Hoeveel moet je hebben? Kheb wel wat nl.quote:Op zondag 10 april 2005 19:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie o wie heeft er voor ons wat webspace om de foto's op te zetten?!
Denk het wel, die kabel en (contra?)stekker zien eruit als het soort spul dat je ook op constructie sites kunt tegenkomen. In ieder gaval niet iets dat je gebruikt om een bureaulamp mee te voedenquote:Op zondag 10 april 2005 19:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dat touwtje is toch gewoon krachstroomspul? Ben benieuwd waar dat vandaan komt dan.
kans is wel redelijk groot dat ze bij dergelijke werkzaamheden een generator heben staan.quote:Op zondag 10 april 2005 19:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dat touwtje is toch gewoon krachstroomspul? Ben benieuwd waar dat vandaan komt dan.
Linkjje klopt niet?quote:Op zondag 10 april 2005 19:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En hier wat Iteejer betreft.
En ik zei in mijn vorige post dat jullie kennelijk meer weten, om me nu dan meteen van laster te gaan beschuldigen vind ik een wat zware reactie.
Het is ongeveer 12 MB...quote:Op zondag 10 april 2005 19:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mail me maar even (r.brouns@yourforum.nl) dan zet ik ze wel online.quote:Op zondag 10 april 2005 19:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ietsje naar beneden scrollen tot de eerste post van Iteejer, want ik weet niet hoe ik naar precies de juiste post kan linken.quote:
Wat lul je nou kneus, Ik zit al veel eerder dan jji in deze reeks...quote:TerroRobbie, lees nou eerst deel 1 tot en met 5
Ze komen er aan.quote:Op zondag 10 april 2005 19:48 schreef reulnl het volgende:
[..]
Mail me maar even (r.brouns@yourforum.nl) dan zet ik ze wel online.
Kunnen ze iig hun PDA'tjes opladen!quote:Op zondag 10 april 2005 19:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
kans is wel redelijk groot dat ze bij dergelijke werkzaamheden een generator heben staan.
We hebben geen idee waar we moeten zoeken, omdat het eerst zo'n eind rijden naar het bos was.quote:Op zondag 10 april 2005 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft er überhaupt iemand naar het huis van Ryan gezocht?
Want om Ryan (en Stali) draait het uiteindelijk toch allemaal om.
Lijkt mij dus ook handiger want het geheim van het bos is al zo goed als 'ontrafeld' en als er nou een groepje op zoek zou gaan naar Ryan en hem te confronteren met wat hij allemaal heeft veroorzaakt, als er toch al elke dag groepen naarBergen op Zoom gaan, lijkt mij dat iets wat een hoger prioriteit heeft dan het zoeken van een pit dat hoogstwaarschijnlijk toch al weggehaald is of moeilijk is om te vinden, wat nu al toch is gebleken.
Want dat het een hoax is, staat ook al vast. Het verbaast mij wel.
Lees jje eens in ?quote:Op zondag 10 april 2005 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft er überhaupt iemand naar het huis van Ryan gezocht?
Want om Ryan (en Stali) draait het uiteindelijk toch allemaal om.
Lijkt mij dus ook handiger want het geheim van het bos is al zo goed als 'ontrafeld' en als er nou een groepje op zoek zou gaan naar Ryan en hem te confronteren met wat hij allemaal heeft veroorzaakt, als er toch al elke dag groepen naarBergen op Zoom gaan, lijkt mij dat iets wat een hoger prioriteit heeft dan het zoeken van een pit dat hoogstwaarschijnlijk toch al weggehaald is of moeilijk is om te vinden, wat nu al toch is gebleken.
Want dat het een hoax is, staat ook al vast. Het verbaast mij wel.
Je had het niet mooier kunnen zeggen...quote:Op zondag 10 april 2005 19:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Iedereen streeft hetzelfde doel na, maar gaat onderling zitten mekkeren over het "stelen" van elkaars info. En het gezeik over radiostationnetjes. GROW UP zeg...
quote:Op zondag 10 april 2005 19:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook als je wel inleest en er al vanaf topic 1 bij bent word je hier niet gewaardeerd. Ik vind deze hele zoektoch een beetje een zielige bedoeling worden. Iedereen streeft hetzelfde doel na, maar gaat onderling zitten mekkeren over het "stelen" van elkaars info. En het gezeik over radiostationnetjes. GROW UP zeg...
Kloptquote:Op zondag 10 april 2005 19:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ietsje naar beneden scrollen tot de eerste post van Iteejer, want ik weet niet hoe ik naar precies de juiste post kan linken.
Maar jullie ontkennen er meer vanaf te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |