nee, de regie toonde even het been van een backing vocal op dat moment ofzoquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
De kniezwengel was niet in beeld gekomen?![]()
Dat was zeker het moment dat we naar de vloer staarden...quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze deed 'm wel, maar de regie bracht 'm (toevallig) niet in beeld.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoor dat applaus!
Schrik niet als je Finland ziet zometeenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi, ik ga even wat anders doen, bij de Scandinaviërs zitten vaak wel mooie vrouwen. Nummer 16 schakel ik wel weer in.
Het was verwacht dat ze hem gingen missen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:37 schreef CJ het volgende:
[..]
Dat was zeker het moment dat we naar de vloer staarden...![]()
Ik zeg al jaren dat als we ooit eens willen winnen met Vlaanderen we gewoon Eddy Wally moeten sturen. Of Urbanus. Of allebei samen ...quote:
Ze deed hem wél. De regie weigert hem gewoon in beeld te nemen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:36 schreef CJ het volgende:
Omg, ze deed de zwengel zelf niet! Wat een trut.
das ook exact de bedoeling gok ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef H.Flick het volgende:
Het komt me enorm bekend voor... maar ik niet waar het me aan doet denken.
Owja, die zitten in van die monsterpakken tochquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:37 schreef Simpelweg het volgende:
[..]
Schrik niet als je Finland ziet zometeen![]()
![]()
ze konden d'r knieen niet zo snel vinden met dat 20 meter blote beenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ze deed hem wél. De regie weigert hem gewoon in beeld te nemen.![]()
Mwa, vind ik wel meevallenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Slaapverwekkende crap dit
quote:Monaco. Séverine Ferrer toont met ‘La CoCo-Dance’ een wel erg hoog Opladee Oplada gehalte. Haar Hawaii-liedje ontwikkelt zich tot een kinderachtig nummer van K3 niveau.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:39 schreef WaStEd het volgende:
Perhaps love van John Denver kreeg ik door van Jomanda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |