Ik denk dat ik binnenkort ns twee games uit die serie laat overkomen. Wil de serie eigenlijk helemaal, maar das ietwat duurquote:Op donderdag 7 september 2006 19:53 schreef koekiemonster het volgende:
ahhh fijn, nieuw topic, nadat hij heel volwassen en duidelijk werd gesloten.
Nog 1x bit generations:
http://www.nintendo.co.jp/n08/bit_g/index.html
[afbeelding]
Beter!quote:Op maandag 18 september 2006 17:05 schreef MeZZiN het volgende:
De bartsmit heeft een GBA micro voor 50 euro
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=124&productID=107369
Ben zelf erg te spreken over orbital..quote:Op maandag 11 september 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort ns twee games uit die serie laat overkomen. Wil de serie eigenlijk helemaal, maar das ietwat duur
Enige dat ik moet uitzoeken is, welke twee games?
Trouwens voor 100 euro heb je de vernieuwde SP met betere backlightquote:Op maandag 18 september 2006 17:28 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Beter!
dan ga ik hem dus alsnog halen denk ik want me SP geeft nu kutlicht en vind de DS te lomp om een GBA game erop te spelen en natuurlijk betere resolutie
Ja, ik. Het is een leuk spel, maar er zit een ENORME bug in waardoor je halverwege de game opnieuw mag beginnen als je een bepaald aantal handelingen niet in de goede volgorde uitvoert.quote:Op maandag 11 september 2006 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand Broken Sword wel eens gespeeld op de GBA? Ik heb wel weer eens zin in een ouderwetse adventure. En dan kan natuurlijk heerlijk op mijn DS Lite. Is het een directe port van de PC versie en is het een beetje een mooi spel?
dan zul je er nu helemaal weinig meer voor krijgen vrees ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:51 schreef Lexie het volgende:
Kutzooi, ik wilde net mijn Micro gaan verkopen omdat ik er eigenlijk toch niks mee doe.
quote:
Aux serieus, wat vraag je er dan voor?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:42 schreef Lexie het volgende:
Ik denk dat ik hem dan maar op de kast laat liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |