Stond altijd al in TRU.quote:Op zondag 10 april 2005 12:44 schreef RigorMortis het volgende:
Was het eerste deel van Pottenkijkers al een topic in TRU of is ie er pas later naar toe geschopt?
Foto's van een buizennetwerk in een bos lijkt me nl. iets meer voor Flora en Fauna of GC of iets dergelijks.
Dus vooropgezet spel.
Maar... ga zo door!
Ja ik ben ook wel benieuwd! De wandelschoenen zijn aan en we nemen een héle brakke digicam meequote:Op zondag 10 april 2005 12:47 schreef RoelerMF het volgende:
Wel erg tof dat er nu in ieder geval wat concrete plekken zijn gevonden, ben benieuwd of ze vandaag weer wat vinden!
Nou succes dan maar, en pas op voor vieze mannetjes.quote:Op zondag 10 april 2005 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel benieuwd! De wandelschoenen zijn aan en we nemen een héle brakke digicam mee![]()
Ik heb evt. het nummer van Viper en hij het mijne voor als we wat spectaculairs mochten ontdekken, maar dat verwacht ik niet.
Jij gaat ook?quote:Op zondag 10 april 2005 12:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nou succes dan maar, en pas op voor vieze mannetjes.
Nee, hebben we geen van beiden...quote:Op zondag 10 april 2005 13:00 schreef Boccaccio het volgende:
Heeft iemand ook een GPS unit bij zich? het zou handig zijn al we de exacte coordinaten doorkrijgen i.v.m. het maken van een goede kaart.
Ah gezellig. Maar gelukkig alleen in trek bij mooi weer.quote:Op zondag 10 april 2005 13:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
er schijnt wel iets leuks in de buurt te zijn
link
Geniaal of misschien wel gewoon dom? Wat is er nou bereikt op het moment dat de pit gevonden wordt? We weten al dat het een hoax is, dus wat denkt men daar aan te treffen? Lijken? Of een briefje?quote:Op zondag 10 april 2005 12:47 schreef RoelerMF het volgende:
Grap of niet, tis wel geniaal dat we al ruim 26 delen bezig zijn om een lokatie te ontdekken, het is nog beter als in deel 5 wordt beweerd door iemand dat we niet verder komen als een deel of 7 a 10
Zoals ik al eerder heb aangegeven in 1 van de vorige reeksen, ik verwacht dat Ryan een 1 april grap heeft bedacht die veel verder is gegaan als oorspronkelijk de bedoeling was. Het is in zoverre geniaal/briljant dat we hier met zijn alleen de boel ongelovelijk liggen te hypen en te panieken nu ze weg zijn. Het zoeken naar de pit zal voor velen eerder een spannend avontuur zijn dan dat ze echt opzoek zijn naar Ryan en Stali. Het is juist prachtig dat mensen nu stukje voor stukje het raadsel weten te achterhalen. Als straks blijkt dat de pit niks meer is als een waterzuivering in aanbouw waarbij nu een bordje staat "FOK Gotcha" dan is de grap in alle opzichten gewoon enorm geslaagd!quote:Op zondag 10 april 2005 13:10 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Geniaal of misschien wel gewoon dom? Wat is er nou bereikt op het moment dat de pit gevonden wordt? We weten al dat het een hoax is, dus wat denkt men daar aan te treffen? Lijken? Of een briefje?
Vanuit een entertainment-visie kan ik me best voorstellen dat men graag wil speuren in het bos, maar dat was niet de reden dat deze reeks gestart is. De term 'geniaal' is dan ook misplaatst en is eerder van toepassing op de bedenkers van deze hoax.
Ja, sorry hoor, ik snap best dat er frustratie ontstaat over dat jullie het niet kunnen vinden, maar botvier dat dan niet op mij...quote:
Leuk geprobeerd, maar beetje jammer dat Stali in het echt Amber heetquote:
hoe kom je aan die foto's?quote:Op zondag 10 april 2005 13:50 schreef Mastertje het volgende:
het huis langs het meer?
[[url=http://members.home.nl/mastertje/huis_klein.jpg]afbeelding][/url]
De boswachter? Ik heb geen ideequote:Op zondag 10 april 2005 13:51 schreef veldmuis het volgende:
Er loopt een directe weg naar dat huis, maar die weg zie ik niet. Vraag me trouwens af wie daar wil wonen, vaagheid.
quote:Op zondag 10 april 2005 13:51 schreef veldmuis het volgende:
Er loopt een directe weg naar dat huis, maar die weg zie ik niet. Vraag me trouwens af wie daar wil wonen, vaagheid.
Sjah als je gaat roepen dat hij niet zo de patser uit moet hangen, logical dat hij gefrustreerd raakt.quote:Op zondag 10 april 2005 13:19 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, ik snap best dat er frustratie ontstaat over dat jullie het niet kunnen vinden, maar botvier dat dan niet op mij...
Ik ken dat bos ook niet, heb alleen de beheerder gesproken die bevestigde dat er iets daar is wat op de pit lijkt. Heb zelf geen tijd gehad er te gaan kijken...
marc dutrouxquote:Op zondag 10 april 2005 13:51 schreef veldmuis het volgende:
Vraag me trouwens af wie daar wil wonen
aahquote:Op zondag 10 april 2005 14:11 schreef reulnl het volgende:
Nope ik heb geen contact met XCuz me, ik wist niet dat zij zou gaan, en zij heeft mij ook niets laten weten, dus dan wordt dat een beetje moeilijk
ook als ze dan hun geforceerde voordeur, bekeuringen voor het betreden van verboden terrein en de rekening gepresenteerd krijgen voor de inzet van politie en leger ( voor uitkammen bos incl apache helicopters of F16's die middels infrarood / radar de bodem scannen etc. ) voor deze grapquote:Deel 25 rofl. Die 2 gaan zich helemaal kapot lachen als ze dit terug zien...
waar? - ik zie ze niet zo snel staan.quote:Op zondag 10 april 2005 14:24 schreef BeJD het volgende:
Simple_mind: alle fragmenten staan ook op http://depit.web-log.nl
Je draaft doorquote:Op zondag 10 april 2005 14:36 schreef Fonkmeistah het volgende:
volgens amerikaanse logica zou die kale plek in het bos wijzen op een massagraf![]()
maar als men werkelijk zo bezorgd is , is het toch niet zo moeilijk voor de fok admins. om contact op te nemen met de provider van ryan3 en te vragen of de provider de politie kan verzoeken om polshoogte te nemen bij het adres van de vermiste clienten onder het mom van gegronde bezorgdheid oer het welzijn van de clienten.
[..]
ook als ze dan hun geforceerde voordeur, bekeuringen voor het betreden van verboden terrein en de rekening gepresenteerd krijgen voor de inzet van politie en leger ( voor uitkammen bos incl apache helicopters of F16's die middels infrarood / radar de bodem scannen etc. ) voor deze grap![]()
ja dan word het pas echt grappig
Moet je ff bij een of 2 dagen geleden kijken, bij die kalender onderaan.quote:Op zondag 10 april 2005 14:36 schreef Simple_Mind het volgende:
[..]
waar? - ik zie ze niet zo snel staan.
maw: hoe kom je bij die fragmenten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |