abonnement Unibet Coolblue
pi_26122981


Het mysterie..
quote:
31-03-05

Op eerste paasdag, voor het krieken van de dag, ging ik Ollie (ons hondje) uitlaten in de uitgestrekte wildernis rondom ons huis. Eigenaardige hierbij, en ik sloeg er eerst dan ook geen acht op, was dat Ollie opgegeven moment ging piepen en niet vooruit te branden was. Nu deins ik niet snel terug voor Ollie's kuren en gedram en dus deed ik hem aan de lijn en stap noest met hem verder.

Niet lang daarna hoor ik 1 of andere naderende moter loeien en het scheelde vervolgens niet veel of ik werd van mijn sokken gereden door een kleine gele bulldozer met op de bok een man met een stofbril op en een blauwe helm op zijn hoofd. Vreemd. Wat doet een bulldozer midden in het bos, op eerste paasdag, voor dag en dauw??? Overigens reed dat ding niet de volgens mij toegestane 15 km/u maar minstens het dubbele.

Ik sleur Ollie mee, die inmiddels geen voet (poot) meer verzette, in de richting waarin de bulldozer reed (ik deins immers nergens voor terug). Nog vreemder was het dat ik me opgegeven moment bevond op een zeer recent (met de bulldozer???) aangelegd pad, midden door het bos heen. Daarbij waren op een flink aantal bomen er nieuw uitziende bordjes met verboden toegang gespijkerd. Ik was daar al eerder geweest iig en kende het pad niet en was de bordjes nog nooit tegengekomen. Ook lagen hier en daar van die grote metalen platen om de ondergrond voor zwaar materieel (bijv. vrachtwagens) begaanbaar te maken.

Anyway, ik zie de bulldozer op gegeven moment stilstaan bij een omheining. De man kijkt naar mij om en zet zijn machine weer in beweging verder in tegenovergestelde over het pas aangelegde pad. Ik loop door en kom tot mijn verbazing bij een door een omheining afgerasterd deel van het bos. Hierachter bevond zich een soort afgegraven krater, zeg 15 ŕ 20 m in diameter, met in de grond gestoken tal van (stuk of 12) blauwe en gele pijpen, inverschilldende maten en uitvoeringen. Aan weerszijden van de krater waren lichtmasten opgericht. Ook stond even buiten de omheining zo'n wc-kotje voor bouwvakkers, je kent ze wel.

Ik liep nadat ik 1 en ander goed bekeken had door, achter die bulldozer aan die nu uit mijn gezichtsveld was verdwenen. Vervolgens zie ik bij een flauwe bocht op een afstand van ongeveer 500 m de bulldozer staan en een geel busje. Drie mannen (eveneens met blauwe helmen) staan rondom de bulldozer met de bestuurder ervan te praten en kijken, terwijl ik de bocht afloop, schielijk naar mij om. Meteen stappen ze, naar het lijkt, gehaast of opgeschrikt in hun voertuig en rijden ietwat bruusk (laat ik zeggen: net niet met gierende banden) weg. De bulldozer trekt ook weer op en rijdt het busje achterna, dieper het woud in...

Ik heb de flauwe bocht nog een stukje afgelopen, maar ben toen maar teruggekeerd.

Vanmiddag zijn Stali en ik (zonder phototoestel) naar die plaats teruggegaan en hebben een paar vreemde dingen gezien... en meegemaakt. Morgen gaan we weer kijken, maar dan mét camera, en zullen we een aantal photo's posten en verslag uitbrengen
History
I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
XI
XII
XIII
XIV
XV
XVI
XVII
XVIII
XIX
XX
XXI
XXII
XXIII
XXIV
XXV
XXVI

tot nu toe:
Diverse Fok!kers hebben eerst een bos dichtbij Bergen op Zoom (BoZ) bezocht

Afgelopen vrijdag (gisteren) heeft Nolius diverse onthullingen gedaan, al wat Ryan en Stali zouden gezien hebben zou om een of andere drinkwateronderzoek gaan, dit heeft hij gehoord van direct betrokkenen en waar het bos echt zou liggen:




groter kaartje
Ook daar zijn al mensen heen geweest, zie: http://depit.web-log.nl/

Ryan, Stali en Ollie zijn helaas nog steeds 'vermist'

Neem ook eens een kijkje op irc: #vermist

Deze startpost

[ Bericht 1% gewijzigd door yvonne op 10-04-2005 15:13:57 ]
  zondag 10 april 2005 @ 15:09:12 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_26123057
de mijne kan dicht

tvp overigens
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 10 april 2005 @ 15:09:59 #4
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_26123074
- tvp .. ben nu alle gesprekken aan het beluisteren
pi_26123101
quote:
Op zondag 10 april 2005 15:09 schreef fs180 het volgende:
- tvp .. ben nu alle gesprekken aan het beluisteren
Ik ben bezig ze op mijn iPod aan het zetten, kan ik het overal na luisteren .
pi_26123122
Er zijn dus mensen weggestuurd bij dat Meerhuis door een boze bewoner
Citaat: "Wat moeten jullie hier, dit is privé terrein, oprotten!!"
pi_26123133
Handig dat zo'n gebied precies op de hoeken van 4 kaarten ligt
Afijn.. ik heb wat topografische kaarten ingescand, eens kijken of het nog wat toevoegd aan de bestaande.. (vanavond pas)
pi_26123185
quote:
Op zondag 10 april 2005 15:11 schreef mart81 het volgende:
Er zijn dus mensen weggestuurd bij dat Meerhuis door een boze bewoner
Citaat: "Wat moeten jullie hier, dit is privé terrein, oprotten!!"
Jep.
Ze lopen nu richting het Noorden van het Groote Meer (via de Westkant). (zie
pi_26123244
Misschien heeft de Al Quaida er wel mee te maken.

Vergiftiging van drinkwater oid, ik denk dat men dat ook liever even stil wil houden vorodat iedereen panisch gaat doen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_26123315
quote:
Op zondag 10 april 2005 13:13 schreef Mastertje het volgende:
Plee op terraexplorer;

General Information
Location W-E 84889.36
Location S-N 380778.36
Fantastisch! Als je dit samenvoegt met de andere gegevens...:

  • Ryan (43), Stali (32), Stali's dochtertje ('kuiken') en hun hondje Ollie wonen in een vrijstaand huisje aan de bosrand. Het ligt aan zandwegen, letterlijk op een steenworp afstand van de Belgische grens.
  • Ryan ontdekte de mysterieuze werkzaamheden in het bos op een wandeling die hij van thuis uit begon
  • Het bos omschrijven ze als een wildernis en als verlaten. Het overlapt de NL-B landsgrens. Als je er mensen tegenkomt zijn het m.n. Belgen en Duitsers (dat laatste doet vermoeden dat er iets toeristisch in de buurt ligt).
  • Het bos heeft een ingang waar een vrij groot hotel staat. Hier zagen ze luxe auto's met Corps Diplomatique en Italiaanse kentekens. Hier stond ook hun auto, die op 3-4 km van de geheimzinnige bouwplaats in het bos stond.
  • De bouwplaats ('de pitt') ligt zo'n 5 km het bos in, het bos zou dan minimaal een diameter van zo'n 10 km moeten hebben. Er ligt een ven vlakbij de pitt.
  • De pitt bereik je na 40 minuten stevig wandelen. Het bos sterkt zich daarna nog anderhalf uur wandelen uit voordat je weer paden tegenkomt.
  • Het is niet in omgeving Eindhoven en niet in Zeeuws-Vlaanderen
  • Op een fietstocht, hemelsbreed 25-30km van deze plek, in België, heeft Ryan3 ooit een kleine, in kreupelhout verborgen luchtmachtbasis met 3-4 wat oudere helicopters gezien.
    namen over een paar uurtjes weer weghalen?

    [ Bericht 8% gewijzigd door yvonne op 10-04-2005 15:25:00 ]
  • pi_26123317
    Het (geo)hydrologische systeem van "De Groote Meer" (Ossendrecht): beďnvloeding door diepe grondwateronttrekkingen en ontwatering van landbouwgronden
    Door: Arnaut van Loon

    Aan het ven de Groote Meer wordt een hoge natuurwaarde toegekend door de aanwezigheid van uitgebreide populaties uit het Oeverkruidverbond. Deze vegetatie is gebonden aan oligotrofe vennen met regelmatig droogvallende oevers, zoals de Groote Meer oorspronkelijk was. Door het onnatuurlijk, frequent droogvallen van de Groote Meer wordt het voortbestaan van deze plantengemeenschap sterk bedreigd.
    De Groote Meer is gelegen in het hoge stuif- en dekzandgebied nabij de Brabantse Wal, in het uiterste westen van Noord Brabant. Het ten westen daarvan gelegen zeekleigebied in Zeeland, heeft door de eeuwen heen een drainerende werking op deze zandgronden gehad, zodat de regionale grondwaterspiegel een opbolling in oostelijke richting vertoont. Doordat de kleiige top van de Formatie van Kedichem Tegelen in het dekzandgebied dicht onder het maaiveld bevindt, wordt het topsysteem van de Groote Meer gedomineerd door schijnspiegels De Groote Meer wordt namelijk vanuit het westen, noorden en oosten door het ondiepe grondwatersysteem op de schijnspiegels gevoed, terwijl er laterale afstroming van grondwater in zuidelijke richting plaatsvindt. De belangrijkste voedingscomponent van de Groote Meer echter, wordt gevormd door aanvoer van oppervlakte water, dat afkomstig is van de ontwatering van het ondiepe grondwatersysteem.
    De wegzijging uit vennen naar het regionale grondwater wordt vrijwel geheel bepaald door de dikte van de weerstandbiedende laag waarop het ven rust, indien deze dikker is dan 0,3 ŕ 0,4 m. Uit boringen blijkt dat juist onder de Groote Meer de kleiige top van de Formatie van Kedichem Tegelen slecht ontwikkeld is, zodat de wegzijging van plaats tot plaats sterk verschilt en sterk gevoelig is voor wisselende omstandigheden, zoals schommelingen van het venpeil. Tevens blijkt de wegzijging mogelijk afhankelijk te zijn van de diepe grondwaterspiegel indien deze zich minder dan 0,7 tot 1,3 m onder de venbodem bevindt. Onder deze omstandigheden blijkt bij een stijgende diepe grondwaterspiegel de wegzijging af te nemen, zodat de watervoerendheid verbeterd wordt.
    Voor de berekening van de verlaging van de diepe grondwaterstand door menselijk toedoen is het Brabant Model (NITG-TNO, 2001) voor het doel van deze studie aangepast. Aangetoond is dat de ontwatering van landbouwgronden op de zeeklei en de grondwateronttrekkingen te Wildert (België) en Putte geen wezenlijke invloed hebben op de diepe grondwaterstand ter plaatse van de Groote Meer. Het stopzetten van de grondwateronttrekkingen te Ossendrecht en Huijbergen echter, hebben beiden een stijging van de diepe grondwaterstand van ongeveer 1,0 m ter plaatse van de Groote Meer tot gevolg. Tijdens winteromstandigheden kan de diepe grondwaterstand zich voor deze scenario's, afhankelijk van de locale bodemfysische en (geo)hydrologische omstandigheden, binnen de 0,7-1,3 m onder de venbodem bevinden. In deze situatie zal de watervoerendheid van de Groote Meer verbeterd worden ten opzichte van de huidige situatie. Doordat het ven nog altijd geen verzadigd contact heeft met het diepe grondwater is wel een grote fluctuatie van het venpeil te verwachten, waardoor de omstandigheden verbeterd worden voor het Oeverkruid.

    http://www.nhvsite.info/o(...)0102/nhv_content.htm
    pi_26123352
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 15:15 schreef Mirage het volgende:
    Misschien heeft de Al Quaida er wel mee te maken.

    Vergiftiging van drinkwater oid, ik denk dat men dat ook liever even stil wil houden vorodat iedereen panisch gaat doen.
    Volgens mij spreekt een Al Quaida - medewerker , geen Nederlands...
    pi_26123402
    Ik was trouwens nog vergeten te zeggen dat de foto's van het pleehokje van Adriaan kwamen
      zondag 10 april 2005 @ 15:23:05 #14
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_26123418
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 15:20 schreef grunge-metal het volgende:

    [..]

    Volgens mij spreekt een Al Quaida - medewerker , geen Nederlands...
    Ik denk dat jij mijn post niet begrjipt.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_26123485
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 15:23 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    Ik denk dat jij mijn post niet begrjipt.
    Ow je bedoelt dat die blauwe mannetjes dat vervuilde water weer schoon maken. Denk het trouwens niet.
      Admin zondag 10 april 2005 @ 15:26:57 #16
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26123507
    GEEN ADRESSEN
    Soory, ondanks deze ontzettende spannende topics hebben we nog steeds een policy en daar blijven we toch echt aan vasthouden.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_26123541
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 15:26 schreef yvonne het volgende:
    GEEN ADRESSEN
    Soory, ondanks deze ontzettende spannende topics hebben we nog steeds een policy en daar blijven we toch echt aan vasthouden.
    Stonden er adressen dan?
    pi_26123574
    Het is dus duidelijk. De Groote Meer (Ja zo heet het) dreigt dus te verdrogen. En daarom is dit project gestart. Zoek maar op google naar "De Groote Meer" + "verdroging"

    Opgelost.

    Nu die grappenmakers nog terug!
    pi_26123609
    Dacht al dat alles stil gevallen was

    tvp
    There are times we will remember, there are nights we won't forget.
    If we value every moment we will never feel regret.
    pi_26123622
    Waarom doen die lui tegenover Nolius dan zo geheimzinnig over die locatie?
    pi_26123626
    Nee geen adressen, er werden straatnamen genoemd.

    En of ze daar nou wonen of niet, het is NIET de bedoeling om de grens virtueel rollenspel -> prive-leven te gaan doorbreken door bij allerlei huizen te gaan aanbellen. Want er wonen hoe dan ook mensen die je daarmee lastig valt.

    Probeer die zelfdiscipline op te brengen, en probeer dat stukje privacy te respecteren.
    pi_26123657
    http://www.onderzoekinfor(...)anisatie/ORG1236471/ voor meer info dus. Ik kan morgen wel ff langsfietsen?
    pi_26123668
    Er wordt dus grondwater gewonnen. Duidelijk dat er verboden toegang staat, ze zijn vast bang op vervuiling.

    En dan heb je 2 mensen en een hond die midden in de nacht door het bos struinen met een schep. En onder een hek beginnen door te graven om bij die pijpen te komen...
    pi_26123695
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 15:34 schreef Mastertje het volgende:
    Er wordt dus grondwater gewonnen. Duidelijk dat er verboden toegang staat, ze zijn vast bang op vervuiling.
    Dat zegt niks, er zijn ook grondwaterwingebieden waar gewoon wegen doorheen lopen, dat zorgt ook voor vervuiling, toch.

    Dat verhaaltje met die hekken en dat er iemand kwam kan dus als bullshit worden afgedaan?
    pi_26123730
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 15:36 schreef veldmuis het volgende:

    [..]

    Dat zegt niks, er zijn ook grondwaterwingebieden waar gewoon wegen doorheen lopen, dat zorgt ook voor vervuiling, toch.

    Dat verhaaltje met die hekken en dat er iemand kwam kan dus als bullshit worden afgedaan?
    'twordt toch heel diep uit de aarde gepompt, En die buizen zijn natuurlijk luchtdicht!
    pi_26123759
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 15:32 schreef iteejer het volgende:
    het is NIET de bedoeling om de grens virtueel rollenspel -> prive-leven te gaan doorbreken
    Je wil hiermee zeggen dat het dus allemaal nep is, bedankt eindelijk iemand die het toegeeft
    There are times we will remember, there are nights we won't forget.
    If we value every moment we will never feel regret.
    pi_26123839
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 15:39 schreef mcintosh het volgende:
    Je wil hiermee zeggen dat het dus allemaal nep is, bedankt eindelijk iemand die het toegeeft
    Als je dat er in wilt lezen is dat voor eigen rekening. Zolang de boodschap maar overkomt
    pi_26123979
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 15:38 schreef Mastertje het volgende:

    [..]

    En die buizen zijn natuurlijk luchtdicht!
    Ja, want anders kan er ook gas uit ontsnappen! Vloeibaar gas, wel te verstaan.
    pi_26124021
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 15:47 schreef veldmuis het volgende:

    [..]

    Ja, want anders kan er ook gas uit ontsnappen! Vloeibaar gas, wel te verstaan.
    Sorry, maar wat heeft gas er mee temaken? Het lijkt me gewoon handig dat als je water wint dat je dat niet aan alle kanten eruit wil laten spuiten En dat uitlaatgassen niet zomaar in dat water kan komen.

    Als je die posts van een tijdje terug bedoelt... Daar klopt geen reet van! Want als daar vloeibaar gas inzat waren dat heus geen plasticen buisjes die zomaar over de grond liepen.

    (nog een bronnetje http://www.grensparkzk.nl/detail_page.phtml?page=Grootemeer )
      zondag 10 april 2005 @ 15:53:53 #31
    71602 tong_poh
    Mylee! Good Fuck!
    pi_26124130
    Wil nu toch langzamerhand wel weten wat er aan de hand is.

    Grap of geen grap? Maakt me eigenlijk niet zoveel uit, maar ik moet het weten.
    Horrible Cunt!
      zondag 10 april 2005 @ 16:00:16 #32
    82368 abcd-tje
    I Wish ...
    pi_26124279
    Plaatselijke pers aldaar inlichten en dit verhaal vertellen?
    0101101011101011101011010101011101
    pi_26124304
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 15:53 schreef tong_poh het volgende:
    Wil nu toch langzamerhand wel weten wat er aan de hand is.

    Grap of geen grap? Maakt me eigenlijk niet zoveel uit, maar ik moet het weten.
    Suc6 met het lezen van meer dan 26 * 300 posts
      zondag 10 april 2005 @ 16:02:15 #34
    82368 abcd-tje
    I Wish ...
    pi_26124316
    Ik denk dat er wel wat journalisten daar in dit verhaal geinteresseerd zullen zijn en ook
    op onderzoek zullen uitgaan dan.

    Tot nu toe staat alles een beetje muurvast wat betreft ryan en stali.
    0101101011101011101011010101011101
      zondag 10 april 2005 @ 16:03:12 #35
    2742 Bolletje...
    Dare to be different
    pi_26124341
    ik lurk me gek
    doei
    pi_26124349
    Pogingen tot het inlichten van de landelijke pers zijn iig mislukt. Die zien het al een hoax. (SBS6 & Radio 1)
    pi_26124366
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:03 schreef Bolletje... het volgende:
    ik lurk me gek
    Jij niet alleen......
    pi_26124399
    http://www.fbg.nl/61211

    Delta nutsbedrijven, N.V.
    Vennekensstraat 16
    4635 RS Huijbergen
    Fax: 0164-642671

    Website: http://www.delta-zld.nl

    Degene die er water winnen (dit zijn dus geen persoonlijke gegevens, maar van een bedrijf)
      zondag 10 april 2005 @ 16:06:44 #39
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_26124420
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:03 schreef BeJD het volgende:
    Pogingen tot het inlichten van de landelijke pers zijn iig mislukt. Die zien het al een hoax. (SBS6 & Radio 1)
    Zelfs als hoax is het wat waard.

    Er zijn zoveel mensen die het volgen.. het is gewoon meestelijk opgezet ( in geval van hoax )
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      zondag 10 april 2005 @ 16:07:04 #40
    82368 abcd-tje
    I Wish ...
    pi_26124427
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:03 schreef BeJD het volgende:
    Pogingen tot het inlichten van de landelijke pers zijn iig mislukt. Die zien het al een hoax. (SBS6 & Radio 1)
    Daarom dacht ik aan de plaatselijke pers aldaar BeJD.
    Een kennis van mij is journalist, maar in een heel ander gebied dus, dus die kan er weinig
    mee.
    Maar ik weet van hem dat plaatselijke journalisten gezien het hele verhaal, wel
    nieuwsgierig zullen worden.

    Hiermee kan misschien de zaak eindelijk opengebroken geworden en komt er meer
    duidelijkheid over ryan en stali en/of dit een grap betreft of niet.
    0101101011101011101011010101011101
      zondag 10 april 2005 @ 16:08:31 #41
    23969 RoelerMF
    Amelie C'est Magnifique
    pi_26124466
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 15:49 schreef Mastertje het volgende:

    [..]

    Als je die posts van een tijdje terug bedoelt... Daar klopt geen reet van! Want als daar vloeibaar gas inzat waren dat heus geen plasticen buisjes die zomaar over de grond liepen.

    (nog een bronnetje http://www.grensparkzk.nl/detail_page.phtml?page=Grootemeer )
    Die zwarte buis kan ook een dekmantel zijn waaronder een dikke laag isolatie inzit. Aangezien op de foto's de buizen ook geen klemmen te zien is mijn theorie over waterbuizen ook niet gegrond aangezien die met grote klemmen aan elkaar worden gehaakt. Uiteindelijk zullen het dus ijzeren gasleidingen zijn waar zo een 5 centimeter isolatiemateriaal omheen zit.
    »» Democracy is so overrated »»
    pi_26124484
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:03 schreef BeJD het volgende:
    Pogingen tot het inlichten van de landelijke pers zijn iig mislukt. Die zien het al een hoax. (SBS6 & Radio 1)
    Toen die belden/gebeld werden hadden we ook niet echt veel. Het enige was dat er twee users vermist waren en er mensen op zoek waren.
    Nu kunnen we al veel meer vertellen over de locatie, activiteiten, alle foto's en informatie over wat er mogelijk aan de gang is, verhalen van de users die er heen zijn gegaan... Als we nu een duidelijke mail of iets opstellen en deze rondsturen is er meer kans op een (positieve) reactie.

    En nee, ik voel me niet geroepen om die mail op te gaan stellen
      zondag 10 april 2005 @ 16:10:06 #43
    82368 abcd-tje
    I Wish ...
    pi_26124496
    Misschien ook een ideetje maar een vreemd ideetje is om massaal als Fok-ers om met
    SBS6 te gaan bellen.

    Ik denk dat SBS6 een stuk of 100 unieke telefoontjes wel serieus moeten gaan nemen,
    ook al blijkt het achteraf een HOAX te zijn.

    Iemand een telefoonnummer van SBS6 waarop fokkers kunnen gaan bellen???
    0101101011101011101011010101011101
    pi_26124555
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:10 schreef abcd-tje het volgende:
    Misschien ook een ideetje maar een vreemd ideetje is om massaal als Fok-ers om met
    SBS6 te gaan bellen.

    Ik denk dat SBS6 een stuk of 100 unieke telefoontjes wel serieus moeten gaan nemen,
    ook al blijkt het achteraf een HOAX te zijn.

    Iemand een telefoonnummer van SBS6 waarop fokkers kunnen gaan bellen???
    Hart van Nederland Tiplijn: 020-8007777
    pi_26124571
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:09 schreef Carport het volgende:

    [..]

    Toen die belden/gebeld werden hadden we ook niet echt veel. Het enige was dat er twee users vermist waren en er mensen op zoek waren.
    Nu kunnen we al veel meer vertellen over de locatie, activiteiten, alle foto's en informatie over wat er mogelijk aan de gang is, verhalen van de users die er heen zijn gegaan... Als we nu een duidelijke mail of iets opstellen en deze rondsturen is er meer kans op een (positieve) reactie.

    En nee, ik voel me niet geroepen om die mail op te gaan stellen
    Vanavond overleg ik het wel ff
    pi_26124572
    SBS6 heeft er al naar gekeken, ze doen er niets mee.
    pi_26124575
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:08 schreef RoelerMF het volgende:

    [..]

    Die zwarte buis kan ook een dekmantel zijn waaronder een dikke laag isolatie inzit. Aangezien op de foto's de buizen ook geen klemmen te zien is mijn theorie over waterbuizen ook niet gegrond aangezien die met grote klemmen aan elkaar worden gehaakt. Uiteindelijk zullen het dus ijzeren gasleidingen zijn waar zo een 5 centimeter isolatiemateriaal omheen zit.
    Er zit een groot waterwinningsbedrijf genaamt Evides in Huijbergen, de grootte meer drijgt uit te drogen, tussen het bedrijf en het meer ligt precies de plek waar ryan3 heeft gezocht. En op de site van evides staat ook nog duidelijk dat je je ID bij je moet hebben wil je hun bezoeken. Lijkt me toch een vast verhaal?
      zondag 10 april 2005 @ 16:13:49 #48
    71602 tong_poh
    Mylee! Good Fuck!
    pi_26124581
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:01 schreef BeJD het volgende:

    [..]

    Suc6 met het lezen van meer dan 26 * 300 posts
    Ik heb de meeste wel gelezen. Ik bedoelde, dat dit verhaal zich wel lang rekt. Zelfs in een flinke misdaad boek hebben ze minder tijd nodig om tot een conclusie te komen.
    Horrible Cunt!
    pi_26124587
    Is het trouwens niet iets voor Peter R. de Vries?
    pi_26124595
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:12 schreef Carport het volgende:
    Hart van Nederland Tiplijn: 020-8007777
    Zijn al gebeld. Ff opletten
      zondag 10 april 2005 @ 16:15:17 #51
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_26124608
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:02 schreef abcd-tje het volgende:
    Tot nu toe staat alles een beetje muurvast wat betreft ryan en stali.
    Misschien moet je het gewoon aan Yvonne vragen, die heeft tenslotte een mailtje van Stali gehad.
      zondag 10 april 2005 @ 16:16:31 #52
    15258 Eraser127
    Nijkerk Hardcore!!!
    pi_26124638
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:10 schreef abcd-tje het volgende:
    Misschien ook een ideetje maar een vreemd ideetje is om massaal als Fok-ers om met
    SBS6 te gaan bellen.

    Ik denk dat SBS6 een stuk of 100 unieke telefoontjes wel serieus moeten gaan nemen,
    ook al blijkt het achteraf een HOAX te zijn.

    Iemand een telefoonnummer van SBS6 waarop fokkers kunnen gaan bellen???
    SBS Productions B.V.

    Rietlandpark 343
    1019 EM Amsterdam
    Postbus 686
    1000 AR Amsterdam
    Telefoon: 020-800 7600
    Tiplijn: 0900-0056
    Fax: 020-800 7602
    020-800 7650 (Hart van Nederland)

    Ben nu wel es benieuwd naar woensdag, heb van't weekend alles gelezen, lekker vaag allemaal maar wel "leuk"
      zondag 10 april 2005 @ 16:16:46 #53
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_26124643
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:14 schreef BeJD het volgende:
    Is het trouwens niet iets voor Peter R. de Vries?
    Stuur hem een mail !
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_26124674
    Woei, weer een stel nieuwe foto's van Viperdesign en aanhang:



    pi_26124694
    Ik las laatst iets over een persconferentie ofzo, kan iemand me hier wat meer over vertellen aub? kom er niet echt uit!
    D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
    pi_26124749
    Die plee! De bril stond anders op de vorige pics dus er is iemand geweest!!11
    pi_26124764
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:18 schreef cyberrobin het volgende:
    Ik las laatst iets over een persconferentie ofzo, kan iemand me hier wat meer over vertellen aub? kom er niet echt uit!
    Aanstaande woensdag komt er een persBERICHT over wat er aan het handje is daar, waarschijnlijk iets met waterwinning ofzo, dus niet over ryan hoor .
    pi_26124879
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:21 schreef veldmuis het volgende:
    Aanstaande woensdag komt er een persBERICHT over wat er aan het handje is daar, waarschijnlijk iets met waterwinning ofzo, dus niet over ryan hoor .
    Ah ok dan!
    quote:
    Die plee! De bril stond anders op de vorige pics dus er is iemand geweest!!11
    Viper moest pissen?
    D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
      zondag 10 april 2005 @ 16:27:14 #59
    23969 RoelerMF
    Amelie C'est Magnifique
    pi_26124890
    Oke, de plee is nogmaals gevonden, als iemand Viper nu kan vertellen welke kant die ongeveer op moet rijden om de pit of die droge vlakte te vinden...
    »» Democracy is so overrated »»
    pi_26124931
    De plee
    Want een mooi weer was het in het bos, was dat oor ook maar zo
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_26124932


    Vorige locatie van de plee..
      zondag 10 april 2005 @ 16:37:20 #63
    82368 abcd-tje
    I Wish ...
    pi_26125102
    Ik heb net met SBS6 tiplijn gebeld.
    SBS6 begint eindelijk geinteresseerd te raken in dit bizarre verhaal.

    Mensen zijn nu bezig met het typen van een email naar de redactie van Hart van Nederland
    met alle feiten erin zoals die er nu zijn.

    SBS6 gaat na het krijgen van deze email dit geval bespreken in hun redactie.

    Tot dusverre een update.
    Ikzelf word een beetje gek van het wachten, enof het nu een HOAX is of niet,
    er worden 2 mensen vermist en een hondje. Er zijn al vanaf donderdag teams
    daar in de bossen op zoek en omtrent ryan en stali is niets meer vernomen.
    0101101011101011101011010101011101
    pi_26125114
    pff het gaat nog steeds door .
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
      zondag 10 april 2005 @ 16:40:09 #65
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_26125159
    editr
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_26125173
    Dat pleetje zou 'even buiten de omheining' moeten staan, dus vlakbij de pit. Of hadden Stali en Ryan twee van die pleetjes gezien? Ik snap niet waarom de pit anders nog niet door Viperdesign gevonden is..
      zondag 10 april 2005 @ 16:40:41 #67
    82368 abcd-tje
    I Wish ...
    pi_26125175
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:37 schreef du_ke het volgende:
    pff het gaat nog steeds door .
    Klopt du-ke !

    Daarom nu tijd om de zaak goed te gaan openbreken maar eens !
    0101101011101011101011010101011101
    pi_26125178
    waarom reageert er niemand op mastertje?Het lijkt me toch dat daar de waarheid in zit...zoals ik ook al eerder zei: grondwaterwinning/onderzoek.
    En ik denk dat ze dat tegen zijn gekomen en hebben gedacht, daar maken we een leuk verhaaltje van, en nu zijn ze gewoon op vakantie ofzo
      zondag 10 april 2005 @ 16:42:56 #69
    23969 RoelerMF
    Amelie C'est Magnifique
    pi_26125219
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:37 schreef abcd-tje het volgende:
    SBS6 gaat na het krijgen van deze email dit geval bespreken in hun redactie.
    Fantastisch, dus zodra de rellen in Den Bosch behandeld zijn krijgen we straks zo een blondje:

    "En nu over naar het dorpje Heijbergen waar zich een myserie rondom twee mensen, een hondje, mannen met blauwe helmen een pispot" zich voordoen

    »» Democracy is so overrated »»
    pi_26125288
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:42 schreef RoelerMF het volgende:

    [..]

    Fantastisch, dus zodra de rellen in Den Bosch behandeld zijn krijgen we straks zo een blondje:

    "En nu over naar het dorpje Heijbergen waar zich een myserie rondom twee mensen, een hondje, mannen met blauwe helmen een pispot" zich voordoen

    En van de pispot ontbreekt elk spoor van een stortbak .
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
    pi_26125342
    Er zijn nu dus weer nieuwe groepen aanwezig om te zoeken?
    pi_26125360
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:40 schreef ikke_ook het volgende:
    waarom reageert er niemand op mastertje?Het lijkt me toch dat daar de waarheid in zit...zoals ik ook al eerder zei: grondwaterwinning/onderzoek.
    En ik denk dat ze dat tegen zijn gekomen en hebben gedacht, daar maken we een leuk verhaaltje van, en nu zijn ze gewoon op vakantie ofzo
    Tja niemand wil logica hiero
    pi_26125402
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:50 schreef Mastertje het volgende:

    [..]

    Tja niemand wil logica hiero
    Ik wel, maar ik lurk .
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
      zondag 10 april 2005 @ 16:53:35 #74
    82368 abcd-tje
    I Wish ...
    pi_26125423
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:50 schreef Mastertje het volgende:

    [..]

    Tja niemand wil logica hiero
    De enige logica die er nog bestaat is dat er mensen vermist worden.
    En dat daar eerst gewerkt aan moet worden nu.

    HOAX of geen HOAX !
    0101101011101011101011010101011101
      zondag 10 april 2005 @ 16:53:36 #75
    118834 FabulousFabster
    The world is mine.......
    pi_26125425
    Ik werk bij een waterschap.... een waterschap werkt met oppervlakte- en grondwater..... Is het handig om een waterschap daar in de buurt eens te vragen of zij iets weten? Zij signaleren ook illegale lozingen en dergelijke!
    Let the sun illuminate the words that you could not find......
    pi_26125426
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:52 schreef Zebbie het volgende:

    [..]

    Ik wel, maar ik lurk .
    Je bent niet de enige
      zondag 10 april 2005 @ 16:55:41 #77
    21527 Fonkmeistah
    Zinloos Geweldig
    pi_26125468
    afgravingen zoals " the pit" kunnen nog weleens onverwachts instorten en mensen, die net toevallig daar aan het rondneuzen zijn, bedelven onder een laag modder

    Van fokker tot veenlijk , da's nog eens een ingrijpende koersverandering in je carriere planning.

    word ryan3 over 500 jaar als ze hem gemummificeerd terugvinden toch nog beroemd..
    Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
    Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
      zondag 10 april 2005 @ 16:59:45 #78
    23218 Blue-eyes
    Spanning & sensatie
    pi_26125531
    Wordt er dan bij een grondwaterwinning ook op een dag als eerste paasdag volop met buldozers gewerkt ? Lijkt mij niet.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
      zondag 10 april 2005 @ 17:00:31 #79
    21527 Fonkmeistah
    Zinloos Geweldig
    pi_26125545
    iemand al op het idee gekomen, dat ze misschien gewoon gearresteerd zijn vanwege het betreden van verboden terrein en dus het hele weekend vastzitten in een politiecel omdat de officier van justitie pas maandag ochtend weer beschikbaar is.
    Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
    Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
      zondag 10 april 2005 @ 17:01:18 #80
    64831 2NutZ
    Non-profit paardenstylist.
    pi_26125564
    wat gaan jullie strax raar kijken
    * Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
    pi_26125581
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:00 schreef Fonkmeistah het volgende:
    iemand al op het idee gekomen, dat ze misschien gewoon gearresteerd zijn vanwege het betreden van verboden terrein en dus het hele weekend vastzitten in een politiecel omdat de officier van justitie pas maandag ochtend weer beschikbaar is.
    Lees je in.
      zondag 10 april 2005 @ 17:02:30 #82
    107557 PeeJay
    En god zag dat het lauw was
    pi_26125587
    quote:
    Wordt er dan bij een grondwaterwinning ook op een dag als eerste paasdag volop met buldozers gewerkt ? Lijkt mij niet.
    als ze op snelheid controleren op tweede paasdag zullen ze ook wel op eerste paasdag volop met bulldozers bezig zijn .

    Nee idd vreemd
    All I Need, is the air I breathe...
      zondag 10 april 2005 @ 17:03:43 #83
    21527 Fonkmeistah
    Zinloos Geweldig
    pi_26125615
    danwel dat ze liepen te banjeren op de geheime nucleaire lanceer installaties van de legerbasis woensdrecht.
    Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
    Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
    pi_26125621
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:53 schreef FabulousFabster het volgende:
    Ik werk bij een waterschap.... een waterschap werkt met oppervlakte- en grondwater..... Is het handig om een waterschap daar in de buurt eens te vragen of zij iets weten? Zij signaleren ook illegale lozingen en dergelijke!
    Ja, waarom niet? Kan best nuttige info opleveren. Wel hier posten dan he?
    Heb je je overigens speciaal voor deze post geregistreerd?
    pi_26125655
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:40 schreef ikke_ook het volgende:
    waarom reageert er niemand op mastertje?Het lijkt me toch dat daar de waarheid in zit...zoals ik ook al eerder zei: grondwaterwinning/onderzoek.
    En ik denk dat ze dat tegen zijn gekomen en hebben gedacht, daar maken we een leuk verhaaltje van, en nu zijn ze gewoon op vakantie ofzo
    Ben het daar ook wel mee eens alleen ik blijf benieuwd naar een echte 'officiele' verklaring.
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_26125657
    Evides in Huijbergen wint en zuivert water... En je moet een legitimatiebewijs bij je hebben als je hun wilt bezoeken
    pi_26125660
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:53 schreef FabulousFabster het volgende:
    Ik werk bij een waterschap.... een waterschap werkt met oppervlakte- en grondwater..... Is het handig om een waterschap daar in de buurt eens te vragen of zij iets weten? Zij signaleren ook illegale lozingen en dergelijke!
    Ja doe!!!
    The things you own end up owning you
    pi_26125689
    zou de AIVD ook meelezen?
    pi_26125796
    hmmm, ik word uit #vermist gekegeld voordat ik 1 woord heb kunnen zeggen en terwijl ik er nog nooit geweest ben

    Dan zeg ik wel niks
      zondag 10 april 2005 @ 17:11:43 #90
    118834 FabulousFabster
    The world is mine.......
    pi_26125809
    Ja, vind dit erg interessant en lees, net als half nederland al vanaf het begin mee.

    @lplover --> Waarom wordt hier nou: Ja doei op gezegd.... ik denk gewoon mee, ben geen infiltrant of zo hoor!
    Let the sun illuminate the words that you could not find......
    pi_26125869
      zondag 10 april 2005 @ 17:14:26 #92
    118782 madskillz
    Ik ben NIET aardig!
    pi_26125875
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:11 schreef Nolius het volgende:
    hmmm, ik word uit #vermist gekegeld voordat ik 1 woord heb kunnen zeggen en terwijl ik er nog nooit geweest ben

    Dan zeg ik wel niks
    ik vermoed omdat je zon "mediageile klootzak" bent
    fan van Qwea is!
    pi_26125878
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:11 schreef Nolius het volgende:
    hmmm, ik word uit #vermist gekegeld voordat ik 1 woord heb kunnen zeggen en terwijl ik er nog nooit geweest ben

    Dan zeg ik wel niks
    Anything special wat je wou zeggen..?
    pi_26125890
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 16:53 schreef abcd-tje het volgende:

    [..]

    De enige logica die er nog bestaat is dat er mensen vermist worden.
    En dat daar eerst gewerkt aan moet worden nu.

    HOAX of geen HOAX !


    Vier dagen geleden was het nog best leuk dat er mensen van Fok! een bos in gingen om te kijken of de foto's correspondeerden met bepaalde plekken ín dat bos, maar nu bekend geworden is dat er inderdaad iets aan de hand is (en er al meerdere 'teams' foto's hebben weten te maken van de plaatjes die Ryan3 en Stalie maakten) vraag ik me af wat de huidige en nog-gaande teams daar nu doen?

    Is het niet eens tijd om intensief achter Ryan en Stalie aan te gaan? Wellicht een asiel bellen in de buurt van dat bos om te checken of er toevállig een hondje is aan komen wandelen die veel weg heeft van Ollie?

    Naast het feit dat er vreemde dingen gebeuren in dat bos zijn er inmiddels bijna een wéék 2 mensen van Fok! weg... en daar lijken onze spoorzoekertjes zich niet druk om te maken.

    pi_26125912
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:11 schreef FabulousFabster het volgende:
    Ja, vind dit erg interessant en lees, net als half nederland al vanaf het begin mee.

    @lplover --> Waarom wordt hier nou: Ja doei op gezegd.... ik denk gewoon mee, ben geen infiltrant of zo hoor!
    Ik denk dat hij 'Ja doen!!' probeerde te zeggen
    pi_26125933
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:11 schreef FabulousFabster het volgende:
    Ja, vind dit erg interessant en lees, net als half nederland al vanaf het begin mee.

    @lplover --> Waarom wordt hier nou: Ja doei op gezegd.... ik denk gewoon mee, ben geen infiltrant of zo hoor!
    Nee, ik zei: Ja doe en dan uitroeptekens!!! Dat ik het dus een goed idee vind!!! Zag net zelf dast het ook nogal op doei lijkt Sorry.
    The things you own end up owning you
      zondag 10 april 2005 @ 17:17:06 #97
    107557 PeeJay
    En god zag dat het lauw was
    pi_26125938
    ja maar dan nog, waarom heeft de buuv dan nog nix gemeld, heeft die nog steeds dat kuiken dan? Jah of ze moet zo dement als een fietsventieldopje zijn....
    All I Need, is the air I breathe...
      zondag 10 april 2005 @ 17:17:46 #98
    118782 madskillz
    Ik ben NIET aardig!
    pi_26125953
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:

    [..]



    Vier dagen geleden was het nog best leuk dat er mensen van Fok! een bos in gingen om te kijken of de foto's correspondeerden met bepaalde plekken ín dat bos, maar nu bekend geworden is dat er inderdaad iets aan de hand is (en er al meerdere 'teams' foto's hebben weten te maken van de plaatjes die Ryan3 en Stalie maakten) vraag ik me af wat de huidige en nog-gaande teams daar nu doen?

    Is het niet eens tijd om intensief achter Ryan en Stalie aan te gaan? Wellicht een asiel bellen in de buurt van dat bos om te checken of er toevállig een hondje is aan komen wandelen die veel weg heeft van Ollie?

    Naast het feit dat er vreemde dingen gebeuren in dat bos zijn er inmiddels bijna een wéék 2 mensen van Fok! weg... en daar lijken onze spoorzoekertjes zich niet druk om te maken.

    Lijken moeten toch ook geborgen worden?
    fan van Qwea is!
    pi_26125955
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:15 schreef iteejer het volgende:

    [..]

    Ik denk dat hij 'Ja doen!!' probeerde te zeggen
    Precies!!! (en k ben trouwens een zij )
    The things you own end up owning you
      zondag 10 april 2005 @ 17:19:02 #100
    82368 abcd-tje
    I Wish ...
    pi_26125987
    Justem DomeinVeschuuren !

    Misschien een idee om met een team en foto's van ryan, stali en ollie eens in die buurten te gaan navragen wie deze mensen en dat hondje kennen?

    Lokale benzinestations, supermarkten of cafees ?
    0101101011101011101011010101011101
    pi_26125994
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
    Vier dagen geleden was het nog best leuk dat er mensen van Fok! een bos in gingen om te kijken of de foto's correspondeerden met bepaalde plekken ín dat bos, maar nu bekend geworden is dat er inderdaad iets aan de hand is (en er al meerdere 'teams' foto's hebben weten te maken van de plaatjes die Ryan3 en Stalie maakten) vraag ik me af wat de huidige en nog-gaande teams daar nu doen?
    'De Pit' is nog steeds niet gevonden.
    pi_26126011
    Zou er een no.100 van dit topic komen?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_26126013
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:17 schreef PeeJay het volgende:
    ja maar dan nog, waarom heeft de buuv dan nog nix gemeld, heeft die nog steeds dat kuiken dan? Jah of ze moet zo dement als een fietsventieldopje zijn....
    Ik heb het er niet over of ze echt vermist zijn. Of dood. Of wat-dan-ook. Ik zou gewoon graag zien dat er iémand achter aan ging (Nolius?), desnoods om te zien dat die twee écht lekker op Aruba liggen te genieten van hun welverdiende vakantiedagen.
      zondag 10 april 2005 @ 17:19:58 #104
    118834 FabulousFabster
    The world is mine.......
    pi_26126017
    Haha oeps sorry voor mijn bitcherige reactie.....
    Ik zal morgen es kijken of ik wat kan vinden..... weet niet zeker hoor.....

    En ik vind het inderdaad erg vreemd dat dat kind nog steeds bij de buurvrouw is..... zucht.... ik had me voorgenomen niet mee te doen maar ook ik ben besmet met het FOK-virus, hahahaha
    Let the sun illuminate the words that you could not find......
    pi_26126030
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:17 schreef lplover het volgende:
    Precies!!! (en k ben trouwens een zij )
    Ah..sorry Wees niet beledigd
    pi_26126038
    Is het nu bekend waar Ryan en Stali wonen?
      zondag 10 april 2005 @ 17:21:06 #107
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26126040
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:19 schreef abcd-tje het volgende:
    Justem DomeinVeschuuren !

    Misschien een idee om met een team en foto's van ryan, stali en ollie eens in die buurten te gaan navragen wie deze mensen en dat hondje kennen?

    Lokale benzinestations, supermarkten of cafees ?
    Als we een beetje de omgeving kennen waar ze wonen! ja, dan kunnen met foto's supermarkten afstrompelen. Dan weet je het snel genoeg.. Als er door middel van analyserend denken de plek word opgezocht, waar ze zo ongeveer kunnen wonen -gebaseerd op looptijden die ze hebben gegeven-, kan er een schatting worden gemaakt, en kan je aan de slag! jammer dat er geen gezicht foto's zijn, kan iemand die opduiken? Yvonne?
    pi_26126056
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:19 schreef grunge-metal het volgende:

    [..]

    'De Pit' is nog steeds niet gevonden.
    Maar er is wel bevestigd dat er werkzaamheden zijn die nog niet openbaar mochten worden gemaakt... Dus ik weet niet waarom er nu precies teams in de bossen zijn? (Dat komt ook omdat ik de laatste 2 dagen het overzicht in de topics een beetje kwijt ben geraakt )
    pi_26126060
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:

    [..]

    Ik heb het er niet over of ze echt vermist zijn. Of dood. Of wat-dan-ook. Ik zou gewoon graag zien dat er iémand achter aan ging (Nolius?), desnoods om te zien dat die twee écht lekker op Aruba liggen te genieten van hun welverdiende vakantiedagen.
    Ja maar dan vind ik het nog steeds wel raar, ze zeggen eerst aan de telefoon "Er komt iemand aan, ik hang nu op. En ik bel je zo terug" en vervolgens word er niks meer van hun vernomen...
    pi_26126078
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:14 schreef iteejer het volgende:

    [..]

    Anything special wat je wou zeggen..?
    Ja, ik zie nog wel aanknopingspunten. Maar ja, helaas kom ik het kanaal niet in

    Dus ik sla morgen zelf wel weer aan de research. Sommige mensen snappen niet dat we het over een vreemde plaats in het bos hebben ipv over persoonlijke relaties.

    Maar goed, het zal wel aan mij liggen
    pi_26126104
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:

    [..]

    Maar er is wel bevestigd dat er werkzaamheden zijn die nog niet openbaar mochten worden gemaakt... Dus ik weet niet waarom er nu precies teams in de bossen zijn? (Dat komt ook omdat ik de laatste 2 dagen het overzicht in de topics een beetje kwijt ben geraakt )
    Ik denk dat de teams die nu in het bos zijn, 'The Pi't willen vinden en ze zijn er voor de lol, teminste als ik de audio gesprekken van afgelopen dagen luister .
      zondag 10 april 2005 @ 17:24:02 #112
    118834 FabulousFabster
    The world is mine.......
    pi_26126106
    Maar mag dit zomaar.... ik bedoel: er zitten zoveel mensen in de zorgen om hun.... ik zou het niet grappig meer vinden als ik hen was hoor!
    Let the sun illuminate the words that you could not find......
    pi_26126117
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:

    [..]

    Maar er is wel bevestigd dat er werkzaamheden zijn die nog niet openbaar mochten worden gemaakt... Dus ik weet niet waarom er nu precies teams in de bossen zijn? (Dat komt ook omdat ik de laatste 2 dagen het overzicht in de topics een beetje kwijt ben geraakt )
    Omdat daar misschien aanwijzingen zijn? En omdat het misschien wel interessant is om te weten wat 'men' daar uitvoert?

    Een dor bos midden tussen gezond bos, ik vind het weird hoor...
    pi_26126181
    Hee mvdlubbe en die andere zouden toch hires pics gaan maken ofzoiets? Waar blijven die, of zijn die sinds gistermiddag aan het zoeken?
    pi_26126186
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:19 schreef FabulousFabster het volgende:
    Haha oeps sorry voor mijn bitcherige reactie.....
    Ik zal morgen es kijken of ik wat kan vinden..... weet niet zeker hoor.....

    En ik vind het inderdaad erg vreemd dat dat kind nog steeds bij de buurvrouw is..... zucht.... ik had me voorgenomen niet mee te doen maar ook ik ben besmet met het FOK-virus, hahahaha
    Geeft niet Leek er inderdaad erg op doei!!! Zie maar of je iets kan vinden
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:20 schreef iteejer het volgende:

    [..]

    Ah..sorry Wees niet beledigd
    Geeft ook niet, ben helemeel niet beledigd hoor!!!!
    The things you own end up owning you
      zondag 10 april 2005 @ 17:27:24 #116
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_26126191
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:11 schreef Nolius het volgende:
    hmmm, ik word uit #vermist gekegeld voordat ik 1 woord heb kunnen zeggen en terwijl ik er nog nooit geweest ben

    Dan zeg ik wel niks
    Dat komt omdat Madame die daar zit die heeft een eigen 'policy'. Wie contact heeft met ActionRadio mag de channel niet in, zelfs niet als je het netjes vraagt
    Kan je nagaan hoe triest sommige mensen zijn. Je zou zeggen dat het de maandelijkse periode is, maar dit is echt bij de geboorte onstaan zo'n afwijking

    OT: Heb echt respect voor de Viper, die rijd er vandaag al voor de 3de keer heen en geeft niet op. Hopelijk lukt het met Hart van Nederland.
    World Wrestling Entertainment
    pi_26126199
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:

    [..]

    Ik heb het er niet over of ze echt vermist zijn. Of dood. Of wat-dan-ook. Ik zou gewoon graag zien dat er iémand achter aan ging (Nolius?), desnoods om te zien dat die twee écht lekker op Aruba liggen te genieten van hun welverdiende vakantiedagen
    Voor europese vluchten moet je 2 uur van te voren inchecken en voor vluchten buiten europa zelfs 3 uur. Hou daar rekening mee he
    pi_26126210
    Mag ik een tvp'en?
    pi_26126225
    Jongens, Ryan is een fokker van de oude garde en zolang andere oude fokkers zich niet al te druk maken over zijn lot zou ik er maar van uit gaan dat Ryan, Stali, Kuiken en Ollie de gebeurtenissen met een grote grijns zitten te volgen.

    Ondertussen moet Ollie natuurlijk wel zoals ieder hondje 4x daags uitgelaten worden. Omdat de pit ten zuiden van hun huis lag en ze aan de bosrand wonen, zou ik de speurders aanraden eens rond de noordkant van het bos te kijken of daar geen diep in zijn kraag weggedoken 40er rondhuppelt.
      zondag 10 april 2005 @ 17:29:10 #120
    82368 abcd-tje
    I Wish ...
    pi_26126249
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:21 schreef Choices het volgende:

    [..]

    Als we een beetje de omgeving kennen waar ze wonen! ja, dan kunnen met foto's supermarkten afstrompelen. Dan weet je het snel genoeg.. Als er door middel van analyserend denken de plek word opgezocht, waar ze zo ongeveer kunnen wonen -gebaseerd op looptijden die ze hebben gegeven-, kan er een schatting worden gemaakt, en kan je aan de slag! jammer dat er geen gezicht foto's zijn, kan iemand die opduiken? Yvonne?
    Er is (en ik dacht meerdere, mot ik paar 100 topics teruglezen) zekers 1 duidelijke foto van
    Stalie en Ollie

    Deze staat hier:

    http://grieken.tweakdsl.nl/images/pit/hires/staliOllie.jpg
    0101101011101011101011010101011101
    pi_26126301
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:24 schreef Nolius het volgende:

    [..]

    Omdat daar misschien aanwijzingen zijn? En omdat het misschien wel interessant is om te weten wat 'men' daar uitvoert?

    Een dor bos midden tussen gezond bos, ik vind het weird hoor...
    Ja, maar het mag toch duidelijk zijn dat er woensdag een persbericht komt? Is het dan niet verstandiger om daar op te wachten?

    Trouwens, note: ik vind de mensen die daar nu zijn helden, hoor! Ik bedoel, wij zitten hier niet alleen om de ongerustheid (de spanning telt ook mee, toch? )...
    pi_26126343
    Ik ben benieuwd woensdag
      zondag 10 april 2005 @ 17:35:06 #123
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_26126381
    ik snap niet hoe het kan dat die pit nog steeds niet is gevonden. op die ene foto van Stali vanuit de bosjes achter de pit is te zien dat ie maar een paar metertjes vanaf een zandweg ligt. een zandweg breed genoeg om met vrachtwagens vol hekwerk, shovels en witte busjes overheen te kunnen rijden.

    dus ipv als een stel papoea's massaal de rimboe in te duiken, is het misschien een idee om op klaarlichte dag eens op je gemakje met de auto de zandwegen af te rijden. het lijkt me sterk als de boel nu al is dichtgegooid en alle hekwerk is weggehaald.

    en als iemand nu weer geluiden van werkzaamheden hoort, ga er dan eens op af. ik las op zo'n foto van zo'n bord aan de rand van het bos dat het verboden is om er tussen zonsondergang en zonsopgang te komen. ga er dan op die tijden ook niet naar toe, dan vraag je om moeilijkheden.
    pi_26126448
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:24 schreef Nolius het volgende:
    Een dor bos midden tussen gezond bos, ik vind het weird hoor...
    Niet als ze daar grondwaterproefen doen.
    pi_26126578
    kee... moet toegeven dat ik, als ik er in de buurt zou wonen, mijn onzichtbare hondje daar wel uit zou laten. Heel lang... uit pure nieuwsgierigheid. Niet omdat ik erin geloof ofzo
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_26126585
    Het lijkt mij ook een beter idee om overdag te gaan zoeken, maar ik heb begrepen dat er vanmiddag een groepje bezig is.
      Moderator zondag 10 april 2005 @ 17:43:33 #127
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_26126601
    (......)
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_26126702
    misschien dat die foto's niet op 1 locatie, maar meerdere zijn gemaakt...misschien?
    Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
    pi_26126808
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:48 schreef NgInE het volgende:
    misschien dat die foto's niet op 1 locatie, maar meerdere zijn gemaakt...misschien?
    toch grappig dat je aan veel reacties direct kunt zien wie zich niet ingelezen heeft

    (was 10 topics geleden al gezegd)
    Kun je dat nog één keer uitleggen??
    pi_26126944
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:27 schreef MeneerMuis het volgende:
    Dat komt omdat Madame die daar zit die heeft een eigen 'policy'. Wie contact heeft met ActionRadio mag de channel niet in, zelfs niet als je het netjes vraagt
    Kan je nagaan hoe triest sommige mensen zijn. Je zou zeggen dat het de maandelijkse periode is, maar dit is echt bij de geboorte onstaan zo'n afwijking
    Jullie gaan elkaar toch niet lopen zieken he..?
    Wie is die Madame? Qwea?
    Ik kan me niet voorstellen dat die Nolius zou weigeren, after all, dit is een heel ander iets dan al het voorgaande wat er zou kunnen spelen..
    pi_26126964
    ik heb weinig zin om 27 topics door te bladeren, alleen om te checken of er ooit misschien niet iemand al eerder was met een bepaalde opmerking. het spijt me.
    Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
    pi_26127015
    Naast het feit dat deze topicreeks hype "voer is voor psychologen" is het natuurlijk ook wetenschappelijk uitermate interessant om te zien wat voor korte- en lange termijn-effecten frisse buitenlucht heeft op die-hard fokkers


    oftewel tvp
    Tenminste houdbaar tot: zie deksel
      zondag 10 april 2005 @ 18:11:30 #133
    56724 Wombcat
    rent wiel
    pi_26127266
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:28 schreef dvr het volgende:
    Jongens, Ryan is een fokker van de oude garde en zolang andere oude fokkers zich niet al te druk maken over zijn lot zou ik er maar van uit gaan dat Ryan, Stali, Kuiken en Ollie de gebeurtenissen met een grote grijns zitten te volgen.

    Ondertussen moet Ollie natuurlijk wel zoals ieder hondje 4x daags uitgelaten worden. Omdat de pit ten zuiden van hun huis lag en ze aan de bosrand wonen, zou ik de speurders aanraden eens rond de noordkant van het bos te kijken of daar geen diep in zijn kraag weggedoken 40er rondhuppelt.
    Lijkt mij idd ook, vooral omdat Yvonne en Iteejer het niet nodig vinden om verdere gegevens prijs te geven, die ze kennelijk wel hebben.

    Overigens wel boeiend om te volgen dit.
    in a crowd you lose humanity
    pi_26127274
    Waarom laat iemand trouwens zijn hond uit op een afstand van 20/30 minuten rijden. Terwijl er in de buurt ook voldoende gelegenheid daartoe is. Of is dat normaal? Heb zelf geen hond of iets..
      zondag 10 april 2005 @ 18:12:35 #135
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_26127295
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:58 schreef iteejer het volgende:

    [..]

    Jullie gaan elkaar toch niet lopen zieken he..?
    Wie is die Madame? Qwea?
    Ik kan me niet voorstellen dat die Nolius zou weigeren, after all, dit is een heel ander iets dan al het voorgaande wat er zou kunnen spelen..
    Nou als ik eerlijk ben... de dame in kwestie is inderdaad erg selectief in de mensen die ze toelaat in "haar" channel en als je binnen bent dan ben je snel weer weg als je een mening hebt die haar nie aanstaat.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_26127384
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
    Waarom laat iemand trouwens zijn hond uit op een afstand van 20/30 minuten rijden. Terwijl er in de buurt ook voldoende gelegenheid daartoe is. Of is dat normaal? Heb zelf geen hond of iets..
    Zo raar vind ik het niet, ze wouden gewoon wandelen op 1e paasdag door de bossen van BoZ heen.
    pi_26127386
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
    Waarom laat iemand trouwens zijn hond uit op een afstand van 20/30 minuten rijden. Terwijl er in de buurt ook voldoende gelegenheid daartoe is. Of is dat normaal? Heb zelf geen hond of iets..
    het is een fokker...fokkers hebben genoeg vrije tijd om uren met hun hond te lopen
    pi_26127452
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:16 schreef grunge-metal het volgende:

    [..]

    Zo raar vind ik het niet, ze wouden gewoon wandelen op 1e paasdag door de bossen van BoZ heen.
    Ryan was alleen met Ollie... (toch?)
      zondag 10 april 2005 @ 18:19:33 #139
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_26127455
    Tsss... nog steeds bezig.... ben het weekend bij mn vriendin geweest.. ik denk nu hebben ze de pit inmiddels wel gevonden, maar niet dus
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
    pi_26127593
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:19 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Ryan was alleen met Ollie... (toch?)
    Uh nee .
      zondag 10 april 2005 @ 18:25:07 #141
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_26127615
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
    Waarom laat iemand trouwens zijn hond uit op een afstand van 20/30 minuten rijden. Terwijl er in de buurt ook voldoende gelegenheid daartoe is. Of is dat normaal? Heb zelf geen hond of iets..
    Waarom zou je een rondje om een huizenblok gaan als je op nog geen half uur bij je vandaan een prachtig stukje bos hebt ?
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_26127732
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:24 schreef grunge-metal het volgende:

    [..]

    Uh nee .
    [quote]Op eerste paasdag, voor het krieken van de dag, ging ik Ollie (ons hondje) uitlaten in de uitgestrekte wildernis rondom ons huis. Eigenaardige hierbij, en ik sloeg er eerst dan ook geen acht op, was dat Ollie opgegeven moment ging piepen en niet vooruit te branden was. Nu deins ik niet snel terug voor Ollie's kuren en gedram en dus deed ik hem aan de lijn en stap noest met hem verder.
    [/]quote]

    Ja dus!

    @mirage, nogmaals ik ben geen hondenliefhebber dus ik weet het niet... Maar dichter in de buurt is toch een bosrijke omgeving?
    pi_26127737
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:24 schreef grunge-metal het volgende:

    [..]

    Uh nee .
    Jawel hoor, helemaal in het begin waren het alleen Ryan3+Ollie die door het bos liepen.
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
      zondag 10 april 2005 @ 18:31:33 #144
    118834 FabulousFabster
    The world is mine.......
    pi_26127758
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
    Waarom laat iemand trouwens zijn hond uit op een afstand van 20/30 minuten rijden. Terwijl er in de buurt ook voldoende gelegenheid daartoe is. Of is dat normaal? Heb zelf geen hond of iets..
    "voor het krieken van de dag", als ik me niet vergis.....
    Dat doe je toch niet zover, het lijkt me meer een snelle wandeling zodat de hond zijn behoefte kan doen.....
    Let the sun illuminate the words that you could not find......
      zondag 10 april 2005 @ 18:31:50 #145
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_26127764
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:58 schreef iteejer het volgende:

    [..]

    Jullie gaan elkaar toch niet lopen zieken he..?
    Wie is die Madame? Qwea?
    Ik kan me niet voorstellen dat die Nolius zou weigeren, after all, dit is een heel ander iets dan al het voorgaande wat er zou kunnen spelen..
    Dan loop je achter iteejer
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_26127780
    Pff alweer deeltje 27.. tijdje niet opgelet.. niet zoveel tijd gehad/vrijgemaakt hiervoor, maar dit begint nu wel serieus te lijken.. die verdwijning.. een serieuze grap, ik hou het nog steeds bij een grap. Kunnen jullie niet gaan kijken waar Ryan en Amber ergens wonen en daar ff aanbellen ofzo?
    pi_26127842
    TerroRobbie, lees nou eerst deel 1 tot en met 5
    pi_26127844
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:30 schreef TerroRobbie het volgende:

    Op eerste paasdag, voor het krieken van de dag, ging ik Ollie (ons hondje) uitlaten in de uitgestrekte wildernis rondom ons huis. Eigenaardige hierbij, en ik sloeg er eerst dan ook geen acht op, was dat Ollie opgegeven moment ging piepen en niet vooruit te branden was. Nu deins ik niet snel terug voor Ollie's kuren en gedram en dus deed ik hem aan de lijn en stap noest met hem verder.
    Dus waarschijnlijk was het niet ver bij zijn huis vandaan .
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
    pi_26127887
    ***UPDATE***

    Kix, Viper en Olaf en anderen bellen me net. Ze hebben iemand gevonden die zegt Robh te zijn, maar ze vermoeden ook dat het Ryan is...
    pi_26127943
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:37 schreef Nolius het volgende:
    ***UPDATE***

    Kix, Viper en Olaf en anderen bellen me net. Ze hebben iemand gevonden die zegt Robh te zijn, maar ze vermoeden ook dat het Ryan is...
    In elkaar rossen en zn ID-kaart bekijken!
    pi_26127971
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:39 schreef veldmuis het volgende:

    [..]

    In elkaar rossen en zn ID-kaart bekijken!
    pi_26127989


    Nieuw overzichtje...
      zondag 10 april 2005 @ 18:41:41 #153
    118834 FabulousFabster
    The world is mine.......
    pi_26127998
    Hebben ze geen foto of zo? Hij staat daar toch aardig duidelijk op op die foto die op het topic nr. weet-ik-veel werd geshowd!
    MMS verzenden misschien zodat Nolius kan zien wie het is?
    Let the sun illuminate the words that you could not find......
    pi_26128021
    Ja Robh gaat even vanuit groningen naar BoZ .
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_26128022
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:41 schreef FabulousFabster het volgende:
    Hebben ze geen foto of zo? Hij staat daar toch aardig duidelijk op op die foto die op het topic nr. wet-ik-veel werd geshowd!
    MMS verzenden misschien zodat Nolius kan zien wie het is?
    Dat was grotendeels z'n rug .
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
      zondag 10 april 2005 @ 18:43:19 #156
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_26128039
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:37 schreef Nolius het volgende:
    ***UPDATE***

    Kix, Viper en Olaf en anderen bellen me net. Ze hebben iemand gevonden die zegt Robh te zijn, maar ze vermoeden ook dat het Ryan is...
    Waar hebben ze "hem" gevonden en wat is de reden waarom ze dneken dat het Robh niet is ?
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      zondag 10 april 2005 @ 18:44:58 #157
    118834 FabulousFabster
    The world is mine.......
    pi_26128085
    Oh nee dat schiet niet op...... ik dacht dat ik een foto had gezien met zijn gezicht.... helaas
    Pffff dit is echt niet leuk meer.
    Nolius: laten ze een mmsje sturen!!! Foto van die man maken en aan jou doorsturen!
    Let the sun illuminate the words that you could not find......
    pi_26128097
    Robh is/was toch crew? dan is er dus een telefoonnummer van bekend bij de crew .
    pi_26128106
    quote:
    Is die blauwe cirkel 8 km in doorsnee?
      Admin zondag 10 april 2005 @ 18:47:04 #160
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26128141
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:37 schreef Nolius het volgende:
    ***UPDATE***

    Kix, Viper en Olaf en anderen bellen me net. Ze hebben iemand gevonden die zegt Robh te zijn, maar ze vermoeden ook dat het Ryan is...
    Robh?
    Cool!
    Die heet Heslinga onze Robh, ik ook
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_26128179
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:47 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Robh?
    Cool!
    Die heet Heslinga onze Robh, ik ook
    Is hij jouw zoon?
    pi_26128203
    zijn ze bij Manege Stevenshof of Manege De Wolf ?
    pi_26128254
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:48 schreef veldmuis het volgende:

    [..]

    Is hij jouw zoon?
    ouch... ryan3 is begin 40
    pi_26128255


    Verrek het is KixAss 456
      zondag 10 april 2005 @ 18:52:16 #165
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_26128271
    Manege ?

    Dus nu rijden Stali en Ryan ook al paard ?
    Laten we gelijk hun pincode opvragen !
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_26128274
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:51 schreef BeejEm het volgende:

    [..]

    ouch... ryan3 is begin 40
    Kun je nagaan hoe oud Yvonne dan moet zijn .
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
      zondag 10 april 2005 @ 18:53:07 #167
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_26128289
    Ik heb een foto van Ryan, maar die plaats ik niet, mag niet van de policy.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
      Admin zondag 10 april 2005 @ 18:53:09 #168
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26128291
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:48 schreef veldmuis het volgende:

    [..]

    Is hij jouw zoon?
    Dat hebben we FOK! heeeeeeeeeeeeeeeel lang laten geloven ja
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      zondag 10 april 2005 @ 18:54:55 #169
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_26128332
    Jezus, is de cultus nog steeds niet doorbroken. Nu begint het pas echt spannend te worden
    Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
    Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
    N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
      zondag 10 april 2005 @ 18:55:05 #170
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_26128337
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:52 schreef Zebbie het volgende:

    [..]

    Kun je nagaan hoe oud Yvonne dan moet zijn .
    Oud is een vies woord !

    Yvonne zou je hiervoor moeten bannen
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_26128377
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:51 schreef Tha_T het volgende:
    [afbeelding]

    Verrek het is KixAss 456
    Je kunt zien dat het een fokker is! .
    pi_26128439
    R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
      Admin zondag 10 april 2005 @ 18:59:16 #173
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26128462
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:11 schreef Wombcat het volgende:

    [..]

    Lijkt mij idd ook, vooral omdat Yvonne en Iteejer het niet nodig vinden om verdere gegevens prijs te geven, die ze kennelijk wel hebben.

    Overigens wel boeiend om te volgen dit.
    Sorry, maar hier grijp ik even in, WAAR staat dat ik of iteejer meer gegevens hebben?
    Dit begint op laster te lijken,
    ik heb niks, iteejer heeft niks, we hebben ene foonnummer dat van de week geplaatst is, is gepost door stali. zelf, verwijderd en opgeschreven en met toestemming DIE avind van stali. aan FOK!radio doorgegeven,
    een klein beetje oppassen met wat je beweert...
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_26128482
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:55 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    Oud is een vies woord !

    Yvonne zou je hiervoor moeten bannen
    .
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
      Admin zondag 10 april 2005 @ 19:00:58 #175
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26128513
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:53 schreef APK het volgende:
    Ik heb een foto van Ryan, maar die plaats ik niet, mag niet van de policy.
    Heeft in GC al gestaan van zn griekenland vakantie.
    Maar die is weg.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      Admin zondag 10 april 2005 @ 19:01:35 #176
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26128535
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:55 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    Oud is een vies woord !

    Yvonne zou je hiervoor moeten bannen
    Je hoorde me beter te kennen..
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      zondag 10 april 2005 @ 19:02:28 #177
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_26128566
    Yvonne, ik denk niet dat je hier op in hoeft te gaan.
    Tegen dergelijke verwijten kan je je toch nie verdedigen.
    En trouwens al zou je ( zouden jullie) wél verdere persoonlijke info hebben, dan zou het niet correct zijn deze zomaar op internet te kwakken ( zelfs als de betreffende personen het zelf wel hebben vrijgegeven in het verleden ).
    Het enige dat je dan zou kunnen doen ( en hebt gedaan geloof ik ) is zélf aan de slag gaan met deze info. ( bv bellen )
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      zondag 10 april 2005 @ 19:02:45 #178
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_26128571
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:00 schreef yvonne het volgende:

    Heeft in GC al gestaan van zn griekenland vakantie.
    Maar die is weg.
    Klopt, ik heb 'em bewaard in me rukmap.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_26128577
    De man die RobH heette, heet zo op IRC maar op het forum anders (volgens wat hij Viperdesign verteld heeft) hij was zo'n 10 jaar ouder als de "echte RobH"

    Verder hebben ze op de manege de tip gekregen om naar het bos bij Ossendrecht te gaan en daar zijn ze nu naar onderweg
      Admin zondag 10 april 2005 @ 19:05:41 #180
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26128654
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:02 schreef reulnl het volgende:
    De man die RobH heette, heet zo op IRC maar op het forum anders (volgens wat hij Viperdesign verteld heeft) hij was zo'n 10 jaar ouder als de "echte RobH"

    Verder hebben ze op de manege de tip gekregen om naar het bos bij Ossendrecht te gaan en daar zijn ze nu naar onderweg
    want?
    Ryan3 zou paard rijden?
    Whahahahahahahahaha.
    Mens, mens, jullie hebbe je echt niet in de personen verdiept he
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_26128667
    Goed.
    Ryan zou dus eventueel gevonden kunnen zijn?
    (Waarom trouwens? Ik vind het 'ja, hij noemt zich Robh, maar we vermoeden dat het Ryan is' nogal vaag...)

    Mooi! Hoax!
    Alle gemaakte (reis)kosten terugdokken, zeg ik!
    pi_26128721
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:05 schreef yvonne het volgende:


    Whahahahahahahahaha.
      Admin zondag 10 april 2005 @ 19:09:51 #183
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26128770
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:02 schreef reulnl het volgende:
    De man die RobH heette, heet zo op IRC maar op het forum anders (volgens wat hij Viperdesign verteld heeft) hij was zo'n 10 jaar ouder als de "echte RobH"

    Verder hebben ze op de manege de tip gekregen om naar het bos bij Ossendrecht te gaan en daar zijn ze nu naar onderweg
    Wat leuk, robh's leeftijd en uiterlijk zijn een van de best bewaarde geheimen op FOK!
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_26128786
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
    Goed.
    Ryan zou dus eventueel gevonden kunnen zijn?
    (Waarom trouwens? Ik vind het 'ja, hij noemt zich Robh, maar we vermoeden dat het Ryan is' nogal vaag...)

    Mooi! Hoax!
    Alle gemaakte (reis)kosten terugdokken, zeg ik!
    Ja... en het gemiste loon voor alle niet betaalde vrije dagen die de zoekers hebben moeten opnemen.
    Geloof je het?
    Men besluit zelf de kosten te maken, toch?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_26128795
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:09 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Wat leuk, robh's leeftijd en uiterlijk zijn een van de best bewaarde geheimen op FOK!
    Dus hij gaat niet zomaar vertellen dat hij het wel is dus ryan liep daar want wie wil nou vrijwillig robh zijn.
    pi_26128816
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:05 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    want?
    Ryan3 zou paard rijden?
    Whahahahahahahahaha.
    Mens, mens, jullie hebbe je echt niet in de personen verdiept he
    Slimme reactie yvonne... Maar op een manage komen wel eens mensen met paarden, en die mensen met paarden komen ook wel eens op plekken in het bos, die plekken in het bos kunnen wel eens zijn afgezet met hekken, hekken die ryan3 op de foto zet, dus hekken die de fokkers die nu daar zijn graag willen vinden....
    pi_26128825
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:10 schreef nokwanda het volgende:

    [..]

    Men besluit zelf de kosten te maken, toch?
    Sorry, was even vergeten '<sarcasme>' '</sarcasme>' erbij te zetten.

      Admin zondag 10 april 2005 @ 19:12:17 #188
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26128843
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
    Goed.
    Ryan zou dus eventueel gevonden kunnen zijn?
    (Waarom trouwens? Ik vind het 'ja, hij noemt zich Robh, maar we vermoeden dat het Ryan is' nogal vaag...)

    Mooi! Hoax!
    Alle gemaakte (reis)kosten terugdokken, zeg ik!
    Ik zie werkelijk de connectie niet hoor
    Volgens mij gewoon een FOK!ker die jullie loopt te dollen.
    Maar 1 ding, HEEL duidelijk,
    ik volg dit dag en nacht, net als jullie, weet net zoveel en weinig als jullie,
    maar we zijn ALLEMAAL met dit verhal op de loop gegaan, IEDEREEN begon opeens te reizen, dus werkeijk niks reiskosten terug, eigen verantwoordelijkheid.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_26128881
    quote:
    (lynx, kixass, purplepower oid en robh(of is het Ryan3?))
    Waarom wordt 'RobH' er van verdacht Ryan3 te zijn..?
    pi_26128914
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:

    [..]

    Sorry, was even vergeten '<sarcasme>' '</sarcasme>' erbij te zetten.

    Nou ja.... je weet maar nooit. We zitten wel in the truth, you know.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
      Admin zondag 10 april 2005 @ 19:15:28 #191
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26128928
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:

    [..]

    Waarom wordt 'RobH' er van verdacht Ryan3 te zijn..?
    Omdat ie dat zei

    Ik heb me weleens voorgesteld op een meeting als Larissa, maar die zullen jullie wel niet meer kennen
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      Moderator zondag 10 april 2005 @ 19:15:30 #192
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_26128929
    RobH is tof.
    Vooral icm. Lucas en Gea
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
      zondag 10 april 2005 @ 19:16:07 #193
    21527 Fonkmeistah
    Zinloos Geweldig
    pi_26128945
    moeten wel een beetje vaart maken met het vinden hoor, die lijken zullen nu toch behoorlijk gaan liggen stinken en voor je het weet heeft er zo'n greenpeace activist zich vastgeketend aan ryan3
    Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
    Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
    pi_26128967
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:15 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Omdat ie dat zei

    Ik heb me weleens voorgesteld op een meeting als Larissa, maar die zullen jullie wel niet meer kennen
    Wel hoor. Ben ik nu een oldbie?
    pi_26128968
    Kan iemand me een samenvatting geven?
      zondag 10 april 2005 @ 19:17:32 #196
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_26128989
    Wij zijn weer terug! We kwamen onderweg Viper en de groep tegen en daar zijn we een eind mee verder gelopen. Overigens is het echt niet ryan3 die daar rondloopt hoor, tenzij hij is veranderd in een gezette man van middelbare leeftijd. Die man was wel een fokker, maar mij onbekend.

    Na een tijdje zijn Duvel en ik verder gelopen met nog 2 andere fok!kers en zijn Viper & co richting die manege gegaan.

    Duvel gaat nu zometeen proberen de foto's uit de portable webcam ( ) te peuteren en die hier neer te zetten.
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      Admin zondag 10 april 2005 @ 19:17:34 #197
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26128991
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:15 schreef Renesite het volgende:
    RobH is tof.
    Vooral icm. Lucas en Gea
    Psie, jij kent hem ook
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      Moderator zondag 10 april 2005 @ 19:17:34 #198
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_26128992
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:16 schreef _The_General_ het volgende:
    Kan iemand me een samenvatting geven?
    mijn idee!
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_26129001
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:15 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Omdat ie dat zei


    'Hallo ik ben Rya... Oh! Kud! Ehm. RobH!'
      Moderator zondag 10 april 2005 @ 19:18:04 #200
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_26129008
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:17 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Psie, jij kent hem ook
    Van fok dus, dat dan weer wel, maar toch
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_26129011
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Wij zijn weer terug! We kwamen onderweg Viper en de groep tegen en daar zijn we een eind mee verder gelopen. Overigens is het echt niet ryan3 die daar rondloopt hoor, tenzij hij is veranderd in een gezette man van middelbare leeftijd. Die man was wel een fokker, maar mij onbekend.

    Na een tijdje zijn Duvel en ik verder gelopen met nog 2 andere fok!kers en zijn Viper & co richting die manege gegaan.

    Duvel gaat nu zometeen proberen de foto's uit de portable webcam ( ) te peuteren en die hier neer te zetten.
    Zijn er pics van die kerel? Ik denk dat het Verbal is, die is vet en oud.
    pi_26129075
    en mij?
      zondag 10 april 2005 @ 19:21:08 #203
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_26129091
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:18 schreef veldmuis het volgende:

    [..]

    Zijn er pics van die kerel? Ik denk dat het Verbal is, die is vet en oud.
    Ja volgens mij heeft lynx666 hem wel gekiekt
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      Admin zondag 10 april 2005 @ 19:22:56 #204
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26129133
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:18 schreef veldmuis het volgende:

    [..]

    Zijn er pics van die kerel? Ik denk dat het Verbal is, die is vet en oud.
    V is niet vet, noch oud, die ken ik weer wel persoonlijk
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      Admin zondag 10 april 2005 @ 19:23:54 #205
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26129158
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:18 schreef Renesite het volgende:

    [..]

    Van fok dus, dat dan weer wel, maar toch
    Ik ook
    Zo werkt het
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      Moderator zondag 10 april 2005 @ 19:30:25 #206
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_26129324
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:23 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Ik ook
    Zo werkt het
    Dusse
    Niet irl he?
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
      zondag 10 april 2005 @ 19:31:47 #207
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_26129362
    Ach, plaatst een foto en ik kan robh wel identificeren hoor
    Maar dat doe ik niet, tenzij het van levensbelang is ofzo
    pi_26129392
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:31 schreef detulp050 het volgende:
    Maar dat doe ik niet, tenzij het van levensbelang is ofzo
    Dat is het toch wel een beetje... Althans, niet van RobH z'n levensbelang.

    (Neehee, ik ga er nog steeds niet 100% niet dat Ryan3 en Stali écht iets mankeert)
    pi_26129442
    ***UPDATE***

    Kixass en kornuiten (viper oa) zoeken nog 4 anderen zijn naar huis gegaan. Zij belden me net.

    Ze zijn via een manage dus naar die andere plek gestuurd. Daar zien ze ook blauwe paaltjes en er liggen rare ijzeren platen.
    Ze wachten nog ff op Viper die nog ergens aan het zoeken is.

    Martijn heeft ook de hele dag opnames gemaakt voor FOK!radio morgenavond. Het schijnt gezellig te zijn geweest daar nabij Bergen op Zoom
      zondag 10 april 2005 @ 19:35:56 #210
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_26129483
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 17:28 schreef dvr het volgende:
    Jongens, Ryan is een fokker van de oude garde en zolang andere oude fokkers zich niet al te druk maken over zijn lot zou ik er maar van uit gaan dat Ryan, Stali, Kuiken en Ollie de gebeurtenissen met een grote grijns zitten te volgen.
    Zolang sjun en lucida zich nog niet gemeld hebben hoeven we ons inderdaad geen zorgen te maken.
    pi_26129495
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:34 schreef Nolius het volgende:
    en er liggen rare ijzeren platen.
    Gewoon die dingen dat zware voertuigen niet wegzakken? Dan zijn ze dus in de buurt, misschien.

    edit: http://log.server8.org/img/IMG_041005_010.jpg
    Ja dus.
      zondag 10 april 2005 @ 19:37:45 #212
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_26129530
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:59 schreef yvonne het volgende:
    Sorry, maar hier grijp ik even in, WAAR staat dat ik of iteejer meer gegevens hebben?
    Nou hier bijvoorbeeld.
      zondag 10 april 2005 @ 19:38:03 #213
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_26129544
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:34 schreef Nolius het volgende:
    ***UPDATE***

    Martijn heeft ook de hele dag opnames gemaakt voor FOK!radio morgenavond. Het schijnt gezellig te zijn geweest daar nabij Bergen op Zoom
    Zeker

    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_26129564
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:56 schreef veldmuis het volgende:

    [..]

    Je kunt zien dat het een fokker is! .
    Nee serieus hij lijkt op KixAss456

    [quote]Op zondag 10 april 2005 19:34 schreef Nolius het volgende:
    ***UPDATE***

    Kixass en kornuiten (viper oa) zoeken nog 4 anderen zijn naar huis gegaan. Zij belden me net.

    Ze zijn via een manage dus naar die andere plek gestuurd. Daar zien ze ook blauwe paaltjes en er liggen rare ijzeren platen.
    Ze wachten nog ff op Viper die nog ergens aan het zoeken is.

    Martijn heeft ook de hele dag opnames gemaakt voor FOK!radio morgenavond. Het schijnt gezellig te zijn geweest daar nabij Bergen op Zoom


    dacht ik een primeur te hebben

    [ Bericht 53% gewijzigd door Tha_T op 10-04-2005 19:45:45 ]
      zondag 10 april 2005 @ 19:39:03 #215
    56724 Wombcat
    rent wiel
    pi_26129566
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:37 schreef NewOrder het volgende:

    [..]

    Nou hier bijvoorbeeld.
    Precies, die bedoelde ik ook (wat Yvonne betreft).
    in a crowd you lose humanity
    pi_26129582
    Viper schreef net:

    "10-04-05 / 19:35
    We zijn nu in een ander bos, Ossendrecht oid. Stalen platen zegt u?"



    Volgens mij heeft het naar de manege gaan geholpen
    pi_26129610
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:34 schreef Nolius het volgende:
    ***UPDATE***

    .... Daar zien ze ook blauwe paaltjes en er liggen rare ijzeren platen.
    quote:
    Op donderdag 31 maartl 2005 20:57 schreef Ryan3 het volgende:
    Ook lagen hier en daar van die grote metalen platen om de ondergrond voor zwaar materieel (bijv. vrachtwagens) begaanbaar te maken.
      Admin zondag 10 april 2005 @ 19:41:11 #219
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26129635
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:37 schreef NewOrder het volgende:

    [..]

    Nou hier bijvoorbeeld.
    Lees de context eens?
    Iets over dat we nog steeds moeten meeten, in de zomer een date over een terrasje hebben en daarover zouden mailen
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      zondag 10 april 2005 @ 19:41:57 #220
    106431 sigvard
    Fly me to the moon and...
    pi_26129658
    quote:
    Het rechterdeel (met die ribben) is een electomotor.

    Het linkerdeel (rechthoekig blok) zou wel eens een pomp kunnen zijn die daardoor wordt aangedreven.
    ...let me play among the stars...
      Admin zondag 10 april 2005 @ 19:42:13 #221
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26129666
    Gaat het nu alleen over de Pit nog???????
    Of ook over Ryan3 en stali.?
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      zondag 10 april 2005 @ 19:42:45 #222
    56724 Wombcat
    rent wiel
    pi_26129683
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:39 schreef Wombcat het volgende:

    [..]

    Precies, die bedoelde ik ook (wat Yvonne betreft).
    En hier wat Iteejer betreft.

    En ik zei in mijn vorige post dat jullie kennelijk meer weten, om me nu dan meteen van laster te gaan beschuldigen vind ik een wat zware reactie.
    in a crowd you lose humanity
    pi_26129691
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:41 schreef sigvard het volgende:

    [..]

    Het rechterdeel (met die ribben) is een electomotor.

    Het linkerdeel zou wel eens een pomp kunnen zijn die daardoor wordt aangedreven.
    En dat touwtje is toch gewoon krachstroomspul? Ben benieuwd waar dat vandaan komt dan.
      Admin zondag 10 april 2005 @ 19:44:27 #224
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26129730
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:31 schreef detulp050 het volgende:
    Ach, plaatst een foto en ik kan robh wel identificeren hoor
    Maar dat doe ik niet, tenzij het van levensbelang is ofzo
    Nee, want jij en ik weten dat Robh en Ryan niet dezelfde zijn.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      zondag 10 april 2005 @ 19:45:31 #225
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_26129753
    Wie o wie heeft er voor ons wat webspace om de foto's op te zetten?!
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_26129773
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Wie o wie heeft er voor ons wat webspace om de foto's op te zetten?!
    Hoeveel moet je hebben? Kheb wel wat nl.
      zondag 10 april 2005 @ 19:46:50 #227
    106431 sigvard
    Fly me to the moon and...
    pi_26129791
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:43 schreef veldmuis het volgende:

    [..]

    En dat touwtje is toch gewoon krachstroomspul? Ben benieuwd waar dat vandaan komt dan.
    Denk het wel, die kabel en (contra?)stekker zien eruit als het soort spul dat je ook op constructie sites kunt tegenkomen. In ieder gaval niet iets dat je gebruikt om een bureaulamp mee te voeden .
    ...let me play among the stars...
    pi_26129814
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:43 schreef veldmuis het volgende:

    [..]

    En dat touwtje is toch gewoon krachstroomspul? Ben benieuwd waar dat vandaan komt dan.
    kans is wel redelijk groot dat ze bij dergelijke werkzaamheden een generator heben staan.
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
      Admin zondag 10 april 2005 @ 19:48:36 #229
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26129851
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:42 schreef Wombcat het volgende:

    [..]

    En hier wat Iteejer betreft.

    En ik zei in mijn vorige post dat jullie kennelijk meer weten, om me nu dan meteen van laster te gaan beschuldigen vind ik een wat zware reactie.
    Linkjje klopt niet?
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      zondag 10 april 2005 @ 19:48:38 #230
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_26129853
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Wie o wie heeft er voor ons wat webspace om de foto's op te zetten?!
    Het is ongeveer 12 MB...
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_26129861
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Wie o wie heeft er voor ons wat webspace om de foto's op te zetten?!
    Mail me maar even (r.brouns@yourforum.nl) dan zet ik ze wel online.
    pi_26129865

    S P A N N E N D
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
      zondag 10 april 2005 @ 19:49:11 #233
    62165 vuurwerkman
    VERDIEN-ONLINE.NET
      zondag 10 april 2005 @ 19:49:18 #234
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_26129869
    Laatste foto van Viper:

    Edit: vuurwerkman was me voor
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      zondag 10 april 2005 @ 19:50:22 #235
    56724 Wombcat
    rent wiel
    pi_26129896
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:48 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Linkjje klopt niet?
    Ietsje naar beneden scrollen tot de eerste post van Iteejer, want ik weet niet hoe ik naar precies de juiste post kan linken.

    Maar jullie ontkennen er meer vanaf te weten.
    in a crowd you lose humanity
    pi_26129900
    Dat grijze net boven het lint, als iemand viper aan de lijn heeft, vraag es wat het is
    pi_26129905
    Ok, ik heb geen zin om anderhalf topic van vandaag door te spitten, dus als ik dubbele dingen vertel, jammer.

    Ik ben vandaag met mn vrouw ook die kant opgeweest, meer met het idee een mooie wandeling te maken dan met de illusie echt iets te ontdekken.

    De pleepot staat niet in de buurt van een hek oid, maar is meer centraal gelegen tussen een aantal wandelroutes. Ook is er een picknik tafel in de buurt, wat de aanwezigheid van de plee verklaart.

    De bunkertjes in de buurt van de pleepot dienen als opslag voor god mag het weten. Er stond oa een tuintafel in.

    Het idee dat deze dingen verdacht zijn, en dat ze ald tijdelijke voorziening van bouvakkers dienen is echt belachelijk, omdat ze duidelijk al enkele jaren oud zijn.

    Mocht er echt een afgraving bestaan zoeken we volgens mij in de verkeerde richting. Nadat we de groep fokkers opgesplitst hadden zijn we met 4 men (waaronder 2 vrouwen ) een pad ingeslagen wat volgens onze "expert" vipernogwat totaal de verkeerde richting uit was.

    Mocht ik de intentie hebben om iet uit te vreten wat niet ontdekt zou mogen worden, dan is de laatste richting toch de meest aangewezen. Het gebied wordt steeds heuvelachtiger. Hierdoor is het onmogelijk om het hele gebied te overzien, en kun je dus "iets" beter verborgen houden. Dit in tegenstelling tot de gebieden die al doorzocht zijn. Vaak kijk je hier vele honderden meters in de verte, en hier kom je ook zeer veel wandelaars tegen.

    Als laatste het duister figuur waarvan viper denkt dat het mischien Ryan is:
    Geloof me, dat was geen Ryan

    Na het eten pics, oa van de bunker inside en onze mysterieuze vriend.
    pi_26129920
    quote:
    TerroRobbie, lees nou eerst deel 1 tot en met 5
    Wat lul je nou kneus, Ik zit al veel eerder dan jji in deze reeks...
      zondag 10 april 2005 @ 19:51:06 #239
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_26129921
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:48 schreef reulnl het volgende:

    [..]

    Mail me maar even (r.brouns@yourforum.nl) dan zet ik ze wel online.
    Ze komen er aan.

    Bedankt!! Ook @veldmuis voor het aanbod trouwens!
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_26129959
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:47 schreef du_ke het volgende:

    [..]

    kans is wel redelijk groot dat ze bij dergelijke werkzaamheden een generator heben staan.
    Kunnen ze iig hun PDA'tjes opladen!
      zondag 10 april 2005 @ 19:53:39 #241
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_26130002
    Heeft er überhaupt iemand naar het huis van Ryan gezocht?
    Want om Ryan (en Stali) draait het uiteindelijk toch allemaal om.
    Lijkt mij dus ook handiger want het geheim van het bos is al zo goed als 'ontrafeld' en als er nou een groepje op zoek zou gaan naar Ryan en hem te confronteren met wat hij allemaal heeft veroorzaakt, als er toch al elke dag groepen naarBergen op Zoom gaan, lijkt mij dat iets wat een hoger prioriteit heeft dan het zoeken van een pit dat hoogstwaarschijnlijk toch al weggehaald is of moeilijk is om te vinden, wat nu al toch is gebleken.
    Want dat het een hoax is, staat ook al vast. Het verbaast mij wel.
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    pi_26130030
    Dan moet je er een omvormertje tussen gooien . Neemt wat lastig mee in je rugzakje die krengen zijn loodzwaar .
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
      zondag 10 april 2005 @ 19:55:08 #243
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_26130046
    Ik krijg net een smsje van Viper dat het afgezette terrein een paintball-terrein bleek te zijn .
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_26130058
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
    Heeft er überhaupt iemand naar het huis van Ryan gezocht?
    Want om Ryan (en Stali) draait het uiteindelijk toch allemaal om.
    Lijkt mij dus ook handiger want het geheim van het bos is al zo goed als 'ontrafeld' en als er nou een groepje op zoek zou gaan naar Ryan en hem te confronteren met wat hij allemaal heeft veroorzaakt, als er toch al elke dag groepen naarBergen op Zoom gaan, lijkt mij dat iets wat een hoger prioriteit heeft dan het zoeken van een pit dat hoogstwaarschijnlijk toch al weggehaald is of moeilijk is om te vinden, wat nu al toch is gebleken.
    Want dat het een hoax is, staat ook al vast. Het verbaast mij wel.
    We hebben geen idee waar we moeten zoeken, omdat het eerst zo'n eind rijden naar het bos was.
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
      Admin zondag 10 april 2005 @ 19:56:49 #245
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26130099
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
    Heeft er überhaupt iemand naar het huis van Ryan gezocht?
    Want om Ryan (en Stali) draait het uiteindelijk toch allemaal om.
    Lijkt mij dus ook handiger want het geheim van het bos is al zo goed als 'ontrafeld' en als er nou een groepje op zoek zou gaan naar Ryan en hem te confronteren met wat hij allemaal heeft veroorzaakt, als er toch al elke dag groepen naarBergen op Zoom gaan, lijkt mij dat iets wat een hoger prioriteit heeft dan het zoeken van een pit dat hoogstwaarschijnlijk toch al weggehaald is of moeilijk is om te vinden, wat nu al toch is gebleken.
    Want dat het een hoax is, staat ook al vast. Het verbaast mij wel.
    Lees jje eens in ?
    DAT willen we dus niet, je gaat niet totaal wildvreemde mensen lastig vallen op vermoedens alleen.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_26130160
    niks dus
    pi_26130164
    Ook als je wel inleest en er al vanaf topic 1 bij bent word je hier niet gewaardeerd. Ik vind deze hele zoektoch een beetje een zielige bedoeling worden. Iedereen streeft hetzelfde doel na, maar gaat onderling zitten mekkeren over het "stelen" van elkaars info. En het gezeik over radiostationnetjes. GROW UP zeg...
    pi_26130221
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:58 schreef TerroRobbie het volgende:
    Iedereen streeft hetzelfde doel na, maar gaat onderling zitten mekkeren over het "stelen" van elkaars info. En het gezeik over radiostationnetjes. GROW UP zeg...
    Je had het niet mooier kunnen zeggen...
    pi_26130245
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:58 schreef TerroRobbie het volgende:
    Ook als je wel inleest en er al vanaf topic 1 bij bent word je hier niet gewaardeerd. Ik vind deze hele zoektoch een beetje een zielige bedoeling worden. Iedereen streeft hetzelfde doel na, maar gaat onderling zitten mekkeren over het "stelen" van elkaars info. En het gezeik over radiostationnetjes. GROW UP zeg...
    .
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
      Admin zondag 10 april 2005 @ 20:01:57 #250
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26130254
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:50 schreef Wombcat het volgende:

    [..]

    Ietsje naar beneden scrollen tot de eerste post van Iteejer, want ik weet niet hoe ik naar precies de juiste post kan linken.

    Maar jullie ontkennen er meer vanaf te weten.
    Klopt
    Is een voortborduren op een geplande prive meet in de zomer op een terrasje eens een biertje drinken en kennis maken
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      zondag 10 april 2005 @ 20:02:57 #251
    56724 Wombcat
    rent wiel
    pi_26130289
    Ik denk dat ze het Bloemetjesven in het bos bij Bergen Op Zoom hebben gevonden.

    Een verhaal van Gerben Hellinga jr. gaat over het Bloemtjesven. Hoe een koppel eens een grap bedenkt door mensen naar het bloemtjesven (dat niet bestaat) te vragen. Niemand heeft er van gehoord natuurlijk. Een paar weken later komen ze weer in het bos en vragen ze er zelf naar. Nu hebben mensen er wel eens van gehoord, maar niemand weet het te liggen. Uiteindelijk wijst iemand ze de weg. Vervolgens kunnen ze de weg terug niet meer vinden, want niemand heeft ooit van Bergen Op Zoom gehoord. Uiteindelijk vinden ze toch weer Bergen Op Zoom (op dezelfde manier als ze het Bloemetjesven hebben gevonden), maar als ze bij hun huis komen, staat er een ander bordje op de deur...ze zijn getrouwd (en dus in een parallelle wereld terechtgekomen)
    in a crowd you lose humanity
      zondag 10 april 2005 @ 20:03:03 #252
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_26130291
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:41 schreef yvonne het volgende:
    Lees de context eens?
    Iets over dat we nog steeds moeten meeten, in de zomer een date over een terrasje hebben en daarover zouden mailen
    Het woord 'zomer' staat er anders niet bij, en iteejer spreekt over het combineren met een pit-bezoek. Dan is het toch niet zo vreemd dat mensen denken dat jullie erbij betrokken zijn?
    pi_26130369
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 20:02 schreef Wombcat het volgende:
    Ik denk dat ze het Bloemetjesven in het bos bij Bergen Op Zoom hebben gevonden.

    Een verhaal van Gerben Hellinga jr. gaat over het Bloemtjesven. Hoe een koppel eens een grap bedenkt door mensen naar het bloemtjesven (dat niet bestaat) te vragen. Niemand heeft er van gehoord natuurlijk. Een paar weken later komen ze weer in het bos en vragen ze er zelf naar. Nu hebben mensen er wel eens van gehoord, maar niemand weet het te liggen. Uiteindelijk wijst iemand ze de weg. Vervolgens kunnen ze de weg terug niet meer vinden, want niemand heeft ooit van Bergen Op Zoom gehoord. Uiteindelijk vinden ze toch weer Bergen Op Zoom (op dezelfde manier als ze het Bloemetjesven hebben gevonden), maar als ze bij hun huis komen, staat er een ander bordje op de deur...ze zijn getrouwd (en dus in een parallelle wereld terechtgekomen)
    Leuk verhaal
    pi_26130385
    [20:05] <XcUZ_Me> nee kreeg smsje van Viper
    [20:05] <XcUZ_Me> dat het terrein met die linten
    [20:05] <XcUZ_Me> dat dat een paintball terrein bleek te zijn

    pi_26130410


    Ze komen dichterbij
      zondag 10 april 2005 @ 20:07:15 #256
    62165 vuurwerkman
    VERDIEN-ONLINE.NET
      zondag 10 april 2005 @ 20:07:25 #257
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_26130416
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 20:06 schreef Nolius het volgende:
    [20:05] <XcUZ_Me> nee kreeg smsje van Viper
    [20:05] <XcUZ_Me> dat het terrein met die linten
    [20:05] <XcUZ_Me> dat dat een paintball terrein bleek te zijn

    Dit stond ergens hier boven toch ook al?
    Niet alles wat geen nut heeft
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
      Admin zondag 10 april 2005 @ 20:07:39 #258
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26130423
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:58 schreef TerroRobbie het volgende:
    Ook als je wel inleest en er al vanaf topic 1 bij bent word je hier niet gewaardeerd. Ik vind deze hele zoektoch een beetje een zielige bedoeling worden. Iedereen streeft hetzelfde doel na, maar gaat onderling zitten mekkeren over het "stelen" van elkaars info. En het gezeik over radiostationnetjes. GROW UP zeg...
    Hej TR, maar je bent WEL onze knuffel hool geworden en face it, we volgen dit nog steerds trouw
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      zondag 10 april 2005 @ 20:09:20 #259
    58460 RicXDesign
    ^ Im with stupid ^
    pi_26130469
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 19:49 schreef vuurwerkman het volgende:
    [afbeelding]

    Ze komen in de buurt ?
    Rammel eens aan dat lint... misschien komt er een busje
    pi_26130475
    Heeft er iemand een stream van vrijdagavond na 22.30?
    pi_26130478
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 20:07 schreef Duvel het volgende:
    Dit stond ergens hier boven toch ook al?
    Ja, sorry. Niet gezien
    pi_26130501



    .
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
      zondag 10 april 2005 @ 20:10:38 #263
    118834 FabulousFabster
    The world is mine.......
    pi_26130503
    Over de foto's: wat was het trouwens mooi weer bij jullie.... hier hele dag gegoten, net pas een straaltje zon gehad.... :S
    Let the sun illuminate the words that you could not find......
    pi_26130504
    10-04-05 / 20:00
    Ik heb de 'de pit' gevonden! Ook lynx en purplepower oid zijn er nu.

    Viper
      zondag 10 april 2005 @ 20:10:50 #265
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_26130509
    Wow het lijkt erop dat ze echt warm zijn nu!

    Ik had wel mee willen gaan, maar damn wat had ik zere benen
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      zondag 10 april 2005 @ 20:10:55 #266
    106431 sigvard
    Fly me to the moon and...
    pi_26130514
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 20:07 schreef vuurwerkman het volgende:
    nieuwste foto :
    [afbeelding]
    Wow. Hekwerk en blauwe buizen op de achtergrond. Ze zijn warm .
    Binnenkort een foto van de Pit?

    " Watch it live.
    On Pottenkijkers...
    Only on Fok! "
    ...let me play among the stars...
      zondag 10 april 2005 @ 20:11:14 #267
    62165 vuurwerkman
    VERDIEN-ONLINE.NET
    pi_26130535
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 20:07 schreef vuurwerkman het volgende:
    nieuwste foto :
    [afbeelding]
    Damn het zal toch niet he
      zondag 10 april 2005 @ 20:11:54 #269
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_26130536
    Eindelijk!!!!

    Viper verdient het ook wel om 'm te vinden na 3 dagen zoeken !
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_26130545
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 20:07 schreef vuurwerkman het volgende:
    nieuwste foto :
    [afbeelding]
    Ben benieuwd of er overeenkomsten zijn met de foto's van Ryan:
    http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/pitI.jpg
    http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/pitII.jpg
    (ff knippen & plakken in je adresbalk)
      zondag 10 april 2005 @ 20:12:42 #271
    113646 SoepIsLekker
    Dumdiedumdum
    pi_26130558
    Loon na werken
    pi_26130562
    Kixass belt me:

    "GEVONDEN!"

    Ze gaan nu de auto's even halen!
    pi_26130564
    D E P I T

    .
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
      zondag 10 april 2005 @ 20:13:09 #274
    58460 RicXDesign
    ^ Im with stupid ^
    pi_26130567
    En toen kwamen Ryan en Stali uit de bosjes gesprongen !! " VÉÉÉÉRRRRÁÁÁÁSSINGGG ! "
    pi_26130595
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 20:12 schreef Nolius het volgende:
    Kixass belt me:

    "GEVONDEN!"

    Ze gaan nu de auto's even halen!
    Vraag snel of ze zoeken naar graafsporen ergens bij het hek, weten we gelijk of het een hoax is of niet .
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
      Admin zondag 10 april 2005 @ 20:14:15 #276
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26130596
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 20:12 schreef Zebbie het volgende:
    D E P I T

    .
    Nu ryan en stali. nog
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_26130597
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 20:13 schreef RicXDesign het volgende:
    En toen kwamen Ryan en Stali uit de bosjes gesprongen !! " VÉÉÉÉRRRRÁÁÁÁSINGGG ! "
    of er steekt een been uit de modder
    pi_26130601
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Wow het lijkt erop dat ze echt warm zijn nu!

    Ik had wel mee willen gaan, maar damn wat had ik zere benen
    Ik laat de foto's van vanmiddag maar zitten.
    Hier kunnen we niet meer tegenop
    pi_26130606
    Rammel es aan het hek
    pi_26130610
    Waar kan ik kaartjes kopen voor een voettocht langs het wc-hokje, de vlakte, het dorre bos en de pit?
      zondag 10 april 2005 @ 20:14:47 #281
    62165 vuurwerkman
    VERDIEN-ONLINE.NET
      zondag 10 april 2005 @ 20:15:10 #282
    58460 RicXDesign
    ^ Im with stupid ^
    pi_26130622
    Vraag even of ze kijken of er vers gedolven graven zijn
      zondag 10 april 2005 @ 20:15:24 #283
    118834 FabulousFabster
    The world is mine.......
    pi_26130627
    Damn... die spanning...... HELLEP.....
    Let the sun illuminate the words that you could not find......
      zondag 10 april 2005 @ 20:15:40 #284
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_26130635
    Opgelost!!!
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      zondag 10 april 2005 @ 20:15:53 #285
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_26130638
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 20:14 schreef vijv het volgende:

    [..]

    Ik laat de foto's van vanmiddag maar zitten.
    Hier kunnen we niet meer tegenop
    Idd
    Niet alles wat geen nut heeft
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
      zondag 10 april 2005 @ 20:15:58 #286
    118493 bolletje_kloon
    We zijn terug!
    pi_26130640
    Bagger bagger bagger
    bolletje_25 - Binnenkort terug!
    pi_26130650
    Nolius, vraag ze of ze kunnen zoeken naar graafsporen ergens bij het hek .
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
    pi_26130657
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 20:14 schreef vuurwerkman het volgende:
    [afbeelding]
    Daar had die vent het vrijdag in de uitzending toch over
    pi_26130669
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 20:14 schreef Zebbie het volgende:

    [..]

    Vraag snel of ze zoeken naar graafsporen ergens bij het hek, weten we gelijk of het een hoax is of niet .
    Goeie
    pi_26130670
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 20:14 schreef vuurwerkman het volgende:
    [afbeelding]
    Hahaha, kom maar tevoorschijn
    pi_26130674
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 20:16 schreef Zebbie het volgende:
    Nolius, vraag ze of ze kunnen zoeken naar graafsporen ergens bij het hek .
    Ze zijn even de auto halen
      zondag 10 april 2005 @ 20:17:16 #292
    118834 FabulousFabster
    The world is mine.......
    pi_26130675
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Opgelost!!!
    NOT YET........
    Let the sun illuminate the words that you could not find......
    pi_26130698
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 20:14 schreef vuurwerkman het volgende:
    [afbeelding]
    We zijn gewoon goed
    pi_26130703
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 20:17 schreef Nolius het volgende:

    [..]

    Ze zijn even de auto halen
    Maar je hebt wel telefoon nummer he, mocht je ze willen bellen? .
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
    pi_26130707
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 20:17 schreef Nolius het volgende:

    [..]

    Ze zijn even de auto halen
    DIe staat toch niet 30 minuten lopen terug eh?
      zondag 10 april 2005 @ 20:19:06 #296
    106431 sigvard
    Fly me to the moon and...
    pi_26130716
    Okee, dan kunnen we nu toch wel binnenkort een post van Ryan of Stali verwachten?

    Ik bedoel, hun puzzle is toch opgelost?

    *xfiles muziekje*

    "Of is er meer aan de hand..?"
    ...let me play among the stars...
    pi_26130717
    En volgens Juiced was het gas?
    pi_26130724
    Vast wel dus tegen de tijd dat ze terug zijn is het donker .
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_26130743
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 20:19 schreef Tha_T het volgende:
    En volgens Juiced was het gas?
    Vloeibaar gas that is .
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
    pi_26130779
    Ze hebben dus goed bereik daar?
    pi_26130785
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 20:20 schreef Zebbie het volgende:

    [..]

    Vloeibaar gas that is .
    Oké waar is Juiced
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')