Andorra ligt in West- Europaquote:
Bij ons hebben Nicole & Hugo daar hun hele carriere op gebouwd ...quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:22 schreef Heero87 het volgende:
Soms vraag je echt af of bepaalde landen laatst wíllen eindigen.
Ze is niet eens heel zwaar. Ze is gewoon wat lomp of zo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:25 schreef tong80 het volgende:
Hebben ze een zangeres van 200 kilo kom laten we er vier half naakte wijven naast zetten.
Toch is het Oostblokquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:25 schreef TheVulture het volgende:
kut nog te laat
[..]
Andorra ligt in West- Europa
Die vergelijking met Nachtsuite was wel geniaal gevonden dus.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:25 schreef tong80 het volgende:
Hebben ze een zangeres van 200 kilo kom laten we er vier half naakte wijven naast zetten.
en een hippe heupslipquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:26 schreef liefie_ het volgende:
ow wat leuk ze heeft zo'n panty shirtje aan
Ja, en ze proberen nog steeds hip te zijnquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bij ons hebben Nicole & Hugo daar hun hele carriere op gebouwd ...
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze is niet eens heel zwaar. Ze is gewoon wat lomp of zo.
leedvermaak waarschijnlijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:27 schreef SunChaser het volgende:
Waarom doen we hier aan mee, tis allemaal echt kut en zxaterdag wordt t niet beter
Kate is wel leukquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:27 schreef Greetings het volgende:
"België. Grote podia zijn Kate Ryan (fan van de tv-programma’s ‘Expedition Robinson’ en ‘Temptation Island’) niet vreemd door haar succesvolle danceverleden."
Hoezo irrelevante info?![]()
![]()
Toch is het leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:27 schreef SunChaser het volgende:
Waarom doen we hier aan mee, tis allemaal echt kut en zxaterdag wordt t niet beter
Ga lekkers wat anders doen dan met je tijd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:27 schreef SunChaser het volgende:
ik denk echt dat belgie t goed gaat doen hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:27 schreef Greetings het volgende:
"België. Grote podia zijn Kate Ryan (fan van de tv-programma’s ‘Expedition Robinson’ en ‘Temptation Island’) niet vreemd door haar succesvolle danceverleden."
Hoezo irrelevante info?![]()
![]()
kate heeft een mannelijk gezichtquote:
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:26 schreef avonne het volgende:
Aan het eind lijkt het nummer afgelopen maar er komt een toetje.
Dat zou echt te mooi voor woorden zijn geweestquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:28 schreef Jump het volgende:
Ze was bijna gevallen toen ze omhoog geduwd werd
toch welquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
hmm geen oostblok stampen?
ik ook nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker weten, ik wist niet eens dat ze aan het Songfestival meedoet.
Het HOMO forum is ergens anders hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij heeft best een leuk koppie.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ook niet
is het een dancenummer zoals Désenchantée?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:30 schreef Cityfm het volgende:
Albanie : Jan Smit look a like .... Nee, kan over gaan naar de finale, maar niet mijn favoriet.
Zometeen ons Katrien
Voor de Balkan en Griekenland wel...quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:30 schreef Ambrosius het volgende:
In het Albanisch, lijkt me nooit te gaan werken.
Geile jurkjes ookquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:30 schreef detulp050 het volgende:
En hij heeft zijn overgrootouders meegenomen :p
Waarom heeft híj geen klederdracht aan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Weer zo'n gladde gozer met een kutnummer.
Ik ken het nu wel hoor.
Oh, sorry, ik wist niet dat alle mannen die dit kijken hetero zijnquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het HOMO forum is ergens anders hoor.![]()
Oh nee wacht, dit is de Eurovisie Songfestival....laat maar heb niks gezegd
Dat jonge meiske van 16?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het wel leuk, maar ik hou wel van folklore
In elk geval een liedje waarvan ik zeker weet dat ik het niet kan verstaan
Overigens, voor het eerst de taal? Zong dat meisje twee jaar geleden ook niet half Engels/ half Albanees?
whahahhaaquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:30 schreef detulp050 het volgende:
Al swingt die oude geit met die albanese doedelzak wel aardig mee
ja hoe ergquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Iedereen wil zich sexy kleden lijkt het.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:31 schreef WaStEd het volgende:
tis net slash maar dan met een koeiemaag
kat rien = kate ryanquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:32 schreef Greetings het volgende:
Kate Ryan (pseudoniem van Katrien Verbeeck)
Hoezo dan "Ryan" ?![]()
![]()
anders blijven de hetero's niet kijkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Het valt me op dat in bijna alle voorfilmpjes wel vrouwen in bikini zijn te zien. Wat is daar de gedachte achter
Valt echt wel goed op.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Oh jee, wat zingt ze vals als ze live moet zingen ...
De melodie is zowat hetzelfde als Desenchanté volgens mij.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:33 schreef WaStEd het volgende:
huh? dit klinkt niet kate ryan achtig
dat waren Walenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom eindelijk succes voor de Vlamingen?
Die Belgen zijn een paar jaar geleden nog tweede geworden en wij.... nou ja, wij niet
Neen, want dan heet het volgens mij geen split meer.quote:
Eens.quote:wat een kutnr en kutbewegingen.
Aha. Nou ja, ik denk dat de Walen blij zullen blijvenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
dat waren Walenalle songfestival succes voor België waren altijd walen
![]()
Hm, jij bedoelt denk ik Anjeza Shahini – The Image of You, maar ik ben in de war met Claudia Beni uit Kroatie die in 2003 mee deed.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik!
Ik heb het liedje wel in m'n hoofd, maar weet ff niet meer hoe het heet.
ga je mond eens spoelen met zeepquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:35 schreef Greetings het volgende:
Ze lijkt wel een beetje op Cameron Diaz (wel een minder uitgave dan)
Mooi, ik ga even wat anders doen, bij de Scandinaviërs zitten vaak wel mooie vrouwen. Nummer 16 schakel ik wel weer in.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:35 schreef pvdplanet het volgende:
Deze nog effe:
01 ARMENIA
02 BULGARIA
03 SLOVENIA
04 ANDORA
05 BELARUS
06 ALBANIA
07 BELGIUM
08 IRELAND
09 CYPRUS
10 MONACO
11 FYROM
12 POLAND
13 RUSSIA
14 TURKEY
15 UKRAINE
16 FINLAND
17 NETHERLANDS
18 LITHUANIA
19 PORTUGAL
20 SWEDEN
21 ESTONIA
22 BOSNIA HERZEGOVINA
23 ICELAND
Ze deed 'm wel, maar de regie bracht 'm (toevallig) niet in beeld.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:36 schreef CJ het volgende:
Omg, ze deed de zwengel zelf niet! Wat een trut.
K3 sturen zeg ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aha. Nou ja, ik denk dat de Walen blij zullen blijven
Jawel dus. Maar alleen de dansers deden 'm op t laatst.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
De kniezwengel was niet in beeld gekomen?![]()
Eerder op die 'omgebouwde' uit TI van vorige jaar.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:36 schreef wizarddragon het volgende:
Kate lijkt op britney spears..
nee, de regie toonde even het been van een backing vocal op dat moment ofzoquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
De kniezwengel was niet in beeld gekomen?![]()
Dat was zeker het moment dat we naar de vloer staarden...quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze deed 'm wel, maar de regie bracht 'm (toevallig) niet in beeld.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoor dat applaus!
Schrik niet als je Finland ziet zometeenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi, ik ga even wat anders doen, bij de Scandinaviërs zitten vaak wel mooie vrouwen. Nummer 16 schakel ik wel weer in.
Het was verwacht dat ze hem gingen missen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:37 schreef CJ het volgende:
[..]
Dat was zeker het moment dat we naar de vloer staarden...![]()
Ik zeg al jaren dat als we ooit eens willen winnen met Vlaanderen we gewoon Eddy Wally moeten sturen. Of Urbanus. Of allebei samen ...quote:
Ze deed hem wél. De regie weigert hem gewoon in beeld te nemen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:36 schreef CJ het volgende:
Omg, ze deed de zwengel zelf niet! Wat een trut.
das ook exact de bedoeling gok ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef H.Flick het volgende:
Het komt me enorm bekend voor... maar ik niet waar het me aan doet denken.
Owja, die zitten in van die monsterpakken tochquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:37 schreef Simpelweg het volgende:
[..]
Schrik niet als je Finland ziet zometeen![]()
![]()
ze konden d'r knieen niet zo snel vinden met dat 20 meter blote beenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ze deed hem wél. De regie weigert hem gewoon in beeld te nemen.![]()
Mwa, vind ik wel meevallenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Slaapverwekkende crap dit
quote:Monaco. Séverine Ferrer toont met ‘La CoCo-Dance’ een wel erg hoog Opladee Oplada gehalte. Haar Hawaii-liedje ontwikkelt zich tot een kinderachtig nummer van K3 niveau.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:39 schreef WaStEd het volgende:
Perhaps love van John Denver kreeg ik door van Jomanda
Je bedoelt het liedje of Kate zelf?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Normaal gezien vind ik die Kate Ryan niets, maar vanavond vond ik haar wel lekker.
ja dat bedoelde ik Heroquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:39 schreef parselmouth het volgende:
Het lijkt op dat nummer van Enrique Iglesias "Would you daaaaaaance, if I asked you to daaaaaance"
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef m@x het volgende:
Volgens mij wil Ierland gewoon niet door naar de volgende ronde. DIe zijn gewoon nog steeds failliet van de laatste paar keer dat ze het moesten organiseren.
Ik ben er ook bang voor, ik zie rollator-rijdend Europa al met trillende vingers naar de sms-knoppen gaanquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:40 schreef Heero87 het volgende:
Dit liedje kwam wel goed profiteren van het feit dat het net na het stevige nummer van Kate komt.
idd, dat dacht ik ook bij de eerste tonenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:39 schreef parselmouth het volgende:
Het lijkt op dat nummer van Enrique Iglesias "Would you daaaaaaance, if I asked you to daaaaaance"
Kate zelf uiteraard.quote:
Ik weet niet hoor maar Maud was bij het Nationale Songfestival echt een aanfluiting... kon nog geen noot zuiver zitten en haar nummers waren 13 in een dozijnquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:42 schreef CJ het volgende:
Cornald Maas. De 'expert' die helemaal achter Treble stond. Ze hadden beter Maud kunnen sturen met "I'm Alive". Die kon nog een beetje tegen het geweld op van Romenie, Malta, Duitsland, Zweden, Belgie en Macedonie.
Yup. Vorig jaar was ie wel leuk. Hij werd steeds stillerquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:41 schreef PLAE@ het volgende:
Die commentator mag ook sterven. is toch die wijsneus met die puntneus?![]()
zonder die wijven was ik niet blijven kijken hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:42 schreef Asskicker14 het volgende:
En wéééér (lekkere) wijven in BIKINI. Waar slaat het op?
Dachten we vorig jaar toch ook?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo kansloos is Nederland niet gezien het niveau van de hele avond tot nu toe.
I'm Alive had de pech als laatste te worden gedaan door Maud. Keelontsteking + laatste nummer met veel uithalen = slechte performance.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar Maud was bij het Nationale Songfestival echt een aanfluiting... kon nog geen noot zuiver zitten en haar nummers waren 13 in een dozijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |