abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 juli 2006 @ 02:39:35 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_39742866


Welkom, beste vrinden, bij het topic van Chelsea aan de Polder.

Dit is uiteraard vooral een plek om uit de kast te komen voor je AZ liefde. Je kijkt hier niet voor niks. Nog steeds constateer ik nl record-kijkhits t.o.v. de traditionele top-3 topics, maar opvallend veel kast-ontkenners.

Dat gezegd hebbende, de komende tijd staat in het teken van markt-afromen, de concurrentie aftroeven, investeren, verhuizen, elftal ombouwen en voorbereiden. Bij Dirk is het in zijn bol geslagen, van zuinige Fries naar koopverslaafd in korte tijd.

Met het gul spenderen van zijn opgepotte Frisia-kapitaal aan Dembele, Cziommer, Luirink, Gudjohnson, Agustien, Martens en Hulst voor het tweede, lijkt het nieuwe stadion getrakteerd te worden met nogal wat AZ-debutanten.

De interesse in Jenner en Leonardo voor de beide flanken, een 2e linksback achter Tim, en een tweede keeper achter Henk voor Zwarthoed, zal de komende tijd mogelijk voor nog meer rohring zorgen.

En wie gaat er weg, wie wordt verhuurd, van Gaal was immers voorstander van kleinere selectie's, en Brands meldt max 22 man als uitgangspunt.

Lul daar dus hier maar een endje over in de rondte. Of ouwehoer of AZ ditmaal wel een kampioenselftal bijelkaar heeft met 'mentale hardheid'. Betwijfel of de AZ'ers NL aan de wereldbeker helpen. Of whatever the fuck you like.





Links
www.az.nl
www.azfanpage.nl
www.forza-az.nl

Het nieuwe AZ-lied

[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 12-07-2006 10:44:33 ]
Confidence through competence
  woensdag 12 juli 2006 @ 02:41:04 #2
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_39742877
Sektioui gaat voor 1 miljoen EUR naar Porto en Co Adriaanse.



Tarik, ouwe Shish-Kebab van me, bedankt voor al je scharen (al dan niet mislukt). Sorry toen het publiek je uitfloot toen Tinus Meerdink na zijn blessure weer in het veld kwam: je hebt het publiek aan het eind toch weer voor je teruggewonnen.

En het gaat je goed

[ Bericht 30% gewijzigd door Stereotomy op 12-07-2006 02:50:12 ]
Confidence through competence
  woensdag 12 juli 2006 @ 06:53:41 #3
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_39743594
Arveladze exit, Riga Mustapha erbij.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  woensdag 12 juli 2006 @ 07:06:09 #4
137910 daaaaan
bla die bla
pi_39743619
Arveladze waarheen dan?
  woensdag 12 juli 2006 @ 08:04:26 #5
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_39743842
Ik hoop het niet. Ik heb nooit begrepen dat er mensen waren die liepen te klagen over het feit dat Arveladze op een gegeven moment, na zijn vliegende start bij AZ, ineens veel minder doelpunten ging maken.

Shota bleef echter wel goed voetballen, bleef heel belangrijk bij menig AZ-doelkans (Arveladze was ook de man met de meeste assists bij AZ afgelopen siezoen) en bleek ook nog eens uitstekend aan de linkerkant uit de voeten te kunnen.

Die man heeft echt een topseizoen gedraaid vorig jaar!
pi_39744759
AZ heeft leuk ingekocht maar de hele basis van vorig jaar lijkt zo weg te zijn.
Ben benieuwd of alle jonkies niet overschat worden.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_39745011
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 07:06 schreef daaaaan het volgende:
Arveladze waarheen dan?
Schijnt net als Landzaat naar Levante te kunnen.
pi_39746416
Woei, nieuw topic

De start van het nieuwe seizoen zit er aan te komen. Mourinho vreest AZ en is dan ook bezig om snel de Italiaanse competitie nog even leeg te roven. De koopdrift is niet alleen bij AZ toegeslagen, zelfs in Katwijk is men groeiende, en met succes. Wellicht moet men in Rotterdam het onderpand in de vorm van Dirk Kuijt maar eens gaan aanwenden.

Misschien kunnen er in de OP nog linkjes gezet worden naar:

www.az.nl
www.azfanpage.nl

Een nieuw lied waar men mee bezig is op de AZ fanpage: http://www.youtube.com/watch?v=bf6e-DRHO6k

Stadion met grasmat:



Denk overigens dat het een erg leuk seizoen kan worden. PSV min of meer nog op sterkte, Ajax vorig jaar groeiende en dit jaar denk ik aan kwaliteit en sfeer gegroeid zal zijn. Hetzelfde met AZ. Alleen Feyenoord heb ik zo mijn twijfels over, maar goed, ook die werden vorig jaar totaal afgeschreven en dat viel toen nog wel mee.
  woensdag 12 juli 2006 @ 10:42:17 #9
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_39746483
Feyenoord heeft Huysegems die weer legio kansen om zeep helpt
Confidence through competence
pi_39746666
Ze hebben een leuk elftal gekocht. Als Van Gaal er goed team van weet te maken, kunnen ze weleens hoge ogen gaan gooien.
Alleen ze moeten wel oppassen niet te veel ervaring van de hand te doen.
pi_39750270
De selectie is mijnsinziens de derde beste van de Eredivisie. Ik ben ook erg benieuwd en heb het gevoel dat het niet lang duurt voordat Koevermans een basisplaats heeft.
That's all folks!
pi_39750349
Hoeveel zou de som uitkomen van de transferuitgaven en de inkomsten? Ik denk dat het voor het begin van het seizoen nog zelf wel dichtbij een break even zou kunnen komen.
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:28:11 #13
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_39751575
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
De selectie is mijnsinziens de derde beste van de Eredivisie. Ik ben ook erg benieuwd en heb het gevoel dat het niet lang duurt voordat Koevermans een basisplaats heeft.
De Koef is niemand tegengevallen vorig jaar inderdaad. De reden waarom hij op de bank zit is omdat hij eigenlijk niet "bij de voetbal stijl van AZ past" maar er pas inkomt bij het "betere gooi en beukwerk". Ik vind dit persoonlijk onzin. Hoe bonkig hij ook is, hij kan aardig meevoetballen. En is de taak van een diepe spits niet gewoon het laatste eindstation zijn en scoren? Hoe je dat doet - als Arveladze of Koef - maakt dan niet meer uit. Het is niet zo dat Shota nou drastisch meer assist geeft in de wedstrijden: hij verliest elk kopduel terwijl Koef vaak kopduellen wint en kan terugleggen.

Ik ken ene KJH die ook niet mee kan voetballen maar wél scoort

Maargoed. Dembele is niet voor niets gehaald. Nu is de positie driedubbel bezet. Arveladze concurreert met Dembele voor de basis, Koef mag aan komen draven als het niet lukt of als BZ mag spelen.



# Danny, Danny Koeeeeef - Danny, Danny Koeeeeef
Confidence through competence
pi_39752770
Velies van Tarik is jammer, maar ik denk dat Jenner het gemis aan scharen ruimschoots gaat goedmaken. Ik verheug me behoorlijk op deze speler, want ik denk dat ie echt gaat doorbreken nu.

De Koef zal idd waarschijnlijk kind van de rekening worden. Van Gaal is toch wel een beetje een Arveladze-fan, ook toen ie niet goed speelde bleef die m.i. te lang staan, en Dembele zal veel minuten krijgen, dus dat gaat ongetwijfeld ten kostte van Danny.

Ennieweej, er komt nog een keeper voor Henk, een linksbuiten omdat Tarik samen met Lens voor de linksbuiten plek zou gaan, en wellicht nog jonge linksback voor achter Tim.
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:19:50 #15
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_39753677
Oplossing: Arveladze naar de kant halen en Koef laten spelen als de temperatuur lager is dan 10 graden. Arveladze, hoe clichématig ook, scoort gewoon niet als de temperatuur laag wordt. Dat is in zijn hele carriere zo geweest.
quote:
Van Gaal is toch wel een beetje een Arveladze-fan
Maar Van Gaal mag Koevermans ook heel erg als voetballer. Weet je nog met de verlenging in De Hout tegen Betis, vlak voordat Koef erin kwam als pinchhitter in de verlenging, vroeg de Fifa official aan Van Gaal wie hij erin ging wisselen en toen zei Van Gaal: "This guy. And he's going to score the winning goal." En de laatste wedstrijd in de plee-offs werd Shota naar links geplaatst terwijl Koef dan centrum mocht spelen. Geeft wel het vertrouwen aan.

Denk je dat Lens er iets van kan gaan bakken in de eredivisie, FS?
Confidence through competence
pi_39753944
Hij kan gaan verrassen ja. Lens heeft eigenlijk meer potentie dan Babel.

Hij is extreem snel, heeft meer technische bagage, fysiek sterk, en heeft een neusje voor de goal. Topscorer van de eredivisie A jeugd, ondanks dat ie veel meedeed met het tweede.

Hij staat nog niet zo in de picture in de voetbalpers, omdat Haris en Vormer meer de aandacht op eisen qua jeugdspelers van AZ, maar ik denk dat ie zeker wel van zich gaat laten horen ja. De vraag is meer hoe constant hij kan zijn op eredivisie niveau, niet of ie het kan brengen.

Hij zal niet een heel seizoen kunnen bijbenen in de basis verwacht ik, daarom zal er zeker nog iemand bij moeten. En dan wordt het gewoon stuivertje wisselen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 juli 2006 @ 14:29:28 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39754035
Het zal erg van de start van AZ afhangen, met veel nieuwe spelers die ingepast moeten worden is de kans groot dat er in het begin nogal wat punten blijven liggen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_39754128
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:19 schreef Stereotomy het volgende:

Maar Van Gaal mag Koevermans ook heel erg als voetballer. Weet je nog met de verlenging in De Hout tegen Betis, vlak voordat Koef erin kwam als pinchhitter in de verlenging, vroeg de Fifa official aan Van Gaal wie hij erin ging wisselen en toen zei Van Gaal: "This guy. And he's going to score the winning goal." En de laatste wedstrijd in de plee-offs werd Shota naar links geplaatst terwijl Koef dan centrum mocht spelen. Geeft wel het vertrouwen aan.
Het is ook niet zo dat ie geen vertrouwen heeft in de Koef. Dat zit wel goed idd. Hij weigerde nog van Hooydonk te nemen toen die vrijkwam, doordat Koef zo goed meedraaide.

Ik zeg alleen dat zijn vertrouwen in Arveladze soms te overdreven is. Shota verliest alles in de lucht bij ballen van achteruit, en er waren afgelopen seizoen erg veel westrijden waarop daar nou juist de oorlog gewonnen moest worden om controle te krijgen. Met name tegen PSV, Groningen en Feyenoord ging het daar fout.
pi_39754462
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:29 schreef rubbereend het volgende:
Het zal erg van de start van AZ afhangen, met veel nieuwe spelers die ingepast moeten worden is de kans groot dat er in het begin nogal wat punten blijven liggen.
Het grote voordeel is dat de achterhoede compleet in tact kan blijven zoals het er nu uitziet. Daar staat een muur van topspelers. En dat zal veel rust geven in de komende duels waar nog veel gesleuteld moet worden aan het team.

De 3 mans voorhoede en het 3 mans middenveld kent wel ieder 2 wisselingen, middenveld is wat dat aangaat misschien nog wel het belangrijkste voor het team. Maar ook daar komt wel met spelers als Cziommer en Mendes behoorlijk wat gelouterde slimme spelers voor in de plaats die meteen ingepast kunnen worden omdat ze al jaren op hun positie's goed meedraaien. Ze krijgen niet te maken met een drastische andere speelwijze, alleen ligt het baltempo een stuk hoger.

Voorin gaat het vooral om de vorm van de dag. Heeft een Jenner of Dembele het op zijn heupen met een actie, dan ben je al gauw 'moeiteloos' aangepast.
pi_39764178
Nou, ik ben benieuwd wat de mannen komende dinsdag kunnen brengen. Het stukje voor het programmaboekje is in ieder geval af.

En benieuwd wie de nieuwe linksbuiten wordt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:10:33 #21
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_39764650
Bobson zou een goede optie zijn, ja.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:16:05 #22
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39764826
tvp
pi_39785355
quote:
Timmer vertrekt naar Feyenoord
13 juli 2006

AZ en Feyenoord hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Henk Timmer naar de Rotterdamse club. Omdat de keeper nog een contract tot 2008 had, dient Feyenoord een afkoopsom aan AZ te betalen. Over de hoogte van dit bedrag doen beide clubs geen mededelingen. Door het vertrek van Timmer zal AZ zich op korte termijn trachten te versterken met een andere doelman.

Marcel Brands, directeur voetbalzaken van AZ: “Na het aantrekken van Joey Didulica heeft Henk bij ons aangegeven om voor een eventueel vertrek open te staan en daaraan hebben we vervolgens meegewerkt, ook gezien de staat van dienst van Henk bij AZ. We zijn nu druk bezig om een andere keeper aan te trekken, mede omdat onze tweede doelman Theo Zwarthoed onlangs is verhuurd aan Excelsior om daar meer ervaring op te doen.”

Clubs
Timmer maakte in 2000 de overstap van FC Zwolle naar AZ. Tussentijds werd de derde doelman van Oranje uitgeleend aan Ajax en zijn nieuwe club Feyenoord. Voor beide clubs speelde Timmer twee competitieduels. Bovendien veroverde de Hierdenaar in 2002 met de Rotterdammers de UEFA Cup. Tevens speelde hij twee interlands voor het Nederlands Elftal.

130 duels
Timmer, van 3 december 1971, speelde tot nu toe 419 duels in het betaalde voetbal, waarvan 130 voor AZ.

Bron: www.az-alkmaar.nl
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:50:32 #24
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_39790984
Henk, het gaat je goed

Toch concurrentie van Lodewijks , en met Vlaar voor je neus hoef je je als keeper ook geen zorgen meer te maken he.
Confidence through competence
  donderdag 13 juli 2006 @ 17:24:07 #25
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_39794070
Vlaar heeft een slecht seizoen achter de rug, maar is over een paar jaar gegarandeerd basisklant voor het Nederlands Elftal.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_39795151
quote:
Een nieuw lied waar men mee bezig is op de AZ fanpage: http://www.youtube.com/watch?v=bf6e-DRHO6k
fakers
pi_39795894
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:40 schreef xFriendx het volgende:


Een nieuw lied waar men mee bezig is op de AZ fanpage: http://www.youtube.com/watch?v=bf6e-DRHO6k
Goed lied voor Basketbalvereniging AZ!
pi_39797935
Zeg uh, wie staat er dinsdag op doel nu Timmer weg is?

Is Didulica er wel al bij?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39804272
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Zeg uh, wie staat er dinsdag op doel nu Timmer weg is?

Is Didulica er wel al bij?
quote:
AZ's nieuwe doelman Joey Didulica is woensdagavond in Wenen vader geworden van een dochter. Het eerste kind van de Kroatische sluitpost heeft de naam Angelina gekregen. Daarmee is juli 2006 een bijzondere maand voor Didulica. Naast de geboorte van zijn dochter begint de keeper op maandag 24 juli aan zijn eerste werkdag bij AZ in Alkmaar.
bron: http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=18877
pi_39813585
Khalid Sinouh naar AZ
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:11:06 #31
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39813674
ja
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:18:35 #32
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_39813834
Toch verse shish-kebab in de kleedkamer

Iemand een idee hoe hij het deed bij Heerenveen en RKC?
Confidence through competence
pi_39814551
Volgens mij deed Sinouh het niet slecht het laatste seizoen bij rkc. Toch moet ik meteen aan het woord clown denken als ik de naam sinouh hoor. Ik vind het op z'n zachtst gezegd een verassende naam die aan het elftal toegevoegd wordt. IK ben heel benieuwd wat het nieuwe seizoen AZ gaat brengen. AZ heeft naar de mogelijkheden goed ingekocht denk ik. We denken vaak wel dat we een topclub zijn, maar dat zijn we natuurlijk nog lang niet. Pas wanneer we dit seizoen weer bij de eerste drie plaatsen eindigen dan ga ik er vanuit dat AZ echt bezig is om de vierde club van nederland te worden. Het elftal wat er dit seizoen staat is relatief jong met aardig wat talenten, wanneer deze talenten zich weten te ontwikkelen tot top spelers dan staat er iets moois te gebeuren in Alkmaar. Ik vind het wel mooi om te zien dat AZ tegenwoordig een goede scouting heeft, de spelers die gehaald worden zijn transfervrij of kosten niet zo heel veel. De kosten van de spelers die AZ nu gehaald heeft worden volgens mij bijna gedekt door de opbrengst van Jan Kromkamp vorig jaar. Al met al word het een spannend seizoen in ons nieuwe victorie stadion.
pi_39814693
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:07 schreef Poepoog het volgende:
Khalid Sinouh naar AZ
Opvallend
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:49:59 #35
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39814708
ach als 2e keeper zal toch niet spelen
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:16:33 #36
148059 Pritt
Atheïst
pi_39815471
Sinouh: de grabbelaar van RKC.
Wat een blunders heeft hij op zijn naam staan.
Moest hij huilen omdat iedereen op studio sport zijn blunder zou zijn.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_39815738
De naam van Kluivert suist nog steeds door Alkmaar.
pi_39815769
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:27 schreef Roellio het volgende:
De naam van Kluivert suist nog steeds door Alkmaar.
pi_39815846
Dus Lens is het talent om aankomend seizoen in de gaten te houden . Ik ben toch benieuwd wat nu het middenveld wordt, daar hebben jullie toch meerdere namen die zo de basis in kunnen.

En ik mis Ron Jans op de trekker in de OP ..
pi_39815871
achja als reserve kan je toch geen bult vallen.... hij kan in ieder geval lekker meevoetballen
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_39821901
quote:
Ook geen Didulica dus. Sinouh lijkt me ook vlug. Dus wie blijft er dan over?

Straks maken we nog een doelpunt ook!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39822071
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:07 schreef Poepoog het volgende:
Khalid Sinouh
http://www.rtl.nl/actueel/barendenvandorp/home/1111.xml
Schapenneuker, geitenneuker
Emotioneel persoon trouwens, Sinouh.
Hoi.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:50:28 #43
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_39825648
Landzaat wrs toch naar Wigan
pi_39827228
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:50 schreef DeTolk het volgende:
Landzaat wrs toch naar Wigan
Is inmiddels bevestigd door de NOS
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:46:43 #45
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39827377
Wat een domme zet van Landzaat, dag Europees voetbal en dag Nederlands elftal.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:00:24 #46
67174 Dos37
Come on Twente
pi_39829102
Sinouh ook gehaald. Vergeet nooit die wedstrijd weer dat ie de bal onder zijn voeten door liet lopen tegen FC Twente.

nooit zo gelachen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_39829131
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:46 schreef MrSASO het volgende:
Wat een domme zet van Landzaat, dag Europees voetbal en dag Nederlands elftal.
En hallo Premier League. En het betaalt stukken beter dan bij Dirk.
pi_39830071
En Sinouh traint vandaag al mee, dus die zal dinsdag wel keepen. Grappig, maar eens achter zijn doel gaan staan dan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39830221
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:46 schreef MrSASO het volgende:
Wat een domme zet van Landzaat, dag Europees voetbal en dag Nederlands elftal.
Hoezo weg Nederlands elftal, Wigan is geen prutclubje hoor.
That's all folks!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:50:46 #50
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39830310
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Hoezo weg Nederlands elftal, Wigan is geen prutclubje hoor.
Maar om nou te zeggen dat het een topclub is, het is nog niet eens een stabiele middenmotor.
Ik snap wel waarom hij is weggegaan maar ik vind het gewoon jammer dat we in Nederland spelers moeten kwijtraken aan dat soort clubs.
pi_39846598
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:07 schreef Poepoog het volgende:
Khalid Sinouh naar AZ
Dit gaat AZ de landstitel kosten.
pi_39910558
Nog AZ-fans die morgen komen kijken?

Ben wel benieuwd wat ze kunnen met al die nieuwe mannen.

http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=619

[ Bericht 42% gewijzigd door methodmich op 17-07-2006 17:14:56 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 19 juli 2006 @ 00:42:17 #53
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_39959567
quote:
Op maandag 17 juli 2006 16:28 schreef methodmich het volgende:
Nog AZ-fans die morgen komen kijken?

Ben wel benieuwd wat ze kunnen met al die nieuwe mannen.

http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=619
7-1 voor AZ dus

Was het een goeie wedstrijd volgens jou? Wie speelden er erg goed?
Confidence through competence
pi_39960990
quote:
Jenner: 'Ik vind mezelf de beste rechtsbuiten'

18/7/2006 23:24

Vanuit een smeulende bouwval in Breda vertrok Julian Jenner naar het steeds mooier wordende paleis van AZ. Met lichte pijn in het hart, dat wel; de rechtsbuiten voelt zich immers kind van NAC. Via AZ hoopt hij ooit nog eens in het shirt van Ajax te spelen.
Jenner is Gast in Gouda in de nieuwe Voetbal International. De 22-jarige rechtsbuiten vertelt honderduit over het chaotische afgelopen seizoen bij NAC, waar hij onder Cees Lok verpieterde. 'Je moet bitter weinig verstand van voetbal hebben wil je in mij een spits en geen rechtsbuiten zien', aldus Jenner.

In Alkmaar hoopt de technicus onder Louis van Gaal te laten zien wat hij in zijn mars heeft. 'Misschien vinden mensen me arrogant, maar ik zeg het toch. Ik vind mezelf de beste rechtsbuiten van Nederland.'
Van de nieuwe VI. Succes er mee Louis .
pi_39961080
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 01:26 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:

[..]

Van de nieuwe VI. Succes er mee Louis .
Het zou nog best kunnen ook. Maar dat zegt dan maar over het niveau van de Eredivisie.
Hoi.
pi_39961117
Laat hem eerst maar is een seizoen daar spelen voordat hij zulk soort dingen mag zeggen .
pi_39966091
Hopelijk bedoeld hij hiermee wel de Nederlandse competitie en niet dat hij de beste Nederlandse rechtsbuiten is.
Woo-loo-loo!
  woensdag 19 juli 2006 @ 10:23:07 #58
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_39966809
Ambitieus, dat mag ik wel. Maar inderdaad, laat dan maar eens wat zien. De buitenposities van AZ waren toch altijd de zwakste schakel geweest met Huysegems , Meerdink , Perez , Van Galen , Ikedia , Sektioui (die dan wel weer redelijk speelde vorig seizoen).

En Van Gaal vindt Joaquin van Betis de beste rechtsbuiten ooit.



Confidence through competence
pi_39967269
Maar al met al is er (nog) niet verloren van een amateurclub
  woensdag 19 juli 2006 @ 11:12:39 #60
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_39968215
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 10:38 schreef xFriendx het volgende:
Maar al met al is er (nog) niet verloren van een amateurclub
Vorig jaar, tegen Ajax uit?
Confidence through competence
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:44:35 #61
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_39971248
quote:
Jenner: 'Ik vind mezelf de beste rechtsbuiten'

18/7/2006 23:24

Vanuit een smeulende bouwval in Breda vertrok Julian Jenner naar het steeds mooier wordende paleis van AZ. Met lichte pijn in het hart, dat wel; de rechtsbuiten voelt zich immers kind van NAC. Via AZ hoopt hij ooit nog eens in het shirt van Ajax te spelen.
Jenner is Gast in Gouda in de nieuwe Voetbal International. De 22-jarige rechtsbuiten vertelt honderduit over het chaotische afgelopen seizoen bij NAC, waar hij onder Cees Lok verpieterde. 'Je moet bitter weinig verstand van voetbal hebben wil je in mij een spits en geen rechtsbuiten zien', aldus Jenner.

In Alkmaar hoopt de technicus onder Louis van Gaal te laten zien wat hij in zijn mars heeft. 'Misschien vinden mensen me arrogant, maar ik zeg het toch. Ik vind mezelf de beste rechtsbuiten van Nederland.'
Daar gaat hij hier erg populair mee worden
pi_39971378
Ongelofelijk, Louis zal hem wel gelijk op mediatraining sturen.
pi_39971767
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:48 schreef MaxPower het volgende:
Ongelofelijk, Louis zal hem wel gelijk op mediatraining sturen.
Hoezo?
Meneer MIJN CLUB
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_39974855
quote:
Jenner hoopt nog steeds op Ajax
Woensdag 19 juli, door SV, Amsterdam, 10.14u GMT+01.00, VI

De nieuwe aanvaller van AZ, Julian Jenner, hoopt nog steeds om in de toekomst een transfer naar Ajax te maken. Dat zegt hij in een interview met de Voetbal International.

De rechtervleugelaanvaller bekend dat hem wilde aantrekken. ''Als een club als Ajax je wil aantrekken en dat mislukt omdat er dingen bij je eigen club spelen, is dat verschrikkelijk zuur', zegt hij in de VI. Ajax wilde Jenner in de winterstop contracteren, maar zag door een mogelijk komst van een nieuwe trainer daar van af.

Volgens Jenner heeft Ajax later niet meer aanklopt, omdat hij door trainer Lok bij NAC in de spits werd gezet in plaats van op de vleugels. Bij NAC veranderde het systeem naar 4-4-2, waardoor Jenner minder vrijheid kreeg.

Nu gaat hij verder in Alkmaar en dan is het nog maar de vraag of een overgang vanuit de Zaanstreek naar Amsterdam met een starre Scheringa wel tot de opties behoord.

'Niet dat AZ nu tweede of derde keus is, totaal niet zelfs, maar Ajax is voor mij de absolute top. Dat heb ik altijd al gevonden. Ajax is voor de buitenwereld, zowel in Nederland als daarbuiten, een club uit de top 4. Van kinds af aan ben ik fan van Ajax geweest en dan wil je ooit in je leven in dát rood-witte shirt spelen', aldus Jenner.

Jenner (22) vindt zichzelf de beste rechtsbuiten van Nederland. 'Misschien vinden mensen me arrogant, maar ik zeg het toch. Ik vind mezelf de beste rechtsbuiten van Nederland', zegt hij in de VI met gevoel voor Amsterdamse arrogantie
Woo-loo-loo!
pi_39974939
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:42 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

7-1 voor AZ dus

Was het een goeie wedstrijd volgens jou? Wie speelden er erg goed?
Erg goed bij AZ was niemand.

Opmerkelijk: AZ speelde 4-4-2. Zeker bij Van Gaal verwacht je dat toch eigenlijk niet en het was niet zo dat hij geen vleugelspelers had of wat dan ook. Hoewel, de opties links voorin lijken me niet al te groot meer momenteel.

Voor rust speelde AZ met Sinouh op doel, achterin Steinsson, Mendes da Silva, Opdam en Ramzi (jaja, linksback, dus die krijgt echt geen speeltijd meer straks), middenveld Meerdink, de Zeeuw, Cziommer en Molhoek, voorin Dembele en Koevermans.

Dembele vond ik de beste, steeds aanspeelbaar, erg beweeglijk en goed oog voor medespelers. Ging niet zelf geforceerd op doel schieten om maar te scoren. Koevermans maakte er drie en was lekker bezig. Goed oog voor positie kiezen natuurlijk, want twee intikkers en een mooie kopbal. Cziommer wilde voortdurend steekpasses geven, ook als dat wegens dreiging van buitenspel niet kon. De Zeeuw was duidelijk de spelverdeler voor rust en het meest aan de bal. Zette alle aanvallen op.

Na rust een duidelijk minder team. Nu wel 4-3-3. Sinouh nog steeds keeper. Achterin Luijckx, Mathijssen, Luirink en een jonge linksback die ik niet kende. Middenveld toen Vormer, Martens, Schaars en voorin Ikedia, Lens en Jenner. Ikedia en Jenner wisselden regelmatig van flank. Pius liep zich vooral steeds vast omdat hij niet omhoog kijkt en Jenner wil echt eerst drie scharen maken voor hij gaat voetballen en was dus ook maar één keer gevaarlijk. Lens heb ik helemaal niet gezien.

De beste mannen na rust? Alleen Martens was echt op dreef en scoorde dan ook twee keer. De rest speelde matig, want ASWH was toen zeker twintig minuten de ploeg met het initiatief en dat kan eigenlijk niet. Die jonkies leken duidelijk nog een maatje te klein, al kan het schelen als ze niet allemaal tegelijk spelen. Luirink viel me zwaar tegen, maar die komt vast nog wel in vorm. Ook Schaars had ik meer van verwacht. Sinouh trouwens woedend over de tegengoal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 19 juli 2006 @ 14:30:39 #66
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39974961
pff jenner, haalt zich veel in zn hoofd
pi_39975081
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:30 schreef methodmich het volgende:

Sinouh trouwens woedend over de tegengoal.
Want? Een blunder van de verdediging?
Woo-loo-loo!
pi_39975184
Hierom:

“De hele wedstrijd zet je het goed neer en krijg je weinig te doen. En dan één zo’n moment. Het vervelende was ook nog dat ik de bal in de aanval die eraan vooraf ging eerst redde. In tweede instantie kwam hij pas tegen een hand van ons aan wat ASWH de strafschop opleverde. Daar baal ik echt van, ook nu nog.”

Dom ook wel van Luirink om hands te maken, die stond slecht opgesteld dus en reageerde te laat op de redding van Sinouh.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39975287
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:37 schreef methodmich het volgende:
Hierom:

“De hele wedstrijd zet je het goed neer en krijg je weinig te doen. En dan één zo’n moment. Het vervelende was ook nog dat ik de bal in de aanval die eraan vooraf ging eerst redde. In tweede instantie kwam hij pas tegen een hand van ons aan wat ASWH de strafschop opleverde. Daar baal ik echt van, ook nu nog.”

Dom ook wel van Luirink om hands te maken, die stond slecht opgesteld dus en reageerde te laat op de redding van Sinouh.
Oké bedankt
Woo-loo-loo!
  woensdag 19 juli 2006 @ 16:04:33 #70
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_39978178
Nog steeds problemen op linksback en -buiten dus... Het lijkt me dat er nog minstens 1 speler wordt aangetrokken voor aan de linkerkant.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_39982450
Zoveel heeft die Jenner toch nog niet bewezen... ik moet het nog zien, met alleen een functieloze schaar als handelsmerk en een grote bek ben je er nog niet.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_39982520
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:04 schreef Devano het volgende:
Nog steeds problemen op linksback en -buiten dus... Het lijkt me dat er nog minstens 1 speler wordt aangetrokken voor aan de linkerkant.
Hoezo problemen op linksback? Daar staat De Cler gewoon.
  woensdag 19 juli 2006 @ 18:38:45 #73
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_39983327
Ik heb het dus over de bezettig als De Cler geblesseerd of geschorst is. Een jeugdspeler of Ramzi daar neerzetten is nou niet bepaald een geruststellende gedachte.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_39984439
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:53 schreef pekel het volgende:

[..]

http://www.rtl.nl/actueel/barendenvandorp/home/1111.xml
Schapenneuker, geitenneuker
Emotioneel persoon trouwens, Sinouh.
Sinouh FOR TEH WIN in dat filmpje!
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_39984983
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:38 schreef Devano het volgende:
Ik heb het dus over de bezettig als De Cler geblesseerd of geschorst is. Een jeugdspeler of Ramzi daar neerzetten is nou niet bepaald een geruststellende gedachte.
Mathijsen kan dat in noodgevallen eventueel ook, dan kan je Luirink, Mendes en Opdam centraal kwijt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 20 juli 2006 @ 12:35:29 #76
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_40007481
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Mathijsen kan dat in noodgevallen eventueel ook, dan kan je Luirink, Mendes en Opdam centraal kwijt.
Steinsson heeft ook linksback gespeeld en deed dat toen niet slecht. Maar d'r moet gewoon een extra linksback komen. Gek dat die plek al jaren het meest moeilijk te bezetten valt.
pi_40011871
Vreemd ja, zeker omdat het een internationaal probleem lijkt. Vrijwel elke club zoekt of zocht een linksback.

Feyenoord heeft er ook al jaren problemen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40012156
kan van gaal geen linksbenige middenvelder omtoveren tot verdediger..
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:37:28 #79
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_40016756
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:38 schreef methodmich het volgende:
Vreemd ja, zeker omdat het een internationaal probleem lijkt. Vrijwel elke club zoekt of zocht een linksback.

Feyenoord heeft er ook al jaren problemen.
Ik herriner me Ruud Heus nog. Dat was een echte.
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:37:56 #80
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_40016773
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:45 schreef Gollemrulez het volgende:
kan van gaal geen linksbenige middenvelder omtoveren tot verdediger..
Co deed het op rechts met Kromkamp....
pi_40022981
Maar wie zou dat kunnen? Schaars en Molhoek lijken me daar geen spelers voor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40023280
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:37 schreef Abe_Lenstra het volgende:

Co deed het op rechts met Kromkamp....
Maar die was er voor de basis. Om nou iemand helemaal om te scholen, voor die paar keer dat De Cler er niet is...
Woo-loo-loo!
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:36:35 #83
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_40023362
Az zit nu dus duidelijk in een overgangsseizoen volgend jaar doet AZ weer mee
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_40023395
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:20 schreef methodmich het volgende:
Maar wie zou dat kunnen? Schaars en Molhoek lijken me daar geen spelers voor.
Molhoek is sowieso een te slechte speler voor AZ. Vond hem nooit opvallen bij RKC en bij AZ tegen Sevilla viel hij compleet door de mand.
lollig
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:45:34 #85
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_40025469
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
pff jenner, haalt zich veel in zn hoofd
de beste rechtsbuiten van nederland
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:49:40 #86
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_40025615
Ik denk dat Van Gaal en Jenner worden als vader en zoon.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 01:04:44 #87
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40033016
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:37 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Molhoek is sowieso een te slechte speler voor AZ. Vond hem nooit opvallen bij RKC en bij AZ tegen Sevilla viel hij compleet door de mand.
Molhoek was een ramp, elke keer als ik hem zag. En tegen Betis was hij . Binnen een half uur gewisseld voor De Zeeuw, dat zegt toch wel wat. Ten eerste staat Schaars op die positie in de basis, en hij hoort daar ook gewoon. Een van de betere Nederlandse middenvelders op het moment, en kan alleen nog maar groeien. Ten tweede kan De Zeeuw daar ook prima uit de voeten, en hoe die het afgelopen jaar gegroeid is, zonder basisplaats bij AZ, hebben we allemaal op EK-21 kunnen zien.

Tja. Molhoek afdanken aan Feyenoord dan maar?
Confidence through competence
pi_40047958
Molhoek zat bij een team als RKC goed op zijn plek volgens mij.

De Zeeuw lijkt me wel aan de vooravond van een definitieve basisplaats te staan ja.

Trouwens, volgens Henk Timmer heeft Van Gaal regelmatig gebotst met de "oude garde". Toch weer opmerkelijk, wat de verjonging kan verklaren. Louis werkt graag met jeugd die goed luistert.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 23 juli 2006 @ 11:24:03 #89
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_40098463
quote:
AZ met tien man niet langs Lierse SK
In België heeft AZ vanavond geen overwinning weten te boeken op Lierse SK. Voor de Alkmaarders waren Rogier Molhoek en Moussa Dembele trefzeker. De thuisploeg was dat via Mohamed Elbarkani en Dragan Mrdja.

Voor Khalid Sinouh was er een negatieve hoofdrol in Lier. De doelman haalde na ongeveer een kwartier tegenstander Mrdja onderuit. Ondanks protesten van beide ploegen besloot de scheidsrechter hem met een rode kaart weg te sturen. In twee pogingen passeerde Elberkani vanaf elf meter invaller Job Bulters.
Sinouh
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zondag 23 juli 2006 @ 12:14:37 #90
97934 ASroma
Flamboyant
pi_40099670
hoeveel toeschouwers gaan er nu in dat nieuwe stadion van jullie? is het nu 13.000 of 17.000?
pi_40099731
Worden Opdam, Arveladze, Jaliens en De Cler nog verpatst?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 23 juli 2006 @ 14:46:24 #92
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_40103766
Jenner heeft zich niet bepaald populair gemaakt bij een gedeelte van de AZ supporters met z'n uitspraken over zijn 'droomclub' Ajax.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_40104018
Kwam sowieso niet echt goed over, met zijn verwijten jegens Lok.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40127263
quote:
Egyptenaar op proef bij AZ

Van onze Telesportredactie

ALKMAAR, maandag
AZ test binnenkort een Egyptische linksbuiten. ,,Hij heeft wel vier of vijf verschillende namen. Bij PAOK speelde hij vorig seizoen en zover ik weet, heette hij toen Hassan en nog iets”, heeft ook directeur Marcel Brands de exacte gegevens van de aanvaller niet helemaal paraat.

Omdat er problemen zijn met het visum, wordt de linkerspits op zijn vroegst over een dag of tien in Alkmaar verwacht. ,,Ik ben benieuwd. We hebben nog te weinig info hoe goed hij is, maar de eerste berichten zijn goed”, zegt Brands, die verder meldt dat Shota Arveladze in Alkmaar blijft. ,,Levante heeft zich bij ons gemeld, maar zowel AZ als Shota zelf voelt er niets voor om te verkassen. Zijn gezin heeft het in Nederland goed naar de zin en bovendien is hij in de samenwerking met Moussa Dembele ook nog eens een belangrijke speler.”
  maandag 24 juli 2006 @ 11:28:18 #95
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_40127655
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:13 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Ahmed Hossan Hassan Mohammed Ibrahim
pi_40128388
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:28 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Ahmed Hossan Hassan Mohammed Ibrahim
Daar heb je een flink spandoek voor nodig als je zijn naam er volledig op wil hebben
pi_40128514
quote:
Op zondag 23 juli 2006 12:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Worden Opdam, Arveladze, Jaliens en De Cler nog verpatst?
Arveladze zeker niet, las net op VI dat hij en zijn gezin het te goed naar hun zin hebben in NL. Levante schijnt intresse te hebben.
pi_40128560
quote:
Op zondag 23 juli 2006 12:14 schreef ASroma het volgende:
hoeveel toeschouwers gaan er nu in dat nieuwe stadion van jullie? is het nu 13.000 of 17.000?
17.000
  maandag 24 juli 2006 @ 13:33:51 #99
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40131678
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:28 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Ahmed Hossan Hassan Mohammed Ibrahim
Hossan tijdens carnaval en Hassan op normale dagen?
Confidence through competence
pi_40134273
AZ - Arsenal wordt ook live uitgezonden op Talpa.
  maandag 24 juli 2006 @ 14:56:04 #101
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40134289
iemand foto van het uitvak ? zeker een dik net ervoor
  maandag 24 juli 2006 @ 15:01:40 #102
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_40134449
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hossan tijdens carnaval en Hassan op normale dagen?
Ik zuig ook maar wat uit mijn duim

Mohammed tijdens de Ramadan, Ibrahim tijdens het suikerfeest en Ahmet in de vakantie
pi_40137525
Voetbalnaam Shikabala, dat is makkelijker.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40137925
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:58 schreef BobRooney het volgende:
Arveladze zeker niet, las net op VI dat hij en zijn gezin het te goed naar hun zin hebben in NL. Levante schijnt intresse te hebben.
Als je anderhalf a 2 miljoen kan vangen zou ik hem gister nog verkopen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 24 juli 2006 @ 22:02:29 #105
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40146256
Shota moet lekker bij AZ blijven en afbouwen daar.
pi_40156922
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je anderhalf a 2 miljoen kan vangen zou ik hem gister nog verkopen
Hij schijnt het erg goed te doen met Dembele
pi_40157182
Van Gaal die geen 4-3-3 of 3-4-3 speelt?

Volgens mij vallen dan Pasen en pinksteren op een dag
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40159823
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:13 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
quote:
Update:
Volgens Griekse media is AZ niet de enige club die belangstelling heeft voor Shikabala. De Eygptische club Al-Ahly zou hem willen kopen en zelfs al met PAOK in onderhandeling zijn over een transfer.

AZ zegt niet meteen tot zaken over te willen gaan. De club heeft Shikabala namelijk nog niet zelf aan het werk gezien en wil hem daarom eerst meemaken tijdens een stage in Alkmaar. Voorlopig is hij er echter nog niet. Het wachten is, aldus AZ, op een visum voor de speler.
Bron: NHD
van www.azfanpage.nl
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:58:47 #109
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_40169989
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 08:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Gaal die geen 4-3-3 of 3-4-3 speelt?

Volgens mij vallen dan Pasen en pinksteren op een dag
Dembele kan ook op de vlanken spelen.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_40171696
Ik weet niet of Van Gaal het in andere oefenduels ook al heeft gedaan, maar vorige week speelden ze dus echt 4-4-2.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:35:24 #111
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_40176250
Ik denk dat dat puur was bij gebrek aan een linksbuiten en om middenvelders te testen. Ik zie Louis niet van het driespitsensysteem afstappen.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_40176287
Hoeveel man gaat er eigenlijk in dat nieuwe stadion van AZ?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_40178135
17.000
  dinsdag 25 juli 2006 @ 21:19:56 #114
145741 dedeur
opendichtopendicht
pi_40179473
Ik ben benieuwd naar opstellingen.
Op slot!
pi_40191365
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
Ik weet niet of Van Gaal het in andere oefenduels ook al heeft gedaan, maar vorige week speelden ze dus echt 4-4-2.
En het ging ze nog goed af ook
pi_40191915
quote:
„HET IS OVERDREVEN OM AZ DÉ TITELKANDIDAAT TE NOEMEN”
Van Gaal neemt druk weg


ALKMAAR, woensdag
„Behoudend.” Zo typeert Louis van Gaal de doelstelling van de AZ-directie voor komend seizoen. „Een plaats bij de eerste vijf moet mogelijk zijn”, zegt hij met veel gevoel voor understatement. Desondanks sluit hij zich zonder morren bij de directieleden aan. „Ik ben volgens mij ’maar’ een employé en verdedig het standpunt van de club.” Meer moeite heeft Van Gaal met de mensen die AZ het landskampioenschap toedichten. „Ik heb ook het gevoel dat we goed zijn, maar dat wij wel even kampioen van de eredivisie worden, is volgens mij een beetje overdreven.”

De onderbouwing volgt na een slok ijskoud water. „Vorig jaar twijfelden mensen aan de titelkansen van PSV, omdat Guus Hiddink zo veel spelers moest inpassen. AZ verwelkomde toen zeven nieuwelingen en deze zomer zelfs nog meer. Ik heb nog maar acht spelers over van de groep die Co Adriaanse tot zijn beschikking had. Als er van die acht tenminste niemand voor 31 augustus weggaat. AZ heeft een heel nieuwe en jonge selectie die nu eenmaal wat meer tijd nodig heeft. Ook omdat we met Barry van Galen, Kenneth Perez en Tarik Sektioui een hoop creativiteit hebben ingeleverd.”

De nieuwe spelers – Julian Jenner, Moussa Dembele, Khalid Sinouh, Simon Cziommer, Joey Gudjonsson, Joey Didulica, David Mendes da Silva, Gijs Luirink en Maarten Martens – maken volgens Van Gaal een redelijke indruk. „Maar daarbij moet ik aantekenen dat we alleen tegen amateurs hebben gespeeld en het enige ’echte’ duel met Lierse SK door de rode kaart van Sinouh al snel geen wedstrijd meer was.”

Dat hij zijn elftal tot dusver in een 4-4-2-formatie, met een ruit op het middenveld, het veld instuurde, heeft volgens de oefenmeester twee redenen. „Omdat ik een overschot aan middenvelders heb en ik nog niet over een linkerspits beschik, dus geen 4-3-3 kán spelen.”

De trainer ziet parallellen met, maar ook verschillen tussen zijn huidige spelersgroep en de Ajax-selectie, waarmee hij in 1995 de Champions League won. „Ik heb nu niet een echt oudere, ervaren speler als Danny Blind én geen linksbuiten. Maar het AZ van nu is zeker ook gretig, talentvol en jong.” Al moet dat laatste volgens hem ook weer niet worden overdreven. „Bij Ajax werkte ik met spelers van zestien tot achttien jaar.”

Ondanks de jeugdigheid en onervarenheid bij een aantal AZ’ers voorziet hij geen problemen in de hiërarchie. „Er is een aantal spelers waarvan ik verwacht dat ze de touwtjes in handen zullen nemen. De namen noem ik niet, want dat geeft weer extra druk.” De Alkmaarse aanvoerder is nog niet benoemd. „Omdat de internationals net terug zijn.”

Als de competitie begint zullen Tim de Cler, Joris Mathijsen en Kew Jaliens geen hele wedstrijd in de benen hebben. „Tegen Köln spelen ze vrijdag een half uur, tegen DOS’19 en Arsenal 45 minuten en tegen Bolton Wanderers een uur. Dat is een nadeel.” En weer een reden dat de verwachtingen wat Van Gaal betreft niet al te hoog gespannen mogen zijn
pi_40191974
Waar is Sektoui naartoe?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40192064
Porto.
pi_40192090
Voor hoeveel knaken?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40195995
1 miljoen euro.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_40196095
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar is Sektoui naartoe?
Sinds wanneeer loop jij zo achter met het nieuws ?
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:10:57 #122
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40197336
Denk dat Joris Mathijsen wel aanvoerder wordt. Da's de enige echt 'vaste' basisspeler voor de aanvoerdersband. Andere opties zijn Arveladze en Opdam, maar vanwege de komst van Dembélé en een horde nieuwe verdedigers moeten die ook voor hun basisplaats vrezen.

Hopelijk speelt Schaars ook weer zo'n puike seizoen als vorig jaar, en dwingt De Zeeuw een basisplaats af

Maar het is inderdaad wel takkedruk op dat middenveld
Confidence through competence
pi_40206396
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 07:50 schreef BobRooney het volgende:

[..]

En het ging ze nog goed af ook
Dembele en Koevermans is een aardig duo natuurlijk, vullen elkaar wel aan.

Maar ja, ze hebben niet echt een linksbuiten nog, dat speelt ook mee.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:51:47 #124
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40207066
quote:
Maar ja, ze hebben niet echt een linksbuiten nog, dat speelt ook mee.
Ach, al jaren niet, tenzij je Perez, Van Galen of Huysegems ras-linksbuitens wil noemen.
Confidence through competence
pi_40207652
Nee, maar nu hebben ze niet echt zo'n speler die dat goed in lijkt te kunnen vullen. Wie zou momenteel de ideale kandidaat zijn?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 juli 2006 @ 17:17:02 #126
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40207878
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 17:10 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar nu hebben ze niet echt zo'n speler die dat goed in lijkt te kunnen vullen. Wie zou momenteel de ideale kandidaat zijn?
Arjen Robben

Heb werkelijk geen idee. Toch raar, want linksbuiten was eigenlijk de positie waarvan men bij AZ het best had kunnen zien aankomen dat daar iemand nieuw voor gehaald moest worden. Ik las dat ze Tarik Sektioui daar eerst wilden neerplanten, maar die heb ik nog nooit op links zien spelen. En ja, nu is Tarik weg.
Confidence through competence
  woensdag 26 juli 2006 @ 17:18:51 #127
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_40207941
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:35 schreef Devano het volgende:
Ik denk dat dat puur was bij gebrek aan een linksbuiten en om middenvelders te testen. Ik zie Louis niet van het driespitsensysteem afstappen.
quote:
„Omdat ik een overschot aan middenvelders heb en ik nog niet over een linkerspits beschik, dus geen 4-3-3 kán spelen.”



Ik vraag me af of er nog een linksbuiten aangetrokken wordt, ik hoor er tot nu toe weinig over. Bobson en Riga zijn kandidaten, en natuurlijk die Egyptenaar. Komt die nog op stage?
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_40208128
Tweede helft speelden ze toen wel 4-3-3, met Ikedia en Jenner afwisselend op rechts en links. Zoiets zou ook nog kunnen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40209978
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 17:18 schreef Devano het volgende:

[..]


[..]




Ik vraag me af of er nog een linksbuiten aangetrokken wordt, ik hoor er tot nu toe weinig over. Bobson en Riga zijn kandidaten, en natuurlijk die Egyptenaar. Komt die nog op stage?
Dat zijn wel 2e rangsspelers, zeker na wat ze van het zomer hebben gehaald .
  donderdag 27 juli 2006 @ 22:48:01 #130
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40253331
Eerste training in het nieuwe stadion




2738.... 2739... 2740....


"Dank u wel, alle leners van Frisia, Postkrediet, Lenen.nl en nog een paar andere zaken"



Prachtige groothoek.

[ Bericht 14% gewijzigd door Stereotomy op 27-07-2006 22:53:20 ]
Confidence through competence
pi_40253384
Alleen die 1e doet het.
pi_40253389
Damn, die stoeltjes zien er best goed uit zo. En gezien die man halverwege nog best hoge tribunes ook.
  donderdag 27 juli 2006 @ 22:50:57 #133
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40253428
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:49 schreef Erasmusch het volgende:
Alleen die 1e doet het.
Niet
Confidence through competence
pi_40253503
Ik ben niet zo gecharmeerd van dat verloop aan de onderkant van die tribunes. Staat een beetje rommelig.
pi_40253539
Wat is het? Waarom lopen ze niet gewoon door tot het gras?
  donderdag 27 juli 2006 @ 23:06:43 #136
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_40254053
Mooi stadion hoor
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 00:42:11 #137
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40257107
En ook dit stadion voldoet trouwens niet aan de bezoekerscapaciteit....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40257162
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
En ook dit stadion voldoet trouwens niet aan de bezoekerscapaciteit....
Hoe groot is het uitvak dan?
  vrijdag 28 juli 2006 @ 00:45:32 #139
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40257212
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 00:43 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Hoe groot is het uitvak dan?
Arsenal krijgt 450 kaarten.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 00:45:37 #140
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40257214
ja ben ik ook benieuwd naar

1200 lijkt me ? zoals roda
pi_40257312
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 00:45 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Arsenal krijgt 450 kaarten.
Jammer voor Arsenal, maar als dat tijdens de competitie nog zo is heeft AZ een probleem.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 00:49:30 #142
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40257342
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 00:48 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Jammer voor Arsenal, maar als dat tijdens de competitie nog zo is heeft AZ een probleem.
Het boeit mij verder niet want ik heb mijn kaartje toch al en als ik er volgend jaar met de FC kom krijgen we toch niet zoveel man mee
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40266677
valt me mee dat de stoeltjes niet groot dsb of lenen.nl (frisia etc.) weergeven

[ Bericht 3% gewijzigd door Gollemrulez op 28-07-2006 13:55:02 ]
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_40332418
Ik heb kaartjes voor AZ - Arsenal, a.s. vrijdag!
  zondag 30 juli 2006 @ 22:30:22 #145
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40335721
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:50 schreef Roellio het volgende:
Ik heb kaartjes voor AZ - Arsenal, a.s. vrijdag!
Ik ook
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 30 juli 2006 @ 22:35:11 #146
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40335932
Veel Engelse clubs tegen Nederlandse clubs dit jaar.
pi_40336379
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:50 schreef Roellio het volgende:
Ik heb kaartjes voor AZ - Arsenal, a.s. vrijdag!
Was het nou ook live op Talpa te zien?
  zondag 30 juli 2006 @ 22:59:42 #148
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40336888
Jazekers
Confidence through competence
  zondag 30 juli 2006 @ 23:47:52 #149
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_40338663
Mooi stadion hoor!
Jammer dat de tribunes wat ver boven het veld eindigen....van die trappen naar boven vanaf de onderkant.. verder mooi!

Maakt Gijs Luirink binnen 2 jaar tijd de opening van een nieuw stadion mee, ook wel apart.
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 00:45 schreef jorienvdherik het volgende:
ja ben ik ook benieuwd naar

1200 lijkt me ? zoals roda
Geen 1200, er kunnen toch rond de 13000 man in oid? Zal wel zo rond de 800 liggen denk ik dan.
pi_40342622
Ik lees toch echt overal 17.000, was eerst 13.000 maar is al meteen in de bouw vergroot wegens de vraag. Uitvak zou ik niet weten.
pi_40343537
Uitvak moet volgens de richtlijnen 1000 plaatsen hebben.
  maandag 31 juli 2006 @ 10:54:22 #152
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_40345917
Ik dacht dat de richtlijn was: Uitvak = 5% van de totale capaciteit.

Dat zou betekenen 850 plaatsen in het uitvak.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  maandag 31 juli 2006 @ 11:03:10 #153
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_40346162
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:54 schreef The_Verve het volgende:
Ik dacht dat de richtlijn was: Uitvak = 5% van de totale capaciteit.

Dat zou betekenen 850 plaatsen in het uitvak.
Dat dacht ik idd ook.
Zou ook raar zijn dat je met 13000 een uitvak van 1000 moet hebben en met 19000 ook.
pi_40346742
Toch is dat zo.

De trapsgewijze verdeling is:

tot 7000 - 400
7000-13000 - 800
13000 - 20000 - 1000
20000 - 30000 - 1200
30000 - ... - 1600
  maandag 31 juli 2006 @ 11:32:03 #155
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_40347056
Ah ok, niks met procentjes dus
pi_40347415


Ga maar tellen.......

Kom zelf tot 168 links van de trap in K, 396 rechts van de trap. 323 links in vak L, 115 rechts.

1002 in totaal. Zullen er wel precies 1000 zijn dan.

[ Bericht 16% gewijzigd door DRD op 31-07-2006 12:03:29 ]
pi_40347574
Ze zijn in ieder geval zo verstandig om 2 afzonderlijke uitvakken te maken. 14 van de 17 bezoekende clubs krijgen die 1000/1100 plaatsen namelijk niet uitverkocht.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 09:20:11 #158
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40409849
Joris Mathijssen volgens az.nl de nieuwe aanvoerder

13-0 tegen DOS'19 gespeeld:
quote:
Statistieken:
10. 0-1 Koevermans, 11. 0-2 Arveladze, 23. 0-3 Koevermans, 34. 0-4 Arveladze, 45. 0-5 Arveladze, 49. 0-6 Dembélé, 59. 0-7 Lens, 63. 0-8 Dembélé, 68. 0-9 Martens, 78. 0-10 Martens, 79. 0-11 Lens, 80. 0-12 Martens, 85. 0-13 Dembélé

Scheidsrechter: Nijenhuis

AZ 1ste helft: Didulica; Jaliens, Luirink, Mathijsen, De Cler; Meerdink, De Zeeuw, Cziommer, Schaars; Koevermans, Arveladze

Tweede helft: Sinouh; Steinsson, Mendes da Silva, Opdam, Mathijssen; Ramzi, Gudjónsson, Martens, Molhoek; Lens, Dembélé
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik hier een A-team en een B-team zie. Alhoewel, Meerdink...
Confidence through competence
pi_40409940
Die keepers...ik word er niet goed van. Godverdomme koop nog een degelijke keeper, voordat het telaat is
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:23:54 #160
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40412795
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 09:25 schreef BobRooney het volgende:
Die keepers...ik word er niet goed van. Godverdomme koop nog een degelijke keeper, voordat het telaat is
Als Didulica gatenkaas is, dan word je niet landskampioen met Austria Wien hoor

In ieder geval niet slechter dan Henkie Timmer, alhoewel ik liever gewoon Timmer in het doel had gezien. Ik bedoel, hij had vorig jaar echt niet zo'n slecht seizoen, wel twee belangrijke missers, maar toch. Zeer degelijk, en noem eens een keeper in Nederland die het op dit moment beter doet? Stekelenburg is wellicht gelijkwaardig, maar zeker niet beter.
Confidence through competence
pi_40412844
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:23 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

en noem eens een keeper in Nederland die het op dit moment beter doet?
Gomes?
pi_40412942
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 09:20 schreef Stereotomy het volgende:
Joris Mathijssen volgens az.nl de nieuwe aanvoerder

13-0 tegen DOS'19 gespeeld:
[..]

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik hier een A-team en een B-team zie. Alhoewel, Meerdink...
Het is wel goed om te zien dat blijkbaar beide teams hun mannetje staan. Denk dat AZ wel een flinke selectie heeft waarbij je blessures goed op kan vangen.
pi_40414659
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:23 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Als Didulica gatenkaas is, dan word je niet landskampioen met Austria Wien hoor

In ieder geval niet slechter dan Henkie Timmer, alhoewel ik liever gewoon Timmer in het doel had gezien. Ik bedoel, hij had vorig jaar echt niet zo'n slecht seizoen, wel twee belangrijke missers, maar toch. Zeer degelijk, en noem eens een keeper in Nederland die het op dit moment beter doet? Stekelenburg is wellicht gelijkwaardig, maar zeker niet beter.
Ik heb er gewoon geen vertrouwen in. Ik basseer dat op zijn Nederlandse tijd. 1 goeie wedstrijd. En stel je voor dat hij een blesure krijgt...dan staat Sinouh in doel.

Gentenaar was een goeie geweest voor AZ.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:07:29 #164
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40415965
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:25 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Gomes?
Ja, ehm, nog een?
Confidence through competence
pi_40416872
Gentenaar, Roorda, Postma, Wattereus,
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:58:53 #166
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40423684
Okee dan
Confidence through competence
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:03:59 #167
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_40426442
Nog steeds geen linksbuiten dus, of een fatsoenlijk alternatief.

Was Jenner geblesseerd tegen DOS?
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  woensdag 2 augustus 2006 @ 22:12:04 #168
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40432779
slechts lichtjes geblesseerd. Hamstrings geloof ik.

Ik vind 4-4-2 met Koef en Shota in de spits niet zo erg als een backup systeem hoor
Confidence through competence
pi_40432898
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:23 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ik heb er gewoon geen vertrouwen in. Ik basseer dat op zijn Nederlandse tijd. 1 goeie wedstrijd.
Uit tegen Valencia?
lollig
pi_40440735
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:14 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Uit tegen Valencia?
Die inderdaad
pi_40441700
quote:
Louis van Gaal is woedend op KNVB

03-08-2006 De Gelderlander

Louis van Gaal vindt het ‘ te gek voor woorden’ dat hij vlak voor de eerste competitiewedstrijd op 20 augustus zijn inter­nationals nog een paar dagen kwijt is. Het Nederlands elftal speelt op 16 augustus vriendschappelijk tegen Ierland. „ Zeer slecht getimed van de KNVB”, zegt de AZ- trainer. „ De interna­tionale kalender stond echt al lang vast vóór de bond het com­petitieschema bekend maakte. Waarom niet een week langer gewacht met de start van de eredivisie zou je zeggen.”
pi_40442590
Dat gezeik krijjg je ieder keer aan het begin van het jaar . Slaat ook nergens op though .
pi_40442615
Het gaat hem niet om de datum. Hij vreest de Ieren.
pi_40442717
Komt niet goed met die linksbuiten. Zie niks komen. Wordt een jaartje 4-4-2 denk ik.
pi_40442750
opzich mooi stadion alleen jammer dat de stoeltjes niet iets dichter op het veld staan, maar ja tegenwoordig kan dat blijkbaar niet meer.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 10:37:33 #176
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_40442909
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:29 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Komt niet goed met die linksbuiten. Zie niks komen. Wordt een jaartje 4-4-2 denk ik.
Dat zou toch wat zijn. Zoveel nieuwe spelers aantrekken en toch een seizoen lang van je systeem af moeten stappen vanwege het ontbreken van een linksbuiten.
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:31 schreef ASroma het volgende:
opzich mooi stadion alleen jammer dat de stoeltjes niet iets dichter op het veld staan, maar ja tegenwoordig kan dat blijkbaar niet meer.
Inderdaad. Bij Groningen kan het ook, dus waarom zou het elders niet kunnen.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_40443410
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:37 schreef Devano het volgende:

[..]

Dat zou toch wat zijn. Zoveel nieuwe spelers aantrekken en toch een seizoen lang van je systeem af moeten stappen vanwege het ontbreken van een linksbuiten.
Vreemd dat men geen waslijst aan optie's heeft staan idd. Wordt krap. Leonardo wil niet op linksbuiten, die Heerenveener Nilsson is te duur, Quincy ook te duur, en Boussoufa wou niet eens naar PSV hoorde ik, dus dan zal ie AZ ook wil te min vinden. Onbekende buitenlander ergens vandaan trekken dus, maar het scoutingslijstje is kennelijk uitgedund op die plek

Alhoewel bijna elke selectie speler wel 4-4-2 kan spelen of in te passen is, misschien op Jenner na. Levert wellicht wat meer verrassing op, dat vorig jaar verdwenen is t.o.v. het Co-voetbal...
quote:
Inderdaad. Bij Groningen kan het ook, dus waarom zou het elders niet kunnen.
Die tering grachten of rijbanen voor die ambulances verfucken het.
pi_40443425
Leuk stadion gezien de foto's in de VI
pi_40446448
Wat gaat men morgenavond trouwens kijken? Manchester - Porto op SBS of AZ - Arsenal op Talpa? Beide uitzendingen beginnen om 18:30, alleen begint de wedstrijd van AZ dan een half uurtje later.
pi_40446504
Ik vind AZ - Arsenal in een nieuw stadion interessanter dan Porto - Manchester eerlijk gezegd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_40449004
AZ natuurlijk ...ik wil het nieuwe stadion eens zien. Was te laat met kaarten halen

En Arsenal is mijn favoriete ploeg in het buitenland...na Bray Wanderers.
pi_40449070
Ik zal de eerste wedstrijd eens komen kijken of het nieuwe stadion wat is.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_40449759
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:25 schreef BobRooney het volgende:
Het gaat hem niet om de datum. Hij vreest de Ieren.
Woo-loo-loo!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 14:52:19 #184
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40451192
quote:
Vermoedelijke opstelling
Hoewel Van Gaal benadrukte dat er aan de hand van de laatste trainingen nog niet al te veel conclusies moeten worden getrokken, start AZ waarschijnlijk in de volgende opstelling;

Joey Didulica bewaakt het Alkmaarse doel en heeft in Kew Jaliens, Gijs Luirink, Joris Mathijsen en Tim de Cler een aardig aantal internationals voor zijn neus staan. Het AZ-middenveld speelt in een ruitvorm met Demy de Zeeuw als controlerende middenvelder, Martijn Meerdink en (indien fit) Stijn Schaars op de flanken, terwijl Simon Cziommer achter de spitsen – Arveladze en Dembele – komt te staan.

Talpa.tv
..............Dembélé.........Arveladze

.........................Cziommer
Schaars...........................................Meerdink
.........................De Zeeuw

De Cler.......Luirink.......Mathijsen.......Jaliens

........................... Didulica

Als je even afstapt van het idee dat 4-3-3 per se beter is dan 4-4-2, dan hebben we hier een prima opstelling staan. Ik vind Meerdink geen echte rechtsbuiten en komt in dit systeem veel beter tot expressie als rechtermiddenvelder. En wat De Zeeuw kan als controlerende middenvelder / spelverdeler hebben we allemaal op EK-21 gezien.

En arme Barry Opdam zeg, die kan het EK 2008 wel vergeten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Stereotomy op 03-08-2006 15:24:04 ]
Confidence through competence
pi_40451495
Wat is er met Steinsson? Die is toch wel beter dan Jaliens?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 15:07:43 #186
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_40451705
En waarom speelt Gudjohnsen niet? .
The Most Incredible, Baby
pi_40451768
Hmm hoorde ik het nou net goed op 538 ??

Morgen op talpa Live vanuit het nieuwe psv stadion ! az - arsenal Lijkt me een beetje domme domme fout
of ik ben domme lul dat ik het verkeerde heb verstaan, maar dat lijkt me sterk
pi_40451928
Mooie opstelling...ben echt benieuwd naar Luirink, en toch ook wel Dembele
pi_40452003
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:09 schreef firecow het volgende:
Hmm hoorde ik het nou net goed op 538 ??

Morgen op talpa Live vanuit het nieuwe psv stadion ! az - arsenal Lijkt me een beetje domme domme fout
of ik ben domme lul dat ik het verkeerde heb verstaan, maar dat lijkt me sterk
dsb-stadion... oortjes laten uitspuiten dus.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 15:26:20 #190
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40452302
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:01 schreef MaxPower het volgende:
Wat is er met Steinsson? Die is toch wel beter dan Jaliens?
Neuh. Misschien over een jaartje wel. Steinsson is nogal wild en heeft nog niet het overzicht van Jaliens. Kew is sinds vorig jaar echt een prima rechtsback geworden, en ook nog eens inzetbaar in het centrum: al hoeft dat dit jaar waarschijnlijk niet meer.

Ik dacht trouwens dat Kew zou vertrekken naar Leverkusen, maar blijkbaar is dat afgeketst. Dan vertrekt hij volgend jaar.
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:07 schreef RedGuy het volgende:
En waarom speelt Gudjohnsen niet? .
Omdat hij de helft van de voorbereiding heeft gemist door huwelijksreis en blessure. Daarnaast moet hij voor de 10 concurreren met Cziommer. Niet de makkelijkste. Alhoewel er wordt gezegd dat hij op andere plaatsen dan de 10 beter inzetbaar is, maar daar weet ik het fijne niet van.

Ook de rugnummers bekend:

Rugnummers AZ-selectie seizoen 2006-2007

1 Joey Didulica
2 Kew Jaliens
3 Joris Mathijsen
4 Barry Opdam
5 Tim de Cler
6 Adil Ramzi
7 Joey Gudjónsson
8 Stijn Schaars
9 Shota Arveladze
10 Simon Cziommer
11 Maarten Martens
12 Kees Luijcx
13 Danny Mathijssen
14 Gijs Luirink
15 Rogier Molhoek
17 Martijn Meerdink
18 Moussa Dembélé
19 Danny Koevermans
20 Demy de Zeeuw
21 Pius Ikedia
22 Khalid Sinouh
23 Grétar Steinsson
24 David Mendes Da Silva
25 Ruud Vormer
26 Job Bulters
27 Julian Jenner
29 Jeremain Lens

Kunnen we die Ramzi niet asap verkopen?
Confidence through competence
pi_40454388
mooie selectie, az heeft toch echt wel kampioenschaps-materiaal in huis en ook halve finale uefa-cup. Mij benieuwen hoelang ze deze mengeling van jong talent en ouderen bij elkaar kunnen houden.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:04:28 #192
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40455602
quote:
Arveladze blijft langer bij ambitieus AZ

3/8/2006 16:52

AZ en Shota Arveladze hebben de intentie uitgesproken dat de Georgiër tot zijn 35ste in Alkmaar blijft. Het contract van de 33-jarige spits werd verlengd tot medio 2008.

'We zijn heel blij dat Arveladze heeft bijgetekend', zegt directeur voetbalzaken Marcel Brands. 'Kijk bijvoorbeeld alleen maar eens naar zijn doelpuntengemiddelde van vorig seizoen.'

'Er waren ook verschillende buitenlandse clubs in Arveladze geïnteresseerd. Het feit dat hij er voor kiest om een jaar langer bij AZ te blijven geeft aan dat hij met onze ambities wil meegroeien.'

Arveladze kende persoonlijk een zeer succesvol debuutseizoen in Alkmaar. De Georgiër scoorde 22 keer in 31 competitiewedstrijden.

vi.nl
Prima keuze. Al bekruipt mijn gevoel dat AZ soms wel iets te snel (bij)tekent, en dan de mensen uitgerangeerd op een 2e plan schuift: zie Meerdink vorig jaar, Ikedia, Opdam....
Confidence through competence
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:04:29 #193
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_40455604
Waarom staan Opdam, Ramzi en ook Martens in de 'basiself'? En waarom heeft Gudjónsson een rugnummer voor een rechtsbuiten gekregen? Je zou toch verwachten dat een Ajax man als Van Gaal meer waarde zou hechten aan de traditionele 4-3-3 nummerig.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_40455723
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

..............Dembélé.........Arveladze

.........................Cziommer
Schaars...........................................Meerdink
.........................De Zeeuw

De Cler.......Luirink.......Mathijsen.......Jaliens

........................... Didulica

Als je even afstapt van het idee dat 4-3-3 per se beter is dan 4-4-2, dan hebben we hier een prima opstelling staan. Ik vind Meerdink geen echte rechtsbuiten en komt in dit systeem veel beter tot expressie als rechtermiddenvelder. En wat De Zeeuw kan als controlerende middenvelder / spelverdeler hebben we allemaal op EK-21 gezien.

En arme Barry Opdam zeg, die kan het EK 2008 wel vergeten.
Opvallend, Dembélé en Arveladze samen. Geen Koevermans dus. Maar goed, volgens Van Gaal mogen we nog niet al te veel conclusies trekken dus.
pi_40455942
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat gezeik krijjg je ieder keer aan het begin van het jaar . Slaat ook nergens op though .
hij heeft natuurlijk wel een punt maar ja hij heeft nog wel wat achter de hand de selectie is sterk genoeg.
pi_40458897
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:32 schreef xFriendx het volgende:
Wat gaat men morgenavond trouwens kijken? Manchester - Porto op SBS of AZ - Arsenal op Talpa? Beide uitzendingen beginnen om 18:30, alleen begint de wedstrijd van AZ dan een half uurtje later.
AZ, en daarna Ajax om 21:15 uur
pi_40458920
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef Urquhart het volgende:

[..]

AZ, en daarna Ajax om 21:15 uur
hier hetzelfde
pi_40459041
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:04 schreef Devano het volgende:
Waarom staan Opdam, Ramzi en ook Martens in de 'basiself'? En waarom heeft Gudjónsson een rugnummer voor een rechtsbuiten gekregen? Je zou toch verwachten dat een Ajax man als Van Gaal meer waarde zou hechten aan de traditionele 4-3-3 nummerig.
Vind jij dat erg dan?
That's all folks!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:46:37 #199
497 Maja
Ja denk!?!
pi_40459975
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:48 schreef Superheld het volgende:
Ik zal de eerste wedstrijd eens komen kijken of het nieuwe stadion wat is.
Ik ben ook van de partij... Foto's van het stadion zien er goed uit. Ben benieuwd wat AZ morgen voor spel op de mat kan brengen
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:48:20 #200
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40460021
Het stadion schijnt nogal te tochten trouwens, we merken het morgen wel.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40460128
Mag trouwens hopen dat het mee gaat vallen met die buien waar het KNMI het over heeft. Zou zonde zijn als die grasmat voor aanvang al veranderd is in een modderpoel.
pi_40460206
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:48 schreef DutchGooner het volgende:
Het stadion schijnt nogal te tochten trouwens, we merken het morgen wel.
Dat klopt, is beter voor het gras
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:57:42 #203
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_40460325
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Vind jij dat erg dan?
Ik vind het vreemd. Het zal me verder worst wezen.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:50:59 #204
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40473646
Ik hoor Van Gaal al vanavond: "Ik zei het toch, dat er kunstgras moest komen!"

Wordt waterpolo vanavond.
Confidence through competence
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:16:12 #205
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40480212
De selectie van Arsenal vanavond:
quote:
Manuel ALMUNIA
Mart POOM
Emmanuel EBOUE
Justin HOYTE
Pascal CYGAN
Kolo TOURE
Johan DJOUROU
Armand TRAORE
Alexandre SONG
Mark RANDALL
Alexander HLEB
Francesc FABREGAS
GILBERTO
Mathieu FLAMINI
Jeremie ALIADIERE
Emmanuel ADEBAYOR
Robin VAN PERSIE
Jose Antonio REYES
Niet alle grote namen zijn meegekomen, maar ik vind dit team zeker klasse hebben. Kijken hoe Van Persie volledig in de tang wordt genomen door De Cler
Confidence through competence
pi_40480260
Dat is echt geen verkeerd team...alleen het staat wel raar zo, zonder Bergkamp
pi_40481454
Ben wel benieuwd, zowel naar het stadion als naar de wedstrijd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_40481509
Ik ga me eens naar café De Stapper begeven. Moed indrinken voor het nieuwe stadion, de modder en de wedstrijd.
pi_40481583
kan ik deze wedstrijd nog op www.az.tv zien als die als ik geweest?

ik moet werken
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:03:21 #210
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40481840
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:56 schreef Tomhoog het volgende:
kan ik deze wedstrijd nog op www.az.tv zien als die als ik geweest?

ik moet werken
Vast wel. Kon met de afscheidswedstrijd van Buskermolen (die met dat lekkere wijf ) en Van Galen ook.

Kunt ook live kijken op je werk, natuurlijk, zoals ik.
Confidence through competence
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 16:30:00 #211
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_40484703
mooi ff kijken op talpa
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_40485750
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
De selectie van Arsenal vanavond:
[..]

Niet alle grote namen zijn meegekomen, maar ik vind dit team zeker klasse hebben. Kijken hoe Van Persie volledig in de tang wordt genomen door De Cler
Ik denk niet dat Van Persie rechtsbuiten zal spelen. Gelukkig voor De Cler.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40502190
Leuk stadion .
pi_40507456
Leuk stadion, maar AZ viel tegen.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 12:20:59 #215
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40507742


Photoshop van Khalid, uiteraard
Confidence through competence
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 12:28:06 #216
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40507917
Aardig stadion maar ik miste wat, geef mij de Hout maar eerlijk gezegd.

En jongens, alsjeblieft, gedraag je de volgende keer niet zo als klapvee met die waaiertjes

Oja, en Joey's is OK
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40507985
Jenner viel trouwens ook behoorlijk door de mand. Eerst in de VI roepen dat je de beste rechtsbuiten van Nederland bent, en vervolgens erin komen en vervolgens ook weer gewisseld worden.
Dat zal wel te maken hebben met het feit dat alle nieuwe aankopen even moesten spelen, maar ik heb hem ook geen flitsende actie zien maken.
pi_40508160
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 12:28 schreef DutchGooner het volgende:
En jongens, alsjeblieft, gedraag je de volgende keer niet zo als klapvee met die waaiertjes
Dat irriteerde me al op tv, mag hopen dat ze die de volgende wedstrijd niet meer hebben
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 12:52:33 #219
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_40508422
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 12:39 schreef Superheld het volgende:

[..]

Dat irriteerde me al op tv, mag hopen dat ze die de volgende wedstrijd niet meer hebben
Kwam in de Hout ook regelmatig voor volgens mij. Vind het wat te gemaakt.
Toch wel erg benieuwd naar het stadion, en dan niet van de tv.
pi_40508550
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 12:52 schreef Noca het volgende:

[..]

Kwam in de Hout ook regelmatig voor volgens mij. Vind het wat te gemaakt.
Toch wel erg benieuwd naar het stadion, en dan niet van de tv.
Weet ik, meestal met uefa cup.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_40508559
Jenner was overenthousiast, wilde teveel laten zien en leed daardoor wat veel balverlies. Gelukkig deed hij wel veel moeite om de bal weer te heroveren. Die wissel leek gepland.
That's all folks!
pi_40509504
hij had wel goede slidings, is rechtsback niks voor hem....
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_40518256
quote:
Manager Glenn Roeder van Newcastle United heeft belangstelling voor de AZ-spelers Joris Mathijsen en Tim de Cler. De Engelsman bekeek de twee spelers in het duel met Arsenal (0-3 verlies). Roeder reist bovendien zondag weer af naar De Kuip om Feyenoord-spits Dirk Kuyt, die al langer op het verlanglijstje staat, nog eens te bekijken.

Of AZ Mathijsen en De Cler wil laten gaan is nog de vraag. Afgelopen week benoemde trainer Van Gaal Mathijsen tot de nieuwe aanvoerder van de Alkmaarders. De Cler leek enige tijd geleden op weg naar een transfer naar Feyenoord, maar die overgang liep spaak op de hoge transfersom.

Newcastle heeft al lang belangstelling voor Kuyt, maar tot een concreet bod kwam het nog niet. Roeder wil de spits zondag in de oefenwedstrijd tegen Middlesbrough nogmaals aan het werk zien. Hij krijgt wellicht gezelschap op de tribune van Liverpool-manager Rafael Benitez. De Spanjaard komt volgens The Guardian ook naar De Kuip om Kuyt nog eens te bekijken.
Mochten Mathijsen en De Cler verkocht worden, dan gaat AZ gewoon weer terug naar de middenmoot.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 19:58:20 #224
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_40519103
Alsof Scheringa nog spelers laat gaan.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_40519167
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:25 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Mochten Mathijsen en De Cler verkocht worden, dan gaat AZ gewoon weer terug naar de middenmoot.
Als zij weggaan gaan ze weg voor 10 miljoen ofzo.
lollig
pi_40519261
Zei Mathijsen afgelopen seizoen niet Europa in te willen dit seizoen?
pi_40519332
AZ speelt toch ook UEFA-Cup?
pi_40519375
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:08 schreef Erasmusch het volgende:
AZ speelt toch ook UEFA-Cup?
Een buitenlandse club dus.
pi_40543785
De vraag is alleen wie op Mathijsen zit te wachten in Europa.... Vast niet de clubs die hij zelf hoopt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40544214
Newcastle ofzo is dan wel wat voor hem... Een echte topclub is te hoog gegrepen, zoals het wk ook aantoonde. Misschien dat hij in een andere competitie met betere tegenstanders zich nog kan doorontwikkelen.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_40544349
Werd laatst toch nog in verband gebracht met Real Madrid? Maarja, dat wordt natuurlijk niks en anders zit ie daar maar op de bank. Newcastle zou dan wel een leuk clubje voor hem zijn ja.
pi_40558716
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:08 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
Opvallend, Dembélé en Arveladze samen. Geen Koevermans dus. Maar goed, volgens Van Gaal mogen we nog niet al te veel conclusies trekken dus.
Wie zal nu de voorkeur krijgen in de spits? Dembélé en/of Arveladze en/of Koevermans?
pi_40561993
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:24 schreef Ricky_ het volgende:
Werd laatst toch nog in verband gebracht met Real Madrid? Maarja, dat wordt natuurlijk niks en anders zit ie daar maar op de bank. Newcastle zou dan wel een leuk clubje voor hem zijn ja.
Toppers daar centraal in Madrid
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:35:08 #234
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40578832
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:59 schreef FrikandelSpecialist het volgende:

[..]

Kijk lekker naar je eigen club en de toeschouwersaantallen toen jullie nog voor degradatie vochten. Nog niet eens de helft van nu.
Toen we tegen degradatie vochten zat het stadion voller dan normaal, was er meer sfeer dan normaal. Maar als jij niet weet waar je het over hebt maakt niet uit. Als je het over succespubliek hebt moet je eens de toeschouwersaantallen van de laatste jaren bij jullie vergelijken, praten we daarna wel even verder.

En zelfs toen trokken we meer uit publiek dan dat jullie ooit gedaan hebben.
quote:
Nog steeds zo blij met die 1-5 ? Triest als je daar zo lang op moet teren.
Als je goed leest teer ik daar niet op maar heb ik het over jullie misplaatste arrogantie en die wedstrijd is en blijft daar een goed voorbeeld van. Aan je reactie te zien ligt het echter wel nog gevoelig.
quote:
En kijk nou maar uit dat je eigen kutclub niet naar de 1e divisie koerst,
quote:
Huub is naar eigen zeggen weer zo weg bij het eerste het beste Bundesliga aanbod (clausule),
Huub is juist weggegaan in de Bundesliga omdat hij meer tijd wou hebben voor zijn gezin. Maar schijnbaar ken jij de feiten wederom niet. Alsof jullie van Gaal nooit in verband gebracht word met andere clubs.
quote:
en met jullie 683 nationaliteiten hebben jullie eigenlijk eigen totaal niks te zoeken in de eredivisie.
Wederom weet je niet waar je het over hebt, als je het wel wist had je immers in de gaten gehad dat er een grote opruiming aan de gang is en dat er veelal Nederlands sprekende spelers gehaald worden. Voornamelijk Nederlanders en Belgen wilt men hebben.
quote:
Jullie armzalige club bestaat alleen voor het winstbejag uit de spelershandel van die textielbaron. Mondje dicht dus.
Welke textielbaron? Je bedoeld Hendriks? Die man heeft alleen een skybox & is hoofdsponsor bij Roda, heeft hier voor de rest niks meer te zeggen. Wederom weet je niet waar je het over hebt.
quote:
En bedankt voor het klaarstomen van toekomstig AZ'er Agustien, die pikken we straks weer op als ie er klaar voor is.
Geen dank, als er nog geen andere buitenlandse club aan de deur staat tegen die tijd bij jullie en jullie suikeroom dan weer ligt te huilen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:47:00 #235
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40579231
[hool mode]

Roda WC

[/hool mode]

Confidence through competence
  woensdag 9 augustus 2006 @ 14:27:23 #236
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40643647
Zoals bekend van o.a. vi.nl:
quote:
Adriaanse houdt het voor gezien bij FC Porto

9/8/2006 13:43

De competitie moet nog beginnen, maar Co Adriaanse heeft er nu al de brui aan gegegeven. 'Wegens een vertrouwensbreuk' luidt het summiere commentaar op het onverwachte breuk.

Naast Adriaanse nemen de drie andere Nederlanders in de technische staf afscheid van FC Porto, dat zonder de coaches is vertrokken naar Engeland voor de vervolg van de voorbereiding.

Assistent Jan Olde Riekerink, keeperstrainer Wil Coort en net aangestelde techniektrainer Chris Kronshorst volgen het voorbeeld van de Amsterdammer. 'Ze hebben besloten ontslag te nemen vanwege een vertrouwensbreuk, die geleid heeft tot een onwerkbare situatie', aldus een verklaring van Adriaanse, die verder geen commentaar wenst te geven.

Over de achtergrond blijft het voorlopig gissen. Mogelijk speelt het conflict met voorzitter Jorge Nuno Pinto da Costa een rol bij het opmerkelijke besluit. De preses liet afgelopen weekend weten dat er absoluut geen nieuwe spits meer komt, terwijl Adriaanse juist had aangedrongen op versterking van de aanval.
Haal Tarik Sektioui ff enorm snel terug uit Porto?
quote:
'Adriaanse speelde een belangrijke rol in deze transfer', vertelde Sektioui in de Marokaanse krant Al Mountakhab. 'Hij kent me heel erg goed. Porto is een sterke club en is gewend aan het winnen van titels en meespelen in de Champions League.'
Twee scharende buitenspelers

[ Bericht 10% gewijzigd door Stereotomy op 09-08-2006 15:27:32 ]
Confidence through competence
pi_40675304
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:35 schreef DarkShine het volgende:

heel verhaal
'In totaal heb ik ruim 150 miljoen in de club gestoken'

Nol Hendriks neemt na 25 jaar afscheid van Roda JC (Voetbal International)

Je moet de rol van Nol Nendriks niet onderschatten, hij is iets meer als een hoofdsponsor en skybox eigenaar.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:21:53 #238
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40682355
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 08:14 schreef BobRooney het volgende:

[..]

'In totaal heb ik ruim 150 miljoen in de club gestoken'

Nol Hendriks neemt na 25 jaar afscheid van Roda JC (Voetbal International)

Je moet de rol van Nol Nendriks niet onderschatten, hij is iets meer als een hoofdsponsor en skybox eigenaar.
Hij was... En heeft alles terug. Heeft er zelfs winst op gemaakt, maar dat lees je zeker weer niet in dat artikel
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_40683847
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:21 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Hij was... En heeft alles terug. Heeft er zelfs winst op gemaakt, maar dat lees je zeker weer niet in dat artikel
En dus heeft FS wel gelijk met zijn eerste opmerking over het winstbejag van Nol, waar jij weer op reageerde...
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:55:07 #240
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40686408
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:03 schreef MaxPower het volgende:

[..]

En dus heeft FS wel gelijk met zijn eerste opmerking over het winstbejag van Nol, waar jij weer op reageerde...
Winstbejag wat naar Nol zelf ging en niet naar Roda...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 10 augustus 2006 @ 18:14:35 #241
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40689022
AZ AZ RETTEKETET!!!!

weer ontopic...
Confidence through competence
pi_40693466
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:35 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Toen we tegen degradatie vochten zat het stadion voller dan normaal, was er meer sfeer dan normaal. Maar als jij niet weet waar je het over hebt maakt niet uit. Als je het over succespubliek hebt moet je eens de toeschouwersaantallen van de laatste jaren bij jullie vergelijken, praten we daarna wel even verder.

En zelfs toen trokken we meer uit publiek dan dat jullie ooit gedaan hebben.
Nou proficiat he. Is niet zo moeilijk als er altijd maar 8000 inkonden hier.

En als je beweert dat er op Kaalheide meer volk kwam gedurende het seizoen in de degradatie zone vergeleken met nu, dan lieg je. Dus moet je niet zo frustie lullen over successupporters en hypothetische supportersaaantallen als een topclub weer degradatie of 1e divisie gaat spelen, daar krijg je Cziommer toch niet mee terug.
quote:
Huub is juist weggegaan in de Bundesliga omdat hij meer tijd wou hebben voor zijn gezin. Maar schijnbaar ken jij de feiten wederom niet. Alsof jullie van Gaal nooit in verband gebracht word met andere clubs.
Tuttutut. Je eigen club in's en out's nog niet eens kennen.

Stevens is teruggekomen voor zijn zieke vrouw, nu die weer erbovenop is, kijkt ie weer verder. En dus liet ie recent weten dat mocht er nieuwe Bundesliga aanbieding komen, hij dat sterk overweegt. Mede doordat die textielbaron hem vorig jaar genaaid heeft met Kone, tegen de afspraken in.

En van Gaal blijft zeker nog 2 jaar, aanbieding van Bayern of Man United of niet, hij is aan het afbouwen en wil alleen nog in 2010 naar het WK.
quote:
Wederom weet je niet waar je het over hebt, als je het wel wist had je immers in de gaten gehad dat er een grote opruiming aan de gang is en dat er veelal Nederlands sprekende spelers gehaald worden. Voornamelijk Nederlanders en Belgen wilt men hebben.
Grote opruiming zegt ie. Bekijk de selectie verhoudingen en basisopstelling in de oefenwedstrijden nog eens. En een Belg is ook een buitenlander.
quote:
Winstbejag wat naar Nol zelf ging en niet naar Roda...
Als je Roda in deze staat achterlaat met (bijna) schulden (want hij is pas net vertrokken met zijn bemoeienissen), dan heeft ie het niet voor Roda maar voor zichzelf gedaan. Alleen door zijn handel en wandel moet Roda nu zoals jij het noemt 'groot opruimen', omdat geen hond zich meer kan identificeren met Roda.

Roda in het AZ topic.

[ Bericht 2% gewijzigd door FrikandelSpecialist op 10-08-2006 22:38:18 ]
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:36:00 #243
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40693591
Je komt behoorlijk gefrustreerd over.

Maar jullie een topclub?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_40693858
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:36 schreef DarkShine het volgende:
Je komt behoorlijk gefrustreerd over.

Maar jullie een topclub?
Qua spelersmateriaal wel.
pi_40693936
het zegt meer over de andere clubs...
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_40694011
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:36 schreef DarkShine het volgende:
Je komt behoorlijk gefrustreerd over.

Maar jullie een topclub?
Niet van naam en faam, maar zolang je je gedurende een seizoen kan handhaven in de top 4, ben je voor mij al een nationale topclub met de nadruk op topselectie. Niet van die orde van grootte dan die andere 3, maar wel duidelijk een meespeler bovenin.

De rest eromheen interesseert me niks. Populariteit, stadiongrootte, status, prijzen in het verleden, heel fijn. Mij gaat het alleen om vandaag en morgen, en wat er op het veld gebeurt. De rest is bijzaak, maar goed, voor sommige ben je tegenwoordig een topclub als je in het verleden ooits gepresteerd hebt en prijzen pakte, en een groot stadion hebt. Mij best : AZ werd ooits landskampioen, we zijn weer bijna terug waar we geweest zijn...
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:48:58 #247
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40694063
Zakten jullie na dat kampioenschap niet naar de 1ste Divisie? Zou mooi zijn als de cirkel wederom rond word dan!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_40694125
Dat hoop jij vurig he. Pure afgunst. Ben bang dat het ijdele hoop is.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:55:54 #249
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40694308
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:51 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Dat hoop jij vurig he. Pure afgunst. Ben bang dat het ijdele hoop is.
Vind Haarlem een mooiere club dan jullie.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_40694738
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:48 schreef DarkShine het volgende:
Zakten jullie na dat kampioenschap niet naar de 1ste Divisie? Zou mooi zijn als de cirkel wederom rond word dan!
Behaalde resultaten (of prestaties) uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Zo teren de meeste AZ fans denk ik niet op dat kampioensjaar en zullen de meeste ook niet verwachten dat AZ na een (eventueel op hande zijnde) kampioensjaar meteen terug zal gaan zakken naar de 1e Divisie.
pi_40709358
AZ de kampioen van de ere divisie!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:23:19 #252
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40709703
Selectie Oranje:


Van der Sar, Timmer; Ooijer, Mathijsen, Heitinga, Emanuelson, De Cler en Jaliens; Landzaat, Sneijder, Van der Vaart, De Jong en Schaars ; Huntelaar, Robben, Van Persie, Kuijt en Vennegoor of Hesselink.

Leuk dat Stijn Schaars erbij zit. Verdient het ook: uitstekende middenvelder en kan alleen maar groeien. En Barry Opdam heeft het geloof ik helemaal verbruid bij Van Basten en Van Gaal
Confidence through competence
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:23:29 #253
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_40709709
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:48 schreef DarkShine het volgende:
Zakten jullie na dat kampioenschap niet naar de 1ste Divisie? Zou mooi zijn als de cirkel wederom rond word dan!
Ik denk dat dit soort uitspraken alle pogingen van jouw kant om objectief over te komen hiermee wel uit de wereld geholpen zijn.
pi_40740332
btw, AZ met 1-3 voor tegen Bolton Wanderers, Arveladze, Schaars en Jenner zijn de doelpuntenmakers bij AZ.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:09:13 #255
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40740565
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:00 schreef xFriendx het volgende:
btw, AZ met 1-3 voor tegen Bolton Wanderers, Arveladze, Schaars en Jenner zijn de doelpuntenmakers bij AZ.
En terecht

Waar zie jij een live wedstrijdverslag?
Confidence through competence
pi_40740719
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En terecht

Waar zie jij een live wedstrijdverslag?
Ik heb dit van www.azfanpage.nl, op hun forum. Ook zijn er wel sites waarbij voetbalstanden worden bijgehouden. Maar via forum van azfanpage las ik ook meteen wie de doelpuntenmakers zijn.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:23:11 #257
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40740958
Okee, thanks.

Einduitslag is overigens 1-3 in het voordeel van AZ. Dag Bolton Wanderers

Er werd 4-4-2 gespeeld met Didulica, Jaliens / Mathijssen / Luirink / De Cler, Schaars / De Zeeuw / Martens / Meerdink, Koef / Arveladze
Confidence through competence
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:49:22 #258
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40743641
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:23 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Ik denk dat dit soort uitspraken alle pogingen van jouw kant om objectief over te komen hiermee wel uit de wereld geholpen zijn.
Dus als ik feiten uit het verleden aanhaal, en hoop dat het wederom gebeurt ben je niet objectief?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:28:05 #259
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40744814
Van vi.nl:
quote:
Roda blijft drijven op buitenlandse inbreng

11/8/2006 16:30

Bij zes van de achttien clubs in de Eredivisie beslaat het aantal buitenlanders minimaal de helft van de totale selectie. Roda JC maakt het het bontst.

Trainer Huub Stevens heeft slechts acht Nederlanders tot zijn beschikking, tegenover het dubbele aantal buitenlanders. Dat Roda JC een vreemdelingenlegioen heeft is niet helemaal verwonderlijk. Afgelopen seizoen kon er enkele keren tevergeefs gezocht worden naar een Nederlander in het elftal van Stevens.


En nou optiefen naar je eigen Roda WC topic.
Confidence through competence
  zondag 13 augustus 2006 @ 00:10:12 #260
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_40753121
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:49 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dus als ik feiten uit het verleden aanhaal, en hoop dat het wederom gebeurt ben je niet objectief?
Nee, het feit dat je een kennelijke hekel hebt aan AZ doet vermoeden dat elke negatieve opmerking die je hebt over AZ meer is ingegeven door een persoonlijke afkeer van de club in plaats van een objectieve interpertatie van feiten.

Is 't nu duidelijk?
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:02:52 #261
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40760457
Foto van nieuwe uittenue van AZ:



Follow the leader leader leader, follow the leader...



Meerdink laat goed zien wat er met tegenstanders van AZ moet gebeuren



Belgische billenkoeck van Martens
Confidence through competence
pi_40766595
Is het uittenue niet helemaal wit (het shirt dus ook in dit geval)?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:04:49 #263
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40769577
Nee, het is helemaal zwart
Confidence through competence
  maandag 14 augustus 2006 @ 20:59:47 #264
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40807424
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
Van vi.nl:
[..]



En nou optiefen naar je eigen Roda WC topic.
Ik zie het aantal Belgen toch echt anders als je vlakbij de grens woont, maar dat gaat er bij jullie natuurlijk niet in. Het arrogante omhooggevallen AZ.
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 00:10 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Nee, het feit dat je een kennelijke hekel hebt aan AZ doet vermoeden dat elke negatieve opmerking die je hebt over AZ meer is ingegeven door een persoonlijke afkeer van de club in plaats van een objectieve interpertatie van feiten.

Is 't nu duidelijk?
Vind Haarlem gewoon meer uitstralen dan AZ. Heb nooit iets tegen AZ gehad, maar die arrogante Co en dat aoorgante succespubliek daar
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:32:10 #265
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_40849105
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 20:59 schreef DarkShine het volgende:
Vind Haarlem gewoon meer uitstralen dan AZ. Heb nooit iets tegen AZ gehad, maar die arrogante Co en dat aoorgante succespubliek daar
The Prosecution has no further questions Your Honour
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:43:21 #266
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40859941
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:32 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

The Prosecution has no further questions Your Honour
Ai dat ligt gevoelig natuurlijk.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:02:18 #267
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_40860455
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:43 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ai dat ligt gevoelig natuurlijk.
Grutjes, wat moet ik veel uitleggen bij je zeg

Is dit gespeeld of snap je 't echt niet
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:28:21 #268
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40861304
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:02 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Grutjes, wat moet ik veel uitleggen bij je zeg

Is dit gespeeld of snap je 't echt niet
Jullie commentaar over Roda klopte gewoonweg niet, dat ik daarna Haarlem erbij haal was gewoon om te lachen en ja die reactie van jou heeft me mijn zin gegeven
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_40861399
AZ arrogant? Ze roepen nooit dat ze kampioen worden. Zelfs Louis van Gaal doet dat niet.
pi_40861494
En nou weer terug in je Roda hok!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:52:19 #271
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40862061
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:34 schreef fuckbuddy het volgende:
En nou weer terug in je Roda hok!
*woef woef*
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:53:34 #272
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40925236
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:31 schreef BobRooney het volgende:
AZ arrogant?
Veel supporters wel ben ik helaas achter gekomen na AZ v Arsenal.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:18:53 #273
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40928097
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 01:53 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Veel supporters wel ben ik helaas achter gekomen na AZ v Arsenal.
Afschieten die handel, bescheidenheid is beter
Confidence through competence
pi_40928591
Ik weet niet, ik zie nog geen redenen om arrogant te zijn. Hopelijk doet AZ weer lekker mee bovenin. Ik zit hier wel met allemaal Ajax supporters..en 1 verdwaalde Volendammer.Maar mocht AZ winnen van Ajax...dan zullen ze het zeker horen
pi_40965380
quote:
Derksen: 'Dirk Scheringa verdient een standbeeld'

AZ-voorzitter Dirk Scheringa verdient een standbeeld in Alkmaar. Als multimiljonair heeft hij de schijn tegen, maar hij realiseert iets unieks en de hele vaderlandse voetballerij moet hem dankbaar zijn. Nederland telt sinds kort vier topclubs. En dat is niet de verdienste van Co Adriaanse, Barry van Galen, Louis van Gaal of Joris Mathijsen.
Scheringa is helemaal alleen verantwoordelijk voor wat er in Alkmaar gebeurt. Zonder hem zou AZ een kleurloze club in de Jupiler League zijn, met een krakkemikkige accommodatie en drieduizend toeschouwers gemiddeld. De excentrieke voorzitter heeft zich een doel gesteld – een nieuw stadion en een topclub neerzetten – en met de toenemende weerstand neemt zijn onverzettelijkheid toe. Natuurlijk is AZ helemaal afhankelijk van zijn nukken, maar Scheringa heeft nu wel bewezen dat hij geen wegloper is. Hij gaat geen probleem uit de weg en zijn fortuin geeft hem een lange adem.

De realisatie van het pretentieuze stadion is een prestatie op zich. Tien jaar lang heeft hij strijd geleverd tegen ondernemers uit Alkmaar die bang waren dat eventuele winkels in het stadion klanten zouden weglokken uit het centrum. Scheringa kreeg te maken met de gemeente, de provincie, de Raad van State en een peloton juristen dat al procederend de zakken vulde aan het conflict. Onze veelgeroemde democratie en allerlei inspraakprocedures vertraagden de bouw met vier jaar, maar de AZ-voorzitter gaf geen krimp. Hij betaalde zeven miljoen euro voor aanpassingen, nieuwe ontwerpen en bouwtekeningen en ging akkoord met de eis dat er alleen winkels gepland worden in het stadion die een niet met de binnenstad concurrerend assortiment voeren.

Tussen de bedrijven door wist AZ het elftal ook nog spectaculair te versterken. De club trok heel bewust jonge spelers aan die onder coach Louis van Gaal ongetwijfeld zullen groeien. Simon Cziommer, Moussa Dembele, Maarten Martens, Gijs Luirink, Julian Jenner, David Mendes da Silva en Joey Gudjonsson zijn voetballers die geschiedenis kunnen schrijven bij en met AZ. Van Gaal is nog wat voorzichtig, maar met dit materiaal moet hij meedoen om de titel. In het verleden heeft hij bewezen vooral succesvol te kunnen zijn met jonge spelers die zijn aanpak nog niet als hinderlijk ervaren.

Als coach staat de AZ-trainer niet ter discussie, als ambassadeur van de club wel. Overmand door emoties en frustraties wil Van Gaal in de media nog wel eens uit zijn rol vallen. Dat is hoogst vermakelijk, maar een topcoach onwaardig. Ook Van Gaal kan optimaal profiteren van de ongekende mogelijkheden die zijn voorzitter voor de ambitieuze coach schept. Ik sluit niet uit dat dit komend seizoen al gestalte krijgt door middel van de landstitel.
Johan Derksen
Een stuk van J. Derksen over Scheringa
bron: www.azfanpage.nl
quote:
De opstelling van AZ zal er naar aanleiding van de laatste training van vanmorgen zo uit komen te zien tegen NAC:

Didulica, Jaliens, Luirink, Mathijsen, De Cler, Meerdink, de Zeeuw, Schaars, Cziommer, Arveladze, Dembele.

Geen plek voor Jenner en Mendes da Silva in de basiself dus waarschijnlijk.

De opstelling van NAC zal er als volgt uitzien;

Zoetebier; Elshot, Demir, Van Gessel, Stam; De Graaf, Slot, Zonneveld; Diba, Tamerus en Rigters
Vermoedelijke opstellingen AZ en NAC
bron: www.azfanpage.nl

En Jenner die zich bezig houdt met de jeugd(fans) van AZ:

http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=18989

Weer wat AZ nieuws zo aan het begin van de competitie.
pi_40965426
Maak me vooral zorgen over onze veredediging tegen dembele en arveladze..

Maargoed zometeen maar eens jullie stadion bekijken.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_40980169
Begint lekker! hahaha...8-1 oh mijn god
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_40980360
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:00 schreef Superheld het volgende:
Maak me vooral zorgen over onze veredediging tegen dembeleCziommer, Koevermans en arveladze..
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:59:14 #279
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40980446
omg
pi_40980517
Fucking hell 8-1
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_40980747
Lekkere start, alleen de verdediging oogde vrij instabiel. Nu heeft NAC helemaal geen druk gezet maar ik ben benieuwd hoe dat zich tegen echte tegenstanders uit gaat pakken.

Verder kunnen julllie die tweede ring wel lekker laten, want zelfs in de eerste wedstrijd van het seizoen zit het stadion bij lange na niet vol. En dan zijn dit nog de glory tijden.
pi_40980956
hoe is het daar toch mee gegaan
pi_40981691
.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:15:45 #284
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_40983057
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:07 schreef devv05 het volgende:
Verder kunnen julllie die tweede ring wel lekker laten, want zelfs in de eerste wedstrijd van het seizoen zit het stadion bij lange na niet vol. En dan zijn dit nog de glory tijden.
Zal ook wel met het weer te maken hebben, en wellicht met de tegenvallende resultaten in de voorbereiding.

Toch blijft het schrijnend dat je 9 nieuwe spelers haalt, maar niet 1 linksbuiten, terwijl er 3 de deur uit gaan. Ik neem het woord wanbeleid nog net niet in de mond.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_40983539
Wat een begin van de competitie en in een nieuw stadion. Hopelijk niet een voorbode om zulke resultaten altijd in dat stadion neer te zetten. AZ op weg naar de Champions League titel?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_40983811
Leuke uitslag, maar eerder aan het slechte NAC te danken. Zo sterk speelde AZ niet eens. Zeker de eerste helft was niet best.
pi_40983836
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 23:37 schreef devv05 het volgende:
Leuke uitslag, maar eerder aan het slechte NAC te danken. Zo sterk speelde AZ niet eens. Zeker de eerste helft was niet best.
.
pi_40983907
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 23:38 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

.
Jij hebt een hoogstaande wedstrijd gezien met oogstrelend voetbal? Wel realistisch blijven he. Met name de verdediging van AZ oogde vrij kwetsbaar.
pi_40983968
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 23:40 schreef devv05 het volgende:

[..]

Jij hebt een hoogstaande wedstrijd gezien met oogstrelend voetbal? Wel realistisch blijven he. Met name de verdediging van AZ oogde vrij kwetsbaar.
Je hebt wel een beetje gelijk hoor, maar het doet er niet zo erg toe als het 8-1 is geworden .

Als het de volgende wedstrijd wat minder voorspoedig gaat is dat weer aan de orde .
pi_40990757
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 23:40 schreef devv05 het volgende:

[..]

Jij hebt een hoogstaande wedstrijd gezien met oogstrelend voetbal? Wel realistisch blijven he. Met name de verdediging van AZ oogde vrij kwetsbaar.
Is gelul over die verdediging. 2e helft werd gewoon zeer sterk gespeeld, met oogstrelende goals en combinatie's, en dan is het voor sommige al gauw geen hoogstaande wedstrijd omdat NAC dan niks voorstelt, maar je moet het eerst wel maar even allemaal laten zien. Voorlopig mogen jullie en de rest 8 goals achterstand inhalen vandaag.

De verdediging had een paar nonchalante momentjes, heb je wel es met die score en voorsprong, maar oogde juist over het geheel gezien bere-stabiel, was geen doorkomen aan voor NAC. En ze wilden zeker wel en probeerden veel, maar niks lukte omdat de defensie de duels won en positioneel zeer sterk stond.

Ik snap dat je als Ajacied alles snel wil bagataliseren omdat je eigen cluppie nog niks fatsoendelijks heeft laten zien totnutoe, maar dat is vooral angst en afgunst.
pi_40991170
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:07 schreef devv05 het volgende:

Verder kunnen julllie die tweede ring wel lekker laten, want zelfs in de eerste wedstrijd van het seizoen zit het stadion bij lange na niet vol. En dan zijn dit nog de glory tijden.
Stadion was volledig uitverkocht pipo.

Onderste rijen oogden leeg, maar dat kwam door de stortregen, waardoor bijna overal de 1e 5 rijen gezellig naar boven verhuisde om droog te staan tussen de rest van het vak.
  zondag 20 augustus 2006 @ 10:32:28 #292
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40991464
Goedemorgen.


Wat een wanvertoning van NAC
pi_40991666
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 10:32 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen.


Wat een wanvertoning van NAC
Idd, valt me ook tegen.
pi_40993571
8-1

Die goal tegen was blunder van Didulica heb ik begrepen. Verassend hoor
pi_40993666
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:07 schreef devv05 het volgende:
Lekkere start, alleen de verdediging oogde vrij instabiel. Nu heeft NAC helemaal geen druk gezet maar ik ben benieuwd hoe dat zich tegen echte tegenstanders uit gaat pakken.

Verder kunnen julllie die tweede ring wel lekker laten, want zelfs in de eerste wedstrijd van het seizoen zit het stadion bij lange na niet vol. En dan zijn dit nog de glory tijden.
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 23:37 schreef devv05 het volgende:
Leuke uitslag, maar eerder aan het slechte NAC te danken. Zo sterk speelde AZ niet eens. Zeker de eerste helft was niet best.
hey jood, jij zal vast neit verder kunnen kijken dan je dikke neus maar het leek leeg onderin doordat iedereen bovenin stond sfeer te maken! iets wat ze wel kunnen leren in 020..

en eerst nog maar eens zien hoever ajax komt vanmiddag
  zondag 20 augustus 2006 @ 13:13:42 #296
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40995380
Van Gaal wat 'bezorgd' na monsterzege


Die opmerking van Louis weer
  zondag 20 augustus 2006 @ 14:09:05 #297
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_40997023
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:07 schreef devv05 het volgende:
Verder kunnen julllie die tweede ring wel lekker laten, want zelfs in de eerste wedstrijd van het seizoen zit het stadion bij lange na niet vol. En dan zijn dit nog de glory tijden.
Ha, ik vergeet nooit hoe we vorig jaar openenden tegen H'veen (of was 't 't jaar dáárvoor??) en dat er veel lege plekken waren ondanks dat het Stadion stijf uitverkocht was net zoals het de rest van de competitie uitverkocht zou zijn.

Ligt aan de vakantie-tijd. De volgende wedstrijd, tegen Den Bosch (ja, dus 2 jaar geleden) was alweer nokkie-nokkie, zoals Dik Voormekaar zou zeggen.

Kijk nou eerst maar hoe het eruit zie op 17 september voor je commentaar levert.
pi_41003390
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:18 schreef wes55 het volgende:

[..]


[..]

hey jood, jij zal vast neit verder kunnen kijken dan je dikke neus maar het leek leeg onderin doordat iedereen bovenin stond sfeer te maken! iets wat ze wel kunnen leren in 020..

en eerst nog maar eens zien hoever ajax komt vanmiddag
Hey stoere internethoolie met je eerste jaars seizoenskaart

En tevreden met onze uitslag?

Het is dat de AZ supporters hier in de buurt altijd zo lachwekkend triest zijn, anders had ik je misschien nog serieus genomen.
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:22:48 #299
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41008229
devv05, sinds ik je jankend in een IRC channel ben tegengekomen waarin je nota bene door Faithy getroost moest worden, heb je totaal geen credits meer over bij mij

En in de categorie "hetzalnietwaarzijn":
quote:
Didulica vijf weken uitgeschakeld
20 augustus 2006

ALKMAAR- AZ-keeper Joey Didulica zal naar verwachting vijf weken uitgeschakeld zijn. De Kroatische doelman heeft aan het eerste competitieduel van AZ tegen NAC Breda (8-1) een gescheurde enkelband overgehouden. Vlak voor het einde van de wedstrijd liep hij de kwetsuur op. Onderzoek in het ziekenhuis wees zondag uit dat Didulica daardoor voorlopig uit de roulatie zal zijn.

Voor Didulica betekent het daardoor dat hij al naar zijn eerste officiële optreden voor AZ een aantal weken vanaf de zijlijn zal moeten toekijken vanwege zijn pijnlijke linkerenkel.
Gelukkig hebben we Khalid Sinouh nog!

Confidence through competence
pi_41008271
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
devv05, sinds ik je jankend in een IRC channel ben tegengekomen heb je totaal geen credits meer over bij mij

En in de categorie "hetzalnietwaarzijn":
[..]

Gelukkig hebben we Khalid Sinouh nog!

[afbeelding]
ik heb het niet zo op Sinouh...
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:25:07 #301
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41008300
Nee ik ook niet, maar we moeten toch het beste ervan maken
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')