia die alle kansen verprutst.
  maandag 13 november 2006 @ 19:49:10 #146
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_43518500
Niet zo klagen, Jupiler smaakt ook heel goed.
pi_43524721
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:20 schreef Ludacriss het volgende:
Deze [afbeelding] voor heel de selectie en de trainer ! Ben het nu echt keihard zat.... zondag actie !! Heel noord blijft de eerste helft leeg.... spandoek erop en met z'n alle spreekkoren richten tegen onze eigen bestuur en trainer.
Dat wil ik zien zondag
  maandag 13 november 2006 @ 22:19:13 #148
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43524828
quote:
Op maandag 13 november 2006 22:16 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Dat wil ik zien zondag
jij hebt weer mazzel
pi_43525524
quote:
Op maandag 13 november 2006 22:19 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

jij hebt weer mazzel
Als we daar nu ook nog ff de punten meenemen helemaal
pi_43525711
Diep vanbinnen blijft Aadje natuurlijk een Hagenees, maar kijken of zn spelers ook zo lief zijn
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_43525837
En wat te denken van Rankovic , Knopper en Vreven kijken of die nog een beetje lief zijn voor VItesse
pi_43525924
1e 2 zijn toch al geen basisspelers de laatste tijd
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_43526044
Hopelijk mogen ze dan nog ff invallen

zat net ff te kijken naar de scheids , dit keer Ruud Bossen
pi_43526061
Morgen komt de sv naar buiten met wat voor actie er gevoerd gaat worden. Opkenkeren met Adelaar!
  maandag 13 november 2006 @ 23:11:30 #155
67174 Dos37
Come on Twente
pi_43527273
Wie moet het wel gaan doen dan?

Die assistent weer naar voren schuiven.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_43553622
quote:
Aan alle Den Haag supporters,


WE PIKKEN HET NIET MEER!!!!!


Nadat er op 26 september een overleg is geweest tussen bestuur en een afvaardiging van de supporters is er een doodse stilte ontstaan van de kant van het bestuur.

Twee afspraken die waren gemaakt voor een nieuw klankbordoverleg zijn eenzijdig door het bestuur opgezegd.

We voelen ons niet meer serieus genomen en vragen jullie om “mogelijke” vreedzame acties te ondersteunen.


Zien we onze grote liefde steeds verder afglijden op de ranglijst, met als dramatisch dieptepunt de wanvertoning bij Sparta, naast deze teleurstelling zijn we ook bedroefd om de gang van zaken rondom Den Haag, het nieuwe stadion en de omgang met de supporters.


Verliezen mag, we weten onze plaats in de eredivisie heus wel en zullen met deze selectie de Champions League niet halen, geen inzet tonen en de meegereisde trouwe aanhang minachten zullen we nooit toestaan.

Gezien de positie op de ranglijst mogen we van onze spelers verwachten dat ze zich volledig willen geven en strijd leveren in het geelgroene tenue. Dit is het minste wat we kunnen verwachten en spelers die hier niet in mee willen gaan vullen hun zakken maar ergens anders.

Het nieuwe stadion verdient een eredivisie ploeg en geen wedstrijden in de Jupiler-league.


In het klankbordoverleg hebben we onze zorg geuit over het feit dat het bestuur zijn supporters niet steunt in het bijwonen van alle wedstrijden waardoor we de wedstrijden tegen Ajax aan onze neus hebben voorbij zien gaan. Het verbieden van Den Haag supporters bij uitwedstrijden lijkt een vervolg te krijgen nu de voorzitter van FC Utrecht heeft geroepen dat Den Haag supporters waarschijnlijk niet welkom zijn meer in de Galgenwaard. Het bestuur van Den Haag heeft hierop niet gereageerd en vervalt in het bekende zwijgzame gedrag zodra de supporters van Den Haag bejegend worden. Pas wanneer Deetman wat roept komt er een reactie vanuit het bestuur.

Wij verwachten van het bestuur dat men loyaal is met de supporters en de supporters vereniging ondersteunt wanneer men ons weer ergens probeert te weren en zich niet laf opstelt door ook weg te blijven bij een wedstrijd waar men zich kon vinden in het besluit van de burgemeester.


In het nieuwe stadion zal ook een supportershome komen. In tegenstelling tot de uitbreiding van de Business Lounge naar 3000 m2 zal de oppervlakte van het supportershome afnemen met de helft. Wij begrijpen dat de sponsoren die Den Haag financieel ondersteunen in een goede ruimte ontvangen dienen te worden, echter de overige 10000 bezoekers afschepen met een gehalveerd supportershome klopt in onze ogen niet en zien wij als een minachting van de trouwe aanhang. Waar andere clubs in hun nieuwe stadion voor de supporters een fantastisch home hebben neergezet kunnen er bij Den Haag gezien de brandveiligheid straks maximaal 100 man naar binnen en de rest staat in de kou.


Belangrijkste twistpunt voor de supporters is het door het bestuur uitgesproken besluit om in het nieuwe stadion met vaste plaatsen te gaan werken. De plaats op de seizoen (kaart) is de plek waar men dient te gaan zitten. Hier zijn wij het pertinent mee oneens daar wij vinden dat de seizoen (kaart) alleen een verwijzing dient te zijn naar het vak waarin men zich dient te bevinden. Deze regel is momenteel ook van toepassing in het Zuiderpark. Wanneer een seizoenkaarthouder in het nieuwe stadion zijn zoon een keer meeneemt dan dient hij op zijn vaste plek te gaan zitten en zijn zoon ergens anders op de tribune. Dit is voor ons onacceptabel. Mensen die al hun hele leven lang elkaar ontmoeten bij Den Haag en samen naar het voetbal kijken zullen straks aan elkaar geplakte aanvraagformulieren moeten inleveren om nog enigszins kans te maken om bij elkaar te kunnen zitten.

De verwachting is dat het nieuwe stadion een hoop nieuwe supporters zal aantrekken, die zijn meer dan welkom, echter moet dit dan betekenen dat de mensen die er ook zaten toen we 17e stonden in de 1e divisie niet meer bij elkaar kunnen gaan zitten? Is dat dan wat rest voor de mensen met een geelgroen hart die ook in de slechte tijden trouw naar hun club gingen kijken?


Vanwege de stilte van de afgelopen 1 ½ maand en het steeds weer afzeggen van het overleg zien wij ons nu genoodzaakt in actie te komen voordat het te laat is!


Op 23 november zal er een supportersoverleg plaatsvinden waar al deze punten besproken zullen worden en waar besproken zal worden welke acties er georganiseerd moeten worden.

Wil je dit overleg bijwonen dan kan je mailen naar info@fanclubdenhaag.nl


We eisen dan ook:

· Bloed, zweet en tranen op het veld

· Steun van het bestuur, geen loze beloftes, naar de supporters

· Een fatsoenlijk supportershome in het nieuwe stadion

· Geen vaste plaatsen in het nieuwe stadion, maar in je vak zelf kunnen bepalen waar je gaat zitten


Wij rekenen op jullie steun


De supportersvereniging & Klankbordgroep


Groeten,

Dennis


Fan Club ADO Den Haag
Postbus 32400
2503 AC Den Haag
www.fanclubadodenhaag.nl
Oprotten met Adelaar en heel dat bestuur!!!!
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:55:36 #157
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43558710
Ja en MIDDEN-NOORD waar het HOORT en niet achter een doel, maar gewoon aan een lange zijde van het veld!
Ado is the pride of Holland!
pi_43578349
Dus nog geen actie zondag
  woensdag 15 november 2006 @ 17:30:36 #159
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43581366
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dus nog geen actie zondag
Wees maar niet bang, je zult iig zondag gewoon van ons leuke spreekkoren over je heen krijgen

HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS VOOR LAZOVIC (positive thinking)

[ Bericht 5% gewijzigd door bergkampf op 15-11-2006 17:36:19 ]
Ado is the pride of Holland!
pi_43596008
quote:
Op woensdag 15 november 2006 17:30 schreef bergkampf het volgende:

[..]

Wees maar niet bang, je zult iig zondag gewoon van ons leuke spreekkoren over je heen krijgen

HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS VOOR LAZOVIC (positive thinking)
afgesproken

Het zijn de tokkies , zijn de tokkies uit Den Haag
Zijn de tokkies , zijn de tokkies uit Den Haag
  donderdag 16 november 2006 @ 10:50:00 #161
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_43601344
quote:
Op donderdag 16 november 2006 00:40 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

afgesproken

Het zijn de tokkies , zijn de tokkies uit Den Haag
Zijn de tokkies , zijn de tokkies uit Den Haag
hey dat is een leuke zeg....die heb ik nog nooit eerder gehoord....
pi_43612300
quote:
ADO en Frans Adelaar te koop gezet
door onze Telesportredactie

DEN HAAG - De complete selectie van ADO Den Haag en trainer Frans Adelaar zijn te koop aangeboden op Ebay . De Northside van de club is verantwoordelijk voor deze ludieke actie. Naar eigen zeggen zijn zij "het meer dan zat om elke wedstrijd te verliezen". Het hoogste bod op de selectie is op dit moment 6,01 euro, de trainer krijgt de hoogste bieder er gratis bij.
ADO Den Haag is op dit moment hekkensluiter in de eredivisie met vijf punten uit twaalf duels.
Klik
pi_43612910
10 miljoen nu
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  donderdag 16 november 2006 @ 19:34:49 #164
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_43618465
Ik begin een beetje triestig te worden.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zondag 19 november 2006 @ 17:36:15 #165
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43690168
Bizarre wedstrijd, midden-noord weg, ik ook ff naar beneden, kom ik terug zie ik dat ze t stadion zijn uitgegaan vervolgens via de ingang van de zuid-tribune naar binnen om het veld en Adelaar te bestormen.

Bosschaart zo vroeg van het veld met rood, doorgebroken speler, nou volgens mij speelde ie de bal, maar ben bang van niet, aangezien mn broertje het thuis live via tele2 heeft zitten kijken en zegt dat ie iig de bal niet speelde.

Weer fokking 18 euro voor een wanprestatie. en nog geen 70 min voetbal.
Ado is the pride of Holland!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 19 november 2006 @ 17:44:33 #166
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_43690465
Wat is er allemaal gebeurd in den haag vanavond maar eens kieken op talpa
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 19 november 2006 @ 17:47:37 #167
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43690575
Ferrie Bodde vond ik dramatisch, express een handsbal maken in het strafschop gebied, terwijl het totaal onnodig was. Zwakke passes, vrije trappen die hij slecht nam, hij zat er steeds naast.

Santi Kolk en Michael Mols waren vrijwel de enigste die ik nog redelijk goed vond spelen.
Ado is the pride of Holland!
pi_43691274
Damn... wat een drama weer. Een nieuw dieptepunt hoor..... ben bang dat we nu ook puntvermindering krijgen. Dat we een aantal wedstrijden zonder supporters moeten spelen is nu wel duidelijk.
pi_43691308
Zijn hier nog wat jongens die gezellig naar me toe kwammen lopen
pi_43691369
quote:
Op zondag 19 november 2006 17:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd in den haag vanavond maar eens kieken op talpa
Ado Den Haag '' fans '' zijn na de 0-3 binnen komen stormen , na de 0-2 was het al onrustig , half midden noord was al leeg , je zag alle paarden en busjes al rijden aan de kant waar ze binnen kwammen .

Dit gaat nog wel een staartje krijgen voor Ado Den Haag , wel jammer voor de goede supporters.

Maar er zijn beelden van de relschoppers en die worden doorgespeeld dus diegene die vandaag op het veld liepen krijgen hun beloning nog wel
pi_43691587
Ik was niet op het veld.... maar hier heb je de sensatie die je zo graag wilde.
pi_43691640
quote:
Op zondag 19 november 2006 18:23 schreef Ludacriss het volgende:
Ik was niet op het veld.... maar hier heb je de sensatie die je zo graag wilde.
Dit is ook weer niet wat ik wilde , ik dacht meer ludiek met een spandoek een de tribune effe leeg ofzo , maar ja dit vertel je over een paar jaar nog tegen iemand , weet je nog die uitwedstrijd in Den Haag in 2006.
  zondag 19 november 2006 @ 18:26:26 #173
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43691697
quote:
Op zondag 19 november 2006 18:24 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Dit is ook weer niet wat ik wilde , ik dacht meer ludiek met een spandoek een de tribune effe leeg ofzo , maar ja dit vertel je over een paar jaar nog tegen iemand , weet je nog die uitwedstrijd in Den Haag in 2006.
hahaa, ben je bang boven in gaan zitten
  zondag 19 november 2006 @ 18:27:20 #174
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43691724
quote:
Op zondag 19 november 2006 18:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zijn hier nog wat jongens die gezellig naar me toe kwammen lopen
Was jij die stakker die toen naar boven vlugde? of al gelijk naar de bus?...Neehoor gelijk heb je, belachelijk, eerst het stadion uitgaan om vervolgens via de ingangen van de zuid-tribune (hoe kan dat eigenlijk zomaar) naar binnen te gaan en het veld te bestormen.
Ado is the pride of Holland!
pi_43691788
quote:
Op zondag 19 november 2006 18:26 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

hahaa, ben je bang boven in gaan zitten
Ik stond al bovenin , nee ik ben gewoon blijven staan om mooie filmpjes te maken

Over een half uur maar eens talpa kijken mischien zie je me wel
  zondag 19 november 2006 @ 18:30:22 #176
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43691816
stuur filmpjes maar ff over msn
pi_43691820
quote:
Op zondag 19 november 2006 18:27 schreef bergkampf het volgende:

[..]

Was jij die stakker die toen naar boven vlugde? of al gelijk naar de bus?...Neehoor gelijk heb je, belachelijk, eerst het stadion uitgaan om vervolgens via de ingangen van de zuid-tribune (hoe kan dat eigenlijk zomaar) naar binnen te gaan en het veld te bestormen.
nee ik ben gewoon blijven staan , ik wilde eigenlijk nog wel blijven maar ja , op last van de politie moesten we gaan
pi_43691841
quote:
Op zondag 19 november 2006 18:30 schreef jorienvdherik het volgende:
stuur filmpjes maar ff over msn
Youttube is al bezig
  zondag 19 november 2006 @ 18:32:30 #179
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43691878
wat is je youtube adres?
Ado is the pride of Holland!
  zondag 19 november 2006 @ 19:02:30 #180
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43692761
talpa begint er mee
pi_43693595
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_43693875
quote:
Op zondag 19 november 2006 18:32 schreef bergkampf het volgende:
wat is je youtube adres?
plaats de linkjes zo wel ff , maar het gaat niet echt van harte .
  zondag 19 november 2006 @ 19:35:20 #183
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_43693893
klasse actie!!! eerst via Zuid, dat lukte niet dus toen maar achter west langs!!! ze alleen ff die kankerdebiel van een bossen op ze bek moeten timmeren!
nu maar hopen dat adelaar morgen lekker opkankert! anders zullen de boetes voor den haag wel heel erg hoog gaan worden...hehe.....
  zondag 19 november 2006 @ 19:36:35 #184
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_43693926
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:35 schreef Backdoorman het volgende:
klasse actie!!! eerst via Zuid, dat lukte niet dus toen maar achter west langs!!! ze alleen ff die kankerdebiel van een bossen op ze bek moeten timmeren!
nu maar hopen dat adelaar morgen lekker opkankert! anders zullen de boetes voor den haag wel heel erg hoog gaan worden...hehe.....
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  zondag 19 november 2006 @ 19:39:09 #185
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43693980
Punten worden zo niet gepakt
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 19 november 2006 @ 20:04:36 #186
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_43694732
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:36 schreef Pistol_Pete het volgende:

[..]

- Stop eens -

[ Bericht 86% gewijzigd door RayMania op 19-11-2006 21:29:26 ]
pi_43694894
Buscombi BOYCOT tegen Fc Groningen, 26-11-2006

Aangezien het is omgezet van autocombi naar buscombi is er besloten deze wedstrijden te boycotten. Niemand gaat dus !
  zondag 19 november 2006 @ 20:16:29 #188
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43695165
vitessezuid113. Niemand bleef staan praatjesmaker met je beelden doorspelen bla bla
  zondag 19 november 2006 @ 20:24:41 #189
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_43695449
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef Ludacriss het volgende:
Buscombi BOYCOT tegen Fc Groningen, 26-11-2006

Aangezien het is omgezet van autocombi naar buscombi is er besloten deze wedstrijden te boycotten. Niemand gaat dus !
wie bepaalt dat, jij?? er is nog helemaal niks besloten. en wie er mee wil die gaat lekker ze gang.
pi_43695590
Het is dus al besloten dat het een buscombi word. Als jij wil gaan mag je van mij gaan.... de rest komt niet mee.
  zondag 19 november 2006 @ 20:36:00 #191
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_43695852
je lult uit je nek want er is onderling nog helemaal niet besloten dat we die buscombi gaan boycotten.
  zondag 19 november 2006 @ 20:39:39 #192
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43695988
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:34 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

plaats de linkjes zo wel ff , maar het gaat niet echt van harte .
Schiet es op man, duurt altijd zo lang bij jou
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_43696045
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:36 schreef Backdoorman het volgende:
je lult uit je nek want er is onderling nog helemaal niet besloten dat we die buscombi gaan boycotten.
Niet onderling.... maar dat komt wel goed. Het ging mij om dat de buscombi wel al was besloten... ben er wel zeker van dat we met z'n alle wel tot een boycot zal komen.
pi_43696213
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:16 schreef PLAE@ het volgende:

vitessezuid113. Niemand bleef staan praatjesmaker met je beelden doorspelen bla bla
En jij was erbij , de bovenste rij van het vak , als je daar staat komt niet op de film , maar ja dat kan je moeilijk weten natuurlijk want jullie mogen er al niet meer komen
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:39 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Schiet es op man, duurt altijd zo lang bij jou
heb er al wel wat staan ( waar ze niet herkenbaar in beeld zijn ) maar dan zegt ie dat ie nog bezig is met uploaden
pi_43696218
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_43696741
Heb dat filmpjes ook net gezien. Is duidelijk te zien wat er allemaal is gebeurd.... zie ook wat bekenden tussen zitten.
pi_43696999
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:46 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

En jij was erbij , de bovenste rij van het vak , als je daar staat komt niet op de film , maar ja dat kan je moeilijk weten natuurlijk want jullie mogen er al niet meer komen
[..]

heb er al wel wat staan ( waar ze niet herkenbaar in beeld zijn ) maar dan zegt ie dat ie nog bezig is met uploaden
zeg dan even je youtube naam!
[14.gif]
pi_43697324
tik maar vitessefotoside in
pi_43697501
Pffft, staan maar 2 filmpjes.
[14.gif]
pi_43697768
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:19 schreef Chen het volgende:
Pffft, staan maar 2 filmpjes.
staat nog wel een andere maar dan zegt ie dat ie bezig is met uploaden terwijl ie er al wel staat

en ja ik ga geen mensen duidelijk in beeld brengen , heb namelijk nog wel een filmpje dat ze naar ons toekomen en dat ze de cornervlag gooien.
pi_43697826
Achja, gewoon uploaden. Eigen schuld toch? Moeten ze toch niet doen.
[14.gif]
pi_43698242
ADO heeft geen goede zaken gedaan voor het fairplay-klassement vandaag.

Of juist wel, net hoe je het bekijkt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43698464
we stonden al laatste.... dus veel was er niet meer uit te halen.
pi_43699910
Jongens, voor een Nederlands opdracht voor school heb ik een stukje over vandaag geschreven. Zouden jullie het misschien willen lezen en kijken wat ik misschien nog beter er aan zou kunnen maken of enige reacties er op kunnen geven? Ik weet dat het lang is, maar ik zou het erg fijn vinden.
Bedankt.
quote:
S'middags, nadat ik mijn heerlijke kaas croissantjes heb gegeten, heb ik het gevoel dat we gaan winnen vandaag. Het moet ook wel, na de winstpartij van Sparta op NEC is het gewoon een plicht om vandaag te winnen. Een kwartier voor het begin van de wedstrijd arriveer ik samen met mijn vader en broer bij het Zuiderpark stadion. Het stadion dat dit jaar voor het laatst de thuisgrond zal zijn van het groen en geel uit Den Haag. Na eindelijk een parkeerplek te hebben gevonden kom ik het stadion binnen en neem ik plaats op mijn vaste stoeltje in vak B. Het vak waar ik alweer 5 jaar een seizoenskaart voor heb. Tot mijn grote verbazing zie ik dat de overkant, de o zo ‘’beruchte’’ noord tribune, nog aardig gevold zit. Dit na de wanprestaties van de laatste weken, en vooral het nare verlies tegen directe concurrent Sparta. Als alles rondom de wedstrijd begint krijg ik, zoals bij elke wedstrijd, een lekker kriebelig gevoel van binnen. De spanning, de chearleaders die een mooie tunnel voor beide teams vormen en de muziek waar iedereen ritmisch meeklapt geven mij altijd een gevoel van binnen dat ik thuis ben. Thuis, misschien een beetje een rare formulering, maar laat ik het zo stellen; ‘’Het geeft me gewoon een fijn gevoel van binnen.’’ Als ik plaats neem op mijn stoel, wat gebruikelijk is want de stoeltjes staan er niet voor niks, zie ik ADO degelijk starten en heb ik echt het gevoel dat er vandaag gewonnen kan worden. Als ADO speler Wesley Verhoek de bal weer eens slecht speelt zie ik een man boos opspringen en roept; ‘’ Kut Verhoek, speel nou die bal is eerder!’’ Ik herken de man, hij zat naast me vorige week in Rotterdam tegen Sparta. Maar ik herken hem ook ergens anders van, hij is de man die elke woensdag het vuil ophaalt bij mijn huis. Eigenlijk zitten er voornamelijk normale mensen bij ADO Den Haag, toch raar. Als je kijkt bij clubs zoals PSV maar bijvoorbeeld ook RKC, zie je vooral mensen met een degelijke baan. Een mooie auto en gewoon zittend op de tribune met hun kinderen. Bij ADO is dat niet het geval, ADO is echt een club van de mensen uit de Haagse buurten. Je zal hier nooit is horen; ‘’ Oh, die donkere jongen is echt vervelend.’’ of ‘’ Die stomme speler, wanneer speelt hij die bal nou is goed?’’ Nee, hier zal het altijd ‘’ Die kanker neger, die baviaan is echt een mongool!’’ of ‘’ Die aarsmongool, die kan ook echt totaal geen bal spelen.’’ zijn. ‘’Naar’’ dat is misschien wat in je opkomt als je dat hoort, maar dat is Den Haag, en ook als er degelijkere mensen op de tribune zitten kijken ze er al niet meer van op. Het is daarom ook niet zo gek dat ADO de laatste plaats bezit in het Fairplay klassement van het Nederlands voetbal. Natuurlijk word alles dat negatief tegen ADO gebruikt kan worden opgeblazen, en natuurlijk is het vaak onterecht. Maar als mensen eenmaal een beeld van een ander hebben, blijft dat beeld. En zo werkt het ook bij de KNVB tegenover ADO. Als Pascal Bosschaart, speler van ADO, van het veld wordt gestuurd met een rode kaart breekt de hel alweer los. Overal worden nare ziekte geroepen, en overal wordt het woord degradatie er alweer bij gehaald. Nadat er ook nog is een penalty tegen word gegeven, begin ik ook langzaam het gevoel te krijgen, dat dit het laatste jaar van ADO Den Haag word in de Eredivisie. Er zijn nu alweer twaalf wedstrijden gespeeld, en vooralsnog heeft ADO pas 5 punten. Als de 2-0 volgt, zie ik de noord tribune leeglopen. Tot mijn grote spijt loopt het niet naar huis, maar naar de bestuurs kamer. Een onweldachte actie die tot niets zal leiden. Onder het gejoel van de spreekkoren ‘’Wij zijn klaar met Adelaar’’ en ‘’Kanker bestuur’’, rukt de massa op naar de onder mij gelegen bestuurskamer. Als vervolgens ook nog is de 3-0 word gescoord rent iedereen het veld op, wat wil men bereiken met deze ‘’vredelievende’’ actie? Als ik een tijdje voor me uit zit te staren, en hoor dat de wedstrijd is afgelast en dat deze actie grootse gevolgen zal hebben voor de club, denk ik bij mezelf hoe het zo mis heeft kunnen gaan in 12 weekeinden. Van club met potentie om hoger dan de doelstelling te eindigen, naar club die onderaan, als bodemlaag van de Eredivisie, geen idee heeft wat ze moeten doen. Wat was het ook een mooie droom, een nieuw stadion, een nieuw imago, een nieuwe start. Maar niets lijkt daarvan waar. Iedereen dacht dat dit seizoen het mooi afscheidseizoen zou worden, het ‘’Farewell Season’’. En dat is het ook geworden, maar helaas niet zoals het was bedoeld. Vaarwel Zuiderpark. Vaarwel Eredivisie. Vaarwel ADO Den Haag.
[14.gif]
pi_43701851
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:24 schreef Chen het volgende:
Achja, gewoon uploaden. Eigen schuld toch? Moeten ze toch niet doen.
zal er nog wel ff over denken

ADO Den Haag - Vitesse # 2 staan de andere

verder een leuk stukkie
  zondag 19 november 2006 @ 22:52:59 #206
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43702071
Maak ook es gebruik van alinea`s, en geef de hoop niet op want het verschil met de nummer 15 is slechts 5 punten, (ja 5 punten heeft ado in al die tijd slechts weten te halen) maar na regen komt zonneschijn en 5 punten is absoluut te overbruggen, aangezien het seizoen nog lang is.
Ado is the pride of Holland!
pi_43710729
quote:
Vrouw biedt ADO-spelers lichaam aan ter stimulatie

Een Haagse vrouw wil haar lichaam aanbieden om ADO Den Haag uit de problemen te helpen, zo meldt RTV West. Zij wil zich laten bodypainten door ADO-spelers om hen zo te stimuleren beter te presteren op het veld.


Als de actie doorgaat, wordt de vrouw komende zaterdag live op de regionale zender van gele en groene verf voorzien. Dit zal gebeuren in het programma van presentator Henk Bres.

ADO Den Haag staat sinds dit weekend nog steviger op de laatste plaats van de Eredivisie.
Bron: Blik op Nieuws
pi_43716745
quote:
ADELAAR ONTSLAGEN

DEN HAAG - Frans Adelaar is ontslagen als hoofdtrainer bij ADO Den Haag. Dit maakte het bestuur van de Haagse voetbalclub maandagmiddag bekend tijdens een speciaal belegde persconferentie.
Het ontslag volgt na een reeks slechte resultaten van de club, die op dit moment onderaan de ranglijst van de eredivisie bungelt. Supporters van ADO Den Haag eisten al langer het vertrek van Adelaar. Lex Schoenmaker neemt voorlopig de werkzaamheden van Adelaar over.

Adelaar was in het verleden onder meer trainer van FC Utrecht en De Graafschap, met wie hij in het seizoen 2004/2004 promoveerde naar de eredivisie. Zondag traden er nog ongeregeldheden op in de thuiswedstrijd tegen Vitesse, toen zo'n honderd 'fans' na een 0-3 achterstand het veld opstormden. Ze protesteerden op deze wijze tegen het bestuur. Niet eerder in de geschiedenis werd om een dergelijke actie een wedstrijd gestaakt.
www.rtvwest.nl
Hoppa...

Shirtsponser heeft zich ook terug getrokken.... word dus weer Hommerson erop!
  maandag 20 november 2006 @ 14:27:12 #209
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43716834
Toch iemand met een zakje geld gekomen voor de ontslagpremie?
pi_43716859
Gewoon een zak met geld opentrekken. Co Adriaanse halen, hem aan het team laten bouwen, niet degraderen en volgend jaar een mooi seizoen in de middenmoot beleven in het nieuw stadion.

Als Co groeimogelijkheden ziet, wil hij misschien best komen. Niemand verwachte ook dat hij naar AZ zou gaan vijf jaar geleden.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 20 november 2006 @ 14:30:41 #211
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_43716944
Zat er aan te komen natuurlijk. Situatie was gewoon onhoudbaar geworden.
  maandag 20 november 2006 @ 14:31:01 #212
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43716953
Denk eerder dat ze met een type Jan van Dijk aan komen zetten...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  maandag 20 november 2006 @ 14:31:26 #213
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43716963
tscheu la ling pompt er geld in. De oud-Ajax held.
pi_43717012
quote:
Adelaar stapt op bij ADO

Frans Adelaar is opgestapt als trainer van ADO Den Haag. Zijn vertrek komt een dag na de gestaakte wedstrijd (0-3) tegen Vitesse.


Na overleg tussen Adelaar en het bestuur is de conclusie getrokken dat Adelaar zijn taken niet meer op normale wijze kan uitvoeren.

Bij een 3-0 stand in het voordeel van Vitesse forceerden zo'n honderd supporters van het vak midden-noord een hek, waarna ze het veld opliepen. Arbiter Ruud Bossen besloot daarop de wedstrijd te staken.
Blik op Nieuws
pi_43717025
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:31 schreef Elvislives het volgende:
Denk eerder dat ze met een type Jan van Dijk aan komen zetten...
Hoop het niet.... zal ook niet goed vallen bij de supporters groep. Ze zullen toch wel met iemand moeten komen die populair is onder de supporters.
  maandag 20 november 2006 @ 14:33:59 #216
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43717041
Danny Blind
pi_43717055
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:31 schreef PLAE@ het volgende:

tscheu la ling pompt er geld in. De oud-Ajax held.
Ja als het goed is heeft ie vandaag toestemming gekregen... we krijgen er ook een aantal jonge Roemenen en Argetijnen dan bij
pi_43717099
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:33 schreef PLAE@ het volgende:

Danny Blind
Als ie voor lijfsbehoud kan zorgen mag die Jood van mij komen. Boeid mij totaal niet maar of het realistisch is.
  maandag 20 november 2006 @ 14:39:03 #219
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43717181
Frits Korbach moet je hebben, dan ben je gegarendeerd van lijfsbehoud...als het klokje van Frits maar blijft tikken...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_43717287
en het is klaar met ADELAAR!!! Het is klaar met Adelaar!

De manier waarop het is gebeurd keur ik niet goed maar kan niet ontkennen dat ik wel blij ben dat ie weg is.
pi_43717825
Nu zit er nog steeds die oude Utrecht zooi van hem...
pi_43717859
Atteveld lijkt me wel wat voor ADO .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43717898
Hoofdsponser heeft helemaal niet opgezegd:
quote:
Hoofdsponsor ADO eist stadionverboden

SR Zorgverzekeraar, hoofdsponsor van ADO Den Haag, eist van het clubbestuur dat het supporters die zondag het veld betraden tegen Vitesse worden bestraft met een stadionverbod. Zo niet, dan stapt de geldschieter op.
SR Zorgverzekeraar, onderdeel van Stad Rotterdam Verzekeringen, vreest dat de goede naam van de club en haar hoofdsponsor te grabbel wordt gegooid wanneer niet hard wordt opgetreden tegen de fans die ervoor zorgden dat het duel tussen ADO en Vitesse werd gestaakt.

ADO en SR Zorgverzekeraar hebben nog een contract voor anderhalf seizoen. Wanneer de clubleiding niet ingaat op de eist van de sponsor, dreigt de overeenkomst voortijdig te worden opgezegd, meldt RTV West.
bron: www.rtvwest.nl
Nou geloof me ze zijn nu al bezig met het schrijven van die SV's voor al die mensen die het veld opliepen.
pi_43717946
Wel absurd dat een trainer op grond van een aantal kansloos ontspoorde pubers moet beslissen om ermee te stoppen. En dat het niet is op basis van sportieve gronden.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  maandag 20 november 2006 @ 15:06:10 #225
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_43717949
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:39 schreef Elvislives het volgende:
Frits Korbach moet je hebben, dan ben je gegarendeerd van lijfsbehoud...als het klokje van Frits maar blijft tikken...
Die hebben we bij Sparta ook 1 dag gehad
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_43717958
Met de fouten die wekelijks gemaakt worden denk ik niet dat een nieuwe trainer veel effect zal hebben.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_43718106
Na het zieke gedrag van ADO-supporters hoop ik eigenlijk maar één ding: dat ADO weer snel ophoepelt naar de Eerste Divisie. Het is altijd gedonder met ADO, hoe hard je ook probeert om het anders uit te leggen.

En wat nog erger is: die zogenaamde fans maken van hun eigen club een soort hel, met hun acties. Welke weldenkende trainer haalt het nog in z'n bolle hersens om aan de slag te gaan bij de slangenkuil die ADO heet? Met hun wangedrag prijzen de supporters hun eigen club uit de markt. Laat ze maar weer lekker in de Eerste Divisie gaan voetballen tegen Top Oss en Fortuna Sittard, dan hebben we er tenminste minder last van.
pi_43718187
Ik denk dat toptrainers als Adriaanse of van Hanegem niet echt trek hebben om trainer bij Den Haag te worden op dit moment. Misschien Mark Wotte ofzo. Misschien is het ook wel goed voor Den Haag als Lex Schoenmaker gewoon het seizoen afmaakt, als hij dat wil.
Christian Gyan Ole Ole
  maandag 20 november 2006 @ 15:40:48 #229
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43718843
Nee Lex Schoenmaker zit liever in de schaduw van een hoofdtrainer heb ik het idee, zodat hij niet zo snel ontslagen word en zo lang bij de club kan blijven.

Ik kan me nog een liedje herinneren toen hij nog trainer was van Willem II en daarna vertrok naar Feyenoord als technisch directeur.

Ook al staan we onderaan voor die Wotte is geen baan, hey hey ho hoo...
Ado is the pride of Holland!
pi_43719311
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:03 schreef Ludacriss het volgende:
Hoofdsponser heeft helemaal niet opgezegd:
[..]

Nou geloof me ze zijn nu al bezig met het schrijven van die SV's voor al die mensen die het veld opliepen.
Wel van het shirt af.
quote:
Shirtsponsor haalt naam van ADO-shirt

Hoofdsponsor DSW laat per direct de naam op het shirt van ADO Den Haag verwijderen. De zorgverzekeraar uit Schiedam wil voorlopig niets met de geplaagde Haagse eredivisieclub te maken hebben. ,,Het sponsorcontract heeft nu alleen negatieve waarde voor ons bedrijf'', liet directeur Chris Oomen maandag weten.

De directie van DSW heeft de maatregel genomen naar aanleiding van de onlusten zondag bij de gestaakte thuiswedstrijd tegen Vitesse (0-3). Ruim honderd boze fans betraden na ruim een uur het veld uit onvrede over de slechte prestaties van de Haagse hekkensluiter.

Het sponsorcontract van DSW bij ADO Den Haag loopt medio 2008 af. ,,Voorlopig respecteren we deze verbintenis'', zei Ooomen.

,,Maar als de situatie nog een keer uit de hand loopt, zijn we helemaal klaar met de club. Dan hebben we er echts niets meer te zoeken. Als het bestuur echter passende maatregelen neemt en de sfeer weer positief is, sluit ik een terugkeer van onze naam op het ADO-shirt niet uit.''

DSW kan met onmiddellijke ingang het sponsorcontract verbreken als er sprake is van aantoonbaar verwijtbaar handelen van bestuursleden en/of medewerkers. ,,Dat is echter nu niet aan de orde'', vond Oomen. ,,De clubleiding is bij wijze van spreken 25 uur per dag bezig om dit soort incidenten te voorkomen. In het nieuwe stadion wordt er ook alles aan gedaan om de veiligheid te garanderen. Als de clubleiding nu adequaat handelt en de boosdoeners van zondag aanpakt met bijvoorbeeld stadionverboden komen we al een eind in de goede richting.''

Trainer Frans Adelaar legde maandag zijn functie neer, onder meer wegens bedreigingen aan zijn adres en aan zijn familie.
  maandag 20 november 2006 @ 16:08:04 #231
232 Ouwie
«NickName»
pi_43719659
Kut allemaal dit... laatste plaats, trainer weg, sponsor op non-actief.

Hopelijk kunnen we in de winterstop zeggen dat we RKC en Sparta toch al weer ingehaald hebben met een goede nieuwe trainer en DSW (of SR) er weer terug op het shirt hebben.

Die gasten die het veld op kwamen snap ik ergens wel, maar je eigen club het oude imago terugbezorgen vind ik dus echt kut.
grtz NN
pi_43719773
Een stadionverbod zou meer dan terecht zijn, dan is het straks helemaal leeg daar
  maandag 20 november 2006 @ 16:12:19 #233
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_43719788
Gaat wel lekker nu met Ado moet ik zeggen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 20 november 2006 @ 16:14:42 #234
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_43719863
Mooie actie gisteren, met het beoogde resultaat: het opstappen v/d trainer.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_43719926
Maar de shirtsponser heeft niet opgezegd. Want de verbintenis loopt gewoon door tot 2008.
pi_43720091
Always look on the bright side. Volgend jaar hebben jullie een mooi nieuw stadion en kunnen jullie mooi meedraaien in de middenmoot van de jupiler league.
Houd van een lijntje.
  maandag 20 november 2006 @ 16:32:36 #237
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43720434
Volgend jaar JP league dus...
pi_43720481
quote:
IJSSELSTEIN – Trainer Frans Adelaar is opgestapt bij ADO Den Haag, omdat zijn veiligheid niet gegarandeerd was.

Dat heeft de 45-jarige coach uit Ijsselstein maandag gezegd op BNR Nieuwsradio.

“Dat lijkt mij geen vreemde aanleiding”, gaf Adelaar aan. “Ik kreeg eerst zaterdag te maken met supporters op het trainingsveld en een dag later stonden ze ook op het veld tijdens de wedstrijd tegen Vitesse. De supporters konden kennelijk niet bij mij weg worden gehouden. Ik heb natuurlijk wel te maken met mijn eigen veiligheid. Zo kon het niet langer.”

Adelaar zou vanochtend in zijn woonplaats Ijsselstein zijn bezocht door ADO-aanhangers. In een emotionele sfeer zouden diverse mensonterende uitlatingen zijn gedaan aan het adres van de trainer.

Volgens aanvoerder Stijn Vreven heeft Adelaar ook zijn functie neergelegd, omdat zijn familieleden zondag in het stadion waren bedreigd. De voormalige coach van ADO zei daar maandag voor de microfoon van BNR Nieuwsradio niets over.

Adelaar liet weten dat hij niet veel tijd nodig denkt te hebben om opnieuw aan het werk te gaan. “Ik heb nog steeds de wil en de wilskracht om de kar te trekken. Helaas kon dat bij ADO niet meer. Het bestuur en ik hebben altijd vertrouwen in elkaar gehad en de rust bewaard. Maar er zat nu niets anders op dan te stoppen.”
Die actie van gisteren was gezien alle emoties nog enigszins te begrijpen (ik keur hem niet goed), maar als je dan de volgende dag de trainer nog is op gaat zoeken, spoor je echt niet helemaal.
Christian Gyan Ole Ole
  maandag 20 november 2006 @ 16:34:56 #239
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_43720499
Adelaar: Het kon zo niet langer

IJSSELSTEIN - Trainer Frans Adelaar is opgestapt bij ADO Den Haag, omdat zijn veiligheid niet meer gegarandeerd was.



Dat heeft de 45-jarige coach uit IJsselstein maandag gezegd op BNR Nieuwsradio.

,,Dat lijkt me geen vreemde aanleiding'', gaf Adelaar aan. ,,Ik kreeg eerst zaterdag te maken met supporters op het trainingsveld en een dag later stonden ze ook op het veld tijdens de wedstrijd tegen Vitesse. De supporters konden kennelijk niet bij mij weg worden gehouden. Ik heb natuurlijk wel te maken met mijn eigen veiligheid. Zo kon het niet langer.''

Adelaar zou vanochtend in zijn woonplaats IJsselstein zijn bezocht door ADO-aanhangers. In een emotionele sfeer zouden diverse mensonterende uitlatingen zijn gedaan aan het adres van de trainer.

Volgens aanvoerder Sijn Vreven heeft Adelaar ook zijn functie neergelegd, omdat zijn familieden zondag in het stadion waren bedreigd. De voormalige coach van ADO zei daar maandag voor de microfoon van BNR Nieuwsradio niets over.

Adelaar liet weten dat hij niet veel tijd nodig denkt te hebben om opnieuw aan het werk te gaan. ,,Ik heb nog steeds de energie en de wilskracht om de kar te trekken. Helaas kon dat bij ADO niet meer. Het bestuur en ik hebben altijd vertrouwen in elkaar gehad en de rust bewaard. Maar er zat nu niets anders op dan te stoppen.''

http://www.ad.nl/denhaag/sport/article826221.ece
  maandag 20 november 2006 @ 16:35:24 #240
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43720510
verschil met plaats 15 is slechts 5 punten, als het eenmaal gaat lopen staan we binnekort gewoon weer op onze vertrouwde 15de of 14de plek
Ado is the pride of Holland!
pi_43720774
quote:
Adelaar zou vanochtend in zijn woonplaats Ijsselstein zijn bezocht door ADO-aanhangers. In een emotionele sfeer zouden diverse mensonterende uitlatingen zijn gedaan aan het adres van de trainer.
Als dit waar is..... ga ik die gasten die daar naar toe zijn gegaan wel persoonlijk bedreigen. Dit kan natuurlijk niet !
  maandag 20 november 2006 @ 16:58:27 #242
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_43721275
Tsja, tsja. Het is maar maf allemaal.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_43721441
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:58 schreef JAM het volgende:
Tsja, tsja. Het is maar maf allemaal.
Er kan inderdaad veel gebeuren in 2 dagen.
pi_43722420
Hebben jullie het ook gezien, voorop bij elke foto van de ongeregeldheden gister staat ''Edwin de Graaf'' vooraan
[14.gif]
  maandag 20 november 2006 @ 17:40:07 #245
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_43722468
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:43 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Als dit waar is..... ga ik die gasten die daar naar toe zijn gegaan wel persoonlijk bedreigen. Dit kan natuurlijk niet !
Als het inderdaad waar is, dan is het wel een hele trieste actie ... naar zijn huis gaan en bedreigen zou wel een hele zwakke actie zijn
pi_43722520
Een zwakbegaafden actie.
Houd van een lijntje.
pi_43722719
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:37 schreef Chen het volgende:
Hebben jullie het ook gezien, voorop bij elke foto van de ongeregeldheden gister staat ''Edwin de Graaf'' vooraan
Zijn familie staat ook gewoon op MiddenNoord.... zou best wel eens een broer of neef van hem zijn geweest. Hij zelf was gister ook op Zuid... keek niet erg leuk toen hij dat alles zag gebeuren.
  maandag 20 november 2006 @ 18:24:24 #248
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43723182
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:37 schreef Chen het volgende:
Hebben jullie het ook gezien, voorop bij elke foto van de ongeregeldheden gister staat ''Edwin de Graaf'' vooraan
post is
pi_43726179
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Een zwakbegaafden actie.
Haha net zoals die kenkeractie van die zgn ajax supporters tegen het ado honk he
  maandag 20 november 2006 @ 19:53:56 #250
67174 Dos37
Come on Twente
pi_43726207
quote:
Op maandag 20 november 2006 19:53 schreef Hageneezz het volgende:

[..]

Haha net zoals die kenkeractie van die zgn ajax supporters tegen het ado honk he
of het honk van Ajax in de brand te steken
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_43726217
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:13 schreef dVTB het volgende:
Na het zieke gedrag van ADO-supporters hoop ik eigenlijk maar één ding: dat ADO weer snel ophoepelt naar de Eerste Divisie. Het is altijd gedonder met ADO, hoe hard je ook probeert om het anders uit te leggen.

En wat nog erger is: die zogenaamde fans maken van hun eigen club een soort hel, met hun acties. Welke weldenkende trainer haalt het nog in z'n bolle hersens om aan de slag te gaan bij de slangenkuil die ADO heet? Met hun wangedrag prijzen de supporters hun eigen club uit de markt. Laat ze maar weer lekker in de Eerste Divisie gaan voetballen tegen Top Oss en Fortuna Sittard, dan hebben we er tenminste minder last van.
Dan hoop je ook naar aanleiding van andere supportersgroepen dat die andere clubs ophoepelen naar de eerste divisie want je bent uiteraard objectief
pi_43726254
quote:
Op maandag 20 november 2006 19:53 schreef Dos37 het volgende:

[..]

of het honk van Ajax in de brand te steken
Ja idd maar het lijkt hier toch altijd alsof de dingen die bij ado gebeuren met een vergrootglas worden bekeken,dat zal je zeker beamen
pi_43726538
quote:
Op maandag 20 november 2006 19:54 schreef Hageneezz het volgende:
Dan hoop je ook naar aanleiding van andere supportersgroepen dat die andere clubs ophoepelen naar de eerste divisie want je bent uiteraard objectief
Er zijn wel meer clubs met kut-supporters die regelmatig over de schreef gaan. Je moet uit mijn bericht niet aflezen dat ik dergelijk gedrag bij andere clubs WEL goedkeur, dat maak jij ervan. Ik stel alleen dat het bij ADO onevenredig vaak raak is. Probeer dat maar te ontkennen, maar je weet dat het zo is. De club heeft niet voor niets die reputatie.
pi_43726867
quote:
Op maandag 20 november 2006 20:03 schreef dVTB het volgende:

[..]

Er zijn wel meer clubs met kut-supporters die regelmatig over de schreef gaan. Je moet uit mijn bericht niet aflezen dat ik dergelijk gedrag bij andere clubs WEL goedkeur, dat maak jij ervan. Ik stel alleen dat het bij ADO onevenredig vaak raak is. Probeer dat maar te ontkennen, maar je weet dat het zo is. De club heeft niet voor niets die reputatie.
Ja maar we kunnen toch met z`n allen wel concluderen dat er vaak sprake is van klassejustitie in het nadeel van ADO Den Haag,zie alleen maar de incidenten in z`n totalitair,en hoelang er dan wel over de incidenten waar ADO bij is betrokken geweest word doorgelult,en niet over incidenten bij andere clubs,dus dat beeld van onevenredigheid is verstoord
pi_43727124
Slechts een winnaar komt hieruit. Dat is die ene rare keeper van ADO. Die ontloopt alle media-aandacht nu
pi_43729222
Frans Adelaar vanavond om 23:00 bij Pauw en Witteman!
Vanavond gaat ie praten over zijn vertrek... eens zien wat ie te zeggen heeft.

Op ned 1

bron: http://pauwenwitteman.vara.nl/
pi_43729262
quote:
Op maandag 20 november 2006 21:10 schreef Ludacriss het volgende:
Frans Adelaar vanavond om 23:00 bij Pauw en Witteman!
Vanavond gaat ie praten over zijn vertrek... eens zien wat ie te zeggen heeft.

Op ned 1

bron: http://pauwenwitteman.vara.nl/
dank voor de tip.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43729278
Ga ik zeker kijken.
Houd van een lijntje.
  maandag 20 november 2006 @ 21:17:43 #259
67174 Dos37
Come on Twente
pi_43729534
hmmm tegelijk met de docu over Uruzgan
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 20 november 2006 @ 21:19:07 #260
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43729594
Dat programma lijkt me net wat te hoog gegrepen voor de gemiddelde ado supporter
pi_43729665
quote:
Op maandag 20 november 2006 21:19 schreef PLAE@ het volgende:

Dat programma lijkt me net wat te hoog gegrepen voor de gemiddelde ado supporter
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43729668
quote:
Op maandag 20 november 2006 21:19 schreef PLAE@ het volgende:

Dat programma lijkt me net wat te hoog gegrepen voor de gemiddelde ado supporter
pi_43729807
quote:
Op maandag 20 november 2006 21:19 schreef PLAE@ het volgende:

Dat programma lijkt me net wat te hoog gegrepen voor de gemiddelde ado supporter
Wat ben je weer grappig.... NOT! Ga gewoon kijken en doe dit soort opmerkingen ergens anders.
pi_43729837
quote:
Op maandag 20 november 2006 21:24 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Wat ben je weer grappig.... NOT! Ga gewoon kijken en doe dit soort opmerkingen ergens anders.
Niet zo aangebrand
  maandag 20 november 2006 @ 21:36:57 #265
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_43730230
quote:
Op maandag 20 november 2006 21:19 schreef PLAE@ het volgende:

Dat programma lijkt me net wat te hoog gegrepen voor de gemiddelde ado supporter
Ik ben dan ook een FC Den Haag supporter.

.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  maandag 20 november 2006 @ 21:37:08 #266
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43730234
quote:
Op maandag 20 november 2006 20:03 schreef dVTB het volgende:

[..]

Er zijn wel meer clubs met kut-supporters die regelmatig over de schreef gaan. Je moet uit mijn bericht niet aflezen dat ik dergelijk gedrag bij andere clubs WEL goedkeur, dat maak jij ervan. Ik stel alleen dat het bij ADO onevenredig vaak raak is. Probeer dat maar te ontkennen, maar je weet dat het zo is. De club heeft niet voor niets die reputatie.
Ja precies zoals Ajax supporters die op een door de weekse dag naar Den Haag afreizen om het supporters honk van Ado Den Haag te bestormen, en vernielingen aanrichten en mensen in mekaar slaan, die gewoon een potje aan het tafelvoetballen en kletsen enzo zijn.

Fijn spelen we iig in de eerste divisie tegen Ajax.
Ado is the pride of Holland!
pi_43730408
quote:
Op maandag 20 november 2006 21:37 schreef bergkampf het volgende:
Ja precies zoals Ajax supporters die op een door de weekse dag naar Den Haag afreizen om het supporters honk van Ado Den Haag te bestormen, en vernielingen aanrichten en mensen in mekaar slaan, die gewoon een potje aan het tafelvoetballen en kletsen enzo zijn. Fijn spelen we iig in de eerste divisie tegen Ajax.
Als je nou gewoon eens LEEST, zou je kunnen vaststellen dat ik wangedrag van andere supporters niet goedkeur, dus ook niet bestrijd.
  maandag 20 november 2006 @ 21:59:57 #268
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43730737
Als JIJ dat nou ook eens doet, zal misschien zelfs JIJ tot de conclusie komen dat de beslissing toen om 3 jaar lang geen uitsupporters te accepteren voor beide clubs (waarom duperen ze ons daarmee) totaal belachelijk is, en veelste mild.

En dat de aktie van misschien 200 ado supporters die het veld op rennen, nu opeens zo schokkend is voor jullie?!

De POT (de 020er) verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

een paar honderd supporters die het veld op rennen, weeg dat eens op tegen helemaal vanuit Amsterdam met voorbedachte raden naar Den Haag rijden om ff wat Ado supporters in mekaar te slaan en de boel te vernielen.

Daar werd niet hard tegen opgetreden

Nou als je met dezelfde maten meet nu dus al helemaal niet want, in vergelijking stelde dit met wat jullie gelikt hadden al helemaal niks voor.

Trouwens een echte held had toen ff gebeld.
Ado is the pride of Holland!
  maandag 20 november 2006 @ 22:02:01 #269
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43730790
Ado is the pride of Holland!
pi_43730864
Wat doet een echte held dan?

's nachts een supportershome in de fik steken zeker Of hadden jullie gebeld?
Houd van een lijntje.
  maandag 20 november 2006 @ 22:19:17 #271
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43731137
x2
pi_43731240
Sinds wanneer heeft de helft van fok een msn adres in z'n profiel staan?
pi_43731440
Adelaar nu ook aan de telfoon bij VI
  maandag 20 november 2006 @ 22:39:46 #274
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43731736
quote:
Op maandag 20 november 2006 22:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat doet een echte held dan?

's nachts een supportershome in de fik steken zeker Of hadden jullie gebeld?
Ja nam dan ook op (snap trouwens niet dat je het raar vind dat sommige mensen dat als reaktie deden omdat ze erg boos waren?!)... trouwens kijk ff naar PLAE@ zijn emailadres, weet je ook gelijk wat jullie zijn
Ado is the pride of Holland!
pi_43731850
Hahaha jokers

Gaan ze mailen dat ze herkenbaar in beeld zijn
pi_43731870
quote:
Op maandag 20 november 2006 22:39 schreef bergkampf het volgende:

[..]

Ja nam dan ook op (snap trouwens niet dat je het raar vind dat sommige mensen dat als reaktie deden omdat ze erg boos waren?!)... trouwens kijk ff naar PLAE@ zijn emailadres, weet je ook gelijk wat jullie zijn
Jullie niet zker
  maandag 20 november 2006 @ 23:17:04 #277
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_43733196
Henk Bres nu op ned 1... en hij is duidelijk over de ex-coach van ADO..
pi_43733236
Als je als supporter het veld op gaat dan moet je bereid zijn om een 'Jihad' te doen, want je komt toch zeker de eerste 5 jaar het stadion niet meer in, dus dan moet je geen half werk afleveren op het veld.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_43733362
quote:
Op maandag 20 november 2006 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Henk Bres nu op ned 1... en hij is duidelijk over de ex-coach van ADO..
zag het stukje net ook ja , hij vergijkt het met een buschaffeur , hij doet zijn werk niet goed erruit.

Adelaar ziet er wel een beetje aangeslagen uit , maar dat vind ik ook niet gek

De HH is om 00.20 zag ik
pi_43733653
GODVERDOMME zetten ze Henk Bres aan het woord die gozer heeft al bijna 10 jaar geen voet meer in het Zuiderpark gezet..... kutkolerekutzooi! Zet dan iemand van de supportersvereniging aan het woord, nu lijkt het alsof iedereen het met die actie eens was.
pi_43733698
quote:
Op maandag 20 november 2006 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Henk Bres nu op ned 1... en hij is duidelijk over de ex-coach van ADO..
ik ben ook duidelijk over Bres:
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_43733881
maar hij heeft 1 punt....zijn die haagse supporters nou veel erger dan de rest van Nederland?

Antwoord van Frans Adelaar: NEE!
pi_43733905
quote:
Op maandag 20 november 2006 23:28 schreef Ludacriss het volgende:
GODVERDOMME zetten ze Henk Bres aan het woord die gozer heeft al bijna 10 jaar geen voet meer in het Zuiderpark gezet..... kutkolerekutzooi! Zet dan iemand van de supportersvereniging aan het woord, nu lijkt het alsof iedereen het met die actie eens was.
Er was toch destijds bij jullie toch ook een relletje rond Bres (ivm honk?)
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_43734036
quote:
Op maandag 20 november 2006 23:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Er was toch destijds bij jullie toch ook een relletje rond Bres (ivm honk?)
Ja zoiets. Dat Henk Bres het eens is met de supporters vind ik best, opzich heeft ie wel gelijk dat het bestuurd dit had kunnen verwachten, maar zet niet iemand aan het woord die het zuiderpark bijna 10 jaar niet heeft gezien.
pi_43734068
quote:
Op maandag 20 november 2006 22:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat doet een echte held dan?

's nachts een supportershome in de fik steken zeker Of hadden jullie gebeld?
Dansend wegrennen op dance valley das pas stoer.
pi_43734079
Terwijl er toch plek zat is in het stadion.
Houd van een lijntje.
  dinsdag 21 november 2006 @ 02:20:40 #287
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_43737156
mensen gefeliciteerd met het opstappen van adelaar! ben oprecht trots dat we als supporters zijnde toch een statement hebben kunnen maken en dat er uiteindelijk naar onze wil is gehandeld, al blijft het jammer dat we daarvoor het veld moesten betreden....maar ja wie niet horen wil moet maar voelen!
Donderdag naar het home komen voor meer overleg en ik zal zeker mijn steentje bijdragen in de figuurlijke zin van het woord....want dat adelaar weg is maakt nog niet dat alle andere punten terzijde geschoven kunnen worden!! FC Den Haag Forever!!!
  dinsdag 21 november 2006 @ 02:22:31 #288
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_43737174
quote:
Op maandag 20 november 2006 23:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Terwijl er toch plek zat is in het stadion.
met 100 man 6 kinderen en een bejaarde aanvallen met brandbommen en hamers etc....dat jij je hier nog negatief over den haag durft uit te laten.....laffe kankerjood!
pi_43739722
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 02:20 schreef Backdoorman het volgende:
mensen gefeliciteerd met het opstappen van adelaar! ben oprecht trots dat we als supporters zijnde toch een statement hebben kunnen maken en dat er uiteindelijk naar onze wil is gehandeld, al blijft het jammer dat we daarvoor het veld moesten betreden....maar ja wie niet horen wil moet maar voelen!
Donderdag naar het home komen voor meer overleg en ik zal zeker mijn steentje bijdragen in de figuurlijke zin van het woord....want dat adelaar weg is maakt nog niet dat alle andere punten terzijde geschoven kunnen worden!! FC Den Haag Forever!!!
Jij denkt echt dat je je club hebt geholpen op deze manier?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43740101
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 02:22 schreef Backdoorman het volgende:
laffe kankerjood!

Typisch 'Haagse' reactie

Ik ben wel benieuwd wat voor gevolgen het verder voor Ado heeft. Hoewel ik een hekel heb aan de club hoort Den Haag een club in de Eredivisie te hebben. Maar de supporters mogen best eens aangepakt worden.
pi_43740125
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 02:22 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

met 100 man 6 kinderen en een bejaarde aanvallen met brandbommen en hamers etc....dat jij je hier nog negatief over den haag durft uit te laten.....laffe kankerjood!
Alsof hij daar iets mee te maken had
pi_43740301
Heel sneu eigenlijk. Als geboren Hagenees gun ik Den Haag ten minste eredivisie-voetbal. Er mag een wonder gebeuren willen ze niet gaan degraderen. Zonde met een nieuw stadion.
pi_43740313
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 10:03 schreef -Wolf- het volgende:
Heel sneu eigenlijk. Als geboren Hagenees gun ik Den Haag ten minste eredivisie-voetbal. Er mag een wonder gebeuren willen ze niet gaan degraderen. Zonde met een nieuw stadion.
Vuile kk hagenees
pi_43740339
Nee man hij is een laffe kankerjood
Houd van een lijntje.
  dinsdag 21 november 2006 @ 10:37:42 #295
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_43741072
Zelfs de hoofdsponsor trekt zijn klauwen er van af...schandalig eigenlijk. Ben bang dat het niet meer goed komt dit seizoen.
Nu doe je het weer!
pi_43743704
Waarom noemen de Den Haag supporters de club eigenlijk consequent FC Den Haag?
"That rug really tied the room together".
pi_43743942
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:14 schreef Art_Core het volgende:
Waarom noemen de Den Haag supporters de club eigenlijk consequent FC Den Haag?
Ja dat snap ik ook niet.

Anyway, de geruchten dat Co Adriaanse na de winterstop komt worden steeds sterker
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_43743966
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:14 schreef Art_Core het volgende:
Waarom noemen de Den Haag supporters de club eigenlijk consequent FC Den Haag?
Omdat de club zo heette in de glorietijden.
pi_43744062
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:14 schreef Art_Core het volgende:
Waarom noemen de Den Haag supporters de club eigenlijk consequent FC Den Haag?
De club heet gewoon FC Den Haag, punt uit. Gaan de naam en tenue toch ook niet veranderen vanuit commercieel oogpunt, zoals in Salzburg of zo heeft plaats gevonden?

De club heeft het destijds - 1e helft jaren 90 - wel geprobeerd, met extreem lelijke shirtjes toen. De shirtjes zijn nu gelukkig nog steeds groen geel, alleen de naam is wel veranderd. ADO zou minder negatief klinken dan FC Den Haag, ivm de reputatie. Kan me nog wel bestormingen van de Zuid tribune herinneren ivm alle toestanden toen rondom naam en shirt.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_43744224
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:27 schreef DIGGER het volgende:

[..]

De club heet gewoon FC Den Haag, punt uit. Gaan de naam en tenue toch ook niet veranderen vanuit commercieel oogpunt, zoals in Salzburg of zo heeft plaats gevonden?

De club is in 1905 gewoon opgericht met de naam ADO.
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
  dinsdag 21 november 2006 @ 12:36:26 #301
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43744333
bron: wikipedia

ADO Den Haag is de betaald voetbalclub van Den Haag en komt uit in de Eredivisie.

ADO Den Haag is de voortzetting van FC Den Haag dat op 1 juli 1971 ontstond uit een fusie van de voetbalclubs ADO uit Den Haag en het Scheveningse Holland Sport. Op 1 juli 1996 fuseerde de nog bestaande amateurclub ADO met FC Den Haag tot de Haaglandse Football Club ADO Den Haag (HFC ADO Den Haag).

De letters ADO staan voor Alles Door Oefening.

De vereniging Alles Door Oefening werd op 1 februari 1905 opgericht in café Het Hof van Berlijn aan de Haagse Papestraat. In dit pand huist tegenwoordig Muziekcafé De Paap.

De clubkleuren van ADO Den Haag zijn groen en geel. Ook het logo van ADO Den Haag heeft de kleuren groen en geel. Centraal in dit logo staat de ooievaar, de vogel die ook het symbool van de stad Den Haag is.

De club is bekend door zijn goede jeugdopleiding. Onder meer Aad Mansveld en Romeo Castelen hebben hun eerste stappen in het profvoetbal bij ADO gezet.
Ado is the pride of Holland!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')