Sja, tis dat ze nooit ver genoeg storingsvrij geworden zijn, als ze een normaal uitval percentage hadden gehaald tov andere treinstellen hadden ze mischien nog in dienst geweestquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:56 schreef FredvZ het volgende:
[..]
idd, we mogen eigenlijk blij zijn dat ze bij NS eerst een prototype serie besteld hebben.
Je moet er niet aan denken dat ze de hele plan T & V -vloot in één keer vervangen hadden deze rampenbakken...
zalk er 1 in mn icoon verwerken? dat die uitvalt?quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
got ja die krengen hebben we ook nog een blauwe maandag gehad Was ze allang weer vergeten joh
ja of datie uit mekaar dondert en alle schroot langs de railsquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zalk er 1 in mn icoon verwerken? dat die uitvalt?
wel stoer.. schuift de smiley iets op.. om dan kapot te gaanquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zalk er 1 in mn icoon verwerken? dat die uitvalt?
nee dat die uit elkaar pleurt ipv deukt ( zie DH1 ) als die de smilie raakt?quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of datie uit mekaar dondert en alle schroot langs de rails
of dattie er achter komt, deur open gaat en mr. smiley krijgt invaliedelift op de kop..quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of datie uit mekaar dondert en alle schroot langs de rails
ja kan ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nee dat die uit elkaar pleurt ipv deukt ( zie DH1 ) als die de smilie raakt?
[afbeelding]
dus
Dat was gelukkig nooit het doel. Wel hebben ze het pad geëffend voor een succesvolle introductie van IRM. Dus wat dat betreft blijf ik erbij dat het een nuttig materieelserie geweest is.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:56 schreef FredvZ het volgende:
[..]
idd, we mogen eigenlijk blij zijn dat ze bij NS eerst een prototype serie besteld hebben.
Je moet er niet aan denken dat ze de hele plan T & V -vloot in één keer vervangen hadden deze rampenbakken...
Zekers, alleen jammer dat de IRM ook weer geen vervolg krijgtquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat was gelukkig nooit het doel. Wel hebben ze het pad geëffend voor een succesvolle introductie van IRM. Dus wat dat betreft blijf ik erbij dat het een nuttig materieelserie geweest is.
Ik heb niet gehoord dat het niet gebeurt... dus neem aan van wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:27 schreef Tfz het volgende:
Heeft iemand eigenlijk nog wat gehoord van de ombouw van tien ICRm B's tot BDs? Gaat dat nog steeds plaatsvinden?
IRM heeft wel degelijk vervolg gehad, na IRM-1 zijn er nog twee keer extra stammen/bakken bijbesteld, IRM-2 en -3, steeds iets afwijkend van IRM-1.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Zekers, alleen jammer dat de IRM ook weer geen vervolg krijgt
Gezien naar het aantal bakken is het de grootste serie ooit. Ik vind 't wel genoeg...quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Zekers, alleen jammer dat de IRM ook weer geen vervolg krijgt
mja maar volgens mij ging dat nu toch ook niet meer verder? naar de bekenwording van de cabines?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:01 schreef MREn het volgende:
[..]
IRM heeft wel degelijk vervolg gehad, na IRM-1 zijn er nog twee keer extra stammen/bakken bijbesteld, IRM-2 en -3, steeds iets afwijkend van IRM-1.
Van Plan V zijn ook iets van 13 deelseries.
nee, dat zijn bh'tjesquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat zijn koeievangers?
die gele plaaten op de aansluitingen?
Ben ik helemaal achterlijk als ik hier geen touw aan vast kan knopen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
naar de bekenwording van de cabines?
Vond ik ook al, terwijl ik toch tegen de spits in rond 17:30 van Enschede naar Utrecht ben gegaan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ja goed punt, zal ook wel zo zijn ja
Was gisteravond achterlijk druk idd
neuh, ik weet ook niet wat Bd-tjes zijn..quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:04 schreef MREn het volgende:
[..]
Ben ik helemaal achterlijk als ik hier geen touw aan vast kan knopen?
Dat werkt niet alleen vrij aardig, dat werkt gewoon probleemloos. NG is namelijk backwards compatible met EG, dus een trein met NG rijdt op NG zolang er NG-bakens zijn, en als die er niet zijn, rijdt ie gewoon op EG, zoals volgens mij op Wdn-Es gebeurt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 07:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zal wel loslopen denk ik. Er zijn ook lijnen waar ATB-NG aansluit op ATB-EG en dat werkt volgens mij ook wel aardig.
B staat voor 2e klas, D voor dienst (lees: bagageruimte). Een BD'tje is aldus een tweede klas rijtuig met bagageafdeling.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
neuh, ik weet ook niet war Bd-tjes zijn..
Pas een paar maanden eigenlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe lang die dingen al in Onnen staan
Ja, want Indusi, MEMOR, Crocodile etc. zijn wel europese standaarden...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zo als met alles wijkt nederland standaard af
ehm...quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:11 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat werkt niet alleen vrij aardig, dat werkt gewoon probleemloos. NG is namelijk backwards compatible met EG, dus een trein met NG rijdt op NG zolang er NS-bakens zijn, en als die er niet zijn, rijdt ie gewoon op EG, zoals volgens mij op Wdn-Es gebeurt.
Inderdaad, ATB-EG is het aloude geping in de cabines enzo, en is beperkt tot max. 140km/uur.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ehm...
Eerste Generatie
Nieuwe Generatie
of zo? Dat die afkortingen betekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |