Je bedoelt het liedje of Kate zelf?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Normaal gezien vind ik die Kate Ryan niets, maar vanavond vond ik haar wel lekker.
ja dat bedoelde ik Heroquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:39 schreef parselmouth het volgende:
Het lijkt op dat nummer van Enrique Iglesias "Would you daaaaaaance, if I asked you to daaaaaance"
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef m@x het volgende:
Volgens mij wil Ierland gewoon niet door naar de volgende ronde. DIe zijn gewoon nog steeds failliet van de laatste paar keer dat ze het moesten organiseren.
Ik ben er ook bang voor, ik zie rollator-rijdend Europa al met trillende vingers naar de sms-knoppen gaanquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:40 schreef Heero87 het volgende:
Dit liedje kwam wel goed profiteren van het feit dat het net na het stevige nummer van Kate komt.
idd, dat dacht ik ook bij de eerste tonenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:39 schreef parselmouth het volgende:
Het lijkt op dat nummer van Enrique Iglesias "Would you daaaaaaance, if I asked you to daaaaaance"
Kate zelf uiteraard.quote:
Ik weet niet hoor maar Maud was bij het Nationale Songfestival echt een aanfluiting... kon nog geen noot zuiver zitten en haar nummers waren 13 in een dozijnquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:42 schreef CJ het volgende:
Cornald Maas. De 'expert' die helemaal achter Treble stond. Ze hadden beter Maud kunnen sturen met "I'm Alive". Die kon nog een beetje tegen het geweld op van Romenie, Malta, Duitsland, Zweden, Belgie en Macedonie.
Yup. Vorig jaar was ie wel leuk. Hij werd steeds stillerquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:41 schreef PLAE@ het volgende:
Die commentator mag ook sterven. is toch die wijsneus met die puntneus?![]()
zonder die wijven was ik niet blijven kijken hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:42 schreef Asskicker14 het volgende:
En wéééér (lekkere) wijven in BIKINI. Waar slaat het op?
Dachten we vorig jaar toch ook?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo kansloos is Nederland niet gezien het niveau van de hele avond tot nu toe.
I'm Alive had de pech als laatste te worden gedaan door Maud. Keelontsteking + laatste nummer met veel uithalen = slechte performance.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar Maud was bij het Nationale Songfestival echt een aanfluiting... kon nog geen noot zuiver zitten en haar nummers waren 13 in een dozijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |