Ik heb het er niet over of ze echt vermist zijn. Of dood. Of wat-dan-ook. Ik zou gewoon graag zien dat er iémand achter aan ging (Nolius?), desnoods om te zien dat die twee écht lekker op Aruba liggen te genieten van hun welverdiende vakantiedagen.quote:Op zondag 10 april 2005 17:17 schreef PeeJay het volgende:
ja maar dan nog, waarom heeft de buuv dan nog nix gemeld, heeft die nog steeds dat kuiken dan? Jah of ze moet zo dement als een fietsventieldopje zijn....
Als we een beetje de omgeving kennen waar ze wonen! ja, dan kunnen met foto's supermarkten afstrompelen. Dan weet je het snel genoeg.. Als er door middel van analyserend denken de plek word opgezocht, waar ze zo ongeveer kunnen wonen -gebaseerd op looptijden die ze hebben gegeven-, kan er een schatting worden gemaakt, en kan je aan de slag! jammer dat er geen gezicht foto's zijn, kan iemand die opduiken? Yvonne?quote:Op zondag 10 april 2005 17:19 schreef abcd-tje het volgende:
Justem DomeinVeschuuren !
Misschien een idee om met een team en foto's van ryan, stali en ollie eens in die buurten te gaan navragen wie deze mensen en dat hondje kennen?
Lokale benzinestations, supermarkten of cafees ?
Maar er is wel bevestigd dat er werkzaamheden zijn die nog niet openbaar mochten worden gemaakt... Dus ik weet niet waarom er nu precies teams in de bossen zijn? (Dat komt ook omdat ik de laatste 2 dagen het overzicht in de topics een beetje kwijt ben geraaktquote:Op zondag 10 april 2005 17:19 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
'De Pit' is nog steeds niet gevonden.
Ja maar dan vind ik het nog steeds wel raar, ze zeggen eerst aan de telefoon "Er komt iemand aan, ik hang nu op. En ik bel je zo terug" en vervolgens word er niks meer van hun vernomen...quote:Op zondag 10 april 2005 17:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb het er niet over of ze echt vermist zijn. Of dood. Of wat-dan-ook. Ik zou gewoon graag zien dat er iémand achter aan ging (Nolius?), desnoods om te zien dat die twee écht lekker op Aruba liggen te genieten van hun welverdiende vakantiedagen.![]()
Ja, ik zie nog wel aanknopingspunten. Maar ja, helaas kom ik het kanaal niet inquote:Op zondag 10 april 2005 17:14 schreef iteejer het volgende:
[..]
Anything special wat je wou zeggen..?
Ik denk dat de teams die nu in het bos zijn, 'The Pi't willen vinden en ze zijn er voor de lol, teminste als ik de audio gesprekken van afgelopen dagen luisterquote:Op zondag 10 april 2005 17:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Maar er is wel bevestigd dat er werkzaamheden zijn die nog niet openbaar mochten worden gemaakt... Dus ik weet niet waarom er nu precies teams in de bossen zijn? (Dat komt ook omdat ik de laatste 2 dagen het overzicht in de topics een beetje kwijt ben geraakt)
Omdat daar misschien aanwijzingen zijn? En omdat het misschien wel interessant is om te weten wat 'men' daar uitvoert?quote:Op zondag 10 april 2005 17:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Maar er is wel bevestigd dat er werkzaamheden zijn die nog niet openbaar mochten worden gemaakt... Dus ik weet niet waarom er nu precies teams in de bossen zijn? (Dat komt ook omdat ik de laatste 2 dagen het overzicht in de topics een beetje kwijt ben geraakt)
Geeft nietquote:Op zondag 10 april 2005 17:19 schreef FabulousFabster het volgende:
Haha oeps sorry voor mijn bitcherige reactie.....
Ik zal morgen es kijken of ik wat kan vinden..... weet niet zeker hoor.....
En ik vind het inderdaad erg vreemd dat dat kind nog steeds bij de buurvrouw is..... zucht.... ik had me voorgenomen niet mee te doen maar ook ik ben besmet met het FOK-virus, hahahaha
Geeft ook niet, ben helemeel niet beledigd hoor!!!!quote:
Dat komt omdat Madame die daar zit die heeft een eigen 'policy'. Wie contact heeft met ActionRadio mag de channel niet in, zelfs niet als je het netjes vraagtquote:Op zondag 10 april 2005 17:11 schreef Nolius het volgende:
hmmm, ik word uit #vermist gekegeld voordat ik 1 woord heb kunnen zeggen en terwijl ik er nog nooit geweest ben
Dan zeg ik wel niks
Voor europese vluchten moet je 2 uur van te voren inchecken en voor vluchten buiten europa zelfs 3 uur. Hou daar rekening mee hequote:Op zondag 10 april 2005 17:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb het er niet over of ze echt vermist zijn. Of dood. Of wat-dan-ook. Ik zou gewoon graag zien dat er iémand achter aan ging (Nolius?), desnoods om te zien dat die twee écht lekker op Aruba liggen te genieten van hun welverdiende vakantiedagen
Er is (en ik dacht meerdere, mot ik paar 100 topics teruglezen) zekers 1 duidelijke foto vanquote:Op zondag 10 april 2005 17:21 schreef Choices het volgende:
[..]
Als we een beetje de omgeving kennen waar ze wonen! ja, dan kunnen met foto's supermarkten afstrompelen. Dan weet je het snel genoeg.. Als er door middel van analyserend denken de plek word opgezocht, waar ze zo ongeveer kunnen wonen -gebaseerd op looptijden die ze hebben gegeven-, kan er een schatting worden gemaakt, en kan je aan de slag! jammer dat er geen gezicht foto's zijn, kan iemand die opduiken? Yvonne?
Ja, maar het mag toch duidelijk zijn dat er woensdag een persbericht komt? Is het dan niet verstandiger om daar op te wachten?quote:Op zondag 10 april 2005 17:24 schreef Nolius het volgende:
[..]
Omdat daar misschien aanwijzingen zijn? En omdat het misschien wel interessant is om te weten wat 'men' daar uitvoert?
Een dor bos midden tussen gezond bos, ik vind het weird hoor...
Niet als ze daar grondwaterproefen doen.quote:Op zondag 10 april 2005 17:24 schreef Nolius het volgende:
Een dor bos midden tussen gezond bos, ik vind het weird hoor...
toch grappig dat je aan veel reacties direct kunt zien wie zich niet ingelezen heeftquote:Op zondag 10 april 2005 17:48 schreef NgInE het volgende:
misschien dat die foto's niet op 1 locatie, maar meerdere zijn gemaakt...misschien?
Jullie gaan elkaar toch niet lopen zieken he..?quote:Op zondag 10 april 2005 17:27 schreef MeneerMuis het volgende:
Dat komt omdat Madame die daar zit die heeft een eigen 'policy'. Wie contact heeft met ActionRadio mag de channel niet in, zelfs niet als je het netjes vraagt![]()
Kan je nagaan hoe triest sommige mensen zijn. Je zou zeggen dat het de maandelijkse periode is, maar dit is echt bij de geboorte onstaan zo'n afwijking
Lijkt mij idd ook, vooral omdat Yvonne en Iteejer het niet nodig vinden om verdere gegevens prijs te geven, die ze kennelijk wel hebben.quote:Op zondag 10 april 2005 17:28 schreef dvr het volgende:
Jongens, Ryan is een fokker van de oude garde en zolang andere oude fokkers zich niet al te druk maken over zijn lot zou ik er maar van uit gaan dat Ryan, Stali, Kuiken en Ollie de gebeurtenissen met een grote grijns zitten te volgen.
Ondertussen moet Ollie natuurlijk wel zoals ieder hondje 4x daags uitgelaten worden. Omdat de pit ten zuiden van hun huis lag en ze aan de bosrand wonen, zou ik de speurders aanraden eens rond de noordkant van het bos te kijken of daar geen diep in zijn kraag weggedoken 40er rondhuppelt.
Nou als ik eerlijk ben... de dame in kwestie is inderdaad erg selectief in de mensen die ze toelaat in "haar" channel en als je binnen bent dan ben je snel weer weg als je een mening hebt die haar nie aanstaat.quote:Op zondag 10 april 2005 17:58 schreef iteejer het volgende:
[..]
Jullie gaan elkaar toch niet lopen zieken he..?
Wie is die Madame? Qwea?
Ik kan me niet voorstellen dat die Nolius zou weigeren, after all, dit is een heel ander iets dan al het voorgaande wat er zou kunnen spelen..
Zo raar vind ik het niet, ze wouden gewoon wandelen op 1e paasdag door de bossen van BoZ heen.quote:Op zondag 10 april 2005 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom laat iemand trouwens zijn hond uit op een afstand van 20/30 minuten rijden. Terwijl er in de buurt ook voldoende gelegenheid daartoe is. Of is dat normaal? Heb zelf geen hond of iets..
het is een fokker...fokkers hebben genoeg vrije tijd om uren met hun hond te lopenquote:Op zondag 10 april 2005 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom laat iemand trouwens zijn hond uit op een afstand van 20/30 minuten rijden. Terwijl er in de buurt ook voldoende gelegenheid daartoe is. Of is dat normaal? Heb zelf geen hond of iets..
Ryan was alleen met Ollie... (toch?)quote:Op zondag 10 april 2005 18:16 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Zo raar vind ik het niet, ze wouden gewoon wandelen op 1e paasdag door de bossen van BoZ heen.
Uh neequote:Op zondag 10 april 2005 18:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ryan was alleen met Ollie... (toch?)
Waarom zou je een rondje om een huizenblok gaan als je op nog geen half uur bij je vandaan een prachtig stukje bos hebt ?quote:Op zondag 10 april 2005 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[quote]Op eerste paasdag, voor het krieken van de dag, ging ik Ollie (ons hondje) uitlaten in de uitgestrekte wildernis rondom ons huis. Eigenaardige hierbij, en ik sloeg er eerst dan ook geen acht op, was dat Ollie opgegeven moment ging piepen en niet vooruit te branden was. Nu deins ik niet snel terug voor Ollie's kuren en gedram en dus deed ik hem aan de lijn en stap noest met hem verder.quote:
Jawel hoor, helemaal in het begin waren het alleen Ryan3+Ollie die door het bos liepen.quote:
"voor het krieken van de dag", als ik me niet vergis.....quote:Op zondag 10 april 2005 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan loop je achter iteejerquote:Op zondag 10 april 2005 17:58 schreef iteejer het volgende:
[..]
Jullie gaan elkaar toch niet lopen zieken he..?
Wie is die Madame? Qwea?
Ik kan me niet voorstellen dat die Nolius zou weigeren, after all, dit is een heel ander iets dan al het voorgaande wat er zou kunnen spelen..
Dus waarschijnlijk was het niet ver bij zijn huis vandaanquote:Op zondag 10 april 2005 18:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Op eerste paasdag, voor het krieken van de dag, ging ik Ollie (ons hondje) uitlaten in de uitgestrekte wildernis rondom ons huis. Eigenaardige hierbij, en ik sloeg er eerst dan ook geen acht op, was dat Ollie opgegeven moment ging piepen en niet vooruit te branden was. Nu deins ik niet snel terug voor Ollie's kuren en gedram en dus deed ik hem aan de lijn en stap noest met hem verder.
In elkaar rossen en zn ID-kaart bekijken!quote:Op zondag 10 april 2005 18:37 schreef Nolius het volgende:
***UPDATE***
Kix, Viper en Olaf en anderen bellen me net. Ze hebben iemand gevonden die zegt Robh te zijn, maar ze vermoeden ook dat het Ryan is...
quote:Op zondag 10 april 2005 18:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
In elkaar rossen en zn ID-kaart bekijken!
Dat was grotendeels z'n rugquote:Op zondag 10 april 2005 18:41 schreef FabulousFabster het volgende:
Hebben ze geen foto of zo? Hij staat daar toch aardig duidelijk op op die foto die op het topic nr. wet-ik-veel werd geshowd!
MMS verzenden misschien zodat Nolius kan zien wie het is?
Waar hebben ze "hem" gevonden en wat is de reden waarom ze dneken dat het Robh niet is ?quote:Op zondag 10 april 2005 18:37 schreef Nolius het volgende:
***UPDATE***
Kix, Viper en Olaf en anderen bellen me net. Ze hebben iemand gevonden die zegt Robh te zijn, maar ze vermoeden ook dat het Ryan is...
Is die blauwe cirkel 8 km in doorsnee?quote:Op zondag 10 april 2005 17:14 schreef Mastertje het volgende:
[[url=http://members.home.nl/mastertje/verklaring_klein.jpg]afbeelding][/url]
Robh?quote:Op zondag 10 april 2005 18:37 schreef Nolius het volgende:
***UPDATE***
Is hij jouw zoon?quote:Op zondag 10 april 2005 18:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Robh?
Cool!
Die heet Heslinga onze Robh, ik ook
Kun je nagaan hoe oud Yvonne dan moet zijnquote:
Dat hebben we FOK! heeeeeeeeeeeeeeeel lang laten geloven jaquote:
Oud is een vies woord !quote:Op zondag 10 april 2005 18:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe oud Yvonne dan moet zijn.
Sorry, maar hier grijp ik even in, WAAR staat dat ik of iteejer meer gegevens hebben?quote:Op zondag 10 april 2005 18:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt mij idd ook, vooral omdat Yvonne en Iteejer het niet nodig vinden om verdere gegevens prijs te geven, die ze kennelijk wel hebben.
Overigens wel boeiend om te volgen dit.
quote:Op zondag 10 april 2005 18:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
Oud is een vies woord !
Yvonne zou je hiervoor moeten bannen
Heeft in GC al gestaan van zn griekenland vakantie.quote:Op zondag 10 april 2005 18:53 schreef APK het volgende:
Ik heb een foto van Ryan, maar die plaats ik niet, mag niet van de policy.
Je hoorde me beter te kennen..quote:Op zondag 10 april 2005 18:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
Oud is een vies woord !
Yvonne zou je hiervoor moeten bannen
Klopt, ik heb 'em bewaard in me rukmap.quote:Op zondag 10 april 2005 19:00 schreef yvonne het volgende:
Heeft in GC al gestaan van zn griekenland vakantie.
Maar die is weg.
want?quote:Op zondag 10 april 2005 19:02 schreef reulnl het volgende:
De man die RobH heette, heet zo op IRC maar op het forum anders (volgens wat hij Viperdesign verteld heeft) hij was zo'n 10 jaar ouder als de "echte RobH"
Verder hebben ze op de manege de tip gekregen om naar het bos bij Ossendrecht te gaan en daar zijn ze nu naar onderweg
Wat leuk, robh's leeftijd en uiterlijk zijn een van de best bewaarde geheimen op FOK!quote:Op zondag 10 april 2005 19:02 schreef reulnl het volgende:
De man die RobH heette, heet zo op IRC maar op het forum anders (volgens wat hij Viperdesign verteld heeft) hij was zo'n 10 jaar ouder als de "echte RobH"
Verder hebben ze op de manege de tip gekregen om naar het bos bij Ossendrecht te gaan en daar zijn ze nu naar onderweg
Ja... en het gemiste loon voor alle niet betaalde vrije dagen die de zoekers hebben moeten opnemen.quote:Op zondag 10 april 2005 19:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Goed.
Ryan zou dus eventueel gevonden kunnen zijn?
(Waarom trouwens? Ik vind het 'ja, hij noemt zich Robh, maar we vermoeden dat het Ryan is' nogal vaag...)
Mooi! Hoax!
Alle gemaakte (reis)kosten terugdokken, zeg ik!
Dus hij gaat niet zomaar vertellen dat hij het wel is dus ryan liep daar want wie wil nou vrijwillig robh zijn.quote:Op zondag 10 april 2005 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat leuk, robh's leeftijd en uiterlijk zijn een van de best bewaarde geheimen op FOK!
Slimme reactie yvonne... Maar op een manage komen wel eens mensen met paarden, en die mensen met paarden komen ook wel eens op plekken in het bos, die plekken in het bos kunnen wel eens zijn afgezet met hekken, hekken die ryan3 op de foto zet, dus hekken die de fokkers die nu daar zijn graag willen vinden....quote:Op zondag 10 april 2005 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
want?
Ryan3 zou paard rijden?
Whahahahahahahahaha.
Mens, mens, jullie hebbe je echt niet in de personen verdiept he
Sorry, was even vergeten '<sarcasme>' '</sarcasme>' erbij te zetten.quote:Op zondag 10 april 2005 19:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Men besluit zelf de kosten te maken, toch?
Ik zie werkelijk de connectie niet hoorquote:Op zondag 10 april 2005 19:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Goed.
Ryan zou dus eventueel gevonden kunnen zijn?
(Waarom trouwens? Ik vind het 'ja, hij noemt zich Robh, maar we vermoeden dat het Ryan is' nogal vaag...)
Mooi! Hoax!
Alle gemaakte (reis)kosten terugdokken, zeg ik!
Waarom wordt 'RobH' er van verdacht Ryan3 te zijn..?quote:(lynx, kixass, purplepower oid en robh(of is het Ryan3?))
Nou ja.... je weet maar nooit. We zitten wel in the truth, you know.quote:Op zondag 10 april 2005 19:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Sorry, was even vergeten '<sarcasme>' '</sarcasme>' erbij te zetten.
Omdat ie dat zeiquote:Op zondag 10 april 2005 19:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Waarom wordt 'RobH' er van verdacht Ryan3 te zijn..?
Wel hoor. Ben ik nu een oldbie?quote:Op zondag 10 april 2005 19:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ie dat zei
Ik heb me weleens voorgesteld op een meeting als Larissa, maar die zullen jullie wel niet meer kennen
Psie, jij kent hem ookquote:
mijn idee!quote:Op zondag 10 april 2005 19:16 schreef _The_General_ het volgende:
Kan iemand me een samenvatting geven?
Zijn er pics van die kerel? Ik denk dat het Verbal is, die is vet en oud.quote:Op zondag 10 april 2005 19:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij zijn weer terug! We kwamen onderweg Viper en de groep tegen en daar zijn we een eind mee verder gelopen. Overigens is het echt niet ryan3 die daar rondloopt hoor, tenzij hij is veranderd in een gezette man van middelbare leeftijd. Die man was wel een fokker, maar mij onbekend.
Na een tijdje zijn Duvel en ik verder gelopen met nog 2 andere fok!kers en zijn Viper & co richting die manege gegaan.
Duvel gaat nu zometeen proberen de foto's uit de portable webcam () te peuteren en die hier neer te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |