Waarom heeft híj geen klederdracht aan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Weer zo'n gladde gozer met een kutnummer.
Ik ken het nu wel hoor.
Oh, sorry, ik wist niet dat alle mannen die dit kijken hetero zijnquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het HOMO forum is ergens anders hoor.![]()
Oh nee wacht, dit is de Eurovisie Songfestival....laat maar heb niks gezegd
Dat jonge meiske van 16?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het wel leuk, maar ik hou wel van folklore
In elk geval een liedje waarvan ik zeker weet dat ik het niet kan verstaan
Overigens, voor het eerst de taal? Zong dat meisje twee jaar geleden ook niet half Engels/ half Albanees?
whahahhaaquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:30 schreef detulp050 het volgende:
Al swingt die oude geit met die albanese doedelzak wel aardig mee
ja hoe ergquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Iedereen wil zich sexy kleden lijkt het.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:31 schreef WaStEd het volgende:
tis net slash maar dan met een koeiemaag
kat rien = kate ryanquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:32 schreef Greetings het volgende:
Kate Ryan (pseudoniem van Katrien Verbeeck)
Hoezo dan "Ryan" ?![]()
![]()
anders blijven de hetero's niet kijkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Het valt me op dat in bijna alle voorfilmpjes wel vrouwen in bikini zijn te zien. Wat is daar de gedachte achter
Valt echt wel goed op.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Oh jee, wat zingt ze vals als ze live moet zingen ...
De melodie is zowat hetzelfde als Desenchanté volgens mij.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:33 schreef WaStEd het volgende:
huh? dit klinkt niet kate ryan achtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |