Dat dacht ik idd ook.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:54 schreef The_Verve het volgende:
Ik dacht dat de richtlijn was: Uitvak = 5% van de totale capaciteit.
Dat zou betekenen 850 plaatsen in het uitvak.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik hier een A-teamquote:Statistieken:
10. 0-1 Koevermans, 11. 0-2 Arveladze, 23. 0-3 Koevermans, 34. 0-4 Arveladze, 45. 0-5 Arveladze, 49. 0-6 Dembélé, 59. 0-7 Lens, 63. 0-8 Dembélé, 68. 0-9 Martens, 78. 0-10 Martens, 79. 0-11 Lens, 80. 0-12 Martens, 85. 0-13 Dembélé
Scheidsrechter: Nijenhuis
AZ 1ste helft: Didulica; Jaliens, Luirink, Mathijsen, De Cler; Meerdink, De Zeeuw, Cziommer, Schaars; Koevermans, Arveladze
Tweede helft: Sinouh; Steinsson, Mendes da Silva, Opdam, Mathijssen; Ramzi, Gudjónsson, Martens, Molhoek; Lens, Dembélé
Als Didulica gatenkaas is, dan word je niet landskampioen met Austria Wien hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:25 schreef BobRooney het volgende:
Die keepers...ik word er niet goed van. Godverdomme koop nog een degelijke keeper, voordat het telaat is
Gomes?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
en noem eens een keeper in Nederland die het op dit moment beter doet?
Het is wel goed om te zien dat blijkbaar beide teams hun mannetje staan. Denk dat AZ wel een flinke selectie heeft waarbij je blessures goed op kan vangen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:20 schreef Stereotomy het volgende:
Joris Mathijssen volgens az.nl de nieuwe aanvoerder![]()
13-0 tegen DOS'19 gespeeld:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik hier een A-teamen een B-team zie.
Alhoewel, Meerdink...
Ik heb er gewoon geen vertrouwen in. Ik basseer dat op zijn Nederlandse tijd. 1 goeie wedstrijd. En stel je voor dat hij een blesure krijgt...dan staat Sinouh in doel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als Didulica gatenkaas is, dan word je niet landskampioen met Austria Wien hoor
In ieder geval niet slechter dan Henkie Timmer, alhoewel ik liever gewoon Timmer in het doel had gezien. Ik bedoel, hij had vorig jaar echt niet zo'n slecht seizoen, wel twee belangrijke missers, maar toch. Zeer degelijk, en noem eens een keeper in Nederland die het op dit moment beter doet? Stekelenburg is wellicht gelijkwaardig, maar zeker niet beter.
Uit tegen Valencia?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:23 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen vertrouwen in. Ik basseer dat op zijn Nederlandse tijd. 1 goeie wedstrijd.
quote:Louis van Gaal is woedend op KNVB
03-08-2006 De Gelderlander
Louis van Gaal vindt het ‘ te gek voor woorden’ dat hij vlak voor de eerste competitiewedstrijd op 20 augustus zijn internationals nog een paar dagen kwijt is. Het Nederlands elftal speelt op 16 augustus vriendschappelijk tegen Ierland. „ Zeer slecht getimed van de KNVB”, zegt de AZ- trainer. „ De internationale kalender stond echt al lang vast vóór de bond het competitieschema bekend maakte. Waarom niet een week langer gewacht met de start van de eredivisie zou je zeggen.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |