Steinsson heeft ook linksback gespeeld en deed dat toen niet slecht. Maar d'r moet gewoon een extra linksback komen. Gek dat die plek al jaren het meest moeilijk te bezetten valt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mathijsen kan dat in noodgevallen eventueel ook, dan kan je Luirink, Mendes en Opdam centraal kwijt.
Ik herriner me Ruud Heus nog. Dat was een echte.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:38 schreef methodmich het volgende:
Vreemd ja, zeker omdat het een internationaal probleem lijkt. Vrijwel elke club zoekt of zocht een linksback.
Feyenoord heeft er ook al jaren problemen.
Co deed het op rechts met Kromkamp....quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:45 schreef Gollemrulez het volgende:
kan van gaal geen linksbenige middenvelder omtoveren tot verdediger..
Maar die was er voor de basis. Om nou iemand helemaal om te scholen, voor die paar keer dat De Cler er niet is...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:37 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Co deed het op rechts met Kromkamp....
Molhoek is sowieso een te slechte speler voor AZ. Vond hem nooit opvallen bij RKC en bij AZ tegen Sevilla viel hij compleet door de mand.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:20 schreef methodmich het volgende:
Maar wie zou dat kunnen? Schaars en Molhoek lijken me daar geen spelers voor.
de beste rechtsbuiten van nederlandquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
pff jenner, haalt zich veel in zn hoofd
Molhoek was een ramp, elke keer als ik hem zag. En tegen Betis was hijquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:37 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Molhoek is sowieso een te slechte speler voor AZ. Vond hem nooit opvallen bij RKC en bij AZ tegen Sevilla viel hij compleet door de mand.
Sinouhquote:AZ met tien man niet langs Lierse SK
In België heeft AZ vanavond geen overwinning weten te boeken op Lierse SK. Voor de Alkmaarders waren Rogier Molhoek en Moussa Dembele trefzeker. De thuisploeg was dat via Mohamed Elbarkani en Dragan Mrdja.
Voor Khalid Sinouh was er een negatieve hoofdrol in Lier. De doelman haalde na ongeveer een kwartier tegenstander Mrdja onderuit. Ondanks protesten van beide ploegen besloot de scheidsrechter hem met een rode kaart weg te sturen. In twee pogingen passeerde Elberkani vanaf elf meter invaller Job Bulters.
quote:Egyptenaar op proef bij AZ
Van onze Telesportredactie
ALKMAAR, maandag
AZ test binnenkort een Egyptische linksbuiten. ,,Hij heeft wel vier of vijf verschillende namen. Bij PAOK speelde hij vorig seizoen en zover ik weet, heette hij toen Hassan en nog iets”, heeft ook directeur Marcel Brands de exacte gegevens van de aanvaller niet helemaal paraat.
Omdat er problemen zijn met het visum, wordt de linkerspits op zijn vroegst over een dag of tien in Alkmaar verwacht. ,,Ik ben benieuwd. We hebben nog te weinig info hoe goed hij is, maar de eerste berichten zijn goed”, zegt Brands, die verder meldt dat Shota Arveladze in Alkmaar blijft. ,,Levante heeft zich bij ons gemeld, maar zowel AZ als Shota zelf voelt er niets voor om te verkassen. Zijn gezin heeft het in Nederland goed naar de zin en bovendien is hij in de samenwerking met Moussa Dembele ook nog eens een belangrijke speler.”
Daar heb je een flink spandoek voor nodig als je zijn naam er volledig op wil hebbenquote:Op maandag 24 juli 2006 11:28 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ahmed Hossan Hassan Mohammed Ibrahim
Arveladze zeker niet, las net op VI dat hij en zijn gezin het te goed naar hun zin hebben in NL. Levante schijnt intresse te hebben.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Worden Opdam, Arveladze, Jaliens en De Cler nog verpatst?
17.000quote:Op zondag 23 juli 2006 12:14 schreef ASroma het volgende:
hoeveel toeschouwers gaan er nu in dat nieuwe stadion van jullie? is het nu 13.000 of 17.000?
Hossan tijdens carnaval en Hassan op normale dagen?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:28 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ahmed Hossan Hassan Mohammed Ibrahim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |