abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26129773
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie o wie heeft er voor ons wat webspace om de foto's op te zetten?!
Hoeveel moet je hebben? Kheb wel wat nl.
  zondag 10 april 2005 @ 19:46:50 #227
106431 sigvard
Fly me to the moon and...
pi_26129791
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:43 schreef veldmuis het volgende:

[..]

En dat touwtje is toch gewoon krachstroomspul? Ben benieuwd waar dat vandaan komt dan.
Denk het wel, die kabel en (contra?)stekker zien eruit als het soort spul dat je ook op constructie sites kunt tegenkomen. In ieder gaval niet iets dat je gebruikt om een bureaulamp mee te voeden .
...let me play among the stars...
pi_26129814
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:43 schreef veldmuis het volgende:

[..]

En dat touwtje is toch gewoon krachstroomspul? Ben benieuwd waar dat vandaan komt dan.
kans is wel redelijk groot dat ze bij dergelijke werkzaamheden een generator heben staan.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Admin zondag 10 april 2005 @ 19:48:36 #229
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26129851
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:42 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En hier wat Iteejer betreft.

En ik zei in mijn vorige post dat jullie kennelijk meer weten, om me nu dan meteen van laster te gaan beschuldigen vind ik een wat zware reactie.
Linkjje klopt niet?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 10 april 2005 @ 19:48:38 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26129853
quote:
Het is ongeveer 12 MB...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_26129861
quote:
Mail me maar even (r.brouns@yourforum.nl) dan zet ik ze wel online.
pi_26129865

S P A N N E N D
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
  zondag 10 april 2005 @ 19:49:11 #233
62165 vuurwerkman
VERDIEN-ONLINE.NET
  zondag 10 april 2005 @ 19:49:18 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26129869
Laatste foto van Viper:

Edit: vuurwerkman was me voor
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_26129896
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Linkjje klopt niet?
Ietsje naar beneden scrollen tot de eerste post van Iteejer, want ik weet niet hoe ik naar precies de juiste post kan linken.

Maar jullie ontkennen er meer vanaf te weten.
pi_26129900
Dat grijze net boven het lint, als iemand viper aan de lijn heeft, vraag es wat het is
pi_26129905
Ok, ik heb geen zin om anderhalf topic van vandaag door te spitten, dus als ik dubbele dingen vertel, jammer.

Ik ben vandaag met mn vrouw ook die kant opgeweest, meer met het idee een mooie wandeling te maken dan met de illusie echt iets te ontdekken.

De pleepot staat niet in de buurt van een hek oid, maar is meer centraal gelegen tussen een aantal wandelroutes. Ook is er een picknik tafel in de buurt, wat de aanwezigheid van de plee verklaart.

De bunkertjes in de buurt van de pleepot dienen als opslag voor god mag het weten. Er stond oa een tuintafel in.

Het idee dat deze dingen verdacht zijn, en dat ze ald tijdelijke voorziening van bouvakkers dienen is echt belachelijk, omdat ze duidelijk al enkele jaren oud zijn.

Mocht er echt een afgraving bestaan zoeken we volgens mij in de verkeerde richting. Nadat we de groep fokkers opgesplitst hadden zijn we met 4 men (waaronder 2 vrouwen ) een pad ingeslagen wat volgens onze "expert" vipernogwat totaal de verkeerde richting uit was.

Mocht ik de intentie hebben om iet uit te vreten wat niet ontdekt zou mogen worden, dan is de laatste richting toch de meest aangewezen. Het gebied wordt steeds heuvelachtiger. Hierdoor is het onmogelijk om het hele gebied te overzien, en kun je dus "iets" beter verborgen houden. Dit in tegenstelling tot de gebieden die al doorzocht zijn. Vaak kijk je hier vele honderden meters in de verte, en hier kom je ook zeer veel wandelaars tegen.

Als laatste het duister figuur waarvan viper denkt dat het mischien Ryan is:
Geloof me, dat was geen Ryan

Na het eten pics, oa van de bunker inside en onze mysterieuze vriend.
pi_26129920
quote:
TerroRobbie, lees nou eerst deel 1 tot en met 5
Wat lul je nou kneus, Ik zit al veel eerder dan jji in deze reeks...
  zondag 10 april 2005 @ 19:51:06 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26129921
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:48 schreef reulnl het volgende:

[..]

Mail me maar even (r.brouns@yourforum.nl) dan zet ik ze wel online.
Ze komen er aan.

Bedankt!! Ook @veldmuis voor het aanbod trouwens!
pi_26129959
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:47 schreef du_ke het volgende:

[..]

kans is wel redelijk groot dat ze bij dergelijke werkzaamheden een generator heben staan.
Kunnen ze iig hun PDA'tjes opladen!
  zondag 10 april 2005 @ 19:53:39 #241
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_26130002
Heeft er überhaupt iemand naar het huis van Ryan gezocht?
Want om Ryan (en Stali) draait het uiteindelijk toch allemaal om.
Lijkt mij dus ook handiger want het geheim van het bos is al zo goed als 'ontrafeld' en als er nou een groepje op zoek zou gaan naar Ryan en hem te confronteren met wat hij allemaal heeft veroorzaakt, als er toch al elke dag groepen naarBergen op Zoom gaan, lijkt mij dat iets wat een hoger prioriteit heeft dan het zoeken van een pit dat hoogstwaarschijnlijk toch al weggehaald is of moeilijk is om te vinden, wat nu al toch is gebleken.
Want dat het een hoax is, staat ook al vast. Het verbaast mij wel.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_26130030
Dan moet je er een omvormertje tussen gooien . Neemt wat lastig mee in je rugzakje die krengen zijn loodzwaar .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 10 april 2005 @ 19:55:08 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26130046
Ik krijg net een smsje van Viper dat het afgezette terrein een paintball-terrein bleek te zijn .
pi_26130058
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Lijkt mij dus ook handiger want het geheim van het bos is al zo goed als 'ontrafeld' en als er nou een groepje op zoek zou gaan naar Ryan en hem te confronteren met wat hij allemaal heeft veroorzaakt, als er toch al elke dag groepen naarBergen op Zoom gaan, lijkt mij dat iets wat een hoger prioriteit heeft dan het zoeken van een pit dat hoogstwaarschijnlijk toch al weggehaald is of moeilijk is om te vinden, wat nu al toch is gebleken.
We hebben geen idee waar we moeten zoeken, omdat het eerst zo'n eind rijden naar het bos was.

Admin zondag 10 april 2005 @ 19:56:49 #245
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26130099
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Lees jje eens in ?
DAT willen we dus niet, je gaat niet totaal wildvreemde mensen lastig vallen op vermoedens alleen.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_26130160
niks dus
pi_26130164
Ook als je wel inleest en er al vanaf topic 1 bij bent word je hier niet gewaardeerd. Ik vind deze hele zoektoch een beetje een zielige bedoeling worden. Iedereen streeft hetzelfde doel na, maar gaat onderling zitten mekkeren over het "stelen" van elkaars info. En het gezeik over radiostationnetjes. GROW UP zeg...
pi_26130221
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Iedereen streeft hetzelfde doel na, maar gaat onderling zitten mekkeren over het "stelen" van elkaars info. En het gezeik over radiostationnetjes. GROW UP zeg...
Je had het niet mooier kunnen zeggen...
pi_26130245
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook als je wel inleest en er al vanaf topic 1 bij bent word je hier niet gewaardeerd. Ik vind deze hele zoektoch een beetje een zielige bedoeling worden. Iedereen streeft hetzelfde doel na, maar gaat onderling zitten mekkeren over het "stelen" van elkaars info. En het gezeik over radiostationnetjes. GROW UP zeg...
.

Admin zondag 10 april 2005 @ 20:01:57 #250
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26130254
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:50 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ietsje naar beneden scrollen tot de eerste post van Iteejer, want ik weet niet hoe ik naar precies de juiste post kan linken.

Maar jullie ontkennen er meer vanaf te weten.
Klopt
Is een voortborduren op een geplande prive meet in de zomer op een terrasje eens een biertje drinken en kennis maken

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')