Dat klopt, is beter voor het grasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:48 schreef DutchGooner het volgende:
Het stadion schijnt nogal te tochten trouwens, we merken het morgen wel.
Ik vind het vreemd. Het zal me verder worst wezen.quote:
Niet alle grote namen zijn meegekomen, maar ik vind dit team zeker klasse hebben. Kijken hoe Van Persie volledig in de tang wordt genomen door De Clerquote:Manuel ALMUNIA
Mart POOM
Emmanuel EBOUE
Justin HOYTE
Pascal CYGAN
Kolo TOURE
Johan DJOUROU
Armand TRAORE
Alexandre SONG
Mark RANDALL
Alexander HLEB
Francesc FABREGAS
GILBERTO
Mathieu FLAMINI
Jeremie ALIADIERE
Emmanuel ADEBAYOR
Robin VAN PERSIE
Jose Antonio REYES
Vast wel. Kon met de afscheidswedstrijd van Buskermolen (die met dat lekkere wijfquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:56 schreef Tomhoog het volgende:
kan ik deze wedstrijd nog op www.az.tv zien als die als ik geweest?
ik moet werken
Ik denk niet dat Van Persie rechtsbuiten zal spelen. Gelukkig voor De Cler.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
De selectie van Arsenal vanavond:
[..]
Niet alle grote namen zijn meegekomen, maar ik vind dit team zeker klasse hebben. Kijken hoe Van Persie volledig in de tang wordt genomen door De Cler
Dat irriteerde me al op tv, mag hopen dat ze die de volgende wedstrijd niet meer hebbenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:28 schreef DutchGooner het volgende:
En jongens, alsjeblieft, gedraag je de volgende keer niet zo als klapvee met die waaiertjes
Kwam in de Hout ook regelmatig voor volgens mij. Vind het wat te gemaakt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:39 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat irriteerde me al op tv, mag hopen dat ze die de volgende wedstrijd niet meer hebben![]()
Weet ik, meestal met uefa cup.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Kwam in de Hout ook regelmatig voor volgens mij. Vind het wat te gemaakt.
Toch wel erg benieuwd naar het stadion, en dan niet van de tv.
Mochten Mathijsen en De Cler verkocht worden, dan gaat AZ gewoon weer terug naar de middenmoot.quote:Manager Glenn Roeder van Newcastle United heeft belangstelling voor de AZ-spelers Joris Mathijsen en Tim de Cler. De Engelsman bekeek de twee spelers in het duel met Arsenal (0-3 verlies). Roeder reist bovendien zondag weer af naar De Kuip om Feyenoord-spits Dirk Kuyt, die al langer op het verlanglijstje staat, nog eens te bekijken.
Of AZ Mathijsen en De Cler wil laten gaan is nog de vraag. Afgelopen week benoemde trainer Van Gaal Mathijsen tot de nieuwe aanvoerder van de Alkmaarders. De Cler leek enige tijd geleden op weg naar een transfer naar Feyenoord, maar die overgang liep spaak op de hoge transfersom.
Newcastle heeft al lang belangstelling voor Kuyt, maar tot een concreet bod kwam het nog niet. Roeder wil de spits zondag in de oefenwedstrijd tegen Middlesbrough nogmaals aan het werk zien. Hij krijgt wellicht gezelschap op de tribune van Liverpool-manager Rafael Benitez. De Spanjaard komt volgens The Guardian ook naar De Kuip om Kuyt nog eens te bekijken.
Als zij weggaan gaan ze weg voor 10 miljoen ofzo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:25 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Mochten Mathijsen en De Cler verkocht worden, dan gaat AZ gewoon weer terug naar de middenmoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |